micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Σήμερα όλη η μέρα είναι αφιερωμένη σε game drive. Εξερευνούμε την νοτιοανατολική πλευρά του Masai Mara. Νοτιοανατολικά του Keekorok Lodge κάποιες παραποτάμιες περιοχές είναι πολύ διαφορετικές από την σαβάνα που δεσπόζει στο τοπίο: Εδώ έχουμε πυκνό δάσος με ψηλά δέντρα. Λίγο παρακάτω βλέπουμε και δυο λιοντάρια που ζευγαρώνουν. Τα λιοντάρια είναι συχνό θέαμα στο Mara. Το δύσκολο είναι η λεοπάρδαλη (η οποία είναι δύσκολη παντού), οι μαύροι ρινόκεροι (οι οποίοι είναι ελάχιστοι και τους έχουμε δει από μακριά μόνο στο Ngorongoro) και το τσίτα, με το οποίο είχαμε μια πολύ εποικοδομητική συνάντηση στο Samburu.
Το μεσημεράκι σταματάμε για φαγητό στο Mara Sarova. Δεν πολυπεινάμε, αλλά μετά από τόσες μέρες κάμπινγκ ένα κανονικό γεύμα είναι ευπρόσδεκτο. Φτάνουμε μέχρι την πύλη Sekenani, όπου αρκετοί Masai περιμένουν μπας και βγει κανένας τουρίστας για να τον πολιορκήσουν με τα χειροτεχνήματά τους.
Ανεβαίνουμε προς τα βόρεια μέχρι να συναντήσουμε τον ποταμό Talek, και στη συνέχεια τον ακολουθούμε μέχρι την ένωσή του με τον Mara. Στο σημείο ακριβώς που ενώνονται, περνάμε από ένα tented camp όπου κάποιος κύριος μας πληροφορεί ότι ο δρόμος είναι ιδιωτικός. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει (χωρίς κανενός είδους σήμανση), αλλά είναι γεγονός ότι η ιδιωτικοποίηση στο Mara έχει φτάσει σε όρια γελοιότητας. Ας το πουλήσουν όλο να ξεμπερδεύουν μια και καλή. Κρίμα, γιατί το πάρκο είναι πανέμορφο και δίνει μοναδικές ευκαιρίες για κοντινές θεάσεις πολλών ζώων.
Ο γυρισμός είναι, όπως συμβαίνει συχνά, λίγο αγχωτικός. Έχει ήδη αρχίσει να πέφτει το φως και είμαστε αρκετά μακριά από το campsite μας. Κάποια περάσματα ποταμών δεν ξέρουμε αν θα τα καταφέρουμε, άλλα τα καταφέρνουμε με το ζόρι. Ο χάρτης του Tracks4Africa είναι μακράν καλύτερος από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, αλλά δεν είναι δυνατόν να περιλαμβάνει όλα τα δρομάκια, τα περάσματα, τις μεταβαλλόμενες συνθήκες που δημιουργούν τα καιρικά φαινόμενα. Για σήμανση βέβαια δεν γίνεται λόγος, πέρα από τις πινακίδες που δείχνουν την κατεύθυνση προς τα ξενοδοχεία.
Όταν φτάνουμε τελικά στο campsite, λίγο πριν νυχτώσει, ίσα-ίσα που προλαβαίνουμε να κάνουμε μπάνιο πριν αρχίσει η βροχή. Έτσι σήμερα ανεβαίνουμε στην σκηνή πριν τις 7, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά. Τα σύννεφα είναι τόσο πυκνά που κρύβουν τελείως το φεγγάρι και έξω το σκοτάδι είναι πίσσα. Ακούγεται μόνο η βροχή που πέφτει στη σκηνή μας και κατά διαστήματα οι φίλοι μας οι ιπποπόταμοι.
Το μεσημεράκι σταματάμε για φαγητό στο Mara Sarova. Δεν πολυπεινάμε, αλλά μετά από τόσες μέρες κάμπινγκ ένα κανονικό γεύμα είναι ευπρόσδεκτο. Φτάνουμε μέχρι την πύλη Sekenani, όπου αρκετοί Masai περιμένουν μπας και βγει κανένας τουρίστας για να τον πολιορκήσουν με τα χειροτεχνήματά τους.
Ανεβαίνουμε προς τα βόρεια μέχρι να συναντήσουμε τον ποταμό Talek, και στη συνέχεια τον ακολουθούμε μέχρι την ένωσή του με τον Mara. Στο σημείο ακριβώς που ενώνονται, περνάμε από ένα tented camp όπου κάποιος κύριος μας πληροφορεί ότι ο δρόμος είναι ιδιωτικός. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει (χωρίς κανενός είδους σήμανση), αλλά είναι γεγονός ότι η ιδιωτικοποίηση στο Mara έχει φτάσει σε όρια γελοιότητας. Ας το πουλήσουν όλο να ξεμπερδεύουν μια και καλή. Κρίμα, γιατί το πάρκο είναι πανέμορφο και δίνει μοναδικές ευκαιρίες για κοντινές θεάσεις πολλών ζώων.
Ο γυρισμός είναι, όπως συμβαίνει συχνά, λίγο αγχωτικός. Έχει ήδη αρχίσει να πέφτει το φως και είμαστε αρκετά μακριά από το campsite μας. Κάποια περάσματα ποταμών δεν ξέρουμε αν θα τα καταφέρουμε, άλλα τα καταφέρνουμε με το ζόρι. Ο χάρτης του Tracks4Africa είναι μακράν καλύτερος από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, αλλά δεν είναι δυνατόν να περιλαμβάνει όλα τα δρομάκια, τα περάσματα, τις μεταβαλλόμενες συνθήκες που δημιουργούν τα καιρικά φαινόμενα. Για σήμανση βέβαια δεν γίνεται λόγος, πέρα από τις πινακίδες που δείχνουν την κατεύθυνση προς τα ξενοδοχεία.
Όταν φτάνουμε τελικά στο campsite, λίγο πριν νυχτώσει, ίσα-ίσα που προλαβαίνουμε να κάνουμε μπάνιο πριν αρχίσει η βροχή. Έτσι σήμερα ανεβαίνουμε στην σκηνή πριν τις 7, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά. Τα σύννεφα είναι τόσο πυκνά που κρύβουν τελείως το φεγγάρι και έξω το σκοτάδι είναι πίσσα. Ακούγεται μόνο η βροχή που πέφτει στη σκηνή μας και κατά διαστήματα οι φίλοι μας οι ιπποπόταμοι.
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185