mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 27
Μετά το πρωινό, ξεκίνησα για την διπλανή παραλία για να τσεκάρω αν έχουν καμία σχέση με τις εκθαμβωτικές φωτογραφίες που βλέπουμε στα διάφορα μίντια.
Φυσικά κουβαλάω πάντα μαζί μου το Χαλκιδικόμετρο για ακριβείς συγκρίσεις.
Για να βρέξεις τα πόδια σου λοιπόν, χρειαζόσουν μια καμήλα να σε μεταφέρει .
Τόσο μακριά είχε κατέβει λόγω της άμπωτης.
Σύντομα έμαθα πως όπως έχουμε εμείς δελτίο καιρού , εδώ έχουν δελτίο παλίρροιας. Δύο φορές την ημέρα ανεβοκατεβαίνουν τα νερά και αυτήν εποχή είναι πολύ δυνατές .
Σύμφωνα με το δελτίο, σε κανένα εξάωρο, θα ερχόταν το νερό στα πόδια μας, Και σκέφτηκα ότι αφού θα έρθει γιατί να περπατάμε εμείς μέσα στην ντάλα;
Ντάλα ντάλα λέγονται τα τοπικά μέσα μαζικής μεταφοράς, που μπορεί να είναι από σαράβαλα λεωφορεία έως Ντάτσουν με ανοιχτή καρότσα.
Ρώτησα την μικρή αν ήταν έτοιμη για την εμπειρία αλλά με στραβοκοίταξε κάπως.
Πήραμε ταξί και κατεβήκαμε στην Stone town την μοναδική μάλλον πόλη στο νησί.
Έχοντας επισκεφθεί την σχετικά κοντινή Μομπάσα στην Κένυα, προ αμνημονεύτων χρόνων , επί ΠΑΣΟΚ ορθοδόξου ακόμα, ήξερα στο περίπου πως είναι και τι θα δω.
Πραγματικά μια μικρογραφία της Μομπάσα είναι αρχιτεκτονικά , με την διαφορά πως εδώ το μουσουλμανικό στοιχείο είναι πιο έντονο για να μην πω κυρίαρχο.
Κάναμε τις βόλτες μας , βγάλαμε τις φωτογραφίες μας ήπιαμε τα alcohol free κοκτειλάκια μας, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω.
Αξιοσημείωτο ότι ο Σουλειμαν , ο οδηγός του ταξί που μας μετέφερε , και κάναμε μια συμφωνία και για την επιστροφή δεν μας πήρε χρήματα για το πρώτο κομμάτι της κούρσας. Μα τόσο φερέγγυος;
Είπαμε να μην γυρίσουμε από τον ίδιο δρόμο και να πάμε μία βόλτα από την άλλη μεριά του νησιού, αυτήν που βλέπει στον Ινδικό . Πήγαμε στο δημοφιλές The Rock Restaurant που είναι χτισμένο σε ένα βράχο μέσα στη θάλασσα και μοιάζει με στρουμφόσπιτο. Είναι πολύ ωραίο μέρος πραγματικά .
Και θα ήταν ακόμα ωραιότερο αν είχε ανεβεί κανένα μέτρο ή παλίρροια για να περικυκλωθεί από το νερά. Είχαμε πολύ δρόμο για την επιστροφή και δεν μείναμε να περιμένουμε.
Η παραλία του Nungwi από 200 μέτρα είχε περιοριστεί στα 20 και ήταν ο ένας πάνω στον άλλον. Προχωράω ανάμεσα στις γκλίτσες των Μασαϊ που μάλλον είναι ντεκόρ στην παραλία , και τι να δω.
Ένα φιλικό ζευγάρι, την κόρη τους και δυο ακόμα φίλους, εκλεκτά μέλη της κοινότητας του travelstories τον @Travelliaris και την @evaT . Σύνολο εφτά νοματαίοι.
Είναι αυτό που λένε τα είχαμε χύμα μας ήρθαν και τσουβαλάτα.
Κάπου εδώ η σόλο ταξιδιωτική αλητεία μπαίνει σε αγρανάπαυση.
Το επόμενο δεκαήμερο είναι οργανωμένο μέχρι κεραίας από την EvaT.
Μετακινήσεις, διαμονές, σαφάρια, all inclusive που λένε.
Η δική μου δουλειά από δω και πέρα είναι να υποδυθώ όσα μπορώ καλύτερα τον κόντρα ρόλο του απαιτητικού πελάτη τουριστικού γραφείου..
Το υποχόνδριο ξινό γεροντοπαλίκαρο που διαμαρτύρεται για την ποιότητα του πρωινού ή την μεγαλοαστή κυρία που διαμαρτύρεται για το ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος ελεύθερος για ψώνια.
Επειδή ξέρω ότι η @evaT θα γράψει μια ιστορία για το τρέχον ταξίδι θα κάτσω για λίγο στα αυγά μου ,
Δεν είναι σωστό να κάνω σπόιλερ στην ιστορία της φίλης μου.
Θα κρατάω πάντως σημειώσεις και αν δω ότι γράφει φαντασιοπληξίες και γλυκανάλατες αρλούμπες, θα είμαι έτοιμος να τις αποδομήσω.
Ή ίσως γράψω παραλειπόμενα. Ξέρω κι εγώ; Βλέπουμε.
Μετά το πρωινό, ξεκίνησα για την διπλανή παραλία για να τσεκάρω αν έχουν καμία σχέση με τις εκθαμβωτικές φωτογραφίες που βλέπουμε στα διάφορα μίντια.
Φυσικά κουβαλάω πάντα μαζί μου το Χαλκιδικόμετρο για ακριβείς συγκρίσεις.
Για να βρέξεις τα πόδια σου λοιπόν, χρειαζόσουν μια καμήλα να σε μεταφέρει .
Τόσο μακριά είχε κατέβει λόγω της άμπωτης.
Σύντομα έμαθα πως όπως έχουμε εμείς δελτίο καιρού , εδώ έχουν δελτίο παλίρροιας. Δύο φορές την ημέρα ανεβοκατεβαίνουν τα νερά και αυτήν εποχή είναι πολύ δυνατές .
Σύμφωνα με το δελτίο, σε κανένα εξάωρο, θα ερχόταν το νερό στα πόδια μας, Και σκέφτηκα ότι αφού θα έρθει γιατί να περπατάμε εμείς μέσα στην ντάλα;
Ντάλα ντάλα λέγονται τα τοπικά μέσα μαζικής μεταφοράς, που μπορεί να είναι από σαράβαλα λεωφορεία έως Ντάτσουν με ανοιχτή καρότσα.
Ρώτησα την μικρή αν ήταν έτοιμη για την εμπειρία αλλά με στραβοκοίταξε κάπως.
Πήραμε ταξί και κατεβήκαμε στην Stone town την μοναδική μάλλον πόλη στο νησί.
Έχοντας επισκεφθεί την σχετικά κοντινή Μομπάσα στην Κένυα, προ αμνημονεύτων χρόνων , επί ΠΑΣΟΚ ορθοδόξου ακόμα, ήξερα στο περίπου πως είναι και τι θα δω.
Πραγματικά μια μικρογραφία της Μομπάσα είναι αρχιτεκτονικά , με την διαφορά πως εδώ το μουσουλμανικό στοιχείο είναι πιο έντονο για να μην πω κυρίαρχο.
Κάναμε τις βόλτες μας , βγάλαμε τις φωτογραφίες μας ήπιαμε τα alcohol free κοκτειλάκια μας, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω.
Αξιοσημείωτο ότι ο Σουλειμαν , ο οδηγός του ταξί που μας μετέφερε , και κάναμε μια συμφωνία και για την επιστροφή δεν μας πήρε χρήματα για το πρώτο κομμάτι της κούρσας. Μα τόσο φερέγγυος;





Είπαμε να μην γυρίσουμε από τον ίδιο δρόμο και να πάμε μία βόλτα από την άλλη μεριά του νησιού, αυτήν που βλέπει στον Ινδικό . Πήγαμε στο δημοφιλές The Rock Restaurant που είναι χτισμένο σε ένα βράχο μέσα στη θάλασσα και μοιάζει με στρουμφόσπιτο. Είναι πολύ ωραίο μέρος πραγματικά .
Και θα ήταν ακόμα ωραιότερο αν είχε ανεβεί κανένα μέτρο ή παλίρροια για να περικυκλωθεί από το νερά. Είχαμε πολύ δρόμο για την επιστροφή και δεν μείναμε να περιμένουμε.


Η παραλία του Nungwi από 200 μέτρα είχε περιοριστεί στα 20 και ήταν ο ένας πάνω στον άλλον. Προχωράω ανάμεσα στις γκλίτσες των Μασαϊ που μάλλον είναι ντεκόρ στην παραλία , και τι να δω.
Ένα φιλικό ζευγάρι, την κόρη τους και δυο ακόμα φίλους, εκλεκτά μέλη της κοινότητας του travelstories τον @Travelliaris και την @evaT . Σύνολο εφτά νοματαίοι.
Είναι αυτό που λένε τα είχαμε χύμα μας ήρθαν και τσουβαλάτα.
Κάπου εδώ η σόλο ταξιδιωτική αλητεία μπαίνει σε αγρανάπαυση.
Το επόμενο δεκαήμερο είναι οργανωμένο μέχρι κεραίας από την EvaT.
Μετακινήσεις, διαμονές, σαφάρια, all inclusive που λένε.
Η δική μου δουλειά από δω και πέρα είναι να υποδυθώ όσα μπορώ καλύτερα τον κόντρα ρόλο του απαιτητικού πελάτη τουριστικού γραφείου..
Το υποχόνδριο ξινό γεροντοπαλίκαρο που διαμαρτύρεται για την ποιότητα του πρωινού ή την μεγαλοαστή κυρία που διαμαρτύρεται για το ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος ελεύθερος για ψώνια.
Επειδή ξέρω ότι η @evaT θα γράψει μια ιστορία για το τρέχον ταξίδι θα κάτσω για λίγο στα αυγά μου ,
Δεν είναι σωστό να κάνω σπόιλερ στην ιστορία της φίλης μου.
Θα κρατάω πάντως σημειώσεις και αν δω ότι γράφει φαντασιοπληξίες και γλυκανάλατες αρλούμπες, θα είμαι έτοιμος να τις αποδομήσω.
Ή ίσως γράψω παραλειπόμενα. Ξέρω κι εγώ; Βλέπουμε.

Last edited by a moderator: