micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Σήμερα ξυπνάμε από ομιλίες και φωνές αντί για μελωδίες πουλιών. Τα κακά του public campsite. Προσωπικά βρίσκω πολύ προτιμότερο το να πάω σε private campsite και να μαγειρεύω μόνος μου, από το να πάω σε public και να πάρω και μάγειρα. Η διαφορά στην τιμή μεταξύ public και private είναι $20 ανά άτομο ($30 και $50 αντίστοιχα). Είδα σε κάποιο φυλλάδιο τιμές και για έναν τρίτο τύπο campsite που είναι προφανώς καινούριος, το premium campsite. Αυτό μάλλον είναι μια τοποθεσία που σου παραχωρείται για αποκλειστική χρήση και περιλαμβάνει τουαλέτες, ντους και πιθανόν και κάποια σκηνή ή καλύβα.
Σήμερα είναι μέρα game driving γύρω από την περιοχή του ποταμού Seronera στο κεντρικό Serengeti. Βλέπουμε πολλά και διάφορα, μεταξύ των οποίων και αρκετά λιοντάρια. Σε κάποια στιγμή συναντάμε έναν μοναχικό ελέφαντα που περπατάει πάνω στο δρόμο και έρχεται προς το μέρος μας. Κάνουμε στην άκρη, σβήνουμε τη μηχανή και περιμένουμε να τον δούμε να περνάει δίπλα μας. Αυτός πλησιάζει και σταματάει ακριβώς δίπλα στο ανοιχτό παράθυρο του συνοδηγού, μερικά εκατοστά από τη φίλη μου. Ακουμπάει τον καθρέφτη και το καπώ με την προβοσκίδα του κι εμείς μένουμε τελείως ακίνητοι. Ο οδηγός μας ψιθυρίζει να κλείσουμε το παράθυρο αλλά πριν προλάβουμε ο ελέφαντας μας βαριέται και φεύγει. Αναρωτιόμαστε τί θα είχε συμβεί αν ξαφνικά το ζώο είχε πάρει ανάποδες.
Κατά το απογευματάκι φτάνουμε στο επόμενο campsite μας, private αυτή τη φορά. Βρίσκεται στο βόρειο Serengeti, στους λόφους Lobo. Lobo ήταν το όνομα ενός αρχηγού των Masai που ζούσε παλιότερα εδώ. Τα καθαρά ρούχα έχουν σχεδόν τελειώσει και αρχίζω να φοράω τα μπλουζάκια σουβενίρ και να ανακυκλώνω τα λιγότερο λερωμένα. Και πάλι καθόμαστε γύρω από τη φωτιά και συζητάμε περί ανέμων και υδάτων προτού πάμε για ύπνο.
Σήμερα είναι μέρα game driving γύρω από την περιοχή του ποταμού Seronera στο κεντρικό Serengeti. Βλέπουμε πολλά και διάφορα, μεταξύ των οποίων και αρκετά λιοντάρια. Σε κάποια στιγμή συναντάμε έναν μοναχικό ελέφαντα που περπατάει πάνω στο δρόμο και έρχεται προς το μέρος μας. Κάνουμε στην άκρη, σβήνουμε τη μηχανή και περιμένουμε να τον δούμε να περνάει δίπλα μας. Αυτός πλησιάζει και σταματάει ακριβώς δίπλα στο ανοιχτό παράθυρο του συνοδηγού, μερικά εκατοστά από τη φίλη μου. Ακουμπάει τον καθρέφτη και το καπώ με την προβοσκίδα του κι εμείς μένουμε τελείως ακίνητοι. Ο οδηγός μας ψιθυρίζει να κλείσουμε το παράθυρο αλλά πριν προλάβουμε ο ελέφαντας μας βαριέται και φεύγει. Αναρωτιόμαστε τί θα είχε συμβεί αν ξαφνικά το ζώο είχε πάρει ανάποδες.
Κατά το απογευματάκι φτάνουμε στο επόμενο campsite μας, private αυτή τη φορά. Βρίσκεται στο βόρειο Serengeti, στους λόφους Lobo. Lobo ήταν το όνομα ενός αρχηγού των Masai που ζούσε παλιότερα εδώ. Τα καθαρά ρούχα έχουν σχεδόν τελειώσει και αρχίζω να φοράω τα μπλουζάκια σουβενίρ και να ανακυκλώνω τα λιγότερο λερωμένα. Και πάλι καθόμαστε γύρω από τη φωτιά και συζητάμε περί ανέμων και υδάτων προτού πάμε για ύπνο.
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185