poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Κάποια στιγμή αργότερα το απόγευμα είπαμε να βγούμε να προλάβουμε το φως λίγο για κανένα καφέ και μετά να πάμε για φαγητό.
Με το που κατεβαίνω στη ρεσεψιόν βλέπω νερά, σφουγγαρίστρες, πανιά, έσπασε καμία σωλήνα αναρωτήθηκα. Φτάνοντας στην πόρτα κατάλαβα...
Αυτή ήταν η κατάσταση στα αριστερά
και αυτή στα δεξιά
Δε φαίνεται, τα νερά, μαζί με ατέλειωτα σκουπίδια, κυλούσαν προς τα αριστερά που ήταν το ποτάμι κάπου 300 μέτρα μακριά.
Ρώτησα στη ρεσεψιόν, μου είπαν με πολύ άνεση κάτι τύπου "ααα, αυτό δεν είναι τίποτα, αν δεν βρέξει άλλο σε 3-4 ώρες θα έχει αδειάσει". Γλουπ που λέγανε και οι ήρωες στα "μικυμάου". Στον χώρο αναμονής μπροστά στη ρεσεψιόν δεν έλεγε να κάτσουμε, οπότε λέω της βιετναμέζας μεταβολή όπως είμαστε πίσω στο δωμάτιο και να εύχεσαι να μη βρέξει πάλι γιατί μας βλέπω να μένουμε νηστικοί καμιά βδομάδα εδώ μέσα.
Αργότερα το βράδυ τα νερά είχαν υποχωρήσει στα περισσότερα σημεία και μπορούσαμε να περπατήσουμε έξω. Δυστυχώς όμως υπήρχε μία έντονη μυρωδιά βοθρίλας και οι δρόμοι είχαν επάνω μία μαύρη αηδιαστική γλίτσα. Ταυτόχρονα είχε γεμίσει ο κόσμος αρουραίους, είτε δε μπορούσαν να πάνε στους υπονόμους ακόμα γιατί ήταν πλημμυρισμένα είτε είχαν βγει επάνω νωρίτερα και είχαν αποθρασυνθεί.
Κάναμε μία μικρή βόλτα να βρούμε κάτι να φάμε, αλλά όπου πηγαίναμε ήταν κλειστά. Περάσαμε από τα πιο κεντρικά, όπως μπροστά από το παλάτι (φαίνεται και η γλίτσα στους δρόμους)
και τελικά μετά από κάμποσο περπάτημα βρήκαμε ένα μαγαζί με ντόπιο κόσμο για ψαρικά και μπάρμπεκιου, οπότε καθίσαμε με μια δυσκολία κάπου που βρήκαμε γιατί ήταν γεμάτο.
Είτε το μαγαζί ήταν τα ζώα μου αργά είτε δε γούσταραν που πήγαμε εκεί είτε είχαμε κάνει κάτι λάθος, πάντως καθόμασταν πόση ώρα και δεν ερχόταν κανείς. Όσο περιμέναμε πρόσεξα έναν δυτικό σε ένα τραπέζι με μία Ασιάτισα και 4 παιδιά, θα έλεγα ως 10 ετών το μεγαλύτερο. Υπέθεσα από τα χαρακτηριστικά ότι τα παιδιά ήταν δικά του και άρα ήταν η γυναίκα του. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως όση ώρα περιμέναμε ο τύπος (που έδειχνε 50+) δεν είχε απολύτως κανένα ενδιαφέρον ή συμμετοχή για ότι γινόταν στο τραπέζι με τα παιδιά του, ασχολιόταν μόνο τη μπύρα του που την πήγαινε άπατη και η καημένη η γυναίκα (που φαινόταν βαριά 30) έτρεχε να τα βολέψει όλα τα μικρά. Περίεργη σχέση, σκέψου η αδιαφορία του μου είχε κάνει τόση εντύπωση που το θυμάμαι μέχρι σήμερα. Ποιο το νόημα να είσαι με κάποιον έξω αν δείχνεις ότι δεν σε ενδιαφέρει καθόλου;
Αφού δεν είδα να γίνεται δουλειά και σε εκείνο το σημείο πείναγα σα λύκος, σηκώθηκα και πήγα σε έναν υπάλληλο δείχνοντας ευγενικά το σημείο που κάτσαμε και ότι θέλουμε να παραγγείλουμε. Δεν έδειξε να τον κόφτει και ιδιαίτερα. Μετά από αρκετή ώρα αναμονής καθαρίσανε το τραπέζι, όχι και πολύ επισταμένα, καθαρίσαμε το υπόλοιπο από τις λίγδες εμείς με χαρτοπετσέτες, αλλά το ουσιαστικό ήταν ότι μας φέρανε κατάλογο.
Φυσικά ο κατάλογος μόνο στα καμποτζιανά και μάλιστα οι τιμές δε βγάζανε νόημα ούτε αν υπέθετες ότι ήταν ανά τεμάχιο ούτε αν ήταν ανά κιλό. Παλεύαμε με το google translate να καταλάβουμε τι είναι τι, οπότε κάποια στιγμή πήρα το κατάλογο και πήγα στον δυτικό ρωτώντας τον στα αγγλικά αν μένει στη χώρα και αν μπορεί να μας βοηθήσει να παραγγείλουμε. Σχεδόν ενοχλημένος έδωσε τον κατάλογο στη γυναίκα του και η καημένη μας μετέφρασε τουλάχιστον τα βασικά. Και εμένα να μου δώσεις κατάλογο με ψαρικά καλά καλά δεν τα ξέρω όλα τι είναι στα ελληνικά, πόσο μάλλον στα αγγλικά.
Ευχαριστήσαμε την κυρία και τον ζεν κύριο και παραγγείλαμε ότι καταλάβαμε από αυτά που μας είπε στον σερβιτόρο που κατάλαβε ότι κατάλαβε από αυτά που του είπαμε. Περιμέναμε μάλλον υπερβολικά πολύ να ψηθούν πέντε καλαμάρια και ήρθαν.
Φαίνονται ωραία, αλλά δυστυχώς εκτός του ότι δεν ήταν καθαρισμένα εσωτερικά, ίσως να μη τα είχαν πλύνει κιόλας και να τα είχαν πετάξει ως είχαν στη φωτιά, ήταν και σχεδόν άψητα μέσα, σε σημείο που αν μπορούσα να συννενοηθώ έστω και λίγο θα τα είχα γυρίσει να τα ξαναβάλουν στη φωτιά. Εντάξει καλύτερο από πατατάκια με τα οποία είχα πιστέψει ότι θα την βγάζαμε αλλά δε μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα.
Ο λογαριασμός προέκυψε υπερβολικά μεγάλος για το επίπεδο της χώρας, του μαγαζιού και την ποιότητα του φαγητού, νομίζω κάπου 25 δολάρια για τα λίγα που φάγαμε, δηλαδή κλέψιμο κανονικά αλλά τι να πεις εκείνη την ώρα. Η βιετναμέζα μου έριξε ένα "στο βιετνάμ τα ψαρικά είναι πολύ καλύτερα και φθηνότερα", της απάντησα και εγώ στα ελληνικά "ναι σα τη χαλκιδική δεν έχει". "Τι;", "άστο".
Επιστρέψαμε πίσω στο ξενοδοχείο από τους σιχαμένους δρόμους προσπαθώντας να μην πατάμε τις γλίτσες.
Με το που κατεβαίνω στη ρεσεψιόν βλέπω νερά, σφουγγαρίστρες, πανιά, έσπασε καμία σωλήνα αναρωτήθηκα. Φτάνοντας στην πόρτα κατάλαβα...
Αυτή ήταν η κατάσταση στα αριστερά
και αυτή στα δεξιά
Δε φαίνεται, τα νερά, μαζί με ατέλειωτα σκουπίδια, κυλούσαν προς τα αριστερά που ήταν το ποτάμι κάπου 300 μέτρα μακριά.
Ρώτησα στη ρεσεψιόν, μου είπαν με πολύ άνεση κάτι τύπου "ααα, αυτό δεν είναι τίποτα, αν δεν βρέξει άλλο σε 3-4 ώρες θα έχει αδειάσει". Γλουπ που λέγανε και οι ήρωες στα "μικυμάου". Στον χώρο αναμονής μπροστά στη ρεσεψιόν δεν έλεγε να κάτσουμε, οπότε λέω της βιετναμέζας μεταβολή όπως είμαστε πίσω στο δωμάτιο και να εύχεσαι να μη βρέξει πάλι γιατί μας βλέπω να μένουμε νηστικοί καμιά βδομάδα εδώ μέσα.
Αργότερα το βράδυ τα νερά είχαν υποχωρήσει στα περισσότερα σημεία και μπορούσαμε να περπατήσουμε έξω. Δυστυχώς όμως υπήρχε μία έντονη μυρωδιά βοθρίλας και οι δρόμοι είχαν επάνω μία μαύρη αηδιαστική γλίτσα. Ταυτόχρονα είχε γεμίσει ο κόσμος αρουραίους, είτε δε μπορούσαν να πάνε στους υπονόμους ακόμα γιατί ήταν πλημμυρισμένα είτε είχαν βγει επάνω νωρίτερα και είχαν αποθρασυνθεί.
Κάναμε μία μικρή βόλτα να βρούμε κάτι να φάμε, αλλά όπου πηγαίναμε ήταν κλειστά. Περάσαμε από τα πιο κεντρικά, όπως μπροστά από το παλάτι (φαίνεται και η γλίτσα στους δρόμους)
και τελικά μετά από κάμποσο περπάτημα βρήκαμε ένα μαγαζί με ντόπιο κόσμο για ψαρικά και μπάρμπεκιου, οπότε καθίσαμε με μια δυσκολία κάπου που βρήκαμε γιατί ήταν γεμάτο.
Είτε το μαγαζί ήταν τα ζώα μου αργά είτε δε γούσταραν που πήγαμε εκεί είτε είχαμε κάνει κάτι λάθος, πάντως καθόμασταν πόση ώρα και δεν ερχόταν κανείς. Όσο περιμέναμε πρόσεξα έναν δυτικό σε ένα τραπέζι με μία Ασιάτισα και 4 παιδιά, θα έλεγα ως 10 ετών το μεγαλύτερο. Υπέθεσα από τα χαρακτηριστικά ότι τα παιδιά ήταν δικά του και άρα ήταν η γυναίκα του. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως όση ώρα περιμέναμε ο τύπος (που έδειχνε 50+) δεν είχε απολύτως κανένα ενδιαφέρον ή συμμετοχή για ότι γινόταν στο τραπέζι με τα παιδιά του, ασχολιόταν μόνο τη μπύρα του που την πήγαινε άπατη και η καημένη η γυναίκα (που φαινόταν βαριά 30) έτρεχε να τα βολέψει όλα τα μικρά. Περίεργη σχέση, σκέψου η αδιαφορία του μου είχε κάνει τόση εντύπωση που το θυμάμαι μέχρι σήμερα. Ποιο το νόημα να είσαι με κάποιον έξω αν δείχνεις ότι δεν σε ενδιαφέρει καθόλου;
Αφού δεν είδα να γίνεται δουλειά και σε εκείνο το σημείο πείναγα σα λύκος, σηκώθηκα και πήγα σε έναν υπάλληλο δείχνοντας ευγενικά το σημείο που κάτσαμε και ότι θέλουμε να παραγγείλουμε. Δεν έδειξε να τον κόφτει και ιδιαίτερα. Μετά από αρκετή ώρα αναμονής καθαρίσανε το τραπέζι, όχι και πολύ επισταμένα, καθαρίσαμε το υπόλοιπο από τις λίγδες εμείς με χαρτοπετσέτες, αλλά το ουσιαστικό ήταν ότι μας φέρανε κατάλογο.
Φυσικά ο κατάλογος μόνο στα καμποτζιανά και μάλιστα οι τιμές δε βγάζανε νόημα ούτε αν υπέθετες ότι ήταν ανά τεμάχιο ούτε αν ήταν ανά κιλό. Παλεύαμε με το google translate να καταλάβουμε τι είναι τι, οπότε κάποια στιγμή πήρα το κατάλογο και πήγα στον δυτικό ρωτώντας τον στα αγγλικά αν μένει στη χώρα και αν μπορεί να μας βοηθήσει να παραγγείλουμε. Σχεδόν ενοχλημένος έδωσε τον κατάλογο στη γυναίκα του και η καημένη μας μετέφρασε τουλάχιστον τα βασικά. Και εμένα να μου δώσεις κατάλογο με ψαρικά καλά καλά δεν τα ξέρω όλα τι είναι στα ελληνικά, πόσο μάλλον στα αγγλικά.
Ευχαριστήσαμε την κυρία και τον ζεν κύριο και παραγγείλαμε ότι καταλάβαμε από αυτά που μας είπε στον σερβιτόρο που κατάλαβε ότι κατάλαβε από αυτά που του είπαμε. Περιμέναμε μάλλον υπερβολικά πολύ να ψηθούν πέντε καλαμάρια και ήρθαν.
Φαίνονται ωραία, αλλά δυστυχώς εκτός του ότι δεν ήταν καθαρισμένα εσωτερικά, ίσως να μη τα είχαν πλύνει κιόλας και να τα είχαν πετάξει ως είχαν στη φωτιά, ήταν και σχεδόν άψητα μέσα, σε σημείο που αν μπορούσα να συννενοηθώ έστω και λίγο θα τα είχα γυρίσει να τα ξαναβάλουν στη φωτιά. Εντάξει καλύτερο από πατατάκια με τα οποία είχα πιστέψει ότι θα την βγάζαμε αλλά δε μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα.
Ο λογαριασμός προέκυψε υπερβολικά μεγάλος για το επίπεδο της χώρας, του μαγαζιού και την ποιότητα του φαγητού, νομίζω κάπου 25 δολάρια για τα λίγα που φάγαμε, δηλαδή κλέψιμο κανονικά αλλά τι να πεις εκείνη την ώρα. Η βιετναμέζα μου έριξε ένα "στο βιετνάμ τα ψαρικά είναι πολύ καλύτερα και φθηνότερα", της απάντησα και εγώ στα ελληνικά "ναι σα τη χαλκιδική δεν έχει". "Τι;", "άστο".
Επιστρέψαμε πίσω στο ξενοδοχείο από τους σιχαμένους δρόμους προσπαθώντας να μην πατάμε τις γλίτσες.
Last edited by a moderator: