mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρες ταξιδιού 46
Κανονικά, το πρωί είχα σκοπό να πάω στο Ras al Hadd περίπου 40 χλμ. πιο κάτω.
Εκεί είναι το τέρμα κάτω δεξιά όπως βλέπεις τον χάρτη, άκρο της αραβικής χερσονήσου . Στο βάθος Πακιστάν.
Έχω μια λόξα με αυτά τα end of the world σημεία. Φαντάζομαι και άλλοι γεωγραφόπληκτοι και χαρτόμουτρα ( με την καλή έννοια) έχουν αυτή την λόξα.
Συν ότι είναι σημείο απόθεσης αυγών, γιγαντιαίων χελωνών.
Ο ρεσεψιονίστ μου είπε πως μόνο νωρίς το πρωί και το απόγευμα εμφανίζονται οι χελώνες.
Το πρωί είχε περάσει και μέχρι το βράδυ θα έπρεπε να επιστρέψω στην Muscat.
Συν ότι θα έπρεπε να πάω και να επιστρέψω πάλι στη Sur . Βαρέθηκα. Έτσι αποφάσισα να χαζολογήσω λίγο στην πόλη υπό το φως της ημέρας.
Τίποτα ιδιαίτερο εκτός από κάτι βράχους με πύργους οπτικής παρατήρησης , φτωχές απομιμήσεις του Λευκού Πύργου σε μπεζάκι.
Ξεκίνησα για την επιστροφή μέ μια στάση στην έρημο της Bidiyya.
Καλά παντού έρημος είναι , εννοώ έρημο με αμμοθίνες.
Έφτασα κατά τις 3 το μεσημέρι .
Εδώ δεν πιάνει η παραθαλάσσια αύρα και το λιοπύρι είναι ανελέητο.
Είδα κι έπαθα να βρω ανοιχτό εστιατόριο αφού όλη η περιοχή είναι σε σιέστα και περιμένει να πέσει λίγο ο ήλιος για να αρχίσει να κινείται κάτι. Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου ήταν γαλανομάτης ,κάτασπρος, και με φαλακρίτσα.
Αν με ρωτούσες να μαντέψω από που είναι θα έλεγα Έλληνας.
Τελικά ήταν Συριος.
Η επιλογή να μην νοικιάσω 4*4 αποδείχθηκε
λάθος.
Από ότι μου εξήγησε ο Σύριος, η έρημος δεν είναι κάποιο οργανωμένο τουριστικό μερας αν και έχει κάμπινγκ εκεί που αρχίζει.
Δεν είναι κάτι ελεγχόμενο.
Απλώς μπαίνεις και βγαίνεις από όπου θέλεις.
Αμφιβάλλω αν και με 4*4 θα έμπαινα μόνος μου, με κίνδυνο να χάσω τον προσανατολισμό μου και με το GPS εξαιρετικά αμφίβολο αν λειτουργεί . Ήδη έχει χαθεί το σήμα αρκετές φορές στην διαδρομή.
Ψάχτηκα για τζιπ σαφάρι από γραφεία . Μου το πρότειναν και διάφοροι νεαροί καμικάζι της ερήμου. Από 60 ευρώ για μια ώρα μέχρι 100 για δυόμισι ώρες . Ρε πάτε καλά;
Πήγα στα δύο χωριά-,οάσεις που εφάπτονται της ερήμου οδηγώντας πάνω στις ροδιές άλλων αυτοκινήτων προσέχοντας να μην κολλήσω πουθενά.
Έχω μπει πια σε ζώνη καμήλας. Περιφέρονται ολούθε βόσκοντας ξερόχορτα.
Τα χωριά είναι γεμάτα παιδιά που παίζουν ξυπόλητα και χαιρετάνε τους περαστικούς. Μπήκα όσο μπορούσα μέσα στην έρημο χωρίς να χάνω οπτική επαφή με το χωριό.
Δεν υπήρχε κανένας λόγος να κάνω ταρζανιές , έτσι ξαναβγήκα έξω και ήπια ένα χυμό στο αιγαιοπελαγίτικης έμπνευσης εστιατόριο πολυτελείας The Greek house που εφάπτεται στην όαση.
Ολίγον κιτς η κατάσταση με τις φοινικιές δίπλα στην πατητή τσιμεντοκονία αλλά οκ ωραίο μαγαζάκι.
Ξεκίνησα για την επιστροφή στην Muscat λίγο πριν δύσει ο ήλιος , Η έρημος τελείωσε.
Οι μαύροι σκληροί λόφοι επανήλθαν και στο μαλακό φως του δειλινού οι κορυφογραμμές χάριζαν ένα απόκοσμο θέαμα. Υπέροχο δειλινό.
Έφτασα νύχτα πια στο χόστελ. όπου είχαμε νέες αφίξεις .
Νέες συστάσεις κλπ. Μεταξύ αυτών κι ένας μαυρουλης πολυταξιδεμένος Αμερικανός, ο οποίος ποιος ξέρει με ποιον μαγικό τρόπο -πιθανόν duty free- εμφάνισε ξαφνικά κρύες μπίρες για την παρέα. Έκλαψα από συγκίνηση.
Είχε οργανωθεί και κοσμική έξοδος από τον χοστελαρχη για όσους ήθελαν να ακολουθήσουν αλλά χωρίς αλκοόλ , τσιγάρο σε κάποιο πολικής θερμοκρασίας λόγω αιρκοντίσιον κλαμπ, ευχαριστώ, δεν θα πάρω.
Ημερα ταξιδιού 47
Είχα προβλήματιστεί αρκετά με τον επόμενο προορισμό. Όλα τα στοιχεία έλεγαν , μην το κάνεις. Είναι ένα τουριστικό μέρος οφ σιζον .
Σαν να πας στην Ρόδο τον χειμώνα ας πούμε.
Στην άλλη άκρη του Ομάν, κοντά στα σύνορα με την Υεμένη.
Η περιοχή της Σαλάλα και του οροπεδίου Ντοφαρ εκεί όπου φυτρώνουν τα λιβανόδεντρα.
Στις φωτογραφίες έβλεπα πράσινες κοιλάδες , καταρράκτες και μια άγρια ακτογραμμή με παραλιάρες ενδιάμεσα.
Αυτά όμως τα καλοκαίρια. Ένα τοπικό μικροκλίμα , κάποιοι τόπικοι μουσώνες κάνουν την περιοχή δροσερή την εποχή που η Αραβική χερσόνησος καίγεται στους 45 και 59 βαθμούς.
Ε όπως οι Βορειοευρωπαιοι έρχονται στην Μεσόγειο για τον ήλιο , έτσι οι Άραβες μπουχτισμένοι από τον ήλιο έρχονται για βροχή, ομίχλη και συννεφιά.
Η απόσταση είναι 1000 και κάτι χλμ.
Φυσικά και μπορείς να έρθεις αεροπορικώς , αλλά εμένα που είμαι ταξιδιωτικά διεστραμμένος, με ιντρίγκαρε ότι ταξιδεύοντας με το λεωφορείο θα διέσχιζα για 800 και βάλε χλμ την πετρώδη έρημο του Ομάν.
12 ώρες διαδρομή αλλά οκ , το έχουμε.
Μετά την στάση στην Nizwa ,
την πόλη που θα επισκεφτώ στην επιστροφή από την Σαλαλα, η έννοια της απεραντοσύνης, άγγιξε την κυριολεκτική της διάσταση.
Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέρα από την άσφαλτο, την έρημο και τον ορίζοντα,
Μια σημαία τρικολόρε.
σ
Αραιά και που καμιά νταλίκα με γελάδια ή κατσίκες, 2-3 βενζινάδικα-εστιατόρια -τουαλέτες για τις στάσεις .
Το τοπίο παρότι μονότονο είναι καθηλωτικό. Δεν κουράστηκα , δεν βαρέθηκα. Κοιμόμουν,ξύπναγα, διάβαζα και χάζευα .
Έφτασα κατά τις οκτώμισι σε μια πόλη με φαρδείς άδειους δρόμους και ελάχιστο κόσμο να κυκλοφορεί, είτε με αυτοκίνητο είτε πεζός.
Τσίμπησα κάτι στο πόδι σε ένα γυράδικο , κοντά στο ξενοδοχείο γιατί πάλι σε ξενοδοχείο κατέληξα ελλείψει χόστελ και αποσύρθηκα για να οργανωθώ για τις επόμενες μέρες.
Κανονικά, το πρωί είχα σκοπό να πάω στο Ras al Hadd περίπου 40 χλμ. πιο κάτω.
Εκεί είναι το τέρμα κάτω δεξιά όπως βλέπεις τον χάρτη, άκρο της αραβικής χερσονήσου . Στο βάθος Πακιστάν.
Έχω μια λόξα με αυτά τα end of the world σημεία. Φαντάζομαι και άλλοι γεωγραφόπληκτοι και χαρτόμουτρα ( με την καλή έννοια) έχουν αυτή την λόξα.
Συν ότι είναι σημείο απόθεσης αυγών, γιγαντιαίων χελωνών.
Ο ρεσεψιονίστ μου είπε πως μόνο νωρίς το πρωί και το απόγευμα εμφανίζονται οι χελώνες.
Το πρωί είχε περάσει και μέχρι το βράδυ θα έπρεπε να επιστρέψω στην Muscat.
Συν ότι θα έπρεπε να πάω και να επιστρέψω πάλι στη Sur . Βαρέθηκα. Έτσι αποφάσισα να χαζολογήσω λίγο στην πόλη υπό το φως της ημέρας.
Τίποτα ιδιαίτερο εκτός από κάτι βράχους με πύργους οπτικής παρατήρησης , φτωχές απομιμήσεις του Λευκού Πύργου σε μπεζάκι.




Ξεκίνησα για την επιστροφή μέ μια στάση στην έρημο της Bidiyya.
Καλά παντού έρημος είναι , εννοώ έρημο με αμμοθίνες.
Έφτασα κατά τις 3 το μεσημέρι .
Εδώ δεν πιάνει η παραθαλάσσια αύρα και το λιοπύρι είναι ανελέητο.
Είδα κι έπαθα να βρω ανοιχτό εστιατόριο αφού όλη η περιοχή είναι σε σιέστα και περιμένει να πέσει λίγο ο ήλιος για να αρχίσει να κινείται κάτι. Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου ήταν γαλανομάτης ,κάτασπρος, και με φαλακρίτσα.
Αν με ρωτούσες να μαντέψω από που είναι θα έλεγα Έλληνας.
Τελικά ήταν Συριος.
Η επιλογή να μην νοικιάσω 4*4 αποδείχθηκε
λάθος.
Από ότι μου εξήγησε ο Σύριος, η έρημος δεν είναι κάποιο οργανωμένο τουριστικό μερας αν και έχει κάμπινγκ εκεί που αρχίζει.
Δεν είναι κάτι ελεγχόμενο.
Απλώς μπαίνεις και βγαίνεις από όπου θέλεις.
Αμφιβάλλω αν και με 4*4 θα έμπαινα μόνος μου, με κίνδυνο να χάσω τον προσανατολισμό μου και με το GPS εξαιρετικά αμφίβολο αν λειτουργεί . Ήδη έχει χαθεί το σήμα αρκετές φορές στην διαδρομή.
Ψάχτηκα για τζιπ σαφάρι από γραφεία . Μου το πρότειναν και διάφοροι νεαροί καμικάζι της ερήμου. Από 60 ευρώ για μια ώρα μέχρι 100 για δυόμισι ώρες . Ρε πάτε καλά;
Πήγα στα δύο χωριά-,οάσεις που εφάπτονται της ερήμου οδηγώντας πάνω στις ροδιές άλλων αυτοκινήτων προσέχοντας να μην κολλήσω πουθενά.

Έχω μπει πια σε ζώνη καμήλας. Περιφέρονται ολούθε βόσκοντας ξερόχορτα.

Τα χωριά είναι γεμάτα παιδιά που παίζουν ξυπόλητα και χαιρετάνε τους περαστικούς. Μπήκα όσο μπορούσα μέσα στην έρημο χωρίς να χάνω οπτική επαφή με το χωριό.

Δεν υπήρχε κανένας λόγος να κάνω ταρζανιές , έτσι ξαναβγήκα έξω και ήπια ένα χυμό στο αιγαιοπελαγίτικης έμπνευσης εστιατόριο πολυτελείας The Greek house που εφάπτεται στην όαση.

Ολίγον κιτς η κατάσταση με τις φοινικιές δίπλα στην πατητή τσιμεντοκονία αλλά οκ ωραίο μαγαζάκι.

Ξεκίνησα για την επιστροφή στην Muscat λίγο πριν δύσει ο ήλιος , Η έρημος τελείωσε.

Οι μαύροι σκληροί λόφοι επανήλθαν και στο μαλακό φως του δειλινού οι κορυφογραμμές χάριζαν ένα απόκοσμο θέαμα. Υπέροχο δειλινό.


Έφτασα νύχτα πια στο χόστελ. όπου είχαμε νέες αφίξεις .
Νέες συστάσεις κλπ. Μεταξύ αυτών κι ένας μαυρουλης πολυταξιδεμένος Αμερικανός, ο οποίος ποιος ξέρει με ποιον μαγικό τρόπο -πιθανόν duty free- εμφάνισε ξαφνικά κρύες μπίρες για την παρέα. Έκλαψα από συγκίνηση.
Είχε οργανωθεί και κοσμική έξοδος από τον χοστελαρχη για όσους ήθελαν να ακολουθήσουν αλλά χωρίς αλκοόλ , τσιγάρο σε κάποιο πολικής θερμοκρασίας λόγω αιρκοντίσιον κλαμπ, ευχαριστώ, δεν θα πάρω.
Ημερα ταξιδιού 47
Είχα προβλήματιστεί αρκετά με τον επόμενο προορισμό. Όλα τα στοιχεία έλεγαν , μην το κάνεις. Είναι ένα τουριστικό μέρος οφ σιζον .
Σαν να πας στην Ρόδο τον χειμώνα ας πούμε.
Στην άλλη άκρη του Ομάν, κοντά στα σύνορα με την Υεμένη.
Η περιοχή της Σαλάλα και του οροπεδίου Ντοφαρ εκεί όπου φυτρώνουν τα λιβανόδεντρα.
Στις φωτογραφίες έβλεπα πράσινες κοιλάδες , καταρράκτες και μια άγρια ακτογραμμή με παραλιάρες ενδιάμεσα.
Αυτά όμως τα καλοκαίρια. Ένα τοπικό μικροκλίμα , κάποιοι τόπικοι μουσώνες κάνουν την περιοχή δροσερή την εποχή που η Αραβική χερσόνησος καίγεται στους 45 και 59 βαθμούς.
Ε όπως οι Βορειοευρωπαιοι έρχονται στην Μεσόγειο για τον ήλιο , έτσι οι Άραβες μπουχτισμένοι από τον ήλιο έρχονται για βροχή, ομίχλη και συννεφιά.
Η απόσταση είναι 1000 και κάτι χλμ.
Φυσικά και μπορείς να έρθεις αεροπορικώς , αλλά εμένα που είμαι ταξιδιωτικά διεστραμμένος, με ιντρίγκαρε ότι ταξιδεύοντας με το λεωφορείο θα διέσχιζα για 800 και βάλε χλμ την πετρώδη έρημο του Ομάν.
12 ώρες διαδρομή αλλά οκ , το έχουμε.
Μετά την στάση στην Nizwa ,
την πόλη που θα επισκεφτώ στην επιστροφή από την Σαλαλα, η έννοια της απεραντοσύνης, άγγιξε την κυριολεκτική της διάσταση.
Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέρα από την άσφαλτο, την έρημο και τον ορίζοντα,
Μια σημαία τρικολόρε.

σ
Αραιά και που καμιά νταλίκα με γελάδια ή κατσίκες, 2-3 βενζινάδικα-εστιατόρια -τουαλέτες για τις στάσεις .

Το τοπίο παρότι μονότονο είναι καθηλωτικό. Δεν κουράστηκα , δεν βαρέθηκα. Κοιμόμουν,ξύπναγα, διάβαζα και χάζευα .

Έφτασα κατά τις οκτώμισι σε μια πόλη με φαρδείς άδειους δρόμους και ελάχιστο κόσμο να κυκλοφορεί, είτε με αυτοκίνητο είτε πεζός.
Τσίμπησα κάτι στο πόδι σε ένα γυράδικο , κοντά στο ξενοδοχείο γιατί πάλι σε ξενοδοχείο κατέληξα ελλείψει χόστελ και αποσύρθηκα για να οργανωθώ για τις επόμενες μέρες.
Last edited by a moderator: