mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 3
Με ένα τουκ τουκ, -που έχει δέκα σε κάθε γωνιά,-πήγα στο ολλανδικής κατασκευής φρούριο Galle Fort.
Η κούρσα με το τουκ τουκ ήταν το φουλ της αδρεναλίνης.
Αν βάλεις και το αγγλικό σύστημα οδήγησης στην εξίσωση, έχεις την εντύπωση ότι όλοι έρχονται πάνω σου.
Η επιλογή μου να μην διαβάσω τίποτα σχετικό με το Galle Fort, εκτός από ότι είναι μνημείο Unesco ήταν σοφή , αφού αποδείχθηκε πιο ενδιαφέρον από ότι περίμενα.
Δεν είναι ένα ξερό φρούριο αλλά μια περιτοιχισμένη αποικιακή πόλη πολύ ζωντανή. Κατοικείται κανονικά, έχει σχολεία,μαγαζιά ,εστιατόρια , γκαλερί, ξενοδοχεία και τα δικαστήρια της πόλης.
Εκεί γινόταν χαμός από κόσμο. Μάλλον μαζεύονται όλα τα σόγια προς υπεράσπιση του κατηγορούμενου.
Η ιστορία και εδώ είναι παρόμοια με τα περισσότερα λιμάνια της Άπω Ανατολής.
Εκατό χρόνια Πορτογάλοι Μαγγελάνοι και τα ρέστα και μετά αναλαμβάνουν εταιρείες τα κουμάντα.
150 χρόνια η Ολλανδική εταιρεία Ανατολικών Ινδιών και 150 χρόνια η αντίστοιχη βρετανική.
Όλες έχουν αφήσει τις πινελιές τους συν αυτές των Αράβων εμπόρων .
Είδα και την ζωγραφιά ενός Ολλανδού κυβερνήτη. Με λευκή περούκα σαν τον Μπαχ , ο καραγκιόζης στη Σρι Λανκα .
Εκκλησίες όλων των χριστιανικών δογμάτων,τζαμί και σχεδόν καθόλου Βούδες.
Η ώρα ήταν λίγο ακατάλληλη λόγω ζέστης αλλά είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να αρχίσω να μετράω μπάνια,οπότε άφησα το απόγευμα ελεύθερο.
Εξαιρετικό το Galle Fort.
Οι Σριλανκεζοι στις ελάχιστες επαφές που είχα μέχρι τώρα μου φάνηκαν ευγενικοί, χαμογελαστοί και καθόλου φορτικοί στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών.
Μόνο ένα φιδέμπορας επέμενε να μου τυλίξει έναν πύθωνα στο λαιμό και να με βγάλει φωτογραφία.
Άσε μας βρε βουδιστή μου!
Εντύπωση μου έκανε, το -σε συντριπτική πλειοψηφία-δυτικό ντύσιμο ανδρών και γυναικών.. Περίμενα πιο παραδοσιακά ντυσίματα. Μόνο κάτι ηλικιωμένοι άντρες φοράνε sarongs .
Μου καρφώθηκε να πάρω κι εγώ ένα. Το sarong είναι ένα παρδαλό τσουβάλι δίχως πάτο, ένας κύλινδρος.
Έτσι κατά την προσφιλή μου συνήθεια χώθηκα μέσα στην πόλη, στις αγορές και στα παζάρια .
Ο μαγαζάτορας μου εξήγησε ότι εκτός από ρούχο χρησιμοποιείται και για πιτζάμα και για σεντόνι-κουβέρτα.
Εγώ θα πρόσθετα στις χρήσεις και το πετσέτα παραλίας καθώς και της φορητής καμπίνας αλλαγής βρεγμένου μαγιό χωρίς να αγχώνεσαι αν φαίνεται ο κώνος σου ή το πουρί σου. Δεν φαίνεται.
Μου έβγαλε κάτι σχέδια με ελεφαντάκια και κάτι άλλα τρελά. Τελικά πήρα ένα συντηρητικό μπλε μωβ με πορτοκαλί μπορντούρα.
Δεν θα το φορέσω μάλλον ακόμα, γιατί αυτό το outfit θέλει πέδιλο (χωρίς κάλτσα) κι εγώ μόνο τρέκινγκ παπούτσι έχω μαζί μου.
Το απόγευμα ,πήρα ποδήλατο από το χοστελ και πήγα στην κεντρική παραλία.
Η πρόσβαση δεν είναι εύκολη αφού για να φτάσεις στη θάλασσα πρέπει να περάσεις υποχρεωτικά είτε από ξενοδοχείο είτε από εστιατόριο είτε από μπητσόμπαρο.
Τελικά βρήκα κάτι στην άκρη της παραλίας γιατί έπρεπε να έχω και το ποδήλατο κοντά μου.
Η θάλασσα δεν έλεγε και πολλά αλλά είχε ευχάριστη θερμοκρασία, Η αμμουδιά όμως υπέροχη, ακριβώς αυτή που μου αρέσει.
Υπέροχες επίσης και οι παρεπιδημούσες στις ξαπλώστρες Μοσχοβίτισσες.
Το κακό εδώ είναι ότι νυχτώνει γρήγορα κι απότομα Έκανα μια βόλτα ακόμα και μπορώ να πω ότι η Unawatuna μου άρεσε.
Μου έβγαλε θετική ενέργεια. Μέσα στο πράσινο , πολύ ωραία μαγαζάκια για ποτό και φαγητό. και κόσμος τόσο όσο να μην είναι ούτε ψόφια , ούτε κοσμοπλημμύρα. Good vibes.
Ξεκίνησα να γυρίσω στο χόστελ για μπάνιο και να επιστρέψω για φαγητό, αλλά διαπίστωσα ότι το ποδήλατο δεν είχε ούτε φώτα, ούτε κάτι φωσφοριζέ επάνω του.
Vívere pericolosamente η επιστροφή ή clasomente θα έλεγα καλύτερα, μέσα στον υποφωτισμένο δρόμο και τους τρελούς οδηγούς.
Τελικά στο χόστελ είχε βραδιά τοπικής κουζίνας οπότε προτίμησα να κάτσω στα αβγά μου και να φάω με του συγκατοίκους τοπικό βετζετεριαν μενου. Στην όψη χάλια αλλά στην γεύση μια χαρά.
Η βραδιά έκλεισε πίνοντας μπίρες με έναν νεοαφιχθέντα Γερμανό.
Καθόλου άσχημα.
View attachment 485205 View attachment 485206 View attachment 485207 View attachment 485208 View attachment 485209 View attachment 485210 View attachment 485211 View attachment 485212 View attachment 485213 View attachment 485214 View attachment 485215 View attachment 485216 View attachment 485217 View attachment 485218 View attachment 485219 View attachment 485220 View attachment 485221 View attachment 485222 View attachment 485223 View attachment 485224 View attachment 485225 View attachment 485226 View attachment 485227 View attachment 485228 View attachment 485229 View attachment 485230 View attachment 485231 View attachment 485232 View attachment 485233
Με ένα τουκ τουκ, -που έχει δέκα σε κάθε γωνιά,-πήγα στο ολλανδικής κατασκευής φρούριο Galle Fort.
Η κούρσα με το τουκ τουκ ήταν το φουλ της αδρεναλίνης.
Αν βάλεις και το αγγλικό σύστημα οδήγησης στην εξίσωση, έχεις την εντύπωση ότι όλοι έρχονται πάνω σου.
Η επιλογή μου να μην διαβάσω τίποτα σχετικό με το Galle Fort, εκτός από ότι είναι μνημείο Unesco ήταν σοφή , αφού αποδείχθηκε πιο ενδιαφέρον από ότι περίμενα.
Δεν είναι ένα ξερό φρούριο αλλά μια περιτοιχισμένη αποικιακή πόλη πολύ ζωντανή. Κατοικείται κανονικά, έχει σχολεία,μαγαζιά ,εστιατόρια , γκαλερί, ξενοδοχεία και τα δικαστήρια της πόλης.
Εκεί γινόταν χαμός από κόσμο. Μάλλον μαζεύονται όλα τα σόγια προς υπεράσπιση του κατηγορούμενου.
Η ιστορία και εδώ είναι παρόμοια με τα περισσότερα λιμάνια της Άπω Ανατολής.
Εκατό χρόνια Πορτογάλοι Μαγγελάνοι και τα ρέστα και μετά αναλαμβάνουν εταιρείες τα κουμάντα.
150 χρόνια η Ολλανδική εταιρεία Ανατολικών Ινδιών και 150 χρόνια η αντίστοιχη βρετανική.
Όλες έχουν αφήσει τις πινελιές τους συν αυτές των Αράβων εμπόρων .
Είδα και την ζωγραφιά ενός Ολλανδού κυβερνήτη. Με λευκή περούκα σαν τον Μπαχ , ο καραγκιόζης στη Σρι Λανκα .
Εκκλησίες όλων των χριστιανικών δογμάτων,τζαμί και σχεδόν καθόλου Βούδες.
Η ώρα ήταν λίγο ακατάλληλη λόγω ζέστης αλλά είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να αρχίσω να μετράω μπάνια,οπότε άφησα το απόγευμα ελεύθερο.
Εξαιρετικό το Galle Fort.
Οι Σριλανκεζοι στις ελάχιστες επαφές που είχα μέχρι τώρα μου φάνηκαν ευγενικοί, χαμογελαστοί και καθόλου φορτικοί στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών.
Μόνο ένα φιδέμπορας επέμενε να μου τυλίξει έναν πύθωνα στο λαιμό και να με βγάλει φωτογραφία.
Άσε μας βρε βουδιστή μου!
Εντύπωση μου έκανε, το -σε συντριπτική πλειοψηφία-δυτικό ντύσιμο ανδρών και γυναικών.. Περίμενα πιο παραδοσιακά ντυσίματα. Μόνο κάτι ηλικιωμένοι άντρες φοράνε sarongs .
Μου καρφώθηκε να πάρω κι εγώ ένα. Το sarong είναι ένα παρδαλό τσουβάλι δίχως πάτο, ένας κύλινδρος.
Έτσι κατά την προσφιλή μου συνήθεια χώθηκα μέσα στην πόλη, στις αγορές και στα παζάρια .
Ο μαγαζάτορας μου εξήγησε ότι εκτός από ρούχο χρησιμοποιείται και για πιτζάμα και για σεντόνι-κουβέρτα.
Εγώ θα πρόσθετα στις χρήσεις και το πετσέτα παραλίας καθώς και της φορητής καμπίνας αλλαγής βρεγμένου μαγιό χωρίς να αγχώνεσαι αν φαίνεται ο κώνος σου ή το πουρί σου. Δεν φαίνεται.
Μου έβγαλε κάτι σχέδια με ελεφαντάκια και κάτι άλλα τρελά. Τελικά πήρα ένα συντηρητικό μπλε μωβ με πορτοκαλί μπορντούρα.
Δεν θα το φορέσω μάλλον ακόμα, γιατί αυτό το outfit θέλει πέδιλο (χωρίς κάλτσα) κι εγώ μόνο τρέκινγκ παπούτσι έχω μαζί μου.
Το απόγευμα ,πήρα ποδήλατο από το χοστελ και πήγα στην κεντρική παραλία.
Η πρόσβαση δεν είναι εύκολη αφού για να φτάσεις στη θάλασσα πρέπει να περάσεις υποχρεωτικά είτε από ξενοδοχείο είτε από εστιατόριο είτε από μπητσόμπαρο.
Τελικά βρήκα κάτι στην άκρη της παραλίας γιατί έπρεπε να έχω και το ποδήλατο κοντά μου.
Η θάλασσα δεν έλεγε και πολλά αλλά είχε ευχάριστη θερμοκρασία, Η αμμουδιά όμως υπέροχη, ακριβώς αυτή που μου αρέσει.
Υπέροχες επίσης και οι παρεπιδημούσες στις ξαπλώστρες Μοσχοβίτισσες.
Το κακό εδώ είναι ότι νυχτώνει γρήγορα κι απότομα Έκανα μια βόλτα ακόμα και μπορώ να πω ότι η Unawatuna μου άρεσε.
Μου έβγαλε θετική ενέργεια. Μέσα στο πράσινο , πολύ ωραία μαγαζάκια για ποτό και φαγητό. και κόσμος τόσο όσο να μην είναι ούτε ψόφια , ούτε κοσμοπλημμύρα. Good vibes.
Ξεκίνησα να γυρίσω στο χόστελ για μπάνιο και να επιστρέψω για φαγητό, αλλά διαπίστωσα ότι το ποδήλατο δεν είχε ούτε φώτα, ούτε κάτι φωσφοριζέ επάνω του.
Vívere pericolosamente η επιστροφή ή clasomente θα έλεγα καλύτερα, μέσα στον υποφωτισμένο δρόμο και τους τρελούς οδηγούς.
Τελικά στο χόστελ είχε βραδιά τοπικής κουζίνας οπότε προτίμησα να κάτσω στα αβγά μου και να φάω με του συγκατοίκους τοπικό βετζετεριαν μενου. Στην όψη χάλια αλλά στην γεύση μια χαρά.
Η βραδιά έκλεισε πίνοντας μπίρες με έναν νεοαφιχθέντα Γερμανό.
Καθόλου άσχημα.
View attachment 485205 View attachment 485206 View attachment 485207 View attachment 485208 View attachment 485209 View attachment 485210 View attachment 485211 View attachment 485212 View attachment 485213 View attachment 485214 View attachment 485215 View attachment 485216 View attachment 485217 View attachment 485218 View attachment 485219 View attachment 485220 View attachment 485221 View attachment 485222 View attachment 485223 View attachment 485224 View attachment 485225 View attachment 485226 View attachment 485227 View attachment 485228 View attachment 485229 View attachment 485230 View attachment 485231 View attachment 485232 View attachment 485233
Last edited by a moderator: