poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Εκείνο το βράδυ έβαλα κάτω τους οδηγούς, έψαξα πληροφορίες στο ίντερνετ και ρώτησα και τους γύρω μου στο χοστέλ για να πάρω μία απόφαση για το αν και πως θα συνεχίσω.
Την Μύανμαρ που ήταν κοντά την απέκλεισα κυρίως γιατί δεν είχα κάνει καμία έρευνα για αυτή.
Το Λάος ήταν μία επιλογή για συνέχεια. Η μαούνα θα έπαιρνε 2-3 μέρες να φτάσει Λουάν Πραμπάνγκ, ανάλογα τον καιρό, την ποσότητα νερού στο ποτάμι και τις στάσεις, καθώς χρησιμοποιείται και για εμπόριο και μετακίνηση μεταξύ των χωριών της διαδρομής. Από αυτά που διάβασα όμως, οι συνθήκες πάνω στο πλοίο δεν ήταν πολύ καλές. Στην χειρότερη θα υπήρχε ένας ξύλινος πάγκος να κάτσεις και στην καλύτερη καθίσματα λεωφορείου. Το ταβάνι από πάνω σταμάταγε τον ήλιο μόνο το μεσημέρι και τότε η ζέστη ήταν ανυπόφορη, ενώ τις άλλες ώρες μπορεί να μην είχες σκιά και να ψηνόσουν. Αν έβρεχε βρεχόσουν και εσύ και δεν έβλεπες τίποτα στην διαδρομή. Τουαλέτα δεν υπήρχε (αν ήθελες χρησιμοποιούσες το ποτάμι) αλλά ούτε και ηλεκτρισμός για να φορτίσεις συσκευές. Το ίντερνετ σπάνια έπιανε στην διαδρομή και αυτό αν έβρισκα κάρτα από το Λάος πριν φύγω. Τέλος το βράδυ η μαούνα σταμάταγε σε χωριά που έπρεπε να κανονίσεις μόνος σου την διαμονή, κάτι που είχα ακούσει ότι το εκμεταλλεύονταν αντίστοιχα. Το κόστος για εισιτήριο μαζί με φαγητά και διαμονή το υπολόγιζα 150 δολάρια, πολλά για ένα βράδυ και δύο μέρες με μηδενικές παροχές (υπολογίστε ότι φυσιολογικά χάλαγα περίπου 5 δολάρια για χόστελ, 10 για μηχανάκι και βενζίνη και 3-5 για φαγητό).
Υπήρχε και η εναλλακτική του λεγόμενου slow cruise ship (εδώ πάει και ένα πνιχτό γελάκι μαζί). Δηλαδή ακριβώς η ίδια μαούνα, όμως μόνο για ξένους. Στην τιμή του "κρουζ" περιελάμβανε την μεταφορά στο ποτάμι από το Ράι, μία διαμονή (δεν είχε λόγο να αργήσει), φαγητά και στάσεις σε 2-3 σημεία (ναούς, χωριά και μία μικρή σπηλιά). Το κόστος ήταν κάπου 200-250 δολάρια αν μαζεύονταν τουλάχιστον 6 άτομα, που δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μαζεύονταν εκείνη τη περίοδο, αλλιώς πιο ακριβά. Σίγουρα πολύ περισσότερα λεφτά απ' όσα θεωρούσα ότι του αναλογούσαν για την μικρή διαφορά σε παροχές, αν πήγαινα μαούνα θα πήγαινα με τους ντόπιους, όχι τόσο για τα χρήματα όσο για το ότι θεωρούσα ότι θα ήταν πιο αυθεντική εμπειρία. Άξιζε την ταλαιπωρία που φαινόταν να έχει; Μάλλον όχι, αλλά αν δεν το κάνεις δε μπορείς και να ξέρεις.
Όμως μάλλον ο βασικός λόγος για τον οποίο τελικά δεν το έκανα ήταν η βροχή που αναμενόταν. Είχα διαβάσει ότι με πολλές βροχές τα νερά σε κάποια σημεία του ποταμού γίνονταν επιθετικά και οι μαούνες που πρακτικά δεν έχουν καρίνα (καθώς το ποτάμι δεν είναι βαθύ) τούμπαραν. Στην καλύτερη έχανες όλα τα πράγματά σου στο νερό στην χειρότερη πνιγόσουν και εσύ (σε 1-2 μέτρα νερό). Είχαν υπάρξει τουλάχιστον 2-3 τέτοια περιστατικά απ' ότι είχα βρει τον προηγούμενο χρόνο, κάτι που το βρήκα ανησυχητικό. Και Σάμινα μπορεί να σου τύχει άμα είναι να σου τύχει αλλά μιλάμε για κάτι που προκύπτει μία φορά τα 10 ή 20 χρόνια, όχι κάθε τρίτο-τέταρτο μήνα.
Αφού λοιπόν πήρα την απόφαση να μην μπω στο Λάος από εκεί και να το αφήσω για αργότερα πηγαίναμε στα υπόλοιπα. Η βίζα 30 ημερών που είχα τελείωνε σε μερικές μέρες και αν ήθελα να κάτσω παραπάνω έπρεπε είτε να μπω σε γραφειοκρατικές διαδικασίες παράτασής της, είτε να βγω από την χώρα και να ξαναμπώ.
Εκεί βόρεια που ήμουν μπορούσα να περάσω εύκολα τα σύνορα. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να έφτανα μέχρι εκεί με το μηχανάκι. Μετά σφραγίδα εξόδου στο φυλάκιο, έξω από την πόρτα και ξανά μέσα από την άλλη και πιθανώς ο ίδιος υπάλληλος θα μου έβαζε σφραγίδα εισόδου. Σε δύο ωρίτσες θα είχα άλλες 30 μέρες, άντε να χρειαζόταν και κανένα μπαξίσι για γρηγορόσημο, γιατί δεν έκανα και τίποτα παράνομο.
Τις χρειαζόμουν όμως άλλες 30 μέρες; Θα μπορούσα να περάσω άνετα άλλη μία βδομάδα στο βορρά. Τόσο το Ράι όσο και το Μάι έχουν οδηγική διαδρομή που ξεκινάει και τελειώνει σε αυτά (loop) και που μπορεί να γίνει σε μία-δύο μέρες για το ένα και σε δύο-τρεις για το άλλο και τις οποίες δεν είχα κάνει και ψηνόμουν. Όμως ο καιρός δεν ήταν ιδανικός και φαινόταν ότι η καλή μου τύχη αναφορικά με τις βροχές τελείωνε. Οι δορυφορικές φωτογραφίες έδειχναν κάτι μωβ υγρασίες να έρχονται προς τα μέρη αυτά (η διαβάθμιση ήταν πράσινο-κίτρινο-κόκκινο, το μωβ μάλλον σήμαινε εκτός κλίμακας). Πιθανώς την επόμενη ήδη μέρα, ίσως την παραεπόμενη, θα ξεκίναγε πολυήμερη βροχή. Δεν είναι ότι σε 3 βδομάδες τρέξιμο την είχα εξαντλήσει την χώρα, υπήρχαν και πολλά άλλα πράγματα και ειδικά πέρα του beaten path, τα οποία με άνεση χρόνου μπορούσα να δω. Σίγουρα για Μπανγκόκ και πέριξ είχα αφήσει εκκρεμότητες 3 τουλάχιστον ημερών και δεν είχα ακουμπήσει καθόλου την (πολύ λιγότερο τουριστική) ανατολική και βορειο-ανατολική πλευρά. Άξιζε όμως;
Μέσα σε αυτά έπρεπε να τακτοποιήσω και τις άλλες, τις "κακές" σκέψεις. Μήπως το είχα παρακάνει; Πότε θα έστρωνα κώλο να κάνω τα πράγματα που έπρεπε να κάνω; Πότε θα επέστρεφα; Πότε θα έψαχνα για δουλειά;
Κατέληξα ότι θα επέστρεφα πίσω στην Μπανγκόκ, απ' όπου θα ήταν και πολύ πιο εύκολο να πάρω αεροπλάνο για πίσω ή αλλού και θα έπαιρνα την απόφαση εκεί. Και όπως το σκέφτηκα αυτό, συνειδητοποίησα ότι αν έφευγα την επόμενη μέρα από Τσιανγκ Ράι για Τσιανγκ Μάι και από εκεί με το βραδυνό τρένο για Μπανγκόκ, μπορούσα να είμαι ξημερώματα στον σταθμό για να πάρω το εκδρομικό για την γέφυρα του ποταμού "Κβάι" που μου είχε κολλήσει από την προηγούμενη και δεν είχα δει.
Ε ναι λοιπόν. Αυτό θα έκανα και μετά βλέπαμε.
Μελετώντας τα δρομολόγια λεωφορείων, τρένων, τον καιρό και τα σημεία που ήθελα ακόμα να δω στο Ράι και δεν είχα προλάβει, έβγαλα ακόμα ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που μέσα σε μία μέρα τα χώραγε όλα, μαζί με αρκετή λάσκα για όσα θα μπορούσαν να πάνε στραβά, τα οποία φυσικά δεν είναι και λίγα. Για να δούμε, θα έβγαινε αυτή τη φορά;
Τακτοποίησα τα πράγματά μου να είναι έτοιμα, έβαλα το ξυπνητήρι για νωρίς και την έπεσα για ύπνο.
Την Μύανμαρ που ήταν κοντά την απέκλεισα κυρίως γιατί δεν είχα κάνει καμία έρευνα για αυτή.
Το Λάος ήταν μία επιλογή για συνέχεια. Η μαούνα θα έπαιρνε 2-3 μέρες να φτάσει Λουάν Πραμπάνγκ, ανάλογα τον καιρό, την ποσότητα νερού στο ποτάμι και τις στάσεις, καθώς χρησιμοποιείται και για εμπόριο και μετακίνηση μεταξύ των χωριών της διαδρομής. Από αυτά που διάβασα όμως, οι συνθήκες πάνω στο πλοίο δεν ήταν πολύ καλές. Στην χειρότερη θα υπήρχε ένας ξύλινος πάγκος να κάτσεις και στην καλύτερη καθίσματα λεωφορείου. Το ταβάνι από πάνω σταμάταγε τον ήλιο μόνο το μεσημέρι και τότε η ζέστη ήταν ανυπόφορη, ενώ τις άλλες ώρες μπορεί να μην είχες σκιά και να ψηνόσουν. Αν έβρεχε βρεχόσουν και εσύ και δεν έβλεπες τίποτα στην διαδρομή. Τουαλέτα δεν υπήρχε (αν ήθελες χρησιμοποιούσες το ποτάμι) αλλά ούτε και ηλεκτρισμός για να φορτίσεις συσκευές. Το ίντερνετ σπάνια έπιανε στην διαδρομή και αυτό αν έβρισκα κάρτα από το Λάος πριν φύγω. Τέλος το βράδυ η μαούνα σταμάταγε σε χωριά που έπρεπε να κανονίσεις μόνος σου την διαμονή, κάτι που είχα ακούσει ότι το εκμεταλλεύονταν αντίστοιχα. Το κόστος για εισιτήριο μαζί με φαγητά και διαμονή το υπολόγιζα 150 δολάρια, πολλά για ένα βράδυ και δύο μέρες με μηδενικές παροχές (υπολογίστε ότι φυσιολογικά χάλαγα περίπου 5 δολάρια για χόστελ, 10 για μηχανάκι και βενζίνη και 3-5 για φαγητό).
Υπήρχε και η εναλλακτική του λεγόμενου slow cruise ship (εδώ πάει και ένα πνιχτό γελάκι μαζί). Δηλαδή ακριβώς η ίδια μαούνα, όμως μόνο για ξένους. Στην τιμή του "κρουζ" περιελάμβανε την μεταφορά στο ποτάμι από το Ράι, μία διαμονή (δεν είχε λόγο να αργήσει), φαγητά και στάσεις σε 2-3 σημεία (ναούς, χωριά και μία μικρή σπηλιά). Το κόστος ήταν κάπου 200-250 δολάρια αν μαζεύονταν τουλάχιστον 6 άτομα, που δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μαζεύονταν εκείνη τη περίοδο, αλλιώς πιο ακριβά. Σίγουρα πολύ περισσότερα λεφτά απ' όσα θεωρούσα ότι του αναλογούσαν για την μικρή διαφορά σε παροχές, αν πήγαινα μαούνα θα πήγαινα με τους ντόπιους, όχι τόσο για τα χρήματα όσο για το ότι θεωρούσα ότι θα ήταν πιο αυθεντική εμπειρία. Άξιζε την ταλαιπωρία που φαινόταν να έχει; Μάλλον όχι, αλλά αν δεν το κάνεις δε μπορείς και να ξέρεις.
Όμως μάλλον ο βασικός λόγος για τον οποίο τελικά δεν το έκανα ήταν η βροχή που αναμενόταν. Είχα διαβάσει ότι με πολλές βροχές τα νερά σε κάποια σημεία του ποταμού γίνονταν επιθετικά και οι μαούνες που πρακτικά δεν έχουν καρίνα (καθώς το ποτάμι δεν είναι βαθύ) τούμπαραν. Στην καλύτερη έχανες όλα τα πράγματά σου στο νερό στην χειρότερη πνιγόσουν και εσύ (σε 1-2 μέτρα νερό). Είχαν υπάρξει τουλάχιστον 2-3 τέτοια περιστατικά απ' ότι είχα βρει τον προηγούμενο χρόνο, κάτι που το βρήκα ανησυχητικό. Και Σάμινα μπορεί να σου τύχει άμα είναι να σου τύχει αλλά μιλάμε για κάτι που προκύπτει μία φορά τα 10 ή 20 χρόνια, όχι κάθε τρίτο-τέταρτο μήνα.
Αφού λοιπόν πήρα την απόφαση να μην μπω στο Λάος από εκεί και να το αφήσω για αργότερα πηγαίναμε στα υπόλοιπα. Η βίζα 30 ημερών που είχα τελείωνε σε μερικές μέρες και αν ήθελα να κάτσω παραπάνω έπρεπε είτε να μπω σε γραφειοκρατικές διαδικασίες παράτασής της, είτε να βγω από την χώρα και να ξαναμπώ.
Εκεί βόρεια που ήμουν μπορούσα να περάσω εύκολα τα σύνορα. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να έφτανα μέχρι εκεί με το μηχανάκι. Μετά σφραγίδα εξόδου στο φυλάκιο, έξω από την πόρτα και ξανά μέσα από την άλλη και πιθανώς ο ίδιος υπάλληλος θα μου έβαζε σφραγίδα εισόδου. Σε δύο ωρίτσες θα είχα άλλες 30 μέρες, άντε να χρειαζόταν και κανένα μπαξίσι για γρηγορόσημο, γιατί δεν έκανα και τίποτα παράνομο.
Τις χρειαζόμουν όμως άλλες 30 μέρες; Θα μπορούσα να περάσω άνετα άλλη μία βδομάδα στο βορρά. Τόσο το Ράι όσο και το Μάι έχουν οδηγική διαδρομή που ξεκινάει και τελειώνει σε αυτά (loop) και που μπορεί να γίνει σε μία-δύο μέρες για το ένα και σε δύο-τρεις για το άλλο και τις οποίες δεν είχα κάνει και ψηνόμουν. Όμως ο καιρός δεν ήταν ιδανικός και φαινόταν ότι η καλή μου τύχη αναφορικά με τις βροχές τελείωνε. Οι δορυφορικές φωτογραφίες έδειχναν κάτι μωβ υγρασίες να έρχονται προς τα μέρη αυτά (η διαβάθμιση ήταν πράσινο-κίτρινο-κόκκινο, το μωβ μάλλον σήμαινε εκτός κλίμακας). Πιθανώς την επόμενη ήδη μέρα, ίσως την παραεπόμενη, θα ξεκίναγε πολυήμερη βροχή. Δεν είναι ότι σε 3 βδομάδες τρέξιμο την είχα εξαντλήσει την χώρα, υπήρχαν και πολλά άλλα πράγματα και ειδικά πέρα του beaten path, τα οποία με άνεση χρόνου μπορούσα να δω. Σίγουρα για Μπανγκόκ και πέριξ είχα αφήσει εκκρεμότητες 3 τουλάχιστον ημερών και δεν είχα ακουμπήσει καθόλου την (πολύ λιγότερο τουριστική) ανατολική και βορειο-ανατολική πλευρά. Άξιζε όμως;
Μέσα σε αυτά έπρεπε να τακτοποιήσω και τις άλλες, τις "κακές" σκέψεις. Μήπως το είχα παρακάνει; Πότε θα έστρωνα κώλο να κάνω τα πράγματα που έπρεπε να κάνω; Πότε θα επέστρεφα; Πότε θα έψαχνα για δουλειά;
Κατέληξα ότι θα επέστρεφα πίσω στην Μπανγκόκ, απ' όπου θα ήταν και πολύ πιο εύκολο να πάρω αεροπλάνο για πίσω ή αλλού και θα έπαιρνα την απόφαση εκεί. Και όπως το σκέφτηκα αυτό, συνειδητοποίησα ότι αν έφευγα την επόμενη μέρα από Τσιανγκ Ράι για Τσιανγκ Μάι και από εκεί με το βραδυνό τρένο για Μπανγκόκ, μπορούσα να είμαι ξημερώματα στον σταθμό για να πάρω το εκδρομικό για την γέφυρα του ποταμού "Κβάι" που μου είχε κολλήσει από την προηγούμενη και δεν είχα δει.
Ε ναι λοιπόν. Αυτό θα έκανα και μετά βλέπαμε.
Μελετώντας τα δρομολόγια λεωφορείων, τρένων, τον καιρό και τα σημεία που ήθελα ακόμα να δω στο Ράι και δεν είχα προλάβει, έβγαλα ακόμα ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που μέσα σε μία μέρα τα χώραγε όλα, μαζί με αρκετή λάσκα για όσα θα μπορούσαν να πάνε στραβά, τα οποία φυσικά δεν είναι και λίγα. Για να δούμε, θα έβγαινε αυτή τη φορά;
Τακτοποίησα τα πράγματά μου να είναι έτοιμα, έβαλα το ξυπνητήρι για νωρίς και την έπεσα για ύπνο.
Last edited by a moderator: