poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
Δεν ξέρω πως σας έχει φανεί εσάς, αλλά εγώ ήδη είχα αρχίσει να κουράζομαι, πέρα του ότι πια μου φαίνονταν όλα ίδια.
Το πρόγραμμα εκείνη τη μέρα ξεκίναγε με το μεγάλο highlight της περιοχής, τον κεντρικό ναό του Angkor Wat που εγώ τον είχα ξαναδεί την πρώτη μέρα με τις φιλιππινέζες αλλά η Ισπανίδα όχι. Επίσης ενώ η μέρα ήταν και αυτή συννεφιασμένη σίγουρα ήταν καλύτερη από την προηγούμενη και δεν έβρεξε σχεδόν καθόλου μέχρι το βράδυ, κατά πόσο μας είχε παπατζιάσει την προηγούμενη ο οδηγός ή όχι δεν το ξέρω, πάντως το αποτέλεσμα δεν τον δικαίωσε.
Εδώ συνεχιζόταν το κούρεμα του γκαζόν με το δρεπάνι... Μέχρι να το φτάσουν απέναντι θα είχε φουντώσει πάλι στην αρχή, δουλειά να έχουμε.
Άντε πάλι φωτογραφίες γάμων
Πες τα ρε μάστορα με τα κωλόζωα!
Ο οδηγός πήγε να μας πασάρει για μετά ένα ναό εκτός της κύριας περιοχής αλλά από την αντίθετη πλευρά που είχαμε πάει την προηγούμενη. Ο ναός αυτός εκτός του ότι ήταν μακριά, δεν συμπεριλαμβάνονταν στο βασικό (και ήδη ακριβό) εισιτήριο που είχαμε πληρώσει και απ' ότι είχα δει στους οδηγούς (γιατί το είχα σημειώσει στο χάρτη μου) δεν είχε κάτι το διαφορετικό. Δηλαδή για κάποιον που έχει αρχαιολογικές γνώσεις και τον ενδιαφέρει ήταν διαφορετικός, καθώς ήταν άλλου αιώνα και είχε περισσότερες ινδουιστικές επιρροές (αν θυμάμαι καλά) αλλά τώρα για εμένα πια όλες οι ίδιες πέτρες ήταν, πόση διαφορά να είχε που θα άξιζε τόσες ώρες πηγαινέλα (και είμαι σίγουρος και στάση σε κάποιο "τυχαίο" εστιατόριο).
Μιας που και η ισπανίδα δεν ψηνόταν ιδιαίτερα να τρέχουμε πάλι πάνω στο τουκ τουκ τόσο δρόμο της είπα αν ήθελε να πάμε σε μία εναλλακτική - έκπληξη - που είχα βρει εγώ. Συμφώνησε και είπα στον οδηγό να μας πάει σε ένα χωριό δίπλα στη λίμνη, κοντά στην περιοχή που είχαμε πάει χτες, αλλά που θα παίρναμε τη "δημόσια" βάρκα και όχι την τουριστική. Φρόντισα να το φέρω έτσι ώστε να μην τον "προσβάλλω" λέγοντας ότι ένας στο ξενοδοχείο μας μίλησε για αυτό το μέρος, αν και είχα βρει τις πληροφορίες στο ίντερνετ ή σε κάποιο οδηγό. Ο οδηγός αρχικά είπε ότι δεν ήταν σίγουρος αν θα το έβρισκε (τρίχες) αλλά του είπα μη σε νοιάζει το έχω σημειωμένο στο χάρτη, όταν φτάσουμε εκεί θα του έλεγα ακριβώς οδηγίες. Τελικά δεν χρειάστηκε, "το βρήκε".
Βγάλαμε εισιτήριο για 10 δολάρια το άτομο, που και πάλι ακριβό για τα δεδομένα ήταν, οι καμποτζιανοί αμφιβάλλω αν πλήρωναν μισό δολάριο, αλλά χαλάλι. Στο σύνολο 20 δολάρια σε σχέση με 80 για πρακτικά το ίδιο πράγμα τεράστια διαφορά.
Πήραμε λοιπόν την βάρκα, που ήταν η ίδια με της προηγούμενης μέρας σε μέγεθος και με εξαίρεση ενός ατόμου που φορτώσαμε στο δρόμο για την επιστροφή ήμασταν μόνοι μας. Έχω μεγάλη υποψία ότι και το τουρ της προηγούμενης μέρας το ίδιο θα ήταν, αφού από το σημείο εκείνο υπήρχε μόνο μία διέξοδος προς την λίμνη.
