poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
Στον οδηγό που είχα μαζί είχε μικρή μόνο πληροφορία για τη καμπόνγκ τσανχγκ, ότι εκεί εκρέει η λίμνη Τόνλε Σαπ και μετατρέπεται σε ποταμό. Μπορούσες να κάνεις τουρ σε floating villages και ήταν στάση της βάρκας που κάνει τη διαδρομή λίμνη-πρωτεύουσα. Δεν μου είχε φανεί κάτι πολύ ιδιαίτερο, είχα δει αρκετά από floating villages στις δύο προηγούμενες επισκέψεις στη λίμνη και η ιδέα να ξαναμπώ στην ταλαιπωρία βάρκας για πολύ δεν με έψηνε. Όμως ήταν στο δρόμο προς πρωτεύουσα και ήθελα να πάω και σε κάτι λιγότερο τουριστικό και περισσότερο αυθεντικό. Η Μπάταμπανγκ μου είχε αρέσει ακριβώς γιατί δεν έπρεπε να σκέφτομαι τα πάντα σαν πιθανή απάτη ή κλέψιμο απλά γιατί ήμουν ξένος. Η είσοδος στην χώρα και η Σίεμ Ρίεπ με είχε κουράσει και απογοητεύσει.
Ένας ακόμα λόγος ήταν πως η επόμενη μέρα ήταν αργία και ίσως ήταν καλύτερα να είμαι σε ένα μικρότερο μέρος απ' ότι μία άδεια πόλη όπου όλα ήταν κλειστά. Βέβαια μπορεί να ήταν και χειρότερα, δεν ήξερα. Είχα ήδη στείλει από τη προηγούμενη στη καμποτζιανή αν είχε άποψη για το που είναι καλύτερα. Η απάντησή της ήρθε με καθυστέρηση μίας μέρας, λίγο πριν φύγω και ήταν κάπως νοηματικά μπερδεμένη, σαν να το είχε γράψει στο πόδι ή ζαλισμένη είχα αρχίσει να ανησυχώ αν της συμβαίνει κάτι. Πάντως το τελικό συμπέρασμα που έβγαλα από την απάντησή της ήταν να το αφήσω και να πάω στη πρωτεύουσα.
Πήγα στο σταθμό λεωφορείων στις 7:30 και στα εκδοτήρια
άλλαξα το εισιτήριο που είχα στις 8 για Πνομ Πεν, άλλωστε το ίδιο λεωφορείο ήταν. Μου είπαν ότι το λεωφορείο είχε "καθυστέρηση". Σε εισαγωγικά γιατί όπως κατάλαβα από εκεί ξεκίναγε και έτοιμο ήταν, απλά δεν είχε αρκετό κόσμο και μετέφεραν την αναχώρηση για αργότερα για να μειώσουν τη χασούρα. Άφησα το μεγάλο μπάκπακ και πήγα για καφέ και πρωινό να περάσει η ώρα.
Δε θυμάμαι αν αυτή τη φωτογραφία την έβγαλα γιατί έφαγα εδώ
Έχετε ξαναδεί τέτοιο βουλκανισμό; Το "συνεργείο" φυσικά ήταν στον δρόμο, έριχνε βενζίνη μέσα, το άναβε και περίμενε να γίνει η δουλειά
Επέστρεψα και κάθισα αρκετή ώρα στο "lounge" περιμένοντας.
Είχε πιάσει πάλι εκείνη τη ζέστη που ίδρωνες όπως καθόσουν και η ώρα δε πέρναγε, νομίζω στις 11 φύγαμε τελικά, κάψιμο.
Η διαδρομή ήταν από τον εθνικό δρόμο νούμερο 5, ο οποίος, μη μπερδευτεί κανείς από το νούμερο, ήταν απλά ο δεύτερος από τους δύο "ποιοτικούς" εθνικούς δρόμους της χώρας και πιθανώς πιο σημαντικός, ο άλλος ήταν ο Σίεμ Ρίεπ - Πνομ Πεν. Και ακριβώς λόγω της σημασίας του είχε, όπως και ο άλλος, μόλις μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και φυσικά καμία νησίδα.
Η κίνηση ήταν συνεχής και από τα δύο ρεύματα, περισσότερο όμως από αυτό της εξόδου από Πνομ Πεν. Τόσο στο ένα όσο και στο άλλο, η κατεύθυνση πορείας ήταν ενδεικτική αλλά όχι δεσμευτική. Δηλαδή αν ήθελες πήγαινες με τη ροή, αν δεν ήθελες πήγαινες ανάποδα, δε πειράζει βρε αδερφέ, όλα μία σύμβαση είναι στη ζωή. Κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος ήταν οδηγήσιμη και ενίοτε και το χώμα στην άκρη. Κάθε όχημα διατηρούσε πρακτικά σταθερή ταχύτητα και αν συναντούσε κάποιο πιο αργό απλά προσπερνούσε. Η προσπέραση συνήθως γινόταν από αριστερά αλλά όχι και πάντα, το κύριο ήταν να χωράς.
Δηλαδή για να καταλάβετε, στο ρεύμα πορείας μας, ένα τουκτούκ θα προσπερνούσε κάποιο μηχανάκι που ερχόταν ανάποδα στην τέρμα δεξιά πλευρά. Για να προσπεράσει έμπαινε στο ρεύμα πορείας του λεωφορείου το οποίο φυσικά δεν θα έκοβε ταχύτητα, φρένο δε πατάνε οι άντρες, αλλά θα έκανε και αυτό αριστερά να προσπεράσει το τουκτουκ μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα. Το φορτηγό που στο μεταξύ ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα θα μετακινούνταν και αυτό στο δικό μας ρεύμα, δηλαδή το αντίθετο για αυτό καθώς υπολόγιζε ότι όταν θα μας συναντούσε το τουτουκ θα είχε προσπεράσει το μηχανάκι και θα είχε επιστρέψει δεξιά, οπότε θα χώραγε ανάμεσα στο λεωφορείο (που συνέχιζε να βρίσκεται στο αντίθετο ρεύμα) και το τουκτουκ. Με τη λήξη αυτού του κρεσέντου κινδύνου και αν δεν είχε προκύψει κάτι άλλο θα επέστρεφε ο καθένας στο ρεύμα του.
Όλο αυτό γινόταν με τέτοια ηρεμία και άνεση που ήταν εντυπωσιακό - αν μπορούσες να αγνοήσεις ότι ένας λάθος υπολογισμός ή κάτι αναπάντεχο θα οδηγούσε σε πολύνεκρο και ήσουν εμπλεκόμενος, πιθανώς σαν θύμα. Δεν θυμάμαι αν το έχω γράψει σε προηγούμενο μήνυμα αλλά μόλις την χρονιά που ήμουν εκεί ή την προηγούμενη οι θάνατοι από οδικά ατυχήματα είχαν υπερσκελίσει τους θανάτους από νάρκες, κάτι που λέει πολλά και για τα δύο.
Δυστυχώς είχα βγάλει ένα απίστευτο βίντεο μερικών λεπτών από το κινητό το οποίο κατά λάθος χάθηκε με αλλαγή συσκευής. Σκεφτόμουν λοιπόν ότι σε αυτό το βίντεο ταίριαζε να πέσει κλασική μουσική η οποία θα ήταν συντονισμένη σε όλα αυτά τα απίστευτα που συνέβαιναν στο δρόμο, σαν μία συμφωνία θανάτου.
Στον οδηγό που είχα μαζί είχε μικρή μόνο πληροφορία για τη καμπόνγκ τσανχγκ, ότι εκεί εκρέει η λίμνη Τόνλε Σαπ και μετατρέπεται σε ποταμό. Μπορούσες να κάνεις τουρ σε floating villages και ήταν στάση της βάρκας που κάνει τη διαδρομή λίμνη-πρωτεύουσα. Δεν μου είχε φανεί κάτι πολύ ιδιαίτερο, είχα δει αρκετά από floating villages στις δύο προηγούμενες επισκέψεις στη λίμνη και η ιδέα να ξαναμπώ στην ταλαιπωρία βάρκας για πολύ δεν με έψηνε. Όμως ήταν στο δρόμο προς πρωτεύουσα και ήθελα να πάω και σε κάτι λιγότερο τουριστικό και περισσότερο αυθεντικό. Η Μπάταμπανγκ μου είχε αρέσει ακριβώς γιατί δεν έπρεπε να σκέφτομαι τα πάντα σαν πιθανή απάτη ή κλέψιμο απλά γιατί ήμουν ξένος. Η είσοδος στην χώρα και η Σίεμ Ρίεπ με είχε κουράσει και απογοητεύσει.
Ένας ακόμα λόγος ήταν πως η επόμενη μέρα ήταν αργία και ίσως ήταν καλύτερα να είμαι σε ένα μικρότερο μέρος απ' ότι μία άδεια πόλη όπου όλα ήταν κλειστά. Βέβαια μπορεί να ήταν και χειρότερα, δεν ήξερα. Είχα ήδη στείλει από τη προηγούμενη στη καμποτζιανή αν είχε άποψη για το που είναι καλύτερα. Η απάντησή της ήρθε με καθυστέρηση μίας μέρας, λίγο πριν φύγω και ήταν κάπως νοηματικά μπερδεμένη, σαν να το είχε γράψει στο πόδι ή ζαλισμένη είχα αρχίσει να ανησυχώ αν της συμβαίνει κάτι. Πάντως το τελικό συμπέρασμα που έβγαλα από την απάντησή της ήταν να το αφήσω και να πάω στη πρωτεύουσα.
Πήγα στο σταθμό λεωφορείων στις 7:30 και στα εκδοτήρια
άλλαξα το εισιτήριο που είχα στις 8 για Πνομ Πεν, άλλωστε το ίδιο λεωφορείο ήταν. Μου είπαν ότι το λεωφορείο είχε "καθυστέρηση". Σε εισαγωγικά γιατί όπως κατάλαβα από εκεί ξεκίναγε και έτοιμο ήταν, απλά δεν είχε αρκετό κόσμο και μετέφεραν την αναχώρηση για αργότερα για να μειώσουν τη χασούρα. Άφησα το μεγάλο μπάκπακ και πήγα για καφέ και πρωινό να περάσει η ώρα.
Δε θυμάμαι αν αυτή τη φωτογραφία την έβγαλα γιατί έφαγα εδώ
Έχετε ξαναδεί τέτοιο βουλκανισμό; Το "συνεργείο" φυσικά ήταν στον δρόμο, έριχνε βενζίνη μέσα, το άναβε και περίμενε να γίνει η δουλειά
Επέστρεψα και κάθισα αρκετή ώρα στο "lounge" περιμένοντας.
Είχε πιάσει πάλι εκείνη τη ζέστη που ίδρωνες όπως καθόσουν και η ώρα δε πέρναγε, νομίζω στις 11 φύγαμε τελικά, κάψιμο.
Η διαδρομή ήταν από τον εθνικό δρόμο νούμερο 5, ο οποίος, μη μπερδευτεί κανείς από το νούμερο, ήταν απλά ο δεύτερος από τους δύο "ποιοτικούς" εθνικούς δρόμους της χώρας και πιθανώς πιο σημαντικός, ο άλλος ήταν ο Σίεμ Ρίεπ - Πνομ Πεν. Και ακριβώς λόγω της σημασίας του είχε, όπως και ο άλλος, μόλις μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και φυσικά καμία νησίδα.
Η κίνηση ήταν συνεχής και από τα δύο ρεύματα, περισσότερο όμως από αυτό της εξόδου από Πνομ Πεν. Τόσο στο ένα όσο και στο άλλο, η κατεύθυνση πορείας ήταν ενδεικτική αλλά όχι δεσμευτική. Δηλαδή αν ήθελες πήγαινες με τη ροή, αν δεν ήθελες πήγαινες ανάποδα, δε πειράζει βρε αδερφέ, όλα μία σύμβαση είναι στη ζωή. Κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος ήταν οδηγήσιμη και ενίοτε και το χώμα στην άκρη. Κάθε όχημα διατηρούσε πρακτικά σταθερή ταχύτητα και αν συναντούσε κάποιο πιο αργό απλά προσπερνούσε. Η προσπέραση συνήθως γινόταν από αριστερά αλλά όχι και πάντα, το κύριο ήταν να χωράς.
Δηλαδή για να καταλάβετε, στο ρεύμα πορείας μας, ένα τουκτούκ θα προσπερνούσε κάποιο μηχανάκι που ερχόταν ανάποδα στην τέρμα δεξιά πλευρά. Για να προσπεράσει έμπαινε στο ρεύμα πορείας του λεωφορείου το οποίο φυσικά δεν θα έκοβε ταχύτητα, φρένο δε πατάνε οι άντρες, αλλά θα έκανε και αυτό αριστερά να προσπεράσει το τουκτουκ μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα. Το φορτηγό που στο μεταξύ ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα θα μετακινούνταν και αυτό στο δικό μας ρεύμα, δηλαδή το αντίθετο για αυτό καθώς υπολόγιζε ότι όταν θα μας συναντούσε το τουτουκ θα είχε προσπεράσει το μηχανάκι και θα είχε επιστρέψει δεξιά, οπότε θα χώραγε ανάμεσα στο λεωφορείο (που συνέχιζε να βρίσκεται στο αντίθετο ρεύμα) και το τουκτουκ. Με τη λήξη αυτού του κρεσέντου κινδύνου και αν δεν είχε προκύψει κάτι άλλο θα επέστρεφε ο καθένας στο ρεύμα του.
Όλο αυτό γινόταν με τέτοια ηρεμία και άνεση που ήταν εντυπωσιακό - αν μπορούσες να αγνοήσεις ότι ένας λάθος υπολογισμός ή κάτι αναπάντεχο θα οδηγούσε σε πολύνεκρο και ήσουν εμπλεκόμενος, πιθανώς σαν θύμα. Δεν θυμάμαι αν το έχω γράψει σε προηγούμενο μήνυμα αλλά μόλις την χρονιά που ήμουν εκεί ή την προηγούμενη οι θάνατοι από οδικά ατυχήματα είχαν υπερσκελίσει τους θανάτους από νάρκες, κάτι που λέει πολλά και για τα δύο.
Δυστυχώς είχα βγάλει ένα απίστευτο βίντεο μερικών λεπτών από το κινητό το οποίο κατά λάθος χάθηκε με αλλαγή συσκευής. Σκεφτόμουν λοιπόν ότι σε αυτό το βίντεο ταίριαζε να πέσει κλασική μουσική η οποία θα ήταν συντονισμένη σε όλα αυτά τα απίστευτα που συνέβαιναν στο δρόμο, σαν μία συμφωνία θανάτου.
Last edited by a moderator: