micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Και σήμερα game drive, όλη μέρα. Πάμε στο βορειοανατολικό κομμάτι του Mara, βόρεια του Talek και ανατολικά του Mara. Κι εδώ υπάρχουν ορισμένα μέρη τελείως διαφορετικά από την κλασική σαβάνα, με πυκνή βλάστηση και ψηλά δέντρα. Πολύ όμορφα τοπία, στα οποία φυσικά έχουν χωθεί 2-3 tented camps. Τα tented camps είναι κάποιες μεγάλες, "πολυτελείς" σκηνές στημένες μέσα στα δέντρα, χωρίς περιφράξεις, τα οποία ως κατασκευές κοστίζουν πολύ λιγότερο από ένα lodge και συνήθως προσφέρουν πολύ λιγότερα από άποψη ανέσεων, αλλά συνήθως η διαμονή σ'αυτά είναι πολύ ακριβότερη επειδή πουλάνε "αυθεντικότητα" και "african image". Ατρόμητοι εξερευνητές, Out of Africa, Livingston κτλ. Χωρίς φυσικά τις τροπικές ασθένειες, τις καθυστερήσεις και τις αλλαγές στο πρόγραμμα, τις ελλείψεις φαγητών, τα πολλά έντομα κτλ.
Σήμερα βλέπουμε και κανονικό wildebeest crossing. Νομίζω ότι βρεθήκαμε στο καλύτερο σημείο: Υπάρχει ένα πολύ δημοφιλές πέρασμα λίγο πιο πάνω από το Serena, όπου όλα τα τζιπ πάνε και στήνονται στην δυτική πλευρά του Mara. Εκεί είναι δύσκολο να έχει κανείς καλή ορατότητα. Αν όμως βρεις το ίδιο σημείο από την απέναντι όχθη, στην ανατολική πλευρά του ποταμού, τότε η ορατότητα είναι πολύ καλύτερη και μια που εκεί επιτρέπεται και το off-road driving, είναι σίγουρο ότι θα έχεις καλή θέση. Βέβαια το να πας από το ένα σημείο στο απέναντι δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση - μιλάμε για τουλάχιστον 2-2,5 ώρες οδήγηση. Εμείς σταθήκαμε και τυχεροί, μιας που λίγο μετά που φτάσαμε στο πέρασμα, τα γκνου το πήραν επιτέλους απόφαση και άρχισαν να βουτάνε και να περνάνε. Καθώς έβγαιναν στην όχθη που ήμασταν, περνούσαν λίγα μέτρα δίπλα μας. Είναι όντως πολύ εντυπωσιακό θέαμα.
Τυχεροί σταθήκαμε και αργότερα όμως, όταν συναντήσαμε 3 τσίτα να αναπαύονται στη σκιά ενός δέντρου. Σ'αυτό το ταξίδι, από τα πλέον "περιζήτητα" ζώα δεν είδαμε μόνο λεοπάρδαλη (και άγρια σκυλιά, αλλά αυτά δεν είχαμε καν ελπίδα να τα δούμε στα πάρκα που επισκεφτήκαμε).
Σήμερα πρέπει να έσπασα ρεκόρ οδήγησης: 9-10 ώρες στο τιμόνι του Landrover. Πέρασα άπειρα ρυάκια και ποταμάκια, κάποια απ'αυτά με ιδιαίτερη δυσκολία. Αν είχα άλλη μια βδομάδα στο Mara νιώθω ότι θα το είχα μάθει απ'έξω κι ανακατωτά. Πρέπει να έχουμε κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα μέσα στο πάρκο.
Καθώς επιστρέφαμε η βενζίνη έπεφτε επικίνδυνα και φτάσαμε στο Serena λίγο πριν κλείσει το βενζινάδικο και με το δείκτη κολλημένο στο "empty". Σίγουρα το self-drive στα πάρκα της Ανατολικής Αφρικής δεν είναι για όλους. Πολλά μπορεί να συμβούν και να σε καθυστερήσουν πολύ περισσότερο απ'όσο θα ήθελες, και αν έχεις φτιάξει ένα σφιχτό πρόγραμμα μπορεί να πέσεις και τελείως έξω χάνοντας κρατήσεις σε lodges ή αεροπορικές πτήσεις. Αλλά εμείς πιστεύουμε ότι η αίσθηση ανεξαρτησίας και ελευθερίας που σου δίνει υπερκαλύπτει το πιθανό άγχος και την ταλαιπωρία κάποιας αναποδιάς. Μέχρι τώρα έχουμε σταθεί τυχεροί και δεν είχαμε κάποια σοβαρή βλάβη στο αυτοκίνητο ή κάποιο τρακάρισμα, αλλά σε κάθε περίπτωση όποιος αποφασίσει την οδήγηση στην Αφρική θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για παν ενδεχόμενο.
Η βραδυνή ρουτίνα είναι η συνηθισμένη, και το γράψιμο log μαζί με λίγο σερφάρισμα στο ίντερνετ υπό τους ήχους της αφρικανικής φύσης, είναι πλέον αγαπημένες συνήθειες μόλις ανεβαίνουμε στη σκηνή. Σήμερα όμως είναι το τελευταίο βράδυ μας ανάμεσα στα δέντρα στις όχθες του Mara, παρέα με τους ιπποπόταμους.
Σήμερα βλέπουμε και κανονικό wildebeest crossing. Νομίζω ότι βρεθήκαμε στο καλύτερο σημείο: Υπάρχει ένα πολύ δημοφιλές πέρασμα λίγο πιο πάνω από το Serena, όπου όλα τα τζιπ πάνε και στήνονται στην δυτική πλευρά του Mara. Εκεί είναι δύσκολο να έχει κανείς καλή ορατότητα. Αν όμως βρεις το ίδιο σημείο από την απέναντι όχθη, στην ανατολική πλευρά του ποταμού, τότε η ορατότητα είναι πολύ καλύτερη και μια που εκεί επιτρέπεται και το off-road driving, είναι σίγουρο ότι θα έχεις καλή θέση. Βέβαια το να πας από το ένα σημείο στο απέναντι δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση - μιλάμε για τουλάχιστον 2-2,5 ώρες οδήγηση. Εμείς σταθήκαμε και τυχεροί, μιας που λίγο μετά που φτάσαμε στο πέρασμα, τα γκνου το πήραν επιτέλους απόφαση και άρχισαν να βουτάνε και να περνάνε. Καθώς έβγαιναν στην όχθη που ήμασταν, περνούσαν λίγα μέτρα δίπλα μας. Είναι όντως πολύ εντυπωσιακό θέαμα.
Τυχεροί σταθήκαμε και αργότερα όμως, όταν συναντήσαμε 3 τσίτα να αναπαύονται στη σκιά ενός δέντρου. Σ'αυτό το ταξίδι, από τα πλέον "περιζήτητα" ζώα δεν είδαμε μόνο λεοπάρδαλη (και άγρια σκυλιά, αλλά αυτά δεν είχαμε καν ελπίδα να τα δούμε στα πάρκα που επισκεφτήκαμε).
Σήμερα πρέπει να έσπασα ρεκόρ οδήγησης: 9-10 ώρες στο τιμόνι του Landrover. Πέρασα άπειρα ρυάκια και ποταμάκια, κάποια απ'αυτά με ιδιαίτερη δυσκολία. Αν είχα άλλη μια βδομάδα στο Mara νιώθω ότι θα το είχα μάθει απ'έξω κι ανακατωτά. Πρέπει να έχουμε κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα μέσα στο πάρκο.
Καθώς επιστρέφαμε η βενζίνη έπεφτε επικίνδυνα και φτάσαμε στο Serena λίγο πριν κλείσει το βενζινάδικο και με το δείκτη κολλημένο στο "empty". Σίγουρα το self-drive στα πάρκα της Ανατολικής Αφρικής δεν είναι για όλους. Πολλά μπορεί να συμβούν και να σε καθυστερήσουν πολύ περισσότερο απ'όσο θα ήθελες, και αν έχεις φτιάξει ένα σφιχτό πρόγραμμα μπορεί να πέσεις και τελείως έξω χάνοντας κρατήσεις σε lodges ή αεροπορικές πτήσεις. Αλλά εμείς πιστεύουμε ότι η αίσθηση ανεξαρτησίας και ελευθερίας που σου δίνει υπερκαλύπτει το πιθανό άγχος και την ταλαιπωρία κάποιας αναποδιάς. Μέχρι τώρα έχουμε σταθεί τυχεροί και δεν είχαμε κάποια σοβαρή βλάβη στο αυτοκίνητο ή κάποιο τρακάρισμα, αλλά σε κάθε περίπτωση όποιος αποφασίσει την οδήγηση στην Αφρική θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για παν ενδεχόμενο.
Η βραδυνή ρουτίνα είναι η συνηθισμένη, και το γράψιμο log μαζί με λίγο σερφάρισμα στο ίντερνετ υπό τους ήχους της αφρικανικής φύσης, είναι πλέον αγαπημένες συνήθειες μόλις ανεβαίνουμε στη σκηνή. Σήμερα όμως είναι το τελευταίο βράδυ μας ανάμεσα στα δέντρα στις όχθες του Mara, παρέα με τους ιπποπόταμους.
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185