Τα σπίτια είναι ουσιαστικά μία ξύλινη αποβάθρα που από κάτω έχει άδεια μεταλλικά βαρέλια. Ανάλογα με το που είναι το χωριό, μπορεί τα σπίτια να ακουμπάνε στο έδαφος την ξηρή εποχή και όταν αρχίσουν οι πλημμύρες και ανέβει το νερό σηκώνονται ακόμα και 5 ή παραπάνω μέτρα ψηλά, εξαρτάται από τις βροχές. Τα σπίτια φυσικά είναι δεμένα με "άγκυρα" για να μη παρασύρονται. Άλλα χωριά είναι επιπλέοντα όλο το χρόνο. Φυσικά όλη η ζωή κινείται γύρω από την αλιεία, η λίμνη μετά τις βροχές γεμίζει ψάρια.
Ήταν αρκετά εντυπωσιακό το πως όλη η ζωή ήταν πάνω στο νερό. Εμάς μας βοήθαγε ότι τα σπίτια για κάποιο λόγο δεν είχαν πόρτες και ήταν σχετικά διαμπερή οπότε φαίνονταν σχεδόν όλα.
Τα παιδιά μας είπε ο οδηγός πρώτα μαθαίνουν να κολυμπάνε και μετά να περπατάνε, κάτι που βρίσκω λογικό, σε αυτές τις συνθήκες έτσι και πέσουν στο νερό και δεν ξέρουν κολύμπι θα πνιγούν. Τα μαγαζιά αλλά ακόμα και τα κοτέτσια ήταν επιπλέοντα. Η βάρκα ήταν το ποδήλατο ή μηχανάκι.
Ο οδηγός που το παρουσιαστικό και οι εκφράσεις του όλες αυτές τις ημέρες έδιναν την εντύπωση πως ήταν ένας αμόρφωτος "μάγκας", κάποια στιγμή μας είπε με περίσσια δόση υπεροψίας πως απορούσε πως αυτοί οι άνθρωποι επιλέγουν να ζουν έτσι, να χέζουν να κατουράνε στη λίμνη και μετά να πίνουν και να τρώνε από αυτή, λες και είναι επιλογή για τους φτωχούς η φτώχεια ή ο ίδιος ήταν κανένας αριστοκράτης. Σίγουρα θεωρούσε τον εαυτό του ανώτερης κλάσης, άλλωστε είχε τουκ τουκ, τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος στη ζωή;
Το κόμμα αυτό λύνει και δένει στην καμπότζη, φυσικά θα είχε και Τ.Ο. στη λίμνη, αλλά περισσότερα για τα πολιτικά σε άλλο κεφάλαιο
Πριν την επιστροφή η βάρκα έκανε μία στάση, όλως τυχαίως σε ένα μπακάλικο/εστιατόριο που δεν είχε τίποτα αξιόλογο. Όμως είχε μία σκάλα για την ταράτσα με σκιά και ανέβηκα πάνω με την ισπανίδα για να μην είμαστε στον κλειστό χώρο και να μπορούμε να βλέπουμε τα πέριξ. Μετά από λίγη ώρα ανέβηκε και ο οδηγός και μας έφερε... δώρο μία κοκακόλα στον καθένα. Δε ξέρω γιατί. Ντράπηκε που δεν πήραμε τίποτα νωρίτερα; Κατάλαβε ότι την προηγούμενη ημέρα το είχε παρακάνει και ήθελε να το φτιάξει; Ένιωσε απλά την ανάγκη να μας ευχαριστήσει;
Μετά από λίγη ώρα το πήραμε προς τα πίσω όπως είχαμε έρθει.
Και αν το έχετε απορία, για να οδηγήσεις την βάρκα χρειαζόσουν δίπλωμα... αυτοκινήτου. Βλέπετε είχαν μετατρέψει την μηχανή από κάποιο φορτηγάκι, μαζί με τον συμπλέκτη με τον οποίο άλλαζε ταχύτητες κανονικά!
Στην επιστροφή είχαμε πάλι ωραίες εικόνες της "πραγματικής" καμπότζης
Δεν ξέρω πως σας έχει φανεί εσάς, αλλά εγώ ήδη είχα αρχίσει να κουράζομαι, πέρα του ότι πια μου φαίνονταν όλα ίδια.
Το πρόγραμμα εκείνη τη μέρα ξεκίναγε με το μεγάλο highlight της περιοχής, τον κεντρικό ναό του Angkor Wat που εγώ τον είχα ξαναδεί την πρώτη μέρα με τις φιλιππινέζες αλλά η Ισπανίδα όχι. Επίσης ενώ η μέρα ήταν και αυτή συννεφιασμένη σίγουρα ήταν καλύτερη από την προηγούμενη και δεν έβρεξε σχεδόν καθόλου μέχρι το βράδυ, κατά πόσο μας είχε παπατζιάσει την προηγούμενη ο οδηγός ή όχι δεν το ξέρω, πάντως το αποτέλεσμα δεν τον δικαίωσε.
Εδώ συνεχιζόταν το κούρεμα του γκαζόν με το δρεπάνι... Μέχρι να το φτάσουν απέναντι θα είχε φουντώσει πάλι στην αρχή, δουλειά να έχουμε.
Άντε πάλι φωτογραφίες γάμων
Πες τα ρε μάστορα με τα κωλόζωα!
Ο οδηγός πήγε να μας πασάρει για μετά ένα ναό εκτός της κύριας περιοχής αλλά από την αντίθετη πλευρά που είχαμε πάει την προηγούμενη. Ο ναός αυτός εκτός του ότι ήταν μακριά, δεν συμπεριλαμβάνονταν στο βασικό (και ήδη ακριβό) εισιτήριο που είχαμε πληρώσει και απ' ότι είχα δει στους οδηγούς (γιατί το είχα σημειώσει στο χάρτη μου) δεν είχε κάτι το διαφορετικό. Δηλαδή για κάποιον που έχει αρχαιολογικές γνώσεις και τον ενδιαφέρει ήταν διαφορετικός, καθώς ήταν άλλου αιώνα και είχε περισσότερες ινδουιστικές επιρροές (αν θυμάμαι καλά) αλλά τώρα για εμένα πια όλες οι ίδιες πέτρες ήταν, πόση διαφορά να είχε που θα άξιζε τόσες ώρες πηγαινέλα (και είμαι σίγουρος και στάση σε κάποιο "τυχαίο" εστιατόριο).
Μιας που και η ισπανίδα δεν ψηνόταν ιδιαίτερα να τρέχουμε πάλι πάνω στο τουκ τουκ τόσο δρόμο της είπα αν ήθελε να πάμε σε μία εναλλακτική - έκπληξη - που είχα βρει εγώ. Συμφώνησε και είπα στον οδηγό να μας πάει σε ένα χωριό δίπλα στη λίμνη, κοντά στην περιοχή που είχαμε πάει χτες, αλλά που θα παίρναμε τη "δημόσια" βάρκα και όχι την τουριστική. Φρόντισα να το φέρω έτσι ώστε να μην τον "προσβάλλω" λέγοντας ότι ένας στο ξενοδοχείο μας μίλησε για αυτό το μέρος, αν και είχα βρει τις πληροφορίες στο ίντερνετ ή σε κάποιο οδηγό. Ο οδηγός αρχικά είπε ότι δεν ήταν σίγουρος αν θα το έβρισκε (τρίχες) αλλά του είπα μη σε νοιάζει το έχω σημειωμένο στο χάρτη, όταν φτάσουμε εκεί θα του έλεγα ακριβώς οδηγίες. Τελικά δεν χρειάστηκε, "το βρήκε".
Βγάλαμε εισιτήριο για 10 δολάρια το άτομο, που και πάλι ακριβό για τα δεδομένα ήταν, οι καμποτζιανοί αμφιβάλλω αν πλήρωναν μισό δολάριο, αλλά χαλάλι. Στο σύνολο 20 δολάρια σε σχέση με 80 για πρακτικά το ίδιο πράγμα τεράστια διαφορά.
Πήραμε λοιπόν την βάρκα, που ήταν η ίδια με της προηγούμενης μέρας σε μέγεθος και με εξαίρεση ενός ατόμου που φορτώσαμε στο δρόμο για την επιστροφή ήμασταν μόνοι μας. Έχω μεγάλη υποψία ότι και το τουρ της προηγούμενης μέρας το ίδιο θα ήταν, αφού από το σημείο εκείνο υπήρχε μόνο μία διέξοδος προς την λίμνη.
Τα σπίτια είναι ουσιαστικά μία ξύλινη αποβάθρα που από κάτω έχει άδεια μεταλλικά βαρέλια. Ανάλογα με το που είναι το χωριό, μπορεί τα σπίτια να ακουμπάνε στο έδαφος την ξηρή εποχή και όταν αρχίσουν οι πλημμύρες και ανέβει το νερό σηκώνονται ακόμα και 5 ή παραπάνω μέτρα ψηλά, εξαρτάται από τις βροχές. Τα σπίτια φυσικά είναι δεμένα με "άγκυρα" για να μη παρασύρονται. Άλλα χωριά είναι επιπλέοντα όλο το χρόνο. Φυσικά όλη η ζωή κινείται γύρω από την αλιεία, η λίμνη μετά τις βροχές γεμίζει ψάρια.
Ήταν αρκετά εντυπωσιακό το πως όλη η ζωή ήταν πάνω στο νερό. Εμάς μας βοήθαγε ότι τα σπίτια για κάποιο λόγο δεν είχαν πόρτες και ήταν σχετικά διαμπερή οπότε φαίνονταν σχεδόν όλα.
Τα παιδιά μας είπε ο οδηγός πρώτα μαθαίνουν να κολυμπάνε και μετά να περπατάνε, κάτι που βρίσκω λογικό, σε αυτές τις συνθήκες έτσι και πέσουν στο νερό και δεν ξέρουν κολύμπι θα πνιγούν. Τα μαγαζιά αλλά ακόμα και τα κοτέτσια ήταν επιπλέοντα. Η βάρκα ήταν το ποδήλατο ή μηχανάκι.
Ο οδηγός που το παρουσιαστικό και οι εκφράσεις του όλες αυτές τις ημέρες έδιναν την εντύπωση πως ήταν ένας αμόρφωτος "μάγκας", κάποια στιγμή μας είπε με περίσσια δόση υπεροψίας πως απορούσε πως αυτοί οι άνθρωποι επιλέγουν να ζουν έτσι, να χέζουν να κατουράνε στη λίμνη και μετά να πίνουν και να τρώνε από αυτή, λες και είναι επιλογή για τους φτωχούς η φτώχεια ή ο ίδιος ήταν κανένας αριστοκράτης. Σίγουρα θεωρούσε τον εαυτό του ανώτερης κλάσης, άλλωστε είχε τουκ τουκ, τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος στη ζωή;
Το κόμμα αυτό λύνει και δένει στην καμπότζη, φυσικά θα είχε και Τ.Ο. στη λίμνη, αλλά περισσότερα για τα πολιτικά σε άλλο κεφάλαιο
Πριν την επιστροφή η βάρκα έκανε μία στάση, όλως τυχαίως σε ένα μπακάλικο/εστιατόριο που δεν είχε τίποτα αξιόλογο. Όμως είχε μία σκάλα για την ταράτσα με σκιά και ανέβηκα πάνω με την ισπανίδα για να μην είμαστε στον κλειστό χώρο και να μπορούμε να βλέπουμε τα πέριξ. Μετά από λίγη ώρα ανέβηκε και ο οδηγός και μας έφερε... δώρο μία κοκακόλα στον καθένα. Δε ξέρω γιατί. Ντράπηκε που δεν πήραμε τίποτα νωρίτερα; Κατάλαβε ότι την προηγούμενη ημέρα το είχε παρακάνει και ήθελε να το φτιάξει; Ένιωσε απλά την ανάγκη να μας ευχαριστήσει;
Μετά από λίγη ώρα το πήραμε προς τα πίσω όπως είχαμε έρθει.
Και αν το έχετε απορία, για να οδηγήσεις την βάρκα χρειαζόσουν δίπλωμα... αυτοκινήτου. Βλέπετε είχαν μετατρέψει την μηχανή από κάποιο φορτηγάκι, μαζί με τον συμπλέκτη με τον οποίο άλλαζε ταχύτητες κανονικά!
Στην επιστροφή είχαμε πάλι ωραίες εικόνες της "πραγματικής" καμπότζης
Last edited by a moderator: