poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Μετά εγώ ήθελα να πάω να δω και κάποια άλλα αξιοθέατα, κυρίως παλιές γαλλικές βίλες και τμήμα του αρχαίου τοίχους με μία πύλη που σώζεται ακόμα, αλλά η βιετναμέζα δήλωσε πως δεν ήταν τίποτα που άξιζε, δεν είχε καμία διάθεση να περπατήσει και αν ήθελα μπορούσα να πάω να τα δω μόνος μου, αυτή θα πήγαινε στο δωμάτιο να κοιμηθεί. Λίγες βδομάδες πριν νομίζω δεν θα το έλεγε, σαν κάτι να είχε αλλάξει, βέβαια από την άλλη είχαμε και κάνα-δύο μέρες που δεν είχε κοιμηθεί 6ωρο μέσα στη μέρα σε λεωφορείο και μπορεί να μην άντεχε με μόνο 10 ώρες βραδινό ύπνο. Τι μακαριότητα...
Την άφησα και πήγα μία μεγάλη πολύωρη βόλτα, από αυτές που είχα συνηθίσει να κάνω στο ταξίδι πριν τη γνωρίσω. Ταυτόχρονα βρήκα την ευκαιρία να κάνω διάφορα διαδικαστικά τηλέφωνα στην Ελλάδα μεταξύ των οποίων να ενημερώσω τη μαμάν "δε νομίζεις ότι το παρακάνες, πότε θα σε δει το σπίτι σου", να της πω ότι είμαι καλά, επιστρέφω σε λίγες μέρες και πριν προλάβει να χαρεί να της ρίξω ότι θα ξαναφύγω για πιο μόνιμα με όσο τακτ μπορούσα για να μη τη στείλω εγώ από εγκεφαλικό.
Ένα από τα πράγματα που είναι ενδιαφέροντα στο Ανόι, είναι ότι υπάρχουν περίπου 50 δρόμοι που είναι αφιερωμένοι στην ίδια εμπορική δραστηριότητα ή υπηρεσία. Δηλαδή σε μία οδό θα βρεις όλους τους ράφτες, σε άλλη όλους τους ξυλουργούς, τα κομπιουτεράδικα, ενυδρεία, κλειδαράδικα και πάει λέγοντας, το ένα μαγαζί δίπλα στο άλλο. Κάπου είχα βρει ένα πρόχειρο χάρτη που είχε φτιάξει κάποιος και πέρασα μερικές έτσι για χάζι.
Στην οδό με τα ηλεκτρολογικά, που ήταν φίσκα στα φωτάκια, είδα σε ένα κουτί πολύμπριζα από αυτά που ταιριάζουν σε κάθε τύπο πρίζας. Το δικό μου το είχα χάσει κάπου και έτσι χωρίς να το έχω και πολύ ανάγκη, λίγο από όρεξη να κάνω μία συναλλαγή με τους ντόπιους, αποφάσισα να πάρω ένα. Ο ιδιοκτήτης, μεγάλος σε ηλικία αλλά όχι και παππούς δε μίλαγε αγγλικά, οπότε με νοήματα μου είπε πόσο έκανε, δηλαδή τη τιμή εκκίνησης του παζαριού. Αλλά έλα που δεν έπεφτε με τίποτα, δε μου είχε ξαναγίνει αυτό. Ας πούμε 5 ευρώ μου είπε, 5 ευρώ ήθελε μέχρι τέλους. Τον ρώτησα αν θα μου έδινε 2 για 8 ευρώ, είπε 10 ευρώ, ενώ όλη την ώρα είχε σκωπτικό αν όχι θυμωμένο βλέμμα.
Μου έκανε εντύπωση, φυσικά δεν το πήρα, είχε άλλα 15 μαγαζιά τριγύρω και έτσι από περιέργεια πήγα να ρωτήσω και σε άλλο 1-2. Και στις δύο περιπτώσεις το ίδιο, απότομοι και κάθετοι, κανένα παζάρι, τόσο είναι (νομίζω είχαν μικροδιαφορές μεταξύ τους αλλά όσο είχαν πει στην αρχική τιμή επέμεναν). Τελικά πήρα ένα από τον τελευταίο, περισσότερο να έχω μιας που η τιμή που θα το έβρισκα online έτσι και αλλιώς θα ήταν περίπου τα ίδια, αλλά μου έκανε εντύπωση η αντιμετώπιση.
Αργότερα διάβασα πως στον βορρά οι άνθρωποι είναι πολύ πιο συνοφρυωμένοι, λιγομίλητοι και απότομοι, ενώ στα παζάρια και στις τιμές που δίνουν υπάρχει αυξανόμενη σειρά. Τις χαμηλότερες τιμές τις δίνουν σε γνωστούς-γείτονες και μετά πάνε συγχωριανοί-ντόπιοι, βιετναμέζοι εκτός περιοχής, ξένοι ασιάτες και ξένοι δυτικοί. Εγώ δηλαδή ήμουν στην τελευταία κατηγορία και δεν άξιζα ούτε παζάρι αλλά ούτε "φυσιολογική" τιμή. Αν δεν το είχα ζήσει μπορεί και να μη το πίστευα ότι ισχύει σε τέτοιο βαθμό.
Επέστρεψα στο δωμάτιο και αφού νύχτωσε βγήκαμε για μία βόλτα στις οδούς με την νυχτερινή αγορά και κατ' επέκταση τουριστική ζωή.
Πριν απομακρυνθούμε πολύ είδαμε ένα ζευγάρι ξένων να βγάζουν φωτογραφίες ένα δρομάκι. Είχαμε ξαναδεί κόσμο να πηγαίνει εκεί (έπρεπε να σκαρφαλώσεις ένα ανάχωμα), οπότε σκέφτηκα ότι κάτι ενδιαφέρον μπορεί να ήταν και πήγα να δω. Ήταν απλά ένας δρόμος με ράγες τρένου επάνω, δε μου φάνηκε κάτι το ιδιαίτερο. Είχα δει εκείνη την αγορά του τρένου στην Ταιλάνδη όπου σίγουρα ήταν καλύτερη, οπότε κατέβηκα ξανά κάτω στην βιετναμέζα που περίμενε έχοντας το ίδιο βλέμμα απορίας.
Τελικά ήταν ο δρόμος που επικράτησε αργότερα να λέγεται hanoi train street, έγινε πολύ τρέντι να πίνεις καφέ και να περνάει το τρένο δίπλα, κατέληξε να μαζεύει εκατοντάδες άτομα δημιουργώντας πρόβλημα, πάτησε το τρένο ένα τουρίστα, το κλείσανε οι αρχές, οι μαγαζάτορες λάδωναν να πηγαίνουν κάποιοι, άνοιξε πάλι υπό προϋποθέσεις και τώρα είναι ένα από τα must.
Δε θέλω να φανώ υπερόπτης, αλλά και άλλες φορές που βρέθηκα στο Ανόι και έτυχε να περάσω δε μπορούσα να καταλάβω γιατί τέτοιος χαμός. Σίγουρα αφού έπεσε τουριστολεφτό και άνοιξαν κάποια πιο γραφικά καφέ είναι ενδιαφέρον να κάθεσαι και να περνάει δίπλα σου το τρένο, αλλά υπάρχουν δεκάδες σημεία που το τρένο περνάει μέσα από τα σπίτια σχεδόν σε όλες τις πόλεις, δε ξέρω τι διαφορετικό έχει εκείνο. Ίσως ότι έχει εύκολη τουριστική πρόσβαση;
Φτάσαμε κοντά στην περιοχή με τη νυχτερινή ζωή, είχαμε σκοπό να φάμε κάτι εκεί. Την περπατήσαμε πέρα δόθε και με κίνδυνο να ακουστώ "γέρος", δεν άντεξα την βαβούρα και τουριστική κίνηση, όπως δεν την άντεχα και στη Μπανγκόκ ή στη Σίεμ Ρίεπ. Όχι ότι θα πάθαινα κάτι να φάμε εκεί και να πιούμε μια μπύρα, αλλά υπάρχουν τόσα διαφορετικά μέρη να το κάνεις σε αυτή τη πόλη, αν καθόμουν εκεί θα ένιωθα το αντίστοιχο με το να έτρωγα στα μακντόναλτς. Οπότε πρότεινα να πάμε αλλού.
Εδώ η αστυνομίατα ξύνει εργάζεται σκληρά.
Περπατήσαμε πάλι πίσω και περάσαμε δίπλα από τη λίμνη, η οποία έτσι γαλήνεια και με λιγότερη ομίχλη από της άλλες μέρες ήταν όμορφη.
Η βιετναμέζα με πήγε σε ένα μαγαζί που φτιάχνουν κάποια ρυζοζύμη με γέμιση από κιμά που λέγεται banh cuon. Νομίζω είχα ξαναφάει κάπου αλλού αλλά αυτό ήταν πολύ καλύτερο απ' ότι περίμενα γευστικά. Δηλαδή μόνο του το λες άγευστο, αλλά με την (ολίγον πικάντικη) σάλτσα από ζωμό ψαριού που σου φέρνανε απογειωνόταν.
Την άφησα και πήγα μία μεγάλη πολύωρη βόλτα, από αυτές που είχα συνηθίσει να κάνω στο ταξίδι πριν τη γνωρίσω. Ταυτόχρονα βρήκα την ευκαιρία να κάνω διάφορα διαδικαστικά τηλέφωνα στην Ελλάδα μεταξύ των οποίων να ενημερώσω τη μαμάν "δε νομίζεις ότι το παρακάνες, πότε θα σε δει το σπίτι σου", να της πω ότι είμαι καλά, επιστρέφω σε λίγες μέρες και πριν προλάβει να χαρεί να της ρίξω ότι θα ξαναφύγω για πιο μόνιμα με όσο τακτ μπορούσα για να μη τη στείλω εγώ από εγκεφαλικό.
Ένα από τα πράγματα που είναι ενδιαφέροντα στο Ανόι, είναι ότι υπάρχουν περίπου 50 δρόμοι που είναι αφιερωμένοι στην ίδια εμπορική δραστηριότητα ή υπηρεσία. Δηλαδή σε μία οδό θα βρεις όλους τους ράφτες, σε άλλη όλους τους ξυλουργούς, τα κομπιουτεράδικα, ενυδρεία, κλειδαράδικα και πάει λέγοντας, το ένα μαγαζί δίπλα στο άλλο. Κάπου είχα βρει ένα πρόχειρο χάρτη που είχε φτιάξει κάποιος και πέρασα μερικές έτσι για χάζι.
Στην οδό με τα ηλεκτρολογικά, που ήταν φίσκα στα φωτάκια, είδα σε ένα κουτί πολύμπριζα από αυτά που ταιριάζουν σε κάθε τύπο πρίζας. Το δικό μου το είχα χάσει κάπου και έτσι χωρίς να το έχω και πολύ ανάγκη, λίγο από όρεξη να κάνω μία συναλλαγή με τους ντόπιους, αποφάσισα να πάρω ένα. Ο ιδιοκτήτης, μεγάλος σε ηλικία αλλά όχι και παππούς δε μίλαγε αγγλικά, οπότε με νοήματα μου είπε πόσο έκανε, δηλαδή τη τιμή εκκίνησης του παζαριού. Αλλά έλα που δεν έπεφτε με τίποτα, δε μου είχε ξαναγίνει αυτό. Ας πούμε 5 ευρώ μου είπε, 5 ευρώ ήθελε μέχρι τέλους. Τον ρώτησα αν θα μου έδινε 2 για 8 ευρώ, είπε 10 ευρώ, ενώ όλη την ώρα είχε σκωπτικό αν όχι θυμωμένο βλέμμα.
Μου έκανε εντύπωση, φυσικά δεν το πήρα, είχε άλλα 15 μαγαζιά τριγύρω και έτσι από περιέργεια πήγα να ρωτήσω και σε άλλο 1-2. Και στις δύο περιπτώσεις το ίδιο, απότομοι και κάθετοι, κανένα παζάρι, τόσο είναι (νομίζω είχαν μικροδιαφορές μεταξύ τους αλλά όσο είχαν πει στην αρχική τιμή επέμεναν). Τελικά πήρα ένα από τον τελευταίο, περισσότερο να έχω μιας που η τιμή που θα το έβρισκα online έτσι και αλλιώς θα ήταν περίπου τα ίδια, αλλά μου έκανε εντύπωση η αντιμετώπιση.
Αργότερα διάβασα πως στον βορρά οι άνθρωποι είναι πολύ πιο συνοφρυωμένοι, λιγομίλητοι και απότομοι, ενώ στα παζάρια και στις τιμές που δίνουν υπάρχει αυξανόμενη σειρά. Τις χαμηλότερες τιμές τις δίνουν σε γνωστούς-γείτονες και μετά πάνε συγχωριανοί-ντόπιοι, βιετναμέζοι εκτός περιοχής, ξένοι ασιάτες και ξένοι δυτικοί. Εγώ δηλαδή ήμουν στην τελευταία κατηγορία και δεν άξιζα ούτε παζάρι αλλά ούτε "φυσιολογική" τιμή. Αν δεν το είχα ζήσει μπορεί και να μη το πίστευα ότι ισχύει σε τέτοιο βαθμό.
Επέστρεψα στο δωμάτιο και αφού νύχτωσε βγήκαμε για μία βόλτα στις οδούς με την νυχτερινή αγορά και κατ' επέκταση τουριστική ζωή.
Πριν απομακρυνθούμε πολύ είδαμε ένα ζευγάρι ξένων να βγάζουν φωτογραφίες ένα δρομάκι. Είχαμε ξαναδεί κόσμο να πηγαίνει εκεί (έπρεπε να σκαρφαλώσεις ένα ανάχωμα), οπότε σκέφτηκα ότι κάτι ενδιαφέρον μπορεί να ήταν και πήγα να δω. Ήταν απλά ένας δρόμος με ράγες τρένου επάνω, δε μου φάνηκε κάτι το ιδιαίτερο. Είχα δει εκείνη την αγορά του τρένου στην Ταιλάνδη όπου σίγουρα ήταν καλύτερη, οπότε κατέβηκα ξανά κάτω στην βιετναμέζα που περίμενε έχοντας το ίδιο βλέμμα απορίας.
Τελικά ήταν ο δρόμος που επικράτησε αργότερα να λέγεται hanoi train street, έγινε πολύ τρέντι να πίνεις καφέ και να περνάει το τρένο δίπλα, κατέληξε να μαζεύει εκατοντάδες άτομα δημιουργώντας πρόβλημα, πάτησε το τρένο ένα τουρίστα, το κλείσανε οι αρχές, οι μαγαζάτορες λάδωναν να πηγαίνουν κάποιοι, άνοιξε πάλι υπό προϋποθέσεις και τώρα είναι ένα από τα must.
Δε θέλω να φανώ υπερόπτης, αλλά και άλλες φορές που βρέθηκα στο Ανόι και έτυχε να περάσω δε μπορούσα να καταλάβω γιατί τέτοιος χαμός. Σίγουρα αφού έπεσε τουριστολεφτό και άνοιξαν κάποια πιο γραφικά καφέ είναι ενδιαφέρον να κάθεσαι και να περνάει δίπλα σου το τρένο, αλλά υπάρχουν δεκάδες σημεία που το τρένο περνάει μέσα από τα σπίτια σχεδόν σε όλες τις πόλεις, δε ξέρω τι διαφορετικό έχει εκείνο. Ίσως ότι έχει εύκολη τουριστική πρόσβαση;
Φτάσαμε κοντά στην περιοχή με τη νυχτερινή ζωή, είχαμε σκοπό να φάμε κάτι εκεί. Την περπατήσαμε πέρα δόθε και με κίνδυνο να ακουστώ "γέρος", δεν άντεξα την βαβούρα και τουριστική κίνηση, όπως δεν την άντεχα και στη Μπανγκόκ ή στη Σίεμ Ρίεπ. Όχι ότι θα πάθαινα κάτι να φάμε εκεί και να πιούμε μια μπύρα, αλλά υπάρχουν τόσα διαφορετικά μέρη να το κάνεις σε αυτή τη πόλη, αν καθόμουν εκεί θα ένιωθα το αντίστοιχο με το να έτρωγα στα μακντόναλτς. Οπότε πρότεινα να πάμε αλλού.
Εδώ η αστυνομία
Περπατήσαμε πάλι πίσω και περάσαμε δίπλα από τη λίμνη, η οποία έτσι γαλήνεια και με λιγότερη ομίχλη από της άλλες μέρες ήταν όμορφη.
Η βιετναμέζα με πήγε σε ένα μαγαζί που φτιάχνουν κάποια ρυζοζύμη με γέμιση από κιμά που λέγεται banh cuon. Νομίζω είχα ξαναφάει κάπου αλλού αλλά αυτό ήταν πολύ καλύτερο απ' ότι περίμενα γευστικά. Δηλαδή μόνο του το λες άγευστο, αλλά με την (ολίγον πικάντικη) σάλτσα από ζωμό ψαριού που σου φέρνανε απογειωνόταν.
Last edited by a moderator: