mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 45
Από χτες είχα ένα σφίξιμο σχετικά με την ενοικίαση του αυτοκινήτου. Να ανέβω στα 2 και βάλε χλμ υψόμετρο, με ένα αυτοκίνητο που δεν το ξέρω καθόλου, να του κάνω και καμιά ζημιά και να τρέχουμε;
Βασανίστηκα αρκετά, και στο τέλος άλλαξα σχέδια.
Θα την αφήσω την περιοχή για αργότερα. Να έχω χρόνο για να μελετήσω τις διαδρομές κλπ.
Ίσως επί τόπου να βρω κάποια καλύτερη λύση ώστε να πάω εκεί πάνω , χωρίς να χρειαστεί να πάω μόνος οδηγώντας.
Οπότε νοίκιασα ένα απλό αυτοκίνητο - τι απλό δηλαδή ένα Mitsubishi SUV - απλά όχι 4*4.
Εγώ ένα ΚΙΑ picanto χρειαζόμουν ο έρμος, αλλά δεν έχει τέτοια εδώ.
Έκλεισα και κατάλυμα για μια νύχτα στην πόλη Sur, περίπου διακόσια χλμ απόσταση από την Μuscat.
Θα έκανα μόνος μου το πρόγραμμα της δεύτερης δημοφιλούς εκδρομής .
Το οδικό δίκτυο μέσα και γύρω από την Muscat είναι πραγματικά απίστευτο.
Έβαλα την φιλενάδα στο GPS να με καθοδηγεί, αλλά δεν απέφυγα μερικές στραβές μέχρι να βγω επιτέλους στην Εθνική.
Έχει τόσο πολλές εξόδους και διχάλες που λίγο να αμφιταλαντευτείς, πάει ,το έχασες.
Βγαίνοντας, το σκηνικό των μαύρων κοφτερών λόφων επανηλθε δριμύτερο.
Δεν το χορταίνω πραγματικά. Νομίζω από αυτούς τους ανελέητους βράχους προέκυψε το σκηνικό της Μόρντορ στο Lord of the rings.
Πρώτη στάση η Bimmah Sinkhole. Πολύ πετυχημένο όνομα δεν λέω, το περιγράφει ακριβώς, και δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο αλλά δεν μου έκανε και καμία τρομερή εντύπωση ούτε και αίσθηση για να κολυμπήσω.
Μου έβγαλε μια αίσθηση παρηκμασμένων ιαματικών λουτρών. Δεν κατέβηκα στην τρύπα .
Έβγαλα μια φωτογραφία από το χείλος του νεροχύτη κι έφυγα.
Το σκηνικό άλλαξε, παρέμεινε άγριο, έγινε πιο κοκκινωπό, θυμίζει λίγο Γεωπάρκο Σητειας και τέρμα Ανατολικη Κρήτη. Κάθε τρία τέσσερα χλμ περνάς γέφυρες επανω από ξεραμένες κοίτες ποταμών. Τα λεγόμενα Wadi.
Ένα τέτοιο ήταν και ο επόμενος προορισμός , το Wadi Shab. Μόνο που αυτός έχει νερό.
Στην είσοδο μοιάζει με την Πρέβελη . Έχουν περιορίσει την έξοδο του νερού στην θάλασσα και έχει φοινικόδεντρα.
Περπατάς κανένα χιλιόμετρο και το φαράγγι στενεύει. Μοιάζει με ένα φαράγγι στο Μαροκο με κοκκινωπά κάθετα τοιχώματα, που δεν θυμάμαι πως το λένε.
Μετά χοροπηδάς μέσα στην κοίτη σε τεράστιες ανώμαλες κροκάλες για να φτάσεις μούσκεμα στον ιδρώτα, κάπου που μοιάζει με παράδεισο.
Τοπ τοπ τοπ τοποθεσία. Με ένα
ψυγειάκι και μερικά σνακς, θα καθόμουν άνετα όλη μέρα, μην σου πω και νύχτα.
Το νερό έχει ακριβώς την θερμοκρασία που δεν θέλεις να βγεις ποτέ.
Μπορείς να προχωρήσεις και πιο βαθιά στο φαράγγι αλλά το απέφυγα , γιατί ήταν τόσο ωραία εκεί, που δεν ήθελα τίποτα άλλο.
Κατά τις 2.30 πήγα, και ήταν καλύτερα, γιατί την ώρα που πήγαινα, έφευγαν πολλοί τουρίστες που είχαν έρθει με οργανωμένες εκδρομές από την Muscat.
Στην Μόσχα αδελφές μου στην Μοσχα.
Μετά από καιρό, και πάλι φουλ Ρώσοι τουρίστες. Είναι πολλοί και είναι παντού τελικά.
Στην Sur δεν υπάρχουν χοστελ. Έτσι έριξα τα μούτρα μου και πήγα ξενοδοχείο. Μεγαλεία.
Η πόλη είναι παραθαλάσσια, αλλά δεν έχει τίποτα στην παραλία εκτός από ψαρόβαρκες. Αλάνες και γκρεμισμένα και εγκαταλελειμμένα παλιόσπιτα.
Κακάσχημη μεν, αλλά μπορείς να περπατήσεις , να δεις , να μυρίσεις.
Τα μισά μαγαζιά στην πόλη είναι ladies tailoring.
Σε αντίθεση με την Δύση που η γυναίκα βγαίνει από το σπίτι ντυμένη και στολισμένη σαν φρεγάτα και στο σπίτι φοράει καμιά τρύπια φόρμα και κανένα ξεχειλωμένο t-shirt του συζύγου-γιου -γκόμενου, στο Ισλάμ βγαίνει έξω με την μπούρκα και στο σπίτι φοράει τις πούλιες και τον Αυγερινό.
Εδώ στην Σουρ οι γυναίκες καλύπτουν περισσότερο το πρόσωπο .
Στην Muscat σχεδόν καμία. Περιποιημένο φρύδι , κραγιόν , μέχρι και σκουλαρίκι στην μύτη είδα.
Το ανδρικό ντύσιμο είναι κι αυτό λιτό έξω . Λευκή κελεμπία και φέσι.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι φοράνε μέσα στο σπίτι. Χρυσοποίκιλτες ρόμπες; στολές Σούπερμαν;
Είναι εξαιρετικά περιποιημένοι πάντως.
Από την συζήτηση που είχα με τον χοστελαρχη , έναν μοντέρνο τριαντάρη που ακούει και ροκ και ραπ ξέρω ‘γώ , έμαθα ότι η αντρική κελεμπία δεν έχει να κάνει με την θρησκεία.
Όλοι έχουν κελεμπίες στην γκαρνταρόμπα τους.
Μπορεί την μια μέρα να βγεις με κελεμπία σαγιονάρα και άλλη μέρα με τζιν και αθλητικά. Ότι έχεις όρεξη. Φοριέται πολύ πάντως. Ας πούμε 1 στους 10 Αν και δεν μπορείς να καταλάβεις ποιοί είναι μετανάστες , οπότε ίσως το ποσοστό να είναι μεγαλύτερο.
Στην Σουρ είναι ένα κλικ πιο Αραβια από τη μοντέρνα Muscat αλλά τίποτα το όμορφο .
Η παλιά πόλη ας πούμε είναι εγκαταλελειμμένη με σκοτεινά αδιέξοδα, χωματόδρομους και μικρομάγαζα όπου μαζεύονται μετανάστες για την παρέα.
Θα έλεγα να πιούνε μια μπίρα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει αλκοόλ στο Ομάν.
Μόνο σε μπαρ πεντάστερων με κανένα εικοσάρικο το ποτήρι.
Κάτι τέτοιες μέρες , που είμαι ευχαριστημένος από όσα είδα και έκανα, αποζητώ λίγο αλκοόλ για να χαλαρώσω και να επαναφέρω τις εικόνες της ημέρας .
Πόσο μάλλον που η νύχτα είναι τόσο υπέροχα δροσερή και επικρατεί ησυχία και γαλήνη.
Πόσο μάλλον που δεν είμαι στην κοινωνικότητα του χοστελ. Δεν θέλω να πάω για ύπνο .
Κάθισα σε ένα καφέ και το μυαλό μου πέταξε , βγήκε από το σώμα μου και κάθησε σε ένα τραπέζι πιο δίπλα.
Με έβλεπα σαν σε όνειρο να πίνω καφέ Αιθιοπίας υπερπαραγωγή , και να παρακολουθώ και να σχολιάζω με συνδαιτυμόνες με κελεμπίες και φέσια τον τελικό του Κυπέλλου Ομάν, Αλ Σαμπάμπ- Αλ Σίμπ.
Δεν ήταν όνειρο τελικά , αφού μου έφεραν τον λογαριασμό.
Από χτες είχα ένα σφίξιμο σχετικά με την ενοικίαση του αυτοκινήτου. Να ανέβω στα 2 και βάλε χλμ υψόμετρο, με ένα αυτοκίνητο που δεν το ξέρω καθόλου, να του κάνω και καμιά ζημιά και να τρέχουμε;
Βασανίστηκα αρκετά, και στο τέλος άλλαξα σχέδια.
Θα την αφήσω την περιοχή για αργότερα. Να έχω χρόνο για να μελετήσω τις διαδρομές κλπ.
Ίσως επί τόπου να βρω κάποια καλύτερη λύση ώστε να πάω εκεί πάνω , χωρίς να χρειαστεί να πάω μόνος οδηγώντας.
Οπότε νοίκιασα ένα απλό αυτοκίνητο - τι απλό δηλαδή ένα Mitsubishi SUV - απλά όχι 4*4.
Εγώ ένα ΚΙΑ picanto χρειαζόμουν ο έρμος, αλλά δεν έχει τέτοια εδώ.
Έκλεισα και κατάλυμα για μια νύχτα στην πόλη Sur, περίπου διακόσια χλμ απόσταση από την Μuscat.
Θα έκανα μόνος μου το πρόγραμμα της δεύτερης δημοφιλούς εκδρομής .
Το οδικό δίκτυο μέσα και γύρω από την Muscat είναι πραγματικά απίστευτο.
Έβαλα την φιλενάδα στο GPS να με καθοδηγεί, αλλά δεν απέφυγα μερικές στραβές μέχρι να βγω επιτέλους στην Εθνική.
Έχει τόσο πολλές εξόδους και διχάλες που λίγο να αμφιταλαντευτείς, πάει ,το έχασες.
Βγαίνοντας, το σκηνικό των μαύρων κοφτερών λόφων επανηλθε δριμύτερο.
Δεν το χορταίνω πραγματικά. Νομίζω από αυτούς τους ανελέητους βράχους προέκυψε το σκηνικό της Μόρντορ στο Lord of the rings.
Πρώτη στάση η Bimmah Sinkhole. Πολύ πετυχημένο όνομα δεν λέω, το περιγράφει ακριβώς, και δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο αλλά δεν μου έκανε και καμία τρομερή εντύπωση ούτε και αίσθηση για να κολυμπήσω.
Μου έβγαλε μια αίσθηση παρηκμασμένων ιαματικών λουτρών. Δεν κατέβηκα στην τρύπα .
Έβγαλα μια φωτογραφία από το χείλος του νεροχύτη κι έφυγα.

Το σκηνικό άλλαξε, παρέμεινε άγριο, έγινε πιο κοκκινωπό, θυμίζει λίγο Γεωπάρκο Σητειας και τέρμα Ανατολικη Κρήτη. Κάθε τρία τέσσερα χλμ περνάς γέφυρες επανω από ξεραμένες κοίτες ποταμών. Τα λεγόμενα Wadi.
Ένα τέτοιο ήταν και ο επόμενος προορισμός , το Wadi Shab. Μόνο που αυτός έχει νερό.
Στην είσοδο μοιάζει με την Πρέβελη . Έχουν περιορίσει την έξοδο του νερού στην θάλασσα και έχει φοινικόδεντρα.

Περπατάς κανένα χιλιόμετρο και το φαράγγι στενεύει. Μοιάζει με ένα φαράγγι στο Μαροκο με κοκκινωπά κάθετα τοιχώματα, που δεν θυμάμαι πως το λένε.
Μετά χοροπηδάς μέσα στην κοίτη σε τεράστιες ανώμαλες κροκάλες για να φτάσεις μούσκεμα στον ιδρώτα, κάπου που μοιάζει με παράδεισο.


Τοπ τοπ τοπ τοποθεσία. Με ένα
ψυγειάκι και μερικά σνακς, θα καθόμουν άνετα όλη μέρα, μην σου πω και νύχτα.

Το νερό έχει ακριβώς την θερμοκρασία που δεν θέλεις να βγεις ποτέ.
Μπορείς να προχωρήσεις και πιο βαθιά στο φαράγγι αλλά το απέφυγα , γιατί ήταν τόσο ωραία εκεί, που δεν ήθελα τίποτα άλλο.


Κατά τις 2.30 πήγα, και ήταν καλύτερα, γιατί την ώρα που πήγαινα, έφευγαν πολλοί τουρίστες που είχαν έρθει με οργανωμένες εκδρομές από την Muscat.
Στην Μόσχα αδελφές μου στην Μοσχα.
Μετά από καιρό, και πάλι φουλ Ρώσοι τουρίστες. Είναι πολλοί και είναι παντού τελικά.
Στην Sur δεν υπάρχουν χοστελ. Έτσι έριξα τα μούτρα μου και πήγα ξενοδοχείο. Μεγαλεία.

Η πόλη είναι παραθαλάσσια, αλλά δεν έχει τίποτα στην παραλία εκτός από ψαρόβαρκες. Αλάνες και γκρεμισμένα και εγκαταλελειμμένα παλιόσπιτα.
Κακάσχημη μεν, αλλά μπορείς να περπατήσεις , να δεις , να μυρίσεις.
Τα μισά μαγαζιά στην πόλη είναι ladies tailoring.

Σε αντίθεση με την Δύση που η γυναίκα βγαίνει από το σπίτι ντυμένη και στολισμένη σαν φρεγάτα και στο σπίτι φοράει καμιά τρύπια φόρμα και κανένα ξεχειλωμένο t-shirt του συζύγου-γιου -γκόμενου, στο Ισλάμ βγαίνει έξω με την μπούρκα και στο σπίτι φοράει τις πούλιες και τον Αυγερινό.


Εδώ στην Σουρ οι γυναίκες καλύπτουν περισσότερο το πρόσωπο .
Στην Muscat σχεδόν καμία. Περιποιημένο φρύδι , κραγιόν , μέχρι και σκουλαρίκι στην μύτη είδα.
Το ανδρικό ντύσιμο είναι κι αυτό λιτό έξω . Λευκή κελεμπία και φέσι.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι φοράνε μέσα στο σπίτι. Χρυσοποίκιλτες ρόμπες; στολές Σούπερμαν;

Είναι εξαιρετικά περιποιημένοι πάντως.

Από την συζήτηση που είχα με τον χοστελαρχη , έναν μοντέρνο τριαντάρη που ακούει και ροκ και ραπ ξέρω ‘γώ , έμαθα ότι η αντρική κελεμπία δεν έχει να κάνει με την θρησκεία.
Όλοι έχουν κελεμπίες στην γκαρνταρόμπα τους.
Μπορεί την μια μέρα να βγεις με κελεμπία σαγιονάρα και άλλη μέρα με τζιν και αθλητικά. Ότι έχεις όρεξη. Φοριέται πολύ πάντως. Ας πούμε 1 στους 10 Αν και δεν μπορείς να καταλάβεις ποιοί είναι μετανάστες , οπότε ίσως το ποσοστό να είναι μεγαλύτερο.
Στην Σουρ είναι ένα κλικ πιο Αραβια από τη μοντέρνα Muscat αλλά τίποτα το όμορφο .
Η παλιά πόλη ας πούμε είναι εγκαταλελειμμένη με σκοτεινά αδιέξοδα, χωματόδρομους και μικρομάγαζα όπου μαζεύονται μετανάστες για την παρέα.
Θα έλεγα να πιούνε μια μπίρα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει αλκοόλ στο Ομάν.
Μόνο σε μπαρ πεντάστερων με κανένα εικοσάρικο το ποτήρι.
Κάτι τέτοιες μέρες , που είμαι ευχαριστημένος από όσα είδα και έκανα, αποζητώ λίγο αλκοόλ για να χαλαρώσω και να επαναφέρω τις εικόνες της ημέρας .
Πόσο μάλλον που η νύχτα είναι τόσο υπέροχα δροσερή και επικρατεί ησυχία και γαλήνη.
Πόσο μάλλον που δεν είμαι στην κοινωνικότητα του χοστελ. Δεν θέλω να πάω για ύπνο .
Κάθισα σε ένα καφέ και το μυαλό μου πέταξε , βγήκε από το σώμα μου και κάθησε σε ένα τραπέζι πιο δίπλα.
Με έβλεπα σαν σε όνειρο να πίνω καφέ Αιθιοπίας υπερπαραγωγή , και να παρακολουθώ και να σχολιάζω με συνδαιτυμόνες με κελεμπίες και φέσια τον τελικό του Κυπέλλου Ομάν, Αλ Σαμπάμπ- Αλ Σίμπ.


Δεν ήταν όνειρο τελικά , αφού μου έφεραν τον λογαριασμό.
Last edited by a moderator: