poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Μιας που πλησίαζε η νύχτα είχε βελτιωθεί κάπως η θερμοκρασία και το χαμηλότερο φως έκανε τον ναό αρκετά φωτογενή.
Δεν φαίνεται τόσο από τις φώτος αλλά ήταν αρκετά ψηλός με κάπως απότομο ανέβασμα, το οποίο νομίζω δεν επιτρεπόταν πάνω από κάποιο διάζωμα για λόγους ασφαλείας
Είχε ξεκινήσει να πέφτει ο ήλιος στα σύννεφα του ορίζοντα και αν θυμάμαι καλά μετά από λίγη ώρα θα σταμάταγε το φέρι, οπότε δεν ήθελα να ξεμείνω απέναντι και έτσι το πήρα προς τα πίσω μαζί με το τσούρμο των περισσότερων επισκεπτών.
Παρόλο που δεν γράφω πολλά, ο ναός αυτός μου είχε αρέσει αρκετά. Ήταν καλοδιατηρημένος, με αρκετές λεπτομέρειες που δεν φαίνονταν από μακριά και καλύτερος των προσδοκιών μου.
Νομίζω περίμενα στην ουρά για 2-3 πέρα-δώθε της πλατφόρμας μέχρι τελικά να έρθει η σειρά μου και όταν έφτασα απέναντι είχε νυχτώσει. Γενικά όσο πιο κοντά στον ισημερινό είσαι τόσο πιο γρήγορα νυχτώνει. Χοντρικά εκεί σε μισή ώρα πας από μέρα σε νύχτα.
Βρήκα ένα "εστιατόριο" του δρόμου που είδα ντόπιους και κάθισα σε μία άδεια θέση. Δεν μίλαγαν αγγλικά οπότε έφαγα ότι μου φέρανε, που δεν θυμάμαι και τι ήταν, αλλά κρίνοντας από την πρασινάδα στο τραπέζι μάλλον σούπα noodle ήταν. Συνήθως τα φρέσκα ζαρζαβατικά πάνω στο τραπέζι είναι για να τα βάζεις μέσα στο καυτό νερό της σούπας μόνος σου.
Μέχρι τότε είχα αποφύγει την οδό Χάο Σαν (Khao San) που είναι γνωστή και σαν backpacker's street καθώς υποψιαζόμουν πως δεν θα μου αρέσει. Αποφάσισα να περάσω να την δω για να έχω άποψη. Τελικά δεν είχα κάνει λάθος στην εκτίμησή μου. ΧΑΟΣαν έπρεπε να τη λένε, πολύ φασαρία. Σε ένα σημείο ήταν μαγαζιά που πούλαγαν φτηνά ποτά για να μεθύσεις γρήγορα με σερβιτόρες ντυμένες ξέκωλα που είχαν πολύ δυνατή μουσική για να καλύψει την επίσης πολύ δυνατή μουσική των δίπλα. Ηighlight τότε ήταν ο λεγόμενος κουβάς που με 5-10 δολάρια έπαιρνες ένα (μικρό ή μεγαλύτερο) κουβαδάκι σαν αυτό που παίζουν τα παιδάκια στην παραλία, γεμάτο με κάποιο αλκοολικό μείγμα - μπόμπα και πολλά καλαμάκια από πάνω να ρουφήξεις με τους φίλους σου. Γύρω γύρω υποστηρικτικοί πάγκοι με κυρίως δυτικού στυλ φαγητό και αρκετά μασαζίδικα - γραμμές παραγωγής με ανάμεικτα εμπορικά για τουρίστες. Ίσως στα 18 να μου είχε αρέσει, κυκλοφορούσαν και αρκετά δυτικά γκομενάκια, αλλά τότε με πόνεσε το παράταιρο θέαμα.
Κάπου εκεί άρχισε μία βροχή και είδα ένα κατάστημα με βαλίτσες και μπάκπακ, οπότε το είδα σαν ευκαιρία να πάω να δω αν είχαν κάλυμμα για την βροχή, γιατί στο δικό μου είχε αρχίσει να χαλάει το λάστιχο. Με απλά αγγλικά και χειρονομίες η κυρία του μαγαζιού κατάλαβε τι ήθελα και μου είπε πως είχε, για την ακρίβεια έβγαλε ένα από ένα καινούριο backpack που είχε προς πώληση και μου ζήτησε... 20 δολάρια. Είχα δει νωρίτερα πως μπορούσα να το βρω στο ebay για κάπου 3-5 δολάρια συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών προς Ελλάδα, οπότε σχεδόν προσβλήθηκα από τα λεφτά που ζήταγε. Αρχίσαμε τα παζάρια, πόσα δίνεις, 3, εκεί άρχισε να το παίζει αυτή πως προσβλήθηκε, μου λέει 15, της λέω δεν παίζει, πόσα δίνεις, 3 πάλι εγώ - που γενικά δεν είναι αυτός τρόπος να κάνεις παζάρι αλλά ήμουν περίπου ειλικρινής. Τρία ήθελα να δώσω και μπορούσα να της δώσω ως 5 μιας που θα το έπαιρνα εκείνη την ώρα, αλλά την έβλεπα ότι αν έλεγα 5 θα χτύπαγε να το μεσιάσουμε στα πάνω από 10 και δεν ήθελα να πάω τόσα.
Η τύπισσα δεν έπεφτε σε κάτι λογικό, μου άρχισε τις κουταμάρες ότι το δικό της ήταν καλύτερη ποιότητα από άλλα και για αυτό είναι πιο ακριβό (κλασική απάντηση πωλητή σε παζάρι), στο οποίο υποτίθεται πρέπει να απαντήσεις χωρίς να προσβάλλεις με ψιλογλύψιμο τύπου "ναι φαίνεται ότι είναι καλό και εγώ για αυτό το θέλω αλλά είναι ακριβό" και όχι με "τι μας λες κοπέλα μου όλα το ίδιο πλαστικό είναι" που περίπου της είπα εγώ γιατί ήταν και αλήθεια. Οπότε γρήγορα φτάσαμε σε deadlock γιατί το παζάρι στην ΝΑ Ασία είναι ένα "παιχνίδι" ισορροπιών μεταξύ ανάγκης και σεβασμού κάθε μέλους και πρέπει να μείνει εντός κάποιων άτυπων νορμών για να φαίνεται τίμιο ακόμα και αν δεν είναι. Ο πωλητής ποτέ δεν θα πουλήσει κάτω του αποδεκτού του κέρδους ότι και λέει ή κλαίγεται.
Είπα λοιπόν να μας βγάλω από την δύσκολη θέση λέγοντάς της ότι ήμουν διατεθειμένος να πάρω δύο, αυτό και ένα μικρότερο για την δεύτερη καθημερινή τσάντα, αλλά το μάξιμουμ που θα έδινα και για τα δύο ήταν 5 δολάρια (με στόχο να πάω 8) που πάλι ήταν περισσότερο από όσο μπορούσα να τα βρω online αλλά όχι τόσο τραγικά περισσότερο.
Μετά από κάποια - όχι και πολύ ήρεμα - πέρα δώθε δεν έπεφτε κάτω από 12 και για τα δύο, οπότε μιας που δεν τα είχα και πολύ ανάγκη και επιπλέον μου φάνηκε λίγο κοροϊδία το πως πήγαινε το όλο πράγμα, επέμεινα για 8 και τα δύο ή θα έφευγα. Τελικά έφυγα άπραγος.
Το είχα ήδη καταλάβει ότι δεν είχα κάνει καλό παζάρι. Είχα αντιδράσει στις αντιπροσφορές της με δυτική (σχετική) ειλικρίνεια χωρίς καμία ασιατική ευγένεια. Ουσιαστικά την είχα αναγκάσει να κρατήσει τη ψηλή θέση της γιατί δεν έκρινε εμένα άξιο χαμηλότερης τιμής έτσι όπως παζάρευα. Παρόλα αυτά με εξέπληξε ότι προτίμησε να χάσει τα τουλάχιστον 5 δολάρια κέρδος που θα είχε από τα 8 που θα της έδινα, αν φυσικά αντικαθιστούσε ποτέ αυτά που είχε βγάλει από τις τσάντες γιατί μπορεί απλά να τις πούλαγε ως είχαν. Και να το κλείσω λέγοντας ότι τελικά σε μεταγενέστερο χρόνο αγόρασα και τα δύο καλύμματα για μόλις 4 δολάρια, οπότε δεν είχα κάνει λάθος εκτίμηση για το κόστος τους.
Ευτυχώς η βροχή ήταν σχετικά σύντομη και έτσι δεν μετάνιωσα που αντιστάθηκα στην ιδέα να κάτσω να πιω κάτι εκεί να περάσει η ώρα γιατί το μέρος μου έβγαζε ένα αρνητικό αίσθημα.
Πηγαίνοντας προς το χόστελ, μερικά τετράγωνα μακριά σε ένα σχετικά ήρεμο μέρος με πλησίασε μία κοπέλα ντυμένη "πηγαίνω στο κλαμπ", στα όρια του προκλητικού. Μου φάνηκε κάπως μεγαλύτερη από την ηλικία μου αλλά μπορεί να ήταν ο χαμηλός φωτισμός ή το υπερβολικό make up. Δε θυμάμαι ακριβώς αν πήγε στο ζουμί κατευθείαν ή μου έκανε κάποια άλλη ερώτηση πρώτα όπως από που είμαι, πάντως το ερώτημα ήταν αν ήθελα "παρέα" γιατί έψαχνε πελάτη. Της είπα όχι, άλλωστε δεν έχω ποτέ πάει με σεξεργάτρια για λόγους αρχής και έφυγα. Υποθέτω πως όλοι έχουμε ακούσει πόσο εύκολο ή διαδεδομένο είναι στην χώρα εκείνη, αλλά αυτό δεν ήταν κάτι που είχα δει εγώ, ίσως γιατί δεν πήγαινα ψάχνοντας. Αυτή ήταν η πρώτη και μόνη φορά στις τόσες επισκέψεις που με προσέγγισαν έτσι ανοιχτά και αναρωτιόμουν γιατί, ήταν τυχαίο ή έδειχνα στερημένος;
Δεν φαίνεται τόσο από τις φώτος αλλά ήταν αρκετά ψηλός με κάπως απότομο ανέβασμα, το οποίο νομίζω δεν επιτρεπόταν πάνω από κάποιο διάζωμα για λόγους ασφαλείας
Είχε ξεκινήσει να πέφτει ο ήλιος στα σύννεφα του ορίζοντα και αν θυμάμαι καλά μετά από λίγη ώρα θα σταμάταγε το φέρι, οπότε δεν ήθελα να ξεμείνω απέναντι και έτσι το πήρα προς τα πίσω μαζί με το τσούρμο των περισσότερων επισκεπτών.
Παρόλο που δεν γράφω πολλά, ο ναός αυτός μου είχε αρέσει αρκετά. Ήταν καλοδιατηρημένος, με αρκετές λεπτομέρειες που δεν φαίνονταν από μακριά και καλύτερος των προσδοκιών μου.
Νομίζω περίμενα στην ουρά για 2-3 πέρα-δώθε της πλατφόρμας μέχρι τελικά να έρθει η σειρά μου και όταν έφτασα απέναντι είχε νυχτώσει. Γενικά όσο πιο κοντά στον ισημερινό είσαι τόσο πιο γρήγορα νυχτώνει. Χοντρικά εκεί σε μισή ώρα πας από μέρα σε νύχτα.
Βρήκα ένα "εστιατόριο" του δρόμου που είδα ντόπιους και κάθισα σε μία άδεια θέση. Δεν μίλαγαν αγγλικά οπότε έφαγα ότι μου φέρανε, που δεν θυμάμαι και τι ήταν, αλλά κρίνοντας από την πρασινάδα στο τραπέζι μάλλον σούπα noodle ήταν. Συνήθως τα φρέσκα ζαρζαβατικά πάνω στο τραπέζι είναι για να τα βάζεις μέσα στο καυτό νερό της σούπας μόνος σου.
Μέχρι τότε είχα αποφύγει την οδό Χάο Σαν (Khao San) που είναι γνωστή και σαν backpacker's street καθώς υποψιαζόμουν πως δεν θα μου αρέσει. Αποφάσισα να περάσω να την δω για να έχω άποψη. Τελικά δεν είχα κάνει λάθος στην εκτίμησή μου. ΧΑΟΣαν έπρεπε να τη λένε, πολύ φασαρία. Σε ένα σημείο ήταν μαγαζιά που πούλαγαν φτηνά ποτά για να μεθύσεις γρήγορα με σερβιτόρες ντυμένες ξέκωλα που είχαν πολύ δυνατή μουσική για να καλύψει την επίσης πολύ δυνατή μουσική των δίπλα. Ηighlight τότε ήταν ο λεγόμενος κουβάς που με 5-10 δολάρια έπαιρνες ένα (μικρό ή μεγαλύτερο) κουβαδάκι σαν αυτό που παίζουν τα παιδάκια στην παραλία, γεμάτο με κάποιο αλκοολικό μείγμα - μπόμπα και πολλά καλαμάκια από πάνω να ρουφήξεις με τους φίλους σου. Γύρω γύρω υποστηρικτικοί πάγκοι με κυρίως δυτικού στυλ φαγητό και αρκετά μασαζίδικα - γραμμές παραγωγής με ανάμεικτα εμπορικά για τουρίστες. Ίσως στα 18 να μου είχε αρέσει, κυκλοφορούσαν και αρκετά δυτικά γκομενάκια, αλλά τότε με πόνεσε το παράταιρο θέαμα.
Κάπου εκεί άρχισε μία βροχή και είδα ένα κατάστημα με βαλίτσες και μπάκπακ, οπότε το είδα σαν ευκαιρία να πάω να δω αν είχαν κάλυμμα για την βροχή, γιατί στο δικό μου είχε αρχίσει να χαλάει το λάστιχο. Με απλά αγγλικά και χειρονομίες η κυρία του μαγαζιού κατάλαβε τι ήθελα και μου είπε πως είχε, για την ακρίβεια έβγαλε ένα από ένα καινούριο backpack που είχε προς πώληση και μου ζήτησε... 20 δολάρια. Είχα δει νωρίτερα πως μπορούσα να το βρω στο ebay για κάπου 3-5 δολάρια συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών προς Ελλάδα, οπότε σχεδόν προσβλήθηκα από τα λεφτά που ζήταγε. Αρχίσαμε τα παζάρια, πόσα δίνεις, 3, εκεί άρχισε να το παίζει αυτή πως προσβλήθηκε, μου λέει 15, της λέω δεν παίζει, πόσα δίνεις, 3 πάλι εγώ - που γενικά δεν είναι αυτός τρόπος να κάνεις παζάρι αλλά ήμουν περίπου ειλικρινής. Τρία ήθελα να δώσω και μπορούσα να της δώσω ως 5 μιας που θα το έπαιρνα εκείνη την ώρα, αλλά την έβλεπα ότι αν έλεγα 5 θα χτύπαγε να το μεσιάσουμε στα πάνω από 10 και δεν ήθελα να πάω τόσα.
Η τύπισσα δεν έπεφτε σε κάτι λογικό, μου άρχισε τις κουταμάρες ότι το δικό της ήταν καλύτερη ποιότητα από άλλα και για αυτό είναι πιο ακριβό (κλασική απάντηση πωλητή σε παζάρι), στο οποίο υποτίθεται πρέπει να απαντήσεις χωρίς να προσβάλλεις με ψιλογλύψιμο τύπου "ναι φαίνεται ότι είναι καλό και εγώ για αυτό το θέλω αλλά είναι ακριβό" και όχι με "τι μας λες κοπέλα μου όλα το ίδιο πλαστικό είναι" που περίπου της είπα εγώ γιατί ήταν και αλήθεια. Οπότε γρήγορα φτάσαμε σε deadlock γιατί το παζάρι στην ΝΑ Ασία είναι ένα "παιχνίδι" ισορροπιών μεταξύ ανάγκης και σεβασμού κάθε μέλους και πρέπει να μείνει εντός κάποιων άτυπων νορμών για να φαίνεται τίμιο ακόμα και αν δεν είναι. Ο πωλητής ποτέ δεν θα πουλήσει κάτω του αποδεκτού του κέρδους ότι και λέει ή κλαίγεται.
Είπα λοιπόν να μας βγάλω από την δύσκολη θέση λέγοντάς της ότι ήμουν διατεθειμένος να πάρω δύο, αυτό και ένα μικρότερο για την δεύτερη καθημερινή τσάντα, αλλά το μάξιμουμ που θα έδινα και για τα δύο ήταν 5 δολάρια (με στόχο να πάω 8) που πάλι ήταν περισσότερο από όσο μπορούσα να τα βρω online αλλά όχι τόσο τραγικά περισσότερο.
Μετά από κάποια - όχι και πολύ ήρεμα - πέρα δώθε δεν έπεφτε κάτω από 12 και για τα δύο, οπότε μιας που δεν τα είχα και πολύ ανάγκη και επιπλέον μου φάνηκε λίγο κοροϊδία το πως πήγαινε το όλο πράγμα, επέμεινα για 8 και τα δύο ή θα έφευγα. Τελικά έφυγα άπραγος.
Το είχα ήδη καταλάβει ότι δεν είχα κάνει καλό παζάρι. Είχα αντιδράσει στις αντιπροσφορές της με δυτική (σχετική) ειλικρίνεια χωρίς καμία ασιατική ευγένεια. Ουσιαστικά την είχα αναγκάσει να κρατήσει τη ψηλή θέση της γιατί δεν έκρινε εμένα άξιο χαμηλότερης τιμής έτσι όπως παζάρευα. Παρόλα αυτά με εξέπληξε ότι προτίμησε να χάσει τα τουλάχιστον 5 δολάρια κέρδος που θα είχε από τα 8 που θα της έδινα, αν φυσικά αντικαθιστούσε ποτέ αυτά που είχε βγάλει από τις τσάντες γιατί μπορεί απλά να τις πούλαγε ως είχαν. Και να το κλείσω λέγοντας ότι τελικά σε μεταγενέστερο χρόνο αγόρασα και τα δύο καλύμματα για μόλις 4 δολάρια, οπότε δεν είχα κάνει λάθος εκτίμηση για το κόστος τους.
Ευτυχώς η βροχή ήταν σχετικά σύντομη και έτσι δεν μετάνιωσα που αντιστάθηκα στην ιδέα να κάτσω να πιω κάτι εκεί να περάσει η ώρα γιατί το μέρος μου έβγαζε ένα αρνητικό αίσθημα.
Πηγαίνοντας προς το χόστελ, μερικά τετράγωνα μακριά σε ένα σχετικά ήρεμο μέρος με πλησίασε μία κοπέλα ντυμένη "πηγαίνω στο κλαμπ", στα όρια του προκλητικού. Μου φάνηκε κάπως μεγαλύτερη από την ηλικία μου αλλά μπορεί να ήταν ο χαμηλός φωτισμός ή το υπερβολικό make up. Δε θυμάμαι ακριβώς αν πήγε στο ζουμί κατευθείαν ή μου έκανε κάποια άλλη ερώτηση πρώτα όπως από που είμαι, πάντως το ερώτημα ήταν αν ήθελα "παρέα" γιατί έψαχνε πελάτη. Της είπα όχι, άλλωστε δεν έχω ποτέ πάει με σεξεργάτρια για λόγους αρχής και έφυγα. Υποθέτω πως όλοι έχουμε ακούσει πόσο εύκολο ή διαδεδομένο είναι στην χώρα εκείνη, αλλά αυτό δεν ήταν κάτι που είχα δει εγώ, ίσως γιατί δεν πήγαινα ψάχνοντας. Αυτή ήταν η πρώτη και μόνη φορά στις τόσες επισκέψεις που με προσέγγισαν έτσι ανοιχτά και αναρωτιόμουν γιατί, ήταν τυχαίο ή έδειχνα στερημένος;
Last edited by a moderator: