• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Μηνύματα
51
Likes
1.128

Ημέρα ταξιδιού 54

Ο Γιούρι, από το Ζαγκρεμπ, που οδηγεί το αυτοκίνητο, αν και δεν έχει κλείσει ακόμα τα τριάντα, είναι ήδη από τους πιο σκληροπυρηνικούς ταξιδευτές που έχω ποτέ συναντήσει.

Κοντεύει κι αυτός τις 100 χώρες και όχι τίποτα ευκολάκια.

Δεν κουβαλάει πάνω από πέντε κιλά αποσκευές , κοιμάται μέχρι τις 11-12 και γυρνάει τις νύχτες σαν βρυκόλακας.

Παρόλο που είναι στους δρόμους από τα 16 πρόλαβε να τελειώσει logistics στο πανεπιστήμιο και η τρέχουσα απασχόληση του, είναι supervisor σε μεγάλη pub κάπου στην ιρλανδική επαρχία. Διαχειριστής μεθυσμένων δηλαδή.

Κατά τα άλλα μια χαρά παιδί.

Δύο μέρες πριν,είχε βρεθεί στο Harak al Yemen που είναι ένα μια εγκαταλελειμμένη πλίθινη πόλη-φάντασμα χωρίς σκεπές.
Το θέμα ήταν ότι βρέθηκε εκεί μεσάνυχτα, και είχε ενθουσιαστεί τόσο πολύ από την θρίλερ ατμόσφαιρα, που επέμενε να την δει και υπό το φως της μέρας.
Δεν του χαλάσαμε χατήρι .

IMG_6847.jpeg



IMG_6842.jpeg

Από κοντά, πήγαμε και σε ένα ακόμα παρόμοιο ερειπωμένο χωριό το Birkat al Mouz.

IMG_6839.jpeg


Είχαν το ενδιαφέρον τους, αλλά παραδέχτηκε ότι δεν ήταν τόσο μαγικά όσο κάτω από το φεγγαρόφωτο.

0 Σιβαμ είναι ένα ήσυχο παιδί απ το Δελχί. Στα 23 του , μόλις τελείωσε το πανεπιστήμιο και έπιασε την πρώτη του δουλειά.

Είναι το πρώτο του ταξίδι εκτός Ινδίας. Δεν πολυσυμμετέχει στις κουβέντες ελλείψει ταξιδιωτικών εμπειριών.

Έχει λαμπρό μέλλον πάντως, αφού σε μια εβδομάδα, έχει πάει σε όλα τα μέρη που πήγα κι εγώ-πλην της μακρινής Σαλάλα.-με την ξεχασμένη εδώ και πολλά χρόνια στα μέρη μας, μέθοδο του ωτοστόπ. Όπως μου είπε, δεν δυσκολεύτηκε καθόλου, δεν περίμενε ποτέ πάνω από πέντε λεπτά.

Για να διασκεδάσουμε και λίγο στην υπόλοιπη διαδρομή , έβαλα από το YouTube την συλλογή Indian Greek Songs με τραγούδια Bollywood από τα 50’s.

Ο Σιβαμ με άκουγε με γουρλωμένα μάτια να τραγουδάω πάνω στις ινδικές μελωδίες, την Μαντουμπαλα, το Αυτή η νύχτα μένει, το Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή, το Λιγο λίγο θα με συνηθίσεις , Το Γύρισε κοντά μου κλπ.
Το Καρδιά μου καημένη το άφησα στο πρωτότυπο, γιατί έχει δύσκολα γυρίσματα, ενώ ο Γιουρι είχε ξεραθεί στα γέλια.
Φτάσαμε στο χόστελ της Muscat στο τσακίρ κέφι.

Ο Γιούρι και ο KC μαζί με άλλους τρόφιμους του χοστελ έφυγαν για μπάνιο στην μεγάλη κεντρική παραλία Al Qurum ,

Εγώ και ο Σιβαμ πήγαμε για μπάνιο στο μπάνιο του χοστελ και σε δύο δυο ωρίτσες ξεκινήσαμε να πάμε να δούμε την περίφημη Όπερα της Muscat.

Δυστυχώς η μεγαλοπρεπής κεντρική αίθουσα των κονσέρτων είναι επισκέψιμη μόνο τα πρωινά της Κυριακής.

Αλλά και το υπόλοιπο συγκρότημα είναι τόσο υποβλητικό που χαζεύεις.
Δεν έχει να κάνει τόσο με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό όσο με την ποιότητα των υλικών και της κατασκευής. Λιτότητα και αυστηρή πολυτέλεια χωρίς φτηνούς εντυπωσιασμούς.

IMG_6889.jpeg




IMG_6874.jpeg



IMG_6871.jpeg



IMG_6883.jpeg



IMG_6868.jpeg



Συνεχίσαμε στη διπλανή παραλία του Al Qurum που είναι μια τεράστια παραλία-πάρκο και πλαζ πέντε χιλιομέτρων , και ταυτόχρονα η πιο κοσμική και ακριβή περιοχή.

Ωραία καφέ και εστιατόρια, πικνίκ στα χορτάρια , παιδικές χαρές, τα μεγάλα ξενοδοχεία και οι βίλες.

IMG_6861.jpeg



IMG_6864.jpeg



IMG_6866.jpeg

Η Muscat είναι η αδιαφιλονίκητη έκπληξη του ταξιδιού. Το μόνο που ήξερα για αυτήν ήταν πως ήταν η πρωτεύουσα του Ομάν.
Το θυμόμουνα από την δευτέρα γυμνασίου γιατί ήμουν καλός στη γεωγραφία. Δεν είχα καμία αναφορά σ’αυτήν, ποτέ έκτοτε.

Δεν μπορούσα καν να φανταστώ μια τόσο μεγάλη, οργανωμένη , περιποιημένη, πεντακάθαρη και ζωντανή πόλη. Χρειάζεται αυτοκίνητο βέβαια , αλλά το πάρκινγκ είναι μια εύκολη υπόθεση. Είπαμε. Άπλα.

Στην Galleria της όπερας, ένα απίστευτης πολυτέλειας εμπορικό κέντρο που συστεγάζεται εκεί , είχα την ευκαιρία να ξεναγηθώ στην φαραωνική επένδυση του Trump Organization, λίγο έξω από την Muscat.

IMG_6875.jpeg



IMG_6881.jpeg



IMG_6877.jpeg


Ένα τουριστικό πρότζεκτ σε πολύ ιδιαίτερου φυσικού κάλλους σημείο, που δίνει την κατεύθυνση για το που θα πάει ο τουρισμός στο Ομάν.
Ούτε γι’ αυτό είχα ιδέα αλλά μου λύθηκαν οι απορίες για την κουφή είδηση των προηγούμενων ημερών περί Ριβιέρας στην Γάζα.
Δεν ξέρω με ποιο κριτήριο η απίστευτη κουκλάρα Ιρανή υπεύθυνη, έκανε επενδυτική ενημέρωση σε δύο τύπους με T-shirt και σαγιονάρες. Δεν χόρταινα να την ακούω.

(Ψέμματα . Τίποτα δεν άκουσα. Μόνο την κοίταζα.)

Μπράβο στον Μεγαλέξανδρο που πάντρεψε τους Μακεδόνες πολεμιστές με Περσίδες και βελτιώθηκε κάπως η ράτσα μας.

Το πρότζεκτ θα τελειώσει το 2028 γιατί ακόμα εκσκαφές γίνονται. Επενδυτές σπεύσατε.

IMG_6882.jpeg


Ο Γιούρι πέρασε να μας πάρει και πήγαμε στο Mutrah Souq για ψώνια.

IMG_6898.jpeg



IMG_6905.jpeg



IMG_6908.jpeg

Η βραδιά έκλεισε με επίσκεψη σε ένα από τα super duper mega supermarket Lulu’s που έχουν ηγετική θέση στην Αραβία και έχουν και του πουλιού το γάλα.

Μια ακόμη εμπειρία, οι ατελείωτες ουρές στα ταμεία στις 12 τα μεσάνυχτα.

IMG_6911.jpeg


Μια ακόμα διαφορά στην καθημερινότητα του Αραβικού κόσμου σε σχέση με την Δύση.

Είναι η πρώτη μέρα του Ραμαζανιού βέβαια οπότε είχε και λίγο παράταση ωραρίου.
Είχε μια προσφορά με έκπτωση 70% σε παπούτσια Sketchers και ενέδωσα στον πειρασμό. 30 ευρώ , καλό deal.

IMG_6990.jpeg


Αυτό σήμαινε ότι είχε έρθει η ώρα να αποχωριστώ τα ιστορικά ταξιδιωτικά μου παπούτσια, που έχουν κόψει πέντε έξη χιλιάδες χιλιόμετρα και έχουν πατήσει σε τέσσερις ηπείρους. Έχουν πια παραδώσει το πνεύμα.
Σκέφτηκα να τα γυρίσω πίσω και να τα κρεμάσω στο ταβάνι, αλλά δεν έχω χώρο στο μπακπακ.
Τελευταία νύχτα στην Muscat και τελευταία φωτογραφία απο την πόλη, η ίδια με την πρώτη. Σε φωτισμένη βερσιόν , το μεγάλο τζαμί του σουλτάνου Καμπούς.

IMG_6896.jpeg


 
Last edited by a moderator:

psilos3

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
55.617
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ωραίος, περιμένουμε συχνά - πυκνά τις ανταποκρίσεις σου λοιπόν!
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
569
Likes
2.244
Να, κάθομαι εδώ τώρα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο του Αμπουνταμπι και περιμένω την πτήση μου.
Κι επειδή βαριέμαι μόνος και διαβάζω τραβελστόρις να περάσει η ώρα, είπα ας γράψω κι εγώ μια έκθεση ιδεών, κάτι.
Η αλήθεια είναι πως το πεντάωρο στοποβερ εδώ, αξίζει την ταλαιπωρία γιατί έκλεισα αυτό το εισιτήριο σε μια τιμή που μου φάνηκε καθαρή κλοπή .
Και αποτέλεσε και την αιτία να επιλέξω τη Σρι Λανκα αντί για την Ινδονησία ή τις Φιλιππίνες ας πούμε.
Η αλήθεια είναι ότι με επηρέασε ο Καβαφης στην εφηβεία και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στον προορισμό. Αρκεί να είναι μακρύς ο δρόμος.
Το έκλεισα μήνες πριν για σήμερα του Άι-Γιαννιού, αλλά -όπως λέει και η παροιμία-δεν είναι κάθε μέρα τ’Άι-Γιαννιού.
Με ολίγα κιλά βέβαια ,πράγμα που δεν με χάλασε αφού δεν χρησιμοποιώ βαλίτσα αλλά ένα μέτριο και ένα μικρό μπάκπακ.
Βάλε κι ένα εξηντάρι ή πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και με 250 συνολικά με την Εγέα και τη Ετιχάδα αναμένεται να φτάσω αύριο στις 8.30 το πρωί τοπική ώρα στο Κολόμπο.
Χορτάτος από φαγητό και ύπνο και με όλη την ημέρα μπροστά μου.
Το ταξίδι αυτό είναι κάπως επιμελώς ατημέλητο . Η διάρκεια του είναι ακόμη ανοιχτή.
Η επιμέλεια συνίσταται στο ότι έχω κλείσει κάποιες βασικές διηπειρωτικές πτήσεις -αλλά όχι αυτήν της επιστροφής.
Και η ατημελησία στο ότι δεν έχω κλείσει σχεδόν τίποτε άλλο εκτός από την διαμονή για δύο νύχτες.

Ωπ άνοιξε η γκέιτ μου.

Σρι Λανκα λοιπόν και βλέπουμε.
Και μεις που κατα καιρους ημασταν το αντιθετο τι κερδισαμε :haha: ? Οποτε μεινε ετσι. Καλη διαμονη!!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.791
Likes
8.407
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Μηνύματα
51
Likes
1.128
Λοιπόν,που είχα μείνει;

Ναι, η πτήση δεν ήταν και πολύ ξεκούραστη. Μέχρι να μας σερβίρουν, να πιω και το κρασί μου ,πέρασαν δυο ώρες. Προσγειωθήκαμε πάνω στον ύπνο τον γλυκό . Θα τους βάλω χαμηλή κριτική.
Τα διαδικαστικά πολύ εύκολα, είχα e-visa από την Ελλάδα , baggage claim δεν είχα , σε δύο λεπτά ήμουν έξω.
Στο ΑΤΜ της Bank of the People έβαλα Revolut και έβγαλα ρουπίες. Σαν γνήσια λαϊκή τράπεζα δεν πήρε προμήθεια η έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Δεν με ρώτησε πάντως το μηχάνημα . Τις έβγαλε αγόγγυστα.
1 ευρώ 300 ρουπίες χοντρικά για ευκολία στις πράξεις.
Στην Dialog πήρα κάρτα Sim 50GB για ένα μήνα με 8 ευρώ περίπου

Είχα κατεβασμένες τις εφαρμογές Uber και την τοπική PickMe. Η PickMe θέλει τοπικό νούμερο για registration, ή Uber είναι οκ και με Google ή Apple account.
Δεν χρησιμοποίησα καμία από τις δύο, απλώς τις άνοιξα και είδα που παίζουν οι τιμές για να παζαρέψω στην official πιάτσα ταξί.
Έχει και λεωφορεία να σε πάνε στο Κολόμπο αλλά ήμουν άυπνος και η ζέστη αποπνικτική.
Γύρω στα 15 ευρώ για τον κεντρικό σταθμό τρένων Colombo Fort. Περίπου μισή ώρα.
Οι περισσότεροι τουρίστες ,κάνουν τον τυπικό γύρο της Σρι Λανκα σύμφωνα με την φορά του ρολογιού.
Εγώ επειδή είμαι ανάποδος, θα την κάνω ανάποδα. Έτσι πήρα ένα εισιτήριο β’ θέσης με 1,5 ευρώ για την πόλη Galle στην νοτιοδυτική μεριά.
Το τρένο ήταν τουλάχιστον 80 ετών με ανοιχτά παράθυρα και ανεμιστήρες οροφής.
Στο βαγόνι είμασταν ως επί το πλείστον τουρίστες και μια καγκουροπαρέα ντόπιων πιτσιρικάδων.
Με το που ξεκινήσαμε βάλανε ένα φορητό ηχείο να βαράει -τέρμα τα γκάζια- το top ten της local pop music.

Παρτάραμε πρωί πρωί δηλαδή.

Η διαδρομή πολύ ευχάριστη.
Σε μεγάλο μέρος της παραθαλάσσια.
Εικόνες της τοπικής καθημερινότητας, δηλαδή παράγκες, τσιμεντόλιθοι , τσίγκινες στέγες ,παιδιά , σκυλιά ,γελάδια, κοκόρια, φοινικόδεντρα και απλωμένες μπουγάδες .
Τα αναμενόμενα.
Η νοτιοδυτική ακτή της Σρι Λανκα είναι κάπως σαν την Χαλκιδική από ότι κατάλαβα.
Ανά δέκα είκοσι χιλιόμετρα από Bentota ως Hambantota , είναι καμία εικοσαριά παραθεριστικά χωριά άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο ανεπτυγμένα.
Εγώ επέλεξα την Unawatuna που είναι δέκα λεπτά έξω από την πόλη Galle που έχει ένα UNESCO site αξιοθέατο και έχω στο πρόγραμμα να επισκεφτώ.
Κατέλυσα στο Cycling Backpackers Hostel.
20 δολάρια για δύο βράδια, νομίζω κάπου εκεί.
Ήσυχο, καθαρό, ξυπόλυτο. Μακριά από την παραλία κανένα χιλιόμετρο αλλά οκ .
Το επέλεξα γιατί διαθέτει ποδήλατα για να κάνω καμιά βόλτα εδώ που δεν έχει ανηφόρες.
Δεν έχει ζεστό νερό βέβαια -περιττή πολυτέλεια με τέτοια κάψα- αλλά ούτε και κλιματισμό. Είναι OnlyFans.
Καμία δεκαριά είμαστε οι ένοικοι. Τρία αγόρια Σέρφερς και πέντε έξη κορίτσια Yogers. Και εγώ ο θείος.
Στρίβω σε μια γωνία και βλέπω μια πιτσιρίκα να στρετσάρεται. Με τρόμαξε κιόλας με την ποδάρα στο σβέρκο.
Μη ανήκοντας σε καμία από τις παραπάνω συνομοταξίες, είπα να το πάω μέχρι τέλους και να μην κάτσω να ξεκουραστώ, - παρ’ότι ήμουν κομμάτια-σχεδόν τριάντα ώρες στο δρόμο.
Κατέβηκα λοιπόν στην Unawatuna Beach που μου φάνηκε συμπαθητική λόγω του ημικυκλικού σχήματός της .
Κατά τα άλλα, όπως σε όλα τα -ήλιος,θάλασσα,ξαπλώστρα- μέρη του κόσμου τα γνωστά.
Ταβερνάκι στο κύμα, μπητσόμπαρα, σουβενιραδικα. Το τοπικό χρώμα είναι από τα Αγιουρβέδικα μασατζίδικα και τα τσαγάδικα και τα spice shops.
Το κύριο χαρακτηριστικό της περιοχής όμως είναι άλλο .

Οι Ρωσίδες με φουσκωμένα χείλη.

Διασταυρώθηκα με τουλάχιστον σαράντα κυρίες με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό,ηλικίας από 20 μέχρι 50 ,μέσα σε μισή ώρα περίπατο.
Η αλήθεια είναι ότι ο Βλάντιμιρ μπορεί να ζορίζεται στην Ουκρανία, αλλά εδώ έχει επέλθει η κατοχή.
Οι πινακίδες και τα μενού των εστιατορίων είναι γραμμένα πρώτα στα ρωσικά και από κάτω στα αγγλικά.
Δεν έκανα πλήρη εξερεύνηση γιατί το τεπόζιτο ενέργειας στράγγιξε.
Πήγα για φαγητό . Είπα να μην πέσω κατευθείαν στα βαθιά της τοπικής καυτερής κουζίνας, οπότε περιορίστηκα σε ένα vegetables roti (κρέπα λαχανικών ας πούμε ) και ένα αμερικανικότατο μπέργκερ. .

Επέστρεψα σχετικά νωρίς στο χόστελ. Για να μην κοιμηθώ από τις οκτώ και ξυπνήσω μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, έφτιαξα έναν ωραιότατο φραπέ και φούλαρα οκτάνια για δύο τρεις ώρες ακόμα.
Οι yogers παίζανε χαρτάκι και χαριεντίζονταν με τα ντόπια παλικάρια του προσωπικού. Δεν έμεινα να δω τη συνέχεια. Κούτσουρο.
IMG_4762.jpeg
IMG_4764.jpeg
IMG_4811.jpeg
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.996
Μηνύματα
922.360
Μέλη
39.699
Νεότερο μέλος
GIANNIS PNT

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom