poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Στα περισσότερα σημεία που κάναμε στάσεις ήταν σε αποβάθρες, όμως κάποιες φορές παίρναμε ή αφήναμε κόσμο από/σε βάρκες.
Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πως ο οδηγός (ή καπετάνιος, πες τον πως θες) καταλάβαινε που πήγαινε, δε χρησιμοποιούσε κανένα χάρτη ή GPS, σίγουρο αυτό, αλλά δεν υπήρχε και καμία πυξίδα απ' όσο είχα δει εγώ. Καταλάβαινε από τα σύννεφα αν κρατούσαμε σταθερή πορεία; Και αν είχε πλήρη ηλιοφάνεια τι θα έκανε; Μερικές φορές απλά πηγαίναμε μέσα από βλάστηση που την άνοιγε περνώντας η βάρκα και έκλεινε πάλι πίσω μας.
Μετά από κάνα 3ωρο-4ωρο έκανε στάση σε ένα floating εστιατόριο/μινι μάρκετ και έσβησε την μηχανή. Ο Π(ι)ασιάκος της λίμνης σκέφτηκα. Δεν είχα πάρει τίποτα για φαγητό μαζί και με είχε κόψει λίγο.
Το μίνι μάρκετ δεν είχε τίποτα συσκευασμένο που να φαίνεται πως τρώγεται. Η "κουζίνα" είχε μία κατσαρόλα ρύζι και μία με κάποια σάλτσα που ανέδυε μία περίεργη, έντονη, μάλλον άσχημη μυρωδιά. Είδα ότι οι καμπτοζιανοί της βάρκας δεν προβληματίστηκαν, πήραν όλοι τους φαγητό και πηγαίνανε σε τραπεζάκια και τρώγανε. Τους παρατήρησα, δεν είδα κανέναν να δυσανασχετεί ή να δείχνει προβληματισμένος όπως έτρωγε, οπότε πήγα και εγώ και πήρα μια μερίδα. Νομίζω ήμουν ο μόνος από τους ξένους.
Θυμάμαι ότι το κόστος ήταν μισό δολάριο, ίσως το πιο φτηνό γεύμα όλου του ταξιδιού. Ξεκίνησα να τρώω από το σκέτο ρύζι αποφεύγοντας για αρχή την σάλτσα, αλλά θεωρώντας ότι ίσως υπήρχε μία υποψία κοτόπουλου άρχισα να τη σκαλίζω. Κατάλαβα ότι αυτό που μυρίζει περίεργα είναι κάποιο κομμάτι σκληρού λαχανικού μέσα στη σάλτσα το οποίο κατέληξα ότι πρέπει να είναι μπαμπού πίκλα.
Η πείνα κάνει θαύματα, εξαφάνισα σχεδόν όλο το πιάτο και δεν έπαθα τίποτα ποτέ αν εξαιρέσεις ότι ήταν πικάντικο, το οποίο με έκανε να πάρω και κάτι να πιω πριν φύγουμε το οποίο θυμάμαι ότι το πλήρωσα περισσότερο απ' ότι το γεύμα και μου φάνηκε αστείο.
Φεύγοντας ο ήλιος είχε γίνει πολύ πιο έντονος, οπότε για να αποφύγω τα εγκαύματα πήγα πάλι κάτω.
Μετά από αρκετή ώρα που μπορώ να πω ότι είχα βαρεθεί και ήθελα να φτάναμε, μπήκαμε σε κάτι που ήταν κοίτη ποταμού με πολλά φτωχόσπιτα.
Τελικά σταμάτησε σε μία πολύ μικρή αποβάθρα στο κάτω μέρος της κοίτης και μας έκαναν νόημα ότι το ταξίδι τέλος, κατεβείτε. Νομίζω μαζί με την στάση για φαγητό το είχαμε κάνει 6:30 ώρες. Με λεωφορείο ήταν 3.
Η ξαφνική στάση με έπιασε λίγο απροετοίμαστο και δεν είχα δει στο GPS πόσο κοντά ή μακριά ήμασταν από το χοστέλ που είχα κλείσει. Επάνω στην σχετικά απότομη σκάλα που έπρεπε να ανεβούμε υπήρχαν, τι άλλο, τουκτουκτακτζήδες που προσπαθούσαν να μας ψαρέψουν. Αυτός που μου κόλλησε εμένα το πρώτο που μου είπε ήταν "welcome, free touk touk to hotel".
Σε κάποιες περιπτώσεις ξέρω ότι μαζί με το εισιτήριο περιλαμβάνεται και η μεταφορά και δεν στο λένε πάντα, αλλά μεταφορά στην άφιξη με τουκτουκ δεν μου είχε τύχει πάλι, συνήθως είναι βανάκι που σε αφήνει κάπου κεντρικά, οπότε κατάλαβα ότι κάτι δε πάει καλά.
Του απάντησα και εγώ "there's nothing free in cambodia", λέγε τι παίζει εδώ αλλιώς περπατάω. Με τα πολλά μου το έριξε ότι θα με πήγαινε όπου ήθελα πραγματικά δωρεάν, αλλά τις μέρες που θα ήμουν στη πόλη θα έπαιρνα αυτόν να πάμε όπου ήθελα. Ευτυχώς που είχα βαρεθεί στη βάρκα και είχα ήδη ψάξει τι υπήρχε να κάνεις στην πόλη (ξέρω σπάνιο). Τον έβαλα να μου πει τι προτείνει για να επιβεβαιώσω αυτά που ήξερα και πόσο κόστος θα έχουν.
Επέμενε να με πάει και να τα βρούμε στον δρόμο, του είπα δεν θα ανέβαινα εκτός αν συμφωνούσαμε να με πάει στο hostel επί πληρωμή (και να μου έλεγε προκαταβολικά πόσο κάνει) χωρίς να έχω καμία υποχρέωση μετά ή αν κανονίζαμε από πριν πόσο θα κόστιζαν οι άλλες διαδρομές. Παζαρέψαμε, συμφωνήσαμε, μου ζήτησε το τηλέφωνό μου για να μη με "χάσει" και στο δρόμο που επανέλαβε πολλές φορές να μη του κάνω μπινιά την επόμενη, μέχρι και να του υποσχεθώ, το οποίο βέβαια ήταν λίγο τύπου "φίλα σταυρουδάκι", γιατί από την στιγμή που λεφτά δε του εχα δώσει και δεν είχαμε υπογράψει και συμβόλαιο τι μπορούσε να κάνει; Μπορούσε να έρθει να με πρήζει αφού ήξερε που έμενα αλλά μέχρι πόσο;
Έφτασα στο χοστέλ που τελικά ήταν το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της πόλης και το οποίο είχε ένα δωμάτιο διαμορφωμένο σαν χοστέλ να βγάζει κάτι και από εκεί. Μπήκε μαζί μου στον γκισέ και τους είπε (όπως μου είπαν μετά) ότι είχα κανονίσει οδηγό αυτόν, να μη κάνουν καμία μαλακία. Εντάξει δεν μου το μετέφεραν έτσι, αλλά έτσι πρέπει να το είπαν μεταξύ τους, πάρε και κατάλαβε τι δουλειές παίζουν...
Ανέβηκα πάνω και βρήκα συγκάτοικο έναν κοκκινομάλη νεαρό ιρλανδό που είχε μία τεράστια φυσική κόκκινη γεννιάδα. Είχε έρθει στην Καμπότζη για τον γάμο κάποιας που είχε γνωρίσει κάπως (δε θυμάμαι λεπτομέρειες) και μου είχε πει ότι ο γαμπρός τον είχε μισήσει, όλοι οι καλεσμένοι (σε αυτούς τους γάμους είναι πολλοί, 500-1000 άτομα) κοίταγαν και ασχολιόντουσαν με αυτόν αντί για το ζευγάρι.
Δεν τα είπαμε πολύ γιατί ήταν απόγευμα και ήθελα βγω να δω την πόλη πριν με πιάσει η δύση, οπότε έκανα ένα αναζωγοηντικό μπάνιο να βγάλω την γλίτσα από τον ιδρώτα που την ένιωθα σαν δεύτερη πέτσα μετά από εκείνο το ταξίδι και μετά έφυγα αμέσως.
Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πως ο οδηγός (ή καπετάνιος, πες τον πως θες) καταλάβαινε που πήγαινε, δε χρησιμοποιούσε κανένα χάρτη ή GPS, σίγουρο αυτό, αλλά δεν υπήρχε και καμία πυξίδα απ' όσο είχα δει εγώ. Καταλάβαινε από τα σύννεφα αν κρατούσαμε σταθερή πορεία; Και αν είχε πλήρη ηλιοφάνεια τι θα έκανε; Μερικές φορές απλά πηγαίναμε μέσα από βλάστηση που την άνοιγε περνώντας η βάρκα και έκλεινε πάλι πίσω μας.
Μετά από κάνα 3ωρο-4ωρο έκανε στάση σε ένα floating εστιατόριο/μινι μάρκετ και έσβησε την μηχανή. Ο Π(ι)ασιάκος της λίμνης σκέφτηκα. Δεν είχα πάρει τίποτα για φαγητό μαζί και με είχε κόψει λίγο.
Το μίνι μάρκετ δεν είχε τίποτα συσκευασμένο που να φαίνεται πως τρώγεται. Η "κουζίνα" είχε μία κατσαρόλα ρύζι και μία με κάποια σάλτσα που ανέδυε μία περίεργη, έντονη, μάλλον άσχημη μυρωδιά. Είδα ότι οι καμπτοζιανοί της βάρκας δεν προβληματίστηκαν, πήραν όλοι τους φαγητό και πηγαίνανε σε τραπεζάκια και τρώγανε. Τους παρατήρησα, δεν είδα κανέναν να δυσανασχετεί ή να δείχνει προβληματισμένος όπως έτρωγε, οπότε πήγα και εγώ και πήρα μια μερίδα. Νομίζω ήμουν ο μόνος από τους ξένους.
Θυμάμαι ότι το κόστος ήταν μισό δολάριο, ίσως το πιο φτηνό γεύμα όλου του ταξιδιού. Ξεκίνησα να τρώω από το σκέτο ρύζι αποφεύγοντας για αρχή την σάλτσα, αλλά θεωρώντας ότι ίσως υπήρχε μία υποψία κοτόπουλου άρχισα να τη σκαλίζω. Κατάλαβα ότι αυτό που μυρίζει περίεργα είναι κάποιο κομμάτι σκληρού λαχανικού μέσα στη σάλτσα το οποίο κατέληξα ότι πρέπει να είναι μπαμπού πίκλα.
Η πείνα κάνει θαύματα, εξαφάνισα σχεδόν όλο το πιάτο και δεν έπαθα τίποτα ποτέ αν εξαιρέσεις ότι ήταν πικάντικο, το οποίο με έκανε να πάρω και κάτι να πιω πριν φύγουμε το οποίο θυμάμαι ότι το πλήρωσα περισσότερο απ' ότι το γεύμα και μου φάνηκε αστείο.
Φεύγοντας ο ήλιος είχε γίνει πολύ πιο έντονος, οπότε για να αποφύγω τα εγκαύματα πήγα πάλι κάτω.
Μετά από αρκετή ώρα που μπορώ να πω ότι είχα βαρεθεί και ήθελα να φτάναμε, μπήκαμε σε κάτι που ήταν κοίτη ποταμού με πολλά φτωχόσπιτα.
Τελικά σταμάτησε σε μία πολύ μικρή αποβάθρα στο κάτω μέρος της κοίτης και μας έκαναν νόημα ότι το ταξίδι τέλος, κατεβείτε. Νομίζω μαζί με την στάση για φαγητό το είχαμε κάνει 6:30 ώρες. Με λεωφορείο ήταν 3.
Η ξαφνική στάση με έπιασε λίγο απροετοίμαστο και δεν είχα δει στο GPS πόσο κοντά ή μακριά ήμασταν από το χοστέλ που είχα κλείσει. Επάνω στην σχετικά απότομη σκάλα που έπρεπε να ανεβούμε υπήρχαν, τι άλλο, τουκτουκτακτζήδες που προσπαθούσαν να μας ψαρέψουν. Αυτός που μου κόλλησε εμένα το πρώτο που μου είπε ήταν "welcome, free touk touk to hotel".
Σε κάποιες περιπτώσεις ξέρω ότι μαζί με το εισιτήριο περιλαμβάνεται και η μεταφορά και δεν στο λένε πάντα, αλλά μεταφορά στην άφιξη με τουκτουκ δεν μου είχε τύχει πάλι, συνήθως είναι βανάκι που σε αφήνει κάπου κεντρικά, οπότε κατάλαβα ότι κάτι δε πάει καλά.
Του απάντησα και εγώ "there's nothing free in cambodia", λέγε τι παίζει εδώ αλλιώς περπατάω. Με τα πολλά μου το έριξε ότι θα με πήγαινε όπου ήθελα πραγματικά δωρεάν, αλλά τις μέρες που θα ήμουν στη πόλη θα έπαιρνα αυτόν να πάμε όπου ήθελα. Ευτυχώς που είχα βαρεθεί στη βάρκα και είχα ήδη ψάξει τι υπήρχε να κάνεις στην πόλη (ξέρω σπάνιο). Τον έβαλα να μου πει τι προτείνει για να επιβεβαιώσω αυτά που ήξερα και πόσο κόστος θα έχουν.
Επέμενε να με πάει και να τα βρούμε στον δρόμο, του είπα δεν θα ανέβαινα εκτός αν συμφωνούσαμε να με πάει στο hostel επί πληρωμή (και να μου έλεγε προκαταβολικά πόσο κάνει) χωρίς να έχω καμία υποχρέωση μετά ή αν κανονίζαμε από πριν πόσο θα κόστιζαν οι άλλες διαδρομές. Παζαρέψαμε, συμφωνήσαμε, μου ζήτησε το τηλέφωνό μου για να μη με "χάσει" και στο δρόμο που επανέλαβε πολλές φορές να μη του κάνω μπινιά την επόμενη, μέχρι και να του υποσχεθώ, το οποίο βέβαια ήταν λίγο τύπου "φίλα σταυρουδάκι", γιατί από την στιγμή που λεφτά δε του εχα δώσει και δεν είχαμε υπογράψει και συμβόλαιο τι μπορούσε να κάνει; Μπορούσε να έρθει να με πρήζει αφού ήξερε που έμενα αλλά μέχρι πόσο;
Έφτασα στο χοστέλ που τελικά ήταν το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της πόλης και το οποίο είχε ένα δωμάτιο διαμορφωμένο σαν χοστέλ να βγάζει κάτι και από εκεί. Μπήκε μαζί μου στον γκισέ και τους είπε (όπως μου είπαν μετά) ότι είχα κανονίσει οδηγό αυτόν, να μη κάνουν καμία μαλακία. Εντάξει δεν μου το μετέφεραν έτσι, αλλά έτσι πρέπει να το είπαν μεταξύ τους, πάρε και κατάλαβε τι δουλειές παίζουν...
Ανέβηκα πάνω και βρήκα συγκάτοικο έναν κοκκινομάλη νεαρό ιρλανδό που είχε μία τεράστια φυσική κόκκινη γεννιάδα. Είχε έρθει στην Καμπότζη για τον γάμο κάποιας που είχε γνωρίσει κάπως (δε θυμάμαι λεπτομέρειες) και μου είχε πει ότι ο γαμπρός τον είχε μισήσει, όλοι οι καλεσμένοι (σε αυτούς τους γάμους είναι πολλοί, 500-1000 άτομα) κοίταγαν και ασχολιόντουσαν με αυτόν αντί για το ζευγάρι.
Δεν τα είπαμε πολύ γιατί ήταν απόγευμα και ήθελα βγω να δω την πόλη πριν με πιάσει η δύση, οπότε έκανα ένα αναζωγοηντικό μπάνιο να βγάλω την γλίτσα από τον ιδρώτα που την ένιωθα σαν δεύτερη πέτσα μετά από εκείνο το ταξίδι και μετά έφυγα αμέσως.
Last edited by a moderator: