poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Βουρ λοιπόν στα πρώτα σημεία ενδιαφέροντος, κάτι γούρνες/καταρράκτες. Αν και οι πληροφορίες λέγανε ότι άξιζε, δεν κράταγα και πολύ μεγάλο καλάθι έχοντας δει τα φοβερά (not) της προηγούμενης στο Σαμούι. Τελικά ήταν καλύτερο.
Η Ισπανίδα ευτυχώς ήταν καλή για πίσω θέση στο μηχανάκι, δηλαδή δε κουνιόταν σαν να έκανε τον χορό της κοιλιάς στις στροφές όπως οι περισσότεροι πρωτάρηδες. Επίσης έβγαζε και καμία φωτογραφία αντί για εμένα στο δρόμο οπότε δεν χρειαζόταν να σταματάω κάθε πότε.
Όμως ως προς αυτό είχε μία εμμονή ότι το samsung galaxy των 1000 ευρώ που είχε έβγαζε "φοβερές" φωτογραφίες ακόμα και σε σύγκριση με την φωτογραφική μου, το οποίο το παθαίνουν όσοι πληρώνουν πολλά λεφτά για κινητό και συγκρίνουν φωτογραφίες μόνο στο κινητό και όχι σε υπολογιστή. Έτσι επέμενε με το ζόρι να βγάζει με το δικό της γιατί θα είναι καλύτερες και θα μου τις έδινε μετά. Της είπα ότι δεν με ένοιαζε αν είναι καλύτερες οι δικές της, ήθελα και με την μηχανή μου και στο τέλος σχεδόν "τσακωθήκαμε" γιατί ήθελε να κάνει το δικό της. Πήρα πίσω τη μηχανή και άρχισα να σταματάω πάλι να βγάζω μόνος μου ότι ήθελα και εκεί αποφάσισε να κάνει αυτό που της ζήταγα. Να, αυτά δε μπορώ.
Πατούμενο ο δικός σου, ε;
Το μονοπάτι για τους καταρράκτες στην αρχή είχε βρωμιά και ασχήμια
Αλλά ευτυχώς άρχισε να γίνεται καλύτερα στην συνέχεια
Συνεχίσαμε να προχωράμε
Ώσπου φτάσαμε στις πρώτες γούρνες
Εκεί κάνανε και μπάνιο και για πρώτη φορά μου άρεσε και είπα να μπω και εγώ. Η Ισπανίδα δεν ήθελε.
Το νερό ήταν σχετικά παγωμένο, τουλάχιστον για την ζέστη που είχε έξω, σίγουρα δεν ήταν πιο παγωμένο από το νερό μιας μέσης θάλασσας στο Αιγαίο Αύγουστο. Όταν το συνήθισα το ευχαριστήθηκα πολύ. Όμως μέσα στη γούρνα ήταν θολά τα νερά και φοβόμουν μήπως είχε κάνα βράχο και σκάσω πάνω ή τίποτα που δαγκώνει και μου φάει την τσουτσού ξέρω γω, οπότε δε μπορώ να πω ότι το χάρηκα. Πήγα μέχρι εκεί που έπεφτε το νερό, έκατσα από κάτω, με έβγαλε και κάτι φώτο από μακριά η Ισπανίδα με το κινητό της οι οποίες από το ζουμ δε βλέπονταν, φυσικά δεν πήρε τη μηχανή μου με το μηχανικό ζουμ γιατί στενομυαλίαση αφού και μετά φύγαμε να μην αργήσουμε πολύ.
Εδώ η θέα από πιο ψηλό σημείο.
Μετά από λίγο είχε και κάτι άλλες γούρνες σημειωμένες στον χάρτη, πήγαμε ως εκεί και είχε είσοδο κάπου δύο δολάρια αν θυμάμαι. Ο εισπράκτορας δεν μας άφηνε ούτε να το δούμε χωρίς να πληρώσουμε, εγώ δεν ψηνόμουν για δεύτερο μπάνιο, συζητάγαμε με την Ισπανίδα αν τουλάχιστον ένας από τους δύο έπρεπε να πληρώσει να δει τι είναι μήπως και ήταν ουάου και κάπου εκεί μας βαρέθηκε ο εισπράκτορας και μας άφησε να το δούμε.
Αυτό ήταν. Ούτε καν τη φώτο.
Ξανά πίσω στο μηχανάκι και στον δρόμο προς τις παραλές περάσαμε από ένα μικρό χωριό. Εκεί η Ισπανίδα δήλωσε πως πεινάει και βλέποντας μία μικρή αγορά με πάγκους μου ζήτησε να σταματήσουμε να φάει. Για εμένα δεν ήταν ακόμα η ώρα φαγητού και γενικά προσπαθούσα να βάλω το φαγητό σε δεύτερη μοίρα προκειμένου να προλαβαίνω το φως. Συνήθως το μεσημεριανό ήταν στο πόδι με ότι βρω ή αλλιώς είχα μαζί στην τσάντα κάτι μέχρι να έτρωγα το απόγευμα σε εστιατόριο ή πάγκο κανονικό φαγητό.
Όμως όταν κάποιος πεινάει πεινάει, οπότε τι να κάνω σταμάτησα. Της είπα τουλάχιστον μόνο να μην αργήσουμε πολύ. Λες και της είπα πάρε το χρόνο σου. Πέρασε όλους τους πάγκους τρεις φορές και στο τέλος διάλεξε κάτι που ήθελε ψήσιμο και το περιμέναμε να γίνει. Είχα πάρει ένα καφέ από εκεί δίπλα και τον είχα πιει όταν έγινε το φαγητό της, το οποίο μόλις δοκίμασε την πρώτη μπουκιά αποφάσισε ότι δεν της άρεσε, οπότε πήγε και πήρε κάτι άλλο πιο ασφαλές. Εσωτερικά είχα φορτώσει πολύ αλλά τι να κάνω, τουλάχιστον έφαγα το δικό της που θα το πέταγε, εγώ το βρήκα και πολύ γευστικό.
Με τα πολλά, έχοντας χάσει ίσως και δύο ώρες άνευ ουσίας, φτάσαμε στην πρώτη παραλία.
Αυτή την παραλία την ερωτεύτηκα, ήταν ακριβώς ότι μου αρέσει σε τροπικό. Μικρή, ήσυχη, αμμουδερή, λάδι το νερό, σκιά από τροπική βλάστηση. Αν ήμουν μόνος μου σίγουρα θα έριχνα την βουτιά μου εκεί, αλλά η Ισπανίδα είχε δηλώσει ότι θα έμπαινε μόνο μία φορά σε νερό γιατί είχε μόνο μία αλλαξιά και δεν ήθελε να μείνει με ή να ξαναφορέσει τα βρεγμένα πάλι, οπότε για να μην καθυστερούμε και άλλο, με λύπη θυσίασα την βουτιά μου για να δούμε και τα άλλα.
Φεύγοντας όμως πρόλαβα και μαλακίστηκα σαν μικρό παιδί σε αυτό το σκοινί μετά σημαδούρας. Η Ισπανίδα αρχικά το έπαιζε υπεράνω αλλά στη συνέχεια έκανε και αυτή και μετά και οι δύο μαζί. Αφού δεν τον γονατίσαμε τον κοκοφοίνικα πάλι καλά...
Φεύγοντας είδα αυτό το ρυάκι που έπεφτε στη θάλασσα και το οποίο μου έμοιαζε να έχει τις ίδιες πέτρες με τους καταρράκτες νωρίτερα. Βλέποντας και στο maps μάλλον εκεί ήταν η απορροή τους, κάποιος που είχε όρεξη μπορούσε να το περπατήσει.
Η συνέχεια είχε και άλλες όμορφες παραλίες που βέβαια σαν την πρώτη δεν ήταν και στις οποίες απλά πηγαίναμε, βλέπαμε, βγάζαμε φωτογραφίες και φεύγαμε, γιατί δεν θα μας έφτανε ο χρόνος και αναγκαστικά έπρεπε να κάνουμε μπάνιο στην τελευταία βάσει επιθυμίας της συνταξιδιώτισσας.
Για κάποιο λόγο - που σίγουρα δεν στέκεται στην ουσιαστική σύγκριση, κάποιες παραλίες μου θύμιζαν Ζάκυνθο, ίσως τα σύννεφα και η γαλήνη να το έκαναν αυτό, έτσι είχα δει κάποτε τη Ζάκυνθο.
Πέταξα εδώ όλες τις φωτογραφίες χύμα γιατί φυσικά δε θυμάμαι ποια παραλία είναι ποια και ακόμα και αν έκανα κάποια προσπάθεια να τις αντιστοιχήσω με φωτογραφίες από τον χάρτη και το ίντερνετ μάλλον λάθος θα το έκανα.
Η τελευταία παραλία ήταν αυτή που επιτέλους θα κάναμε μπάνιο.
Η άμμος κατέληγε σε ένα νησάκι.
Η δεξιά πλευρά της ήταν αβαθής και γεμάτη νεκρά κοράλλια, όμορφη, αλλά δε μπορούσες να κολυμπήσεις.
Η αριστερή πλευρά είχε κυματισμό και θολούρα. Επίσης δεν υπήρχε σκιά για δείγμα και παρά τα σύννεφα ο ήλιος τσουρούφλαγε. Κατ' εμέ ήταν η χειρότερη επιλογή μετά από αυτά που είχαμε δει, αλλά έπρεπε να προλάβουμε και το ηλιοβασίλεμα και δεν υπήρχε χρόνος να γυρίσουμε πίσω αλλού.
Οπότε μπήκαμε στο νερό και σύντομα ανακάλυψα ότι και εκείνη τη πλευρά είχε κοράλλια και μάλιστα σε μεγάλα βράχια και πιθανώς πάνω στα βράχια είχε αχινούς, όμως δεν τα έβλεπες γιατί το νερό ήταν πολύ ανακατεμένο. Η Ισπανίδα κουβάλαγε και μάσκα μαζί αλλά ήταν άχρηστη, δε φαινόταν τίποτα στο νερό ενώ φυσικά υπήρχε κίνδυνος είτε να καρφωθείς είτε να κοπείς, τα κοράλλια ήταν σαν μαχαίρια.
Αφού χτύπησα κάποιες φορές σε βράχους κολυμπώντας κατάλαβα τον κίνδυνο και προσπάθησα όσο πιο προσεκτικά γινόταν να βγω πάλι έξω, όμως το κύμα και το ρεύμα το έκαναν πολύ δύσκολο. Προσπαθούσα να μην πατάω κάτω γιατί τα πόδια μου είχαν μαραγκιάσει από το ζεστό νερό και δεν έβλεπα τι πάταγα για να μη κοπώ. Οπότε επέπλεα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην επιφάνεια, βάζοντας τα χέρι μπροστά ώστε να πιάσω ότι υπήρχε από κάτω αντί να πέσω πάνω με το στήθος και να σφαχτώ.
Λίγο πριν βγω έξω ένιωσα πόνο στην δεξιά πατούσα, όπως όταν πατάς αχινό. Δε ξέρω πως έγινε γιατί νόμιζα ότι την είχα ψηλά. Συνέχισα και όταν έφτασα αρκετά ρηχά να βλέπω, είδα μία τεράστια χαρακιά, το δέρμα ανοιγμένο ίσως μισό πόντο και το αίμα να τρέχει σαν νερό.
Κράτησα το δέρμα σφιχτά να κλείσει και βγήκα έξω. Ευτυχώς είχα ένα αυτοσχέδιο κιτ πρώτων βοηθειών μαζί, το οποίο ήταν η πρώτη φορά που το έπαιρνα σε ταξίδι και να που το χρειάστηκα. Έβαλα ότι έβαλα επάνω, το έδεσα όσο καλύτερα μπορούσα να ακουμπάει το δέρμα που είχε κοπεί και κάποια στιγμή βγήκε και η ισπανίδα η οποία φόραγε πέδιλα και δεν είχε ανησυχήσει αλλά ούτε καταλάβει τι είχε γίνει.
Της είπα ότι είχα ένα βαθύ κόψιμο, με άρχισε στα "έλα τώρα κάνεις σα παιδάκι, πωωω πωωω όλοι οι άντρες ίδιοι είστε με το παραμικρό κλαίτε". Ήθελε να κάτσει εκεί στον ήλιο να στεγνώσει, εγώ ήμουν φορτωμένος από αυτό που έγινε, σκεφτόμουν ότι μάλλον χρειαζόμουν ράμματα και άντε τώρα να βρεις ιατρείο να εμπιστευτείς, θα έχανα και το ηλιοβασίλεμα (η σωστή ιεράρχηση των προτεραιοτήτων είναι το βασικό μου πλεονέκτημα όπως βλέπετε), οπότε της είπα κοφτά ότι εγώ φεύγω και αν θέλει να μείνει να στεγνώσει να βρει να γυρίσει.
Έκανε κάτι μουτράκια που καθόλου δε με επηρέασαν και πήραμε πίσω το δρόμο της επιστροφής.
Κάποια στιγμή όπως οδηγούσα κοιτάω το πόδι μου, είχε κοκκινίσει ο επίδεσμος και το αίμα έσταγε από την παντόφλα. Της το έδειξα οδηγώντας και έπαθε σοκ. "Μα και συ δε μου το είπες ότι είναι τόσο σοβαρό". Εκεί μάζεψα όσο ζεν είχα και δεν μίλησα.
Σταμάτησα δύο φορές να το καθαρίσω, μειωνόταν η ροή, την δεύτερη φορά μάλιστα είχε σχεδόν σταματήσει το αίμα, οπότε θεώρησα ότι έγινε ότι έγινε αλλά θα έπρεπε κάποια στιγμή να το δει γιατρός για να μη μολυνθεί. Αφού είχε σταματήσει το αίμα μπορούσα να πάω για το ηλιοβασίλεμα εκεί που μας είπαν και να έψαχνα για γιατρό μετά. Ναι, τέτοιος είμαι.
Πήγαινα λοιπόν στο δρόμο ενώ η Ισπανίδα είχε ξεκινήσει πάλι κάποιο λογύδριο για το πως αυτός ο τρόπος ταξιδιού δεν είναι σωστός και πως πρέπει να ζεις το μέρος και άκουγα στωικά ενώ στο μυαλό μου τραγούδαγα όσους στίχους από την "αγανάκτηση" των Μετάληρα θυμόμουν.
Spoiler: Το τραγούδι περιέχει βρισιές και μισογυνιστικούς στίχους σε μέταλ μουσική.
Συνειδητοποιώντας ότι οριακά δεν προλαβαίνουμε, της λέω της Ισπανίδας, σκάσε, κράτα με καλά αγκαλιά και μην τολμήσεις να κουνήσεις κώλο πάνω στο μηχανάκι από εδώ και μπρος. Και πλακώθηκα σε υπερβολική ταχύτητα για τα δεδομένα, δηλαδή είχα τον έλεγχο, καταλάβαινα τις αντοχές και δεν τις ξεπερνούσα, αλλά ταυτόχρονα πήγαινα τόσο γρήγορα που κάτι απροσδόκητο (πχ λάστιχο ή μια μεγάλη τρύπα στο δρόμο) μπορούσε να μας τουμπάρει και να τσακιστούμε άσχημα.
Η Ισπανίδα χέστηκε πάνω της και σταμάτησε να μιλάει. Μόνο για αυτό άξιζε το ρίσκο.
Η Ισπανίδα ευτυχώς ήταν καλή για πίσω θέση στο μηχανάκι, δηλαδή δε κουνιόταν σαν να έκανε τον χορό της κοιλιάς στις στροφές όπως οι περισσότεροι πρωτάρηδες. Επίσης έβγαζε και καμία φωτογραφία αντί για εμένα στο δρόμο οπότε δεν χρειαζόταν να σταματάω κάθε πότε.
Όμως ως προς αυτό είχε μία εμμονή ότι το samsung galaxy των 1000 ευρώ που είχε έβγαζε "φοβερές" φωτογραφίες ακόμα και σε σύγκριση με την φωτογραφική μου, το οποίο το παθαίνουν όσοι πληρώνουν πολλά λεφτά για κινητό και συγκρίνουν φωτογραφίες μόνο στο κινητό και όχι σε υπολογιστή. Έτσι επέμενε με το ζόρι να βγάζει με το δικό της γιατί θα είναι καλύτερες και θα μου τις έδινε μετά. Της είπα ότι δεν με ένοιαζε αν είναι καλύτερες οι δικές της, ήθελα και με την μηχανή μου και στο τέλος σχεδόν "τσακωθήκαμε" γιατί ήθελε να κάνει το δικό της. Πήρα πίσω τη μηχανή και άρχισα να σταματάω πάλι να βγάζω μόνος μου ότι ήθελα και εκεί αποφάσισε να κάνει αυτό που της ζήταγα. Να, αυτά δε μπορώ.
Πατούμενο ο δικός σου, ε;
Το μονοπάτι για τους καταρράκτες στην αρχή είχε βρωμιά και ασχήμια
Αλλά ευτυχώς άρχισε να γίνεται καλύτερα στην συνέχεια
Συνεχίσαμε να προχωράμε
Ώσπου φτάσαμε στις πρώτες γούρνες
Εκεί κάνανε και μπάνιο και για πρώτη φορά μου άρεσε και είπα να μπω και εγώ. Η Ισπανίδα δεν ήθελε.
Το νερό ήταν σχετικά παγωμένο, τουλάχιστον για την ζέστη που είχε έξω, σίγουρα δεν ήταν πιο παγωμένο από το νερό μιας μέσης θάλασσας στο Αιγαίο Αύγουστο. Όταν το συνήθισα το ευχαριστήθηκα πολύ. Όμως μέσα στη γούρνα ήταν θολά τα νερά και φοβόμουν μήπως είχε κάνα βράχο και σκάσω πάνω ή τίποτα που δαγκώνει και μου φάει την τσουτσού ξέρω γω, οπότε δε μπορώ να πω ότι το χάρηκα. Πήγα μέχρι εκεί που έπεφτε το νερό, έκατσα από κάτω, με έβγαλε και κάτι φώτο από μακριά η Ισπανίδα με το κινητό της οι οποίες από το ζουμ δε βλέπονταν, φυσικά δεν πήρε τη μηχανή μου με το μηχανικό ζουμ γιατί στενομυαλίαση αφού και μετά φύγαμε να μην αργήσουμε πολύ.
Εδώ η θέα από πιο ψηλό σημείο.
Μετά από λίγο είχε και κάτι άλλες γούρνες σημειωμένες στον χάρτη, πήγαμε ως εκεί και είχε είσοδο κάπου δύο δολάρια αν θυμάμαι. Ο εισπράκτορας δεν μας άφηνε ούτε να το δούμε χωρίς να πληρώσουμε, εγώ δεν ψηνόμουν για δεύτερο μπάνιο, συζητάγαμε με την Ισπανίδα αν τουλάχιστον ένας από τους δύο έπρεπε να πληρώσει να δει τι είναι μήπως και ήταν ουάου και κάπου εκεί μας βαρέθηκε ο εισπράκτορας και μας άφησε να το δούμε.
Αυτό ήταν. Ούτε καν τη φώτο.
Ξανά πίσω στο μηχανάκι και στον δρόμο προς τις παραλές περάσαμε από ένα μικρό χωριό. Εκεί η Ισπανίδα δήλωσε πως πεινάει και βλέποντας μία μικρή αγορά με πάγκους μου ζήτησε να σταματήσουμε να φάει. Για εμένα δεν ήταν ακόμα η ώρα φαγητού και γενικά προσπαθούσα να βάλω το φαγητό σε δεύτερη μοίρα προκειμένου να προλαβαίνω το φως. Συνήθως το μεσημεριανό ήταν στο πόδι με ότι βρω ή αλλιώς είχα μαζί στην τσάντα κάτι μέχρι να έτρωγα το απόγευμα σε εστιατόριο ή πάγκο κανονικό φαγητό.
Όμως όταν κάποιος πεινάει πεινάει, οπότε τι να κάνω σταμάτησα. Της είπα τουλάχιστον μόνο να μην αργήσουμε πολύ. Λες και της είπα πάρε το χρόνο σου. Πέρασε όλους τους πάγκους τρεις φορές και στο τέλος διάλεξε κάτι που ήθελε ψήσιμο και το περιμέναμε να γίνει. Είχα πάρει ένα καφέ από εκεί δίπλα και τον είχα πιει όταν έγινε το φαγητό της, το οποίο μόλις δοκίμασε την πρώτη μπουκιά αποφάσισε ότι δεν της άρεσε, οπότε πήγε και πήρε κάτι άλλο πιο ασφαλές. Εσωτερικά είχα φορτώσει πολύ αλλά τι να κάνω, τουλάχιστον έφαγα το δικό της που θα το πέταγε, εγώ το βρήκα και πολύ γευστικό.
Με τα πολλά, έχοντας χάσει ίσως και δύο ώρες άνευ ουσίας, φτάσαμε στην πρώτη παραλία.
Αυτή την παραλία την ερωτεύτηκα, ήταν ακριβώς ότι μου αρέσει σε τροπικό. Μικρή, ήσυχη, αμμουδερή, λάδι το νερό, σκιά από τροπική βλάστηση. Αν ήμουν μόνος μου σίγουρα θα έριχνα την βουτιά μου εκεί, αλλά η Ισπανίδα είχε δηλώσει ότι θα έμπαινε μόνο μία φορά σε νερό γιατί είχε μόνο μία αλλαξιά και δεν ήθελε να μείνει με ή να ξαναφορέσει τα βρεγμένα πάλι, οπότε για να μην καθυστερούμε και άλλο, με λύπη θυσίασα την βουτιά μου για να δούμε και τα άλλα.
Φεύγοντας όμως πρόλαβα και μαλακίστηκα σαν μικρό παιδί σε αυτό το σκοινί μετά σημαδούρας. Η Ισπανίδα αρχικά το έπαιζε υπεράνω αλλά στη συνέχεια έκανε και αυτή και μετά και οι δύο μαζί. Αφού δεν τον γονατίσαμε τον κοκοφοίνικα πάλι καλά...
Φεύγοντας είδα αυτό το ρυάκι που έπεφτε στη θάλασσα και το οποίο μου έμοιαζε να έχει τις ίδιες πέτρες με τους καταρράκτες νωρίτερα. Βλέποντας και στο maps μάλλον εκεί ήταν η απορροή τους, κάποιος που είχε όρεξη μπορούσε να το περπατήσει.
Η συνέχεια είχε και άλλες όμορφες παραλίες που βέβαια σαν την πρώτη δεν ήταν και στις οποίες απλά πηγαίναμε, βλέπαμε, βγάζαμε φωτογραφίες και φεύγαμε, γιατί δεν θα μας έφτανε ο χρόνος και αναγκαστικά έπρεπε να κάνουμε μπάνιο στην τελευταία βάσει επιθυμίας της συνταξιδιώτισσας.
Για κάποιο λόγο - που σίγουρα δεν στέκεται στην ουσιαστική σύγκριση, κάποιες παραλίες μου θύμιζαν Ζάκυνθο, ίσως τα σύννεφα και η γαλήνη να το έκαναν αυτό, έτσι είχα δει κάποτε τη Ζάκυνθο.
Πέταξα εδώ όλες τις φωτογραφίες χύμα γιατί φυσικά δε θυμάμαι ποια παραλία είναι ποια και ακόμα και αν έκανα κάποια προσπάθεια να τις αντιστοιχήσω με φωτογραφίες από τον χάρτη και το ίντερνετ μάλλον λάθος θα το έκανα.
Η τελευταία παραλία ήταν αυτή που επιτέλους θα κάναμε μπάνιο.
Η άμμος κατέληγε σε ένα νησάκι.
Η δεξιά πλευρά της ήταν αβαθής και γεμάτη νεκρά κοράλλια, όμορφη, αλλά δε μπορούσες να κολυμπήσεις.
Η αριστερή πλευρά είχε κυματισμό και θολούρα. Επίσης δεν υπήρχε σκιά για δείγμα και παρά τα σύννεφα ο ήλιος τσουρούφλαγε. Κατ' εμέ ήταν η χειρότερη επιλογή μετά από αυτά που είχαμε δει, αλλά έπρεπε να προλάβουμε και το ηλιοβασίλεμα και δεν υπήρχε χρόνος να γυρίσουμε πίσω αλλού.
Οπότε μπήκαμε στο νερό και σύντομα ανακάλυψα ότι και εκείνη τη πλευρά είχε κοράλλια και μάλιστα σε μεγάλα βράχια και πιθανώς πάνω στα βράχια είχε αχινούς, όμως δεν τα έβλεπες γιατί το νερό ήταν πολύ ανακατεμένο. Η Ισπανίδα κουβάλαγε και μάσκα μαζί αλλά ήταν άχρηστη, δε φαινόταν τίποτα στο νερό ενώ φυσικά υπήρχε κίνδυνος είτε να καρφωθείς είτε να κοπείς, τα κοράλλια ήταν σαν μαχαίρια.
Αφού χτύπησα κάποιες φορές σε βράχους κολυμπώντας κατάλαβα τον κίνδυνο και προσπάθησα όσο πιο προσεκτικά γινόταν να βγω πάλι έξω, όμως το κύμα και το ρεύμα το έκαναν πολύ δύσκολο. Προσπαθούσα να μην πατάω κάτω γιατί τα πόδια μου είχαν μαραγκιάσει από το ζεστό νερό και δεν έβλεπα τι πάταγα για να μη κοπώ. Οπότε επέπλεα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην επιφάνεια, βάζοντας τα χέρι μπροστά ώστε να πιάσω ότι υπήρχε από κάτω αντί να πέσω πάνω με το στήθος και να σφαχτώ.
Λίγο πριν βγω έξω ένιωσα πόνο στην δεξιά πατούσα, όπως όταν πατάς αχινό. Δε ξέρω πως έγινε γιατί νόμιζα ότι την είχα ψηλά. Συνέχισα και όταν έφτασα αρκετά ρηχά να βλέπω, είδα μία τεράστια χαρακιά, το δέρμα ανοιγμένο ίσως μισό πόντο και το αίμα να τρέχει σαν νερό.
Κράτησα το δέρμα σφιχτά να κλείσει και βγήκα έξω. Ευτυχώς είχα ένα αυτοσχέδιο κιτ πρώτων βοηθειών μαζί, το οποίο ήταν η πρώτη φορά που το έπαιρνα σε ταξίδι και να που το χρειάστηκα. Έβαλα ότι έβαλα επάνω, το έδεσα όσο καλύτερα μπορούσα να ακουμπάει το δέρμα που είχε κοπεί και κάποια στιγμή βγήκε και η ισπανίδα η οποία φόραγε πέδιλα και δεν είχε ανησυχήσει αλλά ούτε καταλάβει τι είχε γίνει.
Της είπα ότι είχα ένα βαθύ κόψιμο, με άρχισε στα "έλα τώρα κάνεις σα παιδάκι, πωωω πωωω όλοι οι άντρες ίδιοι είστε με το παραμικρό κλαίτε". Ήθελε να κάτσει εκεί στον ήλιο να στεγνώσει, εγώ ήμουν φορτωμένος από αυτό που έγινε, σκεφτόμουν ότι μάλλον χρειαζόμουν ράμματα και άντε τώρα να βρεις ιατρείο να εμπιστευτείς, θα έχανα και το ηλιοβασίλεμα (η σωστή ιεράρχηση των προτεραιοτήτων είναι το βασικό μου πλεονέκτημα όπως βλέπετε), οπότε της είπα κοφτά ότι εγώ φεύγω και αν θέλει να μείνει να στεγνώσει να βρει να γυρίσει.
Έκανε κάτι μουτράκια που καθόλου δε με επηρέασαν και πήραμε πίσω το δρόμο της επιστροφής.
Κάποια στιγμή όπως οδηγούσα κοιτάω το πόδι μου, είχε κοκκινίσει ο επίδεσμος και το αίμα έσταγε από την παντόφλα. Της το έδειξα οδηγώντας και έπαθε σοκ. "Μα και συ δε μου το είπες ότι είναι τόσο σοβαρό". Εκεί μάζεψα όσο ζεν είχα και δεν μίλησα.
Σταμάτησα δύο φορές να το καθαρίσω, μειωνόταν η ροή, την δεύτερη φορά μάλιστα είχε σχεδόν σταματήσει το αίμα, οπότε θεώρησα ότι έγινε ότι έγινε αλλά θα έπρεπε κάποια στιγμή να το δει γιατρός για να μη μολυνθεί. Αφού είχε σταματήσει το αίμα μπορούσα να πάω για το ηλιοβασίλεμα εκεί που μας είπαν και να έψαχνα για γιατρό μετά. Ναι, τέτοιος είμαι.
Πήγαινα λοιπόν στο δρόμο ενώ η Ισπανίδα είχε ξεκινήσει πάλι κάποιο λογύδριο για το πως αυτός ο τρόπος ταξιδιού δεν είναι σωστός και πως πρέπει να ζεις το μέρος και άκουγα στωικά ενώ στο μυαλό μου τραγούδαγα όσους στίχους από την "αγανάκτηση" των Μετάληρα θυμόμουν.
Spoiler: Το τραγούδι περιέχει βρισιές και μισογυνιστικούς στίχους σε μέταλ μουσική.
Συνειδητοποιώντας ότι οριακά δεν προλαβαίνουμε, της λέω της Ισπανίδας, σκάσε, κράτα με καλά αγκαλιά και μην τολμήσεις να κουνήσεις κώλο πάνω στο μηχανάκι από εδώ και μπρος. Και πλακώθηκα σε υπερβολική ταχύτητα για τα δεδομένα, δηλαδή είχα τον έλεγχο, καταλάβαινα τις αντοχές και δεν τις ξεπερνούσα, αλλά ταυτόχρονα πήγαινα τόσο γρήγορα που κάτι απροσδόκητο (πχ λάστιχο ή μια μεγάλη τρύπα στο δρόμο) μπορούσε να μας τουμπάρει και να τσακιστούμε άσχημα.
Η Ισπανίδα χέστηκε πάνω της και σταμάτησε να μιλάει. Μόνο για αυτό άξιζε το ρίσκο.
Last edited by a moderator: