• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Μηνύματα
51
Likes
1.128

Ημέρα ταξιδιού 6

Φτωχή σε δραστηριότητα, πλούσια σε φλυαρία.
Το Bed and baggage δεν ήταν ακριβώς χοστελ, περισσότερο home stay, αφού τελικά ούτε διαβατήριο ζήτησαν ούτε τίποτα. 10 ευρώ για δύο νύχτες και πρωινό.

Για τόσο άξιζε εδώ που τα λέμε , αλλά ήταν τόσο καλά και περιποιητικά παιδιά οπότε τους άφησα ένα τιπ και ένα βρεγμένο t-shirt στο μπουγαδόσκοινο.

Ανέβηκα στο σταθμό και ξεκίνησα το πρώτο κομμάτι της φημισμένης διαδρομής.

Η βροχή τον χαβά της κανονικά. Για να δεις το υπέροχο τοπίο έπρεπε να ανοίξεις το παράθυρο αλλιώς δεν έβλεπες τίποτα μέσα από τα βρεγμένα τζάμια. Εκεί κατάλαβα το νόημα του «φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά»

Το παλιό μπουφάν με το οποίο ταξίδεψα και είχα σκοπό να το ξεφορτωθώ μόλις έφτανα στα ζεστά κλίματα, με έσωσε. Το είχα δεμένο στην λαβή του μπακπακ και οταν είδα πρόγνωση καιρού, το κράτησα καλού κακού. Αν δεν το είχα θα κατέβαζα το παράθυρο και δεν θα έβλεπα τίποτα.

Σε καμία ώρα κατέβηκα στο Haputale. Παρότι το κατάλυμα ήταν σχετικά κοντά πήρα ένα τουκτουκ γιατί η βροχή είχε δυναμώσει κι άλλο.

Το homestay λέγεται The mist, πάει να πει η αχλή, η θολούρα στην ατμόσφαιρα. Επειδή είδα μετά και ταβέρνα και μπουτίκ και μπακάλικο με το ίδιο όνομα κατάλαβα ότι είναι το κύριο χαρακτηριστικό του μικροκλίματος εδώ πάνω.

Οταν έφτασα πάντως το mist ήταν ξεκάθαρα fog αφού δεν έβλεπες στα δέκα μέτρα.

Παρότι είχε και κουκέτες, προτίμησα να κλείσω ιδιωτικό δωμάτιο για να απλωθώ λίγο, να ανακατέψω τα ρούχα μου με την ησυχία μου.

Μόλις έκοψε λίγο η βροχή βγήκα να δω το Haputale.

Τόσο από πολεοδομική- αρχιτεκτονική άποψη όσο και από ανθρωπολογική- ενδυματολογική είναι η κατάλληλη πόλη για να αδελφοποιηθεί με τον Δήμο Ζεφυρίου ή με τον δικό μας του Δενδροπόταμου,

Επιτέλους ένα αυθεντικό μέρος. Δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί πού να απευθύνεται σε τουρίστες. Μια μικρή τοπική αγορά ένα τέμπλο και ένα τζαμί και αυτό είναι όλο. Τα καλά ξενοδοχεία και bungalows είναι έξω στα βουνά και στις φυτείες.

Στην κωμόπολη κυκλοφορούν φοβερές φυσιογνωμίες , από αυτές που λατρεύουν οι φωτογράφοι πορτρέτων.

Πολύ sarong οι άντρες , πολύ σάρι οι γυναίκες , γραφικά μικρομάγαζα , κόσμος πάει κι έρχεται. Στην Έλλα που ήμουν εχτές οι 7 στους δέκα στο δρόμο ήταν τουρίστες , εδώ άλλον δεν συνάντησα.

Το κακό είναι ότι την ξεπέταξα σε ένα σκάρτο μισάωρο. Δεν πήγα βέβαια και στους πάνω και κάτω μαχαλάδες.

Για να περάσει η ώρα κάθισα να δω το τοπικό ντέρμπι στο κρίκετ με την κοντινή κωμόπολη Bandarawela..

Δεν κατάλαβα γρυ πὼς παίζεται το παιχνίδι.

Πάντως η αλλαγή καναλιών με το τηλεκοντρόλ μου φαίνεται πολύ πιο αθλητική και κοπιώδης δραστηριότητα από το κρίκετ.

Επιστροφή στο δωμάτιο για μπάνιο , ξύρισμα, αποτρίχωση, να βάλω τις κρέμες μου , να κάνω πιστολάκι τα άλλοτε αδιάβροχα παπούτσια μου. Να βάλω καμιά σκούπα και να περιμένω μέχρι να πεινάσω.

Κατόπιν συσπάσεως του ξενοδόχου πήγα στο green paradise όπου έφαγα ένα τοπικό πιάτο που λέγεται Kottu.

Σερβιρίστηκε με τέσσερα curries με διαβαθμισμένη καυτερότητα όπως μου εξήγησε ο σερβιτόρος

Αφού επιβίωσα αναίμακτα στο μαγαζάκι του τρόμου που συνέφαγα τις προάλλες με τον Νουσανκα , πήγα κατευθείαν στο νούμερο 4 που χρησιμοποιείται και στις βάσεις εκτόξευσης πυραύλων.
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς έφαγα αλλά ήταν πάρα πολύ ωραίο και χορταστικό.
Βρήκα κι έναν Γάλλο solo traveler εκεί. Είπαμε πέντε κουβέντες για το τρέχον και παλαιότερα ταξίδια και για τα χοστελ που μέναμε .

Φεύγοντας με ρώτησε αν μπορεί να έρθει να δει το χοστελ που μένω.

- Ξέρω εγώ; Ελα του λέω.

Με το που φτάνουμε, τον συστήνω στον ξενοδόχο και άρχισε να τον ρωτάει για τιμές και τέτοια.

Ξαφνικά θυμήθηκα ότι μου είπε ότι θα φύγει αύριο για την Έλλα.

Κάτι δεν μου πήγαινε καλά.

Είπα πως πρέπει να πάω επειγόντως τουαλέτα και καληνύχτισα.

-Θα πας για ύπνο με ρωτάει;

-Ε ναι του απαντάω .

Φάνηκε απογοητευμένος.

Σκορ χυλόπιτες 1-1. Ισοπαλία.

C’est la vie που λένε και οι Γάλλοι.
View attachment 485718 View attachment 485719 View attachment 485720 View attachment 485721 View attachment 485722 View attachment 485723 View attachment 485724 View attachment 485725 View attachment 485726

 
Last edited by a moderator:

psilos3

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
55.617
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ωραίος, περιμένουμε συχνά - πυκνά τις ανταποκρίσεις σου λοιπόν!
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
569
Likes
2.244
Να, κάθομαι εδώ τώρα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο του Αμπουνταμπι και περιμένω την πτήση μου.
Κι επειδή βαριέμαι μόνος και διαβάζω τραβελστόρις να περάσει η ώρα, είπα ας γράψω κι εγώ μια έκθεση ιδεών, κάτι.
Η αλήθεια είναι πως το πεντάωρο στοποβερ εδώ, αξίζει την ταλαιπωρία γιατί έκλεισα αυτό το εισιτήριο σε μια τιμή που μου φάνηκε καθαρή κλοπή .
Και αποτέλεσε και την αιτία να επιλέξω τη Σρι Λανκα αντί για την Ινδονησία ή τις Φιλιππίνες ας πούμε.
Η αλήθεια είναι ότι με επηρέασε ο Καβαφης στην εφηβεία και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στον προορισμό. Αρκεί να είναι μακρύς ο δρόμος.
Το έκλεισα μήνες πριν για σήμερα του Άι-Γιαννιού, αλλά -όπως λέει και η παροιμία-δεν είναι κάθε μέρα τ’Άι-Γιαννιού.
Με ολίγα κιλά βέβαια ,πράγμα που δεν με χάλασε αφού δεν χρησιμοποιώ βαλίτσα αλλά ένα μέτριο και ένα μικρό μπάκπακ.
Βάλε κι ένα εξηντάρι ή πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και με 250 συνολικά με την Εγέα και τη Ετιχάδα αναμένεται να φτάσω αύριο στις 8.30 το πρωί τοπική ώρα στο Κολόμπο.
Χορτάτος από φαγητό και ύπνο και με όλη την ημέρα μπροστά μου.
Το ταξίδι αυτό είναι κάπως επιμελώς ατημέλητο . Η διάρκεια του είναι ακόμη ανοιχτή.
Η επιμέλεια συνίσταται στο ότι έχω κλείσει κάποιες βασικές διηπειρωτικές πτήσεις -αλλά όχι αυτήν της επιστροφής.
Και η ατημελησία στο ότι δεν έχω κλείσει σχεδόν τίποτε άλλο εκτός από την διαμονή για δύο νύχτες.

Ωπ άνοιξε η γκέιτ μου.

Σρι Λανκα λοιπόν και βλέπουμε.
Και μεις που κατα καιρους ημασταν το αντιθετο τι κερδισαμε :haha: ? Οποτε μεινε ετσι. Καλη διαμονη!!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.791
Likes
8.407
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Μηνύματα
51
Likes
1.128
Λοιπόν,που είχα μείνει;

Ναι, η πτήση δεν ήταν και πολύ ξεκούραστη. Μέχρι να μας σερβίρουν, να πιω και το κρασί μου ,πέρασαν δυο ώρες. Προσγειωθήκαμε πάνω στον ύπνο τον γλυκό . Θα τους βάλω χαμηλή κριτική.
Τα διαδικαστικά πολύ εύκολα, είχα e-visa από την Ελλάδα , baggage claim δεν είχα , σε δύο λεπτά ήμουν έξω.
Στο ΑΤΜ της Bank of the People έβαλα Revolut και έβγαλα ρουπίες. Σαν γνήσια λαϊκή τράπεζα δεν πήρε προμήθεια η έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Δεν με ρώτησε πάντως το μηχάνημα . Τις έβγαλε αγόγγυστα.
1 ευρώ 300 ρουπίες χοντρικά για ευκολία στις πράξεις.
Στην Dialog πήρα κάρτα Sim 50GB για ένα μήνα με 8 ευρώ περίπου

Είχα κατεβασμένες τις εφαρμογές Uber και την τοπική PickMe. Η PickMe θέλει τοπικό νούμερο για registration, ή Uber είναι οκ και με Google ή Apple account.
Δεν χρησιμοποίησα καμία από τις δύο, απλώς τις άνοιξα και είδα που παίζουν οι τιμές για να παζαρέψω στην official πιάτσα ταξί.
Έχει και λεωφορεία να σε πάνε στο Κολόμπο αλλά ήμουν άυπνος και η ζέστη αποπνικτική.
Γύρω στα 15 ευρώ για τον κεντρικό σταθμό τρένων Colombo Fort. Περίπου μισή ώρα.
Οι περισσότεροι τουρίστες ,κάνουν τον τυπικό γύρο της Σρι Λανκα σύμφωνα με την φορά του ρολογιού.
Εγώ επειδή είμαι ανάποδος, θα την κάνω ανάποδα. Έτσι πήρα ένα εισιτήριο β’ θέσης με 1,5 ευρώ για την πόλη Galle στην νοτιοδυτική μεριά.
Το τρένο ήταν τουλάχιστον 80 ετών με ανοιχτά παράθυρα και ανεμιστήρες οροφής.
Στο βαγόνι είμασταν ως επί το πλείστον τουρίστες και μια καγκουροπαρέα ντόπιων πιτσιρικάδων.
Με το που ξεκινήσαμε βάλανε ένα φορητό ηχείο να βαράει -τέρμα τα γκάζια- το top ten της local pop music.

Παρτάραμε πρωί πρωί δηλαδή.

Η διαδρομή πολύ ευχάριστη.
Σε μεγάλο μέρος της παραθαλάσσια.
Εικόνες της τοπικής καθημερινότητας, δηλαδή παράγκες, τσιμεντόλιθοι , τσίγκινες στέγες ,παιδιά , σκυλιά ,γελάδια, κοκόρια, φοινικόδεντρα και απλωμένες μπουγάδες .
Τα αναμενόμενα.
Η νοτιοδυτική ακτή της Σρι Λανκα είναι κάπως σαν την Χαλκιδική από ότι κατάλαβα.
Ανά δέκα είκοσι χιλιόμετρα από Bentota ως Hambantota , είναι καμία εικοσαριά παραθεριστικά χωριά άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο ανεπτυγμένα.
Εγώ επέλεξα την Unawatuna που είναι δέκα λεπτά έξω από την πόλη Galle που έχει ένα UNESCO site αξιοθέατο και έχω στο πρόγραμμα να επισκεφτώ.
Κατέλυσα στο Cycling Backpackers Hostel.
20 δολάρια για δύο βράδια, νομίζω κάπου εκεί.
Ήσυχο, καθαρό, ξυπόλυτο. Μακριά από την παραλία κανένα χιλιόμετρο αλλά οκ .
Το επέλεξα γιατί διαθέτει ποδήλατα για να κάνω καμιά βόλτα εδώ που δεν έχει ανηφόρες.
Δεν έχει ζεστό νερό βέβαια -περιττή πολυτέλεια με τέτοια κάψα- αλλά ούτε και κλιματισμό. Είναι OnlyFans.
Καμία δεκαριά είμαστε οι ένοικοι. Τρία αγόρια Σέρφερς και πέντε έξη κορίτσια Yogers. Και εγώ ο θείος.
Στρίβω σε μια γωνία και βλέπω μια πιτσιρίκα να στρετσάρεται. Με τρόμαξε κιόλας με την ποδάρα στο σβέρκο.
Μη ανήκοντας σε καμία από τις παραπάνω συνομοταξίες, είπα να το πάω μέχρι τέλους και να μην κάτσω να ξεκουραστώ, - παρ’ότι ήμουν κομμάτια-σχεδόν τριάντα ώρες στο δρόμο.
Κατέβηκα λοιπόν στην Unawatuna Beach που μου φάνηκε συμπαθητική λόγω του ημικυκλικού σχήματός της .
Κατά τα άλλα, όπως σε όλα τα -ήλιος,θάλασσα,ξαπλώστρα- μέρη του κόσμου τα γνωστά.
Ταβερνάκι στο κύμα, μπητσόμπαρα, σουβενιραδικα. Το τοπικό χρώμα είναι από τα Αγιουρβέδικα μασατζίδικα και τα τσαγάδικα και τα spice shops.
Το κύριο χαρακτηριστικό της περιοχής όμως είναι άλλο .

Οι Ρωσίδες με φουσκωμένα χείλη.

Διασταυρώθηκα με τουλάχιστον σαράντα κυρίες με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό,ηλικίας από 20 μέχρι 50 ,μέσα σε μισή ώρα περίπατο.
Η αλήθεια είναι ότι ο Βλάντιμιρ μπορεί να ζορίζεται στην Ουκρανία, αλλά εδώ έχει επέλθει η κατοχή.
Οι πινακίδες και τα μενού των εστιατορίων είναι γραμμένα πρώτα στα ρωσικά και από κάτω στα αγγλικά.
Δεν έκανα πλήρη εξερεύνηση γιατί το τεπόζιτο ενέργειας στράγγιξε.
Πήγα για φαγητό . Είπα να μην πέσω κατευθείαν στα βαθιά της τοπικής καυτερής κουζίνας, οπότε περιορίστηκα σε ένα vegetables roti (κρέπα λαχανικών ας πούμε ) και ένα αμερικανικότατο μπέργκερ. .

Επέστρεψα σχετικά νωρίς στο χόστελ. Για να μην κοιμηθώ από τις οκτώ και ξυπνήσω μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, έφτιαξα έναν ωραιότατο φραπέ και φούλαρα οκτάνια για δύο τρεις ώρες ακόμα.
Οι yogers παίζανε χαρτάκι και χαριεντίζονταν με τα ντόπια παλικάρια του προσωπικού. Δεν έμεινα να δω τη συνέχεια. Κούτσουρο.
IMG_4762.jpeg
IMG_4764.jpeg
IMG_4811.jpeg
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.996
Μηνύματα
922.360
Μέλη
39.699
Νεότερο μέλος
GIANNIS PNT

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom