• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Μηνύματα
51
Likes
1.128

Ημέρα ταξιδιού 42

Το Ουζμπεκισταν το απέρριψα. Κάποια στιγμή σε καλύτερη εποχή του χρόνου, ευελπιστώ να κάνω όλα τα πρώην Σοβιετικά - σταν πακέτο.
Η Ιορδανία είναι εύκολα προσβάσιμη από Ελλάδα . Ευκολάκι.
Στην Αίγυπτο έχω πάει παλιά , έχω δει τα βασικά , αλλά έχει πολλά ακόμα που θα ήθελα να δω.
Αλλά κι αυτή μια ώρα δρόμος είναι .
Στην Γεωργία θα κάνει ψόφο.
Άστο καλύτερα.

Τι έμεινε; Πότε θα βρεις καλύτερη ευκαιρία να πας στο Ομάν;
Η κατάσταση είναι ιδανική. Το πρακτορείο είναι 200 μέτρα από το χοστελ. Το εισιτήριο του λεωφορείου είναι 35 ευρώ μετά φόρων, βίζα δεν χρειάζεται μου είπαν.
Καμία πεντακοσαριά χιλιόμετρα είναι. Σε επτά ώρες μαζί με τις συνοριακές διατυπώσεις ,είχαμε φτάσει.
Από δική μου επιπολαιότητα , δεν κατέβηκα στο σωστό μέρος, πήγα μέχρι το τέρμα και μετά γύρισα πίσω με το αστικό.
Επειδή δεν είχα τοπικό χρήμα μου χρέωσαν την κάρτα στο πρακτορείο και μου τα έδωσαν σε αντίστοιχα ριάλια .
Ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί.
Τα ριάλια ριάλια ριάλια δεν είναι απλώς μονά και διπλά.

Και βάλε είναι .
Το πρώτο νόμισμα που συναντώ που η ονομαστική αξία είναι πάνω από ευρώ και δολάριο.
1 ριάλι ισοδυναμεί με 2,5 ευρώ.

Καλά ήρθα μέχρι εδώ,αλλά τώρα τι κάνουμε;
Άνθρωπος αδιάβαστος, ξύλο απελέκητο. Ξυπόλυτος στα αγκάθια.
Δεν έχω κάνει καμία προετοιμασία . Έχω μια αμυδρή ιδέα ότι είναι μια χώρα, και με βουνά και με ερήμους και με θάλασσες και με ωραία φυσικά τοπία, οπότε πρέπει να κόψω λίγο ρυθμούς, να διαβάσω, να μαζέψω πληροφορίες και να φτιάξω δρομολόγια.
Το Ομάν είναι μια χώρα που περνάει κάτω από τα ραντάρ.
Παρότι βρίσκεται στην έξοδα του Περσικού κόλπου και συνορεύει με την πολύπαθη Υεμενη, δεν θυμάμαι ποτέ να έχω ακούσει κάποια είδηση σχετικά με την χώρα.
Ευτυχώς το χοστελ είναι πολύ ωραίο και άνετο και το προσωπικό πολύ βοηθητικό.
Είναι λίγο μακριά από το κέντρο αλλά δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές σε χοστελ στην Muscat.
Βρήκα και δύο ακόμα longtime γεροξουροbackpackers της ηλικίας μου , έναν Γερμανό κι ένα Ολλανδό και τα λέγαμε, έστω και χωρίς μπίρες, που είναι δυσεύρετες.

Αν υπάρχουν δηλαδήμπορεί και όχι.

Ευλογήσαμε και τα γένια μας που δεν μας πονάνε οι μέσες και δεν παίρνουμε χάπια

Η πρώτη εντύπωση από το Ομάν ήταν κάποια άγρια μαύρα πετροβούνια στα σύνορα με τα Εμιράτα , που με ενθουσίασαν γιατί έσπασαν τη μονοτονία της ατελείωτης ευθείας. Γρήγορα πιάσαμε πάλι ισιάδι αλλά διαγράφονται κι άλλα βουνά στον ορίζοντα.

IMG_6190.jpeg



IMG_6189.jpeg



IMG_6191.jpeg

Η γειτονιά η Azeiba είναι αναπτυσσόμενη, είναι παραθαλάσσια , κοντά στο αεροδρόμιο. Κάπως σαν την Περαία .
Οι δρόμοι είναι επιπέδου Ντουμπάι.
Από το αεροδρόμιο και μετά γίνεται ολοφάνερο ότι κι εδώ τα πετροδολάρια έχουν κάνει το θαύμα τους.
Η διαφορά είναι ότι εδώ δεν υπάρχουν καθόλου ουρανοξύστες.

Η γειτονιά είναι γεμάτη πολυτελείς μεζονέτες αλλά και σε πιο κεντρικές λεωφόρους μάξιμουμ 10 όροφοι . Μόνο λευκό και διάφορες αποχρώσεις μπεζ καφέ είναι τα χρώματα στα κτήρια . Ουδεμία παρδαλότης.

IMG_6196.jpeg



IMG_6227.jpeg

Εφοδιάστηκα με χρήματα από το ATM και SIM card άνοιξα χάρτες και κιτάπια και στρώθηκα στη μελέτη. Έχω την αίσθηση ότι θα είναι ωραία εδώ . Έχω καλό προαίσθημα.

 
Last edited by a moderator:

psilos3

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
55.617
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ωραίος, περιμένουμε συχνά - πυκνά τις ανταποκρίσεις σου λοιπόν!
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
569
Likes
2.244
Να, κάθομαι εδώ τώρα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο του Αμπουνταμπι και περιμένω την πτήση μου.
Κι επειδή βαριέμαι μόνος και διαβάζω τραβελστόρις να περάσει η ώρα, είπα ας γράψω κι εγώ μια έκθεση ιδεών, κάτι.
Η αλήθεια είναι πως το πεντάωρο στοποβερ εδώ, αξίζει την ταλαιπωρία γιατί έκλεισα αυτό το εισιτήριο σε μια τιμή που μου φάνηκε καθαρή κλοπή .
Και αποτέλεσε και την αιτία να επιλέξω τη Σρι Λανκα αντί για την Ινδονησία ή τις Φιλιππίνες ας πούμε.
Η αλήθεια είναι ότι με επηρέασε ο Καβαφης στην εφηβεία και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στον προορισμό. Αρκεί να είναι μακρύς ο δρόμος.
Το έκλεισα μήνες πριν για σήμερα του Άι-Γιαννιού, αλλά -όπως λέει και η παροιμία-δεν είναι κάθε μέρα τ’Άι-Γιαννιού.
Με ολίγα κιλά βέβαια ,πράγμα που δεν με χάλασε αφού δεν χρησιμοποιώ βαλίτσα αλλά ένα μέτριο και ένα μικρό μπάκπακ.
Βάλε κι ένα εξηντάρι ή πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και με 250 συνολικά με την Εγέα και τη Ετιχάδα αναμένεται να φτάσω αύριο στις 8.30 το πρωί τοπική ώρα στο Κολόμπο.
Χορτάτος από φαγητό και ύπνο και με όλη την ημέρα μπροστά μου.
Το ταξίδι αυτό είναι κάπως επιμελώς ατημέλητο . Η διάρκεια του είναι ακόμη ανοιχτή.
Η επιμέλεια συνίσταται στο ότι έχω κλείσει κάποιες βασικές διηπειρωτικές πτήσεις -αλλά όχι αυτήν της επιστροφής.
Και η ατημελησία στο ότι δεν έχω κλείσει σχεδόν τίποτε άλλο εκτός από την διαμονή για δύο νύχτες.

Ωπ άνοιξε η γκέιτ μου.

Σρι Λανκα λοιπόν και βλέπουμε.
Και μεις που κατα καιρους ημασταν το αντιθετο τι κερδισαμε :haha: ? Οποτε μεινε ετσι. Καλη διαμονη!!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.791
Likes
8.407
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Μηνύματα
51
Likes
1.128
Λοιπόν,που είχα μείνει;

Ναι, η πτήση δεν ήταν και πολύ ξεκούραστη. Μέχρι να μας σερβίρουν, να πιω και το κρασί μου ,πέρασαν δυο ώρες. Προσγειωθήκαμε πάνω στον ύπνο τον γλυκό . Θα τους βάλω χαμηλή κριτική.
Τα διαδικαστικά πολύ εύκολα, είχα e-visa από την Ελλάδα , baggage claim δεν είχα , σε δύο λεπτά ήμουν έξω.
Στο ΑΤΜ της Bank of the People έβαλα Revolut και έβγαλα ρουπίες. Σαν γνήσια λαϊκή τράπεζα δεν πήρε προμήθεια η έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Δεν με ρώτησε πάντως το μηχάνημα . Τις έβγαλε αγόγγυστα.
1 ευρώ 300 ρουπίες χοντρικά για ευκολία στις πράξεις.
Στην Dialog πήρα κάρτα Sim 50GB για ένα μήνα με 8 ευρώ περίπου

Είχα κατεβασμένες τις εφαρμογές Uber και την τοπική PickMe. Η PickMe θέλει τοπικό νούμερο για registration, ή Uber είναι οκ και με Google ή Apple account.
Δεν χρησιμοποίησα καμία από τις δύο, απλώς τις άνοιξα και είδα που παίζουν οι τιμές για να παζαρέψω στην official πιάτσα ταξί.
Έχει και λεωφορεία να σε πάνε στο Κολόμπο αλλά ήμουν άυπνος και η ζέστη αποπνικτική.
Γύρω στα 15 ευρώ για τον κεντρικό σταθμό τρένων Colombo Fort. Περίπου μισή ώρα.
Οι περισσότεροι τουρίστες ,κάνουν τον τυπικό γύρο της Σρι Λανκα σύμφωνα με την φορά του ρολογιού.
Εγώ επειδή είμαι ανάποδος, θα την κάνω ανάποδα. Έτσι πήρα ένα εισιτήριο β’ θέσης με 1,5 ευρώ για την πόλη Galle στην νοτιοδυτική μεριά.
Το τρένο ήταν τουλάχιστον 80 ετών με ανοιχτά παράθυρα και ανεμιστήρες οροφής.
Στο βαγόνι είμασταν ως επί το πλείστον τουρίστες και μια καγκουροπαρέα ντόπιων πιτσιρικάδων.
Με το που ξεκινήσαμε βάλανε ένα φορητό ηχείο να βαράει -τέρμα τα γκάζια- το top ten της local pop music.

Παρτάραμε πρωί πρωί δηλαδή.

Η διαδρομή πολύ ευχάριστη.
Σε μεγάλο μέρος της παραθαλάσσια.
Εικόνες της τοπικής καθημερινότητας, δηλαδή παράγκες, τσιμεντόλιθοι , τσίγκινες στέγες ,παιδιά , σκυλιά ,γελάδια, κοκόρια, φοινικόδεντρα και απλωμένες μπουγάδες .
Τα αναμενόμενα.
Η νοτιοδυτική ακτή της Σρι Λανκα είναι κάπως σαν την Χαλκιδική από ότι κατάλαβα.
Ανά δέκα είκοσι χιλιόμετρα από Bentota ως Hambantota , είναι καμία εικοσαριά παραθεριστικά χωριά άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο ανεπτυγμένα.
Εγώ επέλεξα την Unawatuna που είναι δέκα λεπτά έξω από την πόλη Galle που έχει ένα UNESCO site αξιοθέατο και έχω στο πρόγραμμα να επισκεφτώ.
Κατέλυσα στο Cycling Backpackers Hostel.
20 δολάρια για δύο βράδια, νομίζω κάπου εκεί.
Ήσυχο, καθαρό, ξυπόλυτο. Μακριά από την παραλία κανένα χιλιόμετρο αλλά οκ .
Το επέλεξα γιατί διαθέτει ποδήλατα για να κάνω καμιά βόλτα εδώ που δεν έχει ανηφόρες.
Δεν έχει ζεστό νερό βέβαια -περιττή πολυτέλεια με τέτοια κάψα- αλλά ούτε και κλιματισμό. Είναι OnlyFans.
Καμία δεκαριά είμαστε οι ένοικοι. Τρία αγόρια Σέρφερς και πέντε έξη κορίτσια Yogers. Και εγώ ο θείος.
Στρίβω σε μια γωνία και βλέπω μια πιτσιρίκα να στρετσάρεται. Με τρόμαξε κιόλας με την ποδάρα στο σβέρκο.
Μη ανήκοντας σε καμία από τις παραπάνω συνομοταξίες, είπα να το πάω μέχρι τέλους και να μην κάτσω να ξεκουραστώ, - παρ’ότι ήμουν κομμάτια-σχεδόν τριάντα ώρες στο δρόμο.
Κατέβηκα λοιπόν στην Unawatuna Beach που μου φάνηκε συμπαθητική λόγω του ημικυκλικού σχήματός της .
Κατά τα άλλα, όπως σε όλα τα -ήλιος,θάλασσα,ξαπλώστρα- μέρη του κόσμου τα γνωστά.
Ταβερνάκι στο κύμα, μπητσόμπαρα, σουβενιραδικα. Το τοπικό χρώμα είναι από τα Αγιουρβέδικα μασατζίδικα και τα τσαγάδικα και τα spice shops.
Το κύριο χαρακτηριστικό της περιοχής όμως είναι άλλο .

Οι Ρωσίδες με φουσκωμένα χείλη.

Διασταυρώθηκα με τουλάχιστον σαράντα κυρίες με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό,ηλικίας από 20 μέχρι 50 ,μέσα σε μισή ώρα περίπατο.
Η αλήθεια είναι ότι ο Βλάντιμιρ μπορεί να ζορίζεται στην Ουκρανία, αλλά εδώ έχει επέλθει η κατοχή.
Οι πινακίδες και τα μενού των εστιατορίων είναι γραμμένα πρώτα στα ρωσικά και από κάτω στα αγγλικά.
Δεν έκανα πλήρη εξερεύνηση γιατί το τεπόζιτο ενέργειας στράγγιξε.
Πήγα για φαγητό . Είπα να μην πέσω κατευθείαν στα βαθιά της τοπικής καυτερής κουζίνας, οπότε περιορίστηκα σε ένα vegetables roti (κρέπα λαχανικών ας πούμε ) και ένα αμερικανικότατο μπέργκερ. .

Επέστρεψα σχετικά νωρίς στο χόστελ. Για να μην κοιμηθώ από τις οκτώ και ξυπνήσω μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, έφτιαξα έναν ωραιότατο φραπέ και φούλαρα οκτάνια για δύο τρεις ώρες ακόμα.
Οι yogers παίζανε χαρτάκι και χαριεντίζονταν με τα ντόπια παλικάρια του προσωπικού. Δεν έμεινα να δω τη συνέχεια. Κούτσουρο.
IMG_4762.jpeg
IMG_4764.jpeg
IMG_4811.jpeg
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.996
Μηνύματα
922.360
Μέλη
39.699
Νεότερο μέλος
GIANNIS PNT

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom