poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Με τα γκάζια που είχα ρίξει είχα ξεχάσει να φάω.
Πήγα στην αποβάθρα στο "γραφείο ελέγχου και έκδοσης εισιτηρίων" το οποίο ήταν δίπλα στην "αίθουσα αναμονής".
Μπορεί να το λέω αστεία αλλά η εγκατάσταση είναι πολλές φορές καλύτερη από τις αποβάθρες στα ελληνικά νησιά που περιμένεις σα μπιπ όρθιος κάτω από τον ήλιο.
Επιβεβαίωσα ότι το καράβι θα αργήσει και λέω καλά πετάγομαι να βρω κάτι να φάω και έρχομαι πάλι. Δε χρειάζεται να πω ότι είχαμε τα γνωστά "που πας, κάτσε εδώ, μην φύγεις θα έρθει το καράβι και θα το χάσεις" τα οποία τα αγνόησα.
Πρόσεξα ότι στους πάγκους περίμενε και μία ξένη με backpack, οπότε ρώτησα την "συνάδελφο" αν ήταν για το ίδιο καράβι και αν μπορούσα να αφήσω το μπάκπακ μου εκεί να μη το κουβαλάω να φάω. Μου απάντησε φυσικά, δεν είχε σκοπό να πάει κάπου, οπότε έφυγα.
Λίγο πιο δίπλα από την αποβάθρα είχε ξεκινήσει μία αγορά.
Πήρα πραγματάκια από εδώ και κει, συμπεριλαμβανόμενου καβουροσουβλακίου.
Σεφ εν δράσει
Ένα από τα πράγματα που μου έκανε εντύπωση (και συνεχίζει να μου κάνει ακόμα και σήμερα) στην ΝΑ Ασία είναι πόσο πλαστικό χρησιμοποιούν. Πχ θα τυλίξουν ένα πόμελο (σαν τεράστιο πορτοκάλι που έχει 2 πόντους φλούδα) με σελοφάν, μετά θα το βάλουν στο μαλακό διχτάκι όπως αυτό της φωτογραφίας, όλο αυτό μετά σε μία σακούλα που θα κολλήσουν το αυτοκόλλητο για ζύγι και μετά θα το τοποθετήσουν σε μία άλλη σακούλα για να το πάρεις μαζί ακόμα και αν είναι το μοναδικό πράγμα που πήρες. Και όλα αυτά για ένα φρούτο που και μπάλα να παίξεις μαζί του δε χαλάει και δεν χρειάζεται προστασία.
Τέλος πάντων. Εδώ ένα φρούτο που το εσωτερικό είναι ότι πιο κοντινό σε ζουμερό σταφύλι με επίγευση λίτσι. Τα τσάκιζα όπου τα έβλεπα, ήταν και τζάμπα.
Επέστρεψα πίσω στην αποβάθρα
και όπως περίμενα μου έστειλε μήνυμα να με ρωτήσει τι κάνω η φίλη που αν θυμάστε στην αρχή του ταξιδιού είχα "στήσει" αποφασίζοντας να φύγω. Μιας που δεν έκανα τίποτα, αποφάσισα να την πάρω τηλέφωνο (μέσω ίντερνετ) και να τα πούμε λίγο.
Κάποια στιγμή είδα από μακριά ότι ερχόταν το καράβι, οπότε την έκλεισα και πήγα να φορτωθώ το backpack. Βοήθησα και την κοπέλα που το φύλαγε τόση ώρα με κάτι δικό της και μου λέει "that's the first time I meet a greek here".
Κόκαλο εγώ. Συνήθως όταν ταξιδεύω κανείς δε μπορεί να μαντέψει από που είμαι. Αν ξεκινήσουν από Ευρώπη θα με πουν Ισπανό, Ιταλό, άντε Γάλλο και πιο σπάνια Ισραηλίτη ή Τούρκο. Γενικά Έλληνες με μπάκπακ βλέπεις σπάνια, οπότε δε πάει το μυαλό τους. Πως στην ευχή αυτή με είχε καταλάβει τόσο εύκολα και μάλιστα με σιγουριά;
Σκέφτηκα μήπως στη κλήση νωρίτερα είχα πει το γνωστό "μαλάκα" αλλά ανατρέχοντας λίγο στο μυαλό μου μάλλον όχι. Δεν άντεξα και την ρώτησα. Ααα λέει, σε μία δουλειά μου είχαμε πολλούς Έλληνες και με το που σε άκουσα να μιλάς το κατάλαβα. Μπράβο σου της λέω, με εντυπωσίασες.
Εγώ στην ξεκάθαρα λονδρέζικη προφορά της άκουγα σίγουρα κάποια δείγματα ισπανικών αλλά όχι βαριά. Οπότε της λέω εσύ έχεις ξεκάθαρα ισπανικές ή λατινοαμερικάνικες ρίζες αλλά δε μπορώ να φανταστώ πως συνδέονται με την Αγγλία. Τελικά ήταν Ισπανίδα που είχε ζήσει πολλά χρόνια στο Λονδίνο και - σπάνιο για Ισπανό - είχε κάνει μαθήματα για να φτιάξει την αγγλική προφορά της.
Ξεκινήσαμε να μιλάμε από την αποβάθρα και το πήγαμε ασταμάτητα μέχρι που φτάσαμε στο Πανγκάν.
Ταξίδευε κάποιους μήνες στην Ασία και είχε σκοπό να κάτσει και άλλους μερικούς. Πήγαινε με χαμηλό budget οπότε την έβγαζε όσο πιο φτηνά μπορούσε για να μείνει παραπάνω. Μόλις έμαθε ότι τις τελευταίες 7 μέρες είχα δει τα μέρη που είχε δει σε 3 εβδομάδες δε μπορούσε να το πιστέψει. Μάλιστα μου την "είπε" ότι δεν είναι τρόπος αυτός να βλέπεις ένα μέρος και ότι πρέπει να το ζεις. Συμφώνησα, αλλά της εξήγησα ότι δεν είχα χρόνο και αυτό που έκανα ήταν ότι καλύτερο μπορούσα. Βέβαια από την άλλη, δεν οδηγούσε μηχανάκι, οπότε πολλά από αυτά που είχα κάνει εγώ ήταν περισσότερα από αυτά που είχε κάνει αυτή.
Για παράδειγμα είχε ήδη μερικές μέρες στο Samui και δεν είχε πάει καθόλου στους καταρράκτες, στο Παππού και την Γιαγιά ή σε άλλες παραλίες πέρα από αυτή που ήταν κοντά εκεί που έμενε. Όχι ότι έχασε κάτι τρομερό, αλλά δε μπορείς να λες ότι είδες ένα μέρος παραπάνω αν δεν κάνεις και τίποτα. Τέλος πάντων, ήταν ενδιαφέρον τύπος, αν και ταυτόχρονα είχε ένα τρόπο να επιμένει στις δικές της αντιλήψεις που ήταν λίγο ενοχλητικός.
Μαζί με την καθυστέρηση του καραβιού, φτάσαμε στο Πανγκάν νύχτα. Εγώ είχα βρει ένα χοστέλ από πριν σε χρόνο περπατήματος από το λιμάνι, αυτής δεν της άρεσε που ήταν ακριβό, δηλαδή 3.5-4 δολάρια (δεν είχε πρωινό) αντί για 2-2.5 που είχε συνηθίσει. Η διαφορά ήταν ότι το δικό μου είχε ερκοντίσιον ενώ τα φθηνότερα ανεμιστήρες. Εγώ δεν πρόκειται να κοιμόμουν μέσα στον ιδρώτα για 1 δολάριο τη μέρα, αλλά για κάποιον που ταξιδεύει πολλούς μήνες ξέρω ότι μαζεύονται, οπότε δεν την κακολογούσα.
Παρόλα αυτά, επειδή τα πιο φτηνά hostel ήταν μακριά και ήταν ήδη νύχτα, αποφάσισε να κοιμηθεί ένα βράδυ στο δικό μου και να αποφασίσει αν θα συνεχίσει στο ίδιο μετά ή όχι.
Αφήσαμε τα πράγματα και βγήκαμε σε μία νυχτερινή αγορά, όπου περνώντας είδα ένα τύπο σε ένα πάγκο να πουλάει γυαλιά ηλίου. Μου ζήτησε κάπου 2 δολάρια (οκ πλαστικά ήταν, απλά ήθελα να βάζω κάτι να μην τυφλώνομαι στον δρόμο μέχρι να πάρω κάτι καλύτερο) και του τα έδωσα χωρίς κανένα παζάρι, κάτι που τον εξέπληξε. Πόσο παζάρι να κάνεις για ένα ελάχιστο ποσό που για τον κακομοίρη εκεί μπορεί να ήταν το φαγητό του για μία ολόκληρη μέρα....
Περπατώντας πήραμε ένα δροσιστικό χυμό από ζαχαροκάλαμο και είδα μία αμμουδερή παραλία, οπότε της λέω δεν την αράζουμε εδώ; Μιλάγαμε πάλι ακατάπαυστα μέχρι να αρχίσω να βλέπω τα προβατάκια να μαζεύονται και να κάνουν μπεεεε να τα μετρήσω, οπότε το πήραμε για πίσω γιατί στο όριο ήμουν να με πάρει ο ύπνος εκεί και να πήγαινε τζάμπα το βράδυ στο χοστέλ.
Πήγα στην αποβάθρα στο "γραφείο ελέγχου και έκδοσης εισιτηρίων" το οποίο ήταν δίπλα στην "αίθουσα αναμονής".
Μπορεί να το λέω αστεία αλλά η εγκατάσταση είναι πολλές φορές καλύτερη από τις αποβάθρες στα ελληνικά νησιά που περιμένεις σα μπιπ όρθιος κάτω από τον ήλιο.
Επιβεβαίωσα ότι το καράβι θα αργήσει και λέω καλά πετάγομαι να βρω κάτι να φάω και έρχομαι πάλι. Δε χρειάζεται να πω ότι είχαμε τα γνωστά "που πας, κάτσε εδώ, μην φύγεις θα έρθει το καράβι και θα το χάσεις" τα οποία τα αγνόησα.
Πρόσεξα ότι στους πάγκους περίμενε και μία ξένη με backpack, οπότε ρώτησα την "συνάδελφο" αν ήταν για το ίδιο καράβι και αν μπορούσα να αφήσω το μπάκπακ μου εκεί να μη το κουβαλάω να φάω. Μου απάντησε φυσικά, δεν είχε σκοπό να πάει κάπου, οπότε έφυγα.
Λίγο πιο δίπλα από την αποβάθρα είχε ξεκινήσει μία αγορά.
Πήρα πραγματάκια από εδώ και κει, συμπεριλαμβανόμενου καβουροσουβλακίου.
Σεφ εν δράσει
Ένα από τα πράγματα που μου έκανε εντύπωση (και συνεχίζει να μου κάνει ακόμα και σήμερα) στην ΝΑ Ασία είναι πόσο πλαστικό χρησιμοποιούν. Πχ θα τυλίξουν ένα πόμελο (σαν τεράστιο πορτοκάλι που έχει 2 πόντους φλούδα) με σελοφάν, μετά θα το βάλουν στο μαλακό διχτάκι όπως αυτό της φωτογραφίας, όλο αυτό μετά σε μία σακούλα που θα κολλήσουν το αυτοκόλλητο για ζύγι και μετά θα το τοποθετήσουν σε μία άλλη σακούλα για να το πάρεις μαζί ακόμα και αν είναι το μοναδικό πράγμα που πήρες. Και όλα αυτά για ένα φρούτο που και μπάλα να παίξεις μαζί του δε χαλάει και δεν χρειάζεται προστασία.
Τέλος πάντων. Εδώ ένα φρούτο που το εσωτερικό είναι ότι πιο κοντινό σε ζουμερό σταφύλι με επίγευση λίτσι. Τα τσάκιζα όπου τα έβλεπα, ήταν και τζάμπα.
Επέστρεψα πίσω στην αποβάθρα
και όπως περίμενα μου έστειλε μήνυμα να με ρωτήσει τι κάνω η φίλη που αν θυμάστε στην αρχή του ταξιδιού είχα "στήσει" αποφασίζοντας να φύγω. Μιας που δεν έκανα τίποτα, αποφάσισα να την πάρω τηλέφωνο (μέσω ίντερνετ) και να τα πούμε λίγο.
Κάποια στιγμή είδα από μακριά ότι ερχόταν το καράβι, οπότε την έκλεισα και πήγα να φορτωθώ το backpack. Βοήθησα και την κοπέλα που το φύλαγε τόση ώρα με κάτι δικό της και μου λέει "that's the first time I meet a greek here".
Κόκαλο εγώ. Συνήθως όταν ταξιδεύω κανείς δε μπορεί να μαντέψει από που είμαι. Αν ξεκινήσουν από Ευρώπη θα με πουν Ισπανό, Ιταλό, άντε Γάλλο και πιο σπάνια Ισραηλίτη ή Τούρκο. Γενικά Έλληνες με μπάκπακ βλέπεις σπάνια, οπότε δε πάει το μυαλό τους. Πως στην ευχή αυτή με είχε καταλάβει τόσο εύκολα και μάλιστα με σιγουριά;
Σκέφτηκα μήπως στη κλήση νωρίτερα είχα πει το γνωστό "μαλάκα" αλλά ανατρέχοντας λίγο στο μυαλό μου μάλλον όχι. Δεν άντεξα και την ρώτησα. Ααα λέει, σε μία δουλειά μου είχαμε πολλούς Έλληνες και με το που σε άκουσα να μιλάς το κατάλαβα. Μπράβο σου της λέω, με εντυπωσίασες.
Εγώ στην ξεκάθαρα λονδρέζικη προφορά της άκουγα σίγουρα κάποια δείγματα ισπανικών αλλά όχι βαριά. Οπότε της λέω εσύ έχεις ξεκάθαρα ισπανικές ή λατινοαμερικάνικες ρίζες αλλά δε μπορώ να φανταστώ πως συνδέονται με την Αγγλία. Τελικά ήταν Ισπανίδα που είχε ζήσει πολλά χρόνια στο Λονδίνο και - σπάνιο για Ισπανό - είχε κάνει μαθήματα για να φτιάξει την αγγλική προφορά της.
Ξεκινήσαμε να μιλάμε από την αποβάθρα και το πήγαμε ασταμάτητα μέχρι που φτάσαμε στο Πανγκάν.
Ταξίδευε κάποιους μήνες στην Ασία και είχε σκοπό να κάτσει και άλλους μερικούς. Πήγαινε με χαμηλό budget οπότε την έβγαζε όσο πιο φτηνά μπορούσε για να μείνει παραπάνω. Μόλις έμαθε ότι τις τελευταίες 7 μέρες είχα δει τα μέρη που είχε δει σε 3 εβδομάδες δε μπορούσε να το πιστέψει. Μάλιστα μου την "είπε" ότι δεν είναι τρόπος αυτός να βλέπεις ένα μέρος και ότι πρέπει να το ζεις. Συμφώνησα, αλλά της εξήγησα ότι δεν είχα χρόνο και αυτό που έκανα ήταν ότι καλύτερο μπορούσα. Βέβαια από την άλλη, δεν οδηγούσε μηχανάκι, οπότε πολλά από αυτά που είχα κάνει εγώ ήταν περισσότερα από αυτά που είχε κάνει αυτή.
Για παράδειγμα είχε ήδη μερικές μέρες στο Samui και δεν είχε πάει καθόλου στους καταρράκτες, στο Παππού και την Γιαγιά ή σε άλλες παραλίες πέρα από αυτή που ήταν κοντά εκεί που έμενε. Όχι ότι έχασε κάτι τρομερό, αλλά δε μπορείς να λες ότι είδες ένα μέρος παραπάνω αν δεν κάνεις και τίποτα. Τέλος πάντων, ήταν ενδιαφέρον τύπος, αν και ταυτόχρονα είχε ένα τρόπο να επιμένει στις δικές της αντιλήψεις που ήταν λίγο ενοχλητικός.
Μαζί με την καθυστέρηση του καραβιού, φτάσαμε στο Πανγκάν νύχτα. Εγώ είχα βρει ένα χοστέλ από πριν σε χρόνο περπατήματος από το λιμάνι, αυτής δεν της άρεσε που ήταν ακριβό, δηλαδή 3.5-4 δολάρια (δεν είχε πρωινό) αντί για 2-2.5 που είχε συνηθίσει. Η διαφορά ήταν ότι το δικό μου είχε ερκοντίσιον ενώ τα φθηνότερα ανεμιστήρες. Εγώ δεν πρόκειται να κοιμόμουν μέσα στον ιδρώτα για 1 δολάριο τη μέρα, αλλά για κάποιον που ταξιδεύει πολλούς μήνες ξέρω ότι μαζεύονται, οπότε δεν την κακολογούσα.
Παρόλα αυτά, επειδή τα πιο φτηνά hostel ήταν μακριά και ήταν ήδη νύχτα, αποφάσισε να κοιμηθεί ένα βράδυ στο δικό μου και να αποφασίσει αν θα συνεχίσει στο ίδιο μετά ή όχι.
Αφήσαμε τα πράγματα και βγήκαμε σε μία νυχτερινή αγορά, όπου περνώντας είδα ένα τύπο σε ένα πάγκο να πουλάει γυαλιά ηλίου. Μου ζήτησε κάπου 2 δολάρια (οκ πλαστικά ήταν, απλά ήθελα να βάζω κάτι να μην τυφλώνομαι στον δρόμο μέχρι να πάρω κάτι καλύτερο) και του τα έδωσα χωρίς κανένα παζάρι, κάτι που τον εξέπληξε. Πόσο παζάρι να κάνεις για ένα ελάχιστο ποσό που για τον κακομοίρη εκεί μπορεί να ήταν το φαγητό του για μία ολόκληρη μέρα....
Περπατώντας πήραμε ένα δροσιστικό χυμό από ζαχαροκάλαμο και είδα μία αμμουδερή παραλία, οπότε της λέω δεν την αράζουμε εδώ; Μιλάγαμε πάλι ακατάπαυστα μέχρι να αρχίσω να βλέπω τα προβατάκια να μαζεύονται και να κάνουν μπεεεε να τα μετρήσω, οπότε το πήραμε για πίσω γιατί στο όριο ήμουν να με πάρει ο ύπνος εκεί και να πήγαινε τζάμπα το βράδυ στο χοστέλ.
Last edited by a moderator: