micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Μετά το ως συνήθως θαυμάσιο πρωϊνό ξύπνημα στη φύση, κατευθυνόμαστε προς το αρχηγείο και το Serena για διάφορες δουλειές: Να πάρουμε νερό, να βάλουμε βενζίνη, να δούμε αν μπορεί το Serena να μας δώσει χρήματα χρεώνοντας την πιστωτική μας κάρτα, κτλ. Η γενική εντύπωση για την οργάνωση του πάρκου είναι πολύ κακή. Όλα είναι παραδομένα στις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων και δεν υπάρχει καμμία μέριμνα για τον camper ή ακόμα και για τον απλό επισκέπτη. Ακόμα και το αρχηγείο του πάρκου, από το Serena παίρνει νερό. Σε όλο το πάρκο δεν υπάρχει ένα ATM, για βενζίνη πρέπει να βασιστείς στα ξενοδοχεία, ενώ και ένα μπουκάλι νερό να θέλεις να πάρεις, πάλι σε ξενοδοχείο πρέπει να πας. Και πάλι, οι συγκρίσεις με το Kruger είναι αναπόφευκτες. Εδώ έχει επικρατήσει το μοντέλο του τουρίστα που έρχεται για 2-3 μέρες και μένει σε lodge, κάνει δε τα πάντα μέσω αυτού του lodge. Για game drives, φαγητό, νερό, σουβενίρ κτλ, βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο lodge.
Αφού τελειώνουμε μ'αυτά τα εκνευριστικά, φτάνει η ώρα για το δικό μας game drive. Το Masai Mara (ή μάλλον το Mara Triangle, μια που αυτό έχουμε δει μέχρι στιγμής) είναι πανέμορφο. Πρόκειται για την κλασσική εικόνα της Αφρικής. Σε κάθε στροφή βρίσκεται και μια καρτ-ποστάλ. Καταπράσινα λιβάδια με διασκορπισμένες ακακίες, και σε πολλά σημεία, τεράστιες αγέλες από γκνου. Είδαμε διάφορα ζώα, αλλά αυτό που μένει είναι ο απίστευτος αριθμός των γκνου που γεμίζουν με μαύρες βούλες τις τεράστιες πεδιάδες. Σήμερα είδαμε και ολίγον από crossing. "Ολίγον", διότι είδαμε να περνάνε μόνο 20-30 ζώα. Τα υπόλοιπα το ξανασκέφτηκαν. Η διαδικασία είναι ως εξής: Κάποιο ζώο πλησιάζει στο νερό, μπορεί να πιεί λιγάκι, αλλά το μετανιώνει και πισωγυρίζει. Αργότερα κάποιο άλλο ξαναπλησιάζει. Σιγά-σιγά γίνονται πολλά αυτά που βρέχουν τα πόδια τους, και από πίσω όλο κι έρχονται άλλα. Ύστερα κάποιο σκιάζεται για απροσδιόριστο λόγο, κάνει πίσω, και αμέσως τρομάζουν και τα υπόλοιπα και οπισθοχωρούν. Αυτό μπορεί να γίνεται για ώρες. Όσο πληθαίνουν τα ζώα σε ένα πέρασμα, τόσο πληθαίνουν και τα τζιπ που περιμένουν να δουν το σπουδαίο θέαμα. Μετά από καμμιά-δυο ώρες απραξίας των γκνου και των ζέβρων, πολλοί βαριούνται και φεύγουν είτε για να ελέγξουν κάποιο άλλο πέρασμα είτε για να δουν κάτι άλλο. Το πέρασμα του ποταμού μπορεί να γίνει αργότερα την ίδια μέρα ή αύριο. Κανείς δεν ξέρει, και άλλωστε δεν είναι ένα γεγονός που γίνεται μόνο για λίγες μέρες. Συνεχίζεται για μήνες, με αυξομειούμενη ένταση.
Κατά τις 6 επιστρέφουμε στο campsite μας και με το που νυχτώνει ανεβαίνουμε στη σκηνή. Παρακολουθούμε από τα παραθυράκια της υπό το φως της πανσελήνου, ελπίζοντας κάποιο ζώο να μας κάνει την τιμή να εμφανιστεί κοντά μας - φτάνει να μη μας δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Κάποια κλαδιά ακούγονται να σπάζουν κοντά μας...
Αφού τελειώνουμε μ'αυτά τα εκνευριστικά, φτάνει η ώρα για το δικό μας game drive. Το Masai Mara (ή μάλλον το Mara Triangle, μια που αυτό έχουμε δει μέχρι στιγμής) είναι πανέμορφο. Πρόκειται για την κλασσική εικόνα της Αφρικής. Σε κάθε στροφή βρίσκεται και μια καρτ-ποστάλ. Καταπράσινα λιβάδια με διασκορπισμένες ακακίες, και σε πολλά σημεία, τεράστιες αγέλες από γκνου. Είδαμε διάφορα ζώα, αλλά αυτό που μένει είναι ο απίστευτος αριθμός των γκνου που γεμίζουν με μαύρες βούλες τις τεράστιες πεδιάδες. Σήμερα είδαμε και ολίγον από crossing. "Ολίγον", διότι είδαμε να περνάνε μόνο 20-30 ζώα. Τα υπόλοιπα το ξανασκέφτηκαν. Η διαδικασία είναι ως εξής: Κάποιο ζώο πλησιάζει στο νερό, μπορεί να πιεί λιγάκι, αλλά το μετανιώνει και πισωγυρίζει. Αργότερα κάποιο άλλο ξαναπλησιάζει. Σιγά-σιγά γίνονται πολλά αυτά που βρέχουν τα πόδια τους, και από πίσω όλο κι έρχονται άλλα. Ύστερα κάποιο σκιάζεται για απροσδιόριστο λόγο, κάνει πίσω, και αμέσως τρομάζουν και τα υπόλοιπα και οπισθοχωρούν. Αυτό μπορεί να γίνεται για ώρες. Όσο πληθαίνουν τα ζώα σε ένα πέρασμα, τόσο πληθαίνουν και τα τζιπ που περιμένουν να δουν το σπουδαίο θέαμα. Μετά από καμμιά-δυο ώρες απραξίας των γκνου και των ζέβρων, πολλοί βαριούνται και φεύγουν είτε για να ελέγξουν κάποιο άλλο πέρασμα είτε για να δουν κάτι άλλο. Το πέρασμα του ποταμού μπορεί να γίνει αργότερα την ίδια μέρα ή αύριο. Κανείς δεν ξέρει, και άλλωστε δεν είναι ένα γεγονός που γίνεται μόνο για λίγες μέρες. Συνεχίζεται για μήνες, με αυξομειούμενη ένταση.
Κατά τις 6 επιστρέφουμε στο campsite μας και με το που νυχτώνει ανεβαίνουμε στη σκηνή. Παρακολουθούμε από τα παραθυράκια της υπό το φως της πανσελήνου, ελπίζοντας κάποιο ζώο να μας κάνει την τιμή να εμφανιστεί κοντά μας - φτάνει να μη μας δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Κάποια κλαδιά ακούγονται να σπάζουν κοντά μας...
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185