mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 25
Δεν είχα κανένα πρόγραμμα, οπότε ξεκίνησα βόλτες στην ευρύτερη περιοχή .
Βόλτα στην παραλία δηλαδή . Τα βήματα με οδήγησαν στο Bantra Fort , ένα παλιό πορτογαλικό φρούριο το οποίο πρόσφατα ανακαινίστηκε αλλά ήταν κλειστό.
Επέστρεψα σουλατσάροντας άσκοπα βγάζοντας φωτογραφίες δεξιά αριστερά.
Ένα από τα ταξιδιωτικά μου χούγια , είναι να πηγαίνω να βλέπω αγώνες ποδοσφαίρου τοπικού πρωταθλήματος, όταν βολεύει και έχει κάποιο ενδιαφέρον.
Στην Ινδία βεβαίως τα πιο δημοφιλή αθλήματα είναι το χόκεϊ επί χόρτου και το κρίκετ. Από ποδόσφαιρο την μπάλα την βλέπουν σαν βόμβα και την βρίσκουν με το καλάμι.
Παρόλα αυτά, τα τελευταία χρόνια εισάγουν ξένους ποδοσφαιριστές σε μια προσπάθεια ανάπτυξης του αθλήματος.
Κατά διαβολική σύμπτωση στην Mumbai City FC , την τοπική ομάδα , παίζει ο πρώην διεθνής Νίκος Καρέλης.
Και με αντίπαλο μάλιστα την East Bengal της Καλκούτας, όπου παίζει ο Δημήτρης Διαμαντάκος που φόρεσε έστω και για λίγο την κιτρινόμαυρη φανέλα της Αρειανάρας.
Βρήκα μιαν άκρη στα σοσιαλ μίντια του Νίκου, και τσουπ , βρέθηκα προσκεκλημένος στο γήπεδο -ναναι καλά το παιδί- γιατί με το που μπήκα στο γήπεδο, στο πρώτο λεπτό τρώει ένα κλωτσίδι και βγαίνει αλλαγή υποβασταζόμενος.
Το ματς δεν έλεγε και πολλά, δεν εντόπισα κανένα καλό εξτρεμάκι που χρειάζεται επειγόντως η ομάδα.
0-0 κουλουράκια.
Πήγα στο τέλος να χαιρετίσω και να ευχαριστήσω τον Νίκο και ανεχώρησα για το χωριό μου.
Στην διαδρομή είχα την τύχη να δω και ένα μέρος της ζάπλουτης Βομβάης σε ένα απίθανο κοντραστ σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων.
Ημέρα ταξιδιού 25
Στον πίνακα ανακοινώσεων του χοστελ, είχε κάποιες προτάσεις για αξιοθέατα , σε περιοχές που δεν είχα επισκεφθεί ακόμα , οπότε πήρα ένα τουκτουκ και έναν νεαρό Φινλανδό συγκάτοικο και κατεβήκαμε κέντρο να χορτάσουμε κορναρίσματα.
Κατέβηκα στο Chor Bazar όπου είναι οι συντεχνίες.
Κυρίως μηχανουργεία και σιδεράδικα όπου βλέπεις 12χρονους να τρώνε σίδερα και ατσάλια, χωρίς καμία βοήθεια από μύγες και κουνούπια.
Ραφτάδικα, λουλουδάδικα, και φυσικά κάτω κάτω λεμονάδικα. Λαδάδικα δεν εντόπισα .
Στη συνέχεια σε μια δυσκολοπρόφερτη μικρή γειτονιά που χρονολογείται από την εποχή του Βάσκο ντα Γκαμα.
Πορτογαλικό χωριό. Δυσκολεύτηκα να το βρω εν μέσω δύο πολύβουων λεωφόρων.
Έχει κάποια όμορφα σπιτάκια αλλά το πιο ωραίο ήταν ότι σε 50 μέτρα απόσταση από την εκκωφαντική φασαρία, εκεί μέσα ακούς πουλιά να κελαηδάνε.
Δεν χρειάστηκα πάνω από 15 λεπτά, είναι πολύ μικρή .
Βγήκα σε μια τεράστια αμμουδερή παραλία και σε μια επίσης μεγαλοαστική γειτονιά. Με εγγλέζικα κολλέγια και τέτοια.
Τελευταία στάση το Hanging Gardens.
Το Gardens προοιώνιζε πάρκο, το Hanging όμως ανηφόρα και σκαλοπάτια. Ε ας κάνουμε κι ένα τελευταίο κουράγιο.
Κι έτσι ήταν. Πάρκο με θέα την καλυμμένη με αχλή Βομβάη.
Εδώ είναι μαζεμένα όλα τα παγκάκια που θα έπρεπε να είναι σκορπισμένα στην πόλη, και-ω του θαύματος- τα δύο πρώτα καλαθάκια απορριμμάτων που είδα στην Ινδία.
Άδειασα το μπακπακ μου απο διάφορες συσκευασίες που περιφέρω ασκόπως εδώ και μέρες, τάχα μου να μην επιβαρύνω το περιβάλλον.
Ωραία ήταν εκεί για δροσιά και ξεκούραση.
Χάζεψα λίγο και έκανα διάφορα χάι-5 με πιτσιρίκια σχολείου σε εκδρομή, και επέστρεψα για να πακετάρω και να περάσω στο χωριό το τελευταίο βράδυ στην Ινδία.
Μου είχε καρφωθεί ότι πρέπει να πάω σε κάποιου τύπου ινδικό κέντρο διασκέδασης. Στα ινδικά μπουζούκια δηλαδή . Με ορχήστρα, μπαλέτα και τέτοια.
Ρώτησα στο χόστελ, ήταν διανοούμενοι, όλη μέρα βάζανε ινδική κλασική μουσική με σιτάρ και τέτοια.
Βρήκα ένα υποσχόμενο περίπου στο χιλιόμετρο.
Η αλήθεια είναι ότι χώθηκα στα πολύ βαθιά του χωριού μέσα από στενάκια.
Το περίεργο είναι ότι δεν νιώθεις ανασφάλεια γιατί είναι τόσος πολύς ο κόσμος ακόμα και μέσα στα στενά.
Το Chuim village είναι η κορυφαία ταξιδιωτική εμπειρία σ’ αυτό το ταξίδι οπότε δικαιούται μια σειρά φωτογραφιών που το χαρακτηρίζουν.
Άκουσα μουσικές από κάπου και κατευθύνθηκα κατά εκεί.
Πέτυχα μια γκράντε θρησκευτική γιορτή-πανηγύρι πάλι , αλλά αυτή είχε και ζωντανή μουσική .
Του αγίου Γκανεσα ή κάπως έτσι. Γιορταστικός φωτισμός, χιλιάδες κόσμος , ουρές για προσκύνημα, μοίρασμα φαγητού.
Χάζεψα αρκετή ώρα οπότε ικανοποιήθηκε κάπως η επιθυμία μου για ζωντανή μουσική.
Κατέληξα τελικά στο νυκτερινό κέντρο αλλά είχε κάτι ύποπτες μούρες στην πόρτα και δείλιασα.
Σκέφτηκα, ωραία πέρασες και στην Ινδία ρε, μην το παρατραβάς.
Η περιέργεια σκότωσε την γάτα.
Bye bye Mumbai.
Δεν είχα κανένα πρόγραμμα, οπότε ξεκίνησα βόλτες στην ευρύτερη περιοχή .
Βόλτα στην παραλία δηλαδή . Τα βήματα με οδήγησαν στο Bantra Fort , ένα παλιό πορτογαλικό φρούριο το οποίο πρόσφατα ανακαινίστηκε αλλά ήταν κλειστό.
Επέστρεψα σουλατσάροντας άσκοπα βγάζοντας φωτογραφίες δεξιά αριστερά.
Ένα από τα ταξιδιωτικά μου χούγια , είναι να πηγαίνω να βλέπω αγώνες ποδοσφαίρου τοπικού πρωταθλήματος, όταν βολεύει και έχει κάποιο ενδιαφέρον.
Στην Ινδία βεβαίως τα πιο δημοφιλή αθλήματα είναι το χόκεϊ επί χόρτου και το κρίκετ. Από ποδόσφαιρο την μπάλα την βλέπουν σαν βόμβα και την βρίσκουν με το καλάμι.
Παρόλα αυτά, τα τελευταία χρόνια εισάγουν ξένους ποδοσφαιριστές σε μια προσπάθεια ανάπτυξης του αθλήματος.
Κατά διαβολική σύμπτωση στην Mumbai City FC , την τοπική ομάδα , παίζει ο πρώην διεθνής Νίκος Καρέλης.
Και με αντίπαλο μάλιστα την East Bengal της Καλκούτας, όπου παίζει ο Δημήτρης Διαμαντάκος που φόρεσε έστω και για λίγο την κιτρινόμαυρη φανέλα της Αρειανάρας.
Βρήκα μιαν άκρη στα σοσιαλ μίντια του Νίκου, και τσουπ , βρέθηκα προσκεκλημένος στο γήπεδο -ναναι καλά το παιδί- γιατί με το που μπήκα στο γήπεδο, στο πρώτο λεπτό τρώει ένα κλωτσίδι και βγαίνει αλλαγή υποβασταζόμενος.
Το ματς δεν έλεγε και πολλά, δεν εντόπισα κανένα καλό εξτρεμάκι που χρειάζεται επειγόντως η ομάδα.
0-0 κουλουράκια.

Πήγα στο τέλος να χαιρετίσω και να ευχαριστήσω τον Νίκο και ανεχώρησα για το χωριό μου.
Στην διαδρομή είχα την τύχη να δω και ένα μέρος της ζάπλουτης Βομβάης σε ένα απίθανο κοντραστ σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων.
Ημέρα ταξιδιού 25
Στον πίνακα ανακοινώσεων του χοστελ, είχε κάποιες προτάσεις για αξιοθέατα , σε περιοχές που δεν είχα επισκεφθεί ακόμα , οπότε πήρα ένα τουκτουκ και έναν νεαρό Φινλανδό συγκάτοικο και κατεβήκαμε κέντρο να χορτάσουμε κορναρίσματα.
Κατέβηκα στο Chor Bazar όπου είναι οι συντεχνίες.
Κυρίως μηχανουργεία και σιδεράδικα όπου βλέπεις 12χρονους να τρώνε σίδερα και ατσάλια, χωρίς καμία βοήθεια από μύγες και κουνούπια.


Ραφτάδικα, λουλουδάδικα, και φυσικά κάτω κάτω λεμονάδικα. Λαδάδικα δεν εντόπισα .
Στη συνέχεια σε μια δυσκολοπρόφερτη μικρή γειτονιά που χρονολογείται από την εποχή του Βάσκο ντα Γκαμα.
Πορτογαλικό χωριό. Δυσκολεύτηκα να το βρω εν μέσω δύο πολύβουων λεωφόρων.
Έχει κάποια όμορφα σπιτάκια αλλά το πιο ωραίο ήταν ότι σε 50 μέτρα απόσταση από την εκκωφαντική φασαρία, εκεί μέσα ακούς πουλιά να κελαηδάνε.


Δεν χρειάστηκα πάνω από 15 λεπτά, είναι πολύ μικρή .
Βγήκα σε μια τεράστια αμμουδερή παραλία και σε μια επίσης μεγαλοαστική γειτονιά. Με εγγλέζικα κολλέγια και τέτοια.


Τελευταία στάση το Hanging Gardens.
Το Gardens προοιώνιζε πάρκο, το Hanging όμως ανηφόρα και σκαλοπάτια. Ε ας κάνουμε κι ένα τελευταίο κουράγιο.
Κι έτσι ήταν. Πάρκο με θέα την καλυμμένη με αχλή Βομβάη.

Εδώ είναι μαζεμένα όλα τα παγκάκια που θα έπρεπε να είναι σκορπισμένα στην πόλη, και-ω του θαύματος- τα δύο πρώτα καλαθάκια απορριμμάτων που είδα στην Ινδία.

Άδειασα το μπακπακ μου απο διάφορες συσκευασίες που περιφέρω ασκόπως εδώ και μέρες, τάχα μου να μην επιβαρύνω το περιβάλλον.
Ωραία ήταν εκεί για δροσιά και ξεκούραση.
Χάζεψα λίγο και έκανα διάφορα χάι-5 με πιτσιρίκια σχολείου σε εκδρομή, και επέστρεψα για να πακετάρω και να περάσω στο χωριό το τελευταίο βράδυ στην Ινδία.

Μου είχε καρφωθεί ότι πρέπει να πάω σε κάποιου τύπου ινδικό κέντρο διασκέδασης. Στα ινδικά μπουζούκια δηλαδή . Με ορχήστρα, μπαλέτα και τέτοια.
Ρώτησα στο χόστελ, ήταν διανοούμενοι, όλη μέρα βάζανε ινδική κλασική μουσική με σιτάρ και τέτοια.
Βρήκα ένα υποσχόμενο περίπου στο χιλιόμετρο.
Η αλήθεια είναι ότι χώθηκα στα πολύ βαθιά του χωριού μέσα από στενάκια.
Το περίεργο είναι ότι δεν νιώθεις ανασφάλεια γιατί είναι τόσος πολύς ο κόσμος ακόμα και μέσα στα στενά.
Το Chuim village είναι η κορυφαία ταξιδιωτική εμπειρία σ’ αυτό το ταξίδι οπότε δικαιούται μια σειρά φωτογραφιών που το χαρακτηρίζουν.






Άκουσα μουσικές από κάπου και κατευθύνθηκα κατά εκεί.
Πέτυχα μια γκράντε θρησκευτική γιορτή-πανηγύρι πάλι , αλλά αυτή είχε και ζωντανή μουσική .
Του αγίου Γκανεσα ή κάπως έτσι. Γιορταστικός φωτισμός, χιλιάδες κόσμος , ουρές για προσκύνημα, μοίρασμα φαγητού.
Χάζεψα αρκετή ώρα οπότε ικανοποιήθηκε κάπως η επιθυμία μου για ζωντανή μουσική.

Κατέληξα τελικά στο νυκτερινό κέντρο αλλά είχε κάτι ύποπτες μούρες στην πόρτα και δείλιασα.

Σκέφτηκα, ωραία πέρασες και στην Ινδία ρε, μην το παρατραβάς.
Η περιέργεια σκότωσε την γάτα.
Bye bye Mumbai.
Last edited by a moderator: