mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Έχοντας βάλει X στις χαοτικές παραλίες που είχα περάσει και διασταυρώνοντας πληροφορίες από δω κι από κει, κατέληξα στην πιο απομακρυσμένη από το Panaji, την Arambol.
Κατά τις πληροφορίες πιο μικρό μέρος, πιο κουλ, λιγότερο κόσμο κλπ.
Έκλεισα και δωμάτιο την ώρα που επιστρέφαμε στην Old Goa.
Του ζήτησα του Αμαλ μια προσφορά για μεταφορά την επόμενη στην Arambol .
Και στην Γκόα υπάρχει μια τοπική εφαρμογή μεταφορών τύπου Uber .
Η Goa miles.
Είχα ήδη τσεκάρει ότι μπορούσα να πάω με 12 ευρώ και με κανονικό αυτοκίνητο, όχι με τουκτουκ. 50-60 χλμ . Κάπου εκεί.
Επιμένει στα 20 που μου είπε χτες.
Του δείχνω την εφαρμογή , άρχισε να λέει διάφορα σε αγγλοινδοταρίφικη διάλεκτο.
Παραδόξως κατάλαβα τι εννοούσε.
Αλλά γέλασα τόσο πολύ με τον τρόπο που τα είπε, που είπα χαλάλι του.
Τον ήξερες κι από χτες σκέφτηκα;
Ε ναι, τον ήξερα ακριβώς από χτες.
Θα μου έκανε και ξενάγηση.
Η Arambol Beach δεν είναι καθόλου μικρή. Τρία τέσσερα χιλιόμετρα πάνω κάτω, αλλά είναι σίγουρα διαφορετική.
Ένας κεντρικός ασφαλτοστρωμένος δρόμος με δεκάδες μαγαζιά, και κάθετοι στενοί χωματόδρομοι , που οδηγούν είτε στην παραλία ή δεν ξέρω που αλλού.
Το κατάλυμα είχε καλές κριτικές, αλλά ήταν ένα χάλι μαύρο.
Όπως χάλι μαύρο είναι κι όλο το Arambol απο αισθητικής πλευράς.
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι.
Ένας υφτομαχαλάς,για να είμαι και πολιτικώς ορθός.
Το επέλεξα γιατί έγραφε ότι είναι μπροστά στην θάλασσα.
Ισχύει όντως, αλλά η παραλία στην άμπωτη είναι στα διακόσια μέτρα. Είναι φαρδιά η άτιμη.
Άφησα τα μπαγκάζια και πήγα να τσεκάρω παραλία.
Τίποτε ιδιαίτερο. Ρηχή γκρίζα και με κύματα . Άσε που σε πολλά σημεία είχε κόκκινες σημαίες απαγόρευσης κολύμβησης.
Καθόλου ελκυστική.
Περνάει κι ένα αστυνομικό τζιπ με τηλεβόα και φωνάζει σ’ αυτούς που απομακρύνονται πάνω από είκοσι μέτρα.
«Όχι στα βαθιά παιδὶ μου.»
Εντάξει οχι τόσο αγαπησιάρικα.
«Όξω ρεεε», φώναζε αν μεταφράζω σωστά.
Η αμμουδιά όμως είναι σκέτη απόλαυση.
Περπάτησα μισοπλατσουρίζοντας σχεδόν δύο χιλιόμετρα, ξυπόλητος μέσα στην ντάλα του μεσημεριού, αλλά με την δροσερή αύρα δεν κατάλαβα τίποτα .
Ανά διακόσια τριακόσια μέτρα έχει μπητσομπαρα- εστιατόρια, που δεν πνίγουν όμως την τεράστια παραλία.
Αποφάσισα ότι δεν θα φορέσω παπούτσια τις δύο μέρες που θα μείνω εδώ.
Γύρισα και πήγα στον κεντρικό δρόμο, κάθισα σε ένα καφέ και επιδόθηκα στο αγαπημένο μου χόμπι, την ανθρωπογεωγραφία.
Περνώντας από κάτι στενά, είχα ήδη μπει σε χρονοκάψουλα, ακούγοντας γιαγιάδες να μου ψιθυρίζουν rooms rooms.
Λοιπόν εδώ στο Arambol, η συντριπτική πλειοψηφία των κυκλοφορούντων, είναι αυτοί που στη Ελλάδα-στα νιάτα τους- θα ξεκινούσαν τις διακοπές τους , χαλαρά με μια Αμοργό οι λάιτ ή με μια Σαμοθράκη οι πιο σκληροπυρηνικοί , θα γκάζωναν στα πανηγύρια της Ικαριάς και αν έμενε και κανένα ψιλό θα πήγαιναν για σβήσιμο στο Κάτω Κουφονήσι.
Η αίσθηση μου πάντως είναι ότι αρκετοί από αυτούς δεν είναι τουρίστες, μάλλον είναι μόνιμοι εδώ, μία χίπικη κοινότητα που ίσως κάνει και δουλίτσες εδώ.
Γιόγκες, διαλογισμούς,χειροτεχνίες κλπ. Όλοι αυτοί πάνω από πενήντα χρονών.
Υπάρχουν και αρκετοί, σίγουρα πάνω από 70 με άσπρα μακριά μαλλιά και χαϊμαλιά και τσόπερ μηχανές . Και συνομήλικες κυρίες ασφαλώς,με κατάλευκο ξέπλεκο μαλλί.
Και νεολαία υπάρχει φυσικά, εναλλακτική πάντα.
Πώς είναι η Μύκονος;
Καμία σχέση.
Ακόμα και πολλά μαγαζιά είναι στημένα έτσι. Χαμηλά τραπεζάκια, κουρελούδες , στρωματάκια , κεριά, όλοι οκλαδόν .
Και η αγορά αντίστοιχα
Ταγάρι, χαϊμαλί, φούστα κλαρωτή και γαρύφαλλο στο αυτί.
Βρήκα σε μια τσέπη του μπακπακ μια κόκκινη μπαντάνα και την πέρασα στο μέτωπο για να εναρμονιστώ στο περιβάλλον , να μην είμαι τελείως άκυρος.
Πέραν της πλάκας, η αγορά έχει πολύ ωραία πραγματάκια. Ακόμα κι εγώ που είμαι ο απόλυτος anti shopping star, αν επέστρεφα άμεσα και είχα χώρο , θα την γέμιζα την βαλίτσα.
Σε όποια μαγαζιά χάζευαν ή παζαρεύανε ρωσίδες θείτσες, οι πωλητές παρότρυναν, φωνάζοντας
« Νταβάΐ Ολυα» με ρωσική προφορά , καλύτερη από την αγγλική τους. Όλες Όλυες, αδιακρίτως.
Ξανακατέβηκα λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, ξυπολυταρία στην παραλία και ήταν η μέρα με τη νύχτα.
Είδα μια τόσο διαφορετική-σε όγκο και έκταση τουλάχιστον - κουλτούρα παραλίας που δεν έχει τύχει να ξαναδώ.
Οι ξαπλώστρες είχαν αντικατασταθεί από τραπέζια εκεί που σκάει το -ρηχό φυσικά- κύμα.
Από πίσω ψησταριές με θαλασσινά.
Χλαπακιαζεις γαρίδα και το κύμα, σου κάνει μασάζ στα πατουσάκια.
Εκατοντάδες άνθρωποι βολτάρουν ξυπόλητοι.
Τα μπητσομπαρα παίζουν χαμηλά ωραία ambient μπητακια.
Εφηβάκια φωτογραφίζονται με φόντο το ηλιοβασίλεμα.
Άλλοι κάνουν γιόγκα ή διαλογισμό , άλλοι με καντήλια αναμμένα ψέλνουν «Χάρε Κρίσνα, Χάρε Κρισνα» άλλοι έχουν ανάψει φωτιές και παίζουν κιθάρες.
Άκουσα κάτι που μου φάνηκε σαν το «Μ’αρέσει να μην λέω πολλά» και θα πήγαινα τους πω «Όχι άλλο κάρβουνο» αλλά όχι. Παράκουσα.
Ποδόσφαιρα και ρακέτες δεν έχει εδώ. Δεν θα γίνουμε Κοπακαμπάνα.
Στην μεσημεριανή βόλτα είχα εντοπίσει ένα μπητσόμπαρο με το αταίριαστο φαινομενικά όνομα Baikal.
Το γεωγραφικό- ταξιδιωτικό μου δαιμόνιο, το συσχέτισε με πιθανή φωλιά σιβηριανών τίγρεων από τα περίχωρα του Ιρκουτσκ και είπα να ρίξω μια ματιά.
Τζίφος. Το μπαρ Baikal ήταν πιο παγωμένο κι από τη λίμνη Baikal Φλεβάρη μήνα.
Επιστρέφοντας, βρήκα στην κοινόχρηστη βεράντα μας,τους συγκατοίκους,τους οποίους είχα χαιρετήσει όταν έφτασα αλλά δεν είχαμε συστηθεί.
Ο Πους, ένας Ινδός,αλλά με τελείως διαφορετικό στυλ και ντύσιμο από τους χωριάτες του Arambol -μπλέιζερ σακάκι , φουλάρι και κονκάρδα στο πέτο-έπινε από την ώρα που ήρθα ένα no name ουίσκι με νερό. Οπότε ρετάριζε ελαφρώς κι ούτε που καταλάβαινα τι έλεγε.
Μια Πολωνέζα η Βερόνικα.
Πήγα να σπάσω τον πάγο με την ψαγμένη ατάκα « Έχεις και σύ διπλή ζωή;» υπαινισσόμενος την γνωστή ταινία του Κισλοφσκι.
Δεν είχε καν ακουστά τον Κισλόφσκι. Θα σας ειδοποιήσουμε.
Ο Τζοναθαν , ένας Ολλανδός long time solo traveler κι αυτός . Μ’αυτόν τα πήγαμε καλύτερα , και είπαμε να πάμε να τσιμπήσουμε κάτι και για καμιά μπίρα.
Ο Πους προθυμοποιήθηκε να μας μαγειρέψει spicy κοτόπουλο και μετά να πάμε σε ένα καλό μαγαζί που ήξερε. Έτσι κι έγινε.
Το μαγαζί είχε ασυνήθιστο όνομα .
Twice in Nature.
Το μυαλό μου πήγε στο γνωστό τσιτάτο. Το και το , κι επιστροφή στη φύση ,αλλά οκ ας μπούμε.
Με το που είδα στην είσοδο ότι ,θα μου πατούσε σφραγίδα στο χέρι, ξαναμπήκα στην χρονοκάψουλα.
Ο Πους από το πολύ ουίσκι με νερό είχε γίνει ο ίδιος το μπαρ το ναυάγιο. Τον πήρα και φύγαμε, γιατί δεν νομίζω πως θα έβρισκε τον δρόμο.
Δεν μπορώ να πω πως έπληξα σήμερα.
Κατά τις πληροφορίες πιο μικρό μέρος, πιο κουλ, λιγότερο κόσμο κλπ.
Έκλεισα και δωμάτιο την ώρα που επιστρέφαμε στην Old Goa.
Του ζήτησα του Αμαλ μια προσφορά για μεταφορά την επόμενη στην Arambol .
Και στην Γκόα υπάρχει μια τοπική εφαρμογή μεταφορών τύπου Uber .
Η Goa miles.
Είχα ήδη τσεκάρει ότι μπορούσα να πάω με 12 ευρώ και με κανονικό αυτοκίνητο, όχι με τουκτουκ. 50-60 χλμ . Κάπου εκεί.
Επιμένει στα 20 που μου είπε χτες.
Του δείχνω την εφαρμογή , άρχισε να λέει διάφορα σε αγγλοινδοταρίφικη διάλεκτο.
Παραδόξως κατάλαβα τι εννοούσε.
Αλλά γέλασα τόσο πολύ με τον τρόπο που τα είπε, που είπα χαλάλι του.
Τον ήξερες κι από χτες σκέφτηκα;
Ε ναι, τον ήξερα ακριβώς από χτες.
Θα μου έκανε και ξενάγηση.
Η Arambol Beach δεν είναι καθόλου μικρή. Τρία τέσσερα χιλιόμετρα πάνω κάτω, αλλά είναι σίγουρα διαφορετική.
Ένας κεντρικός ασφαλτοστρωμένος δρόμος με δεκάδες μαγαζιά, και κάθετοι στενοί χωματόδρομοι , που οδηγούν είτε στην παραλία ή δεν ξέρω που αλλού.
Το κατάλυμα είχε καλές κριτικές, αλλά ήταν ένα χάλι μαύρο.
Όπως χάλι μαύρο είναι κι όλο το Arambol απο αισθητικής πλευράς.
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι.
Ένας υφτομαχαλάς,για να είμαι και πολιτικώς ορθός.


Το επέλεξα γιατί έγραφε ότι είναι μπροστά στην θάλασσα.
Ισχύει όντως, αλλά η παραλία στην άμπωτη είναι στα διακόσια μέτρα. Είναι φαρδιά η άτιμη.

Άφησα τα μπαγκάζια και πήγα να τσεκάρω παραλία.
Τίποτε ιδιαίτερο. Ρηχή γκρίζα και με κύματα . Άσε που σε πολλά σημεία είχε κόκκινες σημαίες απαγόρευσης κολύμβησης.
Καθόλου ελκυστική.
Περνάει κι ένα αστυνομικό τζιπ με τηλεβόα και φωνάζει σ’ αυτούς που απομακρύνονται πάνω από είκοσι μέτρα.
«Όχι στα βαθιά παιδὶ μου.»
Εντάξει οχι τόσο αγαπησιάρικα.
«Όξω ρεεε», φώναζε αν μεταφράζω σωστά.
Η αμμουδιά όμως είναι σκέτη απόλαυση.
Περπάτησα μισοπλατσουρίζοντας σχεδόν δύο χιλιόμετρα, ξυπόλητος μέσα στην ντάλα του μεσημεριού, αλλά με την δροσερή αύρα δεν κατάλαβα τίποτα .
Ανά διακόσια τριακόσια μέτρα έχει μπητσομπαρα- εστιατόρια, που δεν πνίγουν όμως την τεράστια παραλία.
Αποφάσισα ότι δεν θα φορέσω παπούτσια τις δύο μέρες που θα μείνω εδώ.
Γύρισα και πήγα στον κεντρικό δρόμο, κάθισα σε ένα καφέ και επιδόθηκα στο αγαπημένο μου χόμπι, την ανθρωπογεωγραφία.
Περνώντας από κάτι στενά, είχα ήδη μπει σε χρονοκάψουλα, ακούγοντας γιαγιάδες να μου ψιθυρίζουν rooms rooms.
Λοιπόν εδώ στο Arambol, η συντριπτική πλειοψηφία των κυκλοφορούντων, είναι αυτοί που στη Ελλάδα-στα νιάτα τους- θα ξεκινούσαν τις διακοπές τους , χαλαρά με μια Αμοργό οι λάιτ ή με μια Σαμοθράκη οι πιο σκληροπυρηνικοί , θα γκάζωναν στα πανηγύρια της Ικαριάς και αν έμενε και κανένα ψιλό θα πήγαιναν για σβήσιμο στο Κάτω Κουφονήσι.
Η αίσθηση μου πάντως είναι ότι αρκετοί από αυτούς δεν είναι τουρίστες, μάλλον είναι μόνιμοι εδώ, μία χίπικη κοινότητα που ίσως κάνει και δουλίτσες εδώ.
Γιόγκες, διαλογισμούς,χειροτεχνίες κλπ. Όλοι αυτοί πάνω από πενήντα χρονών.
Υπάρχουν και αρκετοί, σίγουρα πάνω από 70 με άσπρα μακριά μαλλιά και χαϊμαλιά και τσόπερ μηχανές . Και συνομήλικες κυρίες ασφαλώς,με κατάλευκο ξέπλεκο μαλλί.
Και νεολαία υπάρχει φυσικά, εναλλακτική πάντα.
Πώς είναι η Μύκονος;
Καμία σχέση.
Ακόμα και πολλά μαγαζιά είναι στημένα έτσι. Χαμηλά τραπεζάκια, κουρελούδες , στρωματάκια , κεριά, όλοι οκλαδόν .
Και η αγορά αντίστοιχα
Ταγάρι, χαϊμαλί, φούστα κλαρωτή και γαρύφαλλο στο αυτί.



Βρήκα σε μια τσέπη του μπακπακ μια κόκκινη μπαντάνα και την πέρασα στο μέτωπο για να εναρμονιστώ στο περιβάλλον , να μην είμαι τελείως άκυρος.
Πέραν της πλάκας, η αγορά έχει πολύ ωραία πραγματάκια. Ακόμα κι εγώ που είμαι ο απόλυτος anti shopping star, αν επέστρεφα άμεσα και είχα χώρο , θα την γέμιζα την βαλίτσα.
Σε όποια μαγαζιά χάζευαν ή παζαρεύανε ρωσίδες θείτσες, οι πωλητές παρότρυναν, φωνάζοντας
« Νταβάΐ Ολυα» με ρωσική προφορά , καλύτερη από την αγγλική τους. Όλες Όλυες, αδιακρίτως.
Ξανακατέβηκα λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, ξυπολυταρία στην παραλία και ήταν η μέρα με τη νύχτα.
Είδα μια τόσο διαφορετική-σε όγκο και έκταση τουλάχιστον - κουλτούρα παραλίας που δεν έχει τύχει να ξαναδώ.
Οι ξαπλώστρες είχαν αντικατασταθεί από τραπέζια εκεί που σκάει το -ρηχό φυσικά- κύμα.
Από πίσω ψησταριές με θαλασσινά.
Χλαπακιαζεις γαρίδα και το κύμα, σου κάνει μασάζ στα πατουσάκια.
Εκατοντάδες άνθρωποι βολτάρουν ξυπόλητοι.
Τα μπητσομπαρα παίζουν χαμηλά ωραία ambient μπητακια.
Εφηβάκια φωτογραφίζονται με φόντο το ηλιοβασίλεμα.
Άλλοι κάνουν γιόγκα ή διαλογισμό , άλλοι με καντήλια αναμμένα ψέλνουν «Χάρε Κρίσνα, Χάρε Κρισνα» άλλοι έχουν ανάψει φωτιές και παίζουν κιθάρες.
Άκουσα κάτι που μου φάνηκε σαν το «Μ’αρέσει να μην λέω πολλά» και θα πήγαινα τους πω «Όχι άλλο κάρβουνο» αλλά όχι. Παράκουσα.
Ποδόσφαιρα και ρακέτες δεν έχει εδώ. Δεν θα γίνουμε Κοπακαμπάνα.


Στην μεσημεριανή βόλτα είχα εντοπίσει ένα μπητσόμπαρο με το αταίριαστο φαινομενικά όνομα Baikal.
Το γεωγραφικό- ταξιδιωτικό μου δαιμόνιο, το συσχέτισε με πιθανή φωλιά σιβηριανών τίγρεων από τα περίχωρα του Ιρκουτσκ και είπα να ρίξω μια ματιά.
Τζίφος. Το μπαρ Baikal ήταν πιο παγωμένο κι από τη λίμνη Baikal Φλεβάρη μήνα.

Επιστρέφοντας, βρήκα στην κοινόχρηστη βεράντα μας,τους συγκατοίκους,τους οποίους είχα χαιρετήσει όταν έφτασα αλλά δεν είχαμε συστηθεί.

Ο Πους, ένας Ινδός,αλλά με τελείως διαφορετικό στυλ και ντύσιμο από τους χωριάτες του Arambol -μπλέιζερ σακάκι , φουλάρι και κονκάρδα στο πέτο-έπινε από την ώρα που ήρθα ένα no name ουίσκι με νερό. Οπότε ρετάριζε ελαφρώς κι ούτε που καταλάβαινα τι έλεγε.
Μια Πολωνέζα η Βερόνικα.
Πήγα να σπάσω τον πάγο με την ψαγμένη ατάκα « Έχεις και σύ διπλή ζωή;» υπαινισσόμενος την γνωστή ταινία του Κισλοφσκι.
Δεν είχε καν ακουστά τον Κισλόφσκι. Θα σας ειδοποιήσουμε.
Ο Τζοναθαν , ένας Ολλανδός long time solo traveler κι αυτός . Μ’αυτόν τα πήγαμε καλύτερα , και είπαμε να πάμε να τσιμπήσουμε κάτι και για καμιά μπίρα.
Ο Πους προθυμοποιήθηκε να μας μαγειρέψει spicy κοτόπουλο και μετά να πάμε σε ένα καλό μαγαζί που ήξερε. Έτσι κι έγινε.
Το μαγαζί είχε ασυνήθιστο όνομα .
Twice in Nature.
Το μυαλό μου πήγε στο γνωστό τσιτάτο. Το και το , κι επιστροφή στη φύση ,αλλά οκ ας μπούμε.
Με το που είδα στην είσοδο ότι ,θα μου πατούσε σφραγίδα στο χέρι, ξαναμπήκα στην χρονοκάψουλα.
Επαρχιακή καλοκαιρινή ντίσκο δεκαετίας 80. Πέντε έξη όμορφες ρωσίδες ποζερουδες και 100 ντόπια Indian kamaki να δοκιμάζουν την τύχη τους. Ψόφια πράγματα. Βαρέθηκα. |
Δεν μπορώ να πω πως έπληξα σήμερα.
Last edited by a moderator: