poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Το οδικό δίκτυο στην Κο Λάντα μοιάζει με Α, καθώς το εντελώς νότιο τμήμα του νησιού είναι σχετικά απόκρημνο, θα μπορούσε να είναι Θ αλλά τα δύο παράλληλα τμήματα δεν ακουμπάνε οριακά.
Εγώ ξεκίναγα από τα μέσα της ανατολικής πλευράς και είχα στόχο να φτάσω στην κορυφή, να κατέβω το δεξί πόδι που κατέληγε σε μία πόλη με το πολλά υποσχόμενο όνομα old town και μετά να το πάρω ανάποδα και περνώντας από το κέντρο, να βγω πάλι πίσω ανατολικά οπότε θα συνέχιζα για τέρμα νότια από εκείνη την πλευρά, κάπου 40χλμ σύνολο. Ευτυχώς το maps.me που στηρίζεται στο openstreetmaps ήταν εξαιρετικό στο να σου δείχνει όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, αλλά άθλιο στο να σε πάει καθώς η πλοήγηση του ήταν αργή, δούλευε μόνο με ανοιχτή οθόνη και μου πέθαινε την μπαταρία στο κινητό, οπότε δεν την χρησιμοποιούσα. Όχι ότι χρειαζόταν κιόλας.
Ξεκίνησα λοιπόν και ούτε 5 λεπτά στο δρόμο περνάω κάτι και αναρωτιέμαι "το είδα όντως αυτό τώρα ή το φαντάστηκα". Σταμάτησα στην άκρη, κοίταξα πάλι και ναι το είχα δει. Έκανα αναστροφή.
Μπήκα μέσα, όπου το μαγαζί ήταν άδειο και στην κουζίνα μόνο βρήκα μία ταϊλανδέζικα κυρία (υποθέτω μαγείρισσα). Δε θυμάμαι πως συνεννοηθήκαμε αλλά κατάλαβα ότι υπήρχε έλληνας ιδιοκτήτης και θα ερχόταν σύντομα, οπότε και περίμενα. Πράγματι μετά από λίγο ήρθε, μου έφτιαξε φραπέ (που παρόλο που ήταν στο μενού δε δέχθηκε να τον πληρώσω) και τα είπαμε για κάμποση ώρα. Ήταν ενδιαφέρουσα η ιστορία του για το πως βρέθηκε εκεί αλλά αυτό αφορά τον ίδιο και δεν θα την μεταφέρω εδώ. Τον ρώτησα "ρε συ μου φαίνεται άδειο το νησί γιατί;". Ηδη ο Αύγουστος είναι το τέλος της περιόδου για εκεί και έπρεπε να είχαν ήδη ξεκινήσει οι βροχές. Για την ακρίβεια είχε εκπλαγεί που το είχα επισκεφθεί τότε. Φεύγοντας έτσι γρήγορα όπως έφυγα για το ταξίδι είχα ξεχάσει εντελώς να κοιτάξω το τι γίνεται από καιρό και ήμουν τυχερός που πετύχαινα ήλιο ή συννεφιά αλλά όχι βροχές (ακόμα?). Γνώρισα την γυναίκα του και την κόρη του (επίσης από την Ελλάδα) μιλήσαμε και άλλο για την ζωή εκεί και κάποια στιγμή τους είπα ότι πρέπει να τους αφήσω γιατί δε θα προλάβαινα. Ήδη η στάση μου είχε φάει κάπου μιάμιση ώρα, που σήμαινε ότι θα με έβρισκε βράδυ στο δρόμο μετά.
Έφυγα και το πλάκωσα με γρήγορες στάσεις σε σημεία ενδιαφέροντος όπως ένα χωριό που ήταν πάνω σε πασσάλους (ήταν η ώρα της άμπωτης αλλά λογικά στην παλίρροια πλημμυρίζει)
Πλάκα είχε ότι ακόμα και τα μέρη που βάζανε τις προσφορές ήταν σε πασσάλους
Από κάτω όλες οι τρύπες στην άμμο ήταν από καβούρια με απίθανα χρώματα και σχήματα. Μερικά από αυτά είχαν μόνο μία (αλλά υπερισχυρή) δαγκάνα. Δεν ξέρω πολλά για την ερωτική ζωή των καβουριών, ούτε πόσες καβουρίνες κυκλοφορούσαν στην άμμο, αλλά επειδή ήταν η δεξιά ίσως να έπαιζε πολύ μοναξιά και να είχε προκληθεί από υπερβολική αυτοικανοποίηση.
Κάποια στιγμή στον δρόμο πέτυχα μία αγορά και έκανα μία γρήγορη στάση να την δω. Δεν ξέρω πως μου ήρθε αλλά σε έναν πάγκο είδα ανανάδες και είπα να πάρω έναν. Ρώτησα λοιπόν πόσο κάνει, τον ζύγισε και μου λέει 12 μπατ. Δε ξέρω πόσες φορές ρώτησα πάλι πόσο γιατί δεν το πίστευα. Ένας τεράστιος ανανάς και δεν πλήρωσα ούτε 30 λεπτά του ευρώ. Βέβαια πως θα τον άνοιγα δεν είχα σκεφτεί, δεν είχα μαχαίρι μαζί.
Η δυτική πλευρά του νησιού ήταν πολύ απομονωμένη, σπάνια πετύχαινα άλλο όχημα. Ο μικρός δρόμος μέσα στη φύση μου άρεσε πολύ.
Η old town μόνο town δεν ήταν, χωριό και αυτό με τα χίλια ζόρια. Μόνο αυτά τα λίγα ξύλινα κτήρια κάτι διαφορετικό είχανε που μου θύμισαν κάτι αντίστοιχο στην Μαλαισία, αλλά χοντρικά νομίζω ότι βλέπετε στην φώτο ήταν, τίποτε άλλο.
Η άμπωτη είχε πάλι τραβήξει τη θάλασσα πολύ μέσα, έκανα μία βόλτα στην αποβάθρα που έπαιζε πολύ ησυχία.
Και το πήρα πάλι πίσω για την ανατολική πλευρά από το μεσαίο πέρασμα
Στα ανατολικά ήταν ξεκάθαρα καλύτερα από θέμα πολιτισμού, υπήρχαν και μερικά resort αν και πάλι το νησί ήταν τρομερά ήσυχο.
Πέτυχα και κάτι μαϊμούδες στο δρόμο όπως πετυχαίνουμε εμείς κατσίκες στα χωριά και το πίεσα να φτάσω μέχρι την μπανάνα μπιτς. Είχε αρχίσει να πέφτει ο ήλιος οπότε έβγαλα τα γυαλιά ηλίου και μετά από λίγο βρήκε και έπεσε κάποιο μαμούνι πάνω από το μάτι και με τσίμπησε. Πόναγα αλλά ευτυχώς δε φούσκωσε και συνέχισα.
Γι αυτό είχα χρόνια να δω singer ραπτομηχανές, πρέπει το εργοστάσιο να το γύρισε στις αντλίες καυσίμου
Αρκετές παραλίες στο νότο είχαν βράχια και δεν προσφέρονταν για μπάνιο
Όμως κατέληξα εδώ που ήταν εντάξει και έριξα την βουτιά μου απολαμβάνοντας την ησυχία και το δειλινό που έπεφτε μέσα στο ζεστό τροπικό νεράκι. Ήμουν ο μόνος άνθρωπος στην παραλία. Κάποτε πρέπει να υπήρχε ένα beach bar αλλά φαινόταν καιρό εγκαταλελειμμένο.
Στην επιστροφή σταμάτησα σε ένα εστιατόριο από αυτά που μου αρέσουν με ISO HACCP SQFI και άλλες πιστοποιήσεις (not). Το φαγητό ήταν καλό αν και κάπως γλυκό, μου θύμισε μαλαισία και συνειδητοποίησα ότι ήμουν πράγματι πολύ κοντά.
Στην επιστροφή είδα ένα πανηγύρι, στο οποίο σταμάτησα για λίγο αλλά δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο. Μάλλον τσίμπησα κάτι για τις γεύσεις, ίσως και όχι, δεν θυμάμαι. Πρόσεξα όμως ότι ήταν φίσκα στις μουσουλμάνες, ενώ και στην σκηνή ήταν μουσουλμανάκια και θυμήθηκα ότι ο νότος της Ταιλάνδης είχε αυτονομιστικό κίνημα που για χρόνια έβαζε βόμβες γιατί ήθελε την σύνδεση με την μουσουλμανική Μαλαισία. Τότε βέβαια η κατάσταση είχε κάπως βελτιωθεί και έτσι και αλλιώς το βασικό πρόβλημα ήταν κοντά στα σύνορα, όχι στο Λαντα.
Πατέντα για να διώχνει τα ζουζούνια. Έγραψε.
Πήγα πίσω στο χοστέλ, όπου ξεφορτώνοντας το μηχανάκι ανακάλυψα τον ανανά. Ζήτησα από την ρεσεψιόν ένα μαχαίρι, μου έδωσαν μία χατζάρα και τον τσάκισα. Δε ξέρω αν ήταν η διάθεσή μου, πάντως μου φάνηκε ο πιο γλυκός ανανάς που είχα φάει ποτέ. Τον έσφαζες και τρέχανε ζουμιά λες και έκοβες ζουμερό πορτοκάλι.
Έδωσα σε όποιον βρήκα γιατί δε μπορούσα να τον τελειώσω και δεν είχαμε ψυγείο να έτρωγα για πρωινό και την έπεσα νωρίς για ύπνο γιατί την άλλη μέρα είχα πρωινό ξύπνημα. Οι υπόλοιποι συγκάτοικοι ήταν από την Αυστραλία που είχαν έρθει για μπον βιβέρ, φύγανε για νυχτερινή διασκέδαση όταν έπεφτα για ύπνο και επέστρεψαν χαράματα. Μάλιστα ο ένας από αυτούς κοιμήθηκε έξω γιατί είχε πιει πολύ και ξέρναγε. Τους άκουσα όταν γύρισαν αλλά ήμουν πολύ κουρασμένος για να τσαντιστώ, έβαλα τα ακουστικά με μουσικούλα και κοιμήθηκα πάλι.
@psilos3 Μιας που σου έχει βγει η φήμη του πότη, εδώ σου έχω την λύση αν δεν σε πιάσει το κρασί, η μπύρα αλλά ούτε και το ουίσκι
Εγώ ξεκίναγα από τα μέσα της ανατολικής πλευράς και είχα στόχο να φτάσω στην κορυφή, να κατέβω το δεξί πόδι που κατέληγε σε μία πόλη με το πολλά υποσχόμενο όνομα old town και μετά να το πάρω ανάποδα και περνώντας από το κέντρο, να βγω πάλι πίσω ανατολικά οπότε θα συνέχιζα για τέρμα νότια από εκείνη την πλευρά, κάπου 40χλμ σύνολο. Ευτυχώς το maps.me που στηρίζεται στο openstreetmaps ήταν εξαιρετικό στο να σου δείχνει όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, αλλά άθλιο στο να σε πάει καθώς η πλοήγηση του ήταν αργή, δούλευε μόνο με ανοιχτή οθόνη και μου πέθαινε την μπαταρία στο κινητό, οπότε δεν την χρησιμοποιούσα. Όχι ότι χρειαζόταν κιόλας.
Ξεκίνησα λοιπόν και ούτε 5 λεπτά στο δρόμο περνάω κάτι και αναρωτιέμαι "το είδα όντως αυτό τώρα ή το φαντάστηκα". Σταμάτησα στην άκρη, κοίταξα πάλι και ναι το είχα δει. Έκανα αναστροφή.
Μπήκα μέσα, όπου το μαγαζί ήταν άδειο και στην κουζίνα μόνο βρήκα μία ταϊλανδέζικα κυρία (υποθέτω μαγείρισσα). Δε θυμάμαι πως συνεννοηθήκαμε αλλά κατάλαβα ότι υπήρχε έλληνας ιδιοκτήτης και θα ερχόταν σύντομα, οπότε και περίμενα. Πράγματι μετά από λίγο ήρθε, μου έφτιαξε φραπέ (που παρόλο που ήταν στο μενού δε δέχθηκε να τον πληρώσω) και τα είπαμε για κάμποση ώρα. Ήταν ενδιαφέρουσα η ιστορία του για το πως βρέθηκε εκεί αλλά αυτό αφορά τον ίδιο και δεν θα την μεταφέρω εδώ. Τον ρώτησα "ρε συ μου φαίνεται άδειο το νησί γιατί;". Ηδη ο Αύγουστος είναι το τέλος της περιόδου για εκεί και έπρεπε να είχαν ήδη ξεκινήσει οι βροχές. Για την ακρίβεια είχε εκπλαγεί που το είχα επισκεφθεί τότε. Φεύγοντας έτσι γρήγορα όπως έφυγα για το ταξίδι είχα ξεχάσει εντελώς να κοιτάξω το τι γίνεται από καιρό και ήμουν τυχερός που πετύχαινα ήλιο ή συννεφιά αλλά όχι βροχές (ακόμα?). Γνώρισα την γυναίκα του και την κόρη του (επίσης από την Ελλάδα) μιλήσαμε και άλλο για την ζωή εκεί και κάποια στιγμή τους είπα ότι πρέπει να τους αφήσω γιατί δε θα προλάβαινα. Ήδη η στάση μου είχε φάει κάπου μιάμιση ώρα, που σήμαινε ότι θα με έβρισκε βράδυ στο δρόμο μετά.
Έφυγα και το πλάκωσα με γρήγορες στάσεις σε σημεία ενδιαφέροντος όπως ένα χωριό που ήταν πάνω σε πασσάλους (ήταν η ώρα της άμπωτης αλλά λογικά στην παλίρροια πλημμυρίζει)
Πλάκα είχε ότι ακόμα και τα μέρη που βάζανε τις προσφορές ήταν σε πασσάλους
Από κάτω όλες οι τρύπες στην άμμο ήταν από καβούρια με απίθανα χρώματα και σχήματα. Μερικά από αυτά είχαν μόνο μία (αλλά υπερισχυρή) δαγκάνα. Δεν ξέρω πολλά για την ερωτική ζωή των καβουριών, ούτε πόσες καβουρίνες κυκλοφορούσαν στην άμμο, αλλά επειδή ήταν η δεξιά ίσως να έπαιζε πολύ μοναξιά και να είχε προκληθεί από υπερβολική αυτοικανοποίηση.
Κάποια στιγμή στον δρόμο πέτυχα μία αγορά και έκανα μία γρήγορη στάση να την δω. Δεν ξέρω πως μου ήρθε αλλά σε έναν πάγκο είδα ανανάδες και είπα να πάρω έναν. Ρώτησα λοιπόν πόσο κάνει, τον ζύγισε και μου λέει 12 μπατ. Δε ξέρω πόσες φορές ρώτησα πάλι πόσο γιατί δεν το πίστευα. Ένας τεράστιος ανανάς και δεν πλήρωσα ούτε 30 λεπτά του ευρώ. Βέβαια πως θα τον άνοιγα δεν είχα σκεφτεί, δεν είχα μαχαίρι μαζί.
Η δυτική πλευρά του νησιού ήταν πολύ απομονωμένη, σπάνια πετύχαινα άλλο όχημα. Ο μικρός δρόμος μέσα στη φύση μου άρεσε πολύ.
Η old town μόνο town δεν ήταν, χωριό και αυτό με τα χίλια ζόρια. Μόνο αυτά τα λίγα ξύλινα κτήρια κάτι διαφορετικό είχανε που μου θύμισαν κάτι αντίστοιχο στην Μαλαισία, αλλά χοντρικά νομίζω ότι βλέπετε στην φώτο ήταν, τίποτε άλλο.
Η άμπωτη είχε πάλι τραβήξει τη θάλασσα πολύ μέσα, έκανα μία βόλτα στην αποβάθρα που έπαιζε πολύ ησυχία.
Και το πήρα πάλι πίσω για την ανατολική πλευρά από το μεσαίο πέρασμα
Στα ανατολικά ήταν ξεκάθαρα καλύτερα από θέμα πολιτισμού, υπήρχαν και μερικά resort αν και πάλι το νησί ήταν τρομερά ήσυχο.
Πέτυχα και κάτι μαϊμούδες στο δρόμο όπως πετυχαίνουμε εμείς κατσίκες στα χωριά και το πίεσα να φτάσω μέχρι την μπανάνα μπιτς. Είχε αρχίσει να πέφτει ο ήλιος οπότε έβγαλα τα γυαλιά ηλίου και μετά από λίγο βρήκε και έπεσε κάποιο μαμούνι πάνω από το μάτι και με τσίμπησε. Πόναγα αλλά ευτυχώς δε φούσκωσε και συνέχισα.
Γι αυτό είχα χρόνια να δω singer ραπτομηχανές, πρέπει το εργοστάσιο να το γύρισε στις αντλίες καυσίμου
Αρκετές παραλίες στο νότο είχαν βράχια και δεν προσφέρονταν για μπάνιο
Όμως κατέληξα εδώ που ήταν εντάξει και έριξα την βουτιά μου απολαμβάνοντας την ησυχία και το δειλινό που έπεφτε μέσα στο ζεστό τροπικό νεράκι. Ήμουν ο μόνος άνθρωπος στην παραλία. Κάποτε πρέπει να υπήρχε ένα beach bar αλλά φαινόταν καιρό εγκαταλελειμμένο.
Στην επιστροφή σταμάτησα σε ένα εστιατόριο από αυτά που μου αρέσουν με ISO HACCP SQFI και άλλες πιστοποιήσεις (not). Το φαγητό ήταν καλό αν και κάπως γλυκό, μου θύμισε μαλαισία και συνειδητοποίησα ότι ήμουν πράγματι πολύ κοντά.
Στην επιστροφή είδα ένα πανηγύρι, στο οποίο σταμάτησα για λίγο αλλά δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο. Μάλλον τσίμπησα κάτι για τις γεύσεις, ίσως και όχι, δεν θυμάμαι. Πρόσεξα όμως ότι ήταν φίσκα στις μουσουλμάνες, ενώ και στην σκηνή ήταν μουσουλμανάκια και θυμήθηκα ότι ο νότος της Ταιλάνδης είχε αυτονομιστικό κίνημα που για χρόνια έβαζε βόμβες γιατί ήθελε την σύνδεση με την μουσουλμανική Μαλαισία. Τότε βέβαια η κατάσταση είχε κάπως βελτιωθεί και έτσι και αλλιώς το βασικό πρόβλημα ήταν κοντά στα σύνορα, όχι στο Λαντα.
Πατέντα για να διώχνει τα ζουζούνια. Έγραψε.
Πήγα πίσω στο χοστέλ, όπου ξεφορτώνοντας το μηχανάκι ανακάλυψα τον ανανά. Ζήτησα από την ρεσεψιόν ένα μαχαίρι, μου έδωσαν μία χατζάρα και τον τσάκισα. Δε ξέρω αν ήταν η διάθεσή μου, πάντως μου φάνηκε ο πιο γλυκός ανανάς που είχα φάει ποτέ. Τον έσφαζες και τρέχανε ζουμιά λες και έκοβες ζουμερό πορτοκάλι.
Έδωσα σε όποιον βρήκα γιατί δε μπορούσα να τον τελειώσω και δεν είχαμε ψυγείο να έτρωγα για πρωινό και την έπεσα νωρίς για ύπνο γιατί την άλλη μέρα είχα πρωινό ξύπνημα. Οι υπόλοιποι συγκάτοικοι ήταν από την Αυστραλία που είχαν έρθει για μπον βιβέρ, φύγανε για νυχτερινή διασκέδαση όταν έπεφτα για ύπνο και επέστρεψαν χαράματα. Μάλιστα ο ένας από αυτούς κοιμήθηκε έξω γιατί είχε πιει πολύ και ξέρναγε. Τους άκουσα όταν γύρισαν αλλά ήμουν πολύ κουρασμένος για να τσαντιστώ, έβαλα τα ακουστικά με μουσικούλα και κοιμήθηκα πάλι.
@psilos3 Μιας που σου έχει βγει η φήμη του πότη, εδώ σου έχω την λύση αν δεν σε πιάσει το κρασί, η μπύρα αλλά ούτε και το ουίσκι
Last edited by a moderator: