poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Κάπου 75 χιλιόμετρα πιο νότια υπάρχει ένα μέρος με γεωλογικό ενδιαφέρον, αποφάσισα να πάω με το μηχανάκι.
Ο δρόμος για τα δεδομένα του Βιετνάμ ήταν καλός, κάτι σαν παλιά εθνική που περνάει μέσα από χωριά αλλά με μπάρα στο κέντρο, το οποίο ακούγεται θετικό, αλλά όχι και τόσο. Δηλαδή έχεις το πλεονέκτημα ότι είσαι προστατευμένος από τις προσπεράσεις, έχεις όμως περισσότερους να έρχονται ανάποδα γιατί φυσικά το να πάνε με την ροή του δρόμου μέχρι το επόμενο άνοιγμα και να επιστρέψουν από το ρεύμα τους είναι αδιανόητο. Οπότε πρέπει να προσέχεις μόνο ποιος θα πεταχτεί από κάποιο σπίτι ή δρόμο στα δεξιά ή στα ανοίγματα, ποιος θα έρθει ανάποδα στην πορεία σου κατά πάνω σου, ποιος θα σταματήσει ως και κάθετα στο δρόμο γιατί πχ του έπεσε κάτι ή κάτι θυμήθηκε και έστριψε να δει με όλο το μηχανάκι που είναι προέκταση των ποδιών του και φυσικά για τρύπες στο δρόμο και ζώα. Ευκολάκι.
Εκτός του ότι πόνεσε ο κώλος μου δύο και ώρες να πάω και δύο να γυρίσω - το έχω ξαναπεί αλλά η σέλα στα μηχανάκια τους είναι λες και είναι φτιαγμένη από τούβλα, ενώ όταν ξεκίνησα είχε βαριά συννεφιά σύντομα έβγαλε ήλιο και δεν είχα προετοιμαστεί, βλακώδες λάθος.
Όταν είσαι στο μηχανάκι με ήλιο ντύνεσαι είτε όπως οι ντόπιοι, δηλαδή ολόσωμη πυτζάμα με κουκούλα που αφήνει μόνο πρόσωπο και μοιάζεις με νίντζα ή βάζεις κάτι μακρυμάνικο πάνω και κάτω, ιδανικά περνάς και ένα μαντήλι στο σβέρκο και ας ιδρώνεις, γιατί η εναλλακτική είναι να καίγεσαι τόσο που τσούζει ανεξάρτητα του πόση αντηλιακή θα βάλεις. Εγώ ως απροετοίμαστος και λίγο αφελής έτσι όπως έφυγα τσουρουφλίστικα παρόλο που έβαλα τις σελίδες από ένα φυλλάδιο όπου μπορούσα να καλύψω δέρμα.
Προς το τέλος της διαδρομής βγήκα από την εθνική και πέρασα από επαρχιακούς δρόμους που τυγχάνουν γεωργικής εκμετάλλευσης από τους ντόπιους. Ήταν περίοδος συγκομιδής του ρυζιού και βάζουν τα σπαρτά και το σπόρο να ξεραθούν κάτω από τον ήλιο πάνω στο δρόμο. Άμα έχει χώρο περνάς, αμα δεν έχει χώρο πατάς ότι βρεις από κάτω και εύχεσαι να μην γλιστρήσεις ή χρειαστεί να φρενάρεις γιατί θα πας άκλαφτος. Βέβαια που ο έμπειρος αναγνώστης θα έχει καταλάβει ότι φρενάρισμα δε νοείται για τους βιετναμέζους υπό καμία περίπτωση έτσι και αλλιώς, άμα ξεκινήσεις σταματάς μόνο όταν φτάσεις εκεί που θες.
Τουλάχιστον οι εικόνες ήταν ωραίες, αλλά καιγόμουν και ήθελα να φτάνω να βρω σκιά.
Στο τέλος αυτής της περιπέτειας βρίσκονται μερικές ηφαιστειογενείς πέτρες, άγνωστο από πόσες χιλιάδες χρόνια πριν γιατί ενεργό ηφαίστειο στη περιοχή δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και οποιοδήποτε είδους πληροφορία στα αγγλικά. Είναι σαν τα ανάλογα μέρη ανά το κόσμο όπως το Giants causeway στην Ιρλανδία. Η λάβα πέφτοντας σε θάλασσα ή ποτάμι, παγώνει απότομα και σπάει από την θερμική καταπόνηση σε γεωμετρικά εξάγωνα.
Στην επιστροφή σταμάτησα κάπου στο δρόμο για φαγητό, να γλιτώσω και λίγο από τη ζέστη και το κάψιμο.
Η Κούι Νιον δεν είναι το μέρος που θα πάει κάποιος για γενικό τουρισμό σε μία από τις τυπικές επισκέψεις στη χώρα, εκτός και αν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του. Υπό αυτή τη προυπόθεση και αν δεν περιμένεις να βρεις κάτι το εξαιρετικό, αξίζει για να πάρεις μία ιδέα της ζωής σε μία μη τουριστική πόλη.
Ο δρόμος για τα δεδομένα του Βιετνάμ ήταν καλός, κάτι σαν παλιά εθνική που περνάει μέσα από χωριά αλλά με μπάρα στο κέντρο, το οποίο ακούγεται θετικό, αλλά όχι και τόσο. Δηλαδή έχεις το πλεονέκτημα ότι είσαι προστατευμένος από τις προσπεράσεις, έχεις όμως περισσότερους να έρχονται ανάποδα γιατί φυσικά το να πάνε με την ροή του δρόμου μέχρι το επόμενο άνοιγμα και να επιστρέψουν από το ρεύμα τους είναι αδιανόητο. Οπότε πρέπει να προσέχεις μόνο ποιος θα πεταχτεί από κάποιο σπίτι ή δρόμο στα δεξιά ή στα ανοίγματα, ποιος θα έρθει ανάποδα στην πορεία σου κατά πάνω σου, ποιος θα σταματήσει ως και κάθετα στο δρόμο γιατί πχ του έπεσε κάτι ή κάτι θυμήθηκε και έστριψε να δει με όλο το μηχανάκι που είναι προέκταση των ποδιών του και φυσικά για τρύπες στο δρόμο και ζώα. Ευκολάκι.
Εκτός του ότι πόνεσε ο κώλος μου δύο και ώρες να πάω και δύο να γυρίσω - το έχω ξαναπεί αλλά η σέλα στα μηχανάκια τους είναι λες και είναι φτιαγμένη από τούβλα, ενώ όταν ξεκίνησα είχε βαριά συννεφιά σύντομα έβγαλε ήλιο και δεν είχα προετοιμαστεί, βλακώδες λάθος.
Όταν είσαι στο μηχανάκι με ήλιο ντύνεσαι είτε όπως οι ντόπιοι, δηλαδή ολόσωμη πυτζάμα με κουκούλα που αφήνει μόνο πρόσωπο και μοιάζεις με νίντζα ή βάζεις κάτι μακρυμάνικο πάνω και κάτω, ιδανικά περνάς και ένα μαντήλι στο σβέρκο και ας ιδρώνεις, γιατί η εναλλακτική είναι να καίγεσαι τόσο που τσούζει ανεξάρτητα του πόση αντηλιακή θα βάλεις. Εγώ ως απροετοίμαστος και λίγο αφελής έτσι όπως έφυγα τσουρουφλίστικα παρόλο που έβαλα τις σελίδες από ένα φυλλάδιο όπου μπορούσα να καλύψω δέρμα.
Προς το τέλος της διαδρομής βγήκα από την εθνική και πέρασα από επαρχιακούς δρόμους που τυγχάνουν γεωργικής εκμετάλλευσης από τους ντόπιους. Ήταν περίοδος συγκομιδής του ρυζιού και βάζουν τα σπαρτά και το σπόρο να ξεραθούν κάτω από τον ήλιο πάνω στο δρόμο. Άμα έχει χώρο περνάς, αμα δεν έχει χώρο πατάς ότι βρεις από κάτω και εύχεσαι να μην γλιστρήσεις ή χρειαστεί να φρενάρεις γιατί θα πας άκλαφτος. Βέβαια που ο έμπειρος αναγνώστης θα έχει καταλάβει ότι φρενάρισμα δε νοείται για τους βιετναμέζους υπό καμία περίπτωση έτσι και αλλιώς, άμα ξεκινήσεις σταματάς μόνο όταν φτάσεις εκεί που θες.
Τουλάχιστον οι εικόνες ήταν ωραίες, αλλά καιγόμουν και ήθελα να φτάνω να βρω σκιά.
Στο τέλος αυτής της περιπέτειας βρίσκονται μερικές ηφαιστειογενείς πέτρες, άγνωστο από πόσες χιλιάδες χρόνια πριν γιατί ενεργό ηφαίστειο στη περιοχή δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και οποιοδήποτε είδους πληροφορία στα αγγλικά. Είναι σαν τα ανάλογα μέρη ανά το κόσμο όπως το Giants causeway στην Ιρλανδία. Η λάβα πέφτοντας σε θάλασσα ή ποτάμι, παγώνει απότομα και σπάει από την θερμική καταπόνηση σε γεωμετρικά εξάγωνα.
Στην επιστροφή σταμάτησα κάπου στο δρόμο για φαγητό, να γλιτώσω και λίγο από τη ζέστη και το κάψιμο.
Η Κούι Νιον δεν είναι το μέρος που θα πάει κάποιος για γενικό τουρισμό σε μία από τις τυπικές επισκέψεις στη χώρα, εκτός και αν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του. Υπό αυτή τη προυπόθεση και αν δεν περιμένεις να βρεις κάτι το εξαιρετικό, αξίζει για να πάρεις μία ιδέα της ζωής σε μία μη τουριστική πόλη.
Last edited by a moderator: