poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
Από την ημέρα που ακολουθεί την προηγούμενη δεν έχω καμία φωτογραφία ούτε στη μηχανή ούτε στο κινητό. Περίεργο γιατί η φωτογραφική είχε τον φάκελο αποθηκευμένο, άρα είχα βγάλει κάποια φωτογραφία, αλλά δεν ξέρω αν τις έχασα σε κάποια μεταφορά ή ήταν κάτι χωρίς σημασία και το έσβησα. Συνεπώς δεν ξέρω τι κάναμε καθώς όλες οι αναμνήσεις μου τώρα είναι βασισμένες κυρίως σε φωτογραφίες. Μπορεί να έβρεχε όλη μέρα και να την είχαμε βγάλει μέσα, ή να μην είχα τελειώσει με την εργασία όπως νόμιζα και να την τελείωσα τότε. Αντί να προσπεράσω και να πάω στην επόμενη μέρα αποφάσισα να βάλω μία "εμβόλιμη" επίσκεψη στην μεγαλύτερη πόλη μεταξύ Νια Τσανγκ και Ντα Νανγκ, την Κούι Νιον, που και τότε θέλαμε να επισκεφθούμε αλλά δεν είχαμε βρει απ' ευθείας λεωφορείο από Νια Τσανγκ και το να πηγαίναμε στη Ντα Ναγκ και να επιστρέφαμε πίσω 4 ώρες μας είχε φανεί βλακεία.
Η Κούι Νιον, είναι μεγάλη αλλά σχετικά κλασμένη πόλη που δε βλέπει σχεδόν καθόλου ξένο τουρισμό.
Μέχρι τον πόλεμο των "Αμερικανών" ήταν πολύ φτωχή αγροτική περιοχή με τριτοκοσμικές συνθήκες.
Κύριος παράγοντας για τις κακές συνθήκες είναι ότι αποτελεί τη βασική ζώνη που έχουν ξεμείνει οι Τσαμ (Cham) που δεν έχουν καμία σχέση με τους Τσάμηδες (χοχο, γελάσαμε) και είχαν ιδρύσει το βασίλειο των Champa στην περιοχή. Οι Τσαμ είναι μια από τις πολλές φυλές της σημερινής επικράτειας του Βιετνάμ, με μάλλον πολυνησιακή καταγωγή, δεν είναι πολύ σίγουρο το από που. Για πολλές εκατοντάδες χρόνια έλεγχαν το κεντρικό Βιετνάμ, επεκτείνοντας και συρρικνώνοντας τις περιοχές τους ανάλογα με τις συνθήκες που επέτρεπαν συγκυρίες για αυτούς και τους βασικούς τους αντιπάλους, τους Χμερ και τους Βιετ. Άλλοτε οι Χμερ έφταναν θάλασσα και τους μετακινούσαν βόρεια, άλλοτε αυτοί έπιαναν όλη τη καμπότζη. Κάποιες φορές πίεζαν βόρεια μέχρι τη Χουέ, άλλες τους πίεζαν νότια στα όρια του δέλτα του μεκόνγκ. Κάποια στιγμή oi βίετ άρχισαν να περνάνε πολύ καλά, αύξησαν τον πληθυσμό και τις δυνάμεις τους και έκαναν ένα ντου προς τα νότια όταν οι Τσαμ ήταν σε μία όχι και πολύ καλή περίοδο και δεν έμεινε κόθρος.
Οι βίετ επεκτάθηκαν σε αυτό που περίπου ξέρουμε σήμερα σαν βιετνάμ και οι Τσαμ πήραν κυρίως τα βουνά. Αργότερα κάποια παλικάρια κατέβηκαν από τα βουνά και ολίγον ξεκλήρισαν τις δύο τσιφλικαδο-οικογένειες που κάνανε κουμάντο σε νότο και βορά για κοντά 200-300 χρόνια, αλλά μετά και πάλι ανέκαμψαν οι οικογένειες αυτές και το θυμούνταν, οπότε από τότε οι Τσαμ όχι μόνο δεν μπόρεσαν να επανακάμψουν ποτέ αλλά έγιναν μία εκβιετισμένη μειονότητα, με όλους τους ευγενικούς τρόπους που ξέρουμε ότι γίνονται αυτά τα πράγματα.
Φυσικά σήμερα επίσημα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Περνάνε μία χαρά. Για το ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάτι επιθέσεις εκατοντάδων ατόμων σε κυβερνητικά κτήρια και αστυνομικά τμήματα της περιοχής (ειδικά προς τα βουνά) με δυστυχώς νεκρούς φταίει ξένος δάχτυλος που επιθυμεί το κακό του κόμματος. Εγώ το πιστεύω και σταματάω εδώ γιατί παίζουν και φυλακές για κατάχρηση δημοκρατικών ελευθεριών με σκοπό την διασπορά ψευδών και την δυσφήμιση του κράτους.
Πριν μερικά χρόνια οι ντόπιοι πολιτικοί ανακάλυψαν ότι η περιοχή είναι "ανεκμετάλλευτη" και θα μπορούσαν να προσελκύσουν επιχειρήσεις, επενδύσεις και τουρισμό (δηλαδή τις μίζες για όλα αυτά) και έτσι βάφτισαν μια χερσόνησο διπλά στη πόλη βιομηχανικό πάρκο. Φτιάξανε μια γέφυρα 10 χιλιομέτρων να πηγαίνει απέναντι, ένα δρόμο πλάτους 100 μέτρων (!) και μήκους 30 χλμ, κόψανε οικόπεδα και περιμένανε το δολάριο. Έλα όμως που η περιοχή είναι πάνω σε αμμόλοφους, που εκτός από τα προβλήματα στατικότητας, σημαίνει ότι η άμμος όταν φυσάει - και φυσάει πολύ συχνά, πάει παντού, σε δρόμους, αυτοκίνητα και μηχανές εργοστασίων. Τα 2-3 εργοστάσια που ξεκίνησαν πέρναγαν περισσότερο χρόνο να καθαρίζουν και να διορθώνουν βλάβες απ' ότι να δουλεύουν, με αποτέλεσμα δέκα χρόνια μετά να έχει παραμείνει μόνο μια τσιμεντοποιία.
Πέρασα από την περιοχή αυτή για να πάω σε ένα λιμάνι για να πάρω το καραβάκι για μια παραλία που δεν είναι προσβάσιμη αλλιώς.
Πάνω σε άμμο να χτίζεις παλάτια; Ο βοριάς θα τα κάνει συντρίμμια, κομμάτια. Τους μείνανε οι δρόμοι που τους καθαρίζουν κάθε πρωί και μέχρι το μεσημέρι η άμμος έχει έρθει πάλι μέσα.
Φθάνοντας προς τη παραλία περνάω κάτι τύπους με το μηχανάκι που ήταν σταματημένοι στη άκρη δίπλα στα μηχανάκια τους. Με το που πέρασα τους είδα από τον καθρέφτη να ανεβαίνουν στα γρήγορα και να γκαζώνουν να με προλάβουν. Ήταν και κάποιοι άλλοι μπροστά από μένα, γκάζωσα και εγώ όσο μπορούσα να τους προλάβω, η ισχύς εν τη ενώσει, αλλά σύντομα έπιασαν να με πλευρίζουν από αριστερά και δεξιά σαν πειρατές. Τον ήπιαμε τώρα είπα.
Τελικά ήταν κράχτες που προσπαθούσαν να σε πιάσουν μερικά χιλιόμετρα πριν το λιμάνι για να σε πείσουν να πας με το δικό τους καράβι στη παραλία. Τα χρειάστηκα λίγο μέχρι να καταλάβω τι παίζει στη μέση του πουθενά.
Εδώ έχουν πλευρίσει τους μπροστά ενώ πλησιάζουμε το κουφάρι ενός ξενοδοχείου που περιέργως ολοκληρώθηκε, αλλά ανήκει σε μία διαπλεκόμενη βιετναμέζικη εταιρία που πρόσφατα μάζεψαν καμία 50ρια άτομα και τον CEO για διάφορες απάτες και πάει για φούντο. Υπ' όψιν συνδέεται με την bamboo airways, προσοχή όσοι πετάτε με αυτή την εταιρία αν και πια έχει μείνει με 2-3 αεροπλάνα και ελάχιστες διαδρομές.
Λιμάνι λοιπόν και σύντομο ταξίδι με τη σκυλοπνίχτρα προς μία παραλία που από εκεί που ήταν παρθένα πουλήθηκε σε "αναπτυξιακό φορέα" που χρεώνει είσοδο (για το τίποτα) και ετοιμάζει μπαγκαλόου, δρόμο και όταν τα φτιάξει όλα αυτά προφανώς θα τη κλείσει και εντελώς να μην ενοχλούνται.
Το υπέροχο "λιμάνι" από τηναποβάθρα παραλία του οποίου παίρνεις το βαρκάκι
Και εδώ οι λοιπές υποδομές, τα εκδοτήρια και το λάουντζ κάτω από τη τέντα
Η παραλία δεν έλεγε και πολλά, έχω δει και καλύτερες, είχε και τη συννεφιά με κουφόβραση που τα έκανε δύσκολα άλλα τουλάχιστον το μπανάκι άξιζε παρά το κύμα. Στο γυρισμό υποτίθεται ότι είχε ένα ύφαλο να δούμε, μου έδωσαν μια μάσκα του '60 που κάνει μόνο για Ασιάτες, η μύτη μου πίεζε κόντρα στο γυαλί με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζει και να μπαίνει νερό. Εννοείται χέστηκαν κανονικά που δεν μου έκανε, στο τέλος δεν είδα τίποτα, τσάμπα η βουτιά.
Από την ημέρα που ακολουθεί την προηγούμενη δεν έχω καμία φωτογραφία ούτε στη μηχανή ούτε στο κινητό. Περίεργο γιατί η φωτογραφική είχε τον φάκελο αποθηκευμένο, άρα είχα βγάλει κάποια φωτογραφία, αλλά δεν ξέρω αν τις έχασα σε κάποια μεταφορά ή ήταν κάτι χωρίς σημασία και το έσβησα. Συνεπώς δεν ξέρω τι κάναμε καθώς όλες οι αναμνήσεις μου τώρα είναι βασισμένες κυρίως σε φωτογραφίες. Μπορεί να έβρεχε όλη μέρα και να την είχαμε βγάλει μέσα, ή να μην είχα τελειώσει με την εργασία όπως νόμιζα και να την τελείωσα τότε. Αντί να προσπεράσω και να πάω στην επόμενη μέρα αποφάσισα να βάλω μία "εμβόλιμη" επίσκεψη στην μεγαλύτερη πόλη μεταξύ Νια Τσανγκ και Ντα Νανγκ, την Κούι Νιον, που και τότε θέλαμε να επισκεφθούμε αλλά δεν είχαμε βρει απ' ευθείας λεωφορείο από Νια Τσανγκ και το να πηγαίναμε στη Ντα Ναγκ και να επιστρέφαμε πίσω 4 ώρες μας είχε φανεί βλακεία.
Η Κούι Νιον, είναι μεγάλη αλλά σχετικά κλασμένη πόλη που δε βλέπει σχεδόν καθόλου ξένο τουρισμό.
Μέχρι τον πόλεμο των "Αμερικανών" ήταν πολύ φτωχή αγροτική περιοχή με τριτοκοσμικές συνθήκες.
Κύριος παράγοντας για τις κακές συνθήκες είναι ότι αποτελεί τη βασική ζώνη που έχουν ξεμείνει οι Τσαμ (Cham) που δεν έχουν καμία σχέση με τους Τσάμηδες (χοχο, γελάσαμε) και είχαν ιδρύσει το βασίλειο των Champa στην περιοχή. Οι Τσαμ είναι μια από τις πολλές φυλές της σημερινής επικράτειας του Βιετνάμ, με μάλλον πολυνησιακή καταγωγή, δεν είναι πολύ σίγουρο το από που. Για πολλές εκατοντάδες χρόνια έλεγχαν το κεντρικό Βιετνάμ, επεκτείνοντας και συρρικνώνοντας τις περιοχές τους ανάλογα με τις συνθήκες που επέτρεπαν συγκυρίες για αυτούς και τους βασικούς τους αντιπάλους, τους Χμερ και τους Βιετ. Άλλοτε οι Χμερ έφταναν θάλασσα και τους μετακινούσαν βόρεια, άλλοτε αυτοί έπιαναν όλη τη καμπότζη. Κάποιες φορές πίεζαν βόρεια μέχρι τη Χουέ, άλλες τους πίεζαν νότια στα όρια του δέλτα του μεκόνγκ. Κάποια στιγμή oi βίετ άρχισαν να περνάνε πολύ καλά, αύξησαν τον πληθυσμό και τις δυνάμεις τους και έκαναν ένα ντου προς τα νότια όταν οι Τσαμ ήταν σε μία όχι και πολύ καλή περίοδο και δεν έμεινε κόθρος.
Οι βίετ επεκτάθηκαν σε αυτό που περίπου ξέρουμε σήμερα σαν βιετνάμ και οι Τσαμ πήραν κυρίως τα βουνά. Αργότερα κάποια παλικάρια κατέβηκαν από τα βουνά και ολίγον ξεκλήρισαν τις δύο τσιφλικαδο-οικογένειες που κάνανε κουμάντο σε νότο και βορά για κοντά 200-300 χρόνια, αλλά μετά και πάλι ανέκαμψαν οι οικογένειες αυτές και το θυμούνταν, οπότε από τότε οι Τσαμ όχι μόνο δεν μπόρεσαν να επανακάμψουν ποτέ αλλά έγιναν μία εκβιετισμένη μειονότητα, με όλους τους ευγενικούς τρόπους που ξέρουμε ότι γίνονται αυτά τα πράγματα.
Φυσικά σήμερα επίσημα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Περνάνε μία χαρά. Για το ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάτι επιθέσεις εκατοντάδων ατόμων σε κυβερνητικά κτήρια και αστυνομικά τμήματα της περιοχής (ειδικά προς τα βουνά) με δυστυχώς νεκρούς φταίει ξένος δάχτυλος που επιθυμεί το κακό του κόμματος. Εγώ το πιστεύω και σταματάω εδώ γιατί παίζουν και φυλακές για κατάχρηση δημοκρατικών ελευθεριών με σκοπό την διασπορά ψευδών και την δυσφήμιση του κράτους.
Πριν μερικά χρόνια οι ντόπιοι πολιτικοί ανακάλυψαν ότι η περιοχή είναι "ανεκμετάλλευτη" και θα μπορούσαν να προσελκύσουν επιχειρήσεις, επενδύσεις και τουρισμό (δηλαδή τις μίζες για όλα αυτά) και έτσι βάφτισαν μια χερσόνησο διπλά στη πόλη βιομηχανικό πάρκο. Φτιάξανε μια γέφυρα 10 χιλιομέτρων να πηγαίνει απέναντι, ένα δρόμο πλάτους 100 μέτρων (!) και μήκους 30 χλμ, κόψανε οικόπεδα και περιμένανε το δολάριο. Έλα όμως που η περιοχή είναι πάνω σε αμμόλοφους, που εκτός από τα προβλήματα στατικότητας, σημαίνει ότι η άμμος όταν φυσάει - και φυσάει πολύ συχνά, πάει παντού, σε δρόμους, αυτοκίνητα και μηχανές εργοστασίων. Τα 2-3 εργοστάσια που ξεκίνησαν πέρναγαν περισσότερο χρόνο να καθαρίζουν και να διορθώνουν βλάβες απ' ότι να δουλεύουν, με αποτέλεσμα δέκα χρόνια μετά να έχει παραμείνει μόνο μια τσιμεντοποιία.
Πέρασα από την περιοχή αυτή για να πάω σε ένα λιμάνι για να πάρω το καραβάκι για μια παραλία που δεν είναι προσβάσιμη αλλιώς.
Πάνω σε άμμο να χτίζεις παλάτια; Ο βοριάς θα τα κάνει συντρίμμια, κομμάτια. Τους μείνανε οι δρόμοι που τους καθαρίζουν κάθε πρωί και μέχρι το μεσημέρι η άμμος έχει έρθει πάλι μέσα.
Φθάνοντας προς τη παραλία περνάω κάτι τύπους με το μηχανάκι που ήταν σταματημένοι στη άκρη δίπλα στα μηχανάκια τους. Με το που πέρασα τους είδα από τον καθρέφτη να ανεβαίνουν στα γρήγορα και να γκαζώνουν να με προλάβουν. Ήταν και κάποιοι άλλοι μπροστά από μένα, γκάζωσα και εγώ όσο μπορούσα να τους προλάβω, η ισχύς εν τη ενώσει, αλλά σύντομα έπιασαν να με πλευρίζουν από αριστερά και δεξιά σαν πειρατές. Τον ήπιαμε τώρα είπα.
Τελικά ήταν κράχτες που προσπαθούσαν να σε πιάσουν μερικά χιλιόμετρα πριν το λιμάνι για να σε πείσουν να πας με το δικό τους καράβι στη παραλία. Τα χρειάστηκα λίγο μέχρι να καταλάβω τι παίζει στη μέση του πουθενά.
Εδώ έχουν πλευρίσει τους μπροστά ενώ πλησιάζουμε το κουφάρι ενός ξενοδοχείου που περιέργως ολοκληρώθηκε, αλλά ανήκει σε μία διαπλεκόμενη βιετναμέζικη εταιρία που πρόσφατα μάζεψαν καμία 50ρια άτομα και τον CEO για διάφορες απάτες και πάει για φούντο. Υπ' όψιν συνδέεται με την bamboo airways, προσοχή όσοι πετάτε με αυτή την εταιρία αν και πια έχει μείνει με 2-3 αεροπλάνα και ελάχιστες διαδρομές.
Λιμάνι λοιπόν και σύντομο ταξίδι με τη σκυλοπνίχτρα προς μία παραλία που από εκεί που ήταν παρθένα πουλήθηκε σε "αναπτυξιακό φορέα" που χρεώνει είσοδο (για το τίποτα) και ετοιμάζει μπαγκαλόου, δρόμο και όταν τα φτιάξει όλα αυτά προφανώς θα τη κλείσει και εντελώς να μην ενοχλούνται.
Το υπέροχο "λιμάνι" από την
Και εδώ οι λοιπές υποδομές, τα εκδοτήρια και το λάουντζ κάτω από τη τέντα
Η παραλία δεν έλεγε και πολλά, έχω δει και καλύτερες, είχε και τη συννεφιά με κουφόβραση που τα έκανε δύσκολα άλλα τουλάχιστον το μπανάκι άξιζε παρά το κύμα. Στο γυρισμό υποτίθεται ότι είχε ένα ύφαλο να δούμε, μου έδωσαν μια μάσκα του '60 που κάνει μόνο για Ασιάτες, η μύτη μου πίεζε κόντρα στο γυαλί με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζει και να μπαίνει νερό. Εννοείται χέστηκαν κανονικά που δεν μου έκανε, στο τέλος δεν είδα τίποτα, τσάμπα η βουτιά.
Last edited by a moderator: