mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 39
Η πτήση από Dar es Salaam στο Dubai είχε κι αυτή άφιξη σε βάρβαρη ώρα.
Αυτό ήταν δική μου επιλογή . Από τα 200 ευρώ της Air Tanzania μέχρι τα 500 της Emirates υπάρχει διαφορά. Άξιζε άλλη μια νύχτα ταλαιπωρίας.
Με το που μου επέστρεψε το διαβατήριο ο τελωνειακός, μου έδωσε και μια κάρτα sim.
Σκέφτηκα ότι με καλοπιάνουν για να μην θάψω το Ντουμπάι στο ημερολόγιο μου, αλλά μάλλον την δίνουν σε όλους. Καλή κίνηση.
Το αεροδρόμιο του Dubai ακόμα και στις 3 μετά τα μεσάνυχτα σφύζει από ζωή .
Άραξα στο εξωτερικό καπνιστήριο προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω την Βαβέλ των γλωσσών και των εθνικοτήτων που έκαναν παρέλαση από εκεί.
Με το που άνοιξε το μετρό, αγόρασα μια ημερήσια κάρτα πολλαπλών διαδρομών και ξεκίνησα για το χοστελ.
Στο βαγόνι είμασταν εγώ και η εργατιά.
Ινδοπακιστανοί, Φιλιππινεζες, Αφρικανοί και διάφορες παραλλαγές σχιστομάτηδων , πλην Γιαπωνέζων.
Θυμήθηκα ότι οι μετανάστες εδώ είναι μάλλον περισσότεροι από τους Άραβες.
Αυτοί μάλλον έχτισαν και συντηρούν τις υποδομές και υπηρεσίες της υπερπαραγωγής Ντουμπάϊ .
Με το που έφτασα έπεσα και ξεράθηκα στον ύπνο.
Ξύπνησα κατά τη μία. Είπα να μην πέσω απότομα από την ησυχία της Αφρικής στα πολύβουα highlights του Ντουμπάϊ.
Το πήγα χαλαρά ξεκινώντας από το Gold Souk που είναι εδώ κοντά στην Deira που μένω.
Θυμίζει λίγο της παλιές αγορές της Θεσσαλονίκης σαν χώρος αλλά είναι καθαρά τουριστικό.
Τα περισσότερα κοσμηματοπωλεία και αρωματοπωλεία και κάποια λίγα με κελεμπίες και πασουμακια. Πιο πιθανό να αγοράσω κελεμπία , από κοσμήματα ή αρώματα.
Καμία σχέση με ανατολίτικο παζάρι.
Πολυ κυριλέ. Πολλή βιτρίνα
Χιλιάδες τουρίστες πέρα δώθε.
Φυσικά άκουσα κωλοπετσωμενο Έλληνα παζαρευτή να κάνει σεμινάριο παζαρέματος σε νεαρές και άβγαλτες συμπατριώτισσες μας.
Πέρασα με βαρκάκι απέναντι διασχίζοντας ένα κανάλι, στην ιστορική τάχα μου συνοικία Al Fahidi.
Από απέναντι φαινόταν ενδιαφέρουσα, με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική . Δεν μου πήρε πολύ ώρα να καταλάβω ότι ήταν μια ρέπλικα.
Ένα έξυπνα σχεδιασμένο υπαίθριο εμπορικό κέντρο βασισμένο σε παραδοσιακή αρχιτεκτονική.
Πολύ ωραίο βέβαια, με πολύ ωραία μαγαζάκια και πάνω στο κανάλι και στον εσωτερικό πεζόδρομο . Έφαγα πιτόγυρα shawarma, παρακολούθησα ένα γαμήλιο γλέντι σε πλωτό εστιατόριο, άκουσα για λίγο μια συναυλία ινδικού ροκ γκρουπ και αποσύρθηκα. Για ημέρα προσαρμογής φτανενει τόσο.
Η πτήση από Dar es Salaam στο Dubai είχε κι αυτή άφιξη σε βάρβαρη ώρα.
Αυτό ήταν δική μου επιλογή . Από τα 200 ευρώ της Air Tanzania μέχρι τα 500 της Emirates υπάρχει διαφορά. Άξιζε άλλη μια νύχτα ταλαιπωρίας.
Με το που μου επέστρεψε το διαβατήριο ο τελωνειακός, μου έδωσε και μια κάρτα sim.
Σκέφτηκα ότι με καλοπιάνουν για να μην θάψω το Ντουμπάι στο ημερολόγιο μου, αλλά μάλλον την δίνουν σε όλους. Καλή κίνηση.
Το αεροδρόμιο του Dubai ακόμα και στις 3 μετά τα μεσάνυχτα σφύζει από ζωή .
Άραξα στο εξωτερικό καπνιστήριο προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω την Βαβέλ των γλωσσών και των εθνικοτήτων που έκαναν παρέλαση από εκεί.
Με το που άνοιξε το μετρό, αγόρασα μια ημερήσια κάρτα πολλαπλών διαδρομών και ξεκίνησα για το χοστελ.
Στο βαγόνι είμασταν εγώ και η εργατιά.
Ινδοπακιστανοί, Φιλιππινεζες, Αφρικανοί και διάφορες παραλλαγές σχιστομάτηδων , πλην Γιαπωνέζων.
Θυμήθηκα ότι οι μετανάστες εδώ είναι μάλλον περισσότεροι από τους Άραβες.
Αυτοί μάλλον έχτισαν και συντηρούν τις υποδομές και υπηρεσίες της υπερπαραγωγής Ντουμπάϊ .

Με το που έφτασα έπεσα και ξεράθηκα στον ύπνο.
Ξύπνησα κατά τη μία. Είπα να μην πέσω απότομα από την ησυχία της Αφρικής στα πολύβουα highlights του Ντουμπάϊ.
Το πήγα χαλαρά ξεκινώντας από το Gold Souk που είναι εδώ κοντά στην Deira που μένω.
Θυμίζει λίγο της παλιές αγορές της Θεσσαλονίκης σαν χώρος αλλά είναι καθαρά τουριστικό.
Τα περισσότερα κοσμηματοπωλεία και αρωματοπωλεία και κάποια λίγα με κελεμπίες και πασουμακια. Πιο πιθανό να αγοράσω κελεμπία , από κοσμήματα ή αρώματα.
Καμία σχέση με ανατολίτικο παζάρι.
Πολυ κυριλέ. Πολλή βιτρίνα
Χιλιάδες τουρίστες πέρα δώθε.
Φυσικά άκουσα κωλοπετσωμενο Έλληνα παζαρευτή να κάνει σεμινάριο παζαρέματος σε νεαρές και άβγαλτες συμπατριώτισσες μας.

Πέρασα με βαρκάκι απέναντι διασχίζοντας ένα κανάλι, στην ιστορική τάχα μου συνοικία Al Fahidi.
Από απέναντι φαινόταν ενδιαφέρουσα, με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική . Δεν μου πήρε πολύ ώρα να καταλάβω ότι ήταν μια ρέπλικα.
Ένα έξυπνα σχεδιασμένο υπαίθριο εμπορικό κέντρο βασισμένο σε παραδοσιακή αρχιτεκτονική.








Πολύ ωραίο βέβαια, με πολύ ωραία μαγαζάκια και πάνω στο κανάλι και στον εσωτερικό πεζόδρομο . Έφαγα πιτόγυρα shawarma, παρακολούθησα ένα γαμήλιο γλέντι σε πλωτό εστιατόριο, άκουσα για λίγο μια συναυλία ινδικού ροκ γκρουπ και αποσύρθηκα. Για ημέρα προσαρμογής φτανενει τόσο.

Last edited by a moderator: