mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 9
Χθες το βράδυ, δυσκολεύτηκα να βρω κάπου να δειπνήσω. Τα τοπικά εστιατόρια ήταν κάπως μπλιαχ.
Ήθελα και να είναι open air , αλλά και να μην το πιάνει η βροχή , να έχει χάζι στο δρόμο και να έχει και άδεια να σερβίρει μπίρα.
Το μοναδικό που βρήκα με τις προϋποθέσεις μου , ήτανε γεμάτο. Τουρίστες κυρίως.
Αποικιακό, παλιό κτήριο, ωραία βεράντα και lounge μουσική. Αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι να αδειάσει ένα στάντ , υποχωρώντας στο χάζι στο δρόμο, αφού ήταν βεράντα.
Μετὰ το φαγητό , πίνοντας την μπίρα μου κάθισα να σκεφτώ το μέλλον μου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου , το Kandy είναι για μια μέρα, και όντως έτσι είναι. Κι έτσι είχα κλείσει δωμάτιο για μια νύχτα.
Με τούτο και με το άλλο όμως, και με την τρίωρη καταιγίδα δεν είχα δει σχεδόν τίποτα.
Σήκωσα το τηλέφωνο και πήρα την σπιτονοικοκυρά.
Οκ το δωμάτιο, μπορώ να μείνω άλλη μια νύχτα.
Λίγο πιο βόρεια από το Kandy και σε σχετικά μικρή απόσταση μεταξύ τους βρίσκονται τα σημαντικότερα UNESCO sites της Sri Lanka.
Η πρωτεύουσα κάποιου αρχαίου βασιλείου Anuradhapura, η ολίγον μεταγενέστερη Pollonaruwa , τα Dambulla Caves και το πιο γνωστό landmark της χώρας , ο Sigiriya Rock.
Είχα σκοπό να μείνω κάπου σε βολική απόσταση από όλα αυτά , και να τα επισκεφτώ με τους ρυθμούς μου, βλέποντας και κάνοντας δηλαδή.
Βρήκα όμως ένα shared transfer από ένα τοπικό τουριστικό γραφείο, που σε πάει πρώτα στο Dambulla Caves ,μετά στο Sigiriya Rock και αν θες στην είσοδο ενός εθνικού πάρκου για ένα δίωρο τρίωρο σαφάρι ελεφάντων και επιστροφή στο Kandy το απόγευμα.
Μου φάνηκε καλό deal , δεδομένης και της αστάθειας του καιρού. Το έκλεισα online και πουρνό πουρνό, αξημέρωτα δηλαδή, πήγα στο meeting point , έξω από το Τέμπλο του Δοντιού.
Έδωσα και τα συχαρίκια μου σε σε ένα ζευγαράκι που έβγαζε γαμήλιες φωτογραφίες.
Συνεπιβάτες, δύο σόλο Γερμανίδες, μια φροιλάιν στην οποία χαμογέλασα πλατιά και μια φράου που μου χαμογέλασε πλατύτερα. Κι ένα νεαρό ζευγάρι Βέλγων.
Πρώτη στάση σε έναν ινδουιστικό ναό στην μέση της διαδρομής. Φωτογραφία απέξω, τουαλέτα και τσιγάρο μέχρι να βγουν οι άλλοι.
Δεύτερη στάση Dambulla Caves ,
Η Χοζοβιώτισσα της Sri Lanka . Εισιτήριο 6 ευρώ, περίπου διακόσια τριακόσια σκαλοπάτια, σε 10-15 λεπτά είσαι πάνω.
Λατρευτικός χώρος, Βούδες καθιστοί και ξαπλωτοί οκ.
Μου άρεσε πολύ η διακόσμηση της οροφής της σπηλιάς. Ωραία μοτίβα πάνω στον πτυχωτό βράχο. Οι σπηλιές δεν είναι ψηλές, από 2 έως 6 μέτρα.
Είναι πέντε νομίζω, παρόμοιες. Οι δύο πρώτες και μεγαλύτερες είναι αρκετές.
Η έξοδος είναι από άλλη μεριά και υπάρχει ένας τεράστιος χρυσός Βούδας εκεί.
Το γκρουπ συμφώνησε ότι κανένας δεν ενδιαφερόταν για σαφάριοπότε συνεχίσαμε με το πάσο μας.
Κανονικά έπρεπε να πάμε στο highlight Sigiriya Rock.
Αυτός είναι ένα βράχος ακριβώς όπως τα Μετέωρα, αλλά μόνος του. Ένα Μετέωρο.
Έχει φοβερή λαξευτή διακόσμηση στη διαδρομή και φρούριο επάνω. Γενικώς αξίζει.
Το πρόβλημα είναι ότι έχει 1200 σκαλοπάτια και 35 δολάρια εισιτήριο.
Η φραου είχε ήδη αποφασίσει ότι δεν θα ανεβεί και ήρθε με τα Birkenstock.
Ο καιρός ήταν ανάμεσα συννεφιά και ψιλόβροχο.
Το ζευγάρι δεν θα γύριζε μαζί μας γιατί θα έμενε εκεί το βράδυ.
Δεν είναι ακριβώς κοινό μυστικό ,αλλά η ινσταγκραμικη φωτογραφία του Sigiriya Rock είναι τραβηγμένη από τον Pinduragala Rock.
Όπου Pinduragala Rock είναι ένας άλλος βράχος, περίπου ένα χιλιόμετρο πιο πέρα που δεν έχει την κάθετη κοψιά του Sigiriya Rock . Είναι ο πτωχός συγγενής του στις φωτογραφίες.
Αν δεν έχεις λοιπόν αντοχές να ανέβεις τα σκαλιά του Sigiriya ,πας στον Pinduragala να τον φωτογραφίσεις.
Αυτό κάναμε και μείς.
Οχι πως είναι εύκολο. Θέλει ένα εικοσάλεπτο με μισάωρο σκαρφάλωμα σε. απότομα σκαλοπάτια, για να φτάσεις σε ένα πλάτωμα με έναν ταπεινό ξαπλωμένο βούδα από τούβλα.
Μετά μπαίνεις σε ένα μονοπάτι σαν κοίτη ποταμού με τεράστια και ολίγον γλιστερά βράχια.
Σε κάποιο σημείο έχει και ένα χάσμα και πρέπει να πιαστείς από ένα σκοινί που έχουν δεμένο εκεί.
Αλλά όταν φτάσεις ,στο τελευταίο πλατώ, οκ είναι μαγικά. Σούπερ ουαου.
Το ζευγάρι των Βέλγων όπως και πολύς ακόμα κόσμος , θα έρθουν αύριο τα χαράματα εδώ πάνω , για να δουν τον ήλιο να ανατέλλει πάνω από τον Sigiriya.
Είμαι σίγουρος ότι θα είναι υπέροχα, αρκεί να μη γκρεμοτσακιστεί κανείς.
Δεν το ήξερα ότι και εδώ είναι sunrise spot, αλλιώς θα το έκανα κι εγώ.
Στον Pinduragala ανέβηκα εγώ και η φρόιλαιν και ποζάραμε ο ενας στον άλλον.
Η φραου ανέβηκε μέχρι τον Βούδα αλλά μετά φοβήθηκε μην γλιστρήσει.
Έχασε το καλύτερο. Τις έστειλα φωτογραφίες για να έχει να θυμάται αυτό που παραλίγο να δει.
Στον γυρισμό, η φραου μου είπε ότι έφαγε χτες κάπου πολύ καλά και αν θέλω να πάμε να φάμε παρέα. Χμ!
Ε άντε να πάμε.
Το πιο ενδιαφέρον της συναναστροφής , ήταν ότι έχει έρθει στην Θεσσαλονίκη , ως φίλαθλος της Άιντραχτ Φρανκφούρτης για ένα ματς με τον ΠΑΟΚ.
Τα σχόλια για τις τουαλέτες του γηπέδου της Τούμπας, δεν ήταν καθόλου κολακευτικά.
Άντε ρε γκρεμίστε το, το ρημάδι, Έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς.
Το σχέδιο της ήταν να ανέβει την επαύριο στο προαναφερθέν Adam’s Peak.
Αν ανεβείς, στείλε μου φωτογραφίες της είπα.
Και την έστειλα. Στην ευχή του Θεού.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι με το μπιρι μπιρι έχασα το δίωρο εξερεύνησης του Kandy αφού σκοτείνιασε.
Και η βρόχα έπεφτε right through που λέει κι Ζαμπέτας.
Χθες το βράδυ, δυσκολεύτηκα να βρω κάπου να δειπνήσω. Τα τοπικά εστιατόρια ήταν κάπως μπλιαχ.
Ήθελα και να είναι open air , αλλά και να μην το πιάνει η βροχή , να έχει χάζι στο δρόμο και να έχει και άδεια να σερβίρει μπίρα.
Το μοναδικό που βρήκα με τις προϋποθέσεις μου , ήτανε γεμάτο. Τουρίστες κυρίως.
Αποικιακό, παλιό κτήριο, ωραία βεράντα και lounge μουσική. Αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι να αδειάσει ένα στάντ , υποχωρώντας στο χάζι στο δρόμο, αφού ήταν βεράντα.
Μετὰ το φαγητό , πίνοντας την μπίρα μου κάθισα να σκεφτώ το μέλλον μου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου , το Kandy είναι για μια μέρα, και όντως έτσι είναι. Κι έτσι είχα κλείσει δωμάτιο για μια νύχτα.
Με τούτο και με το άλλο όμως, και με την τρίωρη καταιγίδα δεν είχα δει σχεδόν τίποτα.
Σήκωσα το τηλέφωνο και πήρα την σπιτονοικοκυρά.
Οκ το δωμάτιο, μπορώ να μείνω άλλη μια νύχτα.
Λίγο πιο βόρεια από το Kandy και σε σχετικά μικρή απόσταση μεταξύ τους βρίσκονται τα σημαντικότερα UNESCO sites της Sri Lanka.
Η πρωτεύουσα κάποιου αρχαίου βασιλείου Anuradhapura, η ολίγον μεταγενέστερη Pollonaruwa , τα Dambulla Caves και το πιο γνωστό landmark της χώρας , ο Sigiriya Rock.
Είχα σκοπό να μείνω κάπου σε βολική απόσταση από όλα αυτά , και να τα επισκεφτώ με τους ρυθμούς μου, βλέποντας και κάνοντας δηλαδή.
Βρήκα όμως ένα shared transfer από ένα τοπικό τουριστικό γραφείο, που σε πάει πρώτα στο Dambulla Caves ,μετά στο Sigiriya Rock και αν θες στην είσοδο ενός εθνικού πάρκου για ένα δίωρο τρίωρο σαφάρι ελεφάντων και επιστροφή στο Kandy το απόγευμα.
Μου φάνηκε καλό deal , δεδομένης και της αστάθειας του καιρού. Το έκλεισα online και πουρνό πουρνό, αξημέρωτα δηλαδή, πήγα στο meeting point , έξω από το Τέμπλο του Δοντιού.
Έδωσα και τα συχαρίκια μου σε σε ένα ζευγαράκι που έβγαζε γαμήλιες φωτογραφίες.
Συνεπιβάτες, δύο σόλο Γερμανίδες, μια φροιλάιν στην οποία χαμογέλασα πλατιά και μια φράου που μου χαμογέλασε πλατύτερα. Κι ένα νεαρό ζευγάρι Βέλγων.
Πρώτη στάση σε έναν ινδουιστικό ναό στην μέση της διαδρομής. Φωτογραφία απέξω, τουαλέτα και τσιγάρο μέχρι να βγουν οι άλλοι.

Δεύτερη στάση Dambulla Caves ,
Η Χοζοβιώτισσα της Sri Lanka . Εισιτήριο 6 ευρώ, περίπου διακόσια τριακόσια σκαλοπάτια, σε 10-15 λεπτά είσαι πάνω.
Λατρευτικός χώρος, Βούδες καθιστοί και ξαπλωτοί οκ.
Μου άρεσε πολύ η διακόσμηση της οροφής της σπηλιάς. Ωραία μοτίβα πάνω στον πτυχωτό βράχο. Οι σπηλιές δεν είναι ψηλές, από 2 έως 6 μέτρα.
Είναι πέντε νομίζω, παρόμοιες. Οι δύο πρώτες και μεγαλύτερες είναι αρκετές.
Η έξοδος είναι από άλλη μεριά και υπάρχει ένας τεράστιος χρυσός Βούδας εκεί.





Το γκρουπ συμφώνησε ότι κανένας δεν ενδιαφερόταν για σαφάριοπότε συνεχίσαμε με το πάσο μας.
Κανονικά έπρεπε να πάμε στο highlight Sigiriya Rock.
Αυτός είναι ένα βράχος ακριβώς όπως τα Μετέωρα, αλλά μόνος του. Ένα Μετέωρο.
Έχει φοβερή λαξευτή διακόσμηση στη διαδρομή και φρούριο επάνω. Γενικώς αξίζει.
Το πρόβλημα είναι ότι έχει 1200 σκαλοπάτια και 35 δολάρια εισιτήριο.
Η φραου είχε ήδη αποφασίσει ότι δεν θα ανεβεί και ήρθε με τα Birkenstock.
Ο καιρός ήταν ανάμεσα συννεφιά και ψιλόβροχο.
Το ζευγάρι δεν θα γύριζε μαζί μας γιατί θα έμενε εκεί το βράδυ.
Δεν είναι ακριβώς κοινό μυστικό ,αλλά η ινσταγκραμικη φωτογραφία του Sigiriya Rock είναι τραβηγμένη από τον Pinduragala Rock.
Όπου Pinduragala Rock είναι ένας άλλος βράχος, περίπου ένα χιλιόμετρο πιο πέρα που δεν έχει την κάθετη κοψιά του Sigiriya Rock . Είναι ο πτωχός συγγενής του στις φωτογραφίες.
Αν δεν έχεις λοιπόν αντοχές να ανέβεις τα σκαλιά του Sigiriya ,πας στον Pinduragala να τον φωτογραφίσεις.
Αυτό κάναμε και μείς.
Οχι πως είναι εύκολο. Θέλει ένα εικοσάλεπτο με μισάωρο σκαρφάλωμα σε. απότομα σκαλοπάτια, για να φτάσεις σε ένα πλάτωμα με έναν ταπεινό ξαπλωμένο βούδα από τούβλα.
Μετά μπαίνεις σε ένα μονοπάτι σαν κοίτη ποταμού με τεράστια και ολίγον γλιστερά βράχια.
Σε κάποιο σημείο έχει και ένα χάσμα και πρέπει να πιαστείς από ένα σκοινί που έχουν δεμένο εκεί.
Αλλά όταν φτάσεις ,στο τελευταίο πλατώ, οκ είναι μαγικά. Σούπερ ουαου.
Το ζευγάρι των Βέλγων όπως και πολύς ακόμα κόσμος , θα έρθουν αύριο τα χαράματα εδώ πάνω , για να δουν τον ήλιο να ανατέλλει πάνω από τον Sigiriya.
Είμαι σίγουρος ότι θα είναι υπέροχα, αρκεί να μη γκρεμοτσακιστεί κανείς.
Δεν το ήξερα ότι και εδώ είναι sunrise spot, αλλιώς θα το έκανα κι εγώ.
Στον Pinduragala ανέβηκα εγώ και η φρόιλαιν και ποζάραμε ο ενας στον άλλον.
Η φραου ανέβηκε μέχρι τον Βούδα αλλά μετά φοβήθηκε μην γλιστρήσει.
Έχασε το καλύτερο. Τις έστειλα φωτογραφίες για να έχει να θυμάται αυτό που παραλίγο να δει.





Στον γυρισμό, η φραου μου είπε ότι έφαγε χτες κάπου πολύ καλά και αν θέλω να πάμε να φάμε παρέα. Χμ!
Ε άντε να πάμε.
Το πιο ενδιαφέρον της συναναστροφής , ήταν ότι έχει έρθει στην Θεσσαλονίκη , ως φίλαθλος της Άιντραχτ Φρανκφούρτης για ένα ματς με τον ΠΑΟΚ.
Τα σχόλια για τις τουαλέτες του γηπέδου της Τούμπας, δεν ήταν καθόλου κολακευτικά.
Άντε ρε γκρεμίστε το, το ρημάδι, Έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς.
Το σχέδιο της ήταν να ανέβει την επαύριο στο προαναφερθέν Adam’s Peak.
Αν ανεβείς, στείλε μου φωτογραφίες της είπα.
Και την έστειλα. Στην ευχή του Θεού.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι με το μπιρι μπιρι έχασα το δίωρο εξερεύνησης του Kandy αφού σκοτείνιασε.
Και η βρόχα έπεφτε right through που λέει κι Ζαμπέτας.

Last edited by a moderator: