travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.967
- Likes
- 17.260
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Γραφειοκρατικά προβλήματα στο Σαν Σαλβαδόρ
- 1η μέρα Σαν Σαλβαδόρ
- 1ο ηφαίστειο κ αρχαιολογικοί χώροι
- Επίσκεψη στο Κοπάν της Ονδούρας
- Λίμνη Coatepeque και αναζήτηση ηφαιστείου Santa Ana
- Ανάβαση στο ηφαίστειο Santa Ana
- Βόλτες στον Ruta de la Flores
- Αρχαιολογικός χώρος Cihuatan και βαρκάδα στη λίμνη Suchitlan
- Βόλτα στο Suchitoto
- Παραλίες στον Ειρηνικό κ ξανα στο Σαν Σαλβαδόρ
- Πτήση κ Άφιξη στη Νικαράγουα
- Λίμνη Apoyo κ άφιξη στη Γρανάδα
- Βαρκάδα στα Las Isletas de Granada κ βόλτα στη πόλη Μασάγια
- Επίσκεψη στο ηφαίστειο Masaya και στα Pueblos Blancos
- Συνέχεια στα Pueblos Blancos με ταυρομαχίες
- Ηφαίστειο Mombacho κ βραδινή βόλτα
- Νησί Ometepe
- San Carlos στα βάθη της χώρας
- Ποταμός San Juan κ επίσκεψη στο El Castillo
- Μέχρι την Matagalpa
- Ταλαιπωρία στους δρόμους της Νικαράγουα
- Ανάβαση κ Κατάβαση στο ηφαίστειο Cerro Negro
- Βόλτα στη Λεόν
- Ηφαίστειο Telica
- Παραλία Las Penitas στον Ειρηνικό και λίμνη Xolotlan
- Μανάγουα
- Η επιστροφή - μερικές σκέψεις
- Η επιστροφή - Άγχος σε αμερικάνικο έδαφος
- Επίλογος
- Videos
Λίμνη Coatepeque και αναζήτηση ηφαίστειου Santa Ana
Το μικρό ξενοδοχείο που μέναμε βρισκόταν όπως είπα στο κέντρο της Santa Ana. Ήταν σχετικά μικρό αλλά ήταν πολύ όμορφο. Απ’ έξω δεν μοιάζει καθόλου με ξενοδοχείο γιατί βρισκόταν κολλητά σε ένα μεγάλο κτίριο, όσον αφορά βέβαια στην έκταση, γιατί δεν είχε ούτε καν πρώτο όροφο. Είχε μία πόρτα από την οποία μπαίνεις και τελικά ήταν μετά σα να βρίσκεσαι σε μία μονοκατοικία. Είχε ένα αίθριο το οποίο είχε διαστάσεις περίπου 10x15 μέτρα και σ’ αυτό υπήρχε γρασίδι και τρία τραπέζια για να κάθονται οι πελάτες του ξενοδοχείου. Είχε επίσης μία ωραία διακόσμηση με λουλούδια και παλιά γεωργικά εργαλεία. Γύρω από αυτό το αίθριο υπήρχαν 7 με 8 δωμάτια όπως και κάποια άλλα δωμάτια του προσωπικού. Φυσικά υπήρχε και η ρεσεψιόν και μία κοινόχρηστη κουζίνα. Όταν είσαι στο δρόμο για να μπεις μέσα χτυπάς το κουδούνι και πάντα ένα πιτσιρικάς έρχεται και ανοίγει την πόρτα. Δεν είχαμε δηλαδή κάποιο κλειδί για την εξώπορτα, παρά μόνο για το δωμάτιό μας. Ένα μειονέκτημα που είχε το δωμάτιο ήταν ότι είχε ξύλινους τοίχους και έτσι ακούγαμε τους διπλανούς μας όταν μιλούσαν, όπως το πρώτο βράδυ ή όταν ροχάλιζαν όπως το δεύτερο. Το δωμάτιο ήταν ευρύχωρο αλλά η τουαλέτα ήταν επιεικώς στενή. Σε όλα αυτά το πιο ωραίο ήταν το αίθριο που μπορούμε να καθίσουμε να πιούμε ένα καφέ ή να κοιτάξουμε το internet. Πληρώναμε 45 δολάρια Αμερικής την κάθε βραδιά και θα μέναμε συνολικά 4 βραδιές. Ήδη είχαν περάσει η μισές.
Για σήμερα είχαμε αποφασίσει να ανέβουμε στο ηφαίστειο Santa Ana. Θεωρείται ίσως το πιο ενδιαφέρον ηφαίστειο της χώρας και εννοείται ότι είχε μία σχετικά εύκολη πρόσβαση. Το άλλο ηφαίστειο που είδαμε, δηλαδή το San Salvador είχε πανεύκολη ανάβαση 5 λεπτών. Όμως η θέα δεν είχε κανένα μεγάλο ενδιαφέρον, αν και πολύ όμορφη. Πάντως το Santa Ana πραγματικά ήταν ενδιαφέρον.
Είχα ενημερωθεί από ένα τύπο στο διαδίκτυο που είχε ταξιδέψει και είχε εμπειρία από το ηφαίστειο αυτό. Έτσι πήγαινα βαδίζοντας σε χαρτογραφημένα νερά. Έτσι νόμιζα δηλαδή. Σύμφωνα με αυτόν, όλα τα γκρουπ ξεκινούσαν στις 11:00 το πρωί με κάποιον οδηγό. Βέβαια αυτό ήταν λίγο παράξενο γιατί θα μαζευόταν όλος ο κόσμος μία συγκεκριμένη ώρα. Αλλά και εγώ δεν το έψαξα περισσότερο και ούτε όταν το διάβαζα σκέφτηκα ότι ήταν περίεργο για να είναι αληθινό. Μάλιστα έλεγε ότι θα έπρεπε ο επισκέπτης να φροντίσει να είναι εκεί μία ώρα πριν την αναχώρηση, δηλαδή στις 10:00. Αυτό είχα βάλει και εγώ σαν στόχο.
Από το ξενοδοχείο φύγαμε στις 7:00 το πρωί και επειδή ήταν αρκετά νωρίς ακόμα για το ηφαίστειο, αποφασίσαμε να πάμε να δούμε την γνωστή λίμνη Coatepeque. Θεωρείται ότι ήταν πολύ όμορφη και αξίζει τον κόπο να κάνει κάποιος και μία βόλτα με βάρκα. Όντως και εμείς αυτό κάναμε. Φτάσαμε εκεί λίγο πριν τις 8:00. Προσπαθούσαμε να βρούμε μία πρόσβαση προς τη λίμνη αλλά αυτό ήταν δύσκολο με εξαίρεση μονάχα ένα σημείο. Αφού κάναμε λίγες βόλτες χωρίς να βρούμε άλλη πρόσβαση καταλήξαμε σε αυτό. Γενικά η πρόσβαση στις λίμνες σε όλες αυτές τις χώρες ήταν δύσκολη. Ήθελε ή ψάξιμο ή να μπεις στον ιδιωτικό χώρο μιας επιχείρησης και να μείνεις ή να φας σε αυτήν.
Παρκάραμε κάπου το αυτοκίνητο και σε 50 μέτρα ήταν η όχθη της λίμνης. Φαινόταν σαν να υπήρχε εκεί κάποιο χωριό αν και τα περισσότερα κτίσματα ήταν αποκλειστικά καταστήματα τα οποία προσέφεραν φαγητό η ποτό. Βέβαια ήταν πολύ νωρίς ακόμα για να είχαν κόσμο και ίσως ήμασταν και οι πρώτοι που έφτασαν στο σημείο ως επισκέπτες και όχι ως εργαζόμενοι. Ρωτήσαμε τον κύριο που μας παραχώρησε τον χώρο για το πάρκινγκ και μας είπε να ρωτήσουμε στην παραλία για βαρκάδα. Δεν αργήσαμε να βρούμε κάποιον άνθρωπο που είχε μία βάρκα και μας είπε ότι για μισή ώρα ήθελε 20 δολάρια. Δεν κάναμε και πολλά παζάρια γιατί θεωρούσα ότι έπρεπε να βιαστούμε, και μπήκαμε στη βάρκα. Φυσικά ήμασταν οι δυο μας, αφού δεν υπήρχαν άλλοι επισκέπτες.
Κάναμε μία υπέροχη βόλτα στα πολύ ήρεμα νερά και είδαμε την ανατολική πλευρά της λίμνης, που ήταν πολύ όμορφη αλλά είχε πολλά ξενοδοχεία και άλλες ιδιοκτησίες που δεν άφηναν την πρόσβαση προς το νερό. Η ώρα πέρασε γρήγορα και εμείς χαρήκαμε την βόλτα μας.
Να και ο βαρκάρης μας:
Νάμαστε και μαζί:
Και η λίμνη από ψηλά:
Αν και θεωρήσαμε ότι ήταν ακόμα νωρίς, είπαμε να πάμε προς το ηφαίστειο Santa Ana . Ήξερα ότι θα έπρεπε να κατευθυνθώ στο ηφαίστειο Cerro Verde. Εκεί κοντά βρίσκονται 3 ηφαίστεια. Τα δύο που προανέφερα καθώς και το Izalco. Ήταν λίγο παράξενο που ενώ ήθελες να πας στο ηφαίστειο Santa Ana έπρεπε να ξεκινήσεις προς το πάρκο του ηφαιστείου Cerro Verde. Σε αυτό το πάρκο ήταν ήδη πολύς κόσμος μαζεμένος που μπορεί να βρισκόταν εκεί και από την προηγούμενη μέρα αφού είδαμε πολλές στημένες σκηνές. Οδηγώντας ως εκεί με το αυτοκίνητο ρωτούσαμε πως θα πάμε στον προορισμό μας και όλοι μας έδειχναν να προχωρήσουμε προς τα εμπρός. Προχωρήσαμε και εμείς πληρώνοντας και ένα φθηνό εισιτήριο για την είσοδό μας στο πάρκο, αξίας ενός ευρώ το άτομο και άλλο τόσο για το αυτοκίνητο, και παρκάραμε όπου βρήκαμε.
Στο δρόμο για το ηφαίστειο:
Βγήκαμε έξω και αρχίσαμε να ρωτάμε τι πρέπει να κάνουμε για να ανέβουμε στο ηφαίστειο που θέλαμε. Κανείς δεν μπορούσα να μας δώσει μια σαφή απάντηση. Οι περισσότεροι εκεί είχαν πάει για να παίξουν ή για κατασκήνωση. Τελικά ένας τύπος πήρε ένα τηλέφωνο και ένας μεταφραστής μας είπε στα αγγλικά ότι έπρεπε να γυρίσουμε προς τα πίσω και σε μία απόσταση περίπου 300 μέτρων θα βρίσκαμε την άκρη σε αυτό που ζητούσαμε. Πήγαμε λοιπόν και ρωτώντας κάποιους τύπους, μας είπαν να πληρώσουμε 1,25 δολάρια για να περάσουμε από έναν δικό τους ιδιόκτητο χώρο και να πάμε στην είσοδο για το ηφαίστειο. Εκείνη την ώρα ερχόταν και μία παρέα τουριστών οι οποίοι είχαν αρχηγό και τον ρωτήσαμε τι γίνεται. Ήταν μία κοπέλα και μας είπε να της δώσουμε από 4 δολάρια ο καθένας μας και να την ακολουθήσουμε. Θα το κάναμε ευχαρίστως, γιατί βλέπαμε ότι όλοι προχωρούσαν και εμείς θα μέναμε πίσω. Τότε καταλάβαμε ότι αυτό με τις 11:00 δεν ίσχυε. Μάλιστα λίγο αργότερα είδαμε και μία ταμπέλα που έλεγε ότι η είσοδος για την ανάβαση στο ηφαίστειο γίνεται από πολύ νωρίς το πρωί και μέχρι τις 11:00. Ήμασταν και τυχεροί δηλαδή που με το ψάξιμο η ώρα είχε πάει μόλις 10:30.
Στον επόμενο χάρτη φαίνονται τα σημεία που πρέπει να ξέρεις για να πας. Εμείς παρκάραμε στο σημείο 1. Προχωρήσαμε με τα πόδια ως το σημείο 2. Εκεί πληρώσαμε το 1,25 για να πάμε στο κέντρο επισκεπτών που είναι το σημείο 3. Εμείς πήγαμε από το κοντινό μονοπάτι που συνδέει το 2 με το 3. Ήταν στενό μονοπάτι που πας μόνο με τα πόδια. Τα αυτοκίνητα πηγαίνουν από το άλλο που βρίσκεται αριστερά και είναι πιο μακρύ. Στο 3 βγάζεις εισιτήρια και προχωράς μέσω του 4 στο ηφαίστειο.
Το μικρό ξενοδοχείο που μέναμε βρισκόταν όπως είπα στο κέντρο της Santa Ana. Ήταν σχετικά μικρό αλλά ήταν πολύ όμορφο. Απ’ έξω δεν μοιάζει καθόλου με ξενοδοχείο γιατί βρισκόταν κολλητά σε ένα μεγάλο κτίριο, όσον αφορά βέβαια στην έκταση, γιατί δεν είχε ούτε καν πρώτο όροφο. Είχε μία πόρτα από την οποία μπαίνεις και τελικά ήταν μετά σα να βρίσκεσαι σε μία μονοκατοικία. Είχε ένα αίθριο το οποίο είχε διαστάσεις περίπου 10x15 μέτρα και σ’ αυτό υπήρχε γρασίδι και τρία τραπέζια για να κάθονται οι πελάτες του ξενοδοχείου. Είχε επίσης μία ωραία διακόσμηση με λουλούδια και παλιά γεωργικά εργαλεία. Γύρω από αυτό το αίθριο υπήρχαν 7 με 8 δωμάτια όπως και κάποια άλλα δωμάτια του προσωπικού. Φυσικά υπήρχε και η ρεσεψιόν και μία κοινόχρηστη κουζίνα. Όταν είσαι στο δρόμο για να μπεις μέσα χτυπάς το κουδούνι και πάντα ένα πιτσιρικάς έρχεται και ανοίγει την πόρτα. Δεν είχαμε δηλαδή κάποιο κλειδί για την εξώπορτα, παρά μόνο για το δωμάτιό μας. Ένα μειονέκτημα που είχε το δωμάτιο ήταν ότι είχε ξύλινους τοίχους και έτσι ακούγαμε τους διπλανούς μας όταν μιλούσαν, όπως το πρώτο βράδυ ή όταν ροχάλιζαν όπως το δεύτερο. Το δωμάτιο ήταν ευρύχωρο αλλά η τουαλέτα ήταν επιεικώς στενή. Σε όλα αυτά το πιο ωραίο ήταν το αίθριο που μπορούμε να καθίσουμε να πιούμε ένα καφέ ή να κοιτάξουμε το internet. Πληρώναμε 45 δολάρια Αμερικής την κάθε βραδιά και θα μέναμε συνολικά 4 βραδιές. Ήδη είχαν περάσει η μισές.



Για σήμερα είχαμε αποφασίσει να ανέβουμε στο ηφαίστειο Santa Ana. Θεωρείται ίσως το πιο ενδιαφέρον ηφαίστειο της χώρας και εννοείται ότι είχε μία σχετικά εύκολη πρόσβαση. Το άλλο ηφαίστειο που είδαμε, δηλαδή το San Salvador είχε πανεύκολη ανάβαση 5 λεπτών. Όμως η θέα δεν είχε κανένα μεγάλο ενδιαφέρον, αν και πολύ όμορφη. Πάντως το Santa Ana πραγματικά ήταν ενδιαφέρον.
Είχα ενημερωθεί από ένα τύπο στο διαδίκτυο που είχε ταξιδέψει και είχε εμπειρία από το ηφαίστειο αυτό. Έτσι πήγαινα βαδίζοντας σε χαρτογραφημένα νερά. Έτσι νόμιζα δηλαδή. Σύμφωνα με αυτόν, όλα τα γκρουπ ξεκινούσαν στις 11:00 το πρωί με κάποιον οδηγό. Βέβαια αυτό ήταν λίγο παράξενο γιατί θα μαζευόταν όλος ο κόσμος μία συγκεκριμένη ώρα. Αλλά και εγώ δεν το έψαξα περισσότερο και ούτε όταν το διάβαζα σκέφτηκα ότι ήταν περίεργο για να είναι αληθινό. Μάλιστα έλεγε ότι θα έπρεπε ο επισκέπτης να φροντίσει να είναι εκεί μία ώρα πριν την αναχώρηση, δηλαδή στις 10:00. Αυτό είχα βάλει και εγώ σαν στόχο.
Από το ξενοδοχείο φύγαμε στις 7:00 το πρωί και επειδή ήταν αρκετά νωρίς ακόμα για το ηφαίστειο, αποφασίσαμε να πάμε να δούμε την γνωστή λίμνη Coatepeque. Θεωρείται ότι ήταν πολύ όμορφη και αξίζει τον κόπο να κάνει κάποιος και μία βόλτα με βάρκα. Όντως και εμείς αυτό κάναμε. Φτάσαμε εκεί λίγο πριν τις 8:00. Προσπαθούσαμε να βρούμε μία πρόσβαση προς τη λίμνη αλλά αυτό ήταν δύσκολο με εξαίρεση μονάχα ένα σημείο. Αφού κάναμε λίγες βόλτες χωρίς να βρούμε άλλη πρόσβαση καταλήξαμε σε αυτό. Γενικά η πρόσβαση στις λίμνες σε όλες αυτές τις χώρες ήταν δύσκολη. Ήθελε ή ψάξιμο ή να μπεις στον ιδιωτικό χώρο μιας επιχείρησης και να μείνεις ή να φας σε αυτήν.


Παρκάραμε κάπου το αυτοκίνητο και σε 50 μέτρα ήταν η όχθη της λίμνης. Φαινόταν σαν να υπήρχε εκεί κάποιο χωριό αν και τα περισσότερα κτίσματα ήταν αποκλειστικά καταστήματα τα οποία προσέφεραν φαγητό η ποτό. Βέβαια ήταν πολύ νωρίς ακόμα για να είχαν κόσμο και ίσως ήμασταν και οι πρώτοι που έφτασαν στο σημείο ως επισκέπτες και όχι ως εργαζόμενοι. Ρωτήσαμε τον κύριο που μας παραχώρησε τον χώρο για το πάρκινγκ και μας είπε να ρωτήσουμε στην παραλία για βαρκάδα. Δεν αργήσαμε να βρούμε κάποιον άνθρωπο που είχε μία βάρκα και μας είπε ότι για μισή ώρα ήθελε 20 δολάρια. Δεν κάναμε και πολλά παζάρια γιατί θεωρούσα ότι έπρεπε να βιαστούμε, και μπήκαμε στη βάρκα. Φυσικά ήμασταν οι δυο μας, αφού δεν υπήρχαν άλλοι επισκέπτες.






Κάναμε μία υπέροχη βόλτα στα πολύ ήρεμα νερά και είδαμε την ανατολική πλευρά της λίμνης, που ήταν πολύ όμορφη αλλά είχε πολλά ξενοδοχεία και άλλες ιδιοκτησίες που δεν άφηναν την πρόσβαση προς το νερό. Η ώρα πέρασε γρήγορα και εμείς χαρήκαμε την βόλτα μας.



Να και ο βαρκάρης μας:

Νάμαστε και μαζί:

Και η λίμνη από ψηλά:

Αν και θεωρήσαμε ότι ήταν ακόμα νωρίς, είπαμε να πάμε προς το ηφαίστειο Santa Ana . Ήξερα ότι θα έπρεπε να κατευθυνθώ στο ηφαίστειο Cerro Verde. Εκεί κοντά βρίσκονται 3 ηφαίστεια. Τα δύο που προανέφερα καθώς και το Izalco. Ήταν λίγο παράξενο που ενώ ήθελες να πας στο ηφαίστειο Santa Ana έπρεπε να ξεκινήσεις προς το πάρκο του ηφαιστείου Cerro Verde. Σε αυτό το πάρκο ήταν ήδη πολύς κόσμος μαζεμένος που μπορεί να βρισκόταν εκεί και από την προηγούμενη μέρα αφού είδαμε πολλές στημένες σκηνές. Οδηγώντας ως εκεί με το αυτοκίνητο ρωτούσαμε πως θα πάμε στον προορισμό μας και όλοι μας έδειχναν να προχωρήσουμε προς τα εμπρός. Προχωρήσαμε και εμείς πληρώνοντας και ένα φθηνό εισιτήριο για την είσοδό μας στο πάρκο, αξίας ενός ευρώ το άτομο και άλλο τόσο για το αυτοκίνητο, και παρκάραμε όπου βρήκαμε.
Στο δρόμο για το ηφαίστειο:

Βγήκαμε έξω και αρχίσαμε να ρωτάμε τι πρέπει να κάνουμε για να ανέβουμε στο ηφαίστειο που θέλαμε. Κανείς δεν μπορούσα να μας δώσει μια σαφή απάντηση. Οι περισσότεροι εκεί είχαν πάει για να παίξουν ή για κατασκήνωση. Τελικά ένας τύπος πήρε ένα τηλέφωνο και ένας μεταφραστής μας είπε στα αγγλικά ότι έπρεπε να γυρίσουμε προς τα πίσω και σε μία απόσταση περίπου 300 μέτρων θα βρίσκαμε την άκρη σε αυτό που ζητούσαμε. Πήγαμε λοιπόν και ρωτώντας κάποιους τύπους, μας είπαν να πληρώσουμε 1,25 δολάρια για να περάσουμε από έναν δικό τους ιδιόκτητο χώρο και να πάμε στην είσοδο για το ηφαίστειο. Εκείνη την ώρα ερχόταν και μία παρέα τουριστών οι οποίοι είχαν αρχηγό και τον ρωτήσαμε τι γίνεται. Ήταν μία κοπέλα και μας είπε να της δώσουμε από 4 δολάρια ο καθένας μας και να την ακολουθήσουμε. Θα το κάναμε ευχαρίστως, γιατί βλέπαμε ότι όλοι προχωρούσαν και εμείς θα μέναμε πίσω. Τότε καταλάβαμε ότι αυτό με τις 11:00 δεν ίσχυε. Μάλιστα λίγο αργότερα είδαμε και μία ταμπέλα που έλεγε ότι η είσοδος για την ανάβαση στο ηφαίστειο γίνεται από πολύ νωρίς το πρωί και μέχρι τις 11:00. Ήμασταν και τυχεροί δηλαδή που με το ψάξιμο η ώρα είχε πάει μόλις 10:30.
Στον επόμενο χάρτη φαίνονται τα σημεία που πρέπει να ξέρεις για να πας. Εμείς παρκάραμε στο σημείο 1. Προχωρήσαμε με τα πόδια ως το σημείο 2. Εκεί πληρώσαμε το 1,25 για να πάμε στο κέντρο επισκεπτών που είναι το σημείο 3. Εμείς πήγαμε από το κοντινό μονοπάτι που συνδέει το 2 με το 3. Ήταν στενό μονοπάτι που πας μόνο με τα πόδια. Τα αυτοκίνητα πηγαίνουν από το άλλο που βρίσκεται αριστερά και είναι πιο μακρύ. Στο 3 βγάζεις εισιτήρια και προχωράς μέσω του 4 στο ηφαίστειο.

Last edited by a moderator: