poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Σε αυτό το σημείο είχα χορτάσει παγόδα αλλά ο οργανισμός μου ζήταγε και κάτι πιο κιτς, οπότε είπα να ολοκληρώσω τον θρησκευτικό τουρισμό με τον μεγάλο βούδα που στέκεται στην κορυφή ενός λόφου (ή μάλλον βουνού για τα τοπικά δεδομένα) στη νότια πλευρά, που είχε και ωραία θέα αλλά και καλύτερη θερμοκρασία λόγο ύψους και συννεφιάς.
Από εκεί φαινόταν και η περιοχή του Πουκέτ που είχε επηρεαστεί περισσότερο από το τσουνάμι λίγα χρόνια πριν. Η θάλασσα γύρω είναι εντελώς αβαθής (ίσως 1-2 μέτρα το πολύ για χιλιόμετρα) οπότε το τσουνάμι δεν βρήκε κανένα εμπόδιο και σάρωσε τα πάντα στην ξηρά.
Όσο ήμουν εκεί από τα ηχεία ακουγόταν μία μονότονη προσευχή με κατά καιρούς μικροφωνισμούς και βήχα, οπότε ψάχνοντας το λάιβ ανακάλυψα ότι κάτω από τον βούδα είναι κούφιο (και άσχημο).
Εδώ οδηγίες για το πως να γειωθείς σωστά, λες και το ότι περπατάς στην γη δεν είναι αρκετό, χρειάζεται μαγικές πέτρες και ειδική διαδικασία για να "οξυγονωθείς" και να "γίνεις".
Στην κατάβαση ζορίστηκα λίγο γιατί χωρίς να λειτουργεί καλά το μπροστινό φρένο (που κάνει το 75% της πέδησης στα δίτροχα) το μηχανάκι δεν σταμάταγε, ενώ ήταν αυτόματο και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την μηχανή για να το φρενάρω. Παραλίγο να "αγοράσω" κάτι μπανανιές σε μία στροφή αλλά ευτυχώς το πρόλαβα.
Να και κάτι που δε βλέπεις κάθε μέρα στην ΝΑ Ασία (για τον ποδηλάτη με το κράνος λέω)
Εκείνη την ώρα η άμπωτη είχε τραβήξει την θάλασσα αρκετά μέσα (έτσι φαίνεται και πόσο αβαθής είναι), κάτι που εκμεταλλεύονταν τα πιτσιρίκια για να πιάσουν καβούρια ή οστρακοειδή.
Έκανα μία στάση σε ένα μινιμάρκετ από τα πολλά που βρίσκονται παντού στην Ταϊλάνδη και πήρα και ένα καφέ που παίζει να ήταν λίγο καλύτερος από αυτόν της scoot αλλά στο 1/50 της τιμής αν υπολογίσεις και την ποσότητα.
Είχε αρχίσει να πέφτει ο ήλιος και έτσι έβαλα "πλώρη" για το σημείο για το ηλιοβασίλεμα. Από μακριά κατάλαβα ότι θα μου αρέσει.
Έφτανες μέχρι ένα σημείο και μετά ο δρόμος ήταν κλειστός, έπρεπε να αφήσεις το μηχανάκι και να πας επάνω με τα πόδια. Ανησύχησα για λίγο για το αν ήταν σοφό να αφήσω το μηχανάκι εκεί, μήπως και δεν το βρω στο γυρισμό, αλλά με τόσα άλλα μηχανάκια γύρω γύρω σκέφτηκα το δικό μου θα πάρουν; Άσε που το δικό μου ήταν και λίγο παρδαλό, οπότε ξεχώριζε, ίσως να μην ήταν η πρώτη επιλογή του κλέφτη.
Πάνω σε μία απότομη βραχούρα είχε ήδη κόσμο να περιμένει να πέσει ο ήλιος
Χαλάρωσα λίγο με μερικές όμορφες εικόνες.
Βοήθησα και έναν Σινγκαπουριανό με αλεξίπτωτο πλαγιάς να απογειωθεί (αέρα στα πανιά σου μεγάλε, σε ζήλεψα)
Όμως σύντομα βαρέθηκα να περιμένω και σκέφτηκα αφού έφτασα ως εκεί, να κάνω οπωσδήποτε μία βουτιά. Ξανά στο μηχανάκι λοιπόν και μετά από διάφορες σύντομες στάσεις επέλεξα μία ωραία παραλία, που ήταν σχεδόν άδεια. Τι ωραία αίσθηση το τροπικό νερό μετά από τόσο ιδρώτα.
Τελικά αποφάσισα να μην με βρει η νύχτα εκεί και ολοκληρώσω τον κύκλο του νότιου τμήματος, οπότε το προχώρησα κι άλλο, φτάνοντας ως την πατόνγκ, όπου όχι μόνο έκανα πάλι βουτιά, αλλά μούλιασα μέχρι που νύχτωσε.
Άλλαξα από το μαγιό στο παντελόνι εκεί στα σκοτεινά στην παραλία και φεύγοντας είδα ένα ντόπιο εστιατόριο που για κάποιο λόγο είχε πολλούς μουσουλμάνους και κάτι μου έκανε, οπότε κάθισα. Παράγγειλα από μενού με φωτογραφίες, αυτό που πήρα βγήκε πολύ πιο πικάντικο απ' όσο άντεχα (πριν την αναχώρηση η αντοχή μου ήταν στο 1 από 5 ευρωπαϊκό, δηλαδή 0 ασιατικό, αυτό που πήρα ήταν στο 2 ασιατικό δηλαδή 4 ευρωπαϊκό). Όμως πείναγα, οπότε το κατέβασα χωρίς να το σκέφτομαι.
Και από εκεί το πήρα ευθεία για πόλη του Πουκέτ μέσα στα σκοτάδια. Στο δρόμο είχα αρχίσει να γλαρώνω, παρόλο που για τον οργανισμό μου δεν ήταν ακόμα ούτε μεσημέρι. Όμως αποφάσισα ότι δεν θα παρέδιδα πνεύμα έτσι εύκολα.
Είδα κάτι που έμοιαζε με παγόδα πάνω σε λόφο και με λίγη τύχη βρήκα το δρόμο για εκεί. Τελικά δεν ήταν και ακριβώς παγόδα, αλλά πάντως είχε ένα τεράστιο μπαλκόνι με θέα και ντόπιους, νομίζω δεν είδα άλλον τουρίστα.
Πήρα ένα παγωτό και κάθισα να αγναντεύω τα φώτα. Είχα περάσει μία εντελώς γαμάτη και γεμάτη μέρα και μπροστά μου υπήρχαν - άγνωστο πόσες - ίδιες μέρες. Τέλεια!
Και κάπου εκεί σε αυτή την κατάσταση ευδαιμονίας που ήμουν σαν χάχας με τεράστιο χαμόγελο, χτύπησε το τηλέφωνο.
Ήταν από την δουλειά πίσω στην Ελλάδα. Με είχαν πάρει γιατί είχε προκύψει ένα "θέμα" και "έπρεπε" να πάω από εκεί να το συζητήσουμε. Μερικοί άνθρωποι ζουν για να κάνουν την τρίχα τριχιά. Αν ήμουν στην πόλη μπορεί και να τους έκανα την χάρη να πήγαινα, παρόλο που δεν χρειαζόταν, αλλά δεν ήταν καν κάτι το επείγον για το οποίο θα αποφάσιζα να γυρίσω.
Βρήκα την ευκαιρία και δήλωσα πως "αυτή τη βδομάδα είμαι διακοπές" (ήταν Αύγουστος άλλωστε και ο πιο τρελός δεν θα είχε απαιτήσεις), φυσικά δεν τους είπα που να μην πάθουν εγκεφαλικό και κλείσαμε συμφωνώντας πως "θα το λύσουμε από μακριά και αν χρειαστεί τα λέμε από την επόμενη εβδομάδα".
Πυκνιοιιιιιι καπνιοιιιιι άρχισαν να καλιύπτουν το μέλλον του ταξιδιού, αλλά από την άλλη είχα κερδίσει ησυχία τουλάχιστον εκείνης της εβδομάδας. Μπορούσα ίσως να το φτάσω και στις 10 μέρες. Όμως καταλάβαινα ότι έπρεπε να το τρέξω για να προλάβω όσα περισσότερα πριν χρειαστεί να επιστρέψω.
Γύρισα στο χοστέλ και την έπεσα για ύπνο κάπου στις 8, μεσημέρι ακόμα για το βιολογικό μου ρολόι, όμως με την εξάντληση που είχα το πήγα σερί μέχρι την επόμενη το πρωί.
Γιουρ γουέλκαμ του
Και το παρδαλό μηχανάκι
Από εκεί φαινόταν και η περιοχή του Πουκέτ που είχε επηρεαστεί περισσότερο από το τσουνάμι λίγα χρόνια πριν. Η θάλασσα γύρω είναι εντελώς αβαθής (ίσως 1-2 μέτρα το πολύ για χιλιόμετρα) οπότε το τσουνάμι δεν βρήκε κανένα εμπόδιο και σάρωσε τα πάντα στην ξηρά.
Όσο ήμουν εκεί από τα ηχεία ακουγόταν μία μονότονη προσευχή με κατά καιρούς μικροφωνισμούς και βήχα, οπότε ψάχνοντας το λάιβ ανακάλυψα ότι κάτω από τον βούδα είναι κούφιο (και άσχημο).
Εδώ οδηγίες για το πως να γειωθείς σωστά, λες και το ότι περπατάς στην γη δεν είναι αρκετό, χρειάζεται μαγικές πέτρες και ειδική διαδικασία για να "οξυγονωθείς" και να "γίνεις".
Στην κατάβαση ζορίστηκα λίγο γιατί χωρίς να λειτουργεί καλά το μπροστινό φρένο (που κάνει το 75% της πέδησης στα δίτροχα) το μηχανάκι δεν σταμάταγε, ενώ ήταν αυτόματο και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την μηχανή για να το φρενάρω. Παραλίγο να "αγοράσω" κάτι μπανανιές σε μία στροφή αλλά ευτυχώς το πρόλαβα.
Να και κάτι που δε βλέπεις κάθε μέρα στην ΝΑ Ασία (για τον ποδηλάτη με το κράνος λέω)
Εκείνη την ώρα η άμπωτη είχε τραβήξει την θάλασσα αρκετά μέσα (έτσι φαίνεται και πόσο αβαθής είναι), κάτι που εκμεταλλεύονταν τα πιτσιρίκια για να πιάσουν καβούρια ή οστρακοειδή.
Έκανα μία στάση σε ένα μινιμάρκετ από τα πολλά που βρίσκονται παντού στην Ταϊλάνδη και πήρα και ένα καφέ που παίζει να ήταν λίγο καλύτερος από αυτόν της scoot αλλά στο 1/50 της τιμής αν υπολογίσεις και την ποσότητα.
Είχε αρχίσει να πέφτει ο ήλιος και έτσι έβαλα "πλώρη" για το σημείο για το ηλιοβασίλεμα. Από μακριά κατάλαβα ότι θα μου αρέσει.
Έφτανες μέχρι ένα σημείο και μετά ο δρόμος ήταν κλειστός, έπρεπε να αφήσεις το μηχανάκι και να πας επάνω με τα πόδια. Ανησύχησα για λίγο για το αν ήταν σοφό να αφήσω το μηχανάκι εκεί, μήπως και δεν το βρω στο γυρισμό, αλλά με τόσα άλλα μηχανάκια γύρω γύρω σκέφτηκα το δικό μου θα πάρουν; Άσε που το δικό μου ήταν και λίγο παρδαλό, οπότε ξεχώριζε, ίσως να μην ήταν η πρώτη επιλογή του κλέφτη.
Πάνω σε μία απότομη βραχούρα είχε ήδη κόσμο να περιμένει να πέσει ο ήλιος
Χαλάρωσα λίγο με μερικές όμορφες εικόνες.
Βοήθησα και έναν Σινγκαπουριανό με αλεξίπτωτο πλαγιάς να απογειωθεί (αέρα στα πανιά σου μεγάλε, σε ζήλεψα)
Όμως σύντομα βαρέθηκα να περιμένω και σκέφτηκα αφού έφτασα ως εκεί, να κάνω οπωσδήποτε μία βουτιά. Ξανά στο μηχανάκι λοιπόν και μετά από διάφορες σύντομες στάσεις επέλεξα μία ωραία παραλία, που ήταν σχεδόν άδεια. Τι ωραία αίσθηση το τροπικό νερό μετά από τόσο ιδρώτα.
Τελικά αποφάσισα να μην με βρει η νύχτα εκεί και ολοκληρώσω τον κύκλο του νότιου τμήματος, οπότε το προχώρησα κι άλλο, φτάνοντας ως την πατόνγκ, όπου όχι μόνο έκανα πάλι βουτιά, αλλά μούλιασα μέχρι που νύχτωσε.
Άλλαξα από το μαγιό στο παντελόνι εκεί στα σκοτεινά στην παραλία και φεύγοντας είδα ένα ντόπιο εστιατόριο που για κάποιο λόγο είχε πολλούς μουσουλμάνους και κάτι μου έκανε, οπότε κάθισα. Παράγγειλα από μενού με φωτογραφίες, αυτό που πήρα βγήκε πολύ πιο πικάντικο απ' όσο άντεχα (πριν την αναχώρηση η αντοχή μου ήταν στο 1 από 5 ευρωπαϊκό, δηλαδή 0 ασιατικό, αυτό που πήρα ήταν στο 2 ασιατικό δηλαδή 4 ευρωπαϊκό). Όμως πείναγα, οπότε το κατέβασα χωρίς να το σκέφτομαι.
Και από εκεί το πήρα ευθεία για πόλη του Πουκέτ μέσα στα σκοτάδια. Στο δρόμο είχα αρχίσει να γλαρώνω, παρόλο που για τον οργανισμό μου δεν ήταν ακόμα ούτε μεσημέρι. Όμως αποφάσισα ότι δεν θα παρέδιδα πνεύμα έτσι εύκολα.
Είδα κάτι που έμοιαζε με παγόδα πάνω σε λόφο και με λίγη τύχη βρήκα το δρόμο για εκεί. Τελικά δεν ήταν και ακριβώς παγόδα, αλλά πάντως είχε ένα τεράστιο μπαλκόνι με θέα και ντόπιους, νομίζω δεν είδα άλλον τουρίστα.
Πήρα ένα παγωτό και κάθισα να αγναντεύω τα φώτα. Είχα περάσει μία εντελώς γαμάτη και γεμάτη μέρα και μπροστά μου υπήρχαν - άγνωστο πόσες - ίδιες μέρες. Τέλεια!
Και κάπου εκεί σε αυτή την κατάσταση ευδαιμονίας που ήμουν σαν χάχας με τεράστιο χαμόγελο, χτύπησε το τηλέφωνο.
Ήταν από την δουλειά πίσω στην Ελλάδα. Με είχαν πάρει γιατί είχε προκύψει ένα "θέμα" και "έπρεπε" να πάω από εκεί να το συζητήσουμε. Μερικοί άνθρωποι ζουν για να κάνουν την τρίχα τριχιά. Αν ήμουν στην πόλη μπορεί και να τους έκανα την χάρη να πήγαινα, παρόλο που δεν χρειαζόταν, αλλά δεν ήταν καν κάτι το επείγον για το οποίο θα αποφάσιζα να γυρίσω.
Βρήκα την ευκαιρία και δήλωσα πως "αυτή τη βδομάδα είμαι διακοπές" (ήταν Αύγουστος άλλωστε και ο πιο τρελός δεν θα είχε απαιτήσεις), φυσικά δεν τους είπα που να μην πάθουν εγκεφαλικό και κλείσαμε συμφωνώντας πως "θα το λύσουμε από μακριά και αν χρειαστεί τα λέμε από την επόμενη εβδομάδα".
Πυκνιοιιιιιι καπνιοιιιιι άρχισαν να καλιύπτουν το μέλλον του ταξιδιού, αλλά από την άλλη είχα κερδίσει ησυχία τουλάχιστον εκείνης της εβδομάδας. Μπορούσα ίσως να το φτάσω και στις 10 μέρες. Όμως καταλάβαινα ότι έπρεπε να το τρέξω για να προλάβω όσα περισσότερα πριν χρειαστεί να επιστρέψω.
Γύρισα στο χοστέλ και την έπεσα για ύπνο κάπου στις 8, μεσημέρι ακόμα για το βιολογικό μου ρολόι, όμως με την εξάντληση που είχα το πήγα σερί μέχρι την επόμενη το πρωί.
Γιουρ γουέλκαμ του
Και το παρδαλό μηχανάκι
Last edited by a moderator: