poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Να είμαι ειλικρινής δε θυμάμαι πλήρως την διαδρομή που ακολούθησα. Υποψιάζομαι - με βάση τις στάσεις και φωτογραφίες - ότι πήρα τον διαγώνιο δρόμο που έβγαινε νότια στο κέντρο του νησιού και όχι τον παραλιακό νότιο.
Οι δρόμοι ήταν άδειοι και η αίσθηση που είχα ήταν ότι κοιμόντουσαν όλοι. Στην αρχή έλεγα ότι έφταιγε η ζέστη και η μεσημεριανή ραστώνη. Ήταν άραγε το νησί εκτός τουριστικής εποχής ή πάντα έτσι είναι; Που να καταλάβεις σε λίγες ώρες.
Ευτυχώς την περισσότερη ώρα υπήρχε μια ελαφριά συννεφιά που προστάτευε λίγο από τα εγκαύματα. Όσο αντιηλιακό και να βάλεις με τόσες ώρες οδήγηση στον ήλιο καίγεσαι, σε αυτό ήμουν σχετικά τυχερός. Βέβαια κανονικά έπρεπε να βρέχει, οπότε μάλλον ήμουν πολύ τυχερός.
Αυτός τώρα δε το ζητάει να φάει κλήση για οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα;
Μαγαζί τεχνολογίας, τουριστικών και τέχνης. Γιατί όχι.
Οδήγηση μέσα στη φύση
Η πρώτη κανονική στάση που έκανα ήταν σε ένα μέρος που ήταν σημειωμένο για την θέα και κάποιο μικρό ναό στο βουνό. Δεν είχα καταλάβει ότι στην πράξη ήταν φτιαχτός, ιδιωτικός χώρος που προσπαθούσαν να τον κάνουν ατραξιόν. Είχε ένα καφέ-εστιατόριο (με πολύ ακριβές τιμές συγκριτικά), κάποια οικήματα για διαμονή και ένα "πάρκο" με αγάλματα ζώων και άλλα καλλιτεχνήματα που ήταν κιτς όσο πάει.
Ήξερα ότι είχε εισιτήριο πηγαίνοντας, αλλά έχοντας δει σε 5 λεπτά τα πάντα (μόνο η θέα άξιζε), δεν είχε έρθει κανείς οπότε πίστεψα ότι θα την έβγαζα στο τζάμπα. Έτσι και αλλιώς δεν άξιζε να πληρώσω για τις αηδίες. Όμως λίγο πριν φύγω ήρθε κάποιος.
Πατρινό καρναβάλι για πάντα
Τουλάχιστον η θέα ήταν καλή
Γύρω γύρω στην περιοχή καλλιεργούν ντούριαν, τον λεγόμενο βασιλιά των φρούτων της Ασίας. Είναι σε μέγεθος περίπου σαν καρπούζι και όταν το κόψεις... βρωμάει. Είναι ένας συνδυασμός φορεμένης κάλτσας άπλυτου αθλητή μετά από αγώνα, δοχείου φέτας 50 κιλών που έχει μείνει στον ήλιο, σακούλας με σκουπίδια που στάνε υγρά και ψυγείου που το ανοίγεις ενώ έχει μείνει εκτός ρεύματος κάνα μήνα. Αν καταφέρεις να ξεπεράσεις την μπόχα, η γεύση είναι εκπληκτική. Σαν βούτυρο με ανανά, τζάκφρουτ και μπανάνα. Όποιος θέλει να καεί μπορεί να βάλει να δει αστείες αντιδράσεις από κόσμο που τρώει για πρώτη φορά, καλύτερα όμως να βρει βιντεάκια από ασιατικές χώρες γιατί τα ντούριαν που πουλάνε εκτός συνήθως είναι άγουρα, άγευστα και χωρίς πολύ μπόχα, οπότε δεν προκαλούν τόσο αρνητικές αντιδράσεις.
Συνεχίζοντας μέσα από τους επαρχιακούς δρόμους πέρασα μέσα από ένα "elephant sanctuary", που επειδή το λέει το όνομα δεν σημαίνει ότι είναι κιόλας. Απλά ο κόσμος είναι πιο ευαισθητοποιημένος τώρα και πρέπει να επαναπροσδιοριστεί το τουριστικό προϊόν. Αντί λοιπόν να ανεβαίνεις στην πλάτη να πας βόλτα ενώ τα "δέρνει" ο εκπαιδευτής για να κάτσουν, σηκωθούν, τα πας βόλτα περπατώντας δίπλα τους με τον εκπαιδευτή. Σίγουρα μία πρόοδος.
Εκεί είχαν μία μαμά με το ελεφαντάκι της και σταμάτησα λίγο να δω. Άκουσα έναν που έλεγε ότι το ελεφαντάκι ήταν μόλις λίγων ημερών. Την κοίταζα και δεν ξέρω γιατί, μου βγήκε μία βαθιά στενοχώρια. Ένα ζώο που είναι φτιαγμένο να περπατάει μέσα στα δάση με ένα μωρό που θα μεγαλώσει σε ένα χώρο 5x5 για να διασκεδάζει τουρίστες όλη του τη ζωή.
Της έδωσα μία μπανάνα, την άνοιξε και την έδωσε στο ελεφαντάκι. Κρίμα που δεν το έβγαλα βίντεο.
Εκεί κοντά υπάρχουν και αρκετά σημεία με "καταρράκτες". Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν συνήθως δε μιλάμε για τίποτα τρομερό, μπορεί να είναι 2 μέτρα όλο και όλο. Διάλεξα να δω τους δύο μεγαλύτερους, γιατί είχα διαβάσει ότι πριν ξεκινήσουν οι βροχές οι άλλοι δεν έχουν νερό. Δεν μπορώ να πω ότι λέγανε και τίποτα ιδιαίτερο.
Περισσότερο κινδύνευες από την γέφυρα απ' ότι από το "ορμητικό" νερό.
Ένα από τα ηλίθια challenges, να προσπαθήσεις να ανέβεις από την κάτω στην επάνω γούρνα ενώ γλιστράνε τα πάντα. Περισσότερες πιθανότητες να σπάσεις κάτι από το να πηδήξεις από τον πρώτο όροφο.
Η πάνω γούρνα
Σκέφτηκα να ρίξω μια βουτιά αλλά θεώρησα ότι δεν αξίζει τον κόπο και συνέχισα.
Αυτό ήταν από τα λίγα ωραία μεγάλα "πράγματα" που πέτυχα, τα άλλα συνήθως ήταν κιτς. Υποτίθεται ότι ήταν κάποιος πολέμαρχος, διάβασα την ιστορία που ήταν και στα αγγλικά από κάτω αλλά την ξέχασα μετά.
Επόμενη στάση, "η γιαγιά και ο παππούς".
Υπάρχουν διάφορες ιστορίες για το πως ονομάστηκε έτσι η περιοχή, κάποιες ρομαντικές, άλλες δραματικές.
Όλη η δουλειά γινόταν για αυτό
Υποθέτω κάποιοι από εσάς τώρα είστε έτσι
Και ναι, αυτό είναι του παππού, είχε και ένα βράχο που ήταν της γιαγιάς, αλλά ήθελε πολύ φαντασία, σεξουαλική στέρηση και συγκεκριμένη θέση και φως για να το "δεις".
Εδώ η πινακίδα που εξηγούσε την επικρατέστερη εκδοχή της ιστορίας. Στον lonely planet νομίζω είχα διαβάσει άλλη.
Εκεί πιο δίπλα είχε και κάτι "κολυμπήθρες" που μου έκαναν κλικ και βούτηξα στα γρήγορα. Ήταν τέτοια η ζέστη που μέχρι να πάω στο μηχανάκι είχα στεγνώσει πάλι.
Κάπου εκεί άρχισε ένα ψιλόβροχο, το οποίο ήταν ευπρόσδεκτο στο να κόψει λίγο την ζέστη αλλά από την άλλη σήμαινε ότι δε μπορούσα να πάω το ίδιο γρήγορα. Επίσης συνειδητοποίησα ότι αν έριχνε καρέκλες θα έπρεπε να σταματήσω και θα επηρέαζε την επιστροφή, οπότε με προβλημάτισε. Ευτυχώς δεν κράτησε πολύ.
Συνέχισα βόρειο-δυτικά και βλέποντας την ώρα που είχε περάσει, αποφάσισα να μην κάνω τον πλήρη κύκλο που θα με πέρναγε μέσα από την πόλη, γιατί ήταν κάπου 20+ χλμ ακόμα και από εκείνη τη πλευρά αυτό που θα ήθελα να δω ήταν οι παραλίες που ήθελαν ακόμα περισσότερο χρόνο γιατί οι δρόμοι ήταν μάλλον άστρωτοι (σύμφωνα με το maps).
Οπότε το πήρα σχεδόν κάθετα ευθεία και βγήκα στο βορρά.
Από εκεί αποφάσισα να κάνω δεξιά και να πάω πλακωμένος μέχρι τον μεγάλο βούδα, που υποτίθεται ήταν μία από τις μεγάλες ατραξιόν του νησιού. Απογοητεύτηκα τόσο που ούτε φωτογραφία τον έβγαλα.
Γύρισα πίσω όσο γρήγορα είχα πάει, γιατί είχα αρχίσει λίγο να αγχώνομαι για τον χρόνο και την πιθανότητα βροχής. Οι δρόμοι στην βόρεια πλευρά ήταν πιο μεγάλοι και είχαν και μία σχετική κίνηση. Λέμε τώρα, απλά δεν ήταν εντελώς άδειοι.
Υπήρχαν 2-3 παραλίες στον δρόμο που είδα καταδρομικά
Και μία που μου άρεσε, περισσότερο λόγω του ότι ήταν άδεια σε ένα σκηνικό γλυκιάς αναμονής για την τροπική βροχή στο δειλινό. Ήθελα να μπω στο νερό αλλά δεν ήθελα να αργήσω κιόλας οπότε το άφησα στις φωτογραφίες μόνο.
Και από εκεί το πήρα ντουγρού πίσω, όπου έφτασα νωρίτερα απ' ότι έπρεπε. Άφησα το μηχανάκι, εντυπωσιάζοντας τον τύπο που είδα ότι είδα. Έβγαλα εισιτήριο μαθαίνοντας ότι το καράβι είχε καθυστέρηση τουλάχιστον μία ώρα και μην έχοντας τι άλλο να κάνω, πήγα να κάνω μια βόλτα να περάσει η ώρα.
Οι δρόμοι ήταν άδειοι και η αίσθηση που είχα ήταν ότι κοιμόντουσαν όλοι. Στην αρχή έλεγα ότι έφταιγε η ζέστη και η μεσημεριανή ραστώνη. Ήταν άραγε το νησί εκτός τουριστικής εποχής ή πάντα έτσι είναι; Που να καταλάβεις σε λίγες ώρες.
Ευτυχώς την περισσότερη ώρα υπήρχε μια ελαφριά συννεφιά που προστάτευε λίγο από τα εγκαύματα. Όσο αντιηλιακό και να βάλεις με τόσες ώρες οδήγηση στον ήλιο καίγεσαι, σε αυτό ήμουν σχετικά τυχερός. Βέβαια κανονικά έπρεπε να βρέχει, οπότε μάλλον ήμουν πολύ τυχερός.
Αυτός τώρα δε το ζητάει να φάει κλήση για οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα;
Μαγαζί τεχνολογίας, τουριστικών και τέχνης. Γιατί όχι.
Οδήγηση μέσα στη φύση
Η πρώτη κανονική στάση που έκανα ήταν σε ένα μέρος που ήταν σημειωμένο για την θέα και κάποιο μικρό ναό στο βουνό. Δεν είχα καταλάβει ότι στην πράξη ήταν φτιαχτός, ιδιωτικός χώρος που προσπαθούσαν να τον κάνουν ατραξιόν. Είχε ένα καφέ-εστιατόριο (με πολύ ακριβές τιμές συγκριτικά), κάποια οικήματα για διαμονή και ένα "πάρκο" με αγάλματα ζώων και άλλα καλλιτεχνήματα που ήταν κιτς όσο πάει.
Ήξερα ότι είχε εισιτήριο πηγαίνοντας, αλλά έχοντας δει σε 5 λεπτά τα πάντα (μόνο η θέα άξιζε), δεν είχε έρθει κανείς οπότε πίστεψα ότι θα την έβγαζα στο τζάμπα. Έτσι και αλλιώς δεν άξιζε να πληρώσω για τις αηδίες. Όμως λίγο πριν φύγω ήρθε κάποιος.
Πατρινό καρναβάλι για πάντα
Τουλάχιστον η θέα ήταν καλή
Γύρω γύρω στην περιοχή καλλιεργούν ντούριαν, τον λεγόμενο βασιλιά των φρούτων της Ασίας. Είναι σε μέγεθος περίπου σαν καρπούζι και όταν το κόψεις... βρωμάει. Είναι ένας συνδυασμός φορεμένης κάλτσας άπλυτου αθλητή μετά από αγώνα, δοχείου φέτας 50 κιλών που έχει μείνει στον ήλιο, σακούλας με σκουπίδια που στάνε υγρά και ψυγείου που το ανοίγεις ενώ έχει μείνει εκτός ρεύματος κάνα μήνα. Αν καταφέρεις να ξεπεράσεις την μπόχα, η γεύση είναι εκπληκτική. Σαν βούτυρο με ανανά, τζάκφρουτ και μπανάνα. Όποιος θέλει να καεί μπορεί να βάλει να δει αστείες αντιδράσεις από κόσμο που τρώει για πρώτη φορά, καλύτερα όμως να βρει βιντεάκια από ασιατικές χώρες γιατί τα ντούριαν που πουλάνε εκτός συνήθως είναι άγουρα, άγευστα και χωρίς πολύ μπόχα, οπότε δεν προκαλούν τόσο αρνητικές αντιδράσεις.
Συνεχίζοντας μέσα από τους επαρχιακούς δρόμους πέρασα μέσα από ένα "elephant sanctuary", που επειδή το λέει το όνομα δεν σημαίνει ότι είναι κιόλας. Απλά ο κόσμος είναι πιο ευαισθητοποιημένος τώρα και πρέπει να επαναπροσδιοριστεί το τουριστικό προϊόν. Αντί λοιπόν να ανεβαίνεις στην πλάτη να πας βόλτα ενώ τα "δέρνει" ο εκπαιδευτής για να κάτσουν, σηκωθούν, τα πας βόλτα περπατώντας δίπλα τους με τον εκπαιδευτή. Σίγουρα μία πρόοδος.
Εκεί είχαν μία μαμά με το ελεφαντάκι της και σταμάτησα λίγο να δω. Άκουσα έναν που έλεγε ότι το ελεφαντάκι ήταν μόλις λίγων ημερών. Την κοίταζα και δεν ξέρω γιατί, μου βγήκε μία βαθιά στενοχώρια. Ένα ζώο που είναι φτιαγμένο να περπατάει μέσα στα δάση με ένα μωρό που θα μεγαλώσει σε ένα χώρο 5x5 για να διασκεδάζει τουρίστες όλη του τη ζωή.
Της έδωσα μία μπανάνα, την άνοιξε και την έδωσε στο ελεφαντάκι. Κρίμα που δεν το έβγαλα βίντεο.
Εκεί κοντά υπάρχουν και αρκετά σημεία με "καταρράκτες". Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν συνήθως δε μιλάμε για τίποτα τρομερό, μπορεί να είναι 2 μέτρα όλο και όλο. Διάλεξα να δω τους δύο μεγαλύτερους, γιατί είχα διαβάσει ότι πριν ξεκινήσουν οι βροχές οι άλλοι δεν έχουν νερό. Δεν μπορώ να πω ότι λέγανε και τίποτα ιδιαίτερο.
Περισσότερο κινδύνευες από την γέφυρα απ' ότι από το "ορμητικό" νερό.
Ένα από τα ηλίθια challenges, να προσπαθήσεις να ανέβεις από την κάτω στην επάνω γούρνα ενώ γλιστράνε τα πάντα. Περισσότερες πιθανότητες να σπάσεις κάτι από το να πηδήξεις από τον πρώτο όροφο.
Η πάνω γούρνα
Σκέφτηκα να ρίξω μια βουτιά αλλά θεώρησα ότι δεν αξίζει τον κόπο και συνέχισα.
Αυτό ήταν από τα λίγα ωραία μεγάλα "πράγματα" που πέτυχα, τα άλλα συνήθως ήταν κιτς. Υποτίθεται ότι ήταν κάποιος πολέμαρχος, διάβασα την ιστορία που ήταν και στα αγγλικά από κάτω αλλά την ξέχασα μετά.
Επόμενη στάση, "η γιαγιά και ο παππούς".
Υπάρχουν διάφορες ιστορίες για το πως ονομάστηκε έτσι η περιοχή, κάποιες ρομαντικές, άλλες δραματικές.
Όλη η δουλειά γινόταν για αυτό
Υποθέτω κάποιοι από εσάς τώρα είστε έτσι
Και ναι, αυτό είναι του παππού, είχε και ένα βράχο που ήταν της γιαγιάς, αλλά ήθελε πολύ φαντασία, σεξουαλική στέρηση και συγκεκριμένη θέση και φως για να το "δεις".
Εδώ η πινακίδα που εξηγούσε την επικρατέστερη εκδοχή της ιστορίας. Στον lonely planet νομίζω είχα διαβάσει άλλη.
Εκεί πιο δίπλα είχε και κάτι "κολυμπήθρες" που μου έκαναν κλικ και βούτηξα στα γρήγορα. Ήταν τέτοια η ζέστη που μέχρι να πάω στο μηχανάκι είχα στεγνώσει πάλι.
Κάπου εκεί άρχισε ένα ψιλόβροχο, το οποίο ήταν ευπρόσδεκτο στο να κόψει λίγο την ζέστη αλλά από την άλλη σήμαινε ότι δε μπορούσα να πάω το ίδιο γρήγορα. Επίσης συνειδητοποίησα ότι αν έριχνε καρέκλες θα έπρεπε να σταματήσω και θα επηρέαζε την επιστροφή, οπότε με προβλημάτισε. Ευτυχώς δεν κράτησε πολύ.
Συνέχισα βόρειο-δυτικά και βλέποντας την ώρα που είχε περάσει, αποφάσισα να μην κάνω τον πλήρη κύκλο που θα με πέρναγε μέσα από την πόλη, γιατί ήταν κάπου 20+ χλμ ακόμα και από εκείνη τη πλευρά αυτό που θα ήθελα να δω ήταν οι παραλίες που ήθελαν ακόμα περισσότερο χρόνο γιατί οι δρόμοι ήταν μάλλον άστρωτοι (σύμφωνα με το maps).
Οπότε το πήρα σχεδόν κάθετα ευθεία και βγήκα στο βορρά.
Από εκεί αποφάσισα να κάνω δεξιά και να πάω πλακωμένος μέχρι τον μεγάλο βούδα, που υποτίθεται ήταν μία από τις μεγάλες ατραξιόν του νησιού. Απογοητεύτηκα τόσο που ούτε φωτογραφία τον έβγαλα.
Γύρισα πίσω όσο γρήγορα είχα πάει, γιατί είχα αρχίσει λίγο να αγχώνομαι για τον χρόνο και την πιθανότητα βροχής. Οι δρόμοι στην βόρεια πλευρά ήταν πιο μεγάλοι και είχαν και μία σχετική κίνηση. Λέμε τώρα, απλά δεν ήταν εντελώς άδειοι.
Υπήρχαν 2-3 παραλίες στον δρόμο που είδα καταδρομικά
Και μία που μου άρεσε, περισσότερο λόγω του ότι ήταν άδεια σε ένα σκηνικό γλυκιάς αναμονής για την τροπική βροχή στο δειλινό. Ήθελα να μπω στο νερό αλλά δεν ήθελα να αργήσω κιόλας οπότε το άφησα στις φωτογραφίες μόνο.
Και από εκεί το πήρα ντουγρού πίσω, όπου έφτασα νωρίτερα απ' ότι έπρεπε. Άφησα το μηχανάκι, εντυπωσιάζοντας τον τύπο που είδα ότι είδα. Έβγαλα εισιτήριο μαθαίνοντας ότι το καράβι είχε καθυστέρηση τουλάχιστον μία ώρα και μην έχοντας τι άλλο να κάνω, πήγα να κάνω μια βόλτα να περάσει η ώρα.
Last edited by a moderator: