poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Χτύπησε το ξυπνητήρι και με τρομερή προσπάθεια να μην με πάρει πάλι ο ύπνος και μισό μάτι ανοιχτό είδα ότι είχε στείλει μήνυμα να με ρωτήσει που ακριβώς είναι το hostel, μήπως δε το ξέρει ο οδηγός από το όνομα και μόνο, οπότε της έστειλα την πινέζα. Την ρώτησα πως πήγε το ταξίδι και αν φτάνει, αλλά σύντομα διαπίστωσα ότι η επικοινωνία ήταν λες και υπήρχε κάποιος βραδινή βάρδια στο ίντερνετ της καμπότζης που μας τρόλαρε.
Δηλαδή εγώ της απάνταγα, αλλά έβλεπα το μήνυμα το δικό μου να μην παραδίδεται. Τα δικά της μηνύματα έρχονταν άλλοτε κανονικά στην ώρα τους και άλλοτε όλα μαζί. Αυτή νόμιζε ότι δεν της απαντούσα και όταν έφτανε σε φάση "εεε τι έγινε, κοιμήθηκες;", κάποια από τα μηνύματά μου παραδίδονταν εκτός σειράς και άλλα ποτέ, κάνοντας την επικοινωνία δύσκολη, αν όχι αστεία, γιατί μερικές απαντήσεις έφταναν σε αυτή ανάμεσα σε άλλα πράγματα που είχε ρωτήσει. Πίστεψα ότι θα με έπαιρνε για μεθυσμένο.
Δοκίμασα και από το ίντερνετ του κινητού αντί για το wifi του hostel, το ίδιο αποτέλεσμα. Εν τω μεταξύ είχε πάει 1+ η ώρα, είχε φτάσει στο σταθμό αλλά κανείς δεν ήξερε το χοστέλ να την πάει και τα μηνύματα με την τοποθεσία ή τη διεύθυνση δεν παραδίδονταν. Η sim κινητού που είχε πάρει δεν δεχόταν εισερχόμενες κλήσεις, ήταν μόνο για ίντερνετ, κλήσεις μέσω ίντερνετ στο whatsapp δεν βγαίνανε, φαίνονταν σαν να μη το σήκωνε αλλά σε αυτή δε χτύπαγε (πιθανώς λόγω του προβλήματος με την σύνδεση) και μιας που δεν είχαμε άλλα στοιχεία επικοινωνίας πέρα από αυτό δεν μπορούσα να βρω τρόπο να συνεννοηθούμε.
Εκεί που σκεφτόμουν αν έπρεπε να σηκωθώ να πάω στο σταθμό, ήρθε μήνυμα που με ρώταγε μήπως ήταν καλύτερα να συνεχίσει προς Βιετνάμ αφού σε λίγο θα ξεκίναγε πάλι το λεωφορείο μετά τη στάση που έκανε στην πρωτεύουσα και θεώρησα ότι θα πήγαινε άδοξα όλο αυτό.
Ευτυχώς κατάλαβε μόνη της (ή της ήρθε κάποιο από τα μηνύματα που της το έλεγα) ότι το πρόβλημα ήταν με την σύνδεση με το κινητό της, οπότε ζήτησε από το ανοιχτό αναψυκτήριο στο σταθμό να της δώσουν τον κωδικό για το wifi. Της είπαν ότι ήταν μόνο για πελάτες, έπρεπε να αγοράσει κάτι και νομίζω να είναι και πάνω από 3-5 δολάρια, δε θυμάμαι ακριβώς. Πήρε κάτι σνακ με το ανάλογο στράβωμα που αρμόζει στον εκβιασμό και με το που συνδέθηκε αμέσως δούλεψαν όλα κανονικά.
Κατά τις 1:30 λοιπόν ξεκίνησε προς το χοστέλ με μοτοταξί. Είχα ήδη πει στον ρεσεψιονίστ ότι θα ερχόταν η φίλη μου για την οποία είχα κλείσει το κρεβάτι αργά περίπου εκείνη την ώρα και μου είχε πει φυσικά και ασιατικά, "κανένα πρόβλημα". Φυσικά και ασιατικά το είχε γράψει και στα παπάρια του, κλειδαμπάρωσε τα πάντα, έριξε τα ρολά και έβαλε και τα λουκέτα χωρίς να αφήσει κανένα φως απ' έξω πέφτοντας για ύπνο.
Καθώς για άλλη μία φορά δεν έπιανε το κινητό της φεύγοντας από τον σταθμό, είχε φτάσει απ' έξω από το χοστέλ, χτύπαγε, χτύπαγε και δεν άνοιγε κανείς. Εγώ από πάνω δεν μπορούσα να το ακούσω. Νομίζω της είχα στείλει και τους κωδικούς για το wifi του hostel μήπως χρειαζόταν, συνδέθηκε τελικά και μου ήρθε ένα καθυστερημένο μήνυμα ότι είναι απ' έξω, είναι κλειστά και δεν ανοίγει κανείς.
Σηκώθηκα και ξεκίνησα να κατεβαίνω προς την ρεσεψιόν σε φάση "θα την κρεμάσω". Όχι τη βιετναμέζα, την κουφάλα τον ρεσεψιονίστ (αναφορά στη "viral" διαφήμιση του '80). Όμως όπως το πήρα προς τα κάτω πέτυχα και τους δυο τους να ανεβαίνουν τις σκάλες, είχε τελικά ξυπνήσει η ωραία κοιμωμένη και άνοιξε.
Η βιετναμέζα ήταν εμφανώς φρικαρισμένη. Όπως θα μάθαινα αργότερα, σε όλο το δρόμο ο καμποτζιανός οδηγός του μοτοταξί της έλεγε "I love you" και άλλες ανατριχίλες, μετά έκανε ότι δε μπορούσε να βρει το χοστέλ, πέρναγε από μπροστά και δε σταμάταγε και όταν με τα πολλά τον έβαλε να σταματήσει και χτύπαγε και δεν άνοιγαν από μέσα προσπαθούσε να την πείσει να πάει σπίτι του.
Ας πούμε τέλος καλό όλα καλά μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως θαύμασα το θάρρος ή θράσσος της, εγώ στη θέση της μάλλον θα συνέχιζα με το λεωφορείο. Δε μπορούσαμε να πούμε και πολλά γιατί εκτός του ότι ήταν πολύ αργά έπρεπε να κάνουμε και πολύ ησυχία. Άφησε τα πράγματά της στο κρεβάτι, πήγε να κάνει ένα μπάνιο, οπότε έπεσα και εγώ στο κρεβάτι.
Γύρισε, ανέβηκε στη σκάλα για το κρεβάτι της που ήταν και αυτό πάνω δίπλα στο δικό μου και κάποια στιγμή ακούω ένα υπόκοφο δυνατό γκουπ. Το βλαμένο είχε ανέβει πάνω λες και δεν υπήρχε ταβάνι και είχε βρει με το κεφάλι πάνω. Ξάπλωσε και της έστειλα μήνυμα να τη πειράξω ότι χάλασε το ταβάνι και θα πρέπει να το πληρώσουμε την επόμενη μέρα. Ήταν λίγο αστείο το ότι ήμασταν ένα μέτρο απόσταση αλλά μιλάγαμε με μηνύματα για να μην ενοχλούμε τους άλλους.
Μου είπε τι τράβηξε από το σταθμό και μετά και μείναμε έτσι να μιλάμε αρκετή ώρα, μέχρι που μου είπε ότι την πονάει ακόμα το κεφάλι της και της πρότεινα να έρθει στο κρεβάτι μου να της κάνω μασάζ. Ήρθε. Ε, πως να κοιμηθείς μετά. Τη βγάλαμε όσο σεμνά μπορούσαν να επιτρέψουν οι συνθήκες μέχρι το πρωί.
Δηλαδή εγώ της απάνταγα, αλλά έβλεπα το μήνυμα το δικό μου να μην παραδίδεται. Τα δικά της μηνύματα έρχονταν άλλοτε κανονικά στην ώρα τους και άλλοτε όλα μαζί. Αυτή νόμιζε ότι δεν της απαντούσα και όταν έφτανε σε φάση "εεε τι έγινε, κοιμήθηκες;", κάποια από τα μηνύματά μου παραδίδονταν εκτός σειράς και άλλα ποτέ, κάνοντας την επικοινωνία δύσκολη, αν όχι αστεία, γιατί μερικές απαντήσεις έφταναν σε αυτή ανάμεσα σε άλλα πράγματα που είχε ρωτήσει. Πίστεψα ότι θα με έπαιρνε για μεθυσμένο.
Δοκίμασα και από το ίντερνετ του κινητού αντί για το wifi του hostel, το ίδιο αποτέλεσμα. Εν τω μεταξύ είχε πάει 1+ η ώρα, είχε φτάσει στο σταθμό αλλά κανείς δεν ήξερε το χοστέλ να την πάει και τα μηνύματα με την τοποθεσία ή τη διεύθυνση δεν παραδίδονταν. Η sim κινητού που είχε πάρει δεν δεχόταν εισερχόμενες κλήσεις, ήταν μόνο για ίντερνετ, κλήσεις μέσω ίντερνετ στο whatsapp δεν βγαίνανε, φαίνονταν σαν να μη το σήκωνε αλλά σε αυτή δε χτύπαγε (πιθανώς λόγω του προβλήματος με την σύνδεση) και μιας που δεν είχαμε άλλα στοιχεία επικοινωνίας πέρα από αυτό δεν μπορούσα να βρω τρόπο να συνεννοηθούμε.
Εκεί που σκεφτόμουν αν έπρεπε να σηκωθώ να πάω στο σταθμό, ήρθε μήνυμα που με ρώταγε μήπως ήταν καλύτερα να συνεχίσει προς Βιετνάμ αφού σε λίγο θα ξεκίναγε πάλι το λεωφορείο μετά τη στάση που έκανε στην πρωτεύουσα και θεώρησα ότι θα πήγαινε άδοξα όλο αυτό.
Ευτυχώς κατάλαβε μόνη της (ή της ήρθε κάποιο από τα μηνύματα που της το έλεγα) ότι το πρόβλημα ήταν με την σύνδεση με το κινητό της, οπότε ζήτησε από το ανοιχτό αναψυκτήριο στο σταθμό να της δώσουν τον κωδικό για το wifi. Της είπαν ότι ήταν μόνο για πελάτες, έπρεπε να αγοράσει κάτι και νομίζω να είναι και πάνω από 3-5 δολάρια, δε θυμάμαι ακριβώς. Πήρε κάτι σνακ με το ανάλογο στράβωμα που αρμόζει στον εκβιασμό και με το που συνδέθηκε αμέσως δούλεψαν όλα κανονικά.
Κατά τις 1:30 λοιπόν ξεκίνησε προς το χοστέλ με μοτοταξί. Είχα ήδη πει στον ρεσεψιονίστ ότι θα ερχόταν η φίλη μου για την οποία είχα κλείσει το κρεβάτι αργά περίπου εκείνη την ώρα και μου είχε πει φυσικά και ασιατικά, "κανένα πρόβλημα". Φυσικά και ασιατικά το είχε γράψει και στα παπάρια του, κλειδαμπάρωσε τα πάντα, έριξε τα ρολά και έβαλε και τα λουκέτα χωρίς να αφήσει κανένα φως απ' έξω πέφτοντας για ύπνο.
Καθώς για άλλη μία φορά δεν έπιανε το κινητό της φεύγοντας από τον σταθμό, είχε φτάσει απ' έξω από το χοστέλ, χτύπαγε, χτύπαγε και δεν άνοιγε κανείς. Εγώ από πάνω δεν μπορούσα να το ακούσω. Νομίζω της είχα στείλει και τους κωδικούς για το wifi του hostel μήπως χρειαζόταν, συνδέθηκε τελικά και μου ήρθε ένα καθυστερημένο μήνυμα ότι είναι απ' έξω, είναι κλειστά και δεν ανοίγει κανείς.
Σηκώθηκα και ξεκίνησα να κατεβαίνω προς την ρεσεψιόν σε φάση "θα την κρεμάσω". Όχι τη βιετναμέζα, την κουφάλα τον ρεσεψιονίστ (αναφορά στη "viral" διαφήμιση του '80). Όμως όπως το πήρα προς τα κάτω πέτυχα και τους δυο τους να ανεβαίνουν τις σκάλες, είχε τελικά ξυπνήσει η ωραία κοιμωμένη και άνοιξε.
Η βιετναμέζα ήταν εμφανώς φρικαρισμένη. Όπως θα μάθαινα αργότερα, σε όλο το δρόμο ο καμποτζιανός οδηγός του μοτοταξί της έλεγε "I love you" και άλλες ανατριχίλες, μετά έκανε ότι δε μπορούσε να βρει το χοστέλ, πέρναγε από μπροστά και δε σταμάταγε και όταν με τα πολλά τον έβαλε να σταματήσει και χτύπαγε και δεν άνοιγαν από μέσα προσπαθούσε να την πείσει να πάει σπίτι του.
Ας πούμε τέλος καλό όλα καλά μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως θαύμασα το θάρρος ή θράσσος της, εγώ στη θέση της μάλλον θα συνέχιζα με το λεωφορείο. Δε μπορούσαμε να πούμε και πολλά γιατί εκτός του ότι ήταν πολύ αργά έπρεπε να κάνουμε και πολύ ησυχία. Άφησε τα πράγματά της στο κρεβάτι, πήγε να κάνει ένα μπάνιο, οπότε έπεσα και εγώ στο κρεβάτι.
Γύρισε, ανέβηκε στη σκάλα για το κρεβάτι της που ήταν και αυτό πάνω δίπλα στο δικό μου και κάποια στιγμή ακούω ένα υπόκοφο δυνατό γκουπ. Το βλαμένο είχε ανέβει πάνω λες και δεν υπήρχε ταβάνι και είχε βρει με το κεφάλι πάνω. Ξάπλωσε και της έστειλα μήνυμα να τη πειράξω ότι χάλασε το ταβάνι και θα πρέπει να το πληρώσουμε την επόμενη μέρα. Ήταν λίγο αστείο το ότι ήμασταν ένα μέτρο απόσταση αλλά μιλάγαμε με μηνύματα για να μην ενοχλούμε τους άλλους.
Μου είπε τι τράβηξε από το σταθμό και μετά και μείναμε έτσι να μιλάμε αρκετή ώρα, μέχρι που μου είπε ότι την πονάει ακόμα το κεφάλι της και της πρότεινα να έρθει στο κρεβάτι μου να της κάνω μασάζ. Ήρθε. Ε, πως να κοιμηθείς μετά. Τη βγάλαμε όσο σεμνά μπορούσαν να επιτρέψουν οι συνθήκες μέχρι το πρωί.
Last edited by a moderator: