poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Πίσω στην Ao Nang έφτασα πάλι δειλινό. Πηδώντας από την βάρκα στο νερό βράχηκα ως τα @@ οπότε αφού συνέβη είπα να το συνεχίσω με ένα ακόμα γρήγορο μπανάκι, χωρίς πίεση χρόνου.
Άφησα τα πράγματα στην παραλία, έριξα τη βουτιά και βγήκα πάλι. Εκείνη την μέρα είχα βάλει άσπρη μπλούζα (είχα μάθει μετά το μαρτύριο περπάτημα με μαύρη μπλούζα στο Πιπι). Εξαιρετική επιλογή για το ανέβασμα στον ναό, τραγική για τις αναρριχήσεις. Παρόλο που την έπλυνα και έτριψα στο θαλασσόνερο, η κοκκινίλα της λάσπης δεν έφευγε. Τελικά δεν έφυγε ποτέ, ούτε με πλυντήρια, ούτε με χλωρίνη.
Για άλλη μια φορά έβγαλα φωτογραφία το δειλινό από εκεί
Ενώ ετοιμαζόμουν να φύγω, από μακριά είδα δύο Ταϊλανδέζες που περπάταγαν πάνω στην άμμο προς το μέρος μου. Η μία ήταν ντυμένη και βαμμένη για κλαμπ, όχι για παραλία και η άλλη φυσιολογική για τα δεδομένα (t-shirt και κάτι άλλο). Όταν ήρθαν κοντά, η βαμμένη μου ζήτησε να βγάλω φωτογραφία. Φυσικά κορίτσια λέω. Μου δίνει το κινητό της και κάνει ένα νόημα στην φίλη η οποία πάει στην άκρη.
Δεν θα σας βγάλω και τις δύο λέω; Όχι απαντάει η βαμμένη, μόνο εμένα. Πολύ περίεργο, σκέφτηκα, γιατί τότε δεν ζήτησε στην φίλη της να την βγάλει; Χωρίς να δείξω ότι ανησυχώ, προσπάθησα να έχω την κατάσταση υπό έλεγχο παρακολουθώντας και τις δύο και κρατώντας τα πράγματά μου κοντά ανάμεσα στα πόδια. Την έβγαλα φωτογραφία στα γρήγορα και μετά τους λέω, έλα τώρα και οι δύο μαζί. Κοιτάχτηκαν, δε μπορούσαν να πουν όχι, τις έβγαλα, έδωσα το κινητό από μακριά και έφυγαν. Δε θυμάμαι αν είπαμε κάτι άλλο.
Όσο το σκεφτόμουν αυτό μετά τόσο δε μπορούσα να καταλάβω γιατί έγινε. Κατέληξα ότι μάλλον η βαμμένη έψαχνε "σπόνσορα", όπως συνηθίζεται να λέγεται στην τοπική αργκό ο σούγκαρντάντι και με είχε προσεγγίσει με μία "αθώα" κίνηση την οποία άφησε στο χέρι μου να εκμεταλλευτώ. Δεν το έκανα και φύγανε. Μπορεί από την άλλη να είχαν στόχο το πορτοφόλι ή τη μηχανή αν δεν έδειχνα εγρήγορση....
Επέστρεψα στο χοστέλ, άφησα το μηχανάκι δύο ώρες πιο αργά από το 24ωρο που το είχα πάρει αλλά αντί να γκρινιάξει η ιδιοκτήτρια δεν έδωσε σημασία και μου λέει σε άλλαξα όροφο, θα κοιμηθείς στον 2ο αντί για τον 1ο. Μπαρδόν λέω γιατί; Είναι ένας άρρωστος στο δωμάτιό σου. Τι διάολο κολλητικό έχει σκεφτόμουν ενώ πήγαινα. Μπαίνω μέσα να μεταφέρω τα πράγματά μου και παρά το ανοιχτό τίγκα παράθυρο με πήρε η μπόχα της εμετίλας. Στο διπλανό κρεβάτι από μένα ήταν ένας τέζα ένας 18ρης Άγγλος, είχαμε μιλήσει με την παρέα του (3 αγόρια) λίγο την προηγούμενη. Ήταν ο δεύτερος φίλος εκεί του λέω τι έπαθε; Ξέρω γω μου λέει, ήπιαμε χτες και τον πείραξε. Καλά του λέω τώρα τον πείραξε; Όχι ξερνάει από το πρωί. Ξερνάει από το πρωί έχει πάει απόγευμα και τον αφήνεις ακόμα εδώ; Ε, τι να κάνω; Ξέρω γω να τον πας σε κανα νοσοκομείο; Μπα θα του περάσει.
Και όπως μάζευα τα πράγματά μου, τον βλέπω τον δεύτερο ότι ντύνεται για έξοδο και φεύγει. Που πας τον ρωτάω; Πάω να βρω κάτι να φάω μου λέει. Και τον φίλο σου θα τον αφήσεις εδώ; Ναι δε θα πάει πουθενά. Καλά ο τρίτος που είναι να κάτσει; Δε ξέρω, έχει φύγει από το πρωί.
Τι να τους κάνεις τους εχθρούς άμα έχεις τέτοιους φίλους σκέφτηκα. Έκανα μπάνιο και κατέβηκα κάτω στο λόμπι με το λάπτοπ με στόχο να κάνω λίγο από την δουλειά που μου είχε ζητηθεί στην αρχή του ταξιδιού αλλά και πλάνο για τις επόμενες ημέρες.
Πως είναι τα πράγματα στο δωμάτιο μου λέει η ιδιοκτήτρια. Της λέω μυρίζει αν αυτό ρωτάς. Το ξέρω μου λέει γι αυτό σας άλλαξα στον 2ο.
Πιάσαμε λίγο κουβέντα. Στην ΝΑ Ασία παίζει μεγάλη αδιακρισία για τα δικά μας δεδομένα. Δηλαδή ρωτάνε χωρίς ντροπή. Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα σε ρωτήσουν είναι η ηλικία (άντρες-γυναίκες), αν είσαι παντρεμένος και αν η απάντηση είναι όχι γιατί, αν έχεις χωρίσει, αν έχεις παιδιά. Μετά πάμε στο τι δουλειά κάνεις, πόσα βγάζεις και γενικά ότι τους έρθει στο μυαλό. Αυτό έχει μία βάση στην ανάγκη να τοποθετήσεις τον άλλο στην σωστή κοινωνική συσχέτιση ως προς εσένα ώστε να του απευθυνθείς σωστά, αλλά φυσικά κρύβει και κουτσομπολιό.
Εγώ απάνταγα συνήθως ειλικρινά, παρόλο που κάποιες φορές με ενοχλούσε η ευθύτητα των ερωτήσεων (βέβαια κάποιες φορές μου την βάραγε και έλεγα ότι μου ερχόταν στο μυαλό για τρολάρισμα). Είχα βρει να ρωτάω πίσω τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις που έκαναν θεωρώντας ότι έτσι τους δείχνω πόσο άσχημο είναι, φυσικά μια τρύπα στο νερό έκανα γιατί όπως συνειδητοποίησα όταν δεν θέλουν να απαντήσουν απαντούσαν αλλά ασαφώς. Για αυτούς αυτό κάνει τον άλλο να καταλαβαίνει ότι έπιασε τα όρια. Πχ αν ρωτήσει πόσα βγάζεις, μπορείς να πεις "αρκετά για να ζω στην χώρα μου", χωρίς να πρέπει να δώσεις νούμερο όπως είναι η αρχική τάση για εμάς που δεν ξέρουμε, αλλά ούτε και να πεις "δεν θέλω να πω" γιατί μετά θα ρωτήσει γιατί. Αν επιμείνει στο πόσα, λες "γύρω στο μέσο όρο".
Έτσι κάπως πήγε μία συζήτηση με την ιδιοκτήτρια, με ρώταγε κάτι, την ρώταγα πίσω. Χωρίς να τα θυμάμαι όλα, είχε χωρίσει μάλλον άσχημα (άλλωστε ο χωρισμός δεν είναι εύκολος στις συντηρητικές κοινωνίες της ΝΑ Ασίας) και είχε το χοστέλ ως το μέρος που ζούσε 24/7 για να το τρέχει. Το πρωί μόνο είχε καθαρίστρια γιατί έπρεπε να είναι στην ρεσεψιόν, τις άλλες ώρες της μέρας τα έκανε όλα μόνη. Μου είπε ότι πήγαινε καλά, αλλά ακόμα είχε μεγάλο χρέος να αποπληρώσει και για τα επόμενα 2 χρόνια δε μπορούσε να κουνήσει κεφάλι. Μετά μπορούσε να το πουλήσει και να βγάλει λεφτά να κάνει κάτι άλλο. Την λυπήθηκα, είχα ξεχάσει πόσο δύσκολη είναι η ζωή για μερικούς και αυτή δεν ήταν καν στην χειρότερη κατάσταση.
Κάποια στιγμή ήρθε και ένας πελάτης, της λέω άσε θα τα πω εγώ. Τόσο πάει η μέρα, έχει πρωινό, το πρωινό είναι δύο φέτες ψωμί ΜΟΝΟ, αυγό, καφέ κλπ" και την είδα που στο "μόνο" πήρε πάλι το βλέμμα "σε μισώ τώρα", μετά το χαμόγελο και αμέσως μετά το "μη κοιτάς που γελάω, είμαι θυμωμένη".
Τελείωσα την δουλειά πολύ πιο γρήγορα απ' ότι νόμιζα. Με ρώτησε αν θα έμενα και την επόμενη μέρα, της λέω δε ξέρω ακόμα. Μου είπε ότι ήθελε να βάλει διαθεσιμότητα στα site για την επόμενη ημέρα, οπότε να της έλεγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ήταν κατανοητό αυτό που ζήταγε, οπότε δανείστηκα έναν lonely planet και πήγα για μια βόλτα να τον διαβάσω και να αποφασίσω. Κανονικά ήταν ώρα φαγητού, αλλά είχα φάει αργά μεσημεριανό και δεν πείναγα ακόμα, οπότε πήγα δίπλα στο ποτάμι για μια μπύρα.
Υπήρχαν αρκετοί νεαροί, από ζευγαράκια ως ομάδες φίλων που κάθονταν όπου βρουν και πέρναγαν ωραία. Είπα να κατέβω στην όχθη να περπατήσω λίγο στην άμμο αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο να ανέβω πίσω μετά και είχαν αρχίσει να με πονάνε τα πόδια από την κατάχρηση που τους είχα κάνει εκείνη τη μέρα.
Και πάλι καλά που δεν το έκανα
Κάθισα σε ένα υπαίθριο για λίγο - κάτι που έκανα για πρώτη φορά στο ταξίδι. Δηλαδή να κάτσω κάπου να το απολαύσω χωρίς να τρέχω.
Μετά πέρασα από μία νυχτερινή αγορά, που δεν έλεγε τίποτα, εκτός από ένα κακομοίρικο κοριτσάκι που το είχαν ντύσει και βάλει να χoρεύει κάτι παραδοσιακό. Το έκανε ασταμάτητα, αγέλαστο.
Δε μου έβγαζε κάτι ωραίο, οπότε επέστρεψα.
Διαβάζοντας τον οδηγό νωρίτερα είχα αποφασίσει ότι ήθελα να δω τουλάχιστον το νησί Πανγκάν. Κοιτάζοντας τα δρομολόγια των πλοίων, συνειδητοποίησα ότι μπορούσα να επαναλάβω ότι είχα κάνει με το Πίπι, βλέποντας το Σαμούι στα γρήγορα πριν πάρω το τελευταίο πλοίο για Πανγκάν.
Σίγουρα δεν ένιωθα ότι είχα αφιερώσει όλο τον χρόνο που χρειαζόταν στην Raylay, αν είχα πάει πιο νωρίς το πρωί μάλλον θα ένιωθα ότι είχα ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά δε μπορώ να πω ότι μετάνιωσα και την ανάβαση στον ναό. Αν έμενα άλλη μία μέρα στο Κράμπι για να πάω πάλι Raylay μου φαινόταν ότι θα την σπαταλούσα και θα μετάνιωνα αν δεν προλάβαινα να δω τα άλλα νησάκια.
Οπότε αποφάσισα να μην μείνω άλλο. Γύρισα στο χοστέλ και προς έκπληξή μου η ιδιοκτήτρια δεν ήταν εκεί μπροστά που ήταν συνήθως. Κοίταξα λίγο αριστερά δεξιά και ακούω ένα "τι θες" από την άλλη άκρη. Που είσαι της λέω, θέλω να σε ρωτήσω αν βγάζεις εισιτήρια για Σαμούι. Βγάζω, έλα εδώ. Που εδώ; Είχε ένα μικρό δωματιάκι, το μισό κάτω από την σκάλα που ανέβαινε για πάνω. Μέσα εκεί ζούσε σε 2 επί 3. Ένα στρωματάκι στο πάτωμα, μία μικρή ντουλάπα, μία συρόμενη πόρτα και αυτό ήταν.
Μη πηγαίνει ο νου σας στο πονηρό που με φώναξε εκεί. Είχε μία μασέρ που την δούλευε. Της είπα ότι θα φύγω και θέλω εισιτήριο για Σαμούι, μου λέει θα σου βγάλω αλλά όχι τώρα. Εννοείται της λέω όχι τώρα δε θα σε διέκοπτα. Και κάνω να φύγω αλλά ξαναβάζω κεφάλι μέσα και της λέω, να σου πω η μασέρ ψήνεται να με κάνει και εμένα μετά; Την ρώτησε στα ταϊλανδέζικα, μου είπε μια τιμή για μία ώρα μασάζ που μου φάνηκε λογική και σκέφτηκα ότι για να την έχει διαλέξει η ιδιοκτήτρια μάλλον θα είναι καλή, οπότε συμφώνησα. Όμως είχε αρχίσει να με κόβει η λόρδα, της λέω έχω μισή ώρα να φάω; Μου λέει 25 λεπτά μην αργήσεις.
Έτρεξα σε ένα μαγαζάκι στην δίπλα γωνία πάνω στο δρόμο όπου είχα δει νωρίτερα και έφαγα μία απίστευτη ψαρόσουπα για κάτω από 1.5 ευρώ.
Γύρισα πίσω σφαίρα και τους πρόλαβα πριν το τελείωμα. Ήρθε η σειρά μου, ξεκίνησα για το κρεβάτι μου πάνω, μου λέει η ιδιοκτήτρια, άστο καλύτερα κάτσε εδώ, το οποίο μου φάνηκε... κάπως.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι της πάνω στα σεντόνια της και ανέλαβε η μασέρ. Τα έχω ξαναπεί σε άλλη ιστορία, με το μασάζ δεν είμαι φίλος. Ξέρω ότι πολλοί πηγαίνουν στην Ταϊλάνδη και την περνάνε λιώνοντας από μασαζίδικο σε μασαζίδικο, εγώ δεν είμαι τέτοιος. Ο λόγος που ήθελα μασάζ ήταν κυρίως για τα πόδια μου τα οποία είχαν αρχίσει να πονάνε σοβαρά και επειδή θεώρησα ότι η τύπισσα θα ήταν καλή. Της το είπα κιόλας όταν ρώτησε ότι θέλω μασάζ στα πόδια.
Όμως αυτή με άρχισε στο σκληρό ταιλανδέζικο, τράβαγε από δω, έσπρωχνε από εκεί, με έδενε κόμπο και καβάλαγε στο σβέρκο ενώ με τα πόδια ασχολήθηκε πολύ λίγο αναλογικά. Ενώ η ιδιοκτήτρια ερχόταν και έφευγε, την ώρα που τελείωσε το μασάζ κάποιος είχε έρθει μπροστά, οπότε πλήρωσα στα γρήγορα και την έκανα για το κρεβάτι μου με όλο το σώμα πια να με πονάει εκτός από τα πόδια. Μασάζ και μαλακίες...
Άφησα τα πράγματα στην παραλία, έριξα τη βουτιά και βγήκα πάλι. Εκείνη την μέρα είχα βάλει άσπρη μπλούζα (είχα μάθει μετά το μαρτύριο περπάτημα με μαύρη μπλούζα στο Πιπι). Εξαιρετική επιλογή για το ανέβασμα στον ναό, τραγική για τις αναρριχήσεις. Παρόλο που την έπλυνα και έτριψα στο θαλασσόνερο, η κοκκινίλα της λάσπης δεν έφευγε. Τελικά δεν έφυγε ποτέ, ούτε με πλυντήρια, ούτε με χλωρίνη.
Για άλλη μια φορά έβγαλα φωτογραφία το δειλινό από εκεί
Ενώ ετοιμαζόμουν να φύγω, από μακριά είδα δύο Ταϊλανδέζες που περπάταγαν πάνω στην άμμο προς το μέρος μου. Η μία ήταν ντυμένη και βαμμένη για κλαμπ, όχι για παραλία και η άλλη φυσιολογική για τα δεδομένα (t-shirt και κάτι άλλο). Όταν ήρθαν κοντά, η βαμμένη μου ζήτησε να βγάλω φωτογραφία. Φυσικά κορίτσια λέω. Μου δίνει το κινητό της και κάνει ένα νόημα στην φίλη η οποία πάει στην άκρη.
Δεν θα σας βγάλω και τις δύο λέω; Όχι απαντάει η βαμμένη, μόνο εμένα. Πολύ περίεργο, σκέφτηκα, γιατί τότε δεν ζήτησε στην φίλη της να την βγάλει; Χωρίς να δείξω ότι ανησυχώ, προσπάθησα να έχω την κατάσταση υπό έλεγχο παρακολουθώντας και τις δύο και κρατώντας τα πράγματά μου κοντά ανάμεσα στα πόδια. Την έβγαλα φωτογραφία στα γρήγορα και μετά τους λέω, έλα τώρα και οι δύο μαζί. Κοιτάχτηκαν, δε μπορούσαν να πουν όχι, τις έβγαλα, έδωσα το κινητό από μακριά και έφυγαν. Δε θυμάμαι αν είπαμε κάτι άλλο.
Όσο το σκεφτόμουν αυτό μετά τόσο δε μπορούσα να καταλάβω γιατί έγινε. Κατέληξα ότι μάλλον η βαμμένη έψαχνε "σπόνσορα", όπως συνηθίζεται να λέγεται στην τοπική αργκό ο σούγκαρντάντι και με είχε προσεγγίσει με μία "αθώα" κίνηση την οποία άφησε στο χέρι μου να εκμεταλλευτώ. Δεν το έκανα και φύγανε. Μπορεί από την άλλη να είχαν στόχο το πορτοφόλι ή τη μηχανή αν δεν έδειχνα εγρήγορση....
Επέστρεψα στο χοστέλ, άφησα το μηχανάκι δύο ώρες πιο αργά από το 24ωρο που το είχα πάρει αλλά αντί να γκρινιάξει η ιδιοκτήτρια δεν έδωσε σημασία και μου λέει σε άλλαξα όροφο, θα κοιμηθείς στον 2ο αντί για τον 1ο. Μπαρδόν λέω γιατί; Είναι ένας άρρωστος στο δωμάτιό σου. Τι διάολο κολλητικό έχει σκεφτόμουν ενώ πήγαινα. Μπαίνω μέσα να μεταφέρω τα πράγματά μου και παρά το ανοιχτό τίγκα παράθυρο με πήρε η μπόχα της εμετίλας. Στο διπλανό κρεβάτι από μένα ήταν ένας τέζα ένας 18ρης Άγγλος, είχαμε μιλήσει με την παρέα του (3 αγόρια) λίγο την προηγούμενη. Ήταν ο δεύτερος φίλος εκεί του λέω τι έπαθε; Ξέρω γω μου λέει, ήπιαμε χτες και τον πείραξε. Καλά του λέω τώρα τον πείραξε; Όχι ξερνάει από το πρωί. Ξερνάει από το πρωί έχει πάει απόγευμα και τον αφήνεις ακόμα εδώ; Ε, τι να κάνω; Ξέρω γω να τον πας σε κανα νοσοκομείο; Μπα θα του περάσει.
Και όπως μάζευα τα πράγματά μου, τον βλέπω τον δεύτερο ότι ντύνεται για έξοδο και φεύγει. Που πας τον ρωτάω; Πάω να βρω κάτι να φάω μου λέει. Και τον φίλο σου θα τον αφήσεις εδώ; Ναι δε θα πάει πουθενά. Καλά ο τρίτος που είναι να κάτσει; Δε ξέρω, έχει φύγει από το πρωί.
Τι να τους κάνεις τους εχθρούς άμα έχεις τέτοιους φίλους σκέφτηκα. Έκανα μπάνιο και κατέβηκα κάτω στο λόμπι με το λάπτοπ με στόχο να κάνω λίγο από την δουλειά που μου είχε ζητηθεί στην αρχή του ταξιδιού αλλά και πλάνο για τις επόμενες ημέρες.
Πως είναι τα πράγματα στο δωμάτιο μου λέει η ιδιοκτήτρια. Της λέω μυρίζει αν αυτό ρωτάς. Το ξέρω μου λέει γι αυτό σας άλλαξα στον 2ο.
Πιάσαμε λίγο κουβέντα. Στην ΝΑ Ασία παίζει μεγάλη αδιακρισία για τα δικά μας δεδομένα. Δηλαδή ρωτάνε χωρίς ντροπή. Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα σε ρωτήσουν είναι η ηλικία (άντρες-γυναίκες), αν είσαι παντρεμένος και αν η απάντηση είναι όχι γιατί, αν έχεις χωρίσει, αν έχεις παιδιά. Μετά πάμε στο τι δουλειά κάνεις, πόσα βγάζεις και γενικά ότι τους έρθει στο μυαλό. Αυτό έχει μία βάση στην ανάγκη να τοποθετήσεις τον άλλο στην σωστή κοινωνική συσχέτιση ως προς εσένα ώστε να του απευθυνθείς σωστά, αλλά φυσικά κρύβει και κουτσομπολιό.
Εγώ απάνταγα συνήθως ειλικρινά, παρόλο που κάποιες φορές με ενοχλούσε η ευθύτητα των ερωτήσεων (βέβαια κάποιες φορές μου την βάραγε και έλεγα ότι μου ερχόταν στο μυαλό για τρολάρισμα). Είχα βρει να ρωτάω πίσω τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις που έκαναν θεωρώντας ότι έτσι τους δείχνω πόσο άσχημο είναι, φυσικά μια τρύπα στο νερό έκανα γιατί όπως συνειδητοποίησα όταν δεν θέλουν να απαντήσουν απαντούσαν αλλά ασαφώς. Για αυτούς αυτό κάνει τον άλλο να καταλαβαίνει ότι έπιασε τα όρια. Πχ αν ρωτήσει πόσα βγάζεις, μπορείς να πεις "αρκετά για να ζω στην χώρα μου", χωρίς να πρέπει να δώσεις νούμερο όπως είναι η αρχική τάση για εμάς που δεν ξέρουμε, αλλά ούτε και να πεις "δεν θέλω να πω" γιατί μετά θα ρωτήσει γιατί. Αν επιμείνει στο πόσα, λες "γύρω στο μέσο όρο".
Έτσι κάπως πήγε μία συζήτηση με την ιδιοκτήτρια, με ρώταγε κάτι, την ρώταγα πίσω. Χωρίς να τα θυμάμαι όλα, είχε χωρίσει μάλλον άσχημα (άλλωστε ο χωρισμός δεν είναι εύκολος στις συντηρητικές κοινωνίες της ΝΑ Ασίας) και είχε το χοστέλ ως το μέρος που ζούσε 24/7 για να το τρέχει. Το πρωί μόνο είχε καθαρίστρια γιατί έπρεπε να είναι στην ρεσεψιόν, τις άλλες ώρες της μέρας τα έκανε όλα μόνη. Μου είπε ότι πήγαινε καλά, αλλά ακόμα είχε μεγάλο χρέος να αποπληρώσει και για τα επόμενα 2 χρόνια δε μπορούσε να κουνήσει κεφάλι. Μετά μπορούσε να το πουλήσει και να βγάλει λεφτά να κάνει κάτι άλλο. Την λυπήθηκα, είχα ξεχάσει πόσο δύσκολη είναι η ζωή για μερικούς και αυτή δεν ήταν καν στην χειρότερη κατάσταση.
Κάποια στιγμή ήρθε και ένας πελάτης, της λέω άσε θα τα πω εγώ. Τόσο πάει η μέρα, έχει πρωινό, το πρωινό είναι δύο φέτες ψωμί ΜΟΝΟ, αυγό, καφέ κλπ" και την είδα που στο "μόνο" πήρε πάλι το βλέμμα "σε μισώ τώρα", μετά το χαμόγελο και αμέσως μετά το "μη κοιτάς που γελάω, είμαι θυμωμένη".
Τελείωσα την δουλειά πολύ πιο γρήγορα απ' ότι νόμιζα. Με ρώτησε αν θα έμενα και την επόμενη μέρα, της λέω δε ξέρω ακόμα. Μου είπε ότι ήθελε να βάλει διαθεσιμότητα στα site για την επόμενη ημέρα, οπότε να της έλεγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ήταν κατανοητό αυτό που ζήταγε, οπότε δανείστηκα έναν lonely planet και πήγα για μια βόλτα να τον διαβάσω και να αποφασίσω. Κανονικά ήταν ώρα φαγητού, αλλά είχα φάει αργά μεσημεριανό και δεν πείναγα ακόμα, οπότε πήγα δίπλα στο ποτάμι για μια μπύρα.
Υπήρχαν αρκετοί νεαροί, από ζευγαράκια ως ομάδες φίλων που κάθονταν όπου βρουν και πέρναγαν ωραία. Είπα να κατέβω στην όχθη να περπατήσω λίγο στην άμμο αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο να ανέβω πίσω μετά και είχαν αρχίσει να με πονάνε τα πόδια από την κατάχρηση που τους είχα κάνει εκείνη τη μέρα.
Και πάλι καλά που δεν το έκανα
Κάθισα σε ένα υπαίθριο για λίγο - κάτι που έκανα για πρώτη φορά στο ταξίδι. Δηλαδή να κάτσω κάπου να το απολαύσω χωρίς να τρέχω.
Μετά πέρασα από μία νυχτερινή αγορά, που δεν έλεγε τίποτα, εκτός από ένα κακομοίρικο κοριτσάκι που το είχαν ντύσει και βάλει να χoρεύει κάτι παραδοσιακό. Το έκανε ασταμάτητα, αγέλαστο.
Δε μου έβγαζε κάτι ωραίο, οπότε επέστρεψα.
Διαβάζοντας τον οδηγό νωρίτερα είχα αποφασίσει ότι ήθελα να δω τουλάχιστον το νησί Πανγκάν. Κοιτάζοντας τα δρομολόγια των πλοίων, συνειδητοποίησα ότι μπορούσα να επαναλάβω ότι είχα κάνει με το Πίπι, βλέποντας το Σαμούι στα γρήγορα πριν πάρω το τελευταίο πλοίο για Πανγκάν.
Σίγουρα δεν ένιωθα ότι είχα αφιερώσει όλο τον χρόνο που χρειαζόταν στην Raylay, αν είχα πάει πιο νωρίς το πρωί μάλλον θα ένιωθα ότι είχα ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά δε μπορώ να πω ότι μετάνιωσα και την ανάβαση στον ναό. Αν έμενα άλλη μία μέρα στο Κράμπι για να πάω πάλι Raylay μου φαινόταν ότι θα την σπαταλούσα και θα μετάνιωνα αν δεν προλάβαινα να δω τα άλλα νησάκια.
Οπότε αποφάσισα να μην μείνω άλλο. Γύρισα στο χοστέλ και προς έκπληξή μου η ιδιοκτήτρια δεν ήταν εκεί μπροστά που ήταν συνήθως. Κοίταξα λίγο αριστερά δεξιά και ακούω ένα "τι θες" από την άλλη άκρη. Που είσαι της λέω, θέλω να σε ρωτήσω αν βγάζεις εισιτήρια για Σαμούι. Βγάζω, έλα εδώ. Που εδώ; Είχε ένα μικρό δωματιάκι, το μισό κάτω από την σκάλα που ανέβαινε για πάνω. Μέσα εκεί ζούσε σε 2 επί 3. Ένα στρωματάκι στο πάτωμα, μία μικρή ντουλάπα, μία συρόμενη πόρτα και αυτό ήταν.
Μη πηγαίνει ο νου σας στο πονηρό που με φώναξε εκεί. Είχε μία μασέρ που την δούλευε. Της είπα ότι θα φύγω και θέλω εισιτήριο για Σαμούι, μου λέει θα σου βγάλω αλλά όχι τώρα. Εννοείται της λέω όχι τώρα δε θα σε διέκοπτα. Και κάνω να φύγω αλλά ξαναβάζω κεφάλι μέσα και της λέω, να σου πω η μασέρ ψήνεται να με κάνει και εμένα μετά; Την ρώτησε στα ταϊλανδέζικα, μου είπε μια τιμή για μία ώρα μασάζ που μου φάνηκε λογική και σκέφτηκα ότι για να την έχει διαλέξει η ιδιοκτήτρια μάλλον θα είναι καλή, οπότε συμφώνησα. Όμως είχε αρχίσει να με κόβει η λόρδα, της λέω έχω μισή ώρα να φάω; Μου λέει 25 λεπτά μην αργήσεις.
Έτρεξα σε ένα μαγαζάκι στην δίπλα γωνία πάνω στο δρόμο όπου είχα δει νωρίτερα και έφαγα μία απίστευτη ψαρόσουπα για κάτω από 1.5 ευρώ.
Γύρισα πίσω σφαίρα και τους πρόλαβα πριν το τελείωμα. Ήρθε η σειρά μου, ξεκίνησα για το κρεβάτι μου πάνω, μου λέει η ιδιοκτήτρια, άστο καλύτερα κάτσε εδώ, το οποίο μου φάνηκε... κάπως.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι της πάνω στα σεντόνια της και ανέλαβε η μασέρ. Τα έχω ξαναπεί σε άλλη ιστορία, με το μασάζ δεν είμαι φίλος. Ξέρω ότι πολλοί πηγαίνουν στην Ταϊλάνδη και την περνάνε λιώνοντας από μασαζίδικο σε μασαζίδικο, εγώ δεν είμαι τέτοιος. Ο λόγος που ήθελα μασάζ ήταν κυρίως για τα πόδια μου τα οποία είχαν αρχίσει να πονάνε σοβαρά και επειδή θεώρησα ότι η τύπισσα θα ήταν καλή. Της το είπα κιόλας όταν ρώτησε ότι θέλω μασάζ στα πόδια.
Όμως αυτή με άρχισε στο σκληρό ταιλανδέζικο, τράβαγε από δω, έσπρωχνε από εκεί, με έδενε κόμπο και καβάλαγε στο σβέρκο ενώ με τα πόδια ασχολήθηκε πολύ λίγο αναλογικά. Ενώ η ιδιοκτήτρια ερχόταν και έφευγε, την ώρα που τελείωσε το μασάζ κάποιος είχε έρθει μπροστά, οπότε πλήρωσα στα γρήγορα και την έκανα για το κρεβάτι μου με όλο το σώμα πια να με πονάει εκτός από τα πόδια. Μασάζ και μαλακίες...
Last edited by a moderator: