micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Παρόλο που μέσα στα χαρτιά που έχουμε ξεχάσει στη Nakuru βρίσκονται και οι κρατήσεις του λεωφορείου που θα μας μεταφέρει στην Arusah, ευτυχώς δεν δημιουργείται πρόβλημα. Κατά τις 8 αναχωρούμε, με ένα λεωφορείο που μοιάζει με τα παλιά ΚΤΕΛ. Αποσκευές στην σκεπή κτλ. Προχωρώντας προς τα νότια της Κένυας βλέπουμε μια άλλη εικόνα: Αραιοκατοικημένες έως τελείως ακατοίκητες περιοχές, με πολλά δέντρα, χορτάρι και θάμνους. Αραιά και πού βλέπουμε παιδάκια που χαιρετάνε το λεωφορείο χωρίς υστεροβουλία. Ο δρόμος όταν δεν έχει παρακάμψεις λόγω έργων είναι καλός και η κίνηση ελάχιστη.
Στα σύνορα με την Τανζανία κατεβαίνουμε για έλεγχο και έκδοση βίζας. Το πιστοποιητικό του εμβολίου του κίτρινου πυρετού δεν το ζητάνε ούτε εδώ. Τα σύνορα είναι ένα μικρό χωριό με πολλά παρκαρισμένα φορτηγά που προφανώς περιμένουν έλεγχο και πολλούς τουρίστες που καταφτάνουν για βίζα. Ο έλεγχος του δικού μας λεωφορείου περιορίζεται στο άνοιγμα του μουσαμά που καλύπτει τις αποσκευές. Όσοι επιβάτες βγάζουν βίζα επιβιβάζονται στο λεωφορείο και όταν μαζευόμαστε όλοι ξεκινάμε. Είναι προφανές ότι κάποιος θα μπορούσε απλά να κατέβει και να ξανανέβει στο λεωφορείο χωρίς να έχει βγάλει βίζα, μια που κανένας δεν ελέγχει την ύπαρξή της.
Καθώς μπαίνουμε στην Τανζανία, το τοπίο γίνεται όλο και πιο ξερό, ώσπου στο τέλος βλέπουμε σχεδόν χωμάτινα τοπία με λίγα χόρτα εδώ κι εκεί, όπου βόσκουν αγελάδες και κατσίκες. Για πρώτη φορά βλέπουμε Masai να κυκλοφορούν με τις παραδοσιακές εμφανίσεις τους. Ο δρόμος κι εδώ είναι καλός όταν δεν γίνονται έργα, αλλά έργα γίνονται σε πολλά σημεία.
Φτάνουμε στην Arusha στην ώρα μας, δηλαδή στις 2. Όλα τα σπίτια που έχουμε δει στο δρόμο μέχρι τώρα στην Τανζανία, μας φαίνονται πιο περιποιημένα από αυτά της Κένυας. Και η Arusha είναι πραγματική έκπληξη μια που αποτελεί μια σύγχρονη πόλη με μαγαζιά απολύτως ευρωπαϊκού στυλ. Δεν λείπουν βέβαια και οι παράγκες, κυρίως στα προάστιά της, αλλά σε γενικές γραμμές είναι μια όμορφη και πολιτισμένη πόλη. Η παρουσία λευκών εδώ είναι συχνότατη και κανείς δεν γυρίζει καν να τους κοιτάξει.
Συναντιόμαστε με τον οδηγό μας για τις επόμενες μέρες και βλέπουμε για πρώτη φορά το roof-tent Landrover το οποίο στη συνέχεια θα γίνει το σπίτι μας. Στην οροφή του έχει μια πτυσσόμενη σκηνή και στο πορτ-μπαγκάζ όλα τα απαραίτητα για κάμπινγκ. Επισκεπτόμαστε ένα καθ'όλα σύγχρονο σούπερ μάρκετ για τις πρώτες προμήθειες, και ξεκινάμε με κατεύθυνση το εθνικό πάρκο Tarangire.
Στο Tarangire μπαίνουμε κατά τις 6:30 και αμέσως βλέπουμε (μαζί με 5-6 άλλα τζιπ) το εντυπωσιακό θέαμα μιας λέαινας πάνω σ'ένα δέντρο. Όμως νυχτώνει και πρέπει να πάμε στο campsite μας για την πρώτη νύχτα στη φύση. Το campsite αυτό είναι private, δηλαδή θα βρισκόμαστε εκεί μόνο εμείς και ο οδηγός μας. Με το που φτάνουμε βρίσκουμε μια καμηλοπάρδαλη για να μας υποδεχτεί.
Στα γρήγορα στήνουμε τη σκηνή και ετοιμαζόμαστε για ύπνο. Ο οδηγός κανονικά κοιμάται στη δική του σκηνή, αλλά εδώ θα κοιμηθεί μέσα στο αυτοκίνητο επειδή φοβάται τους ελέφαντες. Μας εξηγεί ότι οι ελέφαντες του Tarangire είναι πολύ επιθετικοί, λόγω εκτεταμένης λαθροθηρίας μέχρι το πρόσφατο παρελθόν. Μπαίνουμε στη σκηνή μας υπό τους ήχους ενός μακρινού βρυχηθμού κάποιου λιονταριού. Ωστόσο η νύχτα είναι ήσυχη και το μόνο που μας ξυπνάει είναι οι φωνές ενός ύρακα των δέντρων που βρίσκεται στο δέντρο κάτω από το οποίο έχουμε κατασκηνώσει. Είναι απίστευτο πώς ένα τόσο μικρό πλάσμα μπορεί να σκληρίζει τόσο δυνατά.
Όλα ιδανικά λοιπόν; Όχι ακριβώς. Στον εξοπλισμό του Landrover δεν περιλαμβάνονται κουβέρτες παρά μόνο ένα σεντόνι, και το βράδυ κάνει πολύ κρύο. Δηλαδή ψοφόκρυο. Δηλαδή τουρτουρίζουμε. 2-3 φορές κατεβαίνω από τη σκηνή για μια βόλτα γύρω από το αυτοκίνητο, αλλά ακόμα και με τον δυνατό φακό μου, δεν είναι καθόλου εύκολο να μην φοβάμαι όταν ακούω κάποιο κλαδί να σπάζει ή όταν βλέπω μια σκιά. Πρόκειτα για έναν ακαταμάχητα γοητευτικό φόβο.
Στα σύνορα με την Τανζανία κατεβαίνουμε για έλεγχο και έκδοση βίζας. Το πιστοποιητικό του εμβολίου του κίτρινου πυρετού δεν το ζητάνε ούτε εδώ. Τα σύνορα είναι ένα μικρό χωριό με πολλά παρκαρισμένα φορτηγά που προφανώς περιμένουν έλεγχο και πολλούς τουρίστες που καταφτάνουν για βίζα. Ο έλεγχος του δικού μας λεωφορείου περιορίζεται στο άνοιγμα του μουσαμά που καλύπτει τις αποσκευές. Όσοι επιβάτες βγάζουν βίζα επιβιβάζονται στο λεωφορείο και όταν μαζευόμαστε όλοι ξεκινάμε. Είναι προφανές ότι κάποιος θα μπορούσε απλά να κατέβει και να ξανανέβει στο λεωφορείο χωρίς να έχει βγάλει βίζα, μια που κανένας δεν ελέγχει την ύπαρξή της.
Καθώς μπαίνουμε στην Τανζανία, το τοπίο γίνεται όλο και πιο ξερό, ώσπου στο τέλος βλέπουμε σχεδόν χωμάτινα τοπία με λίγα χόρτα εδώ κι εκεί, όπου βόσκουν αγελάδες και κατσίκες. Για πρώτη φορά βλέπουμε Masai να κυκλοφορούν με τις παραδοσιακές εμφανίσεις τους. Ο δρόμος κι εδώ είναι καλός όταν δεν γίνονται έργα, αλλά έργα γίνονται σε πολλά σημεία.
Φτάνουμε στην Arusha στην ώρα μας, δηλαδή στις 2. Όλα τα σπίτια που έχουμε δει στο δρόμο μέχρι τώρα στην Τανζανία, μας φαίνονται πιο περιποιημένα από αυτά της Κένυας. Και η Arusha είναι πραγματική έκπληξη μια που αποτελεί μια σύγχρονη πόλη με μαγαζιά απολύτως ευρωπαϊκού στυλ. Δεν λείπουν βέβαια και οι παράγκες, κυρίως στα προάστιά της, αλλά σε γενικές γραμμές είναι μια όμορφη και πολιτισμένη πόλη. Η παρουσία λευκών εδώ είναι συχνότατη και κανείς δεν γυρίζει καν να τους κοιτάξει.
Συναντιόμαστε με τον οδηγό μας για τις επόμενες μέρες και βλέπουμε για πρώτη φορά το roof-tent Landrover το οποίο στη συνέχεια θα γίνει το σπίτι μας. Στην οροφή του έχει μια πτυσσόμενη σκηνή και στο πορτ-μπαγκάζ όλα τα απαραίτητα για κάμπινγκ. Επισκεπτόμαστε ένα καθ'όλα σύγχρονο σούπερ μάρκετ για τις πρώτες προμήθειες, και ξεκινάμε με κατεύθυνση το εθνικό πάρκο Tarangire.
Στο Tarangire μπαίνουμε κατά τις 6:30 και αμέσως βλέπουμε (μαζί με 5-6 άλλα τζιπ) το εντυπωσιακό θέαμα μιας λέαινας πάνω σ'ένα δέντρο. Όμως νυχτώνει και πρέπει να πάμε στο campsite μας για την πρώτη νύχτα στη φύση. Το campsite αυτό είναι private, δηλαδή θα βρισκόμαστε εκεί μόνο εμείς και ο οδηγός μας. Με το που φτάνουμε βρίσκουμε μια καμηλοπάρδαλη για να μας υποδεχτεί.
Στα γρήγορα στήνουμε τη σκηνή και ετοιμαζόμαστε για ύπνο. Ο οδηγός κανονικά κοιμάται στη δική του σκηνή, αλλά εδώ θα κοιμηθεί μέσα στο αυτοκίνητο επειδή φοβάται τους ελέφαντες. Μας εξηγεί ότι οι ελέφαντες του Tarangire είναι πολύ επιθετικοί, λόγω εκτεταμένης λαθροθηρίας μέχρι το πρόσφατο παρελθόν. Μπαίνουμε στη σκηνή μας υπό τους ήχους ενός μακρινού βρυχηθμού κάποιου λιονταριού. Ωστόσο η νύχτα είναι ήσυχη και το μόνο που μας ξυπνάει είναι οι φωνές ενός ύρακα των δέντρων που βρίσκεται στο δέντρο κάτω από το οποίο έχουμε κατασκηνώσει. Είναι απίστευτο πώς ένα τόσο μικρό πλάσμα μπορεί να σκληρίζει τόσο δυνατά.
Όλα ιδανικά λοιπόν; Όχι ακριβώς. Στον εξοπλισμό του Landrover δεν περιλαμβάνονται κουβέρτες παρά μόνο ένα σεντόνι, και το βράδυ κάνει πολύ κρύο. Δηλαδή ψοφόκρυο. Δηλαδή τουρτουρίζουμε. 2-3 φορές κατεβαίνω από τη σκηνή για μια βόλτα γύρω από το αυτοκίνητο, αλλά ακόμα και με τον δυνατό φακό μου, δεν είναι καθόλου εύκολο να μην φοβάμαι όταν ακούω κάποιο κλαδί να σπάζει ή όταν βλέπω μια σκιά. Πρόκειτα για έναν ακαταμάχητα γοητευτικό φόβο.
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185