poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η (παραλίγο μη-) αναχώρηση και η άφιξη
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ - Από το χαλαρά στο όλα μέσα
- Πρώτη μέρα στο Πουκέτ (II)
- Δεύτερη μέρα στο Πουκέτ. Τουριστίλα με james bond island, κλπ
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta
- Τρέχουμε τώρα τρέχουμε: Koh Lanta (II)
- Koh Phi Phi σε μια μέρα. Δηλαδή ούτε καν.
- Krabi και Raylay: Ημέρα υπερβολικής φυσικής δραστηριότητας και υπερβολικά αφύσικης ηλιθιότητας
- Krabi και Raylay (II)
- Krabi και Raylay (III)
- Koh Samui όσο να ανοιγοκλείσεις τα μάτια.
- Koh Samui (II)
- Koh Samui (III)
- Koh Pha Ngan: Στη σπίντα (έτσι από συνήθεια) και το ατύχημα
- Koh Pha Ngan (II)
- Koh Pha Ngan (III)
- Koh Tao: Ω είναι ωραία στον παράδεισο
- Koh Tao (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο (II)
- Koh Tao: Σαν να κολυμπάς σε τροπικό ενυδρείο(III)
- Koh Tao (IV)
- Προς Μπανκόκ: Όταν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει
- Μπανγκόκ (II)
- Εμβόλιμες Σκέψεις: Η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
- Μπανγκόκ: Παλάτια και φτωχογειτονιές
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙΙΙ)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (ΙV)
- Μπανγκοκ - Παλάτια κ Φτωχογειτονιές (V)
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ
- Μπανγκόκ: Τσάτουτσακ (ΙΙ)
- Χούα Χιν: Κατά λάθος όμως έτσι;
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία
- Αγιουτάγια: Ποδηλατώντας στα αρχαία (ΙΙ)
- Chiang Mai: Αφού το λέτε έτσι θα είναι
- Chiang Mai: Τώρα κάτι γίνεται
- Chiang Mai - Τώρα κάτι γίνεται (ΙΙ)
- Chiang Mai: Το αληθινόν
- Chiang Rai: Φύση (και κάτι "κακές" σκέψεις)
- Chiang Rai (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (II)
- Τσιανγκ Ράι και Τσιανγκ Μάι και το πλάνο πάει δε πάει (III)
- Η γέφυρα του ποταμού Κβάι (ή και όχι)
- Μπανγκόκ και πάλι: H μεγαλούπολη (και βαθιά εκπνοή απελπισίας)
- Μπανγκόκ κ πάλι (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙΙΙ)
- Mae Khlong: Η αγορά του τρένου (ΙV)
- Μέρα αποφάσεων: Να πα να -μπιπ- όλα, συνεχίζω
- Poi Pet: Καλώς ήλθε το δολάριο, καμπόντιαν εντίσιον
- Poi Pet (II)
- Siem Reap
- Άνγκορ Βατ: Η πρώτη επαφή
- Άνκορ Βατ (ΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙΙΙ)
- Άνκορ Βατ (ΙV)
- Άνγκορ Βατ: Ουά ντόλα σεεε
- Άνκορ Βατ (V)
- Άνκορ Βατ (VI)
- Άνκορ Βατ (VII)
- Άνκορ Βάτ (VIII)
- Siem Riep: Όχι άλλους ναούς, φτάνει!
- Siem Reap by night
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ
- Μπάταμπανγκ μέσα από την λίμνη Τόνλε Σαπ (II)
- Μπάταμπανγκ
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες
- Μπάταμπανγκ: Νυχτερίδες (II)
- Φεύγοντας από Μπάταμπανγκ: Συμφωνία εθνικής οδού αρ. 5 σε θανατηφόρο μείζονα
- Φεύγοντας απο Μπαταμπάνγκ (ΙΙ)
- Στο δρόμο για Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν
- Πνομ Πεν: Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος
- Νύχτα στην Πνομ Πεν
- Job Interview
- Πνομ Πεν (ΙΙ)
- Πνομ Πεν: Σιχαμάρα για το ανθρώπινο γένος
- Πνομ Πεν (ΙΙΙ)
- Σιχανουκβιλ: Πόλη όνομα και πράμα (και η τρελή)
- Σιχανούκβιλ
- Σιχανούκβιλ (ΙΙ)
- Σιχανκουκβιλ: Φτωχονεοπλουτισμός (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ: 100 αποχρώσεις της βροχής (και η τρελή)
- Σιχανουκβιλ (συνέχεια)
- Σιχανούκβιλ: Δώσ' της άλλη μια ευκαιρία;
- Επιστροφή στην Πνομ Πεν
- Ho Chi Minh City: Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος
- Σχέδια για Βιετνάμ
- Χο Τσι Μινχ
- Τούνελ Κου Τσι: Και η κουτσή Μαρία
- Τούνελ (συνέχεια)
- Ho Chi Minh City: Μια θάλασσα παπάκια
- Theme Park κ επιστροφή στην πόλη
- Ho Chi Minh City: Στενοχώρια για το ανθρώπινο είδος και πάλι
- Τελευταίο βράδυ στη Σαϊγκόν
- Ho Chi Minh City και Μούι Νε: Παλάτι της Ανεξαρτησίας και αμμόλοφοι
- Μούι Νε
- Μούι νε: Πάλι αμμόλοφοι και μία από τις χειρότερες μεταφορές της ζωής μου
- Μούι Νε (ΙΙ)
- Διαδρομή προς Νταλάτ
- Ντα Λατ: Φταίω που αρέσω;
- Νταλάτ (ΙΙ)
- Ντα Λατ: Φύση, βροχή και μας πιάσανε τον κώλο
- Νια Τσάνγκ (Nha Trang): Ξανά στις παραλίες
- Νια Τσανγκ: Στα καφέ
- Ντα Νανγκ: Κλάμπινγκ μέχρι το πρωί (ε, καλά, όχι και ακριβώς)
- Ντα Νανγκ συνέχεια
- Ντα Νανγκ και Χόι Αν: Κάπως προ υπερτουρισμού
- Χόι Αν
- Κούι Νιον (Quy Nhon): Έι πειρατή!
- Κούι Νιον
- Πέρασμα Χάι Βαν και Σον Τσα (Hai Van/Son tra): Φύση, ηρεμία και θέες λίγο έξω από τη Ντα Νανγκ
- Χουέ (Hue): Χωρίς βροχή την βροχερή περίοδο, το λες και ότι πιάσαμε τζόκερ
- Χουε
- Hue σε Dong Hoi - Κρίντζι
- Quang Binh - Απίστευτες βόλτες και σπηλιές
- Quang Binh
- Quang Binh (ΙΙ)
- Ninh Binh - Όταν οι απατεωνιές σε φτάνουν στα όριά σου
- Ninh Binh
- Ninh Binh σε Sa Pa - Αφού ζήσαμε να το θυμόμαστε
- Σα Πα - Υπό βροχή, ομίχλη και κρύο
- Σα Πα
- Σα Πα: Πήραμε τα βουνά
- Ανόι: Πίσω στη ζέστη, βαβούρα και "πολιτισμό"
- Λεωφορείο
- Ανόι
- Ανόι: Βόλτες στη πόλη
- Ανόι (συνέχεια)
- Ανόι (συνέχεια ΙΙ)
- Ανόι: Μουσείο εθνολογίας
- Χα Λονγκ
- Χα Λονγκ: Όπως στα καρποστάλ
- Χα Λονγκ ΙΙ
- Χα Λονγκ ΙΙΙ
- Ανόι: Και τώρα τι;
- Ανόι: Τελευταίες ώρες
- Τέλος Ταξιδιού
- Επίλογος
Παράτησα τα πράγματα πολύ γρήγορα και βγήκα να προλάβω όσο φως έμενε. Επίτηδες δεν είχα διαλέξει χοστέλ κοντά στην "backpackers street" (Χάο Σαν - Khao San) γιατί δεν ήθελα το χαμό που γίνεται εκεί.
Ήμουν κοντά στο Βατ Σακετ (Golden Mount Temple) ή όπως θα το έλεγε ταιλανδέζος στα αγγλικά γκόντε μάου τεεεμπ. Πέρασα από μία πλατεία που δεν θυμάμαι τι ήταν.
Και εκεί με πήρε στο κατόπι ένας περίεργος κύριος που άρχισε να με ρωτάει από που είμαι, που μένω, πότε ήρθα, πόσο θα κάτσω, που θα πάω και γενικά ερωτήσεις που στα αυτιά μου ακούγονταν τόσο ειλικρινείς και αυθόρμητες όσο τα email κληρονόμων νιγηριανών πριγκιπόπουλων που ζητούν την βοήθειά σου για να βγάλουν λεφτά στο εξωτερικό με το αζημίωτο.
Του απάνταγα ότι μου ερχόταν στο μυαλό και ταυτόχρονα περπατούσα, αυτός από κοντά. Με ρώτησε που πάω, του είπα "δε ξέρω" και μου λέει "να σου δείξω μου εγώ τα κατατόπια". Ναι καλά, δε σφάξανε. Τον παράτησα αγενώς και πήγα σε έναν ναό εκεί κοντά που δεν ξέρω και ποιος ήταν γιατί δεν ήθελα να βγάλω χάρτη μπροστά του.
Μου άρεσε πολύ η οροφή
Γενικά πολλοί βούδες όσο βλέπει το μάτι, ακόμα και τώρα το έχω απορία γιατί τόσοι πολλοί ίδιοι στους ναούς τους
Πάντως είχε πολύ ησυχία, λόγω ώρας ήμουν μόνος
Μέχρι που έτριψα μία γωνία και άκουσα live συμφωνική. Πήγα να δω αλλά το πέτυχα στο τέλος.
Δεν είχα πολύ χρόνο για να καθυστερήσω να τους ακούσω στο επόμενο όποτε θα ξεκίναγαν, οπότε το πήρα για Βατ Σακετ.
Η διαδρομή θα με έβγαζε πάλι μέσα από την πλατεία. Πριν περάσω το δρόμο είδα τον τύπο από απέναντι που με περίμενε χαμογελώντας, όπως περιμένει το αρπακτικό στην έρημο το θύμα του. Ω να σου γαμήσω σκέφτηκα και χωρίς δισταγμό άλλαξα δρόμο. Θα μου έπαιρνε λίγο παραπάνω αλλά δεν είχα όρεξη να με πάει ο τύπος πάλι όλη τη πλατεία ή ακόμα χειρότερα να έρθει μαζί μου πάνω στον άλλο ναό.
Πέρασα λοιπόν από κάποιο δρόμο με εμπορικά που είχαν κλείσει ή κλείνανε
Ναι εδώ ένα τακτοποιημένο μαγαζί με εκκλησιαστικά είδη
Και έφτασα στο ναό καντηλιάζοντας (έτσι για να είμαστε και σε εκκλησιαστικό κλίμα) γιατί χάριν του κυρίου πρίχτη είχα κάνει μεγαλύτερο κύκλο απ' όσο νόμιζα. Φοβόμουν ότι δε θα προλάβω καθόλου το φως, οπότε το πήγα σε πολύ γρήγορο βήμα και είχα ιδρώσει.
Από μακριά άκουγα τα εκατοντάδες καμπανάκια που είχαν κρεμάσει και χτύπαγαν από τον ήπιο και ζεστό αέρα που συνήθως σηκώνεται γύρω στην δύση.
Οι πρώτοι όροφοι είχαν - τι άλλο - πλούτο και χρυσά
Δεν είχα προλάβει την δύση αλλά τα χρώματα ήταν ωραία
Όμως αυτό που θυμάμαι ήταν το αίσθημα που είχα κοιτάζοντας το μέγεθος της πόλης,
Την προηγούμενη κολυμπούσα στον παράδεισο, μία βδομάδα την είχα περάσει με διαδρομές σχεδόν μόνος μέσα στην τροπική φύση και τώρα ήμουν μέσα σε αυτό το αστικό χάλι...
Πάντως αρχιτεκτονικά μερικά κτήρια ήταν πολύ περίεργα. Για παράδειγμα τη δουλειά είχε αυτή η οροφή πάνω σε αυτό το κτήριο;
Από την μια ουρανοξύστες και από την άλλη αυτά - και δεν ήταν τα χειρότερα που υπάρχουν.
Ούτε αυτά τα διαμερίσματα (?) ήταν το χειρότερο που υπάρχει
Έτσι και αλλιώς στα τροπικά νυχτώνει γρήγορα, οπότε αποφάσισα να μείνω άλλα 10-15 λεπτά μέχρι να πιάσει πίσσα σκοτάδι, κυρίως γιατί τα χρώματα ήταν ωραία και δευτερευόντως γιατί ήθελα να "χωνέψω" το περιβάλλον της μεγαλούπολης που δεν μου είχε κάτσει ακόμα στο στομάχι. Κοίταζα με δέος και αηδία.
Όταν άναψαν τα φώτα έγινε διαφορετικά όμορφο
Επίσης ήταν και μία που διαλογιζόταν και την πήρε ο ύπνος και μου είχε φανεί πολύ αστείο. Κοίτα να δεις που τόσο καιρό κάθε βράδυ δε κοιμόμουν, διαλογισμό έκανα!
Φεύγοντας είπα να ρίξω μία ματιά στην τσάιναταουν γιατί συνήθως εκείνη την ώρα έχουν ζωή και πάγκους να φας και είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό ασιατικό για αλλαγή.
Αλλά απογοήτευση, ήταν κυρίως εμπορικά τα οποία είχαν κλείσει ή έκλειναν και δεν υπήρχε τίποτα για φαγητό.
Εδώ πάλι αυτό που έλεγα για το πως τα μαγαζιά το βράδυ γίνονται το καθιστικό της οικογένειας λόγω φτώχειας και έλλειψης χώρου.
Το πήρα προς τα πίσω για να ξεκουραστώ για την επόμενη ημέρα, η έλλειψη ύπνου και η ταλαιπωρία στο βανάκι έβγαινε πάνω μου.
Χάρηκα που είχαν προσαρμόσει τα φανάρια στην ασιατική οδηγική συμπεριφορά, το οποίο το εξέλαβα ως "κάνε ότι νομίζεις γιατί έτσι και αλλιώς εγώ αναβοσβήνω για εφέ κανένας δεν νοιάζεται".
Στο χόστελ μίλησα λίγο με τους άλλους συγκάτοικους, ήταν μία ομάδα 4 ή 5 νεαρών Αιγυπτίων, από τους οποίους μόνο οι 2 αν θυμάμαι έμεναν στο δικό μου δωμάτιο. Τα είπαμε λίγο και κάποια στιγμή τράβηξα κουρτίνα (πολύ καλό αυτό, το έχουν σχεδόν όλα τα χοστέλ στην ΝΑ Ασία) και πέθανα στον ύπνο.
Ήμουν κοντά στο Βατ Σακετ (Golden Mount Temple) ή όπως θα το έλεγε ταιλανδέζος στα αγγλικά γκόντε μάου τεεεμπ. Πέρασα από μία πλατεία που δεν θυμάμαι τι ήταν.
Και εκεί με πήρε στο κατόπι ένας περίεργος κύριος που άρχισε να με ρωτάει από που είμαι, που μένω, πότε ήρθα, πόσο θα κάτσω, που θα πάω και γενικά ερωτήσεις που στα αυτιά μου ακούγονταν τόσο ειλικρινείς και αυθόρμητες όσο τα email κληρονόμων νιγηριανών πριγκιπόπουλων που ζητούν την βοήθειά σου για να βγάλουν λεφτά στο εξωτερικό με το αζημίωτο.
Του απάνταγα ότι μου ερχόταν στο μυαλό και ταυτόχρονα περπατούσα, αυτός από κοντά. Με ρώτησε που πάω, του είπα "δε ξέρω" και μου λέει "να σου δείξω μου εγώ τα κατατόπια". Ναι καλά, δε σφάξανε. Τον παράτησα αγενώς και πήγα σε έναν ναό εκεί κοντά που δεν ξέρω και ποιος ήταν γιατί δεν ήθελα να βγάλω χάρτη μπροστά του.
Μου άρεσε πολύ η οροφή
Γενικά πολλοί βούδες όσο βλέπει το μάτι, ακόμα και τώρα το έχω απορία γιατί τόσοι πολλοί ίδιοι στους ναούς τους
Πάντως είχε πολύ ησυχία, λόγω ώρας ήμουν μόνος
Μέχρι που έτριψα μία γωνία και άκουσα live συμφωνική. Πήγα να δω αλλά το πέτυχα στο τέλος.
Δεν είχα πολύ χρόνο για να καθυστερήσω να τους ακούσω στο επόμενο όποτε θα ξεκίναγαν, οπότε το πήρα για Βατ Σακετ.
Η διαδρομή θα με έβγαζε πάλι μέσα από την πλατεία. Πριν περάσω το δρόμο είδα τον τύπο από απέναντι που με περίμενε χαμογελώντας, όπως περιμένει το αρπακτικό στην έρημο το θύμα του. Ω να σου γαμήσω σκέφτηκα και χωρίς δισταγμό άλλαξα δρόμο. Θα μου έπαιρνε λίγο παραπάνω αλλά δεν είχα όρεξη να με πάει ο τύπος πάλι όλη τη πλατεία ή ακόμα χειρότερα να έρθει μαζί μου πάνω στον άλλο ναό.
Πέρασα λοιπόν από κάποιο δρόμο με εμπορικά που είχαν κλείσει ή κλείνανε
Ναι εδώ ένα τακτοποιημένο μαγαζί με εκκλησιαστικά είδη
Και έφτασα στο ναό καντηλιάζοντας (έτσι για να είμαστε και σε εκκλησιαστικό κλίμα) γιατί χάριν του κυρίου πρίχτη είχα κάνει μεγαλύτερο κύκλο απ' όσο νόμιζα. Φοβόμουν ότι δε θα προλάβω καθόλου το φως, οπότε το πήγα σε πολύ γρήγορο βήμα και είχα ιδρώσει.
Από μακριά άκουγα τα εκατοντάδες καμπανάκια που είχαν κρεμάσει και χτύπαγαν από τον ήπιο και ζεστό αέρα που συνήθως σηκώνεται γύρω στην δύση.
Οι πρώτοι όροφοι είχαν - τι άλλο - πλούτο και χρυσά
Δεν είχα προλάβει την δύση αλλά τα χρώματα ήταν ωραία
Όμως αυτό που θυμάμαι ήταν το αίσθημα που είχα κοιτάζοντας το μέγεθος της πόλης,
Την προηγούμενη κολυμπούσα στον παράδεισο, μία βδομάδα την είχα περάσει με διαδρομές σχεδόν μόνος μέσα στην τροπική φύση και τώρα ήμουν μέσα σε αυτό το αστικό χάλι...
Πάντως αρχιτεκτονικά μερικά κτήρια ήταν πολύ περίεργα. Για παράδειγμα τη δουλειά είχε αυτή η οροφή πάνω σε αυτό το κτήριο;
Από την μια ουρανοξύστες και από την άλλη αυτά - και δεν ήταν τα χειρότερα που υπάρχουν.
Ούτε αυτά τα διαμερίσματα (?) ήταν το χειρότερο που υπάρχει
Έτσι και αλλιώς στα τροπικά νυχτώνει γρήγορα, οπότε αποφάσισα να μείνω άλλα 10-15 λεπτά μέχρι να πιάσει πίσσα σκοτάδι, κυρίως γιατί τα χρώματα ήταν ωραία και δευτερευόντως γιατί ήθελα να "χωνέψω" το περιβάλλον της μεγαλούπολης που δεν μου είχε κάτσει ακόμα στο στομάχι. Κοίταζα με δέος και αηδία.
Όταν άναψαν τα φώτα έγινε διαφορετικά όμορφο
Επίσης ήταν και μία που διαλογιζόταν και την πήρε ο ύπνος και μου είχε φανεί πολύ αστείο. Κοίτα να δεις που τόσο καιρό κάθε βράδυ δε κοιμόμουν, διαλογισμό έκανα!
Φεύγοντας είπα να ρίξω μία ματιά στην τσάιναταουν γιατί συνήθως εκείνη την ώρα έχουν ζωή και πάγκους να φας και είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό ασιατικό για αλλαγή.
Αλλά απογοήτευση, ήταν κυρίως εμπορικά τα οποία είχαν κλείσει ή έκλειναν και δεν υπήρχε τίποτα για φαγητό.
Εδώ πάλι αυτό που έλεγα για το πως τα μαγαζιά το βράδυ γίνονται το καθιστικό της οικογένειας λόγω φτώχειας και έλλειψης χώρου.
Το πήρα προς τα πίσω για να ξεκουραστώ για την επόμενη ημέρα, η έλλειψη ύπνου και η ταλαιπωρία στο βανάκι έβγαινε πάνω μου.
Χάρηκα που είχαν προσαρμόσει τα φανάρια στην ασιατική οδηγική συμπεριφορά, το οποίο το εξέλαβα ως "κάνε ότι νομίζεις γιατί έτσι και αλλιώς εγώ αναβοσβήνω για εφέ κανένας δεν νοιάζεται".
Στο χόστελ μίλησα λίγο με τους άλλους συγκάτοικους, ήταν μία ομάδα 4 ή 5 νεαρών Αιγυπτίων, από τους οποίους μόνο οι 2 αν θυμάμαι έμεναν στο δικό μου δωμάτιο. Τα είπαμε λίγο και κάποια στιγμή τράβηξα κουρτίνα (πολύ καλό αυτό, το έχουν σχεδόν όλα τα χοστέλ στην ΝΑ Ασία) και πέθανα στον ύπνο.
Last edited by a moderator: