poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
Είχα προτείνει να πάμε πρώτα στη Βουνγκ Τάου, μία παραθαλάσσια πόλη που συγκεντρώνει κυρίως παραθεριστικό εσωτερικό τουρισμό του Σαββατοκύριακου από την HCMC, αλλά η βιετναμέζα μου το ξέκοψε λέγοντας ότι είναι σαν Πατάγια της Σαιγκόν και δεν έχει τίποτα αξιόλογο. Δηλαδή όχι και ακριβώς το ίδιο, ας πούμε αναλογικά (same same but different που λένε στην Ταιλάνδη). Δεν έχει την ίδια έκταση τουρισμού φτηνής διασκέδασης ούτε την εξόφθαλμη πορνεία της "αδελφής" Πατάγιας. Δηλαδή και από τα δύο έχει, παντού έχει, απλά δεν είναι τόσο "στα μούτρα σου", κυρίως γιατί στο Βιετνάμ τυπικά τουλάχιστον η πορνεία απαγορεύεται. Στην πράξη είναι αλλιώς, υπάρχουν μασατζίδικα πλήρους "χαλάρωσης" με "happy ending", ενώ σε 4 από τα 5 μαγαζιά karaoke προσφέρονται κοπέλες με μίνι που τραγουδούν στο "άλλο" μικρόφωνο μετά κατάλληλου αντιτίμου.
Οπότε θα φεύγαμε με μεσημεριανό λεωφορείο για την παραθαλάσσια περιοχή της Μούι Νε, αν θυμάμαι καλά κάπου 4-5 ώρες μακριά. Μέχρι να φύγουμε θα πήγαινα στο παλάτι της ανεξαρτησίας, ένα κτήριο που είχε κάνει χρέη παλατιού, διοικητηρίου, βουλής για όλες τις δυνάμεις που κυριάρχησαν τα τελευταία 200 χρόνια στη περιοχή μέχρι τελικά να γίνει μουσείο σύμβολο μετά την κατάληψη της Σαιγκόν από τον βορρά και την ενοποίηση της χώρας υπό την κουμμουνιστική διοίκηση. Η βιετναμέζα μου είχε πει ότι δεν είχε καμία όρεξη να πάει, το είχε ξαναδεί και κατ' αυτή δεν είχε κανένα ενδιαφέρον, τζάμπα πήγαινα. Παρόλα αυτά εγώ ήθελα να το δω, δεν είναι ότι είχε και πολλά πράγματα η πόλη να κάνεις.
Πηγαίνοντας προς τα εκεί, φυσικά με τα πόδια καθώς παρά τη ζέστη δεν ήταν μεγάλη η απόσταση και μου άρεσε να βλέπω πράγματα στο δρόμο, παρατήρησα έναν 50ρη-60ρη με μηχανάκι που σταμάτησε στο δρόμο αφού με είδε και με κοίταζε περίεργα. Ήταν κάπως άβολο αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά που η έλλειψη διακριτικότητας μου προκαλούσε αμηχανία. Έκανα ότι δεν τον είδα και προχώρησα, προχώρησε με το μηχανάκι πιο πέρα, σταμάτησε και έστριψε πάλι να με κοιτάει.
"Τι θέλει ο μαλάκας" έλεγα από μέσα μου κάνοντας ότι δε δίνω σημασία, βοήθαγε ότι φόραγα γυαλιά ηλίου οπότε δε μπορούσε να δει κάποιος με σιγουριά αν τον είχα δει. Την τρίτη φορά που ξεκίνησε και σταμάτησε πιο μπροστά μου έκανε ένα νόημα που το κατάλαβα σαν να έδειχνε έκπληξη για την γενειάδα μου, οπότε έβγαζε ένα νόημα, τα έχουμε πει ότι οι ασιάτες δεν έχουν πολλές τρίχες στο πρόσωπο, μπορεί να δει κάποιος το στραβό γενάκι του θείου Χο και να καταλάβει (για αυτό που είπα τώρα μπορεί άνετα να φάω πρόστιμο στο Βιετνάμ, γι αυτό να το διορθώσω λέγοντας ότι φυσικά και δεν είχε τίποτα στραβό πάνω του, όλα άψογα ήταν, ο φωτογράφος έφταιγε).
Αφού περάσαμε την αρχική αμηχανία και του έκανα λίγο τη χάρη να του δείξω σημασία άρχισε να μου κάνει νοήματα τύπου που πας, δείχνοντας και το μηχανάκι και φυσικά μιλώντας στα βιετναμέζικα για κάτι το οποίο δε κατάλαβα, αλλά υπέθεσα ότι ήθελε να με πάει κάπου. Ίσως να έκανε χρέη αδήλωτου μοτοταξί για κάποιο έξτρα εισόδημα, ίσως να ήθελε να με εξυπηρετήσει, ίσως να είχε βίτσιο να με καβαλήσει από πίσω και να τραβάει τα μούσια σα γκέμια. Τον απέφυγα με ασιατικό χαμόγελο αλλά συνέχισε να με έχει στο κατόπι για ένα χρονικό διάστημα μέχρι που μπήκα σε ένα μεγάλο πάρκο και αυτός δε μπορούσε να ακολουθήσει γιατί είχε μηχανάκι. Το να μπαίνεις σε πάρκο για να γλιτώσεις από τους ανώμαλους είναι λίγο ανωμαλία από μόνο του.
Εδώ ήταν ένα καφέ με κλουβιά από πουλιά από πάνω
Εδώ κάποιοι κάνανε πρόβα κάποιας πολεμικής τέχνης-χορού με ψεύτικα σπαθιά από μπαμπού
Και εδώ η δασκάλα μαθαίνει τα παιδιά τα πρώτα βήματα του χορού του μυρμηγκοφάγου
Βγαίνοντας από το πάρκο βλέπω τον τύπο με το μηχανάκι να με περιμένει με χαμόγελο από την άλλη πλευρά και να μου κάνει νόημα. Ω να σου... Με μάλλον άγριο ύφος του είπα όχι στα βιετναμέζικα (ακούγεται κάπως σαν "χομ") και τον αγνόησα, ευτυχώς το να αγνοείς τον άλλο χύμα είναι κοινωνικά αποδεκτό χωρίς να είναι περισσότερο παρεξηγήσιμο. Και με τα πολλά έφτασα στο παλάτι.
Αυτό υποτίθεται είναι το τανκ που έριξε την πύλη και "ένωσε" την χώρα, δίνοντας τέλος σε δεκαετίες εσωτερικών πολέμων (όχι όμως και στους πολέμους γενικά). Λέω υποτίθεται γιατί είχα διαβάσει ότι παίζει να μην ήταν όντως αυτό, αλλά μικρή σημασία έχει, έτσι και αλλιώς όλα αυτά σύμβολα είναι.
Τους εσωτερικούς χώρους τους είχαν κρατήσει υποτίθεται όπως ακριβώς ήταν το '70 και εγώ τουλάχιστον το βρήκα ενδιαφέρον γιατί μπαίνεις ξαφνικά σε ένα σκηνικό σαν σε ταινία με σκηνικά της εποχής εκείνης.
Σπάνιο για βιετνάμ υπήρχαν καλές επεξηγήσεις για το τι βλέπεις σε κάθε δωμάτιο.
Τα είχα προλάβει τα τηλέφωνα αυτά σε σπίτια παππούδων, χτύπαγαν και σου κοβόταν η χολή.
Το βρήκα και αρχιτεκτονικά ενδιαφέρον
Εδώ ήταν τα σημεία που ένας νοτιοβιετναμέζος αποστάτης πιλότος (ήρωας πια), πήρε το αμερικάνικο αεροπλάνο του, έριξε δύο βόμβες (που δεν έκαναν τίποτα πέρα από ζημιές) και έφυγε για το βορά. Η πράξη του όμως δημιούργησε μεγάλη αμφιβολία στους αμερικάνους για το κατά πόσο έχουν τον έλεγχο της κατάστασης και πιθανώς επιτάχυνε τις αποφάσεις απεμπλοκής και αναχώρησης.
Τμήμα του εσωτερικού σινεμά
Αυτό δε θυμάμαι τι ήταν, ίσως δώρα;
Χώρος κατοικιών για τον τότε πρόεδρο και επισκέπτες
Στα υπόγεια
Εμένα μου άρεσε αυτό που είδα και σίγουρα δε το μετάνιωσα. Το ίδιο έχω πάθει και εγώ στο ανάποδο, με πράγματα που εγώ βρίσκω εντελώς αδιάφορα στην Ελλάδα φίλοι ξένοι έχουν ενθουσιαστεί.
Είχα προτείνει να πάμε πρώτα στη Βουνγκ Τάου, μία παραθαλάσσια πόλη που συγκεντρώνει κυρίως παραθεριστικό εσωτερικό τουρισμό του Σαββατοκύριακου από την HCMC, αλλά η βιετναμέζα μου το ξέκοψε λέγοντας ότι είναι σαν Πατάγια της Σαιγκόν και δεν έχει τίποτα αξιόλογο. Δηλαδή όχι και ακριβώς το ίδιο, ας πούμε αναλογικά (same same but different που λένε στην Ταιλάνδη). Δεν έχει την ίδια έκταση τουρισμού φτηνής διασκέδασης ούτε την εξόφθαλμη πορνεία της "αδελφής" Πατάγιας. Δηλαδή και από τα δύο έχει, παντού έχει, απλά δεν είναι τόσο "στα μούτρα σου", κυρίως γιατί στο Βιετνάμ τυπικά τουλάχιστον η πορνεία απαγορεύεται. Στην πράξη είναι αλλιώς, υπάρχουν μασατζίδικα πλήρους "χαλάρωσης" με "happy ending", ενώ σε 4 από τα 5 μαγαζιά karaoke προσφέρονται κοπέλες με μίνι που τραγουδούν στο "άλλο" μικρόφωνο μετά κατάλληλου αντιτίμου.
Οπότε θα φεύγαμε με μεσημεριανό λεωφορείο για την παραθαλάσσια περιοχή της Μούι Νε, αν θυμάμαι καλά κάπου 4-5 ώρες μακριά. Μέχρι να φύγουμε θα πήγαινα στο παλάτι της ανεξαρτησίας, ένα κτήριο που είχε κάνει χρέη παλατιού, διοικητηρίου, βουλής για όλες τις δυνάμεις που κυριάρχησαν τα τελευταία 200 χρόνια στη περιοχή μέχρι τελικά να γίνει μουσείο σύμβολο μετά την κατάληψη της Σαιγκόν από τον βορρά και την ενοποίηση της χώρας υπό την κουμμουνιστική διοίκηση. Η βιετναμέζα μου είχε πει ότι δεν είχε καμία όρεξη να πάει, το είχε ξαναδεί και κατ' αυτή δεν είχε κανένα ενδιαφέρον, τζάμπα πήγαινα. Παρόλα αυτά εγώ ήθελα να το δω, δεν είναι ότι είχε και πολλά πράγματα η πόλη να κάνεις.
Πηγαίνοντας προς τα εκεί, φυσικά με τα πόδια καθώς παρά τη ζέστη δεν ήταν μεγάλη η απόσταση και μου άρεσε να βλέπω πράγματα στο δρόμο, παρατήρησα έναν 50ρη-60ρη με μηχανάκι που σταμάτησε στο δρόμο αφού με είδε και με κοίταζε περίεργα. Ήταν κάπως άβολο αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά που η έλλειψη διακριτικότητας μου προκαλούσε αμηχανία. Έκανα ότι δεν τον είδα και προχώρησα, προχώρησε με το μηχανάκι πιο πέρα, σταμάτησε και έστριψε πάλι να με κοιτάει.
"Τι θέλει ο μαλάκας" έλεγα από μέσα μου κάνοντας ότι δε δίνω σημασία, βοήθαγε ότι φόραγα γυαλιά ηλίου οπότε δε μπορούσε να δει κάποιος με σιγουριά αν τον είχα δει. Την τρίτη φορά που ξεκίνησε και σταμάτησε πιο μπροστά μου έκανε ένα νόημα που το κατάλαβα σαν να έδειχνε έκπληξη για την γενειάδα μου, οπότε έβγαζε ένα νόημα, τα έχουμε πει ότι οι ασιάτες δεν έχουν πολλές τρίχες στο πρόσωπο, μπορεί να δει κάποιος το στραβό γενάκι του θείου Χο και να καταλάβει (για αυτό που είπα τώρα μπορεί άνετα να φάω πρόστιμο στο Βιετνάμ, γι αυτό να το διορθώσω λέγοντας ότι φυσικά και δεν είχε τίποτα στραβό πάνω του, όλα άψογα ήταν, ο φωτογράφος έφταιγε).
Αφού περάσαμε την αρχική αμηχανία και του έκανα λίγο τη χάρη να του δείξω σημασία άρχισε να μου κάνει νοήματα τύπου που πας, δείχνοντας και το μηχανάκι και φυσικά μιλώντας στα βιετναμέζικα για κάτι το οποίο δε κατάλαβα, αλλά υπέθεσα ότι ήθελε να με πάει κάπου. Ίσως να έκανε χρέη αδήλωτου μοτοταξί για κάποιο έξτρα εισόδημα, ίσως να ήθελε να με εξυπηρετήσει, ίσως να είχε βίτσιο να με καβαλήσει από πίσω και να τραβάει τα μούσια σα γκέμια. Τον απέφυγα με ασιατικό χαμόγελο αλλά συνέχισε να με έχει στο κατόπι για ένα χρονικό διάστημα μέχρι που μπήκα σε ένα μεγάλο πάρκο και αυτός δε μπορούσε να ακολουθήσει γιατί είχε μηχανάκι. Το να μπαίνεις σε πάρκο για να γλιτώσεις από τους ανώμαλους είναι λίγο ανωμαλία από μόνο του.
Εδώ ήταν ένα καφέ με κλουβιά από πουλιά από πάνω
Εδώ κάποιοι κάνανε πρόβα κάποιας πολεμικής τέχνης-χορού με ψεύτικα σπαθιά από μπαμπού
Και εδώ η δασκάλα μαθαίνει τα παιδιά τα πρώτα βήματα του χορού του μυρμηγκοφάγου
Βγαίνοντας από το πάρκο βλέπω τον τύπο με το μηχανάκι να με περιμένει με χαμόγελο από την άλλη πλευρά και να μου κάνει νόημα. Ω να σου... Με μάλλον άγριο ύφος του είπα όχι στα βιετναμέζικα (ακούγεται κάπως σαν "χομ") και τον αγνόησα, ευτυχώς το να αγνοείς τον άλλο χύμα είναι κοινωνικά αποδεκτό χωρίς να είναι περισσότερο παρεξηγήσιμο. Και με τα πολλά έφτασα στο παλάτι.
Αυτό υποτίθεται είναι το τανκ που έριξε την πύλη και "ένωσε" την χώρα, δίνοντας τέλος σε δεκαετίες εσωτερικών πολέμων (όχι όμως και στους πολέμους γενικά). Λέω υποτίθεται γιατί είχα διαβάσει ότι παίζει να μην ήταν όντως αυτό, αλλά μικρή σημασία έχει, έτσι και αλλιώς όλα αυτά σύμβολα είναι.
Τους εσωτερικούς χώρους τους είχαν κρατήσει υποτίθεται όπως ακριβώς ήταν το '70 και εγώ τουλάχιστον το βρήκα ενδιαφέρον γιατί μπαίνεις ξαφνικά σε ένα σκηνικό σαν σε ταινία με σκηνικά της εποχής εκείνης.
Σπάνιο για βιετνάμ υπήρχαν καλές επεξηγήσεις για το τι βλέπεις σε κάθε δωμάτιο.
Τα είχα προλάβει τα τηλέφωνα αυτά σε σπίτια παππούδων, χτύπαγαν και σου κοβόταν η χολή.
Το βρήκα και αρχιτεκτονικά ενδιαφέρον
Εδώ ήταν τα σημεία που ένας νοτιοβιετναμέζος αποστάτης πιλότος (ήρωας πια), πήρε το αμερικάνικο αεροπλάνο του, έριξε δύο βόμβες (που δεν έκαναν τίποτα πέρα από ζημιές) και έφυγε για το βορά. Η πράξη του όμως δημιούργησε μεγάλη αμφιβολία στους αμερικάνους για το κατά πόσο έχουν τον έλεγχο της κατάστασης και πιθανώς επιτάχυνε τις αποφάσεις απεμπλοκής και αναχώρησης.
Τμήμα του εσωτερικού σινεμά
Αυτό δε θυμάμαι τι ήταν, ίσως δώρα;
Χώρος κατοικιών για τον τότε πρόεδρο και επισκέπτες
Στα υπόγεια
Εμένα μου άρεσε αυτό που είδα και σίγουρα δε το μετάνιωσα. Το ίδιο έχω πάθει και εγώ στο ανάποδο, με πράγματα που εγώ βρίσκω εντελώς αδιάφορα στην Ελλάδα φίλοι ξένοι έχουν ενθουσιαστεί.
Last edited by a moderator: