• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Μηνύματα
51
Likes
1.128

Ημέρα ταξιδιού 22

Πρωινό ξύπνημα σήμερα .
Το Madgaon Junction, από όπου φεύγει το τρένο, απέχει 35 χλμ από το Palolem, πάει να πει μια ώρα δρόμος.

Είχα κλείσει το ημερήσιο Madovi- ο θεός να το κάνει- express.

Αυτό κάνει δώδεκα ώρες , αλλά έχει το σημαντικό πλεονέκτημα ότι ξεκινάει από δω. Δεν ρίσκαρα να κλείσω με κάποιο από τα ταχύτερα διερχόμενα που ερχόταν από το Νότο.
Ήρθε και πάρκαρε μπροστά στην πλατφόρμα μισή ώρα πριν την αναχώρηση, οπότε είχα θεωρητικά την άνεση να βρω τη θέση μου. Το τρένο είχε 50-60 βαγόνια. Χανόταν στον ορίζοντα.
Ρώτησα πέντε έξη σιδηροδρομικούς ποιο είναι το βαγόνι μου, με τρέχανε πάνω κάτω σαν το Βέγγο.
Σιχτίρισα και μπήκα σε ένα τελείως άδειο, και περίμενα τον έλεγχο. Ευτυχώς ήμουν μόνο ένα βαγόνι παραπέρα.
Την ώρα εκείνη ήταν μέσα μόνο οι καμαρότοι και μοίραζαν σεντόνια και μαξιλαροθήκες.
Ήλπιζα σε μια ωραία διαδρομή αλλά απογοητεύτηκα.
Τρεις τέσσερις ώρες μπαινοβγαίναμε σε σήραγγες και μετά σε ένα μονότονο δάσος χωρίς ίχνος ανθρώπινης παρουσίας.
Ούτε σήμα δεν είχε να περάσει η ώρα, σερφάροντας στο Ίντερνετ.
Περίμενα να μπω θριαμβευτικά στο μεγαλειώδη σιδηροδρομικό σταθμό Victoria Terminus, που είναι και μνημείο UNESCO.
Αντ’ αυτού μας κατέβασαν από την πίσω πόρτα σε μια θεοσκότεινη γειτονιά-πως είναι πίσω από τον σταθμό Λαρισης- ή στην δική μας την Ξηροκρήνη .
Είχα επιλέξει το κατάλυμα με μόνο κριτήριο την απόσταση 300 μέτρων από το σταθμό.
Στο Google Maps μου το έβγαζε 1300 μέτρα-τι σαρανταποδαρούσα τρένο ήταν αυτό.
Δεν το ρίσκαρα να με φάνε μπαμπέσικα μέσα στα μαύρα σκοτάδια και πήρα ταξί.
Το κτήριο του καταλύματος ήταν τουλάχιστον 100 χρονών, σκοτεινό και δυσοίωνο. Οι δύο πρώτοι όροφοι ήταν υπό ανακαίνιση.
Πέρασα μέσα μέσα από τούβλα, τσιμέντα , γυψοσανίδες και μπάζα.

IMG_5535.jpeg


Στον τρίτο όροφο, ήταν μια σιδερένια καγκελόπορτα και η είσοδος ενός άλλου ξενοδοχείου που θα μπορούσε να ονομάζεται hotel Epitafios , αφού η πόρτα ήτανε στολισμένη με λουλούδια.

Απ έξω ένας νεαρός μισοκοιμοταν σε ένα στρώμα. Ξεκλείδωσε την καγκελόπορτα και με οδήγησε στον τέταρτο όπου και έδρευε το κατάλυμα.

Ήταν κάτι περίεργο , ούτε Χόστελ ούτε ξενοδοχείο, αφού δεν είχε ιδιωτικά δωμάτια.
Με ορολογία περασμένων αιώνων θα έλεγα πως ήταν ένα χάνι. Μεγάλα υπερψηλοτάβανα δωμάτια με κρεβάτια μέσα, χωρίς καμιά ιδιωτικότητα.
Είχα κλείσει την πιο ακριβή επιλογή .
Δωμάτιο με τρία κρεβάτια ελπίζοντας πως δεν θα είναι άλλος.
Με βάλανε σε ένα με πέντε κρεβάτια, αλλά αφού στις έντεκα το βράδυ ήταν άδειο και θα κοιμόμουν μόνος , δεν είχα λόγο να διαμαρτυρηθώ στη διεύθυνση.
Το δωμάτιο μύριζε κάτι μεταξύ παλιατζούρας και λαδομπογιάς. Άνοιξα την μπαλκονόπορτα αλλά το μπαλκόνι ήταν περιφραγμένο με συρματόπλεγμα .
Σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν τόσο καλή ιδέα να κοιμηθώ με ανοιχτή την μπαλκονόπορτα. Την έκλεισα , ξάπλωσα και άνοιξα το ανεμιστήρα.
Ήταν σαν να προσπαθείς να κοιμηθείς κάτω από μια έλικα ελικόπτερου έτοιμου για απογείωση . Και ρετάριζε κι ολας.
Πατ πααααατ πατ.

IMG_5406.jpeg


Καλά θα πάει αυτό άρχισα να σκέφτομαι.

Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την σκέψη μου. Ξύπνησα μετά από οκτώ ώρες αδιάλειπτου ύπνου , πιο φρεσκαδούρα από ποτέ.
Καλό είναι λοιπόν να αποφεύγουμε τις προκαταλήψεις.

Ημέρα ταξιδιού 23

Η μέρα ξεκινάει με το-όντως στα τριακόσια μέτρα-Victoria Terminus .
Μου πέφτει το σαγόνι. Δύο καθεδρικοί με ουρά μαζί σε μέγεθος . Ένα από τα πιο εντυπωσιακά κτήρια που έχω δει ποτέ.
IMG_5413.jpeg


IMG_5412.jpeg



IMG_5414.jpeg

Το να μην ξέρεις και πολλά πολλά για τα αξιοθέατα του τόπου που επισκέπτεσαι εχει αυτό το πλεονέκτημα.
Το να σου πέφτει το σαγόνι, όταν έχοντας χαμηλές προσδοκίες βλέπεις κάτι ουάου.
Έτσι κι εγώ κάθισα λίγο κι έβγαλα μια διαδρομή στο ποδάρι με τα προτεινόμενα αξιοθέατα πιο πολύ για να έχω ένα οδοδείκτη.
Κυρίως με ενδιαφέρουν οι άνθρωποι και η ατμόσφαιρα της πόλης.
Και η πόλη είναι πολύ δυνατή. Σφύζει από ζωή. Vibrant που λεν και στο χωριό μου.
Στην Ινδία υπάρχουν 4-5 μεγάλες θρησκείες συν τις παραλλαγές τους , και καμία εκατοστή εθνοτικές ομάδες. Όλοι αυτοί με τον δικό τους ενδυματολογικό κώδικα . Μέλη όλων αυτών έχουν μαζευτεί στη μεγαλούπολη. Αποτέλεσμα; Οφθαλμοπανήγυρις.
Εντάξει, η πλειοψηφία είναι ντυμένοι σαν και μας, αρκετά πιο παλιομοδίτικα βέβαια.
Ευχάριστη έκπληξη η άνεση που κυκλοφορούν γκει ζευγάρια-αγόρια και κορίτσια- σε ένα φαινομενικά συντηρητικό περιβάλλον.
Πολυπολιτισμικότητα ανεξιθρησκία και ανεκτικότητα. Τέλεια. Μ’ αρέσει πολύ.

Η Βομβάη κουβαλάει την φήμη μια θεοβρωμικης πόλης που δεν μπορείς να ανασάνεις από την μπόχα, που μπορεί να φρικάρεις από την εξαθλίωση των κατοίκων και να μην βλέπεις ουρανό από την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Δεν ξέρω τι γίνεται το καλοκαίρι αλλά σήμερα η θερμοκρασία είναι στους 23 , φυσάει δροσερό αεράκι κι ο ουρανός είναι πιο γαλάζιος από τα μάτια μου.

Πρώτη στάση η κεντρική αγορά τροφίμων Crawford. Ίσως θα σοκαριζόταν κάποιος που δεν έχει βγει εκτός Ευρώπης αλλά παρόμοια εικόνα έχω δει σε πολλές χώρες και της Ασίας και της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής. Η έννοια της ψύξης σε κρέατα και ψάρια είναι ανέκδοτο.

IMG_5424.jpeg


Ναι , υπάρχουν άνθρωποι που ζουν στους δρόμους και ανάβουν φωτιές να μαγειρέψουν, παραπληγικοί, ζητιάνοι, «τρελοί του χωριού» , άνθρωποι που κάνουν σιχαμερές δουλειές για να επιβιώσουν. Δεν είναι λίγοι . Χιλιάδες είναι έτσι. Κάποια ακόμη εκατομμύρια έχουν στέγη σε άθλια slums . Φαβέλες δηλαδή.

IMG_5425.jpeg


Ναι υπάρχουν σωροί σκουπιδιών παντού.

IMG_5429.jpeg


Η κίνηση στους δρόμους είναι τρομακτική. Τα κορναρίσματα είναι το σάουντρακ της πόλης.

Αλλά αυτό είναι κι αυτό περίμενα να δω.
Σε δέκα λεπτά το έχεις συνηθίσει.
Οι αγελάδες μάλλον όχι. Αραιά και που βλέπεις καμιά μέσα σε κανένα στενό.

Επόμενη στάση Fashion Street . Πολλά υποσχόμενο όνομα.

Τελικά είναι 200 παράγκες στην σειρά. Ήταν κλειστά ακόμα όταν πέρασα αλλά σιγά σιγά ξυπνούσαν, έβγαιναν μέσα από τις τρύπες, άνοιγαν μπόγους με ρούχα και έφτιαχναν βιτρίνα
Ή έκφραση -σπίτι δουλειά- δουλειά σπίτι - θα ήταν ακατανόητη σ’ αυτούς τους ανθρώπους.
Ένα και το αυτό.
Και σε εκατομμύρια άλλους ακόμα όπως είχα την ευκαιρία διαπιστώσω στη συνέχεια.
Ένα από τα πράγματα που μου λείπουν στο ταξίδι είναι ένα στυλάτο καφέ , ένα μαγαζί που θα καθίσω ευχαρίστως να ξεκουραστώ από τον ποδαρόδρομο, να πιω έναν καφέ και να χαζεύω την περατζάδα. Ούτε στη Σρι Λάνκα.

IMG_5432.jpeg


Όλα βρώμικα take away .

Αναγκαστικά αγοράζω κρύο νερό χτυπάω φραπέ και ψάχνω να βρω κανένα παγκάκι.
Κι αυτά δυσεύρετα. Πάρκα δεν υπάρχουν ή δεν έχω συναντήσει ακόμα .

Η τελευταία λύση σήμερα , που είχα αργήσει να πιω καφέ, ήταν στάση λεωφορείου. Ξεκίνησα να χτυπάω περίτεχνα το σεικερ μου και γρήγορα μαζεύτηκαν καμιά δεκαριά νοματαίοι όλων των θρησκειών και ηλικιών και χάζευαν αποσβολωμένοι τον λευκό γκουρού . Όταν μάλιστα άνοιξα το ενσωματωμένο καλαμάκι και τράβηξα την πρώτη τζούρα , ένα παιδάκι πήγε να χειροκροτήσει. Χαμογέλασα συγκαταβατικά.

Το λεωφορείο ήρθε , το φιλοθεάμον κοινό αναχώρησε και ήπια τον καφέ μου παρέα με ένα κοράκι ή κουρούνα ή κάτι τέτοιο.
IMG_5437.jpeg


Κατηφορίζοντας προς τη θάλασσα από κεντρικό δρόμο έπαθα την πλάκα μου με το κτηριακό δυναμικό της.Βομβαης. Στο ίδιο στυλ με το σταθμό της Victoria υπάρχει το Πανεπιστήμιο και αρκετές δεκάδες ακόμα κυρίως κρατικά κτήρια. Βαριά και ογκώδη αλλά περίτεχνα διακοσμημένα. Αλλά και πάρα πολλά ακόμη κτήρια -σαν κι αυτό που μένω- είναι πανέμορφα νεοκλασικά αφημένα δυστυχώς στη φθορά του χρόνου. Τηρουμένων των αναλογιών, μου θύμισε τα υπέροχα και εξ ίσου παρατημένα κτήρια της Αβάνας. Σε τελείως διαφορετικό αρχιτεκτονικό στυλ βέβαια αλλά χτισμένα την ίδια πάνω κάτω εποχή.

IMG_5499.jpeg



IMG_5439.jpeg



IMG_5438.jpeg



IMG_5441.jpeg



IMG_5443.jpeg



Σε ένα από τα ωραία αυτά κτήρια στεγάζονται και τα δικαστήρια όπου όλοι οι δικηγόροι και ασκούμενοι κυκλοφορούν με μαυρα κοστούμια και με κάτι μεταξύ γραβάτας και σαλιάρας φορεμένο στο λαιμό.

IMG_5447.jpeg


Ένα από τα δεκάδες επαγγέλματα που έχουν σχεδόν χαθεί στην δύση αλλά εδώ ασκούνται κανονικά είναι αυτό του νερουλά.

Βυτία τροφοδοτούν με μάνικες ακόμα και διαμερίσματα δευτέρου όροφου στο κέντρο της πόλης .

IMG_5431.jpeg


Χωρίς να το καταλάβω έφτασα και στα δύο πιο γνωστά και πολυφωτογραφημένα τοπόσημα της πόλης, που είναι και δίπλα δίπλα.

Η Gate of India , ο Λευκός Πύργος της Βομβάης και το διάσημο ξενοδοχείο Taj Mahal Palace.

IMG_5455.jpeg


Ο χώρος ήταν περιφραγμένος. Δεν υπάρχει κάποιο εισιτήριο αλλά υπάρχει έλεγχος ασφαλείας.

IMG_5454.jpeg


Ο χώρος ήταν πλημμυρισμένος από κόσμο. Βλαχαδερα από τα τελευταία χωριά της Ινδιας είχαν κουβαληθεί να βγουν φωτογραφία στην Gate of India . Που ήταν και με σκαλωσιές συντήρησης . Quelle decadence. .
Από τη Gate of India ξεκινάν καραβάκια για τα Elephanta Caves ένα νησάκι όπου βρίσκεται ένα αρχαίο τέμπλο του θεού Σίβα. Από όλους έχω δει τέμπλα, αλλά από τον Σίβα όχι .

Να μην τον αφήσω παραπονεμένο, να περάσω και τις μεσημεριανές ώρες στη δροσιά.
Στο καραβάκι ήταν ένα γκρουπ Αμερικάνες, εκ των οποίων μια βαθυμελάχρινη νταρντάνα- στην κοψιά της Serena Williams -φαινόταν να με ζαχαρώνει. Σκέφτηκα πως αν κατέβω στο γήπεδο μ αυτήν θα με διαλύσει, δεν θα μείνει ούτε ρακέτα , ούτε μπαλάκια .
Οπότε προτίμησα να κάνω τον κινέζο, σε ένα ξενέρωτο κρυόκωλο eye conduct ping pong.
Στο Elephanta caves τα γνωστά.
Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου.

Μόνο καμιά διακοσαριά σκαλιά.
Δεξιά αριστερά τα γνωστά τουριστικά μαγαζιά γεμάτα με πάσης φύσεως τζιντζιρλο μίντζιρλο.Εδώ υπάρχει και η επιλογή να πας σαν μαχαραγιάς ή σαν παλαιοημερολογίτης δεσπότης σε τέσσερων τον ώμο , που λέει και ο Καρυωτάκης. Μπρρ.

IMG_5462.jpeg


Στην είσοδο μισό ευρώ οι Ινδοί, 7 ευρώ οι ξένοι. Ώπα ρε Σίβα.
Λίγο πιο πέρα στην είσοδο του σπηλαίου, μου την πέφτουν ξεναγοί σε ισπανικά και ιταλικά . Μπράβο . Κοντά πέσανε. Τους το δίνω. Αρνήθηκα ευγενικά. Τι να μου πεις ρε φίλε;
Πως κεράτωνε ο Σίβα την Παρβατι;
Άμα σου πω εγώ για τις πομπές του Δια , θα τρέχεις να κρυφτείς.
Τέλος πάντων το τέμπλο είναι ωραίο. Αρχαίο , λιτό. σοβαρό , μεγαλοπρεπές με βαριά περιστύλια , τελείως άσχετο με την συνηθισμένη κουραστική παρδαλότητα των ινδουιστικών τέμπλων .

IMG_5470.jpeg



IMG_5467.jpeg


IMG_5464.jpeg

Είχε και δύο τρεις ακόμα σπηλιές παραπέρα χωρίς κάτι ιδιαίτερο.
Έφαγα κι ένα πανηγυριώτικο καλαμπόκι με αλάτι και τσίλι και πίσω.

IMG_5477.jpeg


Στην επιστροφή είδα με την ησυχία μου τις τεράστιες , φαραωνικές θα έλεγα πετρελαϊκές εγκαταστάσεις του κόλπου της Βομβάης. Εγκαταστάσεις που υποδέχονται καύσιμα για 1 δισεκατομμύριο κόσμο. Έχεις την αίσθηση πως αν ρίξεις ένα σπίρτο θα πάρει φωτιά και η θάλασσα.

Επέστρεψα σιγά σιγά από διαφορετικές διαδρομές στη γειτονιά αποτυπώνοντας εικόνες.

IMG_5422.jpeg



IMG_5506.jpeg



IMG_5494.jpeg




IMG_5531.jpeg

Η απογευματινή και η φωτισμένη νυχτερινή
εικόνα του Victoria Terminus ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακές από την πρωινή.

IMG_5504.jpeg



IMG_5534.jpeg

Γύρισα στο ελικοδρόμιο. Με είχαν μετακομίσει στο τρίκλινο μαζί με ένα νεαρό ζευγάρι Ινδών που έβλεπε ταινίες στο κινητό .
Το τρίκλινο όμως είχε μπαλκονάρα. Έφτιαξα φραπεδαρα και απόλαυσα το γλυκό δειλινό. Ωραία ήταν. Ωραία γεμάτη ημέρα.

 
Last edited by a moderator:

psilos3

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
55.617
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ωραίος, περιμένουμε συχνά - πυκνά τις ανταποκρίσεις σου λοιπόν!
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
569
Likes
2.244
Να, κάθομαι εδώ τώρα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο του Αμπουνταμπι και περιμένω την πτήση μου.
Κι επειδή βαριέμαι μόνος και διαβάζω τραβελστόρις να περάσει η ώρα, είπα ας γράψω κι εγώ μια έκθεση ιδεών, κάτι.
Η αλήθεια είναι πως το πεντάωρο στοποβερ εδώ, αξίζει την ταλαιπωρία γιατί έκλεισα αυτό το εισιτήριο σε μια τιμή που μου φάνηκε καθαρή κλοπή .
Και αποτέλεσε και την αιτία να επιλέξω τη Σρι Λανκα αντί για την Ινδονησία ή τις Φιλιππίνες ας πούμε.
Η αλήθεια είναι ότι με επηρέασε ο Καβαφης στην εφηβεία και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στον προορισμό. Αρκεί να είναι μακρύς ο δρόμος.
Το έκλεισα μήνες πριν για σήμερα του Άι-Γιαννιού, αλλά -όπως λέει και η παροιμία-δεν είναι κάθε μέρα τ’Άι-Γιαννιού.
Με ολίγα κιλά βέβαια ,πράγμα που δεν με χάλασε αφού δεν χρησιμοποιώ βαλίτσα αλλά ένα μέτριο και ένα μικρό μπάκπακ.
Βάλε κι ένα εξηντάρι ή πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και με 250 συνολικά με την Εγέα και τη Ετιχάδα αναμένεται να φτάσω αύριο στις 8.30 το πρωί τοπική ώρα στο Κολόμπο.
Χορτάτος από φαγητό και ύπνο και με όλη την ημέρα μπροστά μου.
Το ταξίδι αυτό είναι κάπως επιμελώς ατημέλητο . Η διάρκεια του είναι ακόμη ανοιχτή.
Η επιμέλεια συνίσταται στο ότι έχω κλείσει κάποιες βασικές διηπειρωτικές πτήσεις -αλλά όχι αυτήν της επιστροφής.
Και η ατημελησία στο ότι δεν έχω κλείσει σχεδόν τίποτε άλλο εκτός από την διαμονή για δύο νύχτες.

Ωπ άνοιξε η γκέιτ μου.

Σρι Λανκα λοιπόν και βλέπουμε.
Και μεις που κατα καιρους ημασταν το αντιθετο τι κερδισαμε :haha: ? Οποτε μεινε ετσι. Καλη διαμονη!!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.791
Likes
8.407
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Μηνύματα
51
Likes
1.128
Λοιπόν,που είχα μείνει;

Ναι, η πτήση δεν ήταν και πολύ ξεκούραστη. Μέχρι να μας σερβίρουν, να πιω και το κρασί μου ,πέρασαν δυο ώρες. Προσγειωθήκαμε πάνω στον ύπνο τον γλυκό . Θα τους βάλω χαμηλή κριτική.
Τα διαδικαστικά πολύ εύκολα, είχα e-visa από την Ελλάδα , baggage claim δεν είχα , σε δύο λεπτά ήμουν έξω.
Στο ΑΤΜ της Bank of the People έβαλα Revolut και έβγαλα ρουπίες. Σαν γνήσια λαϊκή τράπεζα δεν πήρε προμήθεια η έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Δεν με ρώτησε πάντως το μηχάνημα . Τις έβγαλε αγόγγυστα.
1 ευρώ 300 ρουπίες χοντρικά για ευκολία στις πράξεις.
Στην Dialog πήρα κάρτα Sim 50GB για ένα μήνα με 8 ευρώ περίπου

Είχα κατεβασμένες τις εφαρμογές Uber και την τοπική PickMe. Η PickMe θέλει τοπικό νούμερο για registration, ή Uber είναι οκ και με Google ή Apple account.
Δεν χρησιμοποίησα καμία από τις δύο, απλώς τις άνοιξα και είδα που παίζουν οι τιμές για να παζαρέψω στην official πιάτσα ταξί.
Έχει και λεωφορεία να σε πάνε στο Κολόμπο αλλά ήμουν άυπνος και η ζέστη αποπνικτική.
Γύρω στα 15 ευρώ για τον κεντρικό σταθμό τρένων Colombo Fort. Περίπου μισή ώρα.
Οι περισσότεροι τουρίστες ,κάνουν τον τυπικό γύρο της Σρι Λανκα σύμφωνα με την φορά του ρολογιού.
Εγώ επειδή είμαι ανάποδος, θα την κάνω ανάποδα. Έτσι πήρα ένα εισιτήριο β’ θέσης με 1,5 ευρώ για την πόλη Galle στην νοτιοδυτική μεριά.
Το τρένο ήταν τουλάχιστον 80 ετών με ανοιχτά παράθυρα και ανεμιστήρες οροφής.
Στο βαγόνι είμασταν ως επί το πλείστον τουρίστες και μια καγκουροπαρέα ντόπιων πιτσιρικάδων.
Με το που ξεκινήσαμε βάλανε ένα φορητό ηχείο να βαράει -τέρμα τα γκάζια- το top ten της local pop music.

Παρτάραμε πρωί πρωί δηλαδή.

Η διαδρομή πολύ ευχάριστη.
Σε μεγάλο μέρος της παραθαλάσσια.
Εικόνες της τοπικής καθημερινότητας, δηλαδή παράγκες, τσιμεντόλιθοι , τσίγκινες στέγες ,παιδιά , σκυλιά ,γελάδια, κοκόρια, φοινικόδεντρα και απλωμένες μπουγάδες .
Τα αναμενόμενα.
Η νοτιοδυτική ακτή της Σρι Λανκα είναι κάπως σαν την Χαλκιδική από ότι κατάλαβα.
Ανά δέκα είκοσι χιλιόμετρα από Bentota ως Hambantota , είναι καμία εικοσαριά παραθεριστικά χωριά άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο ανεπτυγμένα.
Εγώ επέλεξα την Unawatuna που είναι δέκα λεπτά έξω από την πόλη Galle που έχει ένα UNESCO site αξιοθέατο και έχω στο πρόγραμμα να επισκεφτώ.
Κατέλυσα στο Cycling Backpackers Hostel.
20 δολάρια για δύο βράδια, νομίζω κάπου εκεί.
Ήσυχο, καθαρό, ξυπόλυτο. Μακριά από την παραλία κανένα χιλιόμετρο αλλά οκ .
Το επέλεξα γιατί διαθέτει ποδήλατα για να κάνω καμιά βόλτα εδώ που δεν έχει ανηφόρες.
Δεν έχει ζεστό νερό βέβαια -περιττή πολυτέλεια με τέτοια κάψα- αλλά ούτε και κλιματισμό. Είναι OnlyFans.
Καμία δεκαριά είμαστε οι ένοικοι. Τρία αγόρια Σέρφερς και πέντε έξη κορίτσια Yogers. Και εγώ ο θείος.
Στρίβω σε μια γωνία και βλέπω μια πιτσιρίκα να στρετσάρεται. Με τρόμαξε κιόλας με την ποδάρα στο σβέρκο.
Μη ανήκοντας σε καμία από τις παραπάνω συνομοταξίες, είπα να το πάω μέχρι τέλους και να μην κάτσω να ξεκουραστώ, - παρ’ότι ήμουν κομμάτια-σχεδόν τριάντα ώρες στο δρόμο.
Κατέβηκα λοιπόν στην Unawatuna Beach που μου φάνηκε συμπαθητική λόγω του ημικυκλικού σχήματός της .
Κατά τα άλλα, όπως σε όλα τα -ήλιος,θάλασσα,ξαπλώστρα- μέρη του κόσμου τα γνωστά.
Ταβερνάκι στο κύμα, μπητσόμπαρα, σουβενιραδικα. Το τοπικό χρώμα είναι από τα Αγιουρβέδικα μασατζίδικα και τα τσαγάδικα και τα spice shops.
Το κύριο χαρακτηριστικό της περιοχής όμως είναι άλλο .

Οι Ρωσίδες με φουσκωμένα χείλη.

Διασταυρώθηκα με τουλάχιστον σαράντα κυρίες με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό,ηλικίας από 20 μέχρι 50 ,μέσα σε μισή ώρα περίπατο.
Η αλήθεια είναι ότι ο Βλάντιμιρ μπορεί να ζορίζεται στην Ουκρανία, αλλά εδώ έχει επέλθει η κατοχή.
Οι πινακίδες και τα μενού των εστιατορίων είναι γραμμένα πρώτα στα ρωσικά και από κάτω στα αγγλικά.
Δεν έκανα πλήρη εξερεύνηση γιατί το τεπόζιτο ενέργειας στράγγιξε.
Πήγα για φαγητό . Είπα να μην πέσω κατευθείαν στα βαθιά της τοπικής καυτερής κουζίνας, οπότε περιορίστηκα σε ένα vegetables roti (κρέπα λαχανικών ας πούμε ) και ένα αμερικανικότατο μπέργκερ. .

Επέστρεψα σχετικά νωρίς στο χόστελ. Για να μην κοιμηθώ από τις οκτώ και ξυπνήσω μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, έφτιαξα έναν ωραιότατο φραπέ και φούλαρα οκτάνια για δύο τρεις ώρες ακόμα.
Οι yogers παίζανε χαρτάκι και χαριεντίζονταν με τα ντόπια παλικάρια του προσωπικού. Δεν έμεινα να δω τη συνέχεια. Κούτσουρο.
IMG_4762.jpeg
IMG_4764.jpeg
IMG_4811.jpeg
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.996
Μηνύματα
922.360
Μέλη
39.699
Νεότερο μέλος
GIANNIS PNT

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom