poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Ξεκίνησα την βόλτα απλά να πάρω μία ιδέα, εκεί δίπλα ήταν το μουσείο που οι πληροφορίες λέγανε πως ήταν δυσανάλογα ακριβό και φτωχό σε ποιότητα. Δε θυμάμαι πόσο είχε ίσως 15-20 δολάρια.
Δεν είχα σκοπό να το επισκεφτώ εκείνη την ώρα (αν το έκανα τελικά), αλλά είδα ότι λόγω της ζέστης είχαν ανοιχτά τα παράθυρα τα οποία και μεγάλα ήταν και χαμηλά, άρα περνώντας γύρω γύρω την περίμετρο έβλεπα τι υπήρχε μέσα και δεν είδα τίποτα που θα με έκανε να ξαναέρθω να πληρώσω είσοδο και να μπω. Άσε που δεν κυκλοφορούσε άνθρωπος και θα μπορούσα εύκολα να πηδήξω μέσα αν ήθελα χωρίς να πληρώσω, αλλά το είδα τόσο φτωχό που ούτε αυτό άξιζε τον κόπο. Το κτήριο πιο όμορφο ήταν απ' έξω.
Συνέχισα προς το ποτάμι. Εδώ οι κανόνες συμπεριφοράς για να μην ενοχλούνται οι τουρίσται.
Σε ποτάμι σε εκείνο το σημείο τουλάχιστον ήταν meh. Το παλάτι φαινόταν ωραίο εξωτερικά, αλλά είχα σκοπό να το δω άλλη στιγμή.
Αν κάποιος έβλεπε μόνο αυτές τις φωτογραφίες θα νόμιζε πως είναι παράδεισος η Πνομ Πεν. Καμία σχέση, αυτά ήταν τα πιο μαζεμένα και προσεγμένα εκεί μπροστά, στο παλάτι, ένα δρόμο πιο δίπλα το χάλι. Βοήθαγε ότι είχαν κλείσει το δρόμο μπροστά και είχαν μαζευτεί μικροπωλητές, δεν ξέρω αν ήταν μόνιμο ή λόγω της αργίας.
Εκεί κάπου πέτυχα ένα πιτσιρίκι που μάζευε τα φιστίκια που είχαν πέσει από κάποιον
Δεν είχα κάτι το ιδιαίτερο να κάνω οπότε το πήρα προς τα πάνω να δω κάτι παραπάνω αφού είχα χρόνο.
Και ευτυχώς που το έκανα γιατί έτσι μπόρεσα να καταφέρω ένα όνειρο ζωής
Spoiler: πατήστε για να φύγει το σασπενς
Σε κάποιο σημείο υπήρχαν αρκετά "ποταμοκρουαζιερόπλοια", που δεν ξέρω αν ήταν πλωτά ξενοδοχεία, μεταφορικά μέσα ή απλά για τουριστικά τουρ.
Στον χάρτη είχα σημειώσει έναν ναό στα βόρεια, ο οποίος πίστευα ότι ήταν πολύ μακριά, αλλά χοντρικά σε κάπου μισή ώρα ή παραπάνω περπάτημα είχα φτάσει κοντά και έτσι αποφάσισα να πάω να τον δω και αυτόν να φεύγει από τη λίστα.
Η Καμπότζη είναι μία από τις πιο διεφθαρμένες χώρες στον κόσμο και χωρίς καμία άμεση ελπίδα να βελτιωθούν τα πράγματα. Μη ξεχνάμε πως κυβερνά το "κόμμα" της δικτατορίας του 1997 που έριξε αυτό που είχε νικήσει τις εκλογές νόμιμα και αποτελείται από πρώην πρωτοπαλίκαρα των Κόκκινων Χμερ που τα είχαν χαλάσει με τον Πολ Ποτ. Ο "πρωθυπουργός" είναι από το 2023 ο γιος του επί 40 ετών προηγούμενου πρωθυπουργού και από το 2017 δεν υπάρχει αντιπολίτευση καθώς προέκυψε από την "ανεξάρτητη" δικαιοσύνη παράνομη. Ας μη πούμε για το ξύλο στους αντιφρονούντες και τις στημένες εκλογές γιατί δε θα κάνουν σε κανέναν εντύπωση.
Οπότε αυτές οι πινακίδες είναι για ξεκάρφωμα, να τα βλέπουμε μετά και να γελάμε.
Ο ναός επάνω κααατι έλεγε
Κατέβηκα από τον πίσω δρόμο για να συνεχίσω αλλού.
Έπιανε νύχτα οπότε άνοιξα λίγο βήμα για να μη βρεθώ πολύ μακριά όταν πέσει το φως
Ήμουν στο επιχειρηματικό κέντρο, που μη νομίζετε, αυτό ήταν όλο.
Και απέναντι η ανακαινισμένη κλειστή αγορά, που πρόλαβα να ρίξω μία ματιά μέσα, αλλά δεν έλεγε τίποτα.
Όπως ήμουν μέσα στην αγορά ήρθε μήνυμα στο whatsapp.
"Τι γίνεσαι εσύ; Που χάθηκες;"
Ήταν η Βιετναμέζα που είχα γνωρίσει στην Μπαγκόκ. Είχαμε να μιλήσουμε πολλές μέρες, νομίζω η τελευταία φορά ήταν όταν ήμουν ακόμα στον βορρά της Ταϊλάνδης.
Της έστειλα τη παρακάτω φωτογραφία και της είπα που είμαι
Αυτή ήταν στην... Σίεμ Ρίεπ!. Είχε πάει να δει το Άνγκορ Βατ για δεύτερη φορά, αλλά έχασε το εισιτήριό της την δεύτερη μέρα, δεν είχε κάτι άλλο να κάνει να στην πόλη οπότε είχε βγάλει εισιτήριο να επιστρέψει Βιετνάμ. Όμως το λεωφορείο που υποτίθεται έφευγε πρωί δεν είχε φύγει, είχε καθυστέρηση (όπως και εμένα) και έτσι είχε μείνει να περιμένει στο χοστέλ, είχε φτάσει βράδυ και ακόμα τίποτα.
Δεν μου το είπε εκείνη την ώρα, αλλά είχε βαρεθεί τόσο πολύ που είχε πάρει την λίστα επαφών από πάνω μέχρι κάτω και έστελνε σε όποιον ήξερε να περάσει η ώρα...
Τα είπαμε λίγο όπως εγώ έπαιρνα προμήθειες και κάποια στιγμή της λέω,
- Να σου πω, το λεωφορείο από Σίεμ Ρίεπ περνάει από Πνομ Πεν για Βιετνάμ, σωστά;
- Περνάει.
- Ε, κατέβα εδώ να σε δω και συνεχίζεις την επόμενη ή παραεπόμενη μέρα.
Έτσι το είπα να την πειράξω, δε πίστευα ότι θα το σκεφτόταν κανένας σοβαρά να διακόψει το ταξίδι μεσάνυχτα που θα έφτανε λόγω καθυστέρησης για να τρέχει να δει πρακτικά έναν άγνωστο.
- Και που θα μείνω;
Έμεινα να κοιτάζω το κινητό. Μου γύρισε το αστείο ανάποδα το κωλόπαιδο ή το σκέφτεται πραγματικά;
- Υπήρχε σίγουρα ένα ακόμα κρεβάτι νωρίτερα, δε νομίζω να ήρθε κανένας άλλος, θα ρωτήσω όταν πάω πίσω και αν έχει να σου κλείσω;
- Φεύγω τώρα ήρθε επιτέλους το λεωφορείο! Δες πρώτα αν έχει και πες μου.
Στο δρόμο νομίζω έφαγα εδώ που ήταν κοντά στο χοστέλ μου, ένα από τα ελάχιστα ανοιχτά
Ρώτησα τον τύπο στην ρεσεψιόν αν υπάρχει κρεβάτι, μου είπε ναι και μάλιστα ήταν το κρεβάτι δίπλα στο δικό μου.
Της έστειλα: Nα το κλείσω; Κλείστο. Το έκλεισα. Απίστευτο.
Δεν είχα σκοπό να το επισκεφτώ εκείνη την ώρα (αν το έκανα τελικά), αλλά είδα ότι λόγω της ζέστης είχαν ανοιχτά τα παράθυρα τα οποία και μεγάλα ήταν και χαμηλά, άρα περνώντας γύρω γύρω την περίμετρο έβλεπα τι υπήρχε μέσα και δεν είδα τίποτα που θα με έκανε να ξαναέρθω να πληρώσω είσοδο και να μπω. Άσε που δεν κυκλοφορούσε άνθρωπος και θα μπορούσα εύκολα να πηδήξω μέσα αν ήθελα χωρίς να πληρώσω, αλλά το είδα τόσο φτωχό που ούτε αυτό άξιζε τον κόπο. Το κτήριο πιο όμορφο ήταν απ' έξω.
Συνέχισα προς το ποτάμι. Εδώ οι κανόνες συμπεριφοράς για να μην ενοχλούνται οι τουρίσται.
Σε ποτάμι σε εκείνο το σημείο τουλάχιστον ήταν meh. Το παλάτι φαινόταν ωραίο εξωτερικά, αλλά είχα σκοπό να το δω άλλη στιγμή.
Αν κάποιος έβλεπε μόνο αυτές τις φωτογραφίες θα νόμιζε πως είναι παράδεισος η Πνομ Πεν. Καμία σχέση, αυτά ήταν τα πιο μαζεμένα και προσεγμένα εκεί μπροστά, στο παλάτι, ένα δρόμο πιο δίπλα το χάλι. Βοήθαγε ότι είχαν κλείσει το δρόμο μπροστά και είχαν μαζευτεί μικροπωλητές, δεν ξέρω αν ήταν μόνιμο ή λόγω της αργίας.
Εκεί κάπου πέτυχα ένα πιτσιρίκι που μάζευε τα φιστίκια που είχαν πέσει από κάποιον
Δεν είχα κάτι το ιδιαίτερο να κάνω οπότε το πήρα προς τα πάνω να δω κάτι παραπάνω αφού είχα χρόνο.
Και ευτυχώς που το έκανα γιατί έτσι μπόρεσα να καταφέρω ένα όνειρο ζωής
Spoiler: πατήστε για να φύγει το σασπενς
Σε κάποιο σημείο υπήρχαν αρκετά "ποταμοκρουαζιερόπλοια", που δεν ξέρω αν ήταν πλωτά ξενοδοχεία, μεταφορικά μέσα ή απλά για τουριστικά τουρ.
Στον χάρτη είχα σημειώσει έναν ναό στα βόρεια, ο οποίος πίστευα ότι ήταν πολύ μακριά, αλλά χοντρικά σε κάπου μισή ώρα ή παραπάνω περπάτημα είχα φτάσει κοντά και έτσι αποφάσισα να πάω να τον δω και αυτόν να φεύγει από τη λίστα.
Η Καμπότζη είναι μία από τις πιο διεφθαρμένες χώρες στον κόσμο και χωρίς καμία άμεση ελπίδα να βελτιωθούν τα πράγματα. Μη ξεχνάμε πως κυβερνά το "κόμμα" της δικτατορίας του 1997 που έριξε αυτό που είχε νικήσει τις εκλογές νόμιμα και αποτελείται από πρώην πρωτοπαλίκαρα των Κόκκινων Χμερ που τα είχαν χαλάσει με τον Πολ Ποτ. Ο "πρωθυπουργός" είναι από το 2023 ο γιος του επί 40 ετών προηγούμενου πρωθυπουργού και από το 2017 δεν υπάρχει αντιπολίτευση καθώς προέκυψε από την "ανεξάρτητη" δικαιοσύνη παράνομη. Ας μη πούμε για το ξύλο στους αντιφρονούντες και τις στημένες εκλογές γιατί δε θα κάνουν σε κανέναν εντύπωση.
Οπότε αυτές οι πινακίδες είναι για ξεκάρφωμα, να τα βλέπουμε μετά και να γελάμε.
Ο ναός επάνω κααατι έλεγε
Κατέβηκα από τον πίσω δρόμο για να συνεχίσω αλλού.
Έπιανε νύχτα οπότε άνοιξα λίγο βήμα για να μη βρεθώ πολύ μακριά όταν πέσει το φως
Ήμουν στο επιχειρηματικό κέντρο, που μη νομίζετε, αυτό ήταν όλο.
Και απέναντι η ανακαινισμένη κλειστή αγορά, που πρόλαβα να ρίξω μία ματιά μέσα, αλλά δεν έλεγε τίποτα.
Όπως ήμουν μέσα στην αγορά ήρθε μήνυμα στο whatsapp.
"Τι γίνεσαι εσύ; Που χάθηκες;"
Ήταν η Βιετναμέζα που είχα γνωρίσει στην Μπαγκόκ. Είχαμε να μιλήσουμε πολλές μέρες, νομίζω η τελευταία φορά ήταν όταν ήμουν ακόμα στον βορρά της Ταϊλάνδης.
Της έστειλα τη παρακάτω φωτογραφία και της είπα που είμαι
Αυτή ήταν στην... Σίεμ Ρίεπ!. Είχε πάει να δει το Άνγκορ Βατ για δεύτερη φορά, αλλά έχασε το εισιτήριό της την δεύτερη μέρα, δεν είχε κάτι άλλο να κάνει να στην πόλη οπότε είχε βγάλει εισιτήριο να επιστρέψει Βιετνάμ. Όμως το λεωφορείο που υποτίθεται έφευγε πρωί δεν είχε φύγει, είχε καθυστέρηση (όπως και εμένα) και έτσι είχε μείνει να περιμένει στο χοστέλ, είχε φτάσει βράδυ και ακόμα τίποτα.
Δεν μου το είπε εκείνη την ώρα, αλλά είχε βαρεθεί τόσο πολύ που είχε πάρει την λίστα επαφών από πάνω μέχρι κάτω και έστελνε σε όποιον ήξερε να περάσει η ώρα...
Τα είπαμε λίγο όπως εγώ έπαιρνα προμήθειες και κάποια στιγμή της λέω,
- Να σου πω, το λεωφορείο από Σίεμ Ρίεπ περνάει από Πνομ Πεν για Βιετνάμ, σωστά;
- Περνάει.
- Ε, κατέβα εδώ να σε δω και συνεχίζεις την επόμενη ή παραεπόμενη μέρα.
Έτσι το είπα να την πειράξω, δε πίστευα ότι θα το σκεφτόταν κανένας σοβαρά να διακόψει το ταξίδι μεσάνυχτα που θα έφτανε λόγω καθυστέρησης για να τρέχει να δει πρακτικά έναν άγνωστο.
- Και που θα μείνω;
Έμεινα να κοιτάζω το κινητό. Μου γύρισε το αστείο ανάποδα το κωλόπαιδο ή το σκέφτεται πραγματικά;
- Υπήρχε σίγουρα ένα ακόμα κρεβάτι νωρίτερα, δε νομίζω να ήρθε κανένας άλλος, θα ρωτήσω όταν πάω πίσω και αν έχει να σου κλείσω;
- Φεύγω τώρα ήρθε επιτέλους το λεωφορείο! Δες πρώτα αν έχει και πες μου.
Στο δρόμο νομίζω έφαγα εδώ που ήταν κοντά στο χοστέλ μου, ένα από τα ελάχιστα ανοιχτά
Ρώτησα τον τύπο στην ρεσεψιόν αν υπάρχει κρεβάτι, μου είπε ναι και μάλιστα ήταν το κρεβάτι δίπλα στο δικό μου.
Της έστειλα: Nα το κλείσω; Κλείστο. Το έκλεισα. Απίστευτο.
Last edited by a moderator: