mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 41
Αφού τελείωσα με τις ατραξιόν,
είπα να ψαχτώ με κάτι πιο εναλλακτικό.
Οπότε πήγα στο διπλανό εμιράτο την Αλ Σάρτζα.
Όταν λέμε διπλανό ούτε 20 χλμ. Ουσιαστικά είναι ενωμένο με το Ντουμπάϊ, όπως Αθήνα Πειραιάς. Πλασάρεται ως πιο αυθεντικό, πιο πολιτισμικό, πιο heritage ξερογώ.
Η χρήση αλκοόλ διώκεται ενώ στο άσωτο Ντουμπάϊ θα βρεθεί τρόπος να πιεις τα κοκτειλάκια σου.
Δεν είχα ιδέα μέχρι πρότινος, ότι υπάρχει τέτοιο εμιράτο.
Το ανακάλυψα ψάχνοντας πτήσεις. Διαθέτει διεθνές αεροδρόμιο που το χρησιμοποιούν πιο low cost εταιρείες και μπορείς να βρεις πιο φθηνές πτήσεις.
Πήγα με το διώροφο σούπερ ντουπερ λεωφορειο, πρώτη μούρη στην βιτρίνα του ορόφου, μέσω μιας ακόμη φαρδύτερης λεωφόρου. Αυτή μπορεί να είχε και οκτώ ρεύματα ανά κατεύθυνση.
Το σκηνικό δεν άλλαξε καθόλου . Άντε οι πενηνταόροφες να γινόταν τριανταόροφες.
Στο τέρμα της διαδρομής, θεωρητικά ηταν το Souq al jubail, η παραδοσιακή αγορά τροφίμων.
Το κτήριο υπήρχε , αλλά θα ανακαινιστεί για άλλη χρήση.
Η αγορά μεταφέρθηκε απέναντι σε ένα υπερσύγχρονο λαχανεμπορικό κέντρο , με τα εμπορεύματα στοιχισμένα όπως στα Lidl.
Ούτε μιλάνε , ούτε διαλαλούν την πραμάτεια , σιγή τζαμιού.
Οι λαϊκές της Κάτω Τούμπας, δέκα φορές πιο γραφικές.
Με χαιρέτησε ένας βαρύς μουστακαλής με παραδοσιακή φορεσιά, έξω, σε ένα λιμανάκι με ψαρόβαρκες, πίσω από το mall για τις ντομάτες .
Είχα δει στον χάρτη ένα pin , Animal market , κι ένα ακόμα εκεί δίπλα Birds market.
Ρώτησα αν είναι ανοιχτά, και αν γίνεται εκεί αγοραπωλησία καμηλών.
Ναι μου απάντησε αλλά μάλλον μόνο στο πρώτο ερώτημα.
Το Animal market τελικά ήταν μια σειρά από pet shops και δύο τρία κτηνιατρεία. Καλά πήγε αυτό.
Το Birds market όμως είχε ενδιαφέρον. Σε μια περίκλειστη αυλή με ένα ωραίο δροσερό αίθριο, πάνω από 100 μαγαζάκια που πουλούσαν από παπαγάλους μέχρι παγώνια·, γεράκια και μπούφους. Αλλά και κάτι βαριές τεμπελογατες και κοκόρια και κουνέλια. Τώρα που και πως τα διατηρούν αυτά μέσα στην τσιμεντούπολημια απορία την έχω.
Πάντως δείχνουν να αγαπούν πολύ τα οικόσιτα ζώα και πουλιά γιατί γινόταν αρκετός τζίρος.
Βγήκα στην Κορνις , την παραλιακή λεωφόρο ας πούμε , που ήταν πολύ ευχάριστη , μια όαση δροσιάς και ηρεμίας.
Από την επάνω μεριά ηταν η heart of Sharjah.
Ένα φρούριο σαν σημείο αναφοράς, ένα εμπορικό σουκ , κάτι σαν ξενοδοχείο και μια μικρή αγορά ακόμα σε παραδοσιακό στυλ.
Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να καταλάβω τι
Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να καταλάβω τιγίνεται με τις αναπαλαιώσεις. Είναι τόσο τέλειες που φαντάζουν ψεύτικες. Αποχετεύσεις , φωτισμοί κλπ.
Το φρούριο ούτε την ημέρα που τελείωσε το χτίσιμο του δεν ήταν σε τόσο τέλεια κατάσταση. Υποψιάζομαι ότι το βράδυ με τους φωτισμούς θα είναι πολύ ωραία εδώ αλλά που να το ξέρω.
Τα περί heritage και τέτοια είναι σε μουσεία. Και πολύ κάθισα..
Τρίτη μέρα εδώ και δεν έχω δει ούτε καμήλες ούτε πετρελαιοπηγές. Κάτι μας κρύβουν.
Το απόγευμα βρέθηκα στην άλλη όχθη του καναλιού από το Gold Souk , το Dubai kreek. Πολύ δημοφιλές σημείο .
Έχει και συμπαθητικά μαγαζάκια για φαγητό ή καφέ. Χαζεύεις τις βαρκούλες που κάνουν δρομολόγια απέναντι και τους. γλάρους.
Μου θύμισε λίγο Βόσπορο .
Βεβαίως εκτός από τους τουρίστες , είναι μια μικρή Βομβάη.
Ένα μήνα σχεδόν σε Σρι Λάνκα και Ινδία είχα συνηθίσει του Ινδούς σε διαφορετικό περιβάλλον και μου φαίνονται αταίριαστοι στο φουτουριστικό περιβάλλον του Ντουμπάϊ.
Από τις 72 ώρες που έμεινα στο Ντουμπάι καμία δεκαριά τις πέρασα μέσα στο μετρό πηγαίνοντας πέρα δώθε.
Άραβα δεν βλέπεις στο μετρό. Μόνο μετανάστες. Ήμουν σε μια συνεχή προσπάθεια να αποφεύγω τα διερευνητικά βλέμματα των Ινδών.
Μέχρι που μου την έπεσε ένας γλυκούλης σε ένα παγκάκι που καθόμουνα. Πιάσαμε λίγη κουβεντούλα.
Η κατάσταση είναι δραματική. Ένα εκατομμύριο σχεδόν νέοι άντρες.
Οι σειχοπούλες, εμιροπούλες και σουλτάνες, ούτε που να τους φτύσουν. Οι νταρντάνες Αφρικανές το ίδιο.
Συμπατριώτισσες μόνες τους δεν έρχονται, μόνο σαν σύζυγοι.
Αν είσαι τυχερός και σε συμπαθήσει καμία Κινεζουλα ή Φιλιππινέζα που δουλεύει στο διπλανό ταμείο στο σουπερμάρκετ έχεις μια ελπίδα.
Οι υπόλοιποι μεταξύ τους.
Παρόλα αυτά, κανείς δεν διανοείται να γυρίσει πίσω.
Τελευταία στάση η πλατεία Union.
Όπως και στο άλλο σημείο αλλαγής γραμμών μετρό, το Burjuman , εδώ η κατάσταση είναι πιο ανατολίτικη . Μεγάλες νυχτερινές αγορές, ο κόσμος στους δρόμους , οι τουρίστες έχουν πάει για ύπνο.
Φαντάζομαι ότι ούτε το 1% δεν πήρα χαμπάρι από το τι ακριβώς είναι το Ντουμπάϊ.
Ούτε από πολιτιστικά -καλλιτεχνικά -εκδηλώσεις, ούτε από εκθέσεις ούτε από νυχτερινή διασκέδαση.
Το συμπέρασμα είναι ότι ανεξάρτητα από γούστα , προτιμήσεις , προκαταλήψεις , ιδεολογικές αντιρρήσεις, το πρότζεκτ Ντουμπάϊ είναι απόλυτα επιτυχημένο.
Τα αεροπλάνα σηκώνονται ανά πέντε με δέκα λεπτά.
Αφού τελείωσα με τις ατραξιόν,
είπα να ψαχτώ με κάτι πιο εναλλακτικό.
Οπότε πήγα στο διπλανό εμιράτο την Αλ Σάρτζα.
Όταν λέμε διπλανό ούτε 20 χλμ. Ουσιαστικά είναι ενωμένο με το Ντουμπάϊ, όπως Αθήνα Πειραιάς. Πλασάρεται ως πιο αυθεντικό, πιο πολιτισμικό, πιο heritage ξερογώ.
Η χρήση αλκοόλ διώκεται ενώ στο άσωτο Ντουμπάϊ θα βρεθεί τρόπος να πιεις τα κοκτειλάκια σου.
Δεν είχα ιδέα μέχρι πρότινος, ότι υπάρχει τέτοιο εμιράτο.
Το ανακάλυψα ψάχνοντας πτήσεις. Διαθέτει διεθνές αεροδρόμιο που το χρησιμοποιούν πιο low cost εταιρείες και μπορείς να βρεις πιο φθηνές πτήσεις.
Πήγα με το διώροφο σούπερ ντουπερ λεωφορειο, πρώτη μούρη στην βιτρίνα του ορόφου, μέσω μιας ακόμη φαρδύτερης λεωφόρου. Αυτή μπορεί να είχε και οκτώ ρεύματα ανά κατεύθυνση.
Το σκηνικό δεν άλλαξε καθόλου . Άντε οι πενηνταόροφες να γινόταν τριανταόροφες.
Στο τέρμα της διαδρομής, θεωρητικά ηταν το Souq al jubail, η παραδοσιακή αγορά τροφίμων.
Το κτήριο υπήρχε , αλλά θα ανακαινιστεί για άλλη χρήση.

Η αγορά μεταφέρθηκε απέναντι σε ένα υπερσύγχρονο λαχανεμπορικό κέντρο , με τα εμπορεύματα στοιχισμένα όπως στα Lidl.

Ούτε μιλάνε , ούτε διαλαλούν την πραμάτεια , σιγή τζαμιού.
Οι λαϊκές της Κάτω Τούμπας, δέκα φορές πιο γραφικές.
Με χαιρέτησε ένας βαρύς μουστακαλής με παραδοσιακή φορεσιά, έξω, σε ένα λιμανάκι με ψαρόβαρκες, πίσω από το mall για τις ντομάτες .
Είχα δει στον χάρτη ένα pin , Animal market , κι ένα ακόμα εκεί δίπλα Birds market.
Ρώτησα αν είναι ανοιχτά, και αν γίνεται εκεί αγοραπωλησία καμηλών.
Ναι μου απάντησε αλλά μάλλον μόνο στο πρώτο ερώτημα.
Το Animal market τελικά ήταν μια σειρά από pet shops και δύο τρία κτηνιατρεία. Καλά πήγε αυτό.
Το Birds market όμως είχε ενδιαφέρον. Σε μια περίκλειστη αυλή με ένα ωραίο δροσερό αίθριο, πάνω από 100 μαγαζάκια που πουλούσαν από παπαγάλους μέχρι παγώνια·, γεράκια και μπούφους. Αλλά και κάτι βαριές τεμπελογατες και κοκόρια και κουνέλια. Τώρα που και πως τα διατηρούν αυτά μέσα στην τσιμεντούπολημια απορία την έχω.
Πάντως δείχνουν να αγαπούν πολύ τα οικόσιτα ζώα και πουλιά γιατί γινόταν αρκετός τζίρος.



Βγήκα στην Κορνις , την παραλιακή λεωφόρο ας πούμε , που ήταν πολύ ευχάριστη , μια όαση δροσιάς και ηρεμίας.



Από την επάνω μεριά ηταν η heart of Sharjah.
Ένα φρούριο σαν σημείο αναφοράς, ένα εμπορικό σουκ , κάτι σαν ξενοδοχείο και μια μικρή αγορά ακόμα σε παραδοσιακό στυλ.


Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να καταλάβω τι


Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να καταλάβω τιγίνεται με τις αναπαλαιώσεις. Είναι τόσο τέλειες που φαντάζουν ψεύτικες. Αποχετεύσεις , φωτισμοί κλπ.
Το φρούριο ούτε την ημέρα που τελείωσε το χτίσιμο του δεν ήταν σε τόσο τέλεια κατάσταση. Υποψιάζομαι ότι το βράδυ με τους φωτισμούς θα είναι πολύ ωραία εδώ αλλά που να το ξέρω.
Τα περί heritage και τέτοια είναι σε μουσεία. Και πολύ κάθισα..
Τρίτη μέρα εδώ και δεν έχω δει ούτε καμήλες ούτε πετρελαιοπηγές. Κάτι μας κρύβουν.
Το απόγευμα βρέθηκα στην άλλη όχθη του καναλιού από το Gold Souk , το Dubai kreek. Πολύ δημοφιλές σημείο .
Έχει και συμπαθητικά μαγαζάκια για φαγητό ή καφέ. Χαζεύεις τις βαρκούλες που κάνουν δρομολόγια απέναντι και τους. γλάρους.
Μου θύμισε λίγο Βόσπορο .



Βεβαίως εκτός από τους τουρίστες , είναι μια μικρή Βομβάη.
Ένα μήνα σχεδόν σε Σρι Λάνκα και Ινδία είχα συνηθίσει του Ινδούς σε διαφορετικό περιβάλλον και μου φαίνονται αταίριαστοι στο φουτουριστικό περιβάλλον του Ντουμπάϊ.
Από τις 72 ώρες που έμεινα στο Ντουμπάι καμία δεκαριά τις πέρασα μέσα στο μετρό πηγαίνοντας πέρα δώθε.
Άραβα δεν βλέπεις στο μετρό. Μόνο μετανάστες. Ήμουν σε μια συνεχή προσπάθεια να αποφεύγω τα διερευνητικά βλέμματα των Ινδών.
Μέχρι που μου την έπεσε ένας γλυκούλης σε ένα παγκάκι που καθόμουνα. Πιάσαμε λίγη κουβεντούλα.
Η κατάσταση είναι δραματική. Ένα εκατομμύριο σχεδόν νέοι άντρες.
Οι σειχοπούλες, εμιροπούλες και σουλτάνες, ούτε που να τους φτύσουν. Οι νταρντάνες Αφρικανές το ίδιο.
Συμπατριώτισσες μόνες τους δεν έρχονται, μόνο σαν σύζυγοι.
Αν είσαι τυχερός και σε συμπαθήσει καμία Κινεζουλα ή Φιλιππινέζα που δουλεύει στο διπλανό ταμείο στο σουπερμάρκετ έχεις μια ελπίδα.
Οι υπόλοιποι μεταξύ τους.
Παρόλα αυτά, κανείς δεν διανοείται να γυρίσει πίσω.
Τελευταία στάση η πλατεία Union.
Όπως και στο άλλο σημείο αλλαγής γραμμών μετρό, το Burjuman , εδώ η κατάσταση είναι πιο ανατολίτικη . Μεγάλες νυχτερινές αγορές, ο κόσμος στους δρόμους , οι τουρίστες έχουν πάει για ύπνο.
Φαντάζομαι ότι ούτε το 1% δεν πήρα χαμπάρι από το τι ακριβώς είναι το Ντουμπάϊ.
Ούτε από πολιτιστικά -καλλιτεχνικά -εκδηλώσεις, ούτε από εκθέσεις ούτε από νυχτερινή διασκέδαση.
Το συμπέρασμα είναι ότι ανεξάρτητα από γούστα , προτιμήσεις , προκαταλήψεις , ιδεολογικές αντιρρήσεις, το πρότζεκτ Ντουμπάϊ είναι απόλυτα επιτυχημένο.
Τα αεροπλάνα σηκώνονται ανά πέντε με δέκα λεπτά.
Last edited by a moderator: