mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 44
Πρωί πρωί, ήρθαν στο χόστελ μια παρέα νεαρών Δανών που γύρισαν από κάμπινγκ.
Έτσι έμαθα ότι το κάμπινγκ στο Ομάν είναι ελεύθερο.
Μπορείς να στήσεις όπου θέλεις στην ύπαιθρο.
Σε παραλίες, βουνά , φαράγγια κλπ.
Και φωτιά μπορείς να ανάψεις. Εννοείται ότι δεν στήνεις σαλόνι και κουζινάκι όπως στις γνωστές ελληνικές παραλίες όπου ανθεί το ελεύθερο κάμπινγκ.
Υπάρχουν και οργανωμένα κάμπινγκ στις παρυφές των ερήμων, τύπου Μαρόκου.
Είναι μια επιλογή που θα την έκανα βράδυ παρά βράδυ ας πούμε αν είχα παρέα και μέσο μετακίνησης . Στο χόστελ νοικιάζουν και σκηνές και σλιπινγκ μπαγκς.
Τώρα μόνος , δεν λέει, όχι από φόβο ή ανασφάλεια , αλλά από πλήξη.
Πόση ώρα να μετράς τα αστέρια; Νυχτώνει και από τις 6.30.
Το συνηθίζουν και οι ντόπιοι το σπορ άλλωστε .
Παρόλη την εξέλιξη, ίσως κρατάνε κάποιου τύπου παράδοση, αφού φαντάζομαι πως μέχρι να έρθει η εποχή του πετρέλαιου, ένα μεγάλο ποσοστό θα ζούσε σε αντίσκηνα.
Έχοντας διαβάσει αρκετά πια, κατάλαβα ότι το τουριστικό χαιλαιτ του Ομάν είναι η περιοχή της Nizwa. Τα Ζαγοροχώρια του Ομάν ας πούμε.
Με βάση αυτή την πόλη, πάς στα Γκραν Κανυονς της περιοχής, το Jebel Shams και το Jebel Akhdar , που από ότι είδα και διάβασα σου κόβουν την ανάσα.
Συν κάστρα και φρούρια, πχ συν τρεχούμενα νερά, παραδοσιακά ορεινά χωριά κλπ κλπ.
Σκέφτηκα να νοικιάσω αυτοκίνητο γιατί μου φάνηκε περίπλοκη η μετακίνηση μέσα στην ευρύτερη περιοχή, οπότε πήγα σε ένα γραφείο εκεί, δίπλα στο χόστελ.
Μου είπε ότι για να πας στο Jebel Shams απαιτείται όχημα 4*4 , αλλιώς δεν σε αφήνουν καν να περάσεις σε κάποιο σημείο ελέγχου της τροχαίας.
Αυτό ανέβαζε αρκετά το κόστος. Τέλος πάντων, λέω οκ και πάμε να δούμε το αυτοκίνητο.
Είχα ήδη αντιληφθεί ότι αυτοκίνητα κάτω των 1600 κ.ε. δεν περνάνε ούτε από τον προθάλαμο του Ομάν .
Κι αν υπάρχουν, δεν τα βρίσκεις στα ενοικιαζόμενα.
Και το χειρότερο, δεν υπάρχουν καν αυτοκίνητα με συμπλέκτη . Μόνο αυτόματα.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο. Τι να το κάνω το αριστερό πόδι ; Να το βάλω στο γύψο;
Αφού σηκώνεται μόνο του από συνήθεια .
Άσε που είχε και όριο 200 χλμ την ημέρα και μετά έξτρα.
Θα έβγαινε μαζί με βενζίνη γύρω στα 60 -65 ευρώ την ημέρα. Και σκεφτόμουν να νοικιάσω για τρεις.
Μωρέ μήπως να ξανασκεφτώ το αντίσκηνο;
Θα σου πω το απόγευμα, είπα στον νεαρό Αιγύπτιο υπάλληλο και έφυγα για εκδρομή.
Στο χόστελ είχε προσφορά τις δύο πιο δημοφιλείς εκδρομές από την Muscat σε καλή τιμή,
αφού τις τσέκαρα στο Get your Guide.
Περίπου 15 ευρώ πιο κάτω.
Πήρα την κλασική που κάνουν οι περισσότεροι τουρίστες.
Μπάνιο και Σνορκελινγκ στα νησιά Dimaniyat.
Το λιμάνι αναχώρησης δεν είναι κανένα ψαροχώρι με καΐκια.
Είναι στην Sultan Marina στην πόλη Seeb 25-30 χλμ.μακριά.
Οπότε θέλεις κι ένα εικοσάρικο για ταξί πήγαινε έλα. Sultan Meremet.
Το ταχύπλοο είχε τρεις εξωλέμβιες , ήταν χωρητικότητας περίπου 20 ατόμων , είχε λοστρόμο Ζανζιβαριανό και καπετάνιο Κενυάτη.
Ενας συνταξιδιώτης που μάλλον ήταν καπετάνιος κι αυτός, ζήτησε να πιλοτάρει. Του το έδωσε ο Κενυάτης. Μόλις βαρέθηκε. πήγα εγώ και του είπα πως έχω δίπλωμα ιστιοπλοΐας , που είναι ανώτερο, οπότε το πήρα κι εγώ για δύο τρία μίλια. Όχι πως κούνησα εκατοστό το τιμόνι , αλλά λέμε τώρα .
Τα Dimaniyat είναι μια συστάδα μικρών βραχονησίδων ελληνικού τύπου και καμία δεκαριά ωραίες καβαντζούλες παραλίες των 50–100 μέτρων. Τυρκουαζ νερά κατά τόπους κλπ. Αλλά εδώ δεν έρχεσαι για μπάνιο. Έρχεσαι για τον βυθό.
Δεν έχω και καμία σοβαρή εμπειρία από σνορκελινγκ αλλά ήταν πολύ ωραία.
Σαν να κολυμπάς σε ενυδρείο. Τουλάχιστον 50 ειδών πολύχρωμα ψαράκια μέτρησα. Δεν έχει κοπάδια αλλά είχε και πολλά και αρκετά μεγάλα.
Το κλου όμως είναι η θαλάσσιες χελώνες .
Βούτηξα από τοὺς πρώτους και γρήγορα βρήκα το στέκι τους. Καμία δεκαπενταριά ήταν μαζεμένες , από 40-80 εκατοστά. Γρήγορα πλάκωσαν κι άλλα σκάφη και άλλοι μαράκες με τις υποβρύχιες GoPro σπρώχνοντας με για να πάρουν την καλή γωνία λήψης.
Μου ήρθε να τους αρχίσω στις πατητές , να βγάζουν μπουρμπουλήθρες από τα αυτιά.
Ξεμάκρυνα και κάποια στιγμή βρήκα μια έρμη και μοναχούλα και αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ημέρας.
Το κολύμπι της χελώνας είναι σαν πέταγμα πουλιού. Υπέροχο .
Και επειδή δεν είναι πολύ γρήγορες - τι σόι χελώνες θα ήταν άλλωστε- κολύμπησα αρκετή ώρα παράλληλα χαζεύοντας το πέταγμα της. Πολύ ωραία εμπειρία.
Είχα ψήσει ένα νεαρό ζευγαράκι από το Νιούκαστλ, που είχε αδιάβροχη θήκη κινητού,να μου στείλει τα βίντεο στην επιστροφή. Έτσι πέταξα το κινητό στο μπακπακ και δεν ασχολήθηκα καθόλου με φωτογραφίες. Εχει ένα σωρό στο ίντερνετ.Έτσι κι αλλιώς lazy day σήμερα.
Α,όχι έβγαλα ηλιοβασιλέματα.
Πρωί πρωί, ήρθαν στο χόστελ μια παρέα νεαρών Δανών που γύρισαν από κάμπινγκ.
Έτσι έμαθα ότι το κάμπινγκ στο Ομάν είναι ελεύθερο.
Μπορείς να στήσεις όπου θέλεις στην ύπαιθρο.
Σε παραλίες, βουνά , φαράγγια κλπ.
Και φωτιά μπορείς να ανάψεις. Εννοείται ότι δεν στήνεις σαλόνι και κουζινάκι όπως στις γνωστές ελληνικές παραλίες όπου ανθεί το ελεύθερο κάμπινγκ.
Υπάρχουν και οργανωμένα κάμπινγκ στις παρυφές των ερήμων, τύπου Μαρόκου.
Είναι μια επιλογή που θα την έκανα βράδυ παρά βράδυ ας πούμε αν είχα παρέα και μέσο μετακίνησης . Στο χόστελ νοικιάζουν και σκηνές και σλιπινγκ μπαγκς.
Τώρα μόνος , δεν λέει, όχι από φόβο ή ανασφάλεια , αλλά από πλήξη.
Πόση ώρα να μετράς τα αστέρια; Νυχτώνει και από τις 6.30.
Το συνηθίζουν και οι ντόπιοι το σπορ άλλωστε .
Παρόλη την εξέλιξη, ίσως κρατάνε κάποιου τύπου παράδοση, αφού φαντάζομαι πως μέχρι να έρθει η εποχή του πετρέλαιου, ένα μεγάλο ποσοστό θα ζούσε σε αντίσκηνα.
Έχοντας διαβάσει αρκετά πια, κατάλαβα ότι το τουριστικό χαιλαιτ του Ομάν είναι η περιοχή της Nizwa. Τα Ζαγοροχώρια του Ομάν ας πούμε.
Με βάση αυτή την πόλη, πάς στα Γκραν Κανυονς της περιοχής, το Jebel Shams και το Jebel Akhdar , που από ότι είδα και διάβασα σου κόβουν την ανάσα.
Συν κάστρα και φρούρια, πχ συν τρεχούμενα νερά, παραδοσιακά ορεινά χωριά κλπ κλπ.
Σκέφτηκα να νοικιάσω αυτοκίνητο γιατί μου φάνηκε περίπλοκη η μετακίνηση μέσα στην ευρύτερη περιοχή, οπότε πήγα σε ένα γραφείο εκεί, δίπλα στο χόστελ.
Μου είπε ότι για να πας στο Jebel Shams απαιτείται όχημα 4*4 , αλλιώς δεν σε αφήνουν καν να περάσεις σε κάποιο σημείο ελέγχου της τροχαίας.
Αυτό ανέβαζε αρκετά το κόστος. Τέλος πάντων, λέω οκ και πάμε να δούμε το αυτοκίνητο.
Είχα ήδη αντιληφθεί ότι αυτοκίνητα κάτω των 1600 κ.ε. δεν περνάνε ούτε από τον προθάλαμο του Ομάν .
Κι αν υπάρχουν, δεν τα βρίσκεις στα ενοικιαζόμενα.
Και το χειρότερο, δεν υπάρχουν καν αυτοκίνητα με συμπλέκτη . Μόνο αυτόματα.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο. Τι να το κάνω το αριστερό πόδι ; Να το βάλω στο γύψο;
Αφού σηκώνεται μόνο του από συνήθεια .
Άσε που είχε και όριο 200 χλμ την ημέρα και μετά έξτρα.
Θα έβγαινε μαζί με βενζίνη γύρω στα 60 -65 ευρώ την ημέρα. Και σκεφτόμουν να νοικιάσω για τρεις.
Μωρέ μήπως να ξανασκεφτώ το αντίσκηνο;
Θα σου πω το απόγευμα, είπα στον νεαρό Αιγύπτιο υπάλληλο και έφυγα για εκδρομή.
Στο χόστελ είχε προσφορά τις δύο πιο δημοφιλείς εκδρομές από την Muscat σε καλή τιμή,
αφού τις τσέκαρα στο Get your Guide.
Περίπου 15 ευρώ πιο κάτω.
Πήρα την κλασική που κάνουν οι περισσότεροι τουρίστες.
Μπάνιο και Σνορκελινγκ στα νησιά Dimaniyat.
Το λιμάνι αναχώρησης δεν είναι κανένα ψαροχώρι με καΐκια.
Είναι στην Sultan Marina στην πόλη Seeb 25-30 χλμ.μακριά.
Οπότε θέλεις κι ένα εικοσάρικο για ταξί πήγαινε έλα. Sultan Meremet.
Το ταχύπλοο είχε τρεις εξωλέμβιες , ήταν χωρητικότητας περίπου 20 ατόμων , είχε λοστρόμο Ζανζιβαριανό και καπετάνιο Κενυάτη.
Ενας συνταξιδιώτης που μάλλον ήταν καπετάνιος κι αυτός, ζήτησε να πιλοτάρει. Του το έδωσε ο Κενυάτης. Μόλις βαρέθηκε. πήγα εγώ και του είπα πως έχω δίπλωμα ιστιοπλοΐας , που είναι ανώτερο, οπότε το πήρα κι εγώ για δύο τρία μίλια. Όχι πως κούνησα εκατοστό το τιμόνι , αλλά λέμε τώρα .
Τα Dimaniyat είναι μια συστάδα μικρών βραχονησίδων ελληνικού τύπου και καμία δεκαριά ωραίες καβαντζούλες παραλίες των 50–100 μέτρων. Τυρκουαζ νερά κατά τόπους κλπ. Αλλά εδώ δεν έρχεσαι για μπάνιο. Έρχεσαι για τον βυθό.
Δεν έχω και καμία σοβαρή εμπειρία από σνορκελινγκ αλλά ήταν πολύ ωραία.
Σαν να κολυμπάς σε ενυδρείο. Τουλάχιστον 50 ειδών πολύχρωμα ψαράκια μέτρησα. Δεν έχει κοπάδια αλλά είχε και πολλά και αρκετά μεγάλα.
Το κλου όμως είναι η θαλάσσιες χελώνες .
Βούτηξα από τοὺς πρώτους και γρήγορα βρήκα το στέκι τους. Καμία δεκαπενταριά ήταν μαζεμένες , από 40-80 εκατοστά. Γρήγορα πλάκωσαν κι άλλα σκάφη και άλλοι μαράκες με τις υποβρύχιες GoPro σπρώχνοντας με για να πάρουν την καλή γωνία λήψης.
Μου ήρθε να τους αρχίσω στις πατητές , να βγάζουν μπουρμπουλήθρες από τα αυτιά.
Ξεμάκρυνα και κάποια στιγμή βρήκα μια έρμη και μοναχούλα και αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ημέρας.
Το κολύμπι της χελώνας είναι σαν πέταγμα πουλιού. Υπέροχο .
Και επειδή δεν είναι πολύ γρήγορες - τι σόι χελώνες θα ήταν άλλωστε- κολύμπησα αρκετή ώρα παράλληλα χαζεύοντας το πέταγμα της. Πολύ ωραία εμπειρία.
Είχα ψήσει ένα νεαρό ζευγαράκι από το Νιούκαστλ, που είχε αδιάβροχη θήκη κινητού,να μου στείλει τα βίντεο στην επιστροφή. Έτσι πέταξα το κινητό στο μπακπακ και δεν ασχολήθηκα καθόλου με φωτογραφίες. Εχει ένα σωρό στο ίντερνετ.Έτσι κι αλλιώς lazy day σήμερα.



Α,όχι έβγαλα ηλιοβασιλέματα.
Last edited by a moderator: