poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Ανόι: Βόλτες στη πόλη
Ξεκινήσαμε να πάμε με τα πόδια στο μαυσωλείο του Ηo Chi Minh. Ο καιρός ήταν μουντός αλλά τουλάχιστον δε θα έβρεχε.
Ο HCM είχε γράψει στη διαθήκη του πως ήθελε να αποτεφρωθεί και οι στάχτες να σκορπιστούν στο νότο, κέντρο και βορρά του Βιετνάμ. Τότε κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο μιας που ο πόλεμος με τον νότο δεν είχε τελειώσει και δε φαινόταν ακόμα το τέρμα (το οποίο ήρθε 7 χρόνια μετά το θάνατό του). Ίσως το ήθελε έτσι για να δημιουργήσει μία συναισθηματική πίεση να συνεχιστεί ο πόλεμος για την ένωση της χώρας. Το ότι τον ταρίχευσαν ακούγεται σαν να παράκουσαν την θέλησή του, αλλά νομίζω πως θα αποδεχόταν εύκολα την μετά θάνατον πολιτική και εθνική εκμετάλλευση του σώματός του υπέρ των ιδεών που σε μεγάλο βαθμό αυτός έσπειρε.
Ο HCM αποτελεί ξεκάθαρα το μεγαλύτερο σύμβολο του σύγχρονου κομμουνιστικού ενωμένου Βιετνάμ και λόγω αυτού η ζωή του είναι τοποθετημένη σε σχεδόν μυθική σφαίρα και πολλές λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές. Εντός Βιετνάμ υπάρχει μία απλοποιημένη και εξιδανικευμένη επίσημη αφήγηση για εσωτερική κατανάλωση και σίγουρα ότι δεν ταιριάζει στην αφήγηση έχει "κοπεί", αλλά και σε επιστημονικό επίπεδο υπάρχουν άπειρα κενά και αμφιβολίες για την ζωή του και τις πράξεις του, τα οποία οφείλονται στην έλλειψη αναλυτικών αρχείων γενικά, στην μυστικότητα και συνωμοτικότητα των κουμμουνιστικών ομάδων που συμμετείχε ή ίδρυσε, στη χρόνια παραμονή σε ταραγμένες περιοχές από πριν ακόμα επιστρέψει στο Βιετνάμ και στα άπειρα ψευδώνυμα που είχε χρησιμοποιήσει κατά καιρούς (ίσως πάνω από 200).
Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα πολιτικής εκμετάλλευσης της κατάστασης αυτής από την προτομή που Χο Τσι Μινχ στην... Βέροια που εγκαινίασε ο Δένδιας για να τιμήσει την προσφορά του HCM στους... μακεδονικούς πολέμους. Θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό. Αλλά και εντός Βιετνάμ, που είναι εντελώς αδιανόητο να ακουστεί δημόσια η παραμικρή κριτική ή διαφοροποίηση από την επίσημη ιστορία για την ζωή του και τις πράξεις του (το πρόστιμο-φυλάκιση είναι σίγουρο), κυκλοφορούν φήμες-μπαρούφες από στόμα σε στόμα μεταξύ αντιφρονούντων, συχνά προερχόμενες από τους εξ Αμερικής Βιετναμέζους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα μετά την πτώση της Σαϊγκόν και το κρατάνε ακόμα.
Για παράδειγμα η επίσημη ιστορία εντός του Βιετνάμ λέει ότι ο HCM ήθελε πάρα πολύ να κάνει οικογένεια (πρόκειται για κάτι εξαιρετικά σημαντικό στο Βιετνάμ) αλλά αποφάσισε να μην παντρευτεί ποτέ για να αφοσιωθεί στην χώρα θυσιάζοντας τον εαυτό του. Αυτό είναι ξεκάθαρα μία παιδική απολογητική καθώς θεωρείται μάλλον σίγουρο πως όταν ζούσε στην Κίνα είχε παντρευτεί μία 20χρονη Κινέζα, τότε 15 χρόνια μικρότερή του, την οποία πιθανώς ήθελε να εισάγει σε πολιτική θέση δίπλα του αλλά δεν τα έπαιρνε το κορίτσι. Στη συνέχεια αναγκάστηκε να φύγει και τελικά την παράτησε. Αργότερα προσπάθησε να παντρευτεί μία όμορφη δυναμική Βιετναμέζα κομμουνίστρια που του γυάλισε στο Χονγκ Κονγκ (και ενώ ήταν ήδη επίσημα παντρεμένος) αλλά δεν πρόλαβε γιατί την φυλάκισαν και έφυγε και αυτός μετά. Οι αντιφρονούντες το πάνε παραπέρα και λένε ότι δεν παντρεύτηκε ποτέ για ήταν ομοφυλόφιλος ή παιδεραστής αν και δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να υποστηρίζει κάτι τέτοιο.
Τέλος πάντων το μαυσωλείο το είδα απ' έξω γιατί για δύο μήνες το χρόνο κλείνουν για συντήρηση του... πτώματος. Φαντάζομαι λάδια, μπουζί, υγρά ψυγείου και τακάκια, 200 ευρώ αν δεν κόψουμε απόδειξη. Το ξέραμε ότι ήταν κλειστό αλλά θα περνάγαμε έτσι και αλλιώς γιατί υπάρχουν αξιοθέατα και τριγύρω.
Η Βιετναμέζα μου έλεγε ότι διαλέγουν τους "ευζώνους" τους από τους πιο όμορφους και ψηλούς στρατιώτες της χώρας, όπως γίνεται και σε εμάς. Σώπα ρε της λέω, τι ψηλοί, στο ύψος μου είναι. Όχι λέει είναι ψηλότεροι από σένα σίγουρα. Δε το έβλεπα, οπότε κάθισα διακριτικά δίπλα τους και ήμασταν πάνω κάτω στα ίδια, κάποιους τους πέρναγα για λίγο και ελάχιστοι με πέρναγαν για λίγο και δεν είμαι πρώτο μπόι για ελληνικά δεδομένα. Βέβαια η νέα γενιά του Βιετνάμ πια έχει ψηλώσει αρκετά τόσο στον αντρικό όσο και στο γυναικείο πληθυσμό, δείγμα της καλής διατροφής στην παιδική ηλικία που δεν είχαν παλιά.
Από εκεί το πήραμε προς ένα (ανακατασκευασμένο) βουδιστικό ναό που "στηρίζεται σε ένα πυλώνα".
Φανταζόμουν κάποιο εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό "θαύμα" και ενώ τεχνικά δεν είναι λάθος η περιγραφή, δεν ήταν ότι περίμενα. Λίγο μεγαλύτερο από σπιτόδεντρο ήταν.
Συχνό φαινόμενο οι γυναίκες με το παραδοσιακό φόρεμα που με αφορμή κάποια γιορτή ή τελετή βγάζουν μερικές εκατοντάδες φωτογραφίες.
Αυτό νομίζω είναι κάτι σαν την βουλή
Και το προεδρικό παλάτι
Εκτός του μαυσωλείου μπορούσαμε να δούμε τους κήπους του μεγάρου και ένα μουσείο με πράγματα του Ho Chi Minh, αλλά άλλη όρεξη δεν είχα(με). Είχε κάποιο εισιτήριο που δε νομίζω να ήταν μεγάλο αλλά και τζάμπα να ήταν δεν θα πηγαίναμε.
Από την κεντρική λεωφόρο πήγαμε προς την μεγάλη λίμνη, μου άρεσαν τα ψηλά δέντρα που την οριοθετούσαν
Εκεί δίπλα στη λίμνη έχει και έναν άλλο μικρό βουδιστικό ναό αλλά νομίζω ήταν κλειστός. Κάναμε μία μικρή βόλτα παίρνοντας ένα τσάι με γεύση, δε θυμάμαι τώρα τι ήταν, αλλά ότι έπρεπε για την κουφόβραση.
Ξεκινήσαμε να πάμε με τα πόδια στο μαυσωλείο του Ηo Chi Minh. Ο καιρός ήταν μουντός αλλά τουλάχιστον δε θα έβρεχε.
Ο HCM είχε γράψει στη διαθήκη του πως ήθελε να αποτεφρωθεί και οι στάχτες να σκορπιστούν στο νότο, κέντρο και βορρά του Βιετνάμ. Τότε κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο μιας που ο πόλεμος με τον νότο δεν είχε τελειώσει και δε φαινόταν ακόμα το τέρμα (το οποίο ήρθε 7 χρόνια μετά το θάνατό του). Ίσως το ήθελε έτσι για να δημιουργήσει μία συναισθηματική πίεση να συνεχιστεί ο πόλεμος για την ένωση της χώρας. Το ότι τον ταρίχευσαν ακούγεται σαν να παράκουσαν την θέλησή του, αλλά νομίζω πως θα αποδεχόταν εύκολα την μετά θάνατον πολιτική και εθνική εκμετάλλευση του σώματός του υπέρ των ιδεών που σε μεγάλο βαθμό αυτός έσπειρε.
Ο HCM αποτελεί ξεκάθαρα το μεγαλύτερο σύμβολο του σύγχρονου κομμουνιστικού ενωμένου Βιετνάμ και λόγω αυτού η ζωή του είναι τοποθετημένη σε σχεδόν μυθική σφαίρα και πολλές λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές. Εντός Βιετνάμ υπάρχει μία απλοποιημένη και εξιδανικευμένη επίσημη αφήγηση για εσωτερική κατανάλωση και σίγουρα ότι δεν ταιριάζει στην αφήγηση έχει "κοπεί", αλλά και σε επιστημονικό επίπεδο υπάρχουν άπειρα κενά και αμφιβολίες για την ζωή του και τις πράξεις του, τα οποία οφείλονται στην έλλειψη αναλυτικών αρχείων γενικά, στην μυστικότητα και συνωμοτικότητα των κουμμουνιστικών ομάδων που συμμετείχε ή ίδρυσε, στη χρόνια παραμονή σε ταραγμένες περιοχές από πριν ακόμα επιστρέψει στο Βιετνάμ και στα άπειρα ψευδώνυμα που είχε χρησιμοποιήσει κατά καιρούς (ίσως πάνω από 200).
Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα πολιτικής εκμετάλλευσης της κατάστασης αυτής από την προτομή που Χο Τσι Μινχ στην... Βέροια που εγκαινίασε ο Δένδιας για να τιμήσει την προσφορά του HCM στους... μακεδονικούς πολέμους. Θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό. Αλλά και εντός Βιετνάμ, που είναι εντελώς αδιανόητο να ακουστεί δημόσια η παραμικρή κριτική ή διαφοροποίηση από την επίσημη ιστορία για την ζωή του και τις πράξεις του (το πρόστιμο-φυλάκιση είναι σίγουρο), κυκλοφορούν φήμες-μπαρούφες από στόμα σε στόμα μεταξύ αντιφρονούντων, συχνά προερχόμενες από τους εξ Αμερικής Βιετναμέζους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα μετά την πτώση της Σαϊγκόν και το κρατάνε ακόμα.
Για παράδειγμα η επίσημη ιστορία εντός του Βιετνάμ λέει ότι ο HCM ήθελε πάρα πολύ να κάνει οικογένεια (πρόκειται για κάτι εξαιρετικά σημαντικό στο Βιετνάμ) αλλά αποφάσισε να μην παντρευτεί ποτέ για να αφοσιωθεί στην χώρα θυσιάζοντας τον εαυτό του. Αυτό είναι ξεκάθαρα μία παιδική απολογητική καθώς θεωρείται μάλλον σίγουρο πως όταν ζούσε στην Κίνα είχε παντρευτεί μία 20χρονη Κινέζα, τότε 15 χρόνια μικρότερή του, την οποία πιθανώς ήθελε να εισάγει σε πολιτική θέση δίπλα του αλλά δεν τα έπαιρνε το κορίτσι. Στη συνέχεια αναγκάστηκε να φύγει και τελικά την παράτησε. Αργότερα προσπάθησε να παντρευτεί μία όμορφη δυναμική Βιετναμέζα κομμουνίστρια που του γυάλισε στο Χονγκ Κονγκ (και ενώ ήταν ήδη επίσημα παντρεμένος) αλλά δεν πρόλαβε γιατί την φυλάκισαν και έφυγε και αυτός μετά. Οι αντιφρονούντες το πάνε παραπέρα και λένε ότι δεν παντρεύτηκε ποτέ για ήταν ομοφυλόφιλος ή παιδεραστής αν και δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να υποστηρίζει κάτι τέτοιο.
Τέλος πάντων το μαυσωλείο το είδα απ' έξω γιατί για δύο μήνες το χρόνο κλείνουν για συντήρηση του... πτώματος. Φαντάζομαι λάδια, μπουζί, υγρά ψυγείου και τακάκια, 200 ευρώ αν δεν κόψουμε απόδειξη. Το ξέραμε ότι ήταν κλειστό αλλά θα περνάγαμε έτσι και αλλιώς γιατί υπάρχουν αξιοθέατα και τριγύρω.
Η Βιετναμέζα μου έλεγε ότι διαλέγουν τους "ευζώνους" τους από τους πιο όμορφους και ψηλούς στρατιώτες της χώρας, όπως γίνεται και σε εμάς. Σώπα ρε της λέω, τι ψηλοί, στο ύψος μου είναι. Όχι λέει είναι ψηλότεροι από σένα σίγουρα. Δε το έβλεπα, οπότε κάθισα διακριτικά δίπλα τους και ήμασταν πάνω κάτω στα ίδια, κάποιους τους πέρναγα για λίγο και ελάχιστοι με πέρναγαν για λίγο και δεν είμαι πρώτο μπόι για ελληνικά δεδομένα. Βέβαια η νέα γενιά του Βιετνάμ πια έχει ψηλώσει αρκετά τόσο στον αντρικό όσο και στο γυναικείο πληθυσμό, δείγμα της καλής διατροφής στην παιδική ηλικία που δεν είχαν παλιά.
Από εκεί το πήραμε προς ένα (ανακατασκευασμένο) βουδιστικό ναό που "στηρίζεται σε ένα πυλώνα".
Φανταζόμουν κάποιο εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό "θαύμα" και ενώ τεχνικά δεν είναι λάθος η περιγραφή, δεν ήταν ότι περίμενα. Λίγο μεγαλύτερο από σπιτόδεντρο ήταν.
Συχνό φαινόμενο οι γυναίκες με το παραδοσιακό φόρεμα που με αφορμή κάποια γιορτή ή τελετή βγάζουν μερικές εκατοντάδες φωτογραφίες.
Αυτό νομίζω είναι κάτι σαν την βουλή
Και το προεδρικό παλάτι
Εκτός του μαυσωλείου μπορούσαμε να δούμε τους κήπους του μεγάρου και ένα μουσείο με πράγματα του Ho Chi Minh, αλλά άλλη όρεξη δεν είχα(με). Είχε κάποιο εισιτήριο που δε νομίζω να ήταν μεγάλο αλλά και τζάμπα να ήταν δεν θα πηγαίναμε.
Από την κεντρική λεωφόρο πήγαμε προς την μεγάλη λίμνη, μου άρεσαν τα ψηλά δέντρα που την οριοθετούσαν
Εκεί δίπλα στη λίμνη έχει και έναν άλλο μικρό βουδιστικό ναό αλλά νομίζω ήταν κλειστός. Κάναμε μία μικρή βόλτα παίρνοντας ένα τσάι με γεύση, δε θυμάμαι τώρα τι ήταν, αλλά ότι έπρεπε για την κουφόβραση.
Last edited by a moderator: