poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
Όταν κάποιος ξένος λέει ότι θα πάει από HCMC ή Hanoi στη Hue την βροχερή περίοδο, το πείραγμα που συνήθως δέχεται είναι τύπου "πήρες αδιάβροχο ή έχεις 6μηνη βίζα;". Το κεντρικό Βιετνάμ και ειδικά η περιοχή της Hue ως Ninh Binh βλέπει καταρρακτώδεις βροχές που συχνά κρατούν πολλές μέρες ασταμάτητα ή εβδομάδες αν υπολογίσεις μικρές διακοπές. Και φυσικά πλημμυρίζουν και συχνά.
Εμείς, δηλαδή εγώ, δεν είχαμε άλλη επιλογή, τότε ήμασταν εκεί, τότε θα πηγαίναμε, άσε που η πρόγνωση έδειχνε ότι δεν θα έβρεχε την επόμενη μέρα. Τη βροχερή περίοδο παραπάνω από μία μέρα πρόγνωση είναι σαν να ρίχνεις τα ζάρια, η δεύτερη και επόμενες μέρες θα κυμαίνονται μεταξύ 100% και 85% πιθανότητας βροχής, δηλαδή ή απλά θα είσαι εντελώς σίγουρος ή σχεδόν σίγουρος ότι θα βρέξει. Την προηγούμενη για την επόμενη ξεκαθαρίζουν λίγο καλύτερα τα πράγματα τουλάχιστον για το πόσο θα κρατάει.
Από Ντα Νανγκ σε Χουέ θα πηγαίναμε με το τρένο. Η διαδρομή θεωρείται μία από τις καλύτερες καθώς περνάει το Χάι Βαν από το πρώτο τρίτο του βουνού μέσα από πολύ στενά τούνελ και σε μία δαιδαλωτή διαδρομή που ακολουθεί το ανάγλυφο. Στην Ταϊλάνδη είχα βρει εξαιρετικό το people spotting στα φτηνά τρένα και έτσι είπα στην Βιετναμέζα να μας κλείσει το φτηνό εισιτήριο, σύντομη ήταν η διαδρομή θα τη βγάζαμε πέρα και με σκληρές καρέκλες (δηλαδή ξύλινες) και ανεμιστήρες.
Με το που μπήκα λέω εδώ είμαστε, γι αυτό ακριβώς αγαπάω αυτά τα τρένα.
Άμα έχεις να κάνεις 2 μέρες διαδρομή έτσι θα τη βγάλεις, σάμπως εμείς δεν τα έχουμε κάνει έτσι και χειρότερα σε πλοία 12 ώρες ταξίδι;
Οι κουκέτες που ήταν το επόμενο σε άνεση και κόστος εισιτήριο τότε, κοιτάνε στην εσωτερική πλευρά τόσο στο ανέβασμα και στο κατέβασμα της διαδρομής, δηλαδή βουνό, και έτσι χάνεις όλη τη θέα. Τον τελευταίο καιρό έχουν βάλει και ένα ειδικό τρένο που κάνει μόνο το πέρα δώθε χουέ-ντα νανγκ, έχει άψογα καθίσματα και aircondition, το προτείνω.
Άσε που τότε ήταν της μόδας τα αλητάκια στη διαδρομή να σπάνε τα παράθυρα με σφεντόνες, οπότε είχαν βάλει ένα έξτρα προστατευτικό από πλέξιγκλας στα τρένα που προστάτευε αλλά μείωνε κατά πολύ τη δυνατότητα φωτογράφησης.
Η διαδρομή σε σχέση με το οδικό πέρασμα είναι καλύτερη με το τρένο.
Στο ίδιο βαγόνι με εμάς λίγο πιο πέρα καθόταν στην ίδια τετράδα θέσεων ένα ζευγάρι ξένων backpacker στη μία πλευρά και ένα ζεύγος νεαρών βιετναμέζων από την άλλη, που όμως φαινόταν χαμηλής οικονομικής δυνατότητας και παιδείας. Είναι εντυπωσιακό πως ακόμα και αν είσαι στην άλλη άκρη του κόσμου ξεχωρίζει κατά κάποιο τρόπο η ποιότητα της ζωής των ανθρώπων (που φυσικά οφείλεται στις συνθήκες).
Είχαν εκστασιαστεί με τον άλλο ξένο ο οποίος παίζει να ήταν δίμετρος και συμπεριφέρονταν με άκομψο τρόπο, σε μία προσπάθεια να το παίξουν κουλ για να διαχειριστούν την γενική αμηχανία που είχαν να κάθονται με ξένους χωρίς να μπορούν να επικοινωνήσουν. Κάποια στιγμή μάλιστα ο βιετναμέζος μέτραγε το πόδι του δυτικού με παλάμες κάνοντάς τον να νιώθει άβολα και εμένα να χαίρομαι που δεν το έφερε η τύχη να κάτσουμε στο ίδιο μέρος.
Το τελευταίο τμήμα της διαδρομής ήταν λιγότερο ενδιαφέρον, ζεσταθήκαμε και πολύ, είχε κουφόβραση και θυμάμαι να σκέφτομαι ότι αν είχε καλύτερη θέση με aircondition σίγουρα θα πλήρωνα εκείνη τη στιγμή να πάω.
Κάποια στιγμή σηκώθηκε και ο κύριος να γευματίσει, πως γίνεται να τρως σαν κόκορας με τα γόνατα αγκαλιά δε καταλαβαίνω.
Φτάσαμε στο σταθμό της Χουέ, που γαλλοφέρνει πολύ.
και το πήραμε προς το μέρος που είχαμε κλείσει με τα πόδια γιατί εμένα δε μου είχε φανεί πολύ μακριά στα 20-30' περπάτημα και ήθελα να πάρω μία ιδέα της πόλης, της βιετναμέζας ούτε που της είχε περάσει από το μυαλό ότι θα περπατάγαμε με τα πράγματα, βέβαια δεν το είπε εκείνη την ώρα, γκρίνιαξε άλλη στιγμή
Όταν κάποιος ξένος λέει ότι θα πάει από HCMC ή Hanoi στη Hue την βροχερή περίοδο, το πείραγμα που συνήθως δέχεται είναι τύπου "πήρες αδιάβροχο ή έχεις 6μηνη βίζα;". Το κεντρικό Βιετνάμ και ειδικά η περιοχή της Hue ως Ninh Binh βλέπει καταρρακτώδεις βροχές που συχνά κρατούν πολλές μέρες ασταμάτητα ή εβδομάδες αν υπολογίσεις μικρές διακοπές. Και φυσικά πλημμυρίζουν και συχνά.
Εμείς, δηλαδή εγώ, δεν είχαμε άλλη επιλογή, τότε ήμασταν εκεί, τότε θα πηγαίναμε, άσε που η πρόγνωση έδειχνε ότι δεν θα έβρεχε την επόμενη μέρα. Τη βροχερή περίοδο παραπάνω από μία μέρα πρόγνωση είναι σαν να ρίχνεις τα ζάρια, η δεύτερη και επόμενες μέρες θα κυμαίνονται μεταξύ 100% και 85% πιθανότητας βροχής, δηλαδή ή απλά θα είσαι εντελώς σίγουρος ή σχεδόν σίγουρος ότι θα βρέξει. Την προηγούμενη για την επόμενη ξεκαθαρίζουν λίγο καλύτερα τα πράγματα τουλάχιστον για το πόσο θα κρατάει.
Από Ντα Νανγκ σε Χουέ θα πηγαίναμε με το τρένο. Η διαδρομή θεωρείται μία από τις καλύτερες καθώς περνάει το Χάι Βαν από το πρώτο τρίτο του βουνού μέσα από πολύ στενά τούνελ και σε μία δαιδαλωτή διαδρομή που ακολουθεί το ανάγλυφο. Στην Ταϊλάνδη είχα βρει εξαιρετικό το people spotting στα φτηνά τρένα και έτσι είπα στην Βιετναμέζα να μας κλείσει το φτηνό εισιτήριο, σύντομη ήταν η διαδρομή θα τη βγάζαμε πέρα και με σκληρές καρέκλες (δηλαδή ξύλινες) και ανεμιστήρες.
Με το που μπήκα λέω εδώ είμαστε, γι αυτό ακριβώς αγαπάω αυτά τα τρένα.
Άμα έχεις να κάνεις 2 μέρες διαδρομή έτσι θα τη βγάλεις, σάμπως εμείς δεν τα έχουμε κάνει έτσι και χειρότερα σε πλοία 12 ώρες ταξίδι;
Οι κουκέτες που ήταν το επόμενο σε άνεση και κόστος εισιτήριο τότε, κοιτάνε στην εσωτερική πλευρά τόσο στο ανέβασμα και στο κατέβασμα της διαδρομής, δηλαδή βουνό, και έτσι χάνεις όλη τη θέα. Τον τελευταίο καιρό έχουν βάλει και ένα ειδικό τρένο που κάνει μόνο το πέρα δώθε χουέ-ντα νανγκ, έχει άψογα καθίσματα και aircondition, το προτείνω.
Άσε που τότε ήταν της μόδας τα αλητάκια στη διαδρομή να σπάνε τα παράθυρα με σφεντόνες, οπότε είχαν βάλει ένα έξτρα προστατευτικό από πλέξιγκλας στα τρένα που προστάτευε αλλά μείωνε κατά πολύ τη δυνατότητα φωτογράφησης.
Η διαδρομή σε σχέση με το οδικό πέρασμα είναι καλύτερη με το τρένο.
Στο ίδιο βαγόνι με εμάς λίγο πιο πέρα καθόταν στην ίδια τετράδα θέσεων ένα ζευγάρι ξένων backpacker στη μία πλευρά και ένα ζεύγος νεαρών βιετναμέζων από την άλλη, που όμως φαινόταν χαμηλής οικονομικής δυνατότητας και παιδείας. Είναι εντυπωσιακό πως ακόμα και αν είσαι στην άλλη άκρη του κόσμου ξεχωρίζει κατά κάποιο τρόπο η ποιότητα της ζωής των ανθρώπων (που φυσικά οφείλεται στις συνθήκες).
Είχαν εκστασιαστεί με τον άλλο ξένο ο οποίος παίζει να ήταν δίμετρος και συμπεριφέρονταν με άκομψο τρόπο, σε μία προσπάθεια να το παίξουν κουλ για να διαχειριστούν την γενική αμηχανία που είχαν να κάθονται με ξένους χωρίς να μπορούν να επικοινωνήσουν. Κάποια στιγμή μάλιστα ο βιετναμέζος μέτραγε το πόδι του δυτικού με παλάμες κάνοντάς τον να νιώθει άβολα και εμένα να χαίρομαι που δεν το έφερε η τύχη να κάτσουμε στο ίδιο μέρος.
Το τελευταίο τμήμα της διαδρομής ήταν λιγότερο ενδιαφέρον, ζεσταθήκαμε και πολύ, είχε κουφόβραση και θυμάμαι να σκέφτομαι ότι αν είχε καλύτερη θέση με aircondition σίγουρα θα πλήρωνα εκείνη τη στιγμή να πάω.
Κάποια στιγμή σηκώθηκε και ο κύριος να γευματίσει, πως γίνεται να τρως σαν κόκορας με τα γόνατα αγκαλιά δε καταλαβαίνω.
Φτάσαμε στο σταθμό της Χουέ, που γαλλοφέρνει πολύ.
και το πήραμε προς το μέρος που είχαμε κλείσει με τα πόδια γιατί εμένα δε μου είχε φανεί πολύ μακριά στα 20-30' περπάτημα και ήθελα να πάρω μία ιδέα της πόλης, της βιετναμέζας ούτε που της είχε περάσει από το μυαλό ότι θα περπατάγαμε με τα πράγματα, βέβαια δεν το είπε εκείνη την ώρα, γκρίνιαξε άλλη στιγμή
Last edited by a moderator: