poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε με περισσότερο κρύο, χαμηλή νέφωση, αλλά τουλάχιστον χωρίς βροχή εκείνη την ώρα. Κατέβηκα πρώτος για πρωινό, είχε μία απίστευτη ηρεμία και ησυχία αλλά και παίζει 100% υγρασία.
Έκατσα στην άκρη του μπαλκονιού και έβλεπα στους πια πλημμυρισμένους ορυζώνες από κάτω γαλήνια βουβάλια, μέχρι που ήρθαν κάτι πάπιες και ξεκίνησαν να καθαρίζονταν στην σειρά όλες μαζί λες και ετοιμάζονταν για βόλτα.
Είχα μία απορία τι θα έχει για πρωινό μέχρι που ήρθε ο σύζυγος να παραγγείλω και μου είπε ότι το πρωινό εκείνη τη μέρα ήταν "χυμός και banana pancake, ότι άλλο θέλετε το πληρώνετε", δηλαδή ότι και την προηγούμενη. Μου έφυγε ένα μικρό γελάκι, περισσότερο γιατί σκέφτηκα την αντίδραση της βιετναμέζας και του απάντησα ότι μου αρέσουν πάρα πολύ τα banana pancake, αυτό θα φάμε. Προτιμούσα να πάμε στη πόλη να φάμε σαν άνθρωποι κάτι άλλο αν θέλαμε παρά να μας φέρει κανένα αυγό ή instant noodle σε τιμές fine dinning.
Στη συνέχεια φορέσαμε πάλι ότι είχαμε και δεν είχαμε, ανεβήκαμε στο μηχανάκι και ξεκινήσαμε για βόλτες χωρίς πλάνο. Το βουνό farsipan που αν και ακριβό για τα δεδομένα του ταξιδιού που έκανα, αξίζει να το επισκεφθείς, δεν είχε κανένα νόημα με τέτοια συννεφιά. Ακόμα και αν ήταν ανοιχτό το τελεφερίκ θα ήταν μία διαδρομή μέσα στο γκρι, πεταμένα λεφτά.
Ο οδηγός με το αδιάβροχο, η γυναίκα από πίσω με την κουβέρτα και το παιδί κρεμασμένο στην πλάτη.
Αυτό σαν υπενθύμιση ότι "δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δε θέλω".
Αν ήταν άντρας θα ήμουν σίγουρος ότι "πότιζε" με θέα, τώρα τι κοίταζε αυτή δε ξέρω.
Από ένα σημείο και μετά είχαμε απομακρυνθεί τόσο από την πόλη και τον "πολιτισμό" που το καταλάβαινες, είχαν αλλάξει τόσο οι εικόνες, όσο και η ποιότητα του δρόμου, των σπιτιών και υποδομών.
Εδώ ο δρόμος άρχισε να κατεβαίνει από τα βουνά. Ήθελα πολύ να συνεχίσω, όμως ο μόνος τρόπος να επιστρέψουμε πίσω στη Σα Πα χωρίς να πρέπει να ανέβουμε πάλι το ίδιο σημείο ήταν είτε ένας κύκλος 200χλμ από τα βουνά, είτε ένας άλλος 90χλμ από τον κεντρικό δρόμο. Με τις συνθήκες που είχαμε δει σήμαινε 5-8 ώρες οδήγηση, δεν ήμασταν προετοιμασμένοι για τέτοια, οπότε γυρίσαμε πίσω από τον ίδιο δρόμο με μικρές αποκλίσεις.
Αυτό το σήμα δεν το καταλάβαινα. Προσοχή τσαντάκηδες; Πακέτα του άμαζον; Δίνονται φακελάκια; Τούνελ των βιενκόγκ κάτω από το δρόμο;
Αφού μπαίνει που μπαίνει το νερό στο δρόμο ας πλύνουμε και το μηχανάκι τζάμπα.
Τα παιδιά που περπατάνε μέχρι περίπου τα 3-4 τα βλέπαμε μόνα τους, κάποιες φορές μπορεί να ήταν κάποιο μεγαλύτερο (δηλαδή στα 5-6) που υπέθετα ήταν το "υπεύθυνο" για τα άλλα.
Εδώ ένα από τα μεγαλύτερα χωριά, που δεν είχε σχεδόν τίποτα. Αρχικά πίστευα ότι θα βρίσκαμε ένα καφέ ή κάτι "ντόπιο" να κάτσουμε, δεν υπήρχε τίποτα εκτός από ένα μαγαζί τύπου μπακάλικο. Φαντάζομαι που καιρός για χάσιμο και ποιος θα πάει να πληρώσει για φαγητό.
Ο κύριος στο μηχανάκι είναι λογικά ο πατέρας του παιδιού, εμείς στην ηλικία του πατέρα υποθέτω ούτε δίπλωμα για το μηχανάκι δεν επιτρέπουμε.
Ο βασικός δρόμος που περάσαμε και συνδέει τα χωριά.
Νομίζω καταλήξαμε πάλι πίσω στην πόλη, όπου για άλλη μία φορά μου φάνηκε τόσο αδιάφορη που ούτε φωτογραφία δεν έβγαλα.
Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε με περισσότερο κρύο, χαμηλή νέφωση, αλλά τουλάχιστον χωρίς βροχή εκείνη την ώρα. Κατέβηκα πρώτος για πρωινό, είχε μία απίστευτη ηρεμία και ησυχία αλλά και παίζει 100% υγρασία.
Έκατσα στην άκρη του μπαλκονιού και έβλεπα στους πια πλημμυρισμένους ορυζώνες από κάτω γαλήνια βουβάλια, μέχρι που ήρθαν κάτι πάπιες και ξεκίνησαν να καθαρίζονταν στην σειρά όλες μαζί λες και ετοιμάζονταν για βόλτα.
Είχα μία απορία τι θα έχει για πρωινό μέχρι που ήρθε ο σύζυγος να παραγγείλω και μου είπε ότι το πρωινό εκείνη τη μέρα ήταν "χυμός και banana pancake, ότι άλλο θέλετε το πληρώνετε", δηλαδή ότι και την προηγούμενη. Μου έφυγε ένα μικρό γελάκι, περισσότερο γιατί σκέφτηκα την αντίδραση της βιετναμέζας και του απάντησα ότι μου αρέσουν πάρα πολύ τα banana pancake, αυτό θα φάμε. Προτιμούσα να πάμε στη πόλη να φάμε σαν άνθρωποι κάτι άλλο αν θέλαμε παρά να μας φέρει κανένα αυγό ή instant noodle σε τιμές fine dinning.
Στη συνέχεια φορέσαμε πάλι ότι είχαμε και δεν είχαμε, ανεβήκαμε στο μηχανάκι και ξεκινήσαμε για βόλτες χωρίς πλάνο. Το βουνό farsipan που αν και ακριβό για τα δεδομένα του ταξιδιού που έκανα, αξίζει να το επισκεφθείς, δεν είχε κανένα νόημα με τέτοια συννεφιά. Ακόμα και αν ήταν ανοιχτό το τελεφερίκ θα ήταν μία διαδρομή μέσα στο γκρι, πεταμένα λεφτά.
Ο οδηγός με το αδιάβροχο, η γυναίκα από πίσω με την κουβέρτα και το παιδί κρεμασμένο στην πλάτη.
Αυτό σαν υπενθύμιση ότι "δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δε θέλω".
Αν ήταν άντρας θα ήμουν σίγουρος ότι "πότιζε" με θέα, τώρα τι κοίταζε αυτή δε ξέρω.
Από ένα σημείο και μετά είχαμε απομακρυνθεί τόσο από την πόλη και τον "πολιτισμό" που το καταλάβαινες, είχαν αλλάξει τόσο οι εικόνες, όσο και η ποιότητα του δρόμου, των σπιτιών και υποδομών.
Εδώ ο δρόμος άρχισε να κατεβαίνει από τα βουνά. Ήθελα πολύ να συνεχίσω, όμως ο μόνος τρόπος να επιστρέψουμε πίσω στη Σα Πα χωρίς να πρέπει να ανέβουμε πάλι το ίδιο σημείο ήταν είτε ένας κύκλος 200χλμ από τα βουνά, είτε ένας άλλος 90χλμ από τον κεντρικό δρόμο. Με τις συνθήκες που είχαμε δει σήμαινε 5-8 ώρες οδήγηση, δεν ήμασταν προετοιμασμένοι για τέτοια, οπότε γυρίσαμε πίσω από τον ίδιο δρόμο με μικρές αποκλίσεις.
Αυτό το σήμα δεν το καταλάβαινα. Προσοχή τσαντάκηδες; Πακέτα του άμαζον; Δίνονται φακελάκια; Τούνελ των βιενκόγκ κάτω από το δρόμο;
Αφού μπαίνει που μπαίνει το νερό στο δρόμο ας πλύνουμε και το μηχανάκι τζάμπα.
Τα παιδιά που περπατάνε μέχρι περίπου τα 3-4 τα βλέπαμε μόνα τους, κάποιες φορές μπορεί να ήταν κάποιο μεγαλύτερο (δηλαδή στα 5-6) που υπέθετα ήταν το "υπεύθυνο" για τα άλλα.
Εδώ ένα από τα μεγαλύτερα χωριά, που δεν είχε σχεδόν τίποτα. Αρχικά πίστευα ότι θα βρίσκαμε ένα καφέ ή κάτι "ντόπιο" να κάτσουμε, δεν υπήρχε τίποτα εκτός από ένα μαγαζί τύπου μπακάλικο. Φαντάζομαι που καιρός για χάσιμο και ποιος θα πάει να πληρώσει για φαγητό.
Ο κύριος στο μηχανάκι είναι λογικά ο πατέρας του παιδιού, εμείς στην ηλικία του πατέρα υποθέτω ούτε δίπλωμα για το μηχανάκι δεν επιτρέπουμε.
Ο βασικός δρόμος που περάσαμε και συνδέει τα χωριά.
Νομίζω καταλήξαμε πάλι πίσω στην πόλη, όπου για άλλη μία φορά μου φάνηκε τόσο αδιάφορη που ούτε φωτογραφία δεν έβγαλα.
Last edited by a moderator: