poised
Member
- Μηνύματα
- 1.061
- Likes
- 8.880
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
Στην επιστροφή στο χοστέλ την πρώτη μέρα έκλεισα από την ρεσεψιόν μία εκδρομή για την επόμενη πουρνό πουρνό. Υπήρχαν διάφορες επιλογές, αποφάσισα να πάρω αυτή που ήταν για 8 ώρες και συμπεριλάμβανε monkey cave, james bond island, phang nga bay, canoying σε ένα νησί, φαγητό αλλά όχι το Πίπι και μία ακόμα φημισμένη παραλία σε νησί γιατί στο ένα σκόπευα να πάω ξεχωριστά και στο άλλο μου είπαν οι άλλοι ότι γίνεται της καριόλας και δεν το φχαριστιέσαι καθόλου, πρέπει να σπρώχνεσαι πάνω στην παραλία για λίγο χώρο, μένεις ελάχιστα και βάρκες πάνε και έρχονται. Ήξερα ότι αν έψαχνα στην αγορά θα το έβρισκα φθηνότερα πακέτα, αλλά δεν είχα χρόνο και ήμουν και κουρασμένος.
Μου είπαν να είμαι στις 6:30 στη ρεσεψιόν για να περάσει το βανάκι στις 7. Πες το πάλι λέω; Έτσι πρέπει, μισή ώρα πριν. Καλά της λέω, θα κατέβω δέκα λεπτά πριν όχι για άλλο λόγο αλλά γιατί θέλω να πιω ένα καφέ. Αγχώθηκε, επέμεινε και τελικά συμφώνησα ότι θα κατέβω μισή ώρα πριν αλλά την έγραψα και κατέβηκα 15 λεπτά πριν έτσι απλά για να το μεσιάσουμε.
Πήρα μπανανο sticky rice από το πανέρι της γιαγιάς και έφτιαξα και καφέ σε πλαστικό να τον πάρω μαζί. Κάποια στιγμή ήρθε το βανάκι, ήμουν ο πρώτος που ανέβαινε.
Ο οδηγός για άλλη μια φορά περίπτωση. Που τους βρίσκανε... Είτε κάποια πάθηση είχε είτε είχε πέσει στη μαρμώτα με τα σπιντάκια, γιατί δεν μπορούσε να σταματήσει ούτε 2 δευτερόλεπτα να κουνάει κάποιο μέρος του σώματός του, συνήθως τα χέρια. Οδηγούσε και είτε κούναγε το χέρι, είτε έβγαζε και έβαζε τα γυαλιά, αεικίνητος. Πάντως ήταν πολύ ευχάριστος τύπος. Πάμε πάμε μου λέει γιατί έχουμε να πάρουμε και άλλους και έχω και μία οικογένεια ινδών - έκανε σαν να βλαστήμαγε την τύχη του - οι ινδοί πάντα αργούν... γιάλα γιάλα! Και έτσι ξεκινήσαμε από την πόλη του Πουκέτ και κάναμε ένα κύκλο οοοοοοοολη τη νότια περιοχή ως την πατόνγκ απ' όπου πήραμε τους τελευταίους. Κοντά μία-μιάμιση ώρα χαμένη σε αυτό τον κύκλο και ναι, η οικογένεια ινδών άργησε. Πήρε τηλέφωνο πριν φτάσει το ξενοδοχείο τους λέγοντας ψέματα ότι ήταν έξω και περίμενε και παρόλα αυτά τους περιμέναμε ένα τέταρτο σα μαλάκες. Βγήκαν και ερχόντουσαν με το πάσο τους και ο οδηγός να τους λέει, "πάμε, όχι γιάλα γιάλα, πάμε". Μετά βρήκε ευκαιρία η κυρία ινδή να του πει του οδηγού ότι το "γιάλα γιάλα" είναι αραβικό και ναι μεν το λένε και στην ινδία αλλά δεν είναι δικό τους, "ΙΝΤΙΑ ΓΙΑΛΑ ΓΙΑΛΑΑΑ" να λέει ο οδηγός από μπροστά, ενώ ένα ζευγάρι γερμανών έβραζε στο ζουμί του.
Πρώτη στάση λοιπόν, μας λέει αυστηρά 45' στο monkey cave, όποιος αργήσει θα μείνει εδώ γιατί αλλιώς θα χάσουμε τη βάρκα. Είπα να το παίξω κακός και όπως το έλεγε κοίταξα τον μπαμπά ινδό στα μάτια σε φάση "το άκουσες έτσι; για σένα το λέει. Γιάλα γιάλα".
Ωραίες οι μαϊμούδες για λίγο και από απόσταση γιατί είναι κωλόζωα, οριακά passable η σπηλιά που είχε και ένα ξαπλωτό βούδα. Τους βούδες γενικά τους βρίσκουμε σε διάφορες στάσεις. Καθιστούς, ξαπλωτούς, κοιμισμένους, μη βαριόμαστε. Αυτό που ήταν ενδιαφέρον ήταν ότι με λίγη αναρρίχηση στο τέλος της σπηλιάς έβγαινες μέσα στη ζούγκλα, μόνος με τα πουλιά. Θα ήθελα να κάτσω λίγο παραπάνω εκεί αλλά φοβήθηκα μήπως με αφήσουν πίσω και γύρισα στην είσοδο βαριά στο 20λεπτο, είδα λίγο πάλι τις μαϊμούδες και σιγά σιγά στο μισάωρο μαζευτήκαμε όλοι ακόμα και οι γιάλα γιάλα.
Οδηγός όμως πουθενά. Πάνε και τα 45' του ραντεβού, άντε λέμε 5 λεπτά μπορεί να άργησε, άντε 10, μετά από λίγο αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε μήπως μας ξέχασε. Τελικά ήρθε με το βανάκι με περίπου μισή ώρα καθυστέρηση, ενώ εμείς καθόμασταν όρθιοι μέσα στη ζέστη, σαν να μην έγινε τίποτα, με ύφος "έλα πάμε τώρα μην αργήσουμε". Οι γερμανοί για άλλη μια φορά έβραζαν στο ζουμί τους,
Από εκεί μας πήγε σε ένα σημείο να πάρουμε τις βάρκες στις οποίες χωριστήκαμε ξανά με βάση το πρόγραμμα που είχε αγοράσει ο καθένας. Κάτι η ωραία μέρα, κάτι η δροσιά της θάλασσας, κάτι οι καταπράσινοι ασβεστολιθικοί βράχοι, ήταν αντικειμενικά ωραία, αυτό το τροπικό που μας φαίνεται τόσο διαφορετικό σε εμάς τους μεσογειακούς.
Καθώς η ώρα είχε περάσει, μας πήγαν κατευθείαν για μεσημεριανό σε ένα ψαροχώρι πάνω στο νερό που το έχουν μετατρέψει σε γραμμή παραγωγής για εστίαση τουριστών.
Εκεί τα τραπέζια ήταν για 6, και καθώς ήμουν solo ταξιδιώτης με έβαλαν μαζί με δύο άλλα ζευγάρια. Δε χρειαζόταν και πολύ για να καταλάβω ότι ήταν ισπανοί γιατί εκτός του ότι μίλαγα την γλώσσα σε πολύ καλό επίπεδο κάποτε (τώρα την έχω χάσει πια σε μεγάλο βαθμό) όταν οι ισπανοί μιλάνε αγγλικά η ισπανική προφορά κάνει κρα ("εσπαγγέτι, πρόγεκτ, κλπ").
Όπως καθόμασταν λοιπόν, τους λέω στα αγγλικά, εντάξει, εσείς είστε ισπανοί, το κατάλαβα με την μία. Και εσύ ισπανός δεν είσαι; μου είπε ο ένας από αυτούς στα ισπανικά με χαμόγελο. Όχι του λέω, στα ισπανικά, μιλάω τη γλώσσα αλλά δεν είμαι ισπανός. Και πέφτει μία ξαφνική, σχεδόν ανεξήγητη παγωμάρα, όπου κοιτάζονταν μεταξύ τους με ύφος "ω μη σου γαμήσω". Οπότε μετά από λίγο ησυχίας τους λέω, ε καλά, δε θα κάνετε ούτε μία προσπάθεια να βρείτε από που είμαι;
Με κοιτάει λοιπόν ο ένας και μου λέει με κάπως προσεκτικό ύφος, δείχνοντας την μπλούζα μου, μπαρτσελόνα; Και εκεί συνειδητοποιώ ότι τυχαία είχα φορέσει μπλούζα που έγραφε μπαρτσελόνα επάνω και νόμιζαν ότι είμαι καταλανός αυτονομιστής και θα τους σκότιζα το μεσημεριανό. Γέλασα, όχι ρε, από την Ελλάδα είμαι, τυχαία η μπλούζα, κάνανε ααααα και αμέσως έσπασε ο πάγος.
Μετά το φαγητό μας πήγαν στο "νησί του james bond" που το λένε έτσι γιατί είχε γυριστεί κάποια σκηνή της ταινίας. Δε θυμάμαι πόσο μας άφησαν, πάντως δεν ήταν πολύ, ίσα ίσα αρκετό για μία βουτιά και φωτογραφίες ανάμεσα σε πολυυυυ κόσμο, αν πίστευες την ώρα που σου λέγανε ότι θα έρθει πάλι η βάρκα να σε πάρει, γιατί όπως πια είχα συνειδητοποιήσει, από την ώρα που σου λέγανε έπρεπε συνήθως να προσθέσεις μισή.
Βούτηξα παρόλο που είχε κάτι τρομακτικές προειδοποιητικές πινακίδες για την πιθανότητα ύπαρξης μίας δολοφονικής μέδουσας. Σκέφτηκα ότι με τόσο κόσμο μάλλον θα ήμουν πολύ άτυχος, πάντως αγχώθηκα και δεν το ευχαριστήθηκα πολύ. Μετά δεν ήθελα να μείνω με το βρεγμένο μαγιό, οπότε ψάχνοντας για κάποιο απόμερο σημείο να αλλάξω, προχώρησα μέσα από ένα μεγάλο νεροφάγομα στο βράχο και βγήκα από την πίσω πλευρά του νησιού που ήταν σχεδόν άδειο με μία μικρή παραλία. Εκεί ήταν και μία ξανθιά, λίγο λιποβαρής ύπαρξη, η οποία σύντομα συνειδητοποίησα ότι με τσέκαρε με κλεφτές ματιές. Ντάξει, έλεγα από μέσα μου, τόσο εντύπωση έκανα στο κορίτσι ακόμα δεν πάτησα το πόδι μου στην παραλία; Τι να πω, μπράβο μάνα για τον γιο που έκανες. Τέλος πάντων, βρήκα ένα βράχο που ήταν σχετικά απομονωμένος, έβαλα πετσέτα γύρω γύρω μην τρομάξουμε κανέναν με την σαλαπέρδα και άλλαξα το μαγιό. Πριν φύγω το καθυστέρησα λίγο ότι δήθεν "αγναντεύω το πέλαγο" (δηλαδή την κορμάρα μέσα από τα γυαλιά) και προς έκπληξή μου, την είδα να έρχεται προς το μέρος μου.
Εεεε, γεια, μου λέει, με μάλλον αμηχανία.
Εεεε γεια, της λέω και εγώ με ύφος που ειρωνικά αντέγραφε το δικό της, καθώς σκεφτόμουν, σοβαρά ή δουλευόμαστε τώρα;
Και συνεχίζει με το εξής απίθανο.
"Σε είδα που άλλαξες, θέλω και εγώ, μπορείς να με βοηθήσεις;"
Εδώ είναι το σημείο που μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων περάσανε διάφορες φλασιές από το μυαλό μου. Slow motion βιντεοκασέτας όπου τρέχουμε στην άμμο το δειλινό πιασμένοι χέρι χέρι, αχαλίνωτο σεξ "εεεετσι με την αρμύρα" ως - το πιο πιθανό - να ξυπνάω δεμένος ενώ ετοιμάζονται να μου πάρουν το συκώτι με την ξανθιά να έχει κάνει το δόλωμα.
Τι ακριβώς θέλεις να κάνω, ρώτησα με το ύφος "άντρα" που δεν πολυενδιαφέρεται, κοιτάζοντας και λίγο γύρω γύρω να δω από που θα μου την πέσουν.
Τελικά το κορίτσι ήθελε απλά να μείνω λίγο πιο πέρα να σιγουρευτώ ότι δεν θα ερχόταν κανείς όσο θα άλλαζε, δίκαιο αν και λίγο τολμηρό από την πλευρά της. Δεν με ήξερε και από χτες και πρακτικά εκεί πίσω ήμασταν μόνοι, σποραδικά μόνο ερχόταν κανένας άνθρωπος, έβλεπε ότι δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο και έφευγε.
Άλλαξε και γυρίσαμε μαζί προς την αποβάθρα. Δε θυμάμαι τίποτα άλλο. Ούτε εθνικότητα, ούτε το όνομα της, ούτε τι άλλο είπαμε. Όσο περιμέναμε τις διαφορετικές βάρκες μας, σκέφτηκα να της ζητήσω τηλέφωνο, αλλά τελικά αποδείχθηκα εντελώς χέστης. Προς έκπληξή μου βέβαια, πριν μπει στην βάρκα της γύρισε, με έψαξε στο πλήθος και με χαιρέτησε με ειλικρινές χαμόγελο. Της χαμογέλασα κύριος ενώ από μέσα μου με μούτζωνα, πάρτα μαλάκα, τι θα έχανες αν ρώταγες; τώρα πάει.
Βέβαια μην δίνω λάθος εντυπώσεις ότι ήμουν και τόσο κύριος, γιατί πρόλαβα και την τράβηξα μία κρυφή φώτο πλάτη ενώ έφευγε και πάλι καλά γιατί παίζει μετά από τόσα χρόνια να είχα ξεχάσει αυτή την αστεία εμπειρία εντελώς.
Από το νησί εκεί μας πήγαν σε άλλη γραμμή παραγωγής, αυτή του κανό. Ενώ εγώ είχα καταλάβει ότι θα κάναμε κανό μόνοι μας, τελικά ήταν ντόπιοι που σε πήγαιναν βόλτα. Μας άφησαν σε μία δίπατη πλωτή εξέδρα, όπου οι κωπηλάτες μπαίνανε ο ένας πίσω από τον άλλο σε σειρά, φορτώνανε τουρίστες (ένα ή δύο τη φορά) και φεύγανε προς ένα νησί που το νερό του είχε κάνει μία σπηλιά που μπορούσες να περάσεις από κάτω. Μία κυρία, πιθανώς αφεντικό, είχε μία ντουντούκα και τραμπούκιζε τους κωπηλάτες για την σειρά, να κάνουν πιο γρήγορα κλπ.
Με βάλανε λοιπόν σε ένα κανό, όπου είχα στραβώσει γιατί δε μου αρέσει να με πηγαίνουν βόλτα, αλλά περισσότερο γιατί ο κωπηλάτης έκανε κολπάκια προσπαθώντας να μου αποσπάσει στο τέλος φιλοδώρημα. Είχε ένα φύλλο κομμένο στο κέντρο σε σχήμα καρδιάς (εμετός) μέσα από το οποίο με έβγαλε φώτο και μου το έκανε και "δώρο", κάτι που ίσως θα δούλευε για ινσταγκραμοζευγαράκια, αλλά για μένα τι; Ότι, εγώ με την χείρα μου εδώ στο ταξίδι κοιτάτε τι ωραία που περάσαμε; Στην αρχή είχα σκοπό να του δώσω φιλοδώρημα, αλλά όταν άρχισε στην επιστροφή να κάνει στα ψέματα ότι δήθεν ζορίζεται γιατί είναι δύσκολο (παρόλο που έβλεπα ότι το ρεύμα ήταν βοηθητικό και όταν πηγαίναμε το είχε πάει αέρας) με τσάντισε και στο τέλος δεν του έδωσα τίποτα. Όταν το κατάλαβε ότι δεν θα του έδινα μου είπε να του επιστρέψω πίσω το φύλλο καρδούλα, λες και με τιμώρησε. Σιχαμάρα.
Από εκεί είχε επιστροφή. Ξανά παράδοση έναν έναν στα καταλύματα του και εγώ ως τελευταίος έκανα ααααλλη μία τεράστια βόλτα το νησί από την ανάποδη. Από τις 8 ώρες που υποτίθεται αγοράσαμε ούτε 3 δεν ήταν ουσίας και σε αυτό βάζω και το φαγητό. Οι άλλες ήταν αναμονές και μεταφορές, κάτι το οποίο ήταν ένα καλό μάθημα για το πως δουλεύουν τα πράγματα στην ΝΑ Ασία.
Στην επιστροφή πήγα για βραδινό με δύο κοπέλες από το χοστέλ. Τι το ήθελα. Καταλήξαμε σε mall, καθώς μου δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να φάνε από αλλού, όπου και οι δύο διάλεξαν ξένο φαγητό (δηλαδή μη ταϊλανδέζικο) και μάλιστα από διαφορετικά μαγαζιά. Το πήραν σε πακέτο και το έφαγαν σε παγκάκι μέσα στο mall. Σα να έρθει ο άλλος στην Ελλάδα, να πάει για κινεζικό και να το φάει στα σκαλάκια του μετρό ξέρω γω. Φοβερή αυθεντική εμπειρία.
Άλλη μία υπενθύμιση του να μην ξεκινάς να κάνεις κάτι μαζί με άλλους που δεν ξέρεις αν δεν έχεις ξεκαθαρίσει τι θα είναι.
Έκανα μία βόλτα στην πόλη του Πουκέτ και επέστρεψα στο χοστέλ. Είχα να προγραμματίσω την επόμενη μέρα.
Η είσοδος της σπηλιάς με τις μαιμούδες
Με λίγη προσοχή φαίνεται και μία που καραδοκεί μέσα στο βράχο
Ενώ ένας μπάστακας στην είσοδο κόβει κίνηση σε ποιον θα την πέσει
Ο ξαπλωμένος βούδας, αν κρίνω από την στάση μάλλον τηλεόραση βλέπει.
Μηχανή προφητειών για (ευκολό)πιστους. Ρίχνεις κέρμα και σου λέει τα τυχερά σου νούμερα, ο συνδυασμός των οποίων αντιστοιχεί και σε μία "προφητεία" που παίρνεις δίπλα από το χαρτί. Φυσικά κάθε φορά τα νούμερα είναι τυχαία (δούλευε με φωτοκύτταρο οπότε έπαιξα μαζί του με ένα φύλλο για πλάκα).
και η πίσω έξοδος που δεν πρόλαβα να εξερευνήσω μην και αργήσω - χα
Μπροστά πολλές μαϊμούδες. Μην παρασυρόμαστε από τις φώτος. Από κοντά είναι σχεδόν πάντα είναι ζώα κακιασμένα, επιθετικά και επικίνδυνα (αντίστοιχο με το να σε δαγκώσει ποντικός). Μακριά και αγαπημένοι.
Υπήρχαν τριγύρω μαγαζάκια που μπορούσες να αγοράσεις φαγητό για τις μαϊμούδες, που σίγουρα δεν ήταν κατάλληλο για αυτές (πχ ποπκορν). Όπου γίνεται αυτό μακροπρόθεσμα οδηγεί σε πολλά προβλήματα, υπερπληθυσμού, αλλαγής συμπεριφοράς, επιθετικότητας, κλπ. Μην ξεχνάμε ότι είναι άγρια ζώα.
Όταν το θυμήθηκε ο οδηγός να έρθει να μας πάρει μας πήγε στις βάρκες
Με ένα όμορφο πέρασμα μέσα από mangrove
Τα νερά δεν έχουν βάθος, οπότε οι βάρκες είναι ρηχές και μακρόστενες. Η δε μηχανή έχει ένα μεγάλο άξονα που μεταφέρει την προπέλα αρκετά μέτρα πίσω και την οποία χειρίζεται ο οδηγός έτσι ώστε μόλις να μπαίνει στο νερό για να μην πιάνει κάτω. Ο θόρυβος γενικά δαιμονισμένος, ειδικά άμα κάθεσαι πίσω.
Κάπως έτσι
Άντε και μία γερή δόση τροπικούρας επιτέλους!
Πλησιάζοντας το ψαροχώρι με τις εγκαταστάσεις πάνω από το νερό που χρησιμοποιούνταν για μαζική εστίαση.
Και εδώ η γραμμή παραγωγής. Κάθε αποβάθρα οδηγούσε σε διαφορετικό εστιατόριο. Παράδοση, τάισμα, παραλαβή με ISO.
Το τραπέζι ήταν πλούσιο (νομίζω είχε και άλλο ένα πιάτο μετά) αλλά γευστικά meh
Όπως έχω πει, οι επιχειρήσεις είναι συνήθως και ο χώρος στον οποίο ζουν οι οικογένειες, παίζουν τα παιδιά ενώ δουλεύουν οι γονείς, κλπ
Έκανα μία γρήγορη βόλτα να δω το ψαροχώρι πέρα από τα εστιατόρια πριν την αναχώρηση
Και βουρ για την επόμενη γραμμή παραγωγής στο νησί του james bond.
Με τα πιο χαρακτηριστικά σημεία
Εδώ έκανα το μπανάκι μου
Ολίγον χεσμένος από αυτό
Λέγεται ότι η συγκεκριμένη μέδουσα (που δεν είναι τεχνικά καν μέδουσα) δημιουργεί τέτοιο αφόρητο πόνο σε όσους τσιμπάει που νομίζουν ότι θα πεθάνουν και πολλοί καταλήγουν να παρακαλάνε για αυτό (βέβαια σπανίζει και είναι πολύ λιγότερο θανατηφόρα από την μινιατούρα box jelly fish).
Ένα τέτοιο νεροφάγωμα ακολούθησα για να πάω στο πίσω μέρος του νησιού
Και εδώ η φωτογραφία της ξανθιάς θεάς, πλάτη.
Από εκεί στην επόμενη γραμμή παραγωγής, αυτή με τα κανό. Εδώ η εξέδρα feeder για τους κωπηλάτες.
Το πιο αξιόλογο σημείο
Όχι δε θα σας δείξω τον εμετό με την φωτογραφία καρδούλα
Άλλη μία περίπτωση χαμένου στη μετάφραση. Πόσο είναι το κόστος εισόδου στο πάρκο;
Μερικές φώτος από την περιήγηση στην πόλη. Όπως είπαμε οι επιχειρήσεις είναι και το σπίτι. Το βράδυ ότι χώρος υπάρχει γίνεται καθιστικό, πάρκιν και ανάλογα την οικονομική δύναμη και υπνοδωμάτιο
Αυτό δε θυμάμαι τι ήταν, αποικιακό, σύγχρονο; Πάντως όμορφο, ξεχώριζε
Και κλείνω με μία φωτογραφία που αν δεν την είχα θα το είχα ξεχάσει.
Όπως περπάταγα, είδα από μακριά μία γάτα, η οποία είχε και φιόγκο, να βγαίνει μέσα από ένα στενό νιαουρίζοντας, ενώ σιγά σιγά πλησίαζε μία γιαγιάκα. Όταν η γιαγιά έφτασε κοντά έπεσε κάτω να την χαϊδέψει. Την χάιδεψε, την πήρε στην πλάτη και μπήκανε σιγά σιγά μαζί στο σπίτι της. Συνειδητοποίησα ότι ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα γάτα να συμπεριφέρεται σαν σκύλος, βγαίνοντας να προϋπαντήσει το αφεντικό.
Στην επιστροφή στο χοστέλ την πρώτη μέρα έκλεισα από την ρεσεψιόν μία εκδρομή για την επόμενη πουρνό πουρνό. Υπήρχαν διάφορες επιλογές, αποφάσισα να πάρω αυτή που ήταν για 8 ώρες και συμπεριλάμβανε monkey cave, james bond island, phang nga bay, canoying σε ένα νησί, φαγητό αλλά όχι το Πίπι και μία ακόμα φημισμένη παραλία σε νησί γιατί στο ένα σκόπευα να πάω ξεχωριστά και στο άλλο μου είπαν οι άλλοι ότι γίνεται της καριόλας και δεν το φχαριστιέσαι καθόλου, πρέπει να σπρώχνεσαι πάνω στην παραλία για λίγο χώρο, μένεις ελάχιστα και βάρκες πάνε και έρχονται. Ήξερα ότι αν έψαχνα στην αγορά θα το έβρισκα φθηνότερα πακέτα, αλλά δεν είχα χρόνο και ήμουν και κουρασμένος.
Μου είπαν να είμαι στις 6:30 στη ρεσεψιόν για να περάσει το βανάκι στις 7. Πες το πάλι λέω; Έτσι πρέπει, μισή ώρα πριν. Καλά της λέω, θα κατέβω δέκα λεπτά πριν όχι για άλλο λόγο αλλά γιατί θέλω να πιω ένα καφέ. Αγχώθηκε, επέμεινε και τελικά συμφώνησα ότι θα κατέβω μισή ώρα πριν αλλά την έγραψα και κατέβηκα 15 λεπτά πριν έτσι απλά για να το μεσιάσουμε.
Πήρα μπανανο sticky rice από το πανέρι της γιαγιάς και έφτιαξα και καφέ σε πλαστικό να τον πάρω μαζί. Κάποια στιγμή ήρθε το βανάκι, ήμουν ο πρώτος που ανέβαινε.
Ο οδηγός για άλλη μια φορά περίπτωση. Που τους βρίσκανε... Είτε κάποια πάθηση είχε είτε είχε πέσει στη μαρμώτα με τα σπιντάκια, γιατί δεν μπορούσε να σταματήσει ούτε 2 δευτερόλεπτα να κουνάει κάποιο μέρος του σώματός του, συνήθως τα χέρια. Οδηγούσε και είτε κούναγε το χέρι, είτε έβγαζε και έβαζε τα γυαλιά, αεικίνητος. Πάντως ήταν πολύ ευχάριστος τύπος. Πάμε πάμε μου λέει γιατί έχουμε να πάρουμε και άλλους και έχω και μία οικογένεια ινδών - έκανε σαν να βλαστήμαγε την τύχη του - οι ινδοί πάντα αργούν... γιάλα γιάλα! Και έτσι ξεκινήσαμε από την πόλη του Πουκέτ και κάναμε ένα κύκλο οοοοοοοολη τη νότια περιοχή ως την πατόνγκ απ' όπου πήραμε τους τελευταίους. Κοντά μία-μιάμιση ώρα χαμένη σε αυτό τον κύκλο και ναι, η οικογένεια ινδών άργησε. Πήρε τηλέφωνο πριν φτάσει το ξενοδοχείο τους λέγοντας ψέματα ότι ήταν έξω και περίμενε και παρόλα αυτά τους περιμέναμε ένα τέταρτο σα μαλάκες. Βγήκαν και ερχόντουσαν με το πάσο τους και ο οδηγός να τους λέει, "πάμε, όχι γιάλα γιάλα, πάμε". Μετά βρήκε ευκαιρία η κυρία ινδή να του πει του οδηγού ότι το "γιάλα γιάλα" είναι αραβικό και ναι μεν το λένε και στην ινδία αλλά δεν είναι δικό τους, "ΙΝΤΙΑ ΓΙΑΛΑ ΓΙΑΛΑΑΑ" να λέει ο οδηγός από μπροστά, ενώ ένα ζευγάρι γερμανών έβραζε στο ζουμί του.
Πρώτη στάση λοιπόν, μας λέει αυστηρά 45' στο monkey cave, όποιος αργήσει θα μείνει εδώ γιατί αλλιώς θα χάσουμε τη βάρκα. Είπα να το παίξω κακός και όπως το έλεγε κοίταξα τον μπαμπά ινδό στα μάτια σε φάση "το άκουσες έτσι; για σένα το λέει. Γιάλα γιάλα".
Ωραίες οι μαϊμούδες για λίγο και από απόσταση γιατί είναι κωλόζωα, οριακά passable η σπηλιά που είχε και ένα ξαπλωτό βούδα. Τους βούδες γενικά τους βρίσκουμε σε διάφορες στάσεις. Καθιστούς, ξαπλωτούς, κοιμισμένους, μη βαριόμαστε. Αυτό που ήταν ενδιαφέρον ήταν ότι με λίγη αναρρίχηση στο τέλος της σπηλιάς έβγαινες μέσα στη ζούγκλα, μόνος με τα πουλιά. Θα ήθελα να κάτσω λίγο παραπάνω εκεί αλλά φοβήθηκα μήπως με αφήσουν πίσω και γύρισα στην είσοδο βαριά στο 20λεπτο, είδα λίγο πάλι τις μαϊμούδες και σιγά σιγά στο μισάωρο μαζευτήκαμε όλοι ακόμα και οι γιάλα γιάλα.
Οδηγός όμως πουθενά. Πάνε και τα 45' του ραντεβού, άντε λέμε 5 λεπτά μπορεί να άργησε, άντε 10, μετά από λίγο αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε μήπως μας ξέχασε. Τελικά ήρθε με το βανάκι με περίπου μισή ώρα καθυστέρηση, ενώ εμείς καθόμασταν όρθιοι μέσα στη ζέστη, σαν να μην έγινε τίποτα, με ύφος "έλα πάμε τώρα μην αργήσουμε". Οι γερμανοί για άλλη μια φορά έβραζαν στο ζουμί τους,
Από εκεί μας πήγε σε ένα σημείο να πάρουμε τις βάρκες στις οποίες χωριστήκαμε ξανά με βάση το πρόγραμμα που είχε αγοράσει ο καθένας. Κάτι η ωραία μέρα, κάτι η δροσιά της θάλασσας, κάτι οι καταπράσινοι ασβεστολιθικοί βράχοι, ήταν αντικειμενικά ωραία, αυτό το τροπικό που μας φαίνεται τόσο διαφορετικό σε εμάς τους μεσογειακούς.
Καθώς η ώρα είχε περάσει, μας πήγαν κατευθείαν για μεσημεριανό σε ένα ψαροχώρι πάνω στο νερό που το έχουν μετατρέψει σε γραμμή παραγωγής για εστίαση τουριστών.
Εκεί τα τραπέζια ήταν για 6, και καθώς ήμουν solo ταξιδιώτης με έβαλαν μαζί με δύο άλλα ζευγάρια. Δε χρειαζόταν και πολύ για να καταλάβω ότι ήταν ισπανοί γιατί εκτός του ότι μίλαγα την γλώσσα σε πολύ καλό επίπεδο κάποτε (τώρα την έχω χάσει πια σε μεγάλο βαθμό) όταν οι ισπανοί μιλάνε αγγλικά η ισπανική προφορά κάνει κρα ("εσπαγγέτι, πρόγεκτ, κλπ").
Όπως καθόμασταν λοιπόν, τους λέω στα αγγλικά, εντάξει, εσείς είστε ισπανοί, το κατάλαβα με την μία. Και εσύ ισπανός δεν είσαι; μου είπε ο ένας από αυτούς στα ισπανικά με χαμόγελο. Όχι του λέω, στα ισπανικά, μιλάω τη γλώσσα αλλά δεν είμαι ισπανός. Και πέφτει μία ξαφνική, σχεδόν ανεξήγητη παγωμάρα, όπου κοιτάζονταν μεταξύ τους με ύφος "ω μη σου γαμήσω". Οπότε μετά από λίγο ησυχίας τους λέω, ε καλά, δε θα κάνετε ούτε μία προσπάθεια να βρείτε από που είμαι;
Με κοιτάει λοιπόν ο ένας και μου λέει με κάπως προσεκτικό ύφος, δείχνοντας την μπλούζα μου, μπαρτσελόνα; Και εκεί συνειδητοποιώ ότι τυχαία είχα φορέσει μπλούζα που έγραφε μπαρτσελόνα επάνω και νόμιζαν ότι είμαι καταλανός αυτονομιστής και θα τους σκότιζα το μεσημεριανό. Γέλασα, όχι ρε, από την Ελλάδα είμαι, τυχαία η μπλούζα, κάνανε ααααα και αμέσως έσπασε ο πάγος.
Μετά το φαγητό μας πήγαν στο "νησί του james bond" που το λένε έτσι γιατί είχε γυριστεί κάποια σκηνή της ταινίας. Δε θυμάμαι πόσο μας άφησαν, πάντως δεν ήταν πολύ, ίσα ίσα αρκετό για μία βουτιά και φωτογραφίες ανάμεσα σε πολυυυυ κόσμο, αν πίστευες την ώρα που σου λέγανε ότι θα έρθει πάλι η βάρκα να σε πάρει, γιατί όπως πια είχα συνειδητοποιήσει, από την ώρα που σου λέγανε έπρεπε συνήθως να προσθέσεις μισή.
Βούτηξα παρόλο που είχε κάτι τρομακτικές προειδοποιητικές πινακίδες για την πιθανότητα ύπαρξης μίας δολοφονικής μέδουσας. Σκέφτηκα ότι με τόσο κόσμο μάλλον θα ήμουν πολύ άτυχος, πάντως αγχώθηκα και δεν το ευχαριστήθηκα πολύ. Μετά δεν ήθελα να μείνω με το βρεγμένο μαγιό, οπότε ψάχνοντας για κάποιο απόμερο σημείο να αλλάξω, προχώρησα μέσα από ένα μεγάλο νεροφάγομα στο βράχο και βγήκα από την πίσω πλευρά του νησιού που ήταν σχεδόν άδειο με μία μικρή παραλία. Εκεί ήταν και μία ξανθιά, λίγο λιποβαρής ύπαρξη, η οποία σύντομα συνειδητοποίησα ότι με τσέκαρε με κλεφτές ματιές. Ντάξει, έλεγα από μέσα μου, τόσο εντύπωση έκανα στο κορίτσι ακόμα δεν πάτησα το πόδι μου στην παραλία; Τι να πω, μπράβο μάνα για τον γιο που έκανες. Τέλος πάντων, βρήκα ένα βράχο που ήταν σχετικά απομονωμένος, έβαλα πετσέτα γύρω γύρω μην τρομάξουμε κανέναν με την σαλαπέρδα και άλλαξα το μαγιό. Πριν φύγω το καθυστέρησα λίγο ότι δήθεν "αγναντεύω το πέλαγο" (δηλαδή την κορμάρα μέσα από τα γυαλιά) και προς έκπληξή μου, την είδα να έρχεται προς το μέρος μου.
Εεεε, γεια, μου λέει, με μάλλον αμηχανία.
Εεεε γεια, της λέω και εγώ με ύφος που ειρωνικά αντέγραφε το δικό της, καθώς σκεφτόμουν, σοβαρά ή δουλευόμαστε τώρα;
Και συνεχίζει με το εξής απίθανο.
"Σε είδα που άλλαξες, θέλω και εγώ, μπορείς να με βοηθήσεις;"
Εδώ είναι το σημείο που μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων περάσανε διάφορες φλασιές από το μυαλό μου. Slow motion βιντεοκασέτας όπου τρέχουμε στην άμμο το δειλινό πιασμένοι χέρι χέρι, αχαλίνωτο σεξ "εεεετσι με την αρμύρα" ως - το πιο πιθανό - να ξυπνάω δεμένος ενώ ετοιμάζονται να μου πάρουν το συκώτι με την ξανθιά να έχει κάνει το δόλωμα.
Τι ακριβώς θέλεις να κάνω, ρώτησα με το ύφος "άντρα" που δεν πολυενδιαφέρεται, κοιτάζοντας και λίγο γύρω γύρω να δω από που θα μου την πέσουν.
Τελικά το κορίτσι ήθελε απλά να μείνω λίγο πιο πέρα να σιγουρευτώ ότι δεν θα ερχόταν κανείς όσο θα άλλαζε, δίκαιο αν και λίγο τολμηρό από την πλευρά της. Δεν με ήξερε και από χτες και πρακτικά εκεί πίσω ήμασταν μόνοι, σποραδικά μόνο ερχόταν κανένας άνθρωπος, έβλεπε ότι δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο και έφευγε.
Άλλαξε και γυρίσαμε μαζί προς την αποβάθρα. Δε θυμάμαι τίποτα άλλο. Ούτε εθνικότητα, ούτε το όνομα της, ούτε τι άλλο είπαμε. Όσο περιμέναμε τις διαφορετικές βάρκες μας, σκέφτηκα να της ζητήσω τηλέφωνο, αλλά τελικά αποδείχθηκα εντελώς χέστης. Προς έκπληξή μου βέβαια, πριν μπει στην βάρκα της γύρισε, με έψαξε στο πλήθος και με χαιρέτησε με ειλικρινές χαμόγελο. Της χαμογέλασα κύριος ενώ από μέσα μου με μούτζωνα, πάρτα μαλάκα, τι θα έχανες αν ρώταγες; τώρα πάει.
Βέβαια μην δίνω λάθος εντυπώσεις ότι ήμουν και τόσο κύριος, γιατί πρόλαβα και την τράβηξα μία κρυφή φώτο πλάτη ενώ έφευγε και πάλι καλά γιατί παίζει μετά από τόσα χρόνια να είχα ξεχάσει αυτή την αστεία εμπειρία εντελώς.
Από το νησί εκεί μας πήγαν σε άλλη γραμμή παραγωγής, αυτή του κανό. Ενώ εγώ είχα καταλάβει ότι θα κάναμε κανό μόνοι μας, τελικά ήταν ντόπιοι που σε πήγαιναν βόλτα. Μας άφησαν σε μία δίπατη πλωτή εξέδρα, όπου οι κωπηλάτες μπαίνανε ο ένας πίσω από τον άλλο σε σειρά, φορτώνανε τουρίστες (ένα ή δύο τη φορά) και φεύγανε προς ένα νησί που το νερό του είχε κάνει μία σπηλιά που μπορούσες να περάσεις από κάτω. Μία κυρία, πιθανώς αφεντικό, είχε μία ντουντούκα και τραμπούκιζε τους κωπηλάτες για την σειρά, να κάνουν πιο γρήγορα κλπ.
Με βάλανε λοιπόν σε ένα κανό, όπου είχα στραβώσει γιατί δε μου αρέσει να με πηγαίνουν βόλτα, αλλά περισσότερο γιατί ο κωπηλάτης έκανε κολπάκια προσπαθώντας να μου αποσπάσει στο τέλος φιλοδώρημα. Είχε ένα φύλλο κομμένο στο κέντρο σε σχήμα καρδιάς (εμετός) μέσα από το οποίο με έβγαλε φώτο και μου το έκανε και "δώρο", κάτι που ίσως θα δούλευε για ινσταγκραμοζευγαράκια, αλλά για μένα τι; Ότι, εγώ με την χείρα μου εδώ στο ταξίδι κοιτάτε τι ωραία που περάσαμε; Στην αρχή είχα σκοπό να του δώσω φιλοδώρημα, αλλά όταν άρχισε στην επιστροφή να κάνει στα ψέματα ότι δήθεν ζορίζεται γιατί είναι δύσκολο (παρόλο που έβλεπα ότι το ρεύμα ήταν βοηθητικό και όταν πηγαίναμε το είχε πάει αέρας) με τσάντισε και στο τέλος δεν του έδωσα τίποτα. Όταν το κατάλαβε ότι δεν θα του έδινα μου είπε να του επιστρέψω πίσω το φύλλο καρδούλα, λες και με τιμώρησε. Σιχαμάρα.
Από εκεί είχε επιστροφή. Ξανά παράδοση έναν έναν στα καταλύματα του και εγώ ως τελευταίος έκανα ααααλλη μία τεράστια βόλτα το νησί από την ανάποδη. Από τις 8 ώρες που υποτίθεται αγοράσαμε ούτε 3 δεν ήταν ουσίας και σε αυτό βάζω και το φαγητό. Οι άλλες ήταν αναμονές και μεταφορές, κάτι το οποίο ήταν ένα καλό μάθημα για το πως δουλεύουν τα πράγματα στην ΝΑ Ασία.
Στην επιστροφή πήγα για βραδινό με δύο κοπέλες από το χοστέλ. Τι το ήθελα. Καταλήξαμε σε mall, καθώς μου δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να φάνε από αλλού, όπου και οι δύο διάλεξαν ξένο φαγητό (δηλαδή μη ταϊλανδέζικο) και μάλιστα από διαφορετικά μαγαζιά. Το πήραν σε πακέτο και το έφαγαν σε παγκάκι μέσα στο mall. Σα να έρθει ο άλλος στην Ελλάδα, να πάει για κινεζικό και να το φάει στα σκαλάκια του μετρό ξέρω γω. Φοβερή αυθεντική εμπειρία.
Άλλη μία υπενθύμιση του να μην ξεκινάς να κάνεις κάτι μαζί με άλλους που δεν ξέρεις αν δεν έχεις ξεκαθαρίσει τι θα είναι.
Έκανα μία βόλτα στην πόλη του Πουκέτ και επέστρεψα στο χοστέλ. Είχα να προγραμματίσω την επόμενη μέρα.
Η είσοδος της σπηλιάς με τις μαιμούδες
Με λίγη προσοχή φαίνεται και μία που καραδοκεί μέσα στο βράχο
Ενώ ένας μπάστακας στην είσοδο κόβει κίνηση σε ποιον θα την πέσει
Ο ξαπλωμένος βούδας, αν κρίνω από την στάση μάλλον τηλεόραση βλέπει.
Μηχανή προφητειών για (ευκολό)πιστους. Ρίχνεις κέρμα και σου λέει τα τυχερά σου νούμερα, ο συνδυασμός των οποίων αντιστοιχεί και σε μία "προφητεία" που παίρνεις δίπλα από το χαρτί. Φυσικά κάθε φορά τα νούμερα είναι τυχαία (δούλευε με φωτοκύτταρο οπότε έπαιξα μαζί του με ένα φύλλο για πλάκα).
και η πίσω έξοδος που δεν πρόλαβα να εξερευνήσω μην και αργήσω - χα
Μπροστά πολλές μαϊμούδες. Μην παρασυρόμαστε από τις φώτος. Από κοντά είναι σχεδόν πάντα είναι ζώα κακιασμένα, επιθετικά και επικίνδυνα (αντίστοιχο με το να σε δαγκώσει ποντικός). Μακριά και αγαπημένοι.
Υπήρχαν τριγύρω μαγαζάκια που μπορούσες να αγοράσεις φαγητό για τις μαϊμούδες, που σίγουρα δεν ήταν κατάλληλο για αυτές (πχ ποπκορν). Όπου γίνεται αυτό μακροπρόθεσμα οδηγεί σε πολλά προβλήματα, υπερπληθυσμού, αλλαγής συμπεριφοράς, επιθετικότητας, κλπ. Μην ξεχνάμε ότι είναι άγρια ζώα.
Όταν το θυμήθηκε ο οδηγός να έρθει να μας πάρει μας πήγε στις βάρκες
Με ένα όμορφο πέρασμα μέσα από mangrove
Τα νερά δεν έχουν βάθος, οπότε οι βάρκες είναι ρηχές και μακρόστενες. Η δε μηχανή έχει ένα μεγάλο άξονα που μεταφέρει την προπέλα αρκετά μέτρα πίσω και την οποία χειρίζεται ο οδηγός έτσι ώστε μόλις να μπαίνει στο νερό για να μην πιάνει κάτω. Ο θόρυβος γενικά δαιμονισμένος, ειδικά άμα κάθεσαι πίσω.
Κάπως έτσι
Άντε και μία γερή δόση τροπικούρας επιτέλους!
Πλησιάζοντας το ψαροχώρι με τις εγκαταστάσεις πάνω από το νερό που χρησιμοποιούνταν για μαζική εστίαση.
Και εδώ η γραμμή παραγωγής. Κάθε αποβάθρα οδηγούσε σε διαφορετικό εστιατόριο. Παράδοση, τάισμα, παραλαβή με ISO.
Το τραπέζι ήταν πλούσιο (νομίζω είχε και άλλο ένα πιάτο μετά) αλλά γευστικά meh
Όπως έχω πει, οι επιχειρήσεις είναι συνήθως και ο χώρος στον οποίο ζουν οι οικογένειες, παίζουν τα παιδιά ενώ δουλεύουν οι γονείς, κλπ
Έκανα μία γρήγορη βόλτα να δω το ψαροχώρι πέρα από τα εστιατόρια πριν την αναχώρηση
Και βουρ για την επόμενη γραμμή παραγωγής στο νησί του james bond.
Με τα πιο χαρακτηριστικά σημεία
Εδώ έκανα το μπανάκι μου
Ολίγον χεσμένος από αυτό
Λέγεται ότι η συγκεκριμένη μέδουσα (που δεν είναι τεχνικά καν μέδουσα) δημιουργεί τέτοιο αφόρητο πόνο σε όσους τσιμπάει που νομίζουν ότι θα πεθάνουν και πολλοί καταλήγουν να παρακαλάνε για αυτό (βέβαια σπανίζει και είναι πολύ λιγότερο θανατηφόρα από την μινιατούρα box jelly fish).
Ένα τέτοιο νεροφάγωμα ακολούθησα για να πάω στο πίσω μέρος του νησιού
Και εδώ η φωτογραφία της ξανθιάς θεάς, πλάτη.
Από εκεί στην επόμενη γραμμή παραγωγής, αυτή με τα κανό. Εδώ η εξέδρα feeder για τους κωπηλάτες.
Το πιο αξιόλογο σημείο
Όχι δε θα σας δείξω τον εμετό με την φωτογραφία καρδούλα
Άλλη μία περίπτωση χαμένου στη μετάφραση. Πόσο είναι το κόστος εισόδου στο πάρκο;
Μερικές φώτος από την περιήγηση στην πόλη. Όπως είπαμε οι επιχειρήσεις είναι και το σπίτι. Το βράδυ ότι χώρος υπάρχει γίνεται καθιστικό, πάρκιν και ανάλογα την οικονομική δύναμη και υπνοδωμάτιο
Αυτό δε θυμάμαι τι ήταν, αποικιακό, σύγχρονο; Πάντως όμορφο, ξεχώριζε
Και κλείνω με μία φωτογραφία που αν δεν την είχα θα το είχα ξεχάσει.
Όπως περπάταγα, είδα από μακριά μία γάτα, η οποία είχε και φιόγκο, να βγαίνει μέσα από ένα στενό νιαουρίζοντας, ενώ σιγά σιγά πλησίαζε μία γιαγιάκα. Όταν η γιαγιά έφτασε κοντά έπεσε κάτω να την χαϊδέψει. Την χάιδεψε, την πήρε στην πλάτη και μπήκανε σιγά σιγά μαζί στο σπίτι της. Συνειδητοποίησα ότι ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα γάτα να συμπεριφέρεται σαν σκύλος, βγαίνοντας να προϋπαντήσει το αφεντικό.
Last edited by a moderator: