poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Από το σημείο που ήμασταν ήταν κάπου 20-25 λεπτά περπάτημα μέχρι το δωμάτιο, είπαμε (ή είπα μόνο εγώ) να το περπατήσουμε να πάρουμε (δηλαδή εγώ) μία εικόνα της πόλης. Μέχρι στιγμής από αυτά που είχα δει στο έμπα μου είχε φανεί σαν μία ακόμα αδιάφορη μεγαλούπολη, βέβαια όχι τόσο χάλια όσο η Μπανγκόκ ή η Σαϊγκόν καθώς είχε δύο εξαιρέσεις:ίσως λίγο περισσότερο πράσινο και κίνηση την ώρα αιχμής που μου φάνηκε σαν τη κίνηση τις ώρες μη αιχμής στη Σαϊγκόν - ή είχα συνηθίσει τόσο πολύ που δε μου έκανε τίποτα εντύπωση πια.
Μόλις πιάσαμε κέντρο κέντρο αρχίσαμε να βλέπουμε τουρίστες σε σικ λο, το οποίο φαντάζομαι είναι η βιετναμέζικη απόδοση της ξένης λέξη cyclo με ότι πήγαινε μετά να χάθηκε.
Εμένα με απωθεί τόσο η ιδέα όσο και το θέαμα. Όχι μόνο γιατί είναι κάργα τουριστικό και σήμερα εντελώς αχρείαστο, αλλά πάντα μου θύμιζε αποικιοκρατία και το αίσθημα που μου είχε προκαλέσει ένα από τα πρώτα έργα του banksy:
Φτάσαμε στο δωμάτιο, το οποίο ήταν μέσα και πάνω από ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο με το αφεντικό να παραφυλά.
ίσως το ακριβότερο δωμάτιο που είχαμε πληρώσει μέχρι στιγμής στο Βιετνάμ και επιεικώς το χειρότερο. Θα την παλεύαμε, δεν ήταν τόσο χάλια ώστε να χρειάζεται να αλλάξουμε, αλλά αν κοίταζες τις φωτογραφίες αυτού που κλείσαμε με την πραγματικότητα αυτού που βλέπαμε ήταν ξεκάθαρο ότι μας είχαν πιάσει κορόιδο. Τουλάχιστον ήταν σε εξαιρετική τοποθεσία.
Μη βλεπ'ς το aircondition μήτσουμ' αστέρ' μου, όταν βγάλουμ' λεφτά θα πάρουμ' μιτσουμπίσ'
Αφού τακτοποιηθήκαμε πήγαμε για μία ακόμα σούπα.
Δε λέω εξαιρετική, αλλά είχα αρχίσει να αποζητώ λίγο πιο στέρεο φαγητό.
Μετά βγήκαμε μία βόλτα στη πόλη και στη λίμνη. Νομίζω αυτή η εκκλησία, αν δεν την έχω μπλέξει με κάποια άλλη, καλύφθηκε με σκαλωσιές κάνα χρόνο μετά για ανακατασκευή και παρέμεινε έτσι για πολλά χρόνια, αν όχι ακόμα.
Κάπου εδώ μας έπιασε και μία βροχή
και τρέξαμε "τυχαία" προς ένα παγωταζίδικο να περάσει. Το μαγαζί είχε φήμη μεταξύ των βιετναμέζων, από παλιά όποιος πήγαινε στο Ανόι "έπρεπε" να περάσει για ένα παγωτό εκεί. Με τα χρόνια από μικρό στο εσωτερικό μίας στοάς επεκτάθηκε ώσπου αγόρασε όλη τη στοά και την "πλατεία" της. Παρόλο που ο χώρος είναι τεράστιος συχνά δημιουργούνται μεγάλες ουρές. Όπως τα περισσότερα παραδοσιακά μαγαζιά, δεν έχει τεράστια ποικιλία από γεύσεις αλλά λίγες για τις οποίες είναι περήφανοι. Τώρα έχουν χωρίσει τον χώρο σε ξεχωριστά σημεία ανάλογα με το αν θες χωνάκι, ξυλάκι, κλπ αλλά συχνά ξεμένουν από κάποιες γεύσεις ή τύπους παγωτών και παίρνεις ότι βρεις, κάτι το οποίο νομίζω ότι έγινε και σε εμάς. Την γεύση που ήθελα δεν την είχαν και με αυτή που πήρα δε ξετρελάθηκα. Τώρα που έχει γίνει ακόμα περισσότερο της μόδας και μεταξύ ξένων υπάρχουν πάρα πολλά μαγαζιά αντίγραφα στην τριγύρω περιοχή με παρόμοιο σήμα και χρώματα αλλά χωρίς καμία σχέση με το αυθεντικό.
Συνέχιζε να βρέχει, όχι πολύ αλλά αρκετά να σου σπάει τα νεύρα, οπότε είπαμε να πάμε σε ένα μεγάλο σουπερμάρκετ για προμήθειες. Πήραμε το λεωφορείο, το οποίο για μία διαδρομή 5 λεπτών πρέπει να έκανε πάνω από 40 λεπτά λόγω της κίνησης, τουλάχιστον δεν βρεχόμασταν.
Μετά από λίγη ώρα μπήκε στο λεωφορείο ένας γέρος βιετναμέζος που με κοίταζε περίεργα. Του χαμογέλασα αλλά συνέχισε να με κοιτάζει συνοφρυωμένος. Κάποια στιγμή άρχισε να λέει διάφορα περίεργα στον αέρα, δηλαδή σα να τα έλεγε να τα ακούσω αλλά χωρίς να μου απευθύνεται και το ύφος του ήταν μάλλον επιθετικό. Έβλεπα την αμηχανία των γύρω αλλά δε καταλάβαινα και τι γινόταν, επίσης ο γεράκος ήταν σαν ακτινογραφία. Εκτός και αν είχε κανένα μαχαίρι δεν υπήρχε κίνδυνος, παρόλα αυτά καλού κακού και χωρίς να ανησυχήσω ιδιαίτερα έβαλα την τσάντα μπροστά μου μη φάω καμία.
Σε κάποιο σημείο έβαλε κάποιον νεαρό να με ρωτήσει αν είμαι αμερικάνος, του απάντησα όχι, από Ελλάδα, το μετέφερε στον γέρο ο οποίος συνέχισε να λέει τα δικά του μέχρι που κατέβηκε. Η βιετναμέζα μου είπε ότι δεν καταλάβαινε σχεδόν τίποτα από αυτά που έλεγε ή ήταν ασυναρτησίες ή κάποια πολύ χωριάτικη προφορά. Το μόνο που έπιασε ήταν κάτι για αμερικάνους. Ποιος ξέρει τι ζόρι ή τρέλα τράβαγε ο καημένος. Μετά από χρόνια διάβασα στο ίντερνετ για κάποιον άλλο ξένο που είχε αντίστοιχη "επίθεση" από κάποιο γέρο σε λεωφορείο στο Ανόι, ίσως να ήταν ο ίδιος, ταίριαζε η περιγραφή της κατάστασης με την δική μου.
Μου θύμισε παλιά στην Ομόνοια μία "κυρία" η οποία πήγαινε στην Πανεπιστημίου και έκανε δυνατά "κικιριιιικουυυυ" στους περαστικούς. Ο καθένας με την τρέλα του.
Φτάσαμε στη στάση απέναντι από αυτό.
Το κοίταζα με μεικτά αισθήματα, αηδίας και δέους. Το σουπερμάρκετ και food court πάντως στο κεντρικό κτήριο ήταν ακριβό, μάλλον για expats.
Να το βάλω και αυτό εδώ, το νόθο παιδί του michelin man με την σουπεργούμαν, σκιάχτηκα.
Δε θυμάμαι πολλά για το τι κάναμε στη συνέχεια. Είχε έρθει η απάντηση από την δουλειά, μου κάνανε επίσημη πρόταση και στείλανε προσχέδιο συμβολαίου. Αν δεχόμουν θα έπρεπε να ξεκινήσω άμεσα, σε κάτι λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες. Βρήκα εισιτήρια επιστροφής στην Ελλάδα με μίλια μία βδομάδα μετά, απαραίτητη στάση μιας που δε μπορούσα να πάω με τα καλοκαιρινά στην χειμωνιάτικη Ευρώπη και δέχθηκα.
Να που ξαφνικά και απροσδόκητα είχε φτάσει το τέλος του ταξιδιού.
Όχι ακόμα βέβαια, είχα περίπου μία βδομάδα.
Μόλις πιάσαμε κέντρο κέντρο αρχίσαμε να βλέπουμε τουρίστες σε σικ λο, το οποίο φαντάζομαι είναι η βιετναμέζικη απόδοση της ξένης λέξη cyclo με ότι πήγαινε μετά να χάθηκε.
Εμένα με απωθεί τόσο η ιδέα όσο και το θέαμα. Όχι μόνο γιατί είναι κάργα τουριστικό και σήμερα εντελώς αχρείαστο, αλλά πάντα μου θύμιζε αποικιοκρατία και το αίσθημα που μου είχε προκαλέσει ένα από τα πρώτα έργα του banksy:
Φτάσαμε στο δωμάτιο, το οποίο ήταν μέσα και πάνω από ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο με το αφεντικό να παραφυλά.
ίσως το ακριβότερο δωμάτιο που είχαμε πληρώσει μέχρι στιγμής στο Βιετνάμ και επιεικώς το χειρότερο. Θα την παλεύαμε, δεν ήταν τόσο χάλια ώστε να χρειάζεται να αλλάξουμε, αλλά αν κοίταζες τις φωτογραφίες αυτού που κλείσαμε με την πραγματικότητα αυτού που βλέπαμε ήταν ξεκάθαρο ότι μας είχαν πιάσει κορόιδο. Τουλάχιστον ήταν σε εξαιρετική τοποθεσία.
Μη βλεπ'ς το aircondition μήτσουμ' αστέρ' μου, όταν βγάλουμ' λεφτά θα πάρουμ' μιτσουμπίσ'
Αφού τακτοποιηθήκαμε πήγαμε για μία ακόμα σούπα.
Δε λέω εξαιρετική, αλλά είχα αρχίσει να αποζητώ λίγο πιο στέρεο φαγητό.
Μετά βγήκαμε μία βόλτα στη πόλη και στη λίμνη. Νομίζω αυτή η εκκλησία, αν δεν την έχω μπλέξει με κάποια άλλη, καλύφθηκε με σκαλωσιές κάνα χρόνο μετά για ανακατασκευή και παρέμεινε έτσι για πολλά χρόνια, αν όχι ακόμα.
Κάπου εδώ μας έπιασε και μία βροχή
και τρέξαμε "τυχαία" προς ένα παγωταζίδικο να περάσει. Το μαγαζί είχε φήμη μεταξύ των βιετναμέζων, από παλιά όποιος πήγαινε στο Ανόι "έπρεπε" να περάσει για ένα παγωτό εκεί. Με τα χρόνια από μικρό στο εσωτερικό μίας στοάς επεκτάθηκε ώσπου αγόρασε όλη τη στοά και την "πλατεία" της. Παρόλο που ο χώρος είναι τεράστιος συχνά δημιουργούνται μεγάλες ουρές. Όπως τα περισσότερα παραδοσιακά μαγαζιά, δεν έχει τεράστια ποικιλία από γεύσεις αλλά λίγες για τις οποίες είναι περήφανοι. Τώρα έχουν χωρίσει τον χώρο σε ξεχωριστά σημεία ανάλογα με το αν θες χωνάκι, ξυλάκι, κλπ αλλά συχνά ξεμένουν από κάποιες γεύσεις ή τύπους παγωτών και παίρνεις ότι βρεις, κάτι το οποίο νομίζω ότι έγινε και σε εμάς. Την γεύση που ήθελα δεν την είχαν και με αυτή που πήρα δε ξετρελάθηκα. Τώρα που έχει γίνει ακόμα περισσότερο της μόδας και μεταξύ ξένων υπάρχουν πάρα πολλά μαγαζιά αντίγραφα στην τριγύρω περιοχή με παρόμοιο σήμα και χρώματα αλλά χωρίς καμία σχέση με το αυθεντικό.
Συνέχιζε να βρέχει, όχι πολύ αλλά αρκετά να σου σπάει τα νεύρα, οπότε είπαμε να πάμε σε ένα μεγάλο σουπερμάρκετ για προμήθειες. Πήραμε το λεωφορείο, το οποίο για μία διαδρομή 5 λεπτών πρέπει να έκανε πάνω από 40 λεπτά λόγω της κίνησης, τουλάχιστον δεν βρεχόμασταν.
Μετά από λίγη ώρα μπήκε στο λεωφορείο ένας γέρος βιετναμέζος που με κοίταζε περίεργα. Του χαμογέλασα αλλά συνέχισε να με κοιτάζει συνοφρυωμένος. Κάποια στιγμή άρχισε να λέει διάφορα περίεργα στον αέρα, δηλαδή σα να τα έλεγε να τα ακούσω αλλά χωρίς να μου απευθύνεται και το ύφος του ήταν μάλλον επιθετικό. Έβλεπα την αμηχανία των γύρω αλλά δε καταλάβαινα και τι γινόταν, επίσης ο γεράκος ήταν σαν ακτινογραφία. Εκτός και αν είχε κανένα μαχαίρι δεν υπήρχε κίνδυνος, παρόλα αυτά καλού κακού και χωρίς να ανησυχήσω ιδιαίτερα έβαλα την τσάντα μπροστά μου μη φάω καμία.
Σε κάποιο σημείο έβαλε κάποιον νεαρό να με ρωτήσει αν είμαι αμερικάνος, του απάντησα όχι, από Ελλάδα, το μετέφερε στον γέρο ο οποίος συνέχισε να λέει τα δικά του μέχρι που κατέβηκε. Η βιετναμέζα μου είπε ότι δεν καταλάβαινε σχεδόν τίποτα από αυτά που έλεγε ή ήταν ασυναρτησίες ή κάποια πολύ χωριάτικη προφορά. Το μόνο που έπιασε ήταν κάτι για αμερικάνους. Ποιος ξέρει τι ζόρι ή τρέλα τράβαγε ο καημένος. Μετά από χρόνια διάβασα στο ίντερνετ για κάποιον άλλο ξένο που είχε αντίστοιχη "επίθεση" από κάποιο γέρο σε λεωφορείο στο Ανόι, ίσως να ήταν ο ίδιος, ταίριαζε η περιγραφή της κατάστασης με την δική μου.
Μου θύμισε παλιά στην Ομόνοια μία "κυρία" η οποία πήγαινε στην Πανεπιστημίου και έκανε δυνατά "κικιριιιικουυυυ" στους περαστικούς. Ο καθένας με την τρέλα του.
Φτάσαμε στη στάση απέναντι από αυτό.
Το κοίταζα με μεικτά αισθήματα, αηδίας και δέους. Το σουπερμάρκετ και food court πάντως στο κεντρικό κτήριο ήταν ακριβό, μάλλον για expats.
Να το βάλω και αυτό εδώ, το νόθο παιδί του michelin man με την σουπεργούμαν, σκιάχτηκα.
Δε θυμάμαι πολλά για το τι κάναμε στη συνέχεια. Είχε έρθει η απάντηση από την δουλειά, μου κάνανε επίσημη πρόταση και στείλανε προσχέδιο συμβολαίου. Αν δεχόμουν θα έπρεπε να ξεκινήσω άμεσα, σε κάτι λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες. Βρήκα εισιτήρια επιστροφής στην Ελλάδα με μίλια μία βδομάδα μετά, απαραίτητη στάση μιας που δε μπορούσα να πάω με τα καλοκαιρινά στην χειμωνιάτικη Ευρώπη και δέχθηκα.
Να που ξαφνικά και απροσδόκητα είχε φτάσει το τέλος του ταξιδιού.
Όχι ακόμα βέβαια, είχα περίπου μία βδομάδα.
Last edited by a moderator: