mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 54
Ο Γιούρι, από το Ζαγκρεμπ, που οδηγεί το αυτοκίνητο, αν και δεν έχει κλείσει ακόμα τα τριάντα, είναι ήδη από τους πιο σκληροπυρηνικούς ταξιδευτές που έχω ποτέ συναντήσει.
Κοντεύει κι αυτός τις 100 χώρες και όχι τίποτα ευκολάκια.
Δεν κουβαλάει πάνω από πέντε κιλά αποσκευές , κοιμάται μέχρι τις 11-12 και γυρνάει τις νύχτες σαν βρυκόλακας.
Παρόλο που είναι στους δρόμους από τα 16 πρόλαβε να τελειώσει logistics στο πανεπιστήμιο και η τρέχουσα απασχόληση του, είναι supervisor σε μεγάλη pub κάπου στην ιρλανδική επαρχία. Διαχειριστής μεθυσμένων δηλαδή.
Κατά τα άλλα μια χαρά παιδί.
Δύο μέρες πριν,είχε βρεθεί στο Harak al Yemen που είναι ένα μια εγκαταλελειμμένη πλίθινη πόλη-φάντασμα χωρίς σκεπές.
Το θέμα ήταν ότι βρέθηκε εκεί μεσάνυχτα, και είχε ενθουσιαστεί τόσο πολύ από την θρίλερ ατμόσφαιρα, που επέμενε να την δει και υπό το φως της μέρας.
Δεν του χαλάσαμε χατήρι .
Από κοντά, πήγαμε και σε ένα ακόμα παρόμοιο ερειπωμένο χωριό το Birkat al Mouz.
Είχαν το ενδιαφέρον τους, αλλά παραδέχτηκε ότι δεν ήταν τόσο μαγικά όσο κάτω από το φεγγαρόφωτο.
0 Σιβαμ είναι ένα ήσυχο παιδί απ το Δελχί. Στα 23 του , μόλις τελείωσε το πανεπιστήμιο και έπιασε την πρώτη του δουλειά.
Είναι το πρώτο του ταξίδι εκτός Ινδίας. Δεν πολυσυμμετέχει στις κουβέντες ελλείψει ταξιδιωτικών εμπειριών.
Έχει λαμπρό μέλλον πάντως, αφού σε μια εβδομάδα, έχει πάει σε όλα τα μέρη που πήγα κι εγώ-πλην της μακρινής Σαλάλα.-με την ξεχασμένη εδώ και πολλά χρόνια στα μέρη μας, μέθοδο του ωτοστόπ. Όπως μου είπε, δεν δυσκολεύτηκε καθόλου, δεν περίμενε ποτέ πάνω από πέντε λεπτά.
Για να διασκεδάσουμε και λίγο στην υπόλοιπη διαδρομή , έβαλα από το YouTube την συλλογή Indian Greek Songs με τραγούδια Bollywood από τα 50’s.
Ο Σιβαμ με άκουγε με γουρλωμένα μάτια να τραγουδάω πάνω στις ινδικές μελωδίες, την Μαντουμπαλα, το Αυτή η νύχτα μένει, το Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή, το Λιγο λίγο θα με συνηθίσεις , Το Γύρισε κοντά μου κλπ.
Το Καρδιά μου καημένη το άφησα στο πρωτότυπο, γιατί έχει δύσκολα γυρίσματα, ενώ ο Γιουρι είχε ξεραθεί στα γέλια.
Φτάσαμε στο χόστελ της Muscat στο τσακίρ κέφι.
Ο Γιούρι και ο KC μαζί με άλλους τρόφιμους του χοστελ έφυγαν για μπάνιο στην μεγάλη κεντρική παραλία Al Qurum ,
Εγώ και ο Σιβαμ πήγαμε για μπάνιο στο μπάνιο του χοστελ και σε δύο δυο ωρίτσες ξεκινήσαμε να πάμε να δούμε την περίφημη Όπερα της Muscat.
Δυστυχώς η μεγαλοπρεπής κεντρική αίθουσα των κονσέρτων είναι επισκέψιμη μόνο τα πρωινά της Κυριακής.
Αλλά και το υπόλοιπο συγκρότημα είναι τόσο υποβλητικό που χαζεύεις.
Δεν έχει να κάνει τόσο με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό όσο με την ποιότητα των υλικών και της κατασκευής. Λιτότητα και αυστηρή πολυτέλεια χωρίς φτηνούς εντυπωσιασμούς.
Συνεχίσαμε στη διπλανή παραλία του Al Qurum που είναι μια τεράστια παραλία-πάρκο και πλαζ πέντε χιλιομέτρων , και ταυτόχρονα η πιο κοσμική και ακριβή περιοχή.
Ωραία καφέ και εστιατόρια, πικνίκ στα χορτάρια , παιδικές χαρές, τα μεγάλα ξενοδοχεία και οι βίλες.
Η Muscat είναι η αδιαφιλονίκητη έκπληξη του ταξιδιού. Το μόνο που ήξερα για αυτήν ήταν πως ήταν η πρωτεύουσα του Ομάν.
Το θυμόμουνα από την δευτέρα γυμνασίου γιατί ήμουν καλός στη γεωγραφία. Δεν είχα καμία αναφορά σ’αυτήν, ποτέ έκτοτε.
Δεν μπορούσα καν να φανταστώ μια τόσο μεγάλη, οργανωμένη , περιποιημένη, πεντακάθαρη και ζωντανή πόλη. Χρειάζεται αυτοκίνητο βέβαια , αλλά το πάρκινγκ είναι μια εύκολη υπόθεση. Είπαμε. Άπλα.
Στην Galleria της όπερας, ένα απίστευτης πολυτέλειας εμπορικό κέντρο που συστεγάζεται εκεί , είχα την ευκαιρία να ξεναγηθώ στην φαραωνική επένδυση του Trump Organization, λίγο έξω από την Muscat.
Ένα τουριστικό πρότζεκτ σε πολύ ιδιαίτερου φυσικού κάλλους σημείο, που δίνει την κατεύθυνση για το που θα πάει ο τουρισμός στο Ομάν.
Ούτε γι’ αυτό είχα ιδέα αλλά μου λύθηκαν οι απορίες για την κουφή είδηση των προηγούμενων ημερών περί Ριβιέρας στην Γάζα.
Δεν ξέρω με ποιο κριτήριο η απίστευτη κουκλάρα Ιρανή υπεύθυνη, έκανε επενδυτική ενημέρωση σε δύο τύπους με T-shirt και σαγιονάρες. Δεν χόρταινα να την ακούω.
(Ψέμματα . Τίποτα δεν άκουσα. Μόνο την κοίταζα.)
Μπράβο στον Μεγαλέξανδρο που πάντρεψε τους Μακεδόνες πολεμιστές με Περσίδες και βελτιώθηκε κάπως η ράτσα μας.
Το πρότζεκτ θα τελειώσει το 2028 γιατί ακόμα εκσκαφές γίνονται. Επενδυτές σπεύσατε.
Ο Γιούρι πέρασε να μας πάρει και πήγαμε στο Mutrah Souq για ψώνια.
Η βραδιά έκλεισε με επίσκεψη σε ένα από τα super duper mega supermarket Lulu’s που έχουν ηγετική θέση στην Αραβία και έχουν και του πουλιού το γάλα.
Μια ακόμη εμπειρία, οι ατελείωτες ουρές στα ταμεία στις 12 τα μεσάνυχτα.
Μια ακόμα διαφορά στην καθημερινότητα του Αραβικού κόσμου σε σχέση με την Δύση.
Είναι η πρώτη μέρα του Ραμαζανιού βέβαια οπότε είχε και λίγο παράταση ωραρίου.
Είχε μια προσφορά με έκπτωση 70% σε παπούτσια Sketchers και ενέδωσα στον πειρασμό. 30 ευρώ , καλό deal.
Αυτό σήμαινε ότι είχε έρθει η ώρα να αποχωριστώ τα ιστορικά ταξιδιωτικά μου παπούτσια, που έχουν κόψει πέντε έξη χιλιάδες χιλιόμετρα και έχουν πατήσει σε τέσσερις ηπείρους. Έχουν πια παραδώσει το πνεύμα.
Σκέφτηκα να τα γυρίσω πίσω και να τα κρεμάσω στο ταβάνι, αλλά δεν έχω χώρο στο μπακπακ.
Τελευταία νύχτα στην Muscat και τελευταία φωτογραφία απο την πόλη, η ίδια με την πρώτη. Σε φωτισμένη βερσιόν , το μεγάλο τζαμί του σουλτάνου Καμπούς.
Ο Γιούρι, από το Ζαγκρεμπ, που οδηγεί το αυτοκίνητο, αν και δεν έχει κλείσει ακόμα τα τριάντα, είναι ήδη από τους πιο σκληροπυρηνικούς ταξιδευτές που έχω ποτέ συναντήσει.
Κοντεύει κι αυτός τις 100 χώρες και όχι τίποτα ευκολάκια.
Δεν κουβαλάει πάνω από πέντε κιλά αποσκευές , κοιμάται μέχρι τις 11-12 και γυρνάει τις νύχτες σαν βρυκόλακας.
Παρόλο που είναι στους δρόμους από τα 16 πρόλαβε να τελειώσει logistics στο πανεπιστήμιο και η τρέχουσα απασχόληση του, είναι supervisor σε μεγάλη pub κάπου στην ιρλανδική επαρχία. Διαχειριστής μεθυσμένων δηλαδή.
Κατά τα άλλα μια χαρά παιδί.
Δύο μέρες πριν,είχε βρεθεί στο Harak al Yemen που είναι ένα μια εγκαταλελειμμένη πλίθινη πόλη-φάντασμα χωρίς σκεπές.
Το θέμα ήταν ότι βρέθηκε εκεί μεσάνυχτα, και είχε ενθουσιαστεί τόσο πολύ από την θρίλερ ατμόσφαιρα, που επέμενε να την δει και υπό το φως της μέρας.
Δεν του χαλάσαμε χατήρι .


Από κοντά, πήγαμε και σε ένα ακόμα παρόμοιο ερειπωμένο χωριό το Birkat al Mouz.

Είχαν το ενδιαφέρον τους, αλλά παραδέχτηκε ότι δεν ήταν τόσο μαγικά όσο κάτω από το φεγγαρόφωτο.
0 Σιβαμ είναι ένα ήσυχο παιδί απ το Δελχί. Στα 23 του , μόλις τελείωσε το πανεπιστήμιο και έπιασε την πρώτη του δουλειά.
Είναι το πρώτο του ταξίδι εκτός Ινδίας. Δεν πολυσυμμετέχει στις κουβέντες ελλείψει ταξιδιωτικών εμπειριών.
Έχει λαμπρό μέλλον πάντως, αφού σε μια εβδομάδα, έχει πάει σε όλα τα μέρη που πήγα κι εγώ-πλην της μακρινής Σαλάλα.-με την ξεχασμένη εδώ και πολλά χρόνια στα μέρη μας, μέθοδο του ωτοστόπ. Όπως μου είπε, δεν δυσκολεύτηκε καθόλου, δεν περίμενε ποτέ πάνω από πέντε λεπτά.
Για να διασκεδάσουμε και λίγο στην υπόλοιπη διαδρομή , έβαλα από το YouTube την συλλογή Indian Greek Songs με τραγούδια Bollywood από τα 50’s.
Ο Σιβαμ με άκουγε με γουρλωμένα μάτια να τραγουδάω πάνω στις ινδικές μελωδίες, την Μαντουμπαλα, το Αυτή η νύχτα μένει, το Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή, το Λιγο λίγο θα με συνηθίσεις , Το Γύρισε κοντά μου κλπ.
Το Καρδιά μου καημένη το άφησα στο πρωτότυπο, γιατί έχει δύσκολα γυρίσματα, ενώ ο Γιουρι είχε ξεραθεί στα γέλια.
Φτάσαμε στο χόστελ της Muscat στο τσακίρ κέφι.
Ο Γιούρι και ο KC μαζί με άλλους τρόφιμους του χοστελ έφυγαν για μπάνιο στην μεγάλη κεντρική παραλία Al Qurum ,
Εγώ και ο Σιβαμ πήγαμε για μπάνιο στο μπάνιο του χοστελ και σε δύο δυο ωρίτσες ξεκινήσαμε να πάμε να δούμε την περίφημη Όπερα της Muscat.
Δυστυχώς η μεγαλοπρεπής κεντρική αίθουσα των κονσέρτων είναι επισκέψιμη μόνο τα πρωινά της Κυριακής.
Αλλά και το υπόλοιπο συγκρότημα είναι τόσο υποβλητικό που χαζεύεις.
Δεν έχει να κάνει τόσο με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό όσο με την ποιότητα των υλικών και της κατασκευής. Λιτότητα και αυστηρή πολυτέλεια χωρίς φτηνούς εντυπωσιασμούς.





Συνεχίσαμε στη διπλανή παραλία του Al Qurum που είναι μια τεράστια παραλία-πάρκο και πλαζ πέντε χιλιομέτρων , και ταυτόχρονα η πιο κοσμική και ακριβή περιοχή.
Ωραία καφέ και εστιατόρια, πικνίκ στα χορτάρια , παιδικές χαρές, τα μεγάλα ξενοδοχεία και οι βίλες.



Η Muscat είναι η αδιαφιλονίκητη έκπληξη του ταξιδιού. Το μόνο που ήξερα για αυτήν ήταν πως ήταν η πρωτεύουσα του Ομάν.
Το θυμόμουνα από την δευτέρα γυμνασίου γιατί ήμουν καλός στη γεωγραφία. Δεν είχα καμία αναφορά σ’αυτήν, ποτέ έκτοτε.
Δεν μπορούσα καν να φανταστώ μια τόσο μεγάλη, οργανωμένη , περιποιημένη, πεντακάθαρη και ζωντανή πόλη. Χρειάζεται αυτοκίνητο βέβαια , αλλά το πάρκινγκ είναι μια εύκολη υπόθεση. Είπαμε. Άπλα.
Στην Galleria της όπερας, ένα απίστευτης πολυτέλειας εμπορικό κέντρο που συστεγάζεται εκεί , είχα την ευκαιρία να ξεναγηθώ στην φαραωνική επένδυση του Trump Organization, λίγο έξω από την Muscat.



Ένα τουριστικό πρότζεκτ σε πολύ ιδιαίτερου φυσικού κάλλους σημείο, που δίνει την κατεύθυνση για το που θα πάει ο τουρισμός στο Ομάν.
Ούτε γι’ αυτό είχα ιδέα αλλά μου λύθηκαν οι απορίες για την κουφή είδηση των προηγούμενων ημερών περί Ριβιέρας στην Γάζα.
Δεν ξέρω με ποιο κριτήριο η απίστευτη κουκλάρα Ιρανή υπεύθυνη, έκανε επενδυτική ενημέρωση σε δύο τύπους με T-shirt και σαγιονάρες. Δεν χόρταινα να την ακούω.
(Ψέμματα . Τίποτα δεν άκουσα. Μόνο την κοίταζα.)
Μπράβο στον Μεγαλέξανδρο που πάντρεψε τους Μακεδόνες πολεμιστές με Περσίδες και βελτιώθηκε κάπως η ράτσα μας.
Το πρότζεκτ θα τελειώσει το 2028 γιατί ακόμα εκσκαφές γίνονται. Επενδυτές σπεύσατε.

Ο Γιούρι πέρασε να μας πάρει και πήγαμε στο Mutrah Souq για ψώνια.



Η βραδιά έκλεισε με επίσκεψη σε ένα από τα super duper mega supermarket Lulu’s που έχουν ηγετική θέση στην Αραβία και έχουν και του πουλιού το γάλα.
Μια ακόμη εμπειρία, οι ατελείωτες ουρές στα ταμεία στις 12 τα μεσάνυχτα.

Μια ακόμα διαφορά στην καθημερινότητα του Αραβικού κόσμου σε σχέση με την Δύση.
Είναι η πρώτη μέρα του Ραμαζανιού βέβαια οπότε είχε και λίγο παράταση ωραρίου.
Είχε μια προσφορά με έκπτωση 70% σε παπούτσια Sketchers και ενέδωσα στον πειρασμό. 30 ευρώ , καλό deal.

Αυτό σήμαινε ότι είχε έρθει η ώρα να αποχωριστώ τα ιστορικά ταξιδιωτικά μου παπούτσια, που έχουν κόψει πέντε έξη χιλιάδες χιλιόμετρα και έχουν πατήσει σε τέσσερις ηπείρους. Έχουν πια παραδώσει το πνεύμα.
Σκέφτηκα να τα γυρίσω πίσω και να τα κρεμάσω στο ταβάνι, αλλά δεν έχω χώρο στο μπακπακ.
Τελευταία νύχτα στην Muscat και τελευταία φωτογραφία απο την πόλη, η ίδια με την πρώτη. Σε φωτισμένη βερσιόν , το μεγάλο τζαμί του σουλτάνου Καμπούς.

Last edited by a moderator: