mapouna protopao
Member
- Μηνύματα
- 51
- Likes
- 1.128
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα ταξιδιού 2
- Ημέρα ταξιδιού 3
- Ημέρα Ταξιδιού 4
- Ημέρα Ταξιδιού 5
- Ημέρα Ταξιδιού 6
- Ημέρα Ταξιδιού 7
- Ημέρα Ταξιδιού 8
- Ημέρα Ταξιδιού 9
- Ημέρα Ταξιδιού 10
- Ημέρες Ταξιδιού 11 & 12
- Ημέρα Ταξιδιού 13
- Ημέρα Ταξιδιού 14
- Ημέρα Ταξιδιού 15
- Ημέρα Ταξιδιού 16
- Ημέρα Ταξιδιού 17
- Ημέρα Ταξιδιού 18
- Ημέρα Ταξιδιού 19
- Ημέρα Ταξιδιού 21
- Ημέρα Ταξιδιού 22
- Ημέρα Ταξιδιού 24
- Ημέρα Ταξιδιού 25
- Ημέρα Ταξιδιού 26
- Ημέρα Ταξιδιού 27
- Ημέρα Ταξιδιού 37
- Ημέρα Ταξιδιού 38
- Ημέρα Ταξιδιού 39
- Ημέρα Ταξιδιού 40
- Ημέρα Ταξιδιού 41
- Ημέρα Ταξιδιού 42
- Ημέρα Ταξιδιού 43
- Ημέρα Ταξιδιού 44
- Ημέρα Ταξιδιού 45
- Ημέρες Ταξιδιού 46 & 47
- Ημέρα Ταξιδιού 48
- Ημέρα Ταξιδιού 49
- Ημέρες Ταξιδιού 50 & 51
- Ημέρες Ταξιδιού 52 & 53
- Ημέρα Ταξιδιού 54
- Ημέρες Ταξιδιού 55 & 56
Ημέρα ταξιδιού 7
Κάπου δίπλα στο δωμάτιο μου είναι μια τσίγκινη στέγη που με βοηθάει να καταλάβω την ένταση της βροχής. Όταν χαμηλώνει σε ρυθμό βρύσης που στάζει, σημαίνει ότι μπορώ να βγω έξω.
Ένα από τα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής είναι το Lipton’s Seat.
Είναι ένα view point με ένα παγκάκι όπου καθόταν ο Σερ Λίπτον και αγνάντευε τις φυτείες του.
Όταν δεν έχει mist , λέγεται πως μπορείς να δεις την μισή Σρι Λανκα από εκεί πάνω.
Και mist δεν έχει συνήθως τις πολύ πρωινές ώρες.
Βλέποντας τον καιρό και ακούγοντας την τσίγκινη στέγη να κοπανάει αποφάσισα να μην πάω . Mist βλέπω και από το μπαλκόνι μου.
Δεν έβαλα κανένα ξυπνητήρι και ξύπνησα κατά τις 8 με λιακάδα.
Ω να σου γμς κλπ. Μέχρι να πάω θα έχει ξαναπέσει το mist.
So Lipton’s Seat , missed.
Η επόμενη επιλογή ήταν το Diyaluma Falls. Πήρα οδηγίες από τον ξενοδόχο και ξεκίνησα . Πήρα ένα λεωφορείο και αφού πέρασα δύο κεφαλοχώρια γεμάτα ζωντάνια -Beragala και Κoslanda- σε μια φανταστική από κάθε άποψη διαδρομή έφτασα στον καταρράκτη .
Το σκηνικό εκεί είναι ολόιδιο σαν το Κακολάγκαδο, πάνω από την Αρτα στο δρόμο για το γεφύρι της Πλάκας.
Καταρράκτης, γεφυράκι ,βρύση και θειές με τσεμπέρια που ψήνουν καλαμπόκια. Και μαϊμούδες αντί για αγριοκάτσικα.
Ο καταρράκτης είναι ψηλός γύρω στα 200 μέτρα αλλά δεν έχει μεγάλο όγκο νερού. Ούτε το νυχάκι της Έδεσσας δηλαδή..
Με πλησίασε ένας νεαρός Σαμάνο( το όνομα του δηλαδή) και μου πρότεινε για 15 ευρώ περίπου να με πάει στο Upper Diyaluma Falls.
Transfer and guiding.
Τι guiding ρε του λέω . Δεν μπορώ να πάω μόνος;
Μου πούλησε έναν παπά , ότι μετὰ την είσοδο είναι ένα μονοπάτι στην ζούγκλα όπου κυκλοφορούν άγρια ζώα και τέτοια. Τον προσέλαβα γιατί ήταν διασκεδαστικός.
Στον δρόμο κόψαμε μερικά τσαμπιά φρέσκου μαυροπίπερου. Θα τα αποξηράνω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και όταν γυρίσω θα έχω δικό μου πιπέρι .
Το Upper Diyaluma Falls είναι όλα τα λεφτά φυσικά. Λίγο πριν τον γκρεμό από όπου πέφτει το νερό και γίνεται καταρράκτης έχει τρία τέσσερα μικρά καταρρακτάκια και σχηματίζουν πολλές φυσικές πισίνες και μπορείς να κάνεις μπάνια .
Όπως και έκαναν άλλωστε πολλοί τουρίστες παρότι δεν έκανε ζέστη.
Οι Ρωσίδες φυσικά δεν καταλάβαιναν χριστό , μπροστάρισσες στην ψυχρολουσία.
Καταπληκτικό μέρος. Έχει και τρία αντίσκηνα προς ενοικίαση,αν θες να κοιμηθείς με το νανούρισμα του καταρράκτη.
Το εισιτήριο είναι 1 ευρώ ανεβαίνεις κάτι ζόρικα σκαλοπάτια στην αρχή και μετά λιγότερο απο χιλιόμετρο είναι το περίφημο μονοπάτι με τα άγρια θηρία.
Άσε μας ρε Σαμάνο . Ήπια και ένα coconut με το καλαμάκι στα μαγαζάκια απέξω και επέστρεψα στο Haputale με τον ίδιο τρόπο.
Η εμπειρία του τοπικού λεωφορείου, χωρίς άλλον τουρίστα μέσα, με κόσμο και ευγενικό και διακριτικό ήταν εξαιρετική..
Πήρα μια ανάσα και πήρα πάλι το δρόμο. Εδώ στη Σρι Λανκα υπάρχει το Pekoe Trail , ένα περιπατητικό μονοπάτι ας πούμε, γύρω στα 300 χλμ.
Αν έχεις χρόνο και πόδια δηλαδή μπορείς να γυρίσεις όλη τη Σρι Λανκα ποδαράτο σε δυο μήνες. Ασφαλώς μπορείς να κάνεις και κομμάτια του.
Ε είπα κι εγώ να κάνω το κομμάτι μου. Τρία χιλιόμετρα μέχρι το μοναστήρι του Αγίου Βενέδικτου του Adisham.
Αν και σύμφωνα με τις πληροφορίες, οριακά το προλάβαινα ανοιχτό , γινόταν πανηγύρι .
Και όχι μόνο γιατί στην είσοδο ήταν γεμάτο πανηγυριώτικους πάγκους.
Εκατοντάδες άνθρωποι περίμεναν να μπουν,να κάνουν τι δεν ξέρω.
Ρώτησα και έμαθα ότι είναι η πρώτη Poya Day της χρονιάς.
Full moon day δηλαδή, ιδιαίτερα σημαντική στο Βουδισμό και αργία. Ξαναρώτησα αν είναι χριστιανοί αυτοί πουν περιμένουν να μπουν. . Οχι μου λέει βουδιστές είμαστε.
Μπερδεύτηκα τελείως και τα παράτησα .
Το μοναστήρι πάντως είναι πανέμορφο σε ρυθμό Τυδώρ ή Γουινδσορ ή κάτι τέτοιο και ο περιβάλλων χώρος είναι ο κήπος της Εδέμ. Εικόνα αγγλικής επαρχίας.
Στην έξοδο ψώνισα ένα τοπικό σκουφί σαν αγιοβασιλιάτικο για την συλλογή έθνικ καπέλων και ένα πακέτο τσάι από την απέναντι φυτεία .τσαγιού με την ουισκοπρεπή επωνυμία Glenanore.
Η μέρα έκλεισε στο Green Paradise με fried rice chicken, με το καλό το curry το turbo.
Επιστρέφοντας σκεφτόμουν ότι ήταν η καλύτερη μέρα του ταξιδιού μέχρι τώρα .
Τι ήταν να το σκεφτώ , η βροχή πήρε πάλι μπρος.
Κάπου δίπλα στο δωμάτιο μου είναι μια τσίγκινη στέγη που με βοηθάει να καταλάβω την ένταση της βροχής. Όταν χαμηλώνει σε ρυθμό βρύσης που στάζει, σημαίνει ότι μπορώ να βγω έξω.
Ένα από τα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής είναι το Lipton’s Seat.
Είναι ένα view point με ένα παγκάκι όπου καθόταν ο Σερ Λίπτον και αγνάντευε τις φυτείες του.
Όταν δεν έχει mist , λέγεται πως μπορείς να δεις την μισή Σρι Λανκα από εκεί πάνω.
Και mist δεν έχει συνήθως τις πολύ πρωινές ώρες.
Βλέποντας τον καιρό και ακούγοντας την τσίγκινη στέγη να κοπανάει αποφάσισα να μην πάω . Mist βλέπω και από το μπαλκόνι μου.
Δεν έβαλα κανένα ξυπνητήρι και ξύπνησα κατά τις 8 με λιακάδα.
Ω να σου γμς κλπ. Μέχρι να πάω θα έχει ξαναπέσει το mist.
So Lipton’s Seat , missed.
Η επόμενη επιλογή ήταν το Diyaluma Falls. Πήρα οδηγίες από τον ξενοδόχο και ξεκίνησα . Πήρα ένα λεωφορείο και αφού πέρασα δύο κεφαλοχώρια γεμάτα ζωντάνια -Beragala και Κoslanda- σε μια φανταστική από κάθε άποψη διαδρομή έφτασα στον καταρράκτη .
Το σκηνικό εκεί είναι ολόιδιο σαν το Κακολάγκαδο, πάνω από την Αρτα στο δρόμο για το γεφύρι της Πλάκας.
Καταρράκτης, γεφυράκι ,βρύση και θειές με τσεμπέρια που ψήνουν καλαμπόκια. Και μαϊμούδες αντί για αγριοκάτσικα.
Ο καταρράκτης είναι ψηλός γύρω στα 200 μέτρα αλλά δεν έχει μεγάλο όγκο νερού. Ούτε το νυχάκι της Έδεσσας δηλαδή..
Με πλησίασε ένας νεαρός Σαμάνο( το όνομα του δηλαδή) και μου πρότεινε για 15 ευρώ περίπου να με πάει στο Upper Diyaluma Falls.
Transfer and guiding.
Τι guiding ρε του λέω . Δεν μπορώ να πάω μόνος;
Μου πούλησε έναν παπά , ότι μετὰ την είσοδο είναι ένα μονοπάτι στην ζούγκλα όπου κυκλοφορούν άγρια ζώα και τέτοια. Τον προσέλαβα γιατί ήταν διασκεδαστικός.
Στον δρόμο κόψαμε μερικά τσαμπιά φρέσκου μαυροπίπερου. Θα τα αποξηράνω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και όταν γυρίσω θα έχω δικό μου πιπέρι .
Το Upper Diyaluma Falls είναι όλα τα λεφτά φυσικά. Λίγο πριν τον γκρεμό από όπου πέφτει το νερό και γίνεται καταρράκτης έχει τρία τέσσερα μικρά καταρρακτάκια και σχηματίζουν πολλές φυσικές πισίνες και μπορείς να κάνεις μπάνια .
Όπως και έκαναν άλλωστε πολλοί τουρίστες παρότι δεν έκανε ζέστη.
Οι Ρωσίδες φυσικά δεν καταλάβαιναν χριστό , μπροστάρισσες στην ψυχρολουσία.
Καταπληκτικό μέρος. Έχει και τρία αντίσκηνα προς ενοικίαση,αν θες να κοιμηθείς με το νανούρισμα του καταρράκτη.
Το εισιτήριο είναι 1 ευρώ ανεβαίνεις κάτι ζόρικα σκαλοπάτια στην αρχή και μετά λιγότερο απο χιλιόμετρο είναι το περίφημο μονοπάτι με τα άγρια θηρία.
Άσε μας ρε Σαμάνο . Ήπια και ένα coconut με το καλαμάκι στα μαγαζάκια απέξω και επέστρεψα στο Haputale με τον ίδιο τρόπο.
Η εμπειρία του τοπικού λεωφορείου, χωρίς άλλον τουρίστα μέσα, με κόσμο και ευγενικό και διακριτικό ήταν εξαιρετική..
Πήρα μια ανάσα και πήρα πάλι το δρόμο. Εδώ στη Σρι Λανκα υπάρχει το Pekoe Trail , ένα περιπατητικό μονοπάτι ας πούμε, γύρω στα 300 χλμ.
Αν έχεις χρόνο και πόδια δηλαδή μπορείς να γυρίσεις όλη τη Σρι Λανκα ποδαράτο σε δυο μήνες. Ασφαλώς μπορείς να κάνεις και κομμάτια του.
Ε είπα κι εγώ να κάνω το κομμάτι μου. Τρία χιλιόμετρα μέχρι το μοναστήρι του Αγίου Βενέδικτου του Adisham.
Αν και σύμφωνα με τις πληροφορίες, οριακά το προλάβαινα ανοιχτό , γινόταν πανηγύρι .
Και όχι μόνο γιατί στην είσοδο ήταν γεμάτο πανηγυριώτικους πάγκους.
Εκατοντάδες άνθρωποι περίμεναν να μπουν,να κάνουν τι δεν ξέρω.
Ρώτησα και έμαθα ότι είναι η πρώτη Poya Day της χρονιάς.
Full moon day δηλαδή, ιδιαίτερα σημαντική στο Βουδισμό και αργία. Ξαναρώτησα αν είναι χριστιανοί αυτοί πουν περιμένουν να μπουν. . Οχι μου λέει βουδιστές είμαστε.
Μπερδεύτηκα τελείως και τα παράτησα .
Το μοναστήρι πάντως είναι πανέμορφο σε ρυθμό Τυδώρ ή Γουινδσορ ή κάτι τέτοιο και ο περιβάλλων χώρος είναι ο κήπος της Εδέμ. Εικόνα αγγλικής επαρχίας.
Στην έξοδο ψώνισα ένα τοπικό σκουφί σαν αγιοβασιλιάτικο για την συλλογή έθνικ καπέλων και ένα πακέτο τσάι από την απέναντι φυτεία .τσαγιού με την ουισκοπρεπή επωνυμία Glenanore.
Η μέρα έκλεισε στο Green Paradise με fried rice chicken, με το καλό το curry το turbo.
Επιστρέφοντας σκεφτόμουν ότι ήταν η καλύτερη μέρα του ταξιδιού μέχρι τώρα .
Τι ήταν να το σκεφτώ , η βροχή πήρε πάλι μπρος.








Last edited by a moderator: