poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
Επειδή την είχα καταλάβει την δουλειά με τις εκδρομές από την πρώτη φορά στο Πουκέτ, δηλαδή το πως τραβάνε κάτι που γίνεται σε λίγες ώρες σαν πακέτο μίας μέρας, είχα κάνει αρκετά καλή έρευνα αγοράς την προηγούμενη ώστε να πάρω κάποιο πακέτο που θα ήταν όντως snorkeling και όχι βαρκάδα με ολίγον από. Βέβαια μέχρι και να το κάνεις δε μπορείς να ξέρεις με σιγουριά και αν δεν έχεις να συγκρίνεις πολύ λιγότερο, αλλά τελικά έμεινα ευχαριστημένος από την επιλογή μου.
Ξύπνησα για άλλη μια φορά πολύ πρωί, πακέταρα, άφησα τα πράγματα στην ρεσεψιόν αλλά δεν είχα αποφασίσει ακόμα αν θα έφευγα ή όχι. Ήθελα λοιπόν να έχω την επιλογή. Κρεβάτια είχαν, οπότε τους είπα ότι θα τους ειδοποιούσα με την επιστροφή αν θα έμενα πάλι ή όχι.
Πήγα στο καταδυτικό κέντρο λίγο σαν τον σκουντούφλη από την νύστα, δεν με είχε πιάσει ο καφές ακόμα. Περιμέναμε αρκετή ώρα (γιατί κατά το γνωστό μαζευόμαστε αυστηρά ως κάποια ώρα για να φύγουμε χαλαραααα καμιά ώρα μετά). Και όπως καθόμουν σε μια καρέκλα προσπαθώντας να μην με πάρει ο ύπνος και σωριαστώ και γελάνε όλοι, άρχισε να καθαρίζει λίγο το βλέμμα μου και συνειδητοποίησα ότι κοιτάω αυτό:
WTF δηλαδή, τι στην ευχή κάνουν οι φώτος του Αιγαίου στην άλλη άκρη του κόσμου; Ήμουν σίγουρος ότι υπήρχε μία ιστορία πίσω από αυτό. Ο ιδιοκτήτης είναι Έλληνας; Μήπως έκανε ταξίδι στην Ελλάδα και έπαθε την πλάκα του ("σαν την Ελλάδα δεν έχει πουθενά" άλλωστε); Μήπως δεν έχει πάει ποτέ αλλά είναι όνειρο ζωής;
Ρώτησα λοιπόν ένα τύπο που ήταν εκεί, με παρέπεμψε σε έναν άλλο, που με παρέπεμψε στο αφεντικό. Το αφεντικό ήταν μία 40+ Ταϊλανδέζα κυρία με αρκετά περιττά κιλά και αυστηρό ύφος. Την ρώτησα λοιπόν ποιος τράβηξε τις φωτογραφίες που ήταν στον τοίχο. Με ρώτησε επιφυλακτικά "γιατί". Της λέω γιατί είναι από Ελλάδα και θέλω να δω πως βρέθηκαν εκεί. Και που το ξέρεις ότι είναι από Ελλάδα μου είπε πάλι διερευνητικά. Είμαι Έλληνας της λέω, ε, ξέρω. Με κοίταξε για λίγο και τελικά μου είπε ότι έβαλε μία υπάλληλο να βρει ωραίες φωτογραφίες με θέα και θάλασσα για τον τοίχο και αυτές έβγαλε το google πάνω πάνω, οπότε τις εκτύπωσαν και κορνίζαραν. Δεν είχε καν ιδέα ότι ήταν από Ελλάδα. Ξενέρα;
Κάποια στιγμή μας φόρτωσαν στο καράβι, γνωριστήκαμε με τον αγγλόφωνο δυτικό "αρχηγό", ο οποίος είχε προφορά και ήταν κάπως δύσκολο να τον καταλάβεις τι έλεγε αλλά η δουλειά γινόταν. Μας είπε ότι ήταν προγραμματισμένο να κάνουμε 4 ή 5 στάσεις για snorkeling (δε θυμάμαι τώρα ακριβώς) κυκλώνοντας το νησί, αλλά στις μία από αυτές και μάλιστα την καλύτερη κατά αυτόν δε μπορούσαμε να πάμε εκείνη την μέρα γιατί κάποιο μέλος της βασιλικής οικογένειας (μη νομίζετε, κάποιο δευτεροξαδέρφι) είχε έρθει να κάνει το μπάνιο του σε ένα resort στο πίσω μέρος του νησιού και είχαν κλείσει την περιοχή για λόγους ασφαλείας. Μάλιστα δεν ξέρανε καν αν θα μας επέτρεπαν να περάσουμε, ίσως χρειαζόταν να επιστρέψουμε όπως ήρθαμε για να πάμε στο τελευταίο μέρος, οπότε δεν θα βλέπαμε καθόλου την βόρεια πλευρά. Γκαντεμιά.
Το βάζω αυτό εδώ πριν την επόμενη παράγραφο για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Δεν είμαι ειδικός στη πολιτική ανάλυση ή σύγχρονη ιστορία, ούτε προσπαθώ να το παίξω τέτοιος. Μου αρέσει να διαβάζω κάποια πράγματα για τις χώρες που πηγαίνω ώστε να καταλαβαίνω περισσότερα και μέσα από αυτά διαμορφώνω μία άποψη που ενδεχομένως είναι επιφανειακή. Ότι γράφω στην συνέχεια είναι η σχηματισμένη εντύπωση από αυτά που διάβασα και όχι κάποια βαθιά τεκμηριωμένη ανάλυση.
Παραδοσιακά από τις εποχές των βασιλείων των Σιάμ οι αυτοκράτορες θεωρούνταν σχεδόν μυθικά ή ιερά όντα και λατρεύονταν από τον λαό. Παρόλο που στην πρόσφατη ιστορία ο βασιλιάς ήταν πιο κοσμικός και είχε μικρότερο ρόλο και όχι την ίδια αίγλη, τύχαινε σεβασμού από τον λαό και συχνά αποτελούσε έναν παράλληλο πόλο δίπλα στους ισχυρούς της χώρας που έκαναν κουμάντο.
Η στρατιωτική χούντα που κυβερνούσε τότε είχε εργαλειοποιήσει αυτό τον σεβασμό, μετατρέποντάς τον σε υποχρεωτική υποταγή και λατρεία, μιας που ο υπερήλικας αυτοκράτορας που από καιρό δεν τα είχε 400 (πιθανώς ούτε 4) χρησιμοποιούνταν σαν δικαιολογία για την έλλειψη δημοκρατίας, με την εξής απλή λογική. Αν είχες πρόβλημα με την χούντα που ενέκρινε ο βασιλιάς, είχες πρόβλημα με τον βασιλιά, οπότε αυτό ήταν προσβολή και τσουπ στην φυλακή.
Αυτό φυσικά δεν χάλαγε καθόλου τα υπόλοιπα μέλη της βασιλικής οικογένειας που μαζί με τον βασιλικό ποτιζόταν και η γλάστρα (εντάξει εδώ ταίριαξε και γαμώ η παροιμία). Να σαν το εν λόγω μέλος που επειδή πήγε να κάνει το μπάνιο του έπρεπε να αδειάσει όλη η περιοχή λες και ήταν εμίρης. Επίσης αυτό εξηγεί και τον παροξυσμό με το κοντά ενάμιση-δύο χρόνια πένθος που κράτησαν και κατά το οποίο κάθε ταιλανδέζος είχε ως "υποχρέωση" να πάει να προσκυνήσει τον (νεκρό) βασιλιά και που νομίζω το πτώμα του οποίου δεν ήταν καν στον χώρο που τους πηγαίνανε για προσκυνητό, αλλά η σκέψη μετράει.
Επιστρέφοντας στο θέμα. Ξεκινήσαμε από το λιμάνι με αριστερόστροφη πορεία. Ο "αρχηγός" μεταξύ άλλων μας έκανε και "οικολογική εκπαίδευση". Δεν πατάμε, κόβουμε ή παίρνουμε τα κοράλλια, δεν ρυπαίνουμε το περιβάλλον, δεν ταΐζουμε τα ψάρια, δεν βγαίνουμε από τις σημαδούρες, και άλλα. Κοίτα να δεις πως έχουν αλλάξει τα πράγματα σκεφτόμουν γιατί σε άλλη περίπτωση που είχα πάει ήταν στα @@ τους. Βέβαια όλα αυτά ήταν θεωρία που δεν τήρησε κανείς από το πλήρωμα, ούτε αυτός και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο. Θα το γράψω στην συνέχεια. Δυστυχώς όπως και με τους ελέφαντες, σε ένα μεγάλο βαθμό απλά άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς για τους τουρίστες.
Θυμάστε που έλεγα την άλλη φορά που τους βρίσκουν τους οδηγούς; Ε αυτή τη φορά ήταν ο καπετάνιος. Άκουγε κάτι (παραδόξως εύηχα) rap και hip hop όλη την ώρα τραγουδώντας και χορεύοντας στο τιμόνι. Δυστυχώς σε βίντεο δεν τον πέτυχα στα πιο ντουζένια του. Κουνιόταν όχι από το καράβι αλλά επειδή είχε τη μουσική μέσα του.
Ενώ προσπαθούσε ο άνθρωπος να στρίψει το 'γάρο του και το καράβι δεν τον άφηνε. Επαγγελματίας, όχι αστεία.
Μαζί είχε βοηθό για όλες τις δουλειές έναν άλλο τύπο, που ήταν περίπτωση από μόνος του, αλλά και οι δυο μαζί κάποιες στιγμές συγχρονίζονταν και τραγούδαγαν και χόρευαν κάποιο στίχο και ήταν σαν σουρεάλ βίντεο κλιπ. Κρίμα που δε μπορώ να βάλω βίντεο με μουσική.
Επειδή την είχα καταλάβει την δουλειά με τις εκδρομές από την πρώτη φορά στο Πουκέτ, δηλαδή το πως τραβάνε κάτι που γίνεται σε λίγες ώρες σαν πακέτο μίας μέρας, είχα κάνει αρκετά καλή έρευνα αγοράς την προηγούμενη ώστε να πάρω κάποιο πακέτο που θα ήταν όντως snorkeling και όχι βαρκάδα με ολίγον από. Βέβαια μέχρι και να το κάνεις δε μπορείς να ξέρεις με σιγουριά και αν δεν έχεις να συγκρίνεις πολύ λιγότερο, αλλά τελικά έμεινα ευχαριστημένος από την επιλογή μου.
Ξύπνησα για άλλη μια φορά πολύ πρωί, πακέταρα, άφησα τα πράγματα στην ρεσεψιόν αλλά δεν είχα αποφασίσει ακόμα αν θα έφευγα ή όχι. Ήθελα λοιπόν να έχω την επιλογή. Κρεβάτια είχαν, οπότε τους είπα ότι θα τους ειδοποιούσα με την επιστροφή αν θα έμενα πάλι ή όχι.
Πήγα στο καταδυτικό κέντρο λίγο σαν τον σκουντούφλη από την νύστα, δεν με είχε πιάσει ο καφές ακόμα. Περιμέναμε αρκετή ώρα (γιατί κατά το γνωστό μαζευόμαστε αυστηρά ως κάποια ώρα για να φύγουμε χαλαραααα καμιά ώρα μετά). Και όπως καθόμουν σε μια καρέκλα προσπαθώντας να μην με πάρει ο ύπνος και σωριαστώ και γελάνε όλοι, άρχισε να καθαρίζει λίγο το βλέμμα μου και συνειδητοποίησα ότι κοιτάω αυτό:
WTF δηλαδή, τι στην ευχή κάνουν οι φώτος του Αιγαίου στην άλλη άκρη του κόσμου; Ήμουν σίγουρος ότι υπήρχε μία ιστορία πίσω από αυτό. Ο ιδιοκτήτης είναι Έλληνας; Μήπως έκανε ταξίδι στην Ελλάδα και έπαθε την πλάκα του ("σαν την Ελλάδα δεν έχει πουθενά" άλλωστε); Μήπως δεν έχει πάει ποτέ αλλά είναι όνειρο ζωής;
Ρώτησα λοιπόν ένα τύπο που ήταν εκεί, με παρέπεμψε σε έναν άλλο, που με παρέπεμψε στο αφεντικό. Το αφεντικό ήταν μία 40+ Ταϊλανδέζα κυρία με αρκετά περιττά κιλά και αυστηρό ύφος. Την ρώτησα λοιπόν ποιος τράβηξε τις φωτογραφίες που ήταν στον τοίχο. Με ρώτησε επιφυλακτικά "γιατί". Της λέω γιατί είναι από Ελλάδα και θέλω να δω πως βρέθηκαν εκεί. Και που το ξέρεις ότι είναι από Ελλάδα μου είπε πάλι διερευνητικά. Είμαι Έλληνας της λέω, ε, ξέρω. Με κοίταξε για λίγο και τελικά μου είπε ότι έβαλε μία υπάλληλο να βρει ωραίες φωτογραφίες με θέα και θάλασσα για τον τοίχο και αυτές έβγαλε το google πάνω πάνω, οπότε τις εκτύπωσαν και κορνίζαραν. Δεν είχε καν ιδέα ότι ήταν από Ελλάδα. Ξενέρα;
Κάποια στιγμή μας φόρτωσαν στο καράβι, γνωριστήκαμε με τον αγγλόφωνο δυτικό "αρχηγό", ο οποίος είχε προφορά και ήταν κάπως δύσκολο να τον καταλάβεις τι έλεγε αλλά η δουλειά γινόταν. Μας είπε ότι ήταν προγραμματισμένο να κάνουμε 4 ή 5 στάσεις για snorkeling (δε θυμάμαι τώρα ακριβώς) κυκλώνοντας το νησί, αλλά στις μία από αυτές και μάλιστα την καλύτερη κατά αυτόν δε μπορούσαμε να πάμε εκείνη την μέρα γιατί κάποιο μέλος της βασιλικής οικογένειας (μη νομίζετε, κάποιο δευτεροξαδέρφι) είχε έρθει να κάνει το μπάνιο του σε ένα resort στο πίσω μέρος του νησιού και είχαν κλείσει την περιοχή για λόγους ασφαλείας. Μάλιστα δεν ξέρανε καν αν θα μας επέτρεπαν να περάσουμε, ίσως χρειαζόταν να επιστρέψουμε όπως ήρθαμε για να πάμε στο τελευταίο μέρος, οπότε δεν θα βλέπαμε καθόλου την βόρεια πλευρά. Γκαντεμιά.
Το βάζω αυτό εδώ πριν την επόμενη παράγραφο για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Δεν είμαι ειδικός στη πολιτική ανάλυση ή σύγχρονη ιστορία, ούτε προσπαθώ να το παίξω τέτοιος. Μου αρέσει να διαβάζω κάποια πράγματα για τις χώρες που πηγαίνω ώστε να καταλαβαίνω περισσότερα και μέσα από αυτά διαμορφώνω μία άποψη που ενδεχομένως είναι επιφανειακή. Ότι γράφω στην συνέχεια είναι η σχηματισμένη εντύπωση από αυτά που διάβασα και όχι κάποια βαθιά τεκμηριωμένη ανάλυση.
Παραδοσιακά από τις εποχές των βασιλείων των Σιάμ οι αυτοκράτορες θεωρούνταν σχεδόν μυθικά ή ιερά όντα και λατρεύονταν από τον λαό. Παρόλο που στην πρόσφατη ιστορία ο βασιλιάς ήταν πιο κοσμικός και είχε μικρότερο ρόλο και όχι την ίδια αίγλη, τύχαινε σεβασμού από τον λαό και συχνά αποτελούσε έναν παράλληλο πόλο δίπλα στους ισχυρούς της χώρας που έκαναν κουμάντο.
Η στρατιωτική χούντα που κυβερνούσε τότε είχε εργαλειοποιήσει αυτό τον σεβασμό, μετατρέποντάς τον σε υποχρεωτική υποταγή και λατρεία, μιας που ο υπερήλικας αυτοκράτορας που από καιρό δεν τα είχε 400 (πιθανώς ούτε 4) χρησιμοποιούνταν σαν δικαιολογία για την έλλειψη δημοκρατίας, με την εξής απλή λογική. Αν είχες πρόβλημα με την χούντα που ενέκρινε ο βασιλιάς, είχες πρόβλημα με τον βασιλιά, οπότε αυτό ήταν προσβολή και τσουπ στην φυλακή.
Αυτό φυσικά δεν χάλαγε καθόλου τα υπόλοιπα μέλη της βασιλικής οικογένειας που μαζί με τον βασιλικό ποτιζόταν και η γλάστρα (εντάξει εδώ ταίριαξε και γαμώ η παροιμία). Να σαν το εν λόγω μέλος που επειδή πήγε να κάνει το μπάνιο του έπρεπε να αδειάσει όλη η περιοχή λες και ήταν εμίρης. Επίσης αυτό εξηγεί και τον παροξυσμό με το κοντά ενάμιση-δύο χρόνια πένθος που κράτησαν και κατά το οποίο κάθε ταιλανδέζος είχε ως "υποχρέωση" να πάει να προσκυνήσει τον (νεκρό) βασιλιά και που νομίζω το πτώμα του οποίου δεν ήταν καν στον χώρο που τους πηγαίνανε για προσκυνητό, αλλά η σκέψη μετράει.
Επιστρέφοντας στο θέμα. Ξεκινήσαμε από το λιμάνι με αριστερόστροφη πορεία. Ο "αρχηγός" μεταξύ άλλων μας έκανε και "οικολογική εκπαίδευση". Δεν πατάμε, κόβουμε ή παίρνουμε τα κοράλλια, δεν ρυπαίνουμε το περιβάλλον, δεν ταΐζουμε τα ψάρια, δεν βγαίνουμε από τις σημαδούρες, και άλλα. Κοίτα να δεις πως έχουν αλλάξει τα πράγματα σκεφτόμουν γιατί σε άλλη περίπτωση που είχα πάει ήταν στα @@ τους. Βέβαια όλα αυτά ήταν θεωρία που δεν τήρησε κανείς από το πλήρωμα, ούτε αυτός και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο. Θα το γράψω στην συνέχεια. Δυστυχώς όπως και με τους ελέφαντες, σε ένα μεγάλο βαθμό απλά άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς για τους τουρίστες.
Θυμάστε που έλεγα την άλλη φορά που τους βρίσκουν τους οδηγούς; Ε αυτή τη φορά ήταν ο καπετάνιος. Άκουγε κάτι (παραδόξως εύηχα) rap και hip hop όλη την ώρα τραγουδώντας και χορεύοντας στο τιμόνι. Δυστυχώς σε βίντεο δεν τον πέτυχα στα πιο ντουζένια του. Κουνιόταν όχι από το καράβι αλλά επειδή είχε τη μουσική μέσα του.
Ενώ προσπαθούσε ο άνθρωπος να στρίψει το 'γάρο του και το καράβι δεν τον άφηνε. Επαγγελματίας, όχι αστεία.
Μαζί είχε βοηθό για όλες τις δουλειές έναν άλλο τύπο, που ήταν περίπτωση από μόνος του, αλλά και οι δυο μαζί κάποιες στιγμές συγχρονίζονταν και τραγούδαγαν και χόρευαν κάποιο στίχο και ήταν σαν σουρεάλ βίντεο κλιπ. Κρίμα που δε μπορώ να βάλω βίντεο με μουσική.
Last edited by a moderator: