micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Μέχρι τώρα τους καλύτερους ύπνους τους έχουμε κάνει στη σκηνή. Το βράδυ που πέρασε κοιμηθήκαμε θαυμάσια και αν κάτι συνέβη στο campsite, εμείς δεν καταλάβαμε τίποτα. Απολαμβάνουμε άλλο ένα πρωϊνό στην ηρεμία της αφρικανικής φύσης πριν αφήσουμε το Tarangire. Φεύγοντας κάνουμε μια τελευταία βόλτα στις όχθες του ποταμού και συνεχίζουμε για τη λίμνη Manyara. Οι δρόμοι της Τανζανίας που βλέπουμε μέχρι στιγμής είναι πολύ καλοί και με ελάχιστη κίνηση.
Η λίμνη Manyara είναι μια αλκαλική λίμνη που περιβάλλεται από ένα πυκνό δάσος. Το δάσος δεν δίνει πολλές ευκαιρίες θέασης ζώων, αλλά η λίμνη και κάποιες άδεντρες εκτάσεις γύρω απ'αυτήν μας ανταμοίβουν με ιπποπόταμους, πελεκάνους, ίβιδες, κάποιες θαυμάσιες εικόνες καμηλοπαρδάλεων Masai κτλ. Στη λίμνη δεν μένουμε πολλή ώρα. Επόμενος προορισμός ο κρατήρας Ngorongoro.
Στο δρόμο για τον κρατήρα, περνάμε για προμήθειες από το χωριό Karatu. Εκεί κάνουμε και κάποιες αναλήψεις και αλλαγές νομισμάτων επειδή με τις πληρωμές έχουμε μπλεχτεί πολύ. Ευρώ, δολλάρια, φράγκα Ρουάντας, σελλίνια Κένυας, σελλίνια Τανζανίας... έχουμε χάσει λίγο τη μπάλα. Σα να μην έφτανε αυτό, το τί νόμισμα δέχονται τα διάφορα μαγαζιά, υπηρεσίες κτλ, είναι πολύ μπλεγμένο. Π.χ. στα εθνικά πάρκα της Κένυας πρέπει να πληρώσεις την είσοδο επισκεπτών σε δολλάρια, αλλά την είσοδο του αυτοκινήτου σε shillings. Και δεν είναι δυνατόν να πληρώσεις με κάρτα. Αντίθετα, στα πάρκα της Τανζανίας μπορείς να πληρώσεις ΜΟΝΟ με κάρτα, εκτός από τον κρατήρα Ngorongoro όπου δέχονται μόνο μετρητά. Ένα χάος δηλαδή. Όσον αφορά τα μαγαζιά, σε γενικές γραμμές ισχύουν τα εξής: Όσοι θέλουν πολύ να πουλήσουν (μικροπωλητές, ξενοδοχεία κτλ) δέχονται συνήθως τόσο το τοπικό νόμισμα όσο και δολλάρια, ή ακόμα και ευρώ. Αν πληρώσεις όμως σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το τοπικό νόμισμα, η ισοτιμία βγαίνει εκείνη τη στιγμή ανάλογα με τις ορέξεις του μαγαζάτορα και σε γενικές γραμμές είναι πολύ χειρότερη από αυτήν που θα εύρισκες σε ένα γραφείο συναλλάγματος. Κάπως πιο οργανωμένες επιχειρήσεις (βενζινάδικα, σούπερ-μάρκετ κτλ) δέχονται ΜΟΝΟ το τοπικό νόμισμα, αλλά εκεί συνήθως μπορείς να πληρώσεις και με κάρτες. Χαμός.
Ενώ γυρνάμε στα μικρομάγαζα του Καράτου προσπαθώντας να βρούμε αυτά που θέλουμε για τις επόμενες μέρες κάμπινγκ, μας πλησιάζουν παιδάκια και ζητάνε στυλό. Άλλα ζητάνε ένα δολλάριο και υπάρχει και κάποιο που θέλει να μας πουλήσει την ζωγραφιά του που απεικονίζει κάτι πουλάκια, δυστυχώς πολύ χειρότερης τεχνικής από αυτήν που θα περίμενε κανείς από παιδί της ηλικίας του. Πάει η ιδέα που είχαμε σχηματίσει για τα Τανζανάκια, ότι δηλαδή δεν ζητιανεύουν όπως τα Κενυατάκια.
Μετά από καμμιά ώρα είμαστε πλέον στον θρυλικό κρατήρα Ngorongoro, ή μάλλον στο χείλος του. Το ξενοδοχείο μας είναι πολύ όμορφο, με θέα στον κρατήρα, και ότι πρέπει για χαλάρωση. Με το που φτάνει το τζιπ στην πόρτα του ξενοδοχείου, αμέσως πετάγονται 5-10 άτομα να βγάλουν τα σακ-βουαγιάζ, να τα ξεσκονίσουν, να τα μεταφέρουν, να μας προσφέρουν βρεγμένες πετσέτες και χυμό, κτλ. Όλα για το τιπ. Βαρεθήκαμε να απαντάμε σε "Jambo", "Karibuni" και "Asante". Πάντως τα Σουαχίλι που διάβαζα για ένα δίμηνο το χειμώνα με βοηθάνε στο να καταλαβαίνω κάποιες επιγραφές, αν και στην ομιλία πιάνω μόνο σκόρπιες λέξεις. Την επόμενη φορά θα είμαι πολύ βελτιωμένος.
Φαγητό που δεν εντυπωσιάζει αλλά σε πολύ ωραίο περιβάλλον και μετά, κατά τα γνωστά, ύπνος. Αυτή τη φορά με καλοριφέρ και με θερμοφόρα στα πόδια, μια που στο υψόμετρο των 2400μ έχει ψύχρα.
Η λίμνη Manyara είναι μια αλκαλική λίμνη που περιβάλλεται από ένα πυκνό δάσος. Το δάσος δεν δίνει πολλές ευκαιρίες θέασης ζώων, αλλά η λίμνη και κάποιες άδεντρες εκτάσεις γύρω απ'αυτήν μας ανταμοίβουν με ιπποπόταμους, πελεκάνους, ίβιδες, κάποιες θαυμάσιες εικόνες καμηλοπαρδάλεων Masai κτλ. Στη λίμνη δεν μένουμε πολλή ώρα. Επόμενος προορισμός ο κρατήρας Ngorongoro.
Στο δρόμο για τον κρατήρα, περνάμε για προμήθειες από το χωριό Karatu. Εκεί κάνουμε και κάποιες αναλήψεις και αλλαγές νομισμάτων επειδή με τις πληρωμές έχουμε μπλεχτεί πολύ. Ευρώ, δολλάρια, φράγκα Ρουάντας, σελλίνια Κένυας, σελλίνια Τανζανίας... έχουμε χάσει λίγο τη μπάλα. Σα να μην έφτανε αυτό, το τί νόμισμα δέχονται τα διάφορα μαγαζιά, υπηρεσίες κτλ, είναι πολύ μπλεγμένο. Π.χ. στα εθνικά πάρκα της Κένυας πρέπει να πληρώσεις την είσοδο επισκεπτών σε δολλάρια, αλλά την είσοδο του αυτοκινήτου σε shillings. Και δεν είναι δυνατόν να πληρώσεις με κάρτα. Αντίθετα, στα πάρκα της Τανζανίας μπορείς να πληρώσεις ΜΟΝΟ με κάρτα, εκτός από τον κρατήρα Ngorongoro όπου δέχονται μόνο μετρητά. Ένα χάος δηλαδή. Όσον αφορά τα μαγαζιά, σε γενικές γραμμές ισχύουν τα εξής: Όσοι θέλουν πολύ να πουλήσουν (μικροπωλητές, ξενοδοχεία κτλ) δέχονται συνήθως τόσο το τοπικό νόμισμα όσο και δολλάρια, ή ακόμα και ευρώ. Αν πληρώσεις όμως σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το τοπικό νόμισμα, η ισοτιμία βγαίνει εκείνη τη στιγμή ανάλογα με τις ορέξεις του μαγαζάτορα και σε γενικές γραμμές είναι πολύ χειρότερη από αυτήν που θα εύρισκες σε ένα γραφείο συναλλάγματος. Κάπως πιο οργανωμένες επιχειρήσεις (βενζινάδικα, σούπερ-μάρκετ κτλ) δέχονται ΜΟΝΟ το τοπικό νόμισμα, αλλά εκεί συνήθως μπορείς να πληρώσεις και με κάρτες. Χαμός.
Ενώ γυρνάμε στα μικρομάγαζα του Καράτου προσπαθώντας να βρούμε αυτά που θέλουμε για τις επόμενες μέρες κάμπινγκ, μας πλησιάζουν παιδάκια και ζητάνε στυλό. Άλλα ζητάνε ένα δολλάριο και υπάρχει και κάποιο που θέλει να μας πουλήσει την ζωγραφιά του που απεικονίζει κάτι πουλάκια, δυστυχώς πολύ χειρότερης τεχνικής από αυτήν που θα περίμενε κανείς από παιδί της ηλικίας του. Πάει η ιδέα που είχαμε σχηματίσει για τα Τανζανάκια, ότι δηλαδή δεν ζητιανεύουν όπως τα Κενυατάκια.
Μετά από καμμιά ώρα είμαστε πλέον στον θρυλικό κρατήρα Ngorongoro, ή μάλλον στο χείλος του. Το ξενοδοχείο μας είναι πολύ όμορφο, με θέα στον κρατήρα, και ότι πρέπει για χαλάρωση. Με το που φτάνει το τζιπ στην πόρτα του ξενοδοχείου, αμέσως πετάγονται 5-10 άτομα να βγάλουν τα σακ-βουαγιάζ, να τα ξεσκονίσουν, να τα μεταφέρουν, να μας προσφέρουν βρεγμένες πετσέτες και χυμό, κτλ. Όλα για το τιπ. Βαρεθήκαμε να απαντάμε σε "Jambo", "Karibuni" και "Asante". Πάντως τα Σουαχίλι που διάβαζα για ένα δίμηνο το χειμώνα με βοηθάνε στο να καταλαβαίνω κάποιες επιγραφές, αν και στην ομιλία πιάνω μόνο σκόρπιες λέξεις. Την επόμενη φορά θα είμαι πολύ βελτιωμένος.
Φαγητό που δεν εντυπωσιάζει αλλά σε πολύ ωραίο περιβάλλον και μετά, κατά τα γνωστά, ύπνος. Αυτή τη φορά με καλοριφέρ και με θερμοφόρα στα πόδια, μια που στο υψόμετρο των 2400μ έχει ψύχρα.
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185