poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
Φεύγοντας από Πνομ Πεν το λεωφορείο πήγαινε πολύ αργά, πολύ βολικό για τον ύπνο. Κατά τις 4 σταμάτησε κάπου στην άκρη του δρόμου και έμεινε εκεί σταματημένο για μία ώρα, ίσως και παραπάνω. Όταν έπιασε να ξημερώνει κατάλαβα ότι ήμασταν ήδη δίπλα στα σύνορα και περιμένανε να ανοίξουν τα γραφεία.
Υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν μοναδική ευκαιρία για να λιώσω στον ύπνο εκεί που περιμέναμε, όμως κάτι δε πήγαινε καλά. Το στομάχι μου είχε διπλώσει και είχα μία περίεργη ζαλάδα-πονοκέφαλο που με έκανε να νιώθω πολύ άβολα και να ιδρώνω με κρύο ιδρώτα. Έκανα υπομονή, άλλωστε τι άλλο μπορούσα να κάνω, αλλά μάλλον γινόταν χειρότερα.
Σιγά σιγά ξυπνήσανε όλοι και με τα πολλά προχωρήσαμε. Το λεωφορείο σταμάτησε στην καμποτζιανή πλευρά για τον έλεγχο διαβατηρίων. Βοήθησα έναν δυτικό παππού που ταξίδευε μόνος του να κατέβει το τελευταίο σκαλί και από περιέργεια τον ρώτησα τι κάνει εκεί. Μου δήλωσε 86 χρονών και ότι ταξίδευε στην ΝΑ Ασία, ενώ πέρναγε τα σύνορα για visa run... Τι να πεις για τα χάλια μας μετά.
Είπα στη βιετναμέζα πως ένιωθα, α μου λέει, έτσι είμαι εγώ τόσες μέρες, πάρε να έχεις τώρα. Τι διάολο θα μου έρθει και περίοδος μετά;
Τέλος πάντων μπήκαμε στην ουρά για τα διαβατήρια, ενώ ένιωθα όλο και χειρότερα. Κάποια στιγμή το παχύ μου έντερο φώναξε mayday mayday, με τα χίλια ζόρια περίμενα λίγο να έρθει η σειρά μου και της βιετναμέζας και με το που με είδε ο υπάλληλος του λέω σόρυ, χρειάζομαι τουαλέτα, πες που είναι ΤΩΡΑ. Αφήνω την βιετναμέζα εκεί με το διαβατήριο και φεύγω με το γνωστό σφιγγοβάδην που κάνει κάποιος από την υπερπροσπάθεια να συγκρατήσει τα κωλομέρια ενωμένα.
Μπαίνω στη τουαλέτα και βλέπω ένα χάλι που δεν περιγράφεται. Παίζει να ήταν μία από τις χειρότερες τουαλέτες που έχω μπει ποτέ. Με το ρεύμα της πόρτας που άνοιξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα τρόμαξε ένα σμήνος κουνούπια και άλλα ιπτάμενα, αλλά δεν είχα χρόνο να κάνω τίποτε για αυτό, η κατάσταση ήταν οριακή. Τα κατέβασα και η πρώτη μπαλωθιά έσκασε πριν ακόμα σκύψω καλά, δεν ήμουν σίγουρος ότι πρόλαβα την ζημιά, αλλά τελικά ευτυχώς. Από τη μια ανησυχούσα για το πόσες αρρώστιες θα κόλλαγα εκεί μέσα, αν όχι από την τουαλέτα από τα κουνούπια και προσπαθούσα να μην ακουμπήσω τίποτα, από την άλλη να έχω διπλώσει από τον πόνο στη κοιλιά.
Πέρασε αρκετή ώρα, ήρθε η βιετναμέζα απ' έξω και μου είπε ότι έχουν τελειώσει όλοι και πάνε στο λεωφορείο. Της είπα να πάει και αυτή και να τους πει ότι έχω πρόβλημα, θα ερχόμουν όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ευτυχώς που οι ασιατικές τουαλέτες έχουν ένα λάστιχο-βρυσάκι δίπλα στο καζανάκι, εγώ το λέω κωλοπλένη, σωτήριο. Μάζεψα κάπως την κατάσταση και έφυγα.
Στο δρόμο για το λεωφορείο τα έβλεπα όλα κίτρινα, ζαλιζόμουν ενώ ήμουν σίγουρος πως ανά πάσα στιγμή θα έκανα εμετό ρουκέτα. Ανέβηκα τα σκαλοπάτια του λεωφορείου, κάθισα εκεί και είπα του οδηγού ξεκίνα και μη κλείσεις τη πόρτα. Αν σου κάνω νόημα σταμάτα αμέσως να κατέβω και του έκανα το νόημα ότι ανακατεύομαι.
Μάλλον το κατάλαβε και κάναμε τα κάπου 500 μέτρα (νομίζω) μέχρι τα κτήρια της βιετναμέζικης πλευράς αργά αργά. Είχα κλείσει τα μάτια γιατί δε μπορούσα από τη ζαλάδα, ενώ ήμουν σίγουρος ότι δε θα γλίτωνα τον εμετό, απλά ευχόμουν να προλάβαινα να τον κάνω έξω. Ευτυχώς με βοήθηγε λίγο το αεράκι από την ανοιχτή πόρτα.
Όταν φτάσαμε και βγήκα έξω ένιωσα λίγο καλύτερα, τα επόμενα λεπτά σταμάτησε η έντονη ζαλάδα και το βαρύ αίσθημα του εμετού, ενώ κάποια στιγμή ίδρωσα από πάνω μέχρι κάτω λες και μου έριξαν ένα κουβά νερό. Σταθήκαμε πάλι στην ουρά για τις σφραγίδες εισόδου και λίγο πριν έρθει η σειρά μου επανέρχεται ο έντονος πόνος στη κοιλιά. Λέω της βιετναμέζας - που πια μίλαγε και τη γλώσσα - πες του τύπου ότι πάω τουαλέτα και ας κάνει ότι θέλει. Σφραγίζει αν θέλει, με περιμένει αν θέλει, δικό του ζήτημα, δε μπορώ να περιμένω. Έφυγα με σφιγγοβάδην ανησυχώντας για την κατάσταση που θα βρω, σκεφτόμουν πως ότι δεν κόλλησα στην καμποτζιανή τουαλέτα θα το κολλήσω στη βιετναμέζικη, άλλωστε ποιος δίνει σημασία στις τουαλέτες στα σύνορα;
Μπαίνω βιαστικός και όπως ανοίγω τη πόρτα μου φεύγει ένα ουάου. Η τουαλέτα ήταν πεντακάθαρη, στην εντέλεια και με μάρμαρα λες και ήταν καμία έπαυλη. Μπράβο οι βιετναμέζοι λέω και χαρά που θα κάνουν μετά από μένα στο καθάρισμα. Εκεί έπεσε ένας δεύτερος ξεγυρισμένος γύρος μετά πόνων και βασάνων. Για άλλη μία φορά η βιετναμέζα ήρθε να μου πει ότι περιμένανε, για άλλη μία φορά της είπα ότι δε μπορούσα να κάνω τίποτα καλύτερο, να τους το έλεγε και αν δεν μπορούσαν να περιμένουν ας με άφηναν εκεί.
Για άλλη μία φορά ο κωλοπλένης καθάρισε (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και πήγα προς το λεωφορείο. Είχα μία ανησυχία τι θα γινόταν αν χρειαζόταν και τρίτος γύρος στο δρόμο, να έπαιρνα κάτι να με μπλοκάρει ή όχι, μιας που μου είχαν πει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και επικίνδυνο να τα κρατήσεις μέσα, άσε που μέχρι τότε στη ζωή μου δεν είχα περάσει ξανά τόσο έντονο μαρτύριο. Αποφάσισα να μη κάνω τίποτα και πήρα απλά μία αντιβίωση για τα έντερα, την ίδια που είχα δώσει και στη βιετναμέζα τις προηγούμενες ημέρες και είχε νιώσει καλύτερα.
Ευτυχώς μέχρι να φτάσουμε στο HCMC δεν είχαμε τρίτο γεγονός, αν και πόναγα πολύ στη κοιλιά. Το λεωφορείο μας άφησε κεντρικά και με το που φτάσαμε πήγαμε σε ένα ψιλοκυριλέ καφέ να φάμε κάτι και να ανασυνταχτούμε. Πόναγα, η λογική έλεγε ότι δεν έπρεπε να πιω καφέ να μην επιβαρύνω την κατάσταση, αλλά τον ζήταγε ο οργανισμός μου μετά από όλη αυτή τη ταλαιπωρία, οπότε τον πήρα και ότι γίνει. Ρε μάγκα μου τι απίστευτος καφές ήταν αυτός;
Τώρα που έβαλα τη φωτογραφία πρόσεξα ότι το χαρτί δίπλα από το δίσκο είναι οι οδηγίες της αντιβίωσης. Ναι τέτοιος είμαι, παίζει τίποτε από αυτά να μην ήταν καλή ιδέα
Φεύγοντας από Πνομ Πεν το λεωφορείο πήγαινε πολύ αργά, πολύ βολικό για τον ύπνο. Κατά τις 4 σταμάτησε κάπου στην άκρη του δρόμου και έμεινε εκεί σταματημένο για μία ώρα, ίσως και παραπάνω. Όταν έπιασε να ξημερώνει κατάλαβα ότι ήμασταν ήδη δίπλα στα σύνορα και περιμένανε να ανοίξουν τα γραφεία.
Υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν μοναδική ευκαιρία για να λιώσω στον ύπνο εκεί που περιμέναμε, όμως κάτι δε πήγαινε καλά. Το στομάχι μου είχε διπλώσει και είχα μία περίεργη ζαλάδα-πονοκέφαλο που με έκανε να νιώθω πολύ άβολα και να ιδρώνω με κρύο ιδρώτα. Έκανα υπομονή, άλλωστε τι άλλο μπορούσα να κάνω, αλλά μάλλον γινόταν χειρότερα.
Σιγά σιγά ξυπνήσανε όλοι και με τα πολλά προχωρήσαμε. Το λεωφορείο σταμάτησε στην καμποτζιανή πλευρά για τον έλεγχο διαβατηρίων. Βοήθησα έναν δυτικό παππού που ταξίδευε μόνος του να κατέβει το τελευταίο σκαλί και από περιέργεια τον ρώτησα τι κάνει εκεί. Μου δήλωσε 86 χρονών και ότι ταξίδευε στην ΝΑ Ασία, ενώ πέρναγε τα σύνορα για visa run... Τι να πεις για τα χάλια μας μετά.
Είπα στη βιετναμέζα πως ένιωθα, α μου λέει, έτσι είμαι εγώ τόσες μέρες, πάρε να έχεις τώρα. Τι διάολο θα μου έρθει και περίοδος μετά;
Τέλος πάντων μπήκαμε στην ουρά για τα διαβατήρια, ενώ ένιωθα όλο και χειρότερα. Κάποια στιγμή το παχύ μου έντερο φώναξε mayday mayday, με τα χίλια ζόρια περίμενα λίγο να έρθει η σειρά μου και της βιετναμέζας και με το που με είδε ο υπάλληλος του λέω σόρυ, χρειάζομαι τουαλέτα, πες που είναι ΤΩΡΑ. Αφήνω την βιετναμέζα εκεί με το διαβατήριο και φεύγω με το γνωστό σφιγγοβάδην που κάνει κάποιος από την υπερπροσπάθεια να συγκρατήσει τα κωλομέρια ενωμένα.
Μπαίνω στη τουαλέτα και βλέπω ένα χάλι που δεν περιγράφεται. Παίζει να ήταν μία από τις χειρότερες τουαλέτες που έχω μπει ποτέ. Με το ρεύμα της πόρτας που άνοιξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα τρόμαξε ένα σμήνος κουνούπια και άλλα ιπτάμενα, αλλά δεν είχα χρόνο να κάνω τίποτε για αυτό, η κατάσταση ήταν οριακή. Τα κατέβασα και η πρώτη μπαλωθιά έσκασε πριν ακόμα σκύψω καλά, δεν ήμουν σίγουρος ότι πρόλαβα την ζημιά, αλλά τελικά ευτυχώς. Από τη μια ανησυχούσα για το πόσες αρρώστιες θα κόλλαγα εκεί μέσα, αν όχι από την τουαλέτα από τα κουνούπια και προσπαθούσα να μην ακουμπήσω τίποτα, από την άλλη να έχω διπλώσει από τον πόνο στη κοιλιά.
Πέρασε αρκετή ώρα, ήρθε η βιετναμέζα απ' έξω και μου είπε ότι έχουν τελειώσει όλοι και πάνε στο λεωφορείο. Της είπα να πάει και αυτή και να τους πει ότι έχω πρόβλημα, θα ερχόμουν όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ευτυχώς που οι ασιατικές τουαλέτες έχουν ένα λάστιχο-βρυσάκι δίπλα στο καζανάκι, εγώ το λέω κωλοπλένη, σωτήριο. Μάζεψα κάπως την κατάσταση και έφυγα.
Στο δρόμο για το λεωφορείο τα έβλεπα όλα κίτρινα, ζαλιζόμουν ενώ ήμουν σίγουρος πως ανά πάσα στιγμή θα έκανα εμετό ρουκέτα. Ανέβηκα τα σκαλοπάτια του λεωφορείου, κάθισα εκεί και είπα του οδηγού ξεκίνα και μη κλείσεις τη πόρτα. Αν σου κάνω νόημα σταμάτα αμέσως να κατέβω και του έκανα το νόημα ότι ανακατεύομαι.
Μάλλον το κατάλαβε και κάναμε τα κάπου 500 μέτρα (νομίζω) μέχρι τα κτήρια της βιετναμέζικης πλευράς αργά αργά. Είχα κλείσει τα μάτια γιατί δε μπορούσα από τη ζαλάδα, ενώ ήμουν σίγουρος ότι δε θα γλίτωνα τον εμετό, απλά ευχόμουν να προλάβαινα να τον κάνω έξω. Ευτυχώς με βοήθηγε λίγο το αεράκι από την ανοιχτή πόρτα.
Όταν φτάσαμε και βγήκα έξω ένιωσα λίγο καλύτερα, τα επόμενα λεπτά σταμάτησε η έντονη ζαλάδα και το βαρύ αίσθημα του εμετού, ενώ κάποια στιγμή ίδρωσα από πάνω μέχρι κάτω λες και μου έριξαν ένα κουβά νερό. Σταθήκαμε πάλι στην ουρά για τις σφραγίδες εισόδου και λίγο πριν έρθει η σειρά μου επανέρχεται ο έντονος πόνος στη κοιλιά. Λέω της βιετναμέζας - που πια μίλαγε και τη γλώσσα - πες του τύπου ότι πάω τουαλέτα και ας κάνει ότι θέλει. Σφραγίζει αν θέλει, με περιμένει αν θέλει, δικό του ζήτημα, δε μπορώ να περιμένω. Έφυγα με σφιγγοβάδην ανησυχώντας για την κατάσταση που θα βρω, σκεφτόμουν πως ότι δεν κόλλησα στην καμποτζιανή τουαλέτα θα το κολλήσω στη βιετναμέζικη, άλλωστε ποιος δίνει σημασία στις τουαλέτες στα σύνορα;
Μπαίνω βιαστικός και όπως ανοίγω τη πόρτα μου φεύγει ένα ουάου. Η τουαλέτα ήταν πεντακάθαρη, στην εντέλεια και με μάρμαρα λες και ήταν καμία έπαυλη. Μπράβο οι βιετναμέζοι λέω και χαρά που θα κάνουν μετά από μένα στο καθάρισμα. Εκεί έπεσε ένας δεύτερος ξεγυρισμένος γύρος μετά πόνων και βασάνων. Για άλλη μία φορά η βιετναμέζα ήρθε να μου πει ότι περιμένανε, για άλλη μία φορά της είπα ότι δε μπορούσα να κάνω τίποτα καλύτερο, να τους το έλεγε και αν δεν μπορούσαν να περιμένουν ας με άφηναν εκεί.
Για άλλη μία φορά ο κωλοπλένης καθάρισε (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και πήγα προς το λεωφορείο. Είχα μία ανησυχία τι θα γινόταν αν χρειαζόταν και τρίτος γύρος στο δρόμο, να έπαιρνα κάτι να με μπλοκάρει ή όχι, μιας που μου είχαν πει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και επικίνδυνο να τα κρατήσεις μέσα, άσε που μέχρι τότε στη ζωή μου δεν είχα περάσει ξανά τόσο έντονο μαρτύριο. Αποφάσισα να μη κάνω τίποτα και πήρα απλά μία αντιβίωση για τα έντερα, την ίδια που είχα δώσει και στη βιετναμέζα τις προηγούμενες ημέρες και είχε νιώσει καλύτερα.
Ευτυχώς μέχρι να φτάσουμε στο HCMC δεν είχαμε τρίτο γεγονός, αν και πόναγα πολύ στη κοιλιά. Το λεωφορείο μας άφησε κεντρικά και με το που φτάσαμε πήγαμε σε ένα ψιλοκυριλέ καφέ να φάμε κάτι και να ανασυνταχτούμε. Πόναγα, η λογική έλεγε ότι δεν έπρεπε να πιω καφέ να μην επιβαρύνω την κατάσταση, αλλά τον ζήταγε ο οργανισμός μου μετά από όλη αυτή τη ταλαιπωρία, οπότε τον πήρα και ότι γίνει. Ρε μάγκα μου τι απίστευτος καφές ήταν αυτός;
Τώρα που έβαλα τη φωτογραφία πρόσεξα ότι το χαρτί δίπλα από το δίσκο είναι οι οδηγίες της αντιβίωσης. Ναι τέτοιος είμαι, παίζει τίποτε από αυτά να μην ήταν καλή ιδέα
Last edited by a moderator: