poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Το πρώτο λεωφορείο δεν ήταν δύσκολο να το βρω, όπως δεν ήταν και πολύ δύσκολο να βρω που να κατέβω, αφού είχε κίνηση και έβλεπα αργά στον χάρτη να πλησιάζει η διασταύρωση στην οποία θα πέρναγε το άλλο λεωφορείο κάθετα. Οπότε όταν ήρθε η ώρα, σηκώθηκα και κατέβηκα στην πρώτη στάση που έκανε, η οποία ήταν αρκετά μετά την διασταύρωση.
Προσέξτε κλιματισμό στο ταβάνι παρακαλώ
Τόσο ο δρόμος που ήμουν όσο και ο κάθετος ήταν βασικές, κλειστές αρτηρίες, με πολλές λωρίδες. Κανένα λεωφορείο δε σταματούσε κοντά στην διασταύρωση και ούτε καν μπορούσες να περάσεις "απλά" απέναντι τον δρόμο. Έπρεπε να περπατήσεις τουλάχιστον 200-300 μέτρα από την διασταύρωση, να ανέβεις πεζογέφυρα και να περάσεις απέναντι και μετά πάλι πίσω. Επειδή ήταν τόσο βασικές αρτηρίες τα λεωφορεία είχαν διαφορετικά σημεία που σταμάταγε το καθένα, φυσικά χωρίς να είναι σημειωμένα ή αν ήταν σημειωμένα ήταν μόνο στα ταιλανδέζικα οπότε δε καταλάβαινα τίποτα (γιατί και τα νούμερά τους είναι στην τοπική γραφή).
Δεν ήταν δύσκολο να βρω σε ποια κατεύθυνση έπρεπε να ψάξω, αφού θυμόμουν ότι είχα κατέβει βορρά προς νότο, άρα ο νέος δρόμος έπρεπε να είναι 90 μοίρες δεξιά μου για να πάω δυτικά. Όμως η στάση μπορούσε να ήταν 50, 100 ή 200 μέτρα πριν ή μετά την διασταύρωση σε οποιοδήποτε σημείο. Αν δεν ήσουν στο σωστό το λεωφορείο δε σταμάταγε. Η κάθε αλλαγή από την μία πλευρά στην άλλη ήταν τουλάχιστον 10 λεπτά περπάτημα πάνω κάτω πεζογέφυρες. Προσπαθούσα να δω το λεωφορείο να περνάει ώστε να έτρεχα προς όπου σταματούσε, αν προλάβαινα και αυτό αν σταματούσε γιατί μπορεί και να μην κατέβαινε κανείς εκεί και να συνέχιζε γιατί εγώ ήμουν σε λάθος σημείο για να με πάρει. Εν τω μεταξύ δεν ήξερα και την συχνότητα των δρομολογίων. Η κίνηση ήταν περίεργη, κάποιες φορές δε προχώραγε τίποτα και κάποιες στιγμές τρέχανε όλοι μέχρι να κολλήσουν πάλι. Τα λεωφορεία έρχονταν και έπαιρναν (όχι το δικό μου όμως) και μερικές φορές έρχονταν τα ίδια νούμερα ξανά και ξανά το ένα πίσω από το άλλο.
Σκέφτηκα να ρωτήσω έναν νεαρό που διάβαζε κάτι στο κινητό μήπως ξέρει που είναι η στάση, με την λογική ότι η νέα γενιά ξέρει κάποια αγγλικά, είχε και κινητό οπότε ίσως μπορούσε να το βρει για μένα στα ταιλανδέζικα, Ναι καλά. Αντί να μου πει ότι δεν ξέρει, δεν είχε και καμία υποχρέωση άλλωστε, ο ασιατικός κώδικας του επέβαλλε να ξέρει αφού εγώ ήμουν ξένος, αυτός ντόπιος και ζήτησα την βοήθειά του. Μου ζήτησε με σπασμένα αγγλικά να δει την διαδρομή που είχα στο κινητό γιατί μάλλον δεν καταλάβαινε και πολύ τι ζήταγα και ενώ ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχε ιδέα, μου έδειξε ένα εντελώς λάθος σημείο, ας πούμε στην απέναντι πλευρά του δρόμου με κατεύθυνση βόρεια. Τι προσπάθησα να του πω ότι δε γίνεται γιατί από εκεί ήρθα, επέμενε, άσε που δεν καταλάβαινε τι είναι βορράς και νότος να προσανατολιστεί. Κάποια στιγμή είχε πιάσει το κινητό ανάποδα και μου έλεγε την αντίθετη κατεύθυνση, ότι να 'ναι.
Για να μην τον προσβάλλω ξεκίνησα να πάω προς τα εκεί που μου είπε, αλλά είχαν αρχίσει να πονάνε τα πόδια από το περπάτημα και ορθοστασία όλης της μέρας και δεν είχα πολύ υπομονή. Στο δρόμο το ξανασκέφτηκα, θα κάθομαι να περπατάω για να μη προσβάλλω το παιδαρέλι; Δε σφάξανε. Γύρισα πίσω και τον προσπέρασα κάνοντας ότι δεν τον βλέπω. Δε μίλησε παρόλο που με κοίταζε απογοητευμένος, δεν ξέρω αν ήταν επειδή δεν τον πίστεψα ή επειδή δε μπόρεσε να βοηθήσει.
Κοίταξα μήπως έβρισκα κανένα ταξί ή τουκτούκ, δεν πέρναγε τίποτα που να μην ήταν γεμάτο και επειδή ήταν βασική "κλειστή" αρτηρία δεν υπήρχε σημείο να σταματήσουν για να καλέσω.
Δε θυμάμαι πόση ώρα έχασα εκεί πηγαίνοντας πέρα δώθε, πάντως ήταν πολύ, ίσως μιάμιση ίσως και παραπάνω. Για την ακρίβεια ήταν τόσο πολύ που χαλάρωσε και η κίνηση και ψιλοάδειασαν οι δρόμοι. Και κάποια στιγμή εντελώς απηυδισμένος απλά μπήκα σε ένα λεωφορείο που ερχόταν στον ίδιο δρόμο με αυτό που ήθελα να πάω, χωρίς να ξέρω καν αν πηγαίνει προς τα εκεί που θέλω. Μπορεί ας πούμε να πήγαινε δυτικά και στην επόμενη στροφή νότια. Ήθελα απλά να πάω κάπου αλλού όπου θα μπορούσα να πάρω κάποιο άλλο μέσο, έστω και κανονικό ταρίφα, ήμουν τόσο κουρασμένος.
Τελικά για καλή μου τύχη πήγαινε περίπου εκεί που ήθελα και έφτασα στην chinatown απ' όπου ήξερα να γυρίσω με τα πόδια στο χοστέλ. Έκοψα δρόμο από κάτι στενά κάπως τρομακτικά
Βγήκα σε άλλα στενά λιγότερο τρομακτικά αλλά όχι και πολύ ευχάριστα
και τελικά γύρισα πίσω τρομερά κουρασμένος.
Μιλήσαμε λίγο με τα κορίτσια στο δωμάτιο. Θυμάμαι με ρώτησαν αν είχα πάρει τίποτα από την αγορά, τους έδειξα το χιπστερο t-shirt με την "αστεία" στάμπα με λίγη ντροπή, αλλά η τρίτη της παρέας την βρήκε "χαριτωμένη" και είπε ότι της άρεσε ή ίσως έτσι το είπε απλά για να μου δώσει λίγο θάρρος ότι δεν ήταν εντελώς γελοία.
Τέλος πάντων, το επόμενο πρωί είχα αποφασίσει να πάω εκτός πόλης με το τρένο. Θα άλλαζα και χοστέλ γιατί είχα μείνει σε εκείνο τρία βράδια για πρώτη φορά στο ταξίδι και ήταν απαράδεκτο, θα μου έβγαινε κάνα όνομα. Καλά αυτό αστειάκι ήταν, απλά ήθελα κάτι κοντά στο σταθμό των τρένων ώστε μετά από μία κουραστική μέρα απλά να πάω 5 λεπτά και να κρασάρω σε κρεβάτι. Πακέταρα τα πάντα και άρχισα να ετοιμάζομαι για ύπνο καθώς έπρεπε να ξεκινήσω στις 5 το πρωί αν θυμάμαι καλά, να αφήσω τα πράγματα στο νέο χοστέλ να μη τα κουβαλάω και να πάω ξανά στο σταθμό.
Οι Αιγύπτιοι είχαν και αυτοί το επόμενο πρωί πτήση προς Σαμούι με τελικό προορισμό Πανγκάν για το full moon party μία-δύο μέρες μετά. Μιας που θα έφευγαν για το αεροδρόμιο κατά τις 2-3 τα ξημερώματα είχαν κάνει checkout για να μην πληρώσουν το βράδυ, αλλά περιφέρονταν ακόμα στο χοστέλ. Πήγα να τους χαιρετίσω και μου είπαν ότι θα πήγαιναν προς Khao San, μαζί με τον τρόμπα, για να πιουν. Κάποιοι από αυτούς το είχαν αποφασίσει ότι θα έπιναν για πρώτη φορά αλκοόλ, ένας δύο θα έβλεπαν εκεί αν θα το έκαναν και υπήρχε ένας που ήταν ανένδοτος και προσπαθούσαν να τον πείσουν. Μου ζήτησαν να πάω μαζί τους, τελευταίο βράδυ και έτσι, αλλά και να πείσω τον φίλο τους να πιει, κάτι που το ζήταγε επιτακτικά ο τρόμπας με κακιασμένο ύφος.
Αν δεν είχα να ξυπνήσω πρωί μπορεί και να πήγαινα για μια μπύρα, έτσι γιατί ήταν καλά παιδιά. Όμως προτιμούσα να μην εξαντληθώ, είχα ακόμα αρκετή κούραση μαζεμένη και η επόμενη μέρα φαινόταν πολύ κουραστική. Όσον αφορούσε τον φίλο τους, δεν θεωρώ το αλκοόλ τόσο σημαντικό πράγμα στην ζωή. Αν κάποιος το απολαμβάνει μέσα σε πλαίσια δικαίωμά του, αν όχι, έπρεπε οι άλλοι να το σεβαστούν. Το είπα και αυτουνού έτσι ακριβώς, προσθέτοντας πάντως ότι αν ήθελε να δοκιμάσει μισή μπύρα ούτε θα πάθαινε τίποτα ούτε θα μέθαγε, έτσι μήπως και η άρνησή του ήταν από φόβο. Επίσης του είπα ότι δε μου άρεσε πως τον πίεζε ο τρόμπας (προφανώς θα τον ανέφερα με το όνομά του τότε) και να τον γράψει στα @@ του, δεν ήταν σωστό αυτό που έκανε, ας έκανε ότι ήθελε χωρίς πίεση.
Μου έριξε μία ιστορία που μου φάνηκε λίγο Βασιλάκης Καΐλας, ότι η μάνα του στο νεκροκρέβατο τον έβαλε να υποσχεθεί να μην πιει ποτέ στη ζωή του, κούνησα το κεφάλι σε φάση "μάλλον το παρατράβηξες αλλά ας κάνω ότι σε πιστεύω" και το λήξαμε εκεί.
Κάποια στιγμή κάνα δίωρο μετά ξύπνησα από ένα μικρό πανικό με φωνές και έντονους θορύβους, σαν να γινόταν τσακωμός. Βγήκα, μαζί με όλο το χοστέλ στο πόδι και είδα τους Αιγύπτιους. Ο ένας τους ήταν εντελώς λιώμα, δεν ήξερε που πάταγε, έπεφτε σε πράγματα, φώναζε, γέλαγε, έκλαιγε, ούρλιαζε, είχα να δω κάποιον τόσο μεθυσμένο χρόνια. Ήταν και 1.90 παλικάρι (πως το έπαθε, οι άλλοι ήταν 1.70 ο ψηλότερος) και δεν μπορούσαν να τον κουμαντάρουν.
Βρήκα τον Αιγύπτιο που δεν ήθελε να πιει, που ήταν πολύ σκασμένος. Είχες δίκιο μου λέει που δεν συμπαθούσες τον τρόμπα, το είχε βρει αστείο να μεθύσει τους αμάθητους. Τους πήγαινε σφηνάκια και επέμενε να τα πιουν, ειδικά όταν ήταν ξεκάθαρο ότι κάποιοι είχαν μεθύσει πολύ και μάλιστα στο τέλος έβαλε να πληρώσουν οι μεθυσμένοι και τα δικά του! Μόλις το άκουσα αυτό τα πήρα και εγώ, έψαξα να τον βρω να τον ξεχέσω μπροστά σε όλους αλλά είχε μείνει πίσω στην Khao San ο εξυπνάκιας.
Τέλος πάντων, ο ψηλός ασυγκράτητος και ένας άλλος κουράδα δεν ήξερε που βρισκόταν. Οι άλλοι ήταν σε καλύτερη κατάσταση και μάλλον είχαν καταλάβει ότι είχε γίνει μαλακία, είχαν ταραχτεί και ξενερώσει. Ο βραδινή βάρδια ρεσεψιονίστ, μισή μερίδα, δεν ήξερε τι να κάνει με αυτό που του έτυχε και δεν μπορούσε να επιβληθεί. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι υπήρχαν ας πούμε δύο ομάδες από ενοίκους, αυτοί που είχαν ενοχληθεί (όπως και εγώ) και θέλαμε να τελειώσει να κοιμηθούμε και αυτές - ναι ήταν μόνο γυναίκες - που έβλεπαν τον ψηλό με συμπάθεια, δεν τους φαινόταν γελοία αυτά που έκανε και όχι μόνο τον δικαιολογούσαν αλλά ήθελαν να κάνουν και ότι μπορούσαν να τον βοηθήσουν. Ναι ήταν όμορφο αγόρι ο ψηλός. Εκεί θυμήθηκα κάτι που μου είχε πει μία πολύ όμορφη φίλη μου, ότι είχε κουραστεί οι γυναίκες να την φθονούν και οι άντρες της συγχωρούν τα πάντα γιατί θέλουν να την πηδήξουν. Συνειδητοποίησα ότι έβλεπα το ίδιο αντίθετα.
Έτσι και αλλιώς σε 1-2 ώρες έπρεπε να φύγουν για αεροδρόμιο, οπότε τους είπα να βάλουν κάτω από το ντους με κρύο νερό όσους δεν είναι καλά, να τους κάνουν να ξεράσουν με όποιο τρόπο μπορούν και να πιουν ατέλειωτο νερό γιατί αν δεν έχουν συνέλθει, ειδικά ο ψηλός, στο αεροδρόμιο κινδύνευαν να τους συλλάβουν.
Προσέξτε κλιματισμό στο ταβάνι παρακαλώ
Τόσο ο δρόμος που ήμουν όσο και ο κάθετος ήταν βασικές, κλειστές αρτηρίες, με πολλές λωρίδες. Κανένα λεωφορείο δε σταματούσε κοντά στην διασταύρωση και ούτε καν μπορούσες να περάσεις "απλά" απέναντι τον δρόμο. Έπρεπε να περπατήσεις τουλάχιστον 200-300 μέτρα από την διασταύρωση, να ανέβεις πεζογέφυρα και να περάσεις απέναντι και μετά πάλι πίσω. Επειδή ήταν τόσο βασικές αρτηρίες τα λεωφορεία είχαν διαφορετικά σημεία που σταμάταγε το καθένα, φυσικά χωρίς να είναι σημειωμένα ή αν ήταν σημειωμένα ήταν μόνο στα ταιλανδέζικα οπότε δε καταλάβαινα τίποτα (γιατί και τα νούμερά τους είναι στην τοπική γραφή).
Δεν ήταν δύσκολο να βρω σε ποια κατεύθυνση έπρεπε να ψάξω, αφού θυμόμουν ότι είχα κατέβει βορρά προς νότο, άρα ο νέος δρόμος έπρεπε να είναι 90 μοίρες δεξιά μου για να πάω δυτικά. Όμως η στάση μπορούσε να ήταν 50, 100 ή 200 μέτρα πριν ή μετά την διασταύρωση σε οποιοδήποτε σημείο. Αν δεν ήσουν στο σωστό το λεωφορείο δε σταμάταγε. Η κάθε αλλαγή από την μία πλευρά στην άλλη ήταν τουλάχιστον 10 λεπτά περπάτημα πάνω κάτω πεζογέφυρες. Προσπαθούσα να δω το λεωφορείο να περνάει ώστε να έτρεχα προς όπου σταματούσε, αν προλάβαινα και αυτό αν σταματούσε γιατί μπορεί και να μην κατέβαινε κανείς εκεί και να συνέχιζε γιατί εγώ ήμουν σε λάθος σημείο για να με πάρει. Εν τω μεταξύ δεν ήξερα και την συχνότητα των δρομολογίων. Η κίνηση ήταν περίεργη, κάποιες φορές δε προχώραγε τίποτα και κάποιες στιγμές τρέχανε όλοι μέχρι να κολλήσουν πάλι. Τα λεωφορεία έρχονταν και έπαιρναν (όχι το δικό μου όμως) και μερικές φορές έρχονταν τα ίδια νούμερα ξανά και ξανά το ένα πίσω από το άλλο.
Σκέφτηκα να ρωτήσω έναν νεαρό που διάβαζε κάτι στο κινητό μήπως ξέρει που είναι η στάση, με την λογική ότι η νέα γενιά ξέρει κάποια αγγλικά, είχε και κινητό οπότε ίσως μπορούσε να το βρει για μένα στα ταιλανδέζικα, Ναι καλά. Αντί να μου πει ότι δεν ξέρει, δεν είχε και καμία υποχρέωση άλλωστε, ο ασιατικός κώδικας του επέβαλλε να ξέρει αφού εγώ ήμουν ξένος, αυτός ντόπιος και ζήτησα την βοήθειά του. Μου ζήτησε με σπασμένα αγγλικά να δει την διαδρομή που είχα στο κινητό γιατί μάλλον δεν καταλάβαινε και πολύ τι ζήταγα και ενώ ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχε ιδέα, μου έδειξε ένα εντελώς λάθος σημείο, ας πούμε στην απέναντι πλευρά του δρόμου με κατεύθυνση βόρεια. Τι προσπάθησα να του πω ότι δε γίνεται γιατί από εκεί ήρθα, επέμενε, άσε που δεν καταλάβαινε τι είναι βορράς και νότος να προσανατολιστεί. Κάποια στιγμή είχε πιάσει το κινητό ανάποδα και μου έλεγε την αντίθετη κατεύθυνση, ότι να 'ναι.
Για να μην τον προσβάλλω ξεκίνησα να πάω προς τα εκεί που μου είπε, αλλά είχαν αρχίσει να πονάνε τα πόδια από το περπάτημα και ορθοστασία όλης της μέρας και δεν είχα πολύ υπομονή. Στο δρόμο το ξανασκέφτηκα, θα κάθομαι να περπατάω για να μη προσβάλλω το παιδαρέλι; Δε σφάξανε. Γύρισα πίσω και τον προσπέρασα κάνοντας ότι δεν τον βλέπω. Δε μίλησε παρόλο που με κοίταζε απογοητευμένος, δεν ξέρω αν ήταν επειδή δεν τον πίστεψα ή επειδή δε μπόρεσε να βοηθήσει.
Κοίταξα μήπως έβρισκα κανένα ταξί ή τουκτούκ, δεν πέρναγε τίποτα που να μην ήταν γεμάτο και επειδή ήταν βασική "κλειστή" αρτηρία δεν υπήρχε σημείο να σταματήσουν για να καλέσω.
Δε θυμάμαι πόση ώρα έχασα εκεί πηγαίνοντας πέρα δώθε, πάντως ήταν πολύ, ίσως μιάμιση ίσως και παραπάνω. Για την ακρίβεια ήταν τόσο πολύ που χαλάρωσε και η κίνηση και ψιλοάδειασαν οι δρόμοι. Και κάποια στιγμή εντελώς απηυδισμένος απλά μπήκα σε ένα λεωφορείο που ερχόταν στον ίδιο δρόμο με αυτό που ήθελα να πάω, χωρίς να ξέρω καν αν πηγαίνει προς τα εκεί που θέλω. Μπορεί ας πούμε να πήγαινε δυτικά και στην επόμενη στροφή νότια. Ήθελα απλά να πάω κάπου αλλού όπου θα μπορούσα να πάρω κάποιο άλλο μέσο, έστω και κανονικό ταρίφα, ήμουν τόσο κουρασμένος.
Τελικά για καλή μου τύχη πήγαινε περίπου εκεί που ήθελα και έφτασα στην chinatown απ' όπου ήξερα να γυρίσω με τα πόδια στο χοστέλ. Έκοψα δρόμο από κάτι στενά κάπως τρομακτικά
Βγήκα σε άλλα στενά λιγότερο τρομακτικά αλλά όχι και πολύ ευχάριστα
και τελικά γύρισα πίσω τρομερά κουρασμένος.
Μιλήσαμε λίγο με τα κορίτσια στο δωμάτιο. Θυμάμαι με ρώτησαν αν είχα πάρει τίποτα από την αγορά, τους έδειξα το χιπστερο t-shirt με την "αστεία" στάμπα με λίγη ντροπή, αλλά η τρίτη της παρέας την βρήκε "χαριτωμένη" και είπε ότι της άρεσε ή ίσως έτσι το είπε απλά για να μου δώσει λίγο θάρρος ότι δεν ήταν εντελώς γελοία.
Τέλος πάντων, το επόμενο πρωί είχα αποφασίσει να πάω εκτός πόλης με το τρένο. Θα άλλαζα και χοστέλ γιατί είχα μείνει σε εκείνο τρία βράδια για πρώτη φορά στο ταξίδι και ήταν απαράδεκτο, θα μου έβγαινε κάνα όνομα. Καλά αυτό αστειάκι ήταν, απλά ήθελα κάτι κοντά στο σταθμό των τρένων ώστε μετά από μία κουραστική μέρα απλά να πάω 5 λεπτά και να κρασάρω σε κρεβάτι. Πακέταρα τα πάντα και άρχισα να ετοιμάζομαι για ύπνο καθώς έπρεπε να ξεκινήσω στις 5 το πρωί αν θυμάμαι καλά, να αφήσω τα πράγματα στο νέο χοστέλ να μη τα κουβαλάω και να πάω ξανά στο σταθμό.
Οι Αιγύπτιοι είχαν και αυτοί το επόμενο πρωί πτήση προς Σαμούι με τελικό προορισμό Πανγκάν για το full moon party μία-δύο μέρες μετά. Μιας που θα έφευγαν για το αεροδρόμιο κατά τις 2-3 τα ξημερώματα είχαν κάνει checkout για να μην πληρώσουν το βράδυ, αλλά περιφέρονταν ακόμα στο χοστέλ. Πήγα να τους χαιρετίσω και μου είπαν ότι θα πήγαιναν προς Khao San, μαζί με τον τρόμπα, για να πιουν. Κάποιοι από αυτούς το είχαν αποφασίσει ότι θα έπιναν για πρώτη φορά αλκοόλ, ένας δύο θα έβλεπαν εκεί αν θα το έκαναν και υπήρχε ένας που ήταν ανένδοτος και προσπαθούσαν να τον πείσουν. Μου ζήτησαν να πάω μαζί τους, τελευταίο βράδυ και έτσι, αλλά και να πείσω τον φίλο τους να πιει, κάτι που το ζήταγε επιτακτικά ο τρόμπας με κακιασμένο ύφος.
Αν δεν είχα να ξυπνήσω πρωί μπορεί και να πήγαινα για μια μπύρα, έτσι γιατί ήταν καλά παιδιά. Όμως προτιμούσα να μην εξαντληθώ, είχα ακόμα αρκετή κούραση μαζεμένη και η επόμενη μέρα φαινόταν πολύ κουραστική. Όσον αφορούσε τον φίλο τους, δεν θεωρώ το αλκοόλ τόσο σημαντικό πράγμα στην ζωή. Αν κάποιος το απολαμβάνει μέσα σε πλαίσια δικαίωμά του, αν όχι, έπρεπε οι άλλοι να το σεβαστούν. Το είπα και αυτουνού έτσι ακριβώς, προσθέτοντας πάντως ότι αν ήθελε να δοκιμάσει μισή μπύρα ούτε θα πάθαινε τίποτα ούτε θα μέθαγε, έτσι μήπως και η άρνησή του ήταν από φόβο. Επίσης του είπα ότι δε μου άρεσε πως τον πίεζε ο τρόμπας (προφανώς θα τον ανέφερα με το όνομά του τότε) και να τον γράψει στα @@ του, δεν ήταν σωστό αυτό που έκανε, ας έκανε ότι ήθελε χωρίς πίεση.
Μου έριξε μία ιστορία που μου φάνηκε λίγο Βασιλάκης Καΐλας, ότι η μάνα του στο νεκροκρέβατο τον έβαλε να υποσχεθεί να μην πιει ποτέ στη ζωή του, κούνησα το κεφάλι σε φάση "μάλλον το παρατράβηξες αλλά ας κάνω ότι σε πιστεύω" και το λήξαμε εκεί.
Κάποια στιγμή κάνα δίωρο μετά ξύπνησα από ένα μικρό πανικό με φωνές και έντονους θορύβους, σαν να γινόταν τσακωμός. Βγήκα, μαζί με όλο το χοστέλ στο πόδι και είδα τους Αιγύπτιους. Ο ένας τους ήταν εντελώς λιώμα, δεν ήξερε που πάταγε, έπεφτε σε πράγματα, φώναζε, γέλαγε, έκλαιγε, ούρλιαζε, είχα να δω κάποιον τόσο μεθυσμένο χρόνια. Ήταν και 1.90 παλικάρι (πως το έπαθε, οι άλλοι ήταν 1.70 ο ψηλότερος) και δεν μπορούσαν να τον κουμαντάρουν.
Βρήκα τον Αιγύπτιο που δεν ήθελε να πιει, που ήταν πολύ σκασμένος. Είχες δίκιο μου λέει που δεν συμπαθούσες τον τρόμπα, το είχε βρει αστείο να μεθύσει τους αμάθητους. Τους πήγαινε σφηνάκια και επέμενε να τα πιουν, ειδικά όταν ήταν ξεκάθαρο ότι κάποιοι είχαν μεθύσει πολύ και μάλιστα στο τέλος έβαλε να πληρώσουν οι μεθυσμένοι και τα δικά του! Μόλις το άκουσα αυτό τα πήρα και εγώ, έψαξα να τον βρω να τον ξεχέσω μπροστά σε όλους αλλά είχε μείνει πίσω στην Khao San ο εξυπνάκιας.
Τέλος πάντων, ο ψηλός ασυγκράτητος και ένας άλλος κουράδα δεν ήξερε που βρισκόταν. Οι άλλοι ήταν σε καλύτερη κατάσταση και μάλλον είχαν καταλάβει ότι είχε γίνει μαλακία, είχαν ταραχτεί και ξενερώσει. Ο βραδινή βάρδια ρεσεψιονίστ, μισή μερίδα, δεν ήξερε τι να κάνει με αυτό που του έτυχε και δεν μπορούσε να επιβληθεί. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι υπήρχαν ας πούμε δύο ομάδες από ενοίκους, αυτοί που είχαν ενοχληθεί (όπως και εγώ) και θέλαμε να τελειώσει να κοιμηθούμε και αυτές - ναι ήταν μόνο γυναίκες - που έβλεπαν τον ψηλό με συμπάθεια, δεν τους φαινόταν γελοία αυτά που έκανε και όχι μόνο τον δικαιολογούσαν αλλά ήθελαν να κάνουν και ότι μπορούσαν να τον βοηθήσουν. Ναι ήταν όμορφο αγόρι ο ψηλός. Εκεί θυμήθηκα κάτι που μου είχε πει μία πολύ όμορφη φίλη μου, ότι είχε κουραστεί οι γυναίκες να την φθονούν και οι άντρες της συγχωρούν τα πάντα γιατί θέλουν να την πηδήξουν. Συνειδητοποίησα ότι έβλεπα το ίδιο αντίθετα.
Έτσι και αλλιώς σε 1-2 ώρες έπρεπε να φύγουν για αεροδρόμιο, οπότε τους είπα να βάλουν κάτω από το ντους με κρύο νερό όσους δεν είναι καλά, να τους κάνουν να ξεράσουν με όποιο τρόπο μπορούν και να πιουν ατέλειωτο νερό γιατί αν δεν έχουν συνέλθει, ειδικά ο ψηλός, στο αεροδρόμιο κινδύνευαν να τους συλλάβουν.
Last edited by a moderator: