poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
Οι κοντινοί αμμόλοφοι που πήγαμε αρχικά ήταν οι κόκκινοι και υπήρχαν και οι λευκοί πιο μακριά, κάπου 30χλμ από εκεί που ήμασταν. Ξυπνήσαμε λοιπόν πρωί στις 7 και ξεκινήσαμε αμέσως για δύο λόγους. Ο ένας να μην μας κάψει πολύ ο ήλιος στο μηχανάκι και ο δεύτερος, αν πηγαίνανε όλα κατ' ευχή, να φεύγαμε την ίδια μέρα για Ντα Λάτ.
Είχα ρωτήσει από τη προηγούμενη σε ένα πρακτορείο που ήταν βολικά κοντά μας και εκείνη τη μέρα υπήρχε ένα μεσημεριανό λεωφορείο. Αν το χάναμε θα έπρεπε να φύγουμε την επόμενη το πρωί ή την παραεπόμενη μεσημέρι. Δεν ήταν άσχημα να καθόμασταν μισή μέρα κάνοντας τίποτα αλλά προτιμούσα να μη χρονοτριβούμε άσκοπα.
Είχα διαβάσει ότι στη περιοχή εκεί έχει μπλόκα συνέχεια και γράφουν για άδεια οδήγησης που οι περισσότεροι ξένοι δεν έχουν τοπική (ούτε εγώ είχα). Η διεθνής δεν ίσχυε τότε και σίγουρα όχι της χώρας σου. Βέβαια τα πρόστιμα πήγαιναν στη τσέπη των αστυνομικών, γιατί ο νόμος λέει ότι πρέπει να σου κατασχέσουν το όχημα αν δεν έχεις άδεια οδήγησης, κάτι που δεν έκαναν σε κανέναν, απλά κόβανε κουστουμάκι γύρω στο 20ρι ή και χειρότερα ανάλογα το πως σε κόβανε και έφευγες. Γι αυτό και έβαλα την βιετναμέζα να οδηγά και εγώ απόλαυσα τη διαδρομή.
Στο πήγαινε βοήθησε να μην καούμε και να το απολαύσουμε το ότι υπήρχε σχετική νεφοκάλυψη την περισσότερη ώρα. Βέβαια μη νομίζετε, ο ήλιος τσουρουφλάει ακόμα, απλά πίσω από τα σύννεφα είναι καλύτερα.
Τη διαδρομή τη βρήκα φανταστική. Παραλιακός δρόμος δίπλα στη θάλασσα η οποία ήταν λάδι, ενώ για κάποιο λόγο μου θύμισε ελληνικά τοπία.
Nα μία ακόμα εικόνα που θυμίζει ελλάδα
Αυτά είναι τάφοι
Από την διάβαση κυρίες μου, από την διάβαση!
Φτάσαμε στο χώρο, όπου υπήρχαν δύο μαγαζιά με πάρκιν και αντίστοιχοι παρκαδόροι που έκαναν έλα έλα έλα σαν τρελοί να πας στο δικό τους. Αν οδηγούσα εγώ θα σταμάταγα ανάμεσα να δω τι θα κάνουν αλλά η βιετναμέζα απλά πήγε τυχαία σε ένα από τα δύο. Τουλάχιστον το πάρκιν εκεί είχε κάτι λαμαρίνες από πάνω για να καλύπτει τον ήλιο, καλύτερο από το τίποτα.
Ο χώρος φαινόταν ότι ήταν φτιαγμένος να σηκώνει πολλά τουριστικά λεωφορεία, αλλά ευτυχώς την ώρα που πήγαμε δεν ήταν κανένα και είχε ησυχία. Θυμάμαι ότι ήθελα καφέ, δεν είχα πιει φεύγοντας, αλλά δε θυμάμαι αν τελικά βρήκαμε να πάρουμε εκεί.
Εδώ ο τσεκαδόρος
Λευκή δεν την έλεγες την άμμο, ίσως ήθελε λίγο λευκαντικό παραπάνω. Βέβαια η απόχρωση εξαρτάται και από την ηλιοφάνεια.
Περπατήσαμε αρκετή ώρα, μέχρι ένα σημείο που βαρεθήκαμε και γυρίσαμε. Δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, όχι ότι ήταν και άσχημα. Ένα από τα πράγματα που μπορούσες να κάνεις ήταν να πληρώσεις να σε κάνουν βόλτα με τζίπ ή μπάγκι στους αμμόλοφους, κάτι που δεν με έψηνε καθόλου.
Όταν όμως γυρνάγαμε και είχε βγάλει και περισσότερο ήλιο το μετάνιωσα λίγο.
Στην επιστροφή, καμιά ώρα μετά, είχαμε γίνει παπιά από τον ιδρώτα, άντε να πας εκεί Απρίλη με 40 βαθμούς και ηλιοφάνεια, πέθανες.
Πήραμε ένα μεγάλο μπουκάλι παγωμένο νερό και πήγαμε να πάρουμε το μηχανάκι, το οποίο αν και κάτω από τις λαμαρίνες είχε βράσει.
Ξεκινήσαμε την ίδια διαδρομή προς τα πίσω.
Κάπου στα μισά του δρόμου καταλαβαίνω ένα περίεργο κούνημα. Εσύ το έκανες της λέω της βιετναμέζας; Όχι λέει κάτι θα πατήσαμε. Καλά λέω μπορεί τυχαίο. Ένα δύο λεπτά αργότερα όπως πηγαίναμε σε ευθεία ξαφνικά αρχίζει να κάνει το μηχανάκι σα να βήχει. Σταματάει στην άκρη και μου λέει κάτι έγινε.
Μέχρι να κατεβούμε έσβησε η μηχανή και δεν έπαιρνε πάλι μπροστά. Δοκίμασα και εγώ και με τη μανιβέλα και τίποτα. Δε πίστευα ότι μπορεί να ήταν η βενζίνη, όμως άνοιξα το τεπόζιτο να σιγουρευτώ και... ήταν άδειο. Δεν ήταν δυνατόν. Με βάση τη βενζίνη που είχα βάλει τη προηγούμενη μπορούσαμε να κάνουμε τουλάχιστον 100χλμ με τους χειρότερους υπολογισμούς, δεν είχαμε κάνει ούτε 60.
Και τώρα τι κάνεις; Είχαμε μείνει εκεί στην άκρη του δρόμου κάτω απο τον ήλιο ενώ έψαχνα να βρω το σημείο από το οποίο πήραμε το μηχανάκι στον χάρτη να δω αν υπήρχε μαρκαρισμένο το πρακτορείο με τηλέφωνο να τους ζητήσουμε βοήθεια. Όσο το έκανα αυτό, σταμάτησε ένας περαστικός κύριος γύρω στα 40 με το μηχανάκι του και προθυμοποιήθηκε να μας πάει μέχρι το βενζινάδικο που ήταν γύρω στα 5-10 λεπτά μετά και να μας επιστρέψει. Δε μπορούσα να το πιστέψω ότι θα έχανε μισή ώρα από τη ζωή του για δύο αγνώστους.
Τώρα τι κάνεις; Αφήνεις την βιετναμέζα στην ερημιά με το μηχανάκι να περιμένει ή την στέλνεις καβάλα με τον άγνωστο που προσφέρθηκε να σε πάει αλλά δεν τον ξέρεις και από χτες; Ρώτησα την βιετναμέζα τι προτιμά και μου είπε "ότι θες, κάνω και τα δύο, διάλεξε εσύ".
Και τα δύο ρίσκο μου φάνηκαν, αλλά το να πας με έναν άγνωστο περισσότερο, οπότε αποφάσισα να πάω εγώ στο βενζινάδικο. Πως μου έκοψε και πήρα μαζί το νερό που είχαμε αγοράσει νωρίτερα μήπως και δεν έχουν εκεί μπουκάλα και όντως δεν είχαν. Άδειασα το νερό, γέμισα τη μπουκάλα βενζίνη, που σίγουρα δε μας χρειαζόταν 1.5 λίτρο να γυρίσουμε 15χλμ αλλά άμα έχεις καεί φυσάς και το γιαούρτι και ο καλούλης κύριος με επέστρεψε.
Είπα της βιετναμέζας να του δώσουμε κάτι για το κόπο του ή για τη βενζίνη που έκαψε, μόλις ξεκίνησε να του το λέει έκανε ένα νόημα "σε παρακαλώ μη με προσβάλλεις" μας χαιρέτησε και έφυγε.
Έριξα τη βενζίνη από τη μπουκάλα προσπαθώντας να μην τα κάνω εντελώς χάλια και ξεκινήσαμε πάλι. Στο δρόμο προσπαθούσα να καταλάβω πως ξεμείναμε. Είτε στο βενζινάδικο μας κλέψανε και βάλανε λιγότερο, είτε το βράδυ είχε έρθει ο τύπος που μας το νοίκιασε και στράγγιξε κάνα λίτρο (ήξερε που μέναμε), είτε το κάνανε σε κάποιο πάρκιν. Δε μπορώ να πιστέψω ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι μπορούσε να καίει τα διπλάσια από όλα τα άλλα μηχανάκια που είχα πάρει δύο μήνες στην Ασία.
Οι κοντινοί αμμόλοφοι που πήγαμε αρχικά ήταν οι κόκκινοι και υπήρχαν και οι λευκοί πιο μακριά, κάπου 30χλμ από εκεί που ήμασταν. Ξυπνήσαμε λοιπόν πρωί στις 7 και ξεκινήσαμε αμέσως για δύο λόγους. Ο ένας να μην μας κάψει πολύ ο ήλιος στο μηχανάκι και ο δεύτερος, αν πηγαίνανε όλα κατ' ευχή, να φεύγαμε την ίδια μέρα για Ντα Λάτ.
Είχα ρωτήσει από τη προηγούμενη σε ένα πρακτορείο που ήταν βολικά κοντά μας και εκείνη τη μέρα υπήρχε ένα μεσημεριανό λεωφορείο. Αν το χάναμε θα έπρεπε να φύγουμε την επόμενη το πρωί ή την παραεπόμενη μεσημέρι. Δεν ήταν άσχημα να καθόμασταν μισή μέρα κάνοντας τίποτα αλλά προτιμούσα να μη χρονοτριβούμε άσκοπα.
Είχα διαβάσει ότι στη περιοχή εκεί έχει μπλόκα συνέχεια και γράφουν για άδεια οδήγησης που οι περισσότεροι ξένοι δεν έχουν τοπική (ούτε εγώ είχα). Η διεθνής δεν ίσχυε τότε και σίγουρα όχι της χώρας σου. Βέβαια τα πρόστιμα πήγαιναν στη τσέπη των αστυνομικών, γιατί ο νόμος λέει ότι πρέπει να σου κατασχέσουν το όχημα αν δεν έχεις άδεια οδήγησης, κάτι που δεν έκαναν σε κανέναν, απλά κόβανε κουστουμάκι γύρω στο 20ρι ή και χειρότερα ανάλογα το πως σε κόβανε και έφευγες. Γι αυτό και έβαλα την βιετναμέζα να οδηγά και εγώ απόλαυσα τη διαδρομή.
Στο πήγαινε βοήθησε να μην καούμε και να το απολαύσουμε το ότι υπήρχε σχετική νεφοκάλυψη την περισσότερη ώρα. Βέβαια μη νομίζετε, ο ήλιος τσουρουφλάει ακόμα, απλά πίσω από τα σύννεφα είναι καλύτερα.
Τη διαδρομή τη βρήκα φανταστική. Παραλιακός δρόμος δίπλα στη θάλασσα η οποία ήταν λάδι, ενώ για κάποιο λόγο μου θύμισε ελληνικά τοπία.
Nα μία ακόμα εικόνα που θυμίζει ελλάδα
Αυτά είναι τάφοι
Από την διάβαση κυρίες μου, από την διάβαση!
Φτάσαμε στο χώρο, όπου υπήρχαν δύο μαγαζιά με πάρκιν και αντίστοιχοι παρκαδόροι που έκαναν έλα έλα έλα σαν τρελοί να πας στο δικό τους. Αν οδηγούσα εγώ θα σταμάταγα ανάμεσα να δω τι θα κάνουν αλλά η βιετναμέζα απλά πήγε τυχαία σε ένα από τα δύο. Τουλάχιστον το πάρκιν εκεί είχε κάτι λαμαρίνες από πάνω για να καλύπτει τον ήλιο, καλύτερο από το τίποτα.
Ο χώρος φαινόταν ότι ήταν φτιαγμένος να σηκώνει πολλά τουριστικά λεωφορεία, αλλά ευτυχώς την ώρα που πήγαμε δεν ήταν κανένα και είχε ησυχία. Θυμάμαι ότι ήθελα καφέ, δεν είχα πιει φεύγοντας, αλλά δε θυμάμαι αν τελικά βρήκαμε να πάρουμε εκεί.
Εδώ ο τσεκαδόρος
Λευκή δεν την έλεγες την άμμο, ίσως ήθελε λίγο λευκαντικό παραπάνω. Βέβαια η απόχρωση εξαρτάται και από την ηλιοφάνεια.
Περπατήσαμε αρκετή ώρα, μέχρι ένα σημείο που βαρεθήκαμε και γυρίσαμε. Δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, όχι ότι ήταν και άσχημα. Ένα από τα πράγματα που μπορούσες να κάνεις ήταν να πληρώσεις να σε κάνουν βόλτα με τζίπ ή μπάγκι στους αμμόλοφους, κάτι που δεν με έψηνε καθόλου.
Όταν όμως γυρνάγαμε και είχε βγάλει και περισσότερο ήλιο το μετάνιωσα λίγο.
Στην επιστροφή, καμιά ώρα μετά, είχαμε γίνει παπιά από τον ιδρώτα, άντε να πας εκεί Απρίλη με 40 βαθμούς και ηλιοφάνεια, πέθανες.
Πήραμε ένα μεγάλο μπουκάλι παγωμένο νερό και πήγαμε να πάρουμε το μηχανάκι, το οποίο αν και κάτω από τις λαμαρίνες είχε βράσει.
Ξεκινήσαμε την ίδια διαδρομή προς τα πίσω.
Κάπου στα μισά του δρόμου καταλαβαίνω ένα περίεργο κούνημα. Εσύ το έκανες της λέω της βιετναμέζας; Όχι λέει κάτι θα πατήσαμε. Καλά λέω μπορεί τυχαίο. Ένα δύο λεπτά αργότερα όπως πηγαίναμε σε ευθεία ξαφνικά αρχίζει να κάνει το μηχανάκι σα να βήχει. Σταματάει στην άκρη και μου λέει κάτι έγινε.
Μέχρι να κατεβούμε έσβησε η μηχανή και δεν έπαιρνε πάλι μπροστά. Δοκίμασα και εγώ και με τη μανιβέλα και τίποτα. Δε πίστευα ότι μπορεί να ήταν η βενζίνη, όμως άνοιξα το τεπόζιτο να σιγουρευτώ και... ήταν άδειο. Δεν ήταν δυνατόν. Με βάση τη βενζίνη που είχα βάλει τη προηγούμενη μπορούσαμε να κάνουμε τουλάχιστον 100χλμ με τους χειρότερους υπολογισμούς, δεν είχαμε κάνει ούτε 60.
Και τώρα τι κάνεις; Είχαμε μείνει εκεί στην άκρη του δρόμου κάτω απο τον ήλιο ενώ έψαχνα να βρω το σημείο από το οποίο πήραμε το μηχανάκι στον χάρτη να δω αν υπήρχε μαρκαρισμένο το πρακτορείο με τηλέφωνο να τους ζητήσουμε βοήθεια. Όσο το έκανα αυτό, σταμάτησε ένας περαστικός κύριος γύρω στα 40 με το μηχανάκι του και προθυμοποιήθηκε να μας πάει μέχρι το βενζινάδικο που ήταν γύρω στα 5-10 λεπτά μετά και να μας επιστρέψει. Δε μπορούσα να το πιστέψω ότι θα έχανε μισή ώρα από τη ζωή του για δύο αγνώστους.
Τώρα τι κάνεις; Αφήνεις την βιετναμέζα στην ερημιά με το μηχανάκι να περιμένει ή την στέλνεις καβάλα με τον άγνωστο που προσφέρθηκε να σε πάει αλλά δεν τον ξέρεις και από χτες; Ρώτησα την βιετναμέζα τι προτιμά και μου είπε "ότι θες, κάνω και τα δύο, διάλεξε εσύ".
Και τα δύο ρίσκο μου φάνηκαν, αλλά το να πας με έναν άγνωστο περισσότερο, οπότε αποφάσισα να πάω εγώ στο βενζινάδικο. Πως μου έκοψε και πήρα μαζί το νερό που είχαμε αγοράσει νωρίτερα μήπως και δεν έχουν εκεί μπουκάλα και όντως δεν είχαν. Άδειασα το νερό, γέμισα τη μπουκάλα βενζίνη, που σίγουρα δε μας χρειαζόταν 1.5 λίτρο να γυρίσουμε 15χλμ αλλά άμα έχεις καεί φυσάς και το γιαούρτι και ο καλούλης κύριος με επέστρεψε.
Είπα της βιετναμέζας να του δώσουμε κάτι για το κόπο του ή για τη βενζίνη που έκαψε, μόλις ξεκίνησε να του το λέει έκανε ένα νόημα "σε παρακαλώ μη με προσβάλλεις" μας χαιρέτησε και έφυγε.
Έριξα τη βενζίνη από τη μπουκάλα προσπαθώντας να μην τα κάνω εντελώς χάλια και ξεκινήσαμε πάλι. Στο δρόμο προσπαθούσα να καταλάβω πως ξεμείναμε. Είτε στο βενζινάδικο μας κλέψανε και βάλανε λιγότερο, είτε το βράδυ είχε έρθει ο τύπος που μας το νοίκιασε και στράγγιξε κάνα λίτρο (ήξερε που μέναμε), είτε το κάνανε σε κάποιο πάρκιν. Δε μπορώ να πιστέψω ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι μπορούσε να καίει τα διπλάσια από όλα τα άλλα μηχανάκια που είχα πάρει δύο μήνες στην Ασία.
Last edited by a moderator